Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #2 - Sivu 4 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #2

Siirry alas 
+20
Maikki
Rafael
Minna
Nina
Viivi
Janelle
Mikko
Daniel.
Miro
Inka
Salli
Moona
micci
Celia
Salla
Aleksi
Nathaniel
Topias
Katri
Sussu
24 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 11 Syys 2014, 20:26

Huoh onpa raskas päivä takana... Ehkä olis paremminkin voinut viettää "juhla päiväänsä" mut minkäs tekee maailma on julma paikka. R.I.P rakas pikkuiseni Alma hamsteri<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyKe 08 Loka 2014, 10:46

Musta tuntuu et oon pettäny teidät kaikki ku jätin Hallavan taas roikkumaan, anteeks hirveästi!!
Mä siis pääsin kouluun, ja on ollu jotenkin hirveen vaikee saada aikaseks mitään kunnon rytmiä täällä ku kaikki on niin uutta.. Muutin toiselle paikkakunnalle, en aluks tuntenu täältä ketään ja ajatukset ja tekeminen pyöri (pyörii edelleen) lähinnä koulun ja valokuvauksen ympärillä. Mulla ei ole täällä mitään välinettä, millä pystyisin digitaalisesti tekemään kuvaa, ja se oli lähinnä se syy miks hallava on jäänyt... piirtäminen nimittäin oli se suurin syy, miks tätä paikkaa oon pitäny.

Mutta siis nyt kun mua itteeni alko taas innostaa virtuaaliheppailu ja haluaisin jatkaa hallavaa, tajusin että on teiä kohtaan ihan älyttömän epäreilua huutaa kaikki aina paikalle sillon kun mua itteeni huvittaa ja jättää teidät sitten taas moneksi kuukaudeksi roikkmaan tyhjän päälle.

Aijon siis nyt luopua vallastani. Hallava on liian mahtava paikka menettää ja sen tulisi jatkaa toimintaansa niin kaan kn yksään vaan jaksaa täällä pyöriä, joten Hallavasta tulee nyt kaikkien tallilaisten yhteisomaisuutta.

- kaikesta päätetään yhdessä demokraattisesti
- jokainen saa halutessaan adminin oikeudet niin foormille kun tallin pääsivuillekin
- jokainen saa osallistua tallin ja tuntihevosten kuvien piirtämiseen
- jokainen saa halutessaan luoda itselleen toisen hahmon, esim. ratsastuksenopettajan/tallityöntekijän
jota käyttää järjestäessään tallin toimintaa
- edellisen voi tehdä myös vaikka porukassa!

HUOM! toivoisin, että jos seuraavia asioita ruvetaan muuttamaan, äänestyksessä pitäisi olla mukana vähintään 5 hlöä ja kaikkien pitäisi olla samaa mieltä
- PÄÄSIVUJEN palvelimen vaihtaminen websistä johonkin muuhun
- ulkoasun muuttaminen (foorumilla/pääsivuilla)
- pääsivun tekstien ja kuvien muuttaminen
- tuntihevosten kohtalo
- suuret toimintaperiaatteen muutokset
- muutt suuret päätökset

Näitä ei saa muuttaa
- nimi pysyy Hallavana
- https://hallava.palstani.com pysyy aina tallin foorumina ja painopisteenä
- ainoastaan piirroshevosia
- Hallavan historiaa ei saa muuttaa (talli pysyy aina 'samana' Hallavana)
- foorumilta ei saa poistaa vanhoja päiväkirjoja, ratsastustunteja ja muita toimintaan liittyviä viestiketjuja (pulinabokseja ja muuta sälää saa poistaa ja muuttaa)


Pähkinänkuoressa:
- tallin hengissä pysyminen on nyt kaikkien Hallavalaisten vastuulla
- Aleksi lähtee lomalle (kiertää maapalloa ympäri purjelaivalla), juridisesti talli pysyy siis hänen omistuksessaan. (Pidätän oikeuden palauttaa Hallavaan diktatuurin koska tahansa.. (; )
- tallin ydinporukka järjestää toimintaa (ratsatustunteja, valmennuksia, kilpailuja yms. yms.) luomalla itselleen lisähahmoja kuten ratsastuksenopettajia ja tallityöntekijöitä.
- luovutan adminin oikeudet ja annan pääsivun tunnukset ydinporukalle, toivon että näitä oikeuksia ja salasanoja annetaan eteenpäin vain luotettaville henkilöille
- teen foorumille topicin, jonka ainoastaan adminin oikeuden omaavat näkevät, siellä voi keskustella tallin tulevaisuudesta. Sieltä löytyy myös pääsivun tunnukset
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyKe 08 Loka 2014, 11:11

Huhhu tätä on ootettu et palaat mutta pam meillä onkin isompi homma! Mut kiva et meihin voi luottaa. Eli suomeksi miten sä olet nytten töstä lähin mukana? vai oletko kokonaan pois? Ja heti alku käteen voin kertoa et mä en osaa grafikoida tai säädellä sivuja. Mä voin yrittää hoitaa muita hommia
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyKe 08 Loka 2014, 11:28

Sivut on tällä hetkellä ainakin melko toimivat, eli niihin ei tarvitse koskea. (Ite säädän vielä jotain pikku juttuja) Tärkeintä on vaan pitää paikka pystyssä ja järjestää toimintaa. Mä oon Aleksina mukana ainakin sen aikaa että homma alkaa luistaa, sitten varmaan luon jonkun hahmon Halille ja Lokille hoitajaksi ja ehkä kehitän jonkun ratsastuksenopettajan, jolla pidän tunteja oman jaksamisen mukaan. Samaa suosittelen muillekin (;

Eli sitten Hallavassa ois URL esim. neljä eri ratsastuksen opettajaa, tai kaks opettajaa ja yks valmentaja, tai kolme opettajaa ja kaks tallityöntekijää, ihan ihmisten kiinnostuksen mukaan d:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyKe 08 Loka 2014, 12:16

Maikki voi tehä talliduunii ainaki en kyl toista hahmoa halua tehä.

// Ajattelin ainakin taas kerran nostaa vähän neidin ikää, esim. Maikki vois ihan hyvin ohjata pienten tunnit "vaikkei sitä oikeaa lupaa olekkaan"
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 09 Loka 2014, 19:55

Mikki palaa kans!! Jee. Mikki muuttuu jonkin verran (elämänkokemuksen tai jonkun valaistumisen ja vanhenemisen myötä). Mutta ajattelin että koska en halua vielä ainakaan yksäriä (pinkki jäi Sveitsiin tms.) enkä hoitaa ketään yksipuolisesti, ni tää vois tehä tallihommia välillä ja järjestää erilaista toimintaa inspiraation mukaan (:. Enemmän tekee mieli tehä jos muitaki alkaa näkyä, mulla on nyt adminin oikeudet, joten eiköhän tästä kohta päästä liikkeelle. (: kiva Aleksi et vihdoinki otit kannen kaivon päältä jonne me oltiin sullouduttu : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 09 Loka 2014, 20:56

Micci tällee vink vink ;;) mä ainakin tykkään sun kuvista köhöm en siis vinkkaa mitään. Mut joo mie kans riehun täällä adminina joten katsotaan mitä tapahtuu hehheh noei mä sotken ja micci korjaa eiks je ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Katri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Katri


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 26.07.2014
Hevonen : Bad Boy Pinocchio

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyPe 10 Loka 2014, 20:19

Huih! Mä jatkan varmaan ihän vaan pinokkion kanssa omana itsenäni ja jos inspistä riittää jossain vaiheessa tarpeeksi, saatan tehdä jotain kakkoshahmoakin jos tarvetta on Yritän olla mahdollisimman paljon toiminnassa mukana oman jaksamiseni mukaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyPe 10 Loka 2014, 23:17

Hienoa Katri ! C:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyLa 11 Loka 2014, 23:59

Haluisko joku kirjoitella mun kans yhteis tarinaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTi 14 Loka 2014, 15:32

Mäki nyt voisin aktivootuu ja mäkin nyt aijon pysyy Hallavassa
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyPe 17 Loka 2014, 19:32

Hmm, oon vähä miettiny mikkiä ja yrittäny piirrellä kuvaa mut se on vähä vaiheessa :'D kivaa ku tääl näkyy porukkaa (:

Ideoita vaan kehille että mite tää toiminta lähtis hyvi pyörimää (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyLa 18 Loka 2014, 18:36

Mä oon lähössä lontooseen, mutta aattelin sieltä palattuani vaivaamaan taas päätäni Hallavalla ja mun uudella hahmolla :d
Aattelin ruveta piirtämään mangamaisesti ja ehkä kehitellä jotain tussattuja sarjakuvia, kun digitaalisen kuvan tekeminenhän ei miulta enää onnistu..
Mutta mutta, eiks ainaki halloween tapahtuma ois aika mahtava! Semmosta vois ruveta ideoimaan ja kalastella vaikka sen avulla lisää jengiä tänne pyörimään (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyMa 20 Loka 2014, 14:59

Hävettää kun on taas sluibaillu niin pitkään D: Mutta ehkä tää tästä.
Mulla olis pari vähäpätöistä juttua:
1. Mitä jos ei pidetä enää pitkiä kursseja ratsastustuntitopicissa, vaan yksittäisiä tunteja? Niitä on kevyempi ja innostavampi järjestää.
2. Kaikki vois tehdä hahmolleen oman esittelyn tonne hahmojen esittelyt vol kakkoseen, ja sieltä pitäis poistaa kaikki ylimääräiset viestit ja ne hahmot, jotka ei ole enää maisemissa. Samalla päivitettäs yksärit ja tuntiheppojen hoitajatilanne.
3. Ne, jotka on vielä jatkossa maisemissa, laittaa viestin vaikka tähän topikkiin.
4. Mulla olis haaveissa semmonen, että hahmojen esittelyt tulis ihan Hallavan sivuille, siis muuallekin kun tänne foorumiin. Kattelin Seppeleen ja Shelyn sivuja, ja musta semmonen kuvastaa kivasti porukan hyvää yhteishenkeä.
5. Äänestetään yhdessä tuntihevosten kohtalosta. Mä hoidan sen järjestelyt sitten kun jatkava porukka on selvillä.
6. Jos joukossa on joku innostunut taiteen ja tekniikan ihmelapsi, niin noi pääsivut vois tosiaan muuttaa johonkin muualle. Mulla ei ole hajuakaan mistään eri palvelimista ja tällasista, ja oon surkea ATK:ssa... Kelasin vähän noiden pääsivujen muokkaamista ja tuumasin että jos joku niitä rupeaa säätämään niin se joku en ole mä... Mutta kun saan hommattua kunnon välineet, niin voin piirtää kuvia.
7. Mä voisin tehdä jonkun nimettömän ja kasvottoman adminhepun, joka vastaa foorumin ylläpidosta.

Mä haluaisin alkaa piirtää koneella enemmän. Mä kokeilin kaverilla piirtopöytää ja en kyllä enää koskaan piirrä paintilla... '-.- Pitäs saada jostain piirtopöytä, paitsi että mä syöksin itseni vararikkoon ostamalla uuden klarinetin. No nyt mulla on tabletti, joten vois ostaa kosketusnäyttökynän ja piirtää sillä.

Mikki ihanaa että palasit maisemiin Mikkinä<3 Nyt vaan yritetään haalia kasaan hyvä porukka ja sit nautitaan elämästä:D

/Tyhjensin tänään tiskikoneesta laseja, ja yks meni sirpaleiksi kun koskin siihen<:D Herkkää tavaraaD:
//Mun hoitoponi lopetettiin viime viikon maanantaina;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyMa 20 Loka 2014, 19:41

Valmastahan o kunnon adminiksi! Mäkäön en osaa näit kone juttuja. Mä voin olla "hiljainen" admini. Mä oon oikestaan kaikissa valman ideoissa mukana
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyMa 20 Loka 2014, 19:49

Awwww kuunnelkaa tää <3 :,)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTi 21 Loka 2014, 16:14

Itse taidan jonkin asteiset konejutskat, mutta äidilläni on aika paljon kokemusta kaikista koneista ja on siinä aika hyväkin.
Salli jatkaa ponityttönä Hallavassa ja voi tehdä joskus aamu -ja iltatalleja. Valmakin voipi tälle neitokaisella annella tehtäviä mitä voisi tehdä! (: ja irtotunnit kuulostaa hyvälle ja voihan joskus pitää esim. viikonloppeleirejä tms?
Itse voisin joskus suunnitella Hallavalle ulkoasuja, mutta mä en todellakaan ala piirtämään hevosia xD

Voidaanko otta uusia hevosia Hallavaan? Entäs miten "vanhoille ja hylätyille" käy? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTi 21 Loka 2014, 16:25

Hallavaan voidaan siis tehdä uusia hevosia, kunhan joku suostuu piirtämään niitä. Ensin kuitenkin yritetään saada homma pyörimään ja saada vanhoille hepoille hoitajat. "Vanhat ja hylätyt" varmaan vaan katoaa bittiavaruuteen, tyhjästähän ne on tänne tulleetkin:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTi 21 Loka 2014, 16:35

Selvä koitetaan saada hallavalaiset innostumaan uudelleeniin voitais tehdä jotain "uutta"
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTi 21 Loka 2014, 17:43

Tiedottaispa Mikki olemassaolostaan, se aina järjestää kaiken parhain päin n__n Ykkösjuttu olis se että muutettas noi sivut websiltä jonnekin muualle. Missä esim. Shelyesin sivut on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTi 21 Loka 2014, 18:55

Uteliaisuudesta kysyn, miksi haluat sivut pois websistä? olen itse käyttänyt ilmaisia sivuja kuten Weebly ja Wix. Wixistä tykkään ehdottomasti enemmän! Ei mitään hajua missä Shelyesin sivut on, mutta tosi hienot ne kyllä on!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTi 21 Loka 2014, 22:23

Mun silmään noi webs-sivut ei ole kamalan esteettiset:) En tiedä, ehkä niitä vois jostain asetuksista muuttaa... Mutta moni systeemi olis varmaan käytännöllisempi. Olispa joku tekniikan ihmelapsi joka tietäis paremmin<:"D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTi 21 Loka 2014, 22:37

Mä oon ainakin tekniikan häpeälapsi

//Ehkä mun mielestä tärkeintä olis aloittaa sillä et vaan aletaan kirjoittaa tarinoita tms.. Tämän jälkeen mainontaa ja istten kun väkeä alkaa olla tehtäis nettisivu muutokset. Sillä mun mielestä noi nettisivut ovat hyvät toistaiseksi, tietysti hevoset voisivat karsia jo nytten. Koska käviöitä tulee melkein helpommin niin että "toiminta" olisi käynnissä, ja sitten aletaan muuntelemaan. Näin mä nään asian.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyKe 22 Loka 2014, 14:14

Sekin on tärkeetä:) Se vaan että kirjoittaminen ei vaan nyt hirveesti innosta kun tätä pyöritetään kolme tyypin voimin. Muistatko Maikki sen hoitajarynnistyksen silloin Hallavan alkuaikoina? Mistä se oli peräisin? Voitas yrittää uusia se:D Ja missä me voitais alkaa mainostaan Hallavaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyKe 22 Loka 2014, 14:21

Oisko ollut hevostalli.netti? Tietysti mä voin koittaa mainostaa kaikkialle misä nyt käyn esim. Suomen keppihevos foorumille, ht-nettiin, No voin käskee lillasysterin laittaa gosuun :D, ja mitä näit nyt on
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyKe 22 Loka 2014, 14:36

Itse löysin aikoinaan Hallan ht.netin kautta mäkin voisin mainostella Hallavaa wapin keppariryhmässä ja voisin laittaa mun ig kuvan Hallavasta jos se sqis porukkaa paikalle
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyKe 22 Loka 2014, 18:19

Hei hoitajahaut auki! PAri tyyppii on kiinostunei mut ei pysty hakee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 13:08

Oi! Kuka tekee haun Valma? Maikki? Mä? Mää voin kyllä väsätä jonkunlaisen kun kipeenä on aikaa:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 13:54

Mä voi väsätä kun mulla on adminin oikeudet. Itsekkin olen kipeä
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 13:59

Okey :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 14:06

Nodih tein mahd. yksin kertaisen. Mutta mutta Salli tuutkos chattiin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 14:08

Juu tulen
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 15:59

Ensimmäinen hakija on siellä:DDD Katsotaan mitä tästä tulee, ein ilmoituksen ht.nettiin, toivottavasti sieltä tulis lisää...
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 16:11

Mitäs täällä tapahtuu :O? Voisko joku kertoo mahd. yksinkertasesti jatkuuko yksäritoiminta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 16:16

Tietenkin jatkuu!<3 Salla, sut otetaan avosylin vastaan uuteen Hallavaan:) Tsekkaa tästä aiheesta tämä sivu ihan ylhäältä niin tiedät uutiset:((((
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 16:22

Okei, selkis. Mä oisin hyvin kiinnostunut saamaan nämä adminin oikeudet, sillä Hallava on vaan aivan liian mahtava paikka menetettäväksi. Jos me nyt sit aletaan siirtää sivuja domainille, niin osaahan kaikki käyttää html:ää? Nimittäin se on sit ihan oma lukunsa jos sille tielle mennään, ja pidetään sivut kuitenkin siistinä.

Mä siis pidän mielelläni Snezanan ja pian syntyvän mini-Snezanan tän tallin sisällä. En toistaiseksi halua muuten toista hahmoa, sillä pidän mieluummin yhden hahmon johon keskitän 100% kaiken inspikseni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 16:35

Oi lisää porukkaa! no ainahan google on kaveri jos html tarvii apuu xD muakin kiinnostais adminin oikeudet
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 16:56

No siis mulla ei ole hajuakaan noista domaineista... Salla osaisitko siirtää sivut domainille?
Mä teen nyt uuden topicin uusien hahmojen esittelylle, laittakaakin kaikki sinne omanne.

/Ja miten voi antaa adminin oikeudet? Nimim. en oo ATK:n ihmelapsi. Salla näkyykö sulla foorumin ylimpänä topic "Tallin ideointi"?
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 17:07

Joo kännykkä sekosi eli viesti uudestaan... mutta JEEEEEEE!! Inka yhä kuvioissa, mulla on nyt ihan megainspi ratsastuksenopettajaksi ja toisen tallin alter egosta voisi olla siihen hommaan. Saisitte vähän muutakin kuin pohjatarinoita ja lisäksi myös eri lajeja tunteihin, samoin tapahtumia tulisi lisää sillä mulla on tosi reilusti ideoita Mulla näkyy ainakin tallin ideointi, että onko meissi sitte admin jo? Jos en niin sellaiseksi mut saa laittaa! Jatkan varmaan Ranan parissa, tamma inspaa tällä hetkellä enemmän kuin Siiseli-neiti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 17:09

Mainiota, mainiota<3 Tarvitaan joku, joka osaa käytellä noita pääsivuja ja päivittää tietoja sinne, mä yritin jotain yksinkertaista, mutta musta ei siihen ole:")
Ihanaa vanha porukka alkoi kerääntyä tänne:D Enää puuttu Mikki, Topias ja pari muuta. Jonkun pitäis alkaa piirtää kuvia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 17:15

Mä olen tumpelo #900 ulkissa, miten kestäisitte tuon Websin? Eikö sekin ole parempi kuin puolihyvin tehty koodaus? Tykkään tuosta ulkoasusta. Talvella sopii hyvin tuo. En todella osaa käyttää html:ää juuri lainkaan, joten musta ei ole ainakaan siihen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 17:23

Nyt ei oo vielä talvi, joten yritän vaihtaa sitä teemaa vähän lämpimämmän väriseen:)

/Noin, tehty:D Älkää hirttäkö mua:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 17:39

Jees Inkakin on palannut!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 17:45

Mulla ei ainakaan se topici näy ? :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 17:54

Mä suosittelisin et me ei nyt ainakaan heti alettas säätää html:ää. Mutta joo, jos siihen jossain vaiheessa tullaan niin mä osaan siirtää sivut html:ään, mutta ulkoasua en osaa tehdä = se pitäs tilata muualta ellei joku täältä sitä osaa tehdä? Tilatessa palkanmaksusta tulisi ongelma, kuka sen maksaa ja miten? Valmennuksien taso vaihtelee kirjoittajasta riippuen, eikä yksi ihminen voi maksaa yhteisomistuksessa olevan tallin ulkoasua. Omia rahojaan kukaan tuskin Hallavaan haluaa käyttää, joten oikealla rahalla ostettava ei tule kysymykseenkään. Tietty jäljelle jää piirrokset ja kuvat, löytyykö ketään sen alan osaajaa?

Tosiaan siis palataksemme hallavaan, mä en osaa piirtää. Tarpeeks hyvin ainakaan. Joten sen osuuden saa joku muu hoitaa, mä tykkään enemmän kirjottaa mun superpikahypervauhdilla (niinku teen just ny, joten sori mahdolliset kirjotusvirheet)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 17:59

Mäkään en todellakaan ala piirtämään, mutta osaan tehä joitain bannereita, mutta ei ne oikein hyödytä ulkoasun suhteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 18:02

Mäkään en nettisivuihin osaa koskea, mutta yläkuvat "bannerit" Osaan jotenkin, en täydellisesti mutta ok:oosti. Teen gimpillä Ja Inka ratsastuksen opettajaksi >
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 18:05

Jos saan joululahjaksi piirtopöydän, niin alan piirtää kuvia tänne. Mun piirtotaidot on siedettävät, uskon, että ne kestää ulkoasuna olemisen koetukset, ja voidaanhan me käyttää ulkoasuun Aleksin piirtämiä kuvia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 18:09

Mut hei vilkaskaa noita pääsivuja:) Jotain yritin vähän päivitellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 EmptyTo 23 Loka 2014, 18:09

Aleksin piirtämii kuvii toki olis kiva käyttä esim. niitä leiriltä piirrettyjä. Ite oon jonkin verran nettisivuja väkertäny niin voisin vaikka koklata websin käyttö
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #2
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: