Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #4 - Sivu 10 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #4

Siirry alas 
+19
Reetta
VanessaM
Runo
Rafael
Miro
Eevi-Sofia
tsuukiko
Lilian.
Melissa.
Viivi
Valma
Niina
Megan.
Maikki
Alana
Aleksi
Inka
Janelle
Wili
23 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyMa 08 Kesä 2015, 20:34

Kuulostaa hauskalta Valma: D Missä te siis ootte, jossain eri maassa? Mä oon tällä hetkellä tädin kaverin luona ja täällä on iiiiiiihana yks vuotias poika <33 Aaawws.. Mutta, mitä mä olin nyt sanomassa..? XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyMa 08 Kesä 2015, 20:44

Ihana oikeesti toi uus banneri! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Runo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Runo


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 05.06.2015

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyMa 08 Kesä 2015, 20:59

Mäkin voisin kehua tota banneria, etenkin toi Oreon kuva on ihan jättesöpö!<3 Kivan kesäsiä muutenkin kaikki noista(:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyMa 08 Kesä 2015, 21:10

Me käydään Virossa, Sandra:D Viimeks oli vähän monipuolisempaa, kun oltiin eka Latviassa, sitten käytiin nopee Liettuassa ja lopuks heitettiin vielä yhet Virossa XD Mutta käy tää näin pienestikin. Nyt on kovemmat paineet kun viimeksi, koska sillon mun suomalainen pulttis ol äänenjohtaja ja piti stemmikset ja näin, mutta nyt mä oon äänenjohtaja DDDD:
Oooojj, pikkutenavat on ihania<3333 Mulla on ikävä niitä aikoja kun mun nuorin pikkuveli oli vielä sylivauva, nyt se menee jo syksyllä kouluun:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTi 09 Kesä 2015, 12:40

Njehnjehnjeh... mulla kun on vähän heikosti kesätöitä, nin päätin pistää bisneksen pystyyn ;-DDD
käykääpäs kurkkaa: cee ALEX

On vielä vähän vaiheessa, mutta mutta... toivottavasti alkaa pian rahaa satamaan :-DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTi 09 Kesä 2015, 18:25

Noni, hyvä Aleksi! :-D Et kyllä hirveesti tienaa tolla, mutta tollasta virtuaalimaailma just kaipaa! Mä olin tekemässä tallia ja noh, kun en osaa piirtää, eikä mistään löytynyt tollasia sivuja, joten se jäi vähän kesken.. Toi on just passeli, monet tulee tykkäämään:))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTi 09 Kesä 2015, 18:29

Oihjj, Runo on saanut ihanan avatarin! <33
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTi 09 Kesä 2015, 21:21

Noo lähinnä se on sitä varten ettei mulle tulis tylsää kesällä :-DD
Ja hei, noista hinnoista voi sitten aina neuvotella jos jotain itselleen mielii (;

Vitsi mun käet on iha täyn reikii ku heinät on pistelly... Ei pitäis tehä tallihommii hihattomas :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 10 Kesä 2015, 09:19

Mä voisin ehkä jotain haluta;) Noo, katotaan nyt, ehkä mä vielä voisin tekaista virtuaalitallin:3 Nyt kyllä aika menee lesäduunissa ja Huhun kaitsimisessa, mutta koko kesä on vielä edessä. You never now.. Mua on jo ehtinyt pistää tuhannet itikat, mulla on vartalo täynnä niitä punasii kohoumii.. u_u' Ärsyttäväääh!! Inhoon itikoita kesässä yli kaiken! Inhottavia pistiäisiä, täytyy sanoo. Kuulostaa muuten ihanalta, toi sun kesäduuni:))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 10 Kesä 2015, 09:20

Ehkei ne lesäduunissa mee, kun kesäduunissaXD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 10 Kesä 2015, 11:19

On kyllä ihan jees. Kerkesin sillo yhessä välissä kyllästyä ku olin kaks vuotta tehny samalla tallilla samaa duunii, mut nyt ku on ollu vuoden enemmä hevosist erossa ni on iha mukavaa (:
Ja tää on aika rentoo, mulla on joku kolme syöttöö viikossa, mistä jokasesta saa parikymppii. Jaan heinät ja väkirehut n. 30 hevoselle, vien vähän päälle puolet ulos, tuon lisää heinää sisälle ja lakasen käytävät (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 10 Kesä 2015, 11:52

Miks tääl on näi hiljastaaaaaaahhhh, eiks kenelläkää muul oo näi tylsää kesää? DD:

(pitäis ehkä hankkii kavereita... ... ......)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 10 Kesä 2015, 14:05

Vau:D Mäkin voisin haluta joskus kesällä tollaseen työhön. Ite oon nyt pienessä kuppilassa, tarjoilen lähinnä kahvia ja teetä kiireisille bisnesmiehille:-D Ei siinä, kyllä täs nyt jotenkin tienaa ja sitten kun päivisin on aina niin hiljasta, niin mä pääsen vähän hengailee kylälle.. Ja työnantaja on iha super kiva, se maksaa tehokkuudesta ylimäärästäXD Jos pesasen lattiat vapaa-ajalla, saan tippiä :3 (hihihiih)

//Heiiii, täällä on kyl ihan hiljastaD: Mä vaan pyörin täällä, mut ikinä ei oo mitään uutta Voisin ehkä kirjotella juhannus yömaastosta tarinan..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 10 Kesä 2015, 14:13

Ja jos Aleksi on piirto tuulella, niin musta ja Huhusta saa piirtää kuvia! Mä bongasin nää kuvat netistä ja innostuin tosi paljon. Tietenkään ne ei näytä multa tai Huhulta, mutta ton henkiset on ihania <33

http://www.tunturisusi.com/hevoset/sananlaskut.htm

(eli ei se banneri, vaan se, jossa tyttö silittää hevosta)

http://www.vastavalo.fi/aikuinen-elain-hevonen-nainen-ja-hevonen-501814.html

:-D Nää linkit tuli toosi isoina, mutta mä oon kännykällä niin en voi muokata
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 10 Kesä 2015, 15:16

Täällä on kyl hiljasta! Mä oon joutunu olee hiljaa ku oon yrittäny lukee mun kesäesseisiin, alkaa mennä pikkaisen epätoivon puolelle, mutta eiköhän se tästä, kun vaan alan saada materiaalia tonne koneelle saakka duh.

Ja awws Oreo-pikkuinen on oikee päässy banneriin <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 10 Kesä 2015, 16:10

Pakkaan täällä hirveessä kiiressä mutta pakko kertoa teille yksi hassu juttu mikä kävi kun olin tänään kaupassa ostamassa eväitä. Tää ei ehkä kuulosta hassulta mutta mua hekotuttaa vieläkin kun ajattelen tätä. Mä sain kassalta vaihtorahoiksi viisi senttiä ja kassaheppu sano silleen "viisi", ja mä vastasin että "kiisi", vaikka piti sanoa "kiitos". Tajusin sen vasta kun kävelin poispäin.

Kuulette lisää mun ah-niin-hauskoja juttuja aikasintaan tiistaina:3 Vi hörs<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 10 Kesä 2015, 19:23

Haha:D Sun jutut on Valma mahtavia XD Mut et oo ainoo, jolla on noita ah-niin-hauskoja juttuja :-D Mä kerran tein sillein, että kun olin ostamassa hesestä hamppareita ja mun piti antaa kassasedälle seteli, mut sit annoinkin s - marketin kuitin ja se katto sillein et: "what a hell?!" Mä tietenkin räjähdin nauruun ja otin sen kuitin siltä. Sitten lähin kaupasta muina miehenä, kunnes kauppamies tuli tökkimään olkapäälle:
"Sun pitää maksaa!" Mä nauroin taas ja tungin setelin sen käteen. Kyllä ohikulkijoita vähän ihmetytti.. Oihjhoijoi.. Voi niitä aikojaXD Nooh, se setä on kyllä jo kuolla kupsahtanut, että ei sen puoleen..
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 10 Kesä 2015, 20:40

Ei morjensta moi, tein tän kesän ekan työvuoron ja sen jäljiltä särki jalat niin, etten meinannut suoraan kyetä kävelemään - eikä muuten ollut itku kaukana, kun bussi oli täynnä ja kuvittelin joutuvani seisomaan koko kotimatkan. Noh, kyllä tämä tästä taas, kesän lopussa ei tunnu missään!

Kuulostaa hirveän tutulta noi sanasekaannukset! Mitä kovempi kiire töissä, sitä todennäköisemmin möläytän jollekin asiakkaalle jotakin tosi typerää. Puhun (periaatteessa!) ihan sujuvasti niin suomea, ruotsia kuin englantiakin, mutta viime kesänä kielitaito oli koetuksella. Kieli vaihtui niin nopeasti ja usein, että loppupäivästä saatoin jo puhua sekaisin kaikkia kieliä yhdessä lauseessa ja ihmetellä, kun asiakas ei ymmärrä. :-D Ihan tavallista on myös sotkea "tervetuloa" ja "tervetuloa uudelleen", "hyvää päivänjatkoa" ja "hyvää ruokahalua" ynnä muita fraaseja ja ladella niitä aspa-automaationa ihan väärissä kohdissa...

Mutta joo, eipä mulla muuta. Tulin vaan pahoittelemaan, kun lymyilen IRL-elämän syövereissä enkä kerkeä tänne juuri kurkkailemaankaan! Ensi viikolla toivon pääseväni kirjoittelemaan vähän Nikitajuttuja. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 10 Kesä 2015, 21:58

Varmaan itse kullakin on nyt kesälomakiireitä:-)
Voi ei, Eevi, mua pelottaa, mulla alkaa kahviladuuni maanantaina D:

Eiii, oon ihan täpinöissäni, huomenna lähtö, apuaaa :-)))))
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTo 11 Kesä 2015, 08:31

Höpöhöp, Valma, ei kannata turhaan pelätä! Kivaa se on, vaikka aina tottumattomalle voi olla fyysisesti aika rankka kokemus jos on kiireinen päivä. Itse viihdyn noissa hommissa tosi hyvin (: Ja jee, pidä hauskaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTo 11 Kesä 2015, 20:59

Hei mun känny ja tietsikka menee korjaamolle.. Voi vitsit.. Noh, käytän kirjaston konetta tyyliin kerran pari, nolla viikossa, että aktiivisuus ei tuu päätä huimaamaan D::
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptySu 14 Kesä 2015, 21:00

Joo moikka kaikille uusille! :-D Ranan omistaja Inka täällä siis, Hallavan vakiokamaa vuodesta... 2013?

Mulla oli viime viikolla isostelut ja nyt oli ratsastusleiri, joten siks oon ollu hiljanen. Mutta here i am again!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTi 16 Kesä 2015, 12:30

Moi Inka! :-) Täällä on nyt ihan superhiljasta, voisin vaikka väsätä jonkun tarinan, niin saatais vähän eloa, hei oikeesti, missä kaikki on? XD Täällä ei oo mun tietokoneen ja puhelimen korjauksen jälkeen tapahtunut juuri mitään (odotukset lopahtivat.) Luulin, että täällä olis vastassa hirvee viestejen ryöppy :3 No ei ehkä sittenkään.. Ja hei, missä kaikki kesäleiri tarinat ovat?! :OO Eiks viimenen maksupäivä ollut 15 kesäkuuta?..
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTi 16 Kesä 2015, 12:58

Mäkin oon ihmetellyt täällä mitä on (olematta) meneillään
Mutta no mä ainakin väsään taas tänään uuden junnutunnin tuonne ja piirtelen ehkä sandralle jonkun kuvasen (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTi 16 Kesä 2015, 13:14

Kiva :-) Saisin katsos tuonne päiväkirjaan muitakin, kuin minun epäonnistuneita tekeleitä xd Monilla on varmaan nyt vähän kesäkiireitä, mut mä oon ihan masikses, kun ulkona vaan tuulee ja sataa vettä D: Missä kesäää?? :'-(((
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTi 16 Kesä 2015, 18:27

Hej, alla! Nyt on reisit reisitud ja oon tehny jo kaks työpäivää kaffilassa. Ja huomenna ratsastamaan, jaiks DDD:

Mulla meni soitot Virossa ihan jees, en möhlinyt kauheen pahasti, kerran johdin mun alaiset kakkosmaaliin kun ois pitäny mennä ykköseen, mutta siitäkin selvittiin. Ja jännitin hirveästi sitä, kun piti pitää englanniksi stemmikset, mutta ei sitä näin jälkeenpäin ajatellen ois tarvinnut stressata, kun ne baltialaiset osas englantia vielä huonommin kuin mä, jos mahdollista :-D
Meidän mökki oli ihan supersöötti, varustettuna pihasaunalla ilman suihkua ja ulkohuussilla, mutta ei se loppujen lopuksi haitannut. (Kaverit haastoivat mut seisomaan kuumassa saunassa kymmenen sekuntia. En onnistunut.) Vapaa-ajalla heitettiin tikkaa (mä meinasin heittää tikalla kanaa, kun niitä oli tarhassa meidän mökin vieressä DD:), pelattiin futista, hypittiin trampalla...
Kun tulin maanantaina aamuyöstä kotiin, fiilikset oli aika sekavat, kun parin päivän aikana oli ehditty nauraan, itkeen sekä surusta, turhautumisesta, ilosta että haikeudesta, jännittämään sairaasti ja huutamaan vihaisesti. Mulla menee puoli vuotta toipua tästä XD

Mun osalta hiljaista on vielä jonkin aikaa, mun työvuorot on ihan idioottimaisesti keskellä päivää kahestatoista kuuteen, ja tuun kotiin illalla rättiväsyneenä.

Mutta jooh, huomenna ratsastaan, ei jännitä yhtään, ei DDDD:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTi 16 Kesä 2015, 18:54

Älä tressaa Valma! Hyvin se menee! Ja voi helkutti mua ärsyttää suomen säät. Miten säkin oot päässy ees pomppii trampalla? Mun kesä ei oo vielä alkanukkaan! Mua harmittaa ihan sikana. Ei nyt mä suutuin. Pihalle! ----->>>>> JA HETI! --->>
Takaisin alkuun Siirry alas
Runo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Runo


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 05.06.2015

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTi 16 Kesä 2015, 19:26

Mulla sitten hajos kone! Tai en tiiä mikä sitä vaivaa, mutta nettuin yhdistäminen on niiin järkyttävän hitaa työn ja tuskan takana sillä, että huhhuh, en yhtään tiiä mikä siihen on mennyt. Epäaktiivisuutta siis mullakin ilmassa tälleen heti alkuun, jee. :-----)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 17 Kesä 2015, 17:11

Mul on ihan totaallisesti jääny kaikki maksut. En oo vaan saanu aikaseks.. Pitää kyl nyt ryhdistäytyä niin saatais munkin panoksella vähän uutta Hallavaan:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 17 Kesä 2015, 17:16

Mä väsään tarinaa, jonka jälkeen väsään toisen tuohon Klikin päikkyyn :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 17 Kesä 2015, 19:56

Heeh, kävin tänään ratsastamassa ja sain ihan sikaihanan hepan, semmosen ison (sanokaa mitä sanotte, mutta mun mielestä issikat on isoja) ruunikon tamman, joka oli älyttömän hellyydenkipeä. Se rapsutti takasin kun rapsutin sitä ja yritti tunkea syliin oikeen, ja tuli laitumella vastaan<3 Hoitamisessa ei ollut suurempia ongelmia, vaikka stressasin sen kokoa eka sikana, varsinkin, kun se vähän käveli edestakaisin karsinassa mutta ei saanut sitoa kiinni vetopaniikin takia.
Itse ratsastaminen oli sikahauskaa, ja tuntui oikeestaan ihan samalta kun mun vanhalla hoitoponilla, vaikkakin tää otus oli rutkasti rauhallisempi ja isompi ja leveämpi. Mentiin vaan ravia ja tölttiä ja peruutuksia, meitä ratsastajia oli vaan kaksi mun lisäksi ja toinen niistä ratsasti vissiin neljättä kertaa elämässään :-D
Eka ratsastustunti ja eka kerta shettistä isommalla nelijalkaisella. Viikon päästä uusiksi:DD
Btw en muistanu että ratsastuksesta tulee lihakset näin kipeiksi XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 17 Kesä 2015, 22:24

Oi, kuulostaa hauskalta Valma! Oli varmaan ihan superkivaa <33 Ja pakko sanoa että issikst on ihania. Mä oon ite sellanen hujoppi, että lämppäritkin on melkein pieniä mulle XD Valma sua ei sais varmaan ikinä shiren selkään, vaikka nr onkin tosi lempeitä xd Oon kerran ratsastanut vaelluksella issikalla ja se oli supersiistiä! ,'_', Oletko siis jollain päiväleirillä vai ihan käyt ratsastustunteja? Mustakin olis ihana hypätä taas issikan selkään...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 17 Kesä 2015, 23:09

Meidän musiikkiopisto tarjoaa kesälomalla tommosia rentoutumiskursseja ahkerimmille eli kaikkia rientoja mm. urheilun parissa että pääsee irrottautumaan muusikkoarjesta, osa on nyt kokeilemassa koskenlaskua, kalliokiipeilyä, melontaa ja benjihyppyä ja toinen porukka on pelaamassa amerikkalaista jalkapalloa, niin mä pääsin sitten ratsastamaan, kaheksan kertaa tänä kesänä ja ilmaiseksi. Me käydään yhellä issikkatallilla keskiviikkoisin aamupäivällä, hoidetaan heppoja ja ratsastetaan pikkuporukalla. Meitä on siellä ratsastuksenopettaja, joku ohjaajatyyppi ja yleensä nelisen muusikkoa puuhailemassa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyKe 17 Kesä 2015, 23:24

kuulostaa kyl ihan sika mukavalta :3
Mä oon nyt vaan urheillu kaiket päivät, musta on tullu iha himo juoksija (vaikken oikeesti oo siis urheillu koko talvena ...) ja kävin eile ja toissapäivän juoksee ja tänää kävin pyöräilee. Juoksen aika hitaasti tavotteena päästä vaan mahollisimman pitkälle. Oon nyt keskimäärin juossu aina joku 45min putkeen ja oon himu ylpee itestäni :> Kyllä näistä sääristä vielä solakat saadaan! ((;;
Ja sit oon jääny taas koukkuun orange is the new black -sarjaan, Ruby Rose on vaan niiiiiinn cool!! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTo 18 Kesä 2015, 18:36

Omg, 45 minuuttia:o Älä sitten tuu miksikään fanaattiseksi fitnessintoilijaksi D: Vaikka kyllä mullekin solakat sääret kelpais :"D
Btw en ikinä kehtais mennä ratsastustunnille kaikkien taitavien joukkoon, mutta on parasta olla semmosessa porukassa jossa kukaan muukaan ei osaa, voidaan nauraa itsellemme ja toisillemme räkäsesti:D Vähän olis jees jos toi talli ois lähempänä kuin tunnin matkan päässä, sinne porukkaan on kuulemma helppo soluttautua.

Sain eilen yheltä mun parhaista ystävistä ilouutisen että TJ 0, asevelvollisuus suoritettu. En oo nähnyt sitä koko armeija-aikana kun se on armeijassa niin kaukana täältä, ja vähän kummallinen fiilis, se on varmaan muuttunut jonkun verran D-: Mutta tänä iltana mennään juhlimaan sen ja muiden muusikkokavereiden kanssa :-))))))))))))))
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTo 18 Kesä 2015, 21:51

(Pahoittelut hiljaisuudesta, mulla on koko kesäkuu yhtä tapahtumarumbaa, ja näinä vapaina päivinä (joita on tullut huimat 2) nukunkin siihen kahteen, syön ja kömmin takaisin sänkyyn.. :'D kyllä mä kohta aktivoidun!)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyTo 18 Kesä 2015, 22:45

joo eipä haittaa :'D
Mä väsäsin vihdoin sandralle sen kauan lupailemani kuvan, tosin siitä tuli aika kaamee DD:: xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyPe 19 Kesä 2015, 12:28

Eikä oo Aleksi! Voi juku, se on täydellinen! <33 Ah, mä niin rakastan sitä kuvaa! (ja se paita oli ihana) I love it! Mä en ees tajua miten voit sanoo sitä kaameeks! :* Voi ei.. Jutusta toiseen, niin mä oon menossa parin tunnin päästä juhannusjuhliin ja hillun vieläkin täällä pyjamat päällä xd En haluais lähtee, koska muikkukeitto.. Joka vuos joudun kärsiin siitä et "pääsen" vetää kalan silmiä.. Hyi helkutti! Uh.. Missä te juhlitte juhannusta? :/ Yrittäkää piristää mua

//Hei mä luulin et joku ois käyny kommentoimassa mun tarinaa.. Se löytyy tosta kuvan yläpuolelta, jos joku viittis kommata sitä (: Mä oon ite jotenkin tosi tyytyväinen siihen tekstiin, en tiiä miks, mutta jotenki kun ei oo hetkeen kirjottanut niin tulee kivempaa tekstiä.

///Nyt tuol sataa.. Voi ääh.. Mulla on tylsää xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyPe 19 Kesä 2015, 23:20

Luen sen kohan saan nettiyhteyteni takas (oon mökillä tylsistymässä) ja hei kiva jos tykkäät ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyPe 19 Kesä 2015, 23:43

Mäkin kommentoin heti kun jaksan u__u

Mulla ei oo juhannuksena mitään ihmeempiä, oon nyt yksin kotona kun vanhemmat ja pikkusisarukset lähti sukulaisille ja mä en jaksanu kun oli aamulla töitä ja sitten pikkukeikka klarinetistien kanssa. Tää on ihan taivaallista, oon soittanu olohuoneessa kolme tuntia putkeen ja kukaan ei oo tullut valittamaan :-DDD
Yhtyekaverit kysy että lähenkö huomenna illalla kaupungille, mutta tiedän mitä ne tekee siellä, enkä halua olla semmosissa mukana tai nähä kavereitani pullo kädessä, vaikka en ite joiskaan D: Btw en tiiä miten ne kehtas edes kysyä koska eihän mulla porukan nuorimpana edes ikä riittäis.
Juopottelusta puheen ollen, en kestä humalaisia kavereita siksikään, että musta tulee aina valmamainen kanaemo niiden seurassa ja stressaan satasella kunnes ne on kaikki kodeissaan nukkumassa:"D
Eli siis huomenna oon varmaan kotona grillaamassa porukoitten kaa tylsästi... ja soittamassa... ja piirtämässä... Sellasta '-.-

Joo, Aleksin piirtämä kuva oli jätte ihana<3
Muikkukeittoa? Mä en oo ikinä edes maistanut, hyi olkoon, kalansilmiä!:o
Meillä on täällä ollut ihan outo sää, sataa ja paistaa koko ajan vuorotellen. Voisin lähtee käymään pihalla jossain välissä kun just nyt ei taida sataa:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyLa 20 Kesä 2015, 17:17

Joo, muikkukeitto on sellanen perinne u_u

Mä varmaan en tee mitään muuta ku kipittelen yöllä ulkona ja soutelen siskon kaa. Pikkuveljet halus ehdottomasti paistaa vaahtokarkkeja nuotiolla. Xd Ja jee, meen lukee teijän kommentit :DD Oon muuten tosi innoissani kun tapaan taas vuoden jälkeen mun tosi hyvän ystävän. Tavattiin pari vuotta sitten ratsastusleirillä ja ystävystyttiin :3 Me mennään sen kaa hengailee kirkonkylälle :3 En malta oottaa! Ja mitäs mulla vielä.. Ainiin, kun olin kirjoittamassa että varmaan, kirjotin ainakin kolme kertaa peräkkäin että valmaan :'D Joo, sori, olipa taas tosi hauskaa XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Runo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Runo


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 05.06.2015

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyLa 20 Kesä 2015, 20:41

Valma kirjoitti:

Yhtyekaverit kysy että lähenkö huomenna illalla kaupungille, mutta tiedän mitä ne tekee siellä, enkä halua olla semmosissa mukana tai nähä kavereitani pullo kädessä, vaikka en ite joiskaan D: Btw en tiiä miten ne kehtas edes kysyä koska eihän mulla porukan nuorimpana edes ikä riittäis.

Erittäin hyvä valinta olla lähtemättä, eilisyön jälkeen mäki päätin etten enää ikinä koske mihinkää muumilimua vahvempaan kerta en ikinä osaa olla ihmisiks ja mun harkintakyky on nolla ghänässä D: Että sellanen juhannus mun suunnalla. Oisinpa lähteny mökille porukoiden kanssa, tuntu oikeesti pahalta ku jouduin ekaa kertaa valehteleen äitille mitä teen ku en tullu yöks kotii.
Takaisin alkuun Siirry alas
VanessaM
Juuri saapunut
Juuri saapunut
VanessaM


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 07.05.2015
Ikä : 27
Hevonen : Retku

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyLa 20 Kesä 2015, 21:01

Me ollaan oltu juhannus vain kotona ja katottu Alfred J. Kwakia Limukkalinjalla oon mennyt koko juhannuksen, ihme. Vettä tullut kuin esterin kakkakoneesta että se siitä kesä/juhannusfiiliksestä
Pitäis kyllä itekki aktivoitua ja tulla mukaan juttelemaan täällä Hallavassakin, mutta on ollu kyllä muutenkin nyt kesäkuun alussa inspis näihin virtuaalitouhuihin vähän hakusessa... Mutta kyllä tää tästä!

(Ja Sandralle näytän tälleen virtuaalisesti peukaloa kun on tuon Huhun kanssa noin ahkerasti touhunnu!
Saako tuon Alexin piirtämän kuvan laittaa Huhun sivuille? )
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyLa 20 Kesä 2015, 21:28

Runo kirjoitti:
Valma kirjoitti:

Yhtyekaverit kysy että lähenkö huomenna illalla kaupungille, mutta tiedän mitä ne tekee siellä, enkä halua olla semmosissa mukana tai nähä kavereitani pullo kädessä, vaikka en ite joiskaan D: Btw en tiiä miten ne kehtas edes kysyä koska eihän mulla porukan nuorimpana edes ikä riittäis.

Erittäin hyvä valinta olla lähtemättä, eilisyön jälkeen mäki päätin etten enää ikinä koske mihinkää muumilimua vahvempaan kerta en ikinä osaa olla ihmisiks ja mun harkintakyky on nolla ghänässä D: Että sellanen juhannus mun suunnalla. Oisinpa lähteny mökille porukoiden kanssa, tuntu oikeesti pahalta ku jouduin ekaa kertaa valehteleen äitille mitä teen ku en tullu yöks kotii.

Auttis DD: Minkä ikänen oot IRL?
Mä en aio koskaan juoda känniin, tiedän ettei se olis mun juttu. Siinä on ihan tarpeeksi että joutuu hoitamaan kaverit kotiin ennen aamua, mutta en varmasti kykenis siihen jos ite oisin yhtään humalassa. Muutenkin mä oon ihan järkyttävän vastuullinen ihminen ja koitan aina katsoa itseni ja kavereideni perään kaikkialla, ja mua hirvittää että kaikki estot lähtis ja menettäisin tyystin kaiken varovaisuuteni ja vastuullisuuteni ja en sitten pystyiskään hoitamaan itteäni ja porukoita kotiin, tai sitten tekisin jotain kamalaa mitä katuisin myöhemmin.
Oon onnellisin sillon kun en edes oo tietoinen siitä, että kaverit on baarissa. Nytkin vaan ootan että yö on ohi, vaikken edes lähtenyt mukaan.

Vanessa, hauska kuulla susta:) Vai että esterin kakkakoneesta :"D Meillä paistaa aurinko:P
Takaisin alkuun Siirry alas
VanessaM
Juuri saapunut
Juuri saapunut
VanessaM


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 07.05.2015
Ikä : 27
Hevonen : Retku

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyLa 20 Kesä 2015, 21:38

No täällä päin on satanu joka päivä vettä! Oikeasti aurinkoiset päivät on kyllä yhden käden sormin laskettavissa! Joko sataa tai tuulee niin että tukka lähtee päästä. Tai sit molempia... Ja aurinko rupeaa paistamaan vasta joskus kahdeksan aikaan illalla niin eipä siitä pahemmin enää "iloa" ole...

Ennen muinoin olisin itekki ollu ihan hyvässä juhannushuumassa ja baarissa tuli notkuttua melkein joka viikonloppu, mutta nyt kun on tää 2,5v poika mukana kuvioissa niin eipä sitä enää pääse noin vain juhlimaan saatika halua olla missään baarissa. Ja krapulatkin on nykyään niin hirveitä jos erehdyn enemmän kuin ne pari saunakaljaa juomaan. Jos tuo mies lähtee ipanan kanssa anoppilaan pariksi päiväksi, niin silloin kyllä tulee ostettua juomista itelle ja makaan sohvalla pieruverkkarit jalassa, kissa kainalossa ja juon kaljaa. :'D

Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyLa 20 Kesä 2015, 22:43

VanessaM kirjoitti:

(Ja Sandralle näytän tälleen virtuaalisesti peukaloa kun on tuon Huhun kanssa noin ahkerasti touhunnu!
Saako tuon Alexin piirtämän kuvan laittaa Huhun sivuille? )

Ai kiitti Ootas vaan, kohta et saa sitä takaisin XD Ja juu, mun puolesta todellakin saa, se on kyllä niin ihana! <33 Enkä usko että Aleksillakaan on mitään sitä vastaan, jos sen laittaa sinne. (: Ah, mä päädyinkin sit sohvaperunaks.. Katon leffaa nimeltä Mamma Mia, tietty puhelin kourassa ja kirjotan samalla tarinaa :'D tai kahta.. Xd
Takaisin alkuun Siirry alas
VanessaM
Juuri saapunut
Juuri saapunut
VanessaM


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 07.05.2015
Ikä : 27
Hevonen : Retku

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyLa 20 Kesä 2015, 22:53

Sandra kirjoitti:

Ootas vaan, kohta et saa sitä takaisin XD

Jatka samaan malliin niin en raaski ottaa sitä sulta pois!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyLa 20 Kesä 2015, 23:09

Haha, no se on hyvä tietää! :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Runo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Runo


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 05.06.2015

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptyLa 20 Kesä 2015, 23:45

Mä täytän IRL 17 marraskuussa (:
Haha, mulla ei löydy mitään vastuuntuntoa ees selvänä, kännissä viel puolet vähemmän:'D Mutta mokista otetaan opiks eikä voi syyttää ku ihan itteensä vaan ku ei kukaan mua pakottanu vetään perseitä olalle:DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 EmptySu 21 Kesä 2015, 00:44

Joo saa käyttää kuvaa (:

Mä oon nyt ollu puol vuotta aika kiltisti eikä oo tullu pahemmi kännättyy. 2014 senki edestä... Mutta joo tulin tänää mökilt kotii. Makoillaa N:n kaa sohvalla, mä juon breezereitä, kuunnellaa täysillä paperi Ttä ja katotaa naisten jalkapalloi telkkarista :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 10 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #4
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: