Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuHoitaja hakusessa Vikille! F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hoitaja hakusessa Vikille!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 05.11.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Brynhild Vikna

Hoitaja hakusessa Vikille! Empty
ViestiAihe: Hoitaja hakusessa Vikille!   Hoitaja hakusessa Vikille! EmptyLa 15 Marras 2014, 21:51

http://larski.arkku.net/kop/viki.html

Tarhasta katsoo harmaahallakon ponin nappisilmät, joka tutkii sinut päästä varpisiin. Katselet tapittavaa tammaa ja ehkä jopa ihastut siihen. Vaalea hiuksinen nuori nainen tulee hakemaan ponia tarhasta, ja jäät katsomaan ponin sulavia askeleita. Ponia taluttava tyttö katsoo sinua ja miettii, olisiko sinusta hoitajaksi tälle sydänten sulattajalle.


Brynhild Vikna, tutummin Viki, on eräänlainen tallin Ulla Taalasmaa, se utelias naapuri joka huomaa ja tietää kaiken. Jos jokin asia on muuttunut, tai vain luuta vaihtanut paikkaa, voit olla varma että Viki huomaa sen. Ei olekkaan kerta eikä ensimmäinen, kun ämpärin väärän sijainnin takia pysähdytään tallikäytävää ihmettelemään Vikin katsoessa taluttajan päälle sen näköisenä että, "Hei, huomaatko sä, tuo ei ollu vielä hetki sitte tuossa.".
 Viki on erittäin helppo ja rento ratsastettava, tekee mitä pyydetään ja tekee sen niin hyvin kuin osaa. Joskus Vikilläkin on niitä laiskanpulskeita päiviä jolloin ei oikein huvita ja tamma tuntuu tahmealta ratsastaa, mutta silloinkin pienellä raipan näpäytyksellä saa tammaan lisää eloa. Viki toimii erityisen hyvin kouluratsastuksessa, mutta esteetkään eivät ole ongelma. Kärryjen edessä Viki on muutaman kerran käynyt ja siinäkin toimii, ehkä joskus kokeilemme myös valjakkoajoa.
( c) _Larza )


Nyt kun olen sen verran tutustunut tähän syötävän suloiseen ylläpitoponiini, olen valmis ottamaan apukäsiä Vikin hoitoon ja liikutukseen, jottei kaikki aikani menisi talleiluun, ja aikaa jäisi myös muuhun minulle tärkeään.
 Toivoisin hoitajan olevan vähintään 15-vuotias (IRL, sekä URL) ja mielellään hänellä olisi jonkin asteinen kokemus virtuaalitalleilta. Plussaa olisi myös, jos hoitaja tykkäisi piirtämisestä, sillä kyseessä on piirros hevonen. Hoitajan toivoisin käyvän hoitamassa ainakin 2 kertaa kuussa, ja hän voisi osoittaa aktiivisuuttaan myöskin tallin tapahtumissa ja foorumilla yleisesti.


Kisaamisen ja valmentautumisen hoidan pääasiassa yksin, jotta kaikki tulokset ja palautteet menee varmasti omistajalle, mutta tästäkin asiasta voidaan keskustella. Tunneille saa osallistua Vikillä, mutta otathan huomioon, että kun olet hoitaja, saat osallistua myös muillakin tallin hevosilla tunneille (Max korjaa, jos olen väärässä).

Kerro alhaalla itsestäsi ja pikseliponeilu kokemuksestasi, niin valkkaan hoitaja ehdokkaista yhden! HUOM! Jos jätät hoitajahakemuksen, niin toivon, että et katoa sen jälkeen kuin tuhka tuuleen!

Areena on teidän!
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Hoitaja hakusessa Vikille! Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitaja hakusessa Vikille!   Hoitaja hakusessa Vikille! EmptyKe 26 Marras 2014, 15:30

Vikille hoitajaksi..

Niin.. miks ei? Eli jos nyt ensin vähän itsestäni:
Luonteeni

Minut tunnistaa rennosta ja aurinkoisesta olemuksesta tallilla. Kevyet askeleet ja iloinen hymy, kuuluu vakio eleisiini vaikka uusiin ihmisiin tutustuminen onkin alussa hankalaa. Mutta kun pääsen vauhtiin olen todella oma itseni huumorintajuinen ja hauska. Olen myös aikas musikaalinen ja rakastan säestää laulujani kitaralla, eli jos jostain kuuluu tytön heleä lauluääni, löydät mint varmasti jostain. Ikää minulla on jo 17-vuotta eli olen yli viisitoista

Kai mä vielä kerron miltä mä näytän..?
Ulkonäköni

Heilun tallilla yleensä tummissa farkuissa, oliivinvihreässä takissa sekä kaulahuivissa. Ainiin, vielä tennareissa! Naamassa on aina kevyt meikki sekä pisamia ympäri naamaa. Tukka ylettyy olkapäille asti vaaleanrskeana ja iharaisena. Usein miten se on joko nutturalla tai auki. Mutta nähdään hän me jokatapauksessa tallilla, mitä mä tässä vielä mn ulkonäöstä hörisen??

Sitten kokemukseni..
Kokemus

Pikseliponeilu on jo tuttua kauraa sekä myös irl:lässä vietän joka toinen päivä hevosten parissa.. Hevosten kanssa olen taivaltanut jo yhdeksän vuotta joten olen ihan näppärä myös vaikeimpien hevstenkin kanssa. Viki nyt vain ihastutti ja tosiian pidän piirtämisestä joten voin toki myös piirtää kuvia puhailuistamme Mikään alan ammattilainen piirtämisessä en ole, mutta enköhän saa jotain sotkua aikaan..

Lisää minusta hahmojen esittely sivulla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 05.11.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Brynhild Vikna

Hoitaja hakusessa Vikille! Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitaja hakusessa Vikille!   Hoitaja hakusessa Vikille! EmptyTo 27 Marras 2014, 19:02

Tervetuloa Reetta Vikin hoitajaksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Hoitaja hakusessa Vikille! Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitaja hakusessa Vikille!   Hoitaja hakusessa Vikille! EmptyTo 27 Marras 2014, 20:43

Ihanaa, kiitos kamalasti Viivi, tosin ulkonäkö muuttui vähän mutta ei se mitään :-) Katsotaan nyt miten meillä alkaa sujuu..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hoitaja hakusessa Vikille! Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitaja hakusessa Vikille!   Hoitaja hakusessa Vikille! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hoitaja hakusessa Vikille!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Halloween hoitaja- ja yksärihaku

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Hoitaja ja yksärihaut-
Siirry: