Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #4 - Sivu 16 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #4

Siirry alas 
+19
Reetta
VanessaM
Runo
Rafael
Miro
Eevi-Sofia
tsuukiko
Lilian.
Melissa.
Viivi
Valma
Niina
Megan.
Maikki
Alana
Aleksi
Inka
Janelle
Wili
23 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 11:57

Meillä sataa, mutta se johtuu varmaan siitä, että tässä lähettyvillä on jotkut kesäjuhlat :-D
Tai no, nyt paistaa pikkasen aurinko, mutta aiemmin on satanu ja myöhemmin sataa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 11:59

:-D
Mä vaan piirrän ja lahnaan ja syön rusinoita:D
Musta tuntuu että mä suosin Mincaa, sillä mulla on tässä pöydällä pinossa kolme lisäkuvaa sille. Vilkaisin sen päikkyäkin niin oon piirtänyt sille seitsemän kuvaa putkeen DD: Mulle aina tulee paha mieli muita heppoja kohtaan, kun en ikinä jaksa piirtää ihan kaikista u__u
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 12:14

Jeee!! Toi uittoreissun rope, on samana päivänä kun Sandran synttärit!! :DDDDD Hahaa:P
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 12:29

Onnee Sandralle! xD



Siis, mikä mulla on? Mä oon piirtäny monta tuntii älyttömästi Hiisuja, yksisarvisia Nikitoja ja kaikkee ihan.. Öö, outoa. Mä oon vaan niin intopiikeena tästä didlr:in uudesta lisäsovelluksesta, josta olin haaveillu jo pitkään, niin nyt piirrän sitten roppakaupalla kissoja :'-D En ees muista Hiisusta kun sen oranssin värin, vois mennä kattomaan minkälainen se oikeesti on. Mutta ainoona miinuksena, että en osaa sit piirtää ilman traceria tällä uudella lisäosalla, (eli noi näyttää paljon aidoimmilta, mitä oikeesti kuuluis) mutta ainakin tulee paljon hienompia, mitä tavallisella didlr:illä :-D Mutta älkää ihmetelkö miks tuol lukee Adam, koska mun kaveri väänsi sen joskus mun nimestä (Aada) ja siitä kehitty mun taiteilijanimi xD Mutta joo, päätä särkee, joten mulla tuuraa tuolla myymälän puolella nyt yks täti sen aikaa,et lääke vaikuttaa ;-)

//Aha, ilmeisesti aijaa.com on niin tyhmä, että pienentää tota kuvaa ihan hulluna. Kokonaisen kuvan linkkaan ihan kohta..
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 12:30

Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 12:37

Whoa siis miten sä oot ton piirtäny? Ja mikä on didlr ja traceri ja en ylipäätään ymmärtänyt siis mitään xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 12:40

Didlr on siis sellanen sovellus..:P Se on tosi helppo, kun vaan käyttää paljon läpinäkyviä värejä, niin sitten tavallinenkin menettelee. Siis tracer on sellanen, että ottaa mallia jostain kuvasta, että ääriviivat on valmiiks. Muuten en osaa käyttää tota lisäsovellusta, jos mulla ei oo tracer päällä. (joka on tosi tyhmää)
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 12:49

Ja tuossa menee yksisarvinen Nikita, jso ketään kiinnostaa xD

http://aijaa.com/3QYMQL
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 15:53

Vautsi mitä kuvia! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 16:25

Emppua komppaan:)

Jee jaksoin pitkästä aikaa kirjoittaa tarinan:D

//Meidän piti lähtee mökille koko perheen voimin mutta jotenkin siinä kävikin nyt niin että lähössä on vaan minä, mun vanhemmat ja mun 7- ja 8-vuotiaat pikkuveljet. Tulee tosi hauska viikko jossain metsän keskellä ypöyksin, kun normaalisti hengaan koko ajan mun isosiskon tai vuotta nuoremman pikkuveljen ("kaksoisveljen":D) kanssa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 17:06

Mä onnistuin sopivasti upottamaan omaan tarinaani pikkasen Valman tarinan tapahtumia ;-) Olen ylpeä, että sain jo tänään kirjotettua Klikille!

Toivotan onnea viikon mökkilomalle, jos kerran yksin joudut olemaan! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 17:49

Mä löysin tota mun tarinaa kirjottaessa semmosen kivan fiiliksen, ettei tarvinnut keksimällä keksiä ja pysty vaan kirjottaan rennosti ja sen enempää ajattelematta. Että jos tulee joku tylsä kohta niin hyppää vaan yli siitä :-D Löytyspä tällanen fiilis useamminkin:)

Heh, kiitti, ehkä mä selviän xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 25
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 18:26

Ugh.

Mulla on ollut jo tosi pitkään ihan arvoton ja mitätön olo, viimeset kaks vuotta aina kun poistun kotoa ja tapaan ihmisiä. Vaikka mitä tekis niin aina tekee väärin, ja sitten en uskalla olla oma itteni ihmisten ympärillä. Tai oikeastaan toi etten uskalla olla oma itteni on väärä tapa kuvailla sitä, kun en voi sille mitään että uusia ihmisiä tavatessa olen hiljaa enkä osaa puhua tai käyttäytyä tai ees pitää käsiäni luonnollisesti, vaan menen kuoreen enkä osaa tulla sieltä pois. Pahinta siinä on kyllä se, että mä ite nään kuinka säälittävä mä oon, enkä tuu ikinä saamaankaan sitä yhtä kaveria enempää, ja tuun aina olemaan se jolle voi puhua vasta kun kaikki muut on poissa. Mutta mä en voi sille yhtään mitään, ja mua aina ällöttää nähä itteni peilistä ja kuulla kun mä puhun.

Kotona oon sentään pystynyt tähän asti tuntemaan että kuulun johonkin, mutta viime aikoina oon huomannut ettei edes mun perhe välitä tai huomais jos yks päivä katoaisin äkkiä. Jos yritän puhua jollekkin niin vastaus on joko ettei niillä oo aikaa, ei kiinnosta, tai multa kysytään ettei mulla vaan ole menkat menossa, kun et sä oikeesti noin ajattele.

uhh, en tiiä mitä yritän tässä ajaa takaa tai miks ees selitän tätä tänne, mutta enpä tiiä muutakaan kuin selittää tää miljoonannen kerran mun koiralle
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 19:03

Voi Alana :<
No ainakin tähän porukkaan kuulut yhtä isosti kun kaikki muutkin ja me arvostetaan sua hurjasti ((:
Musta tuntuu että sä tiiät hirveen paljon kaikesta, kuten just hevosista ja sit tota scottiaksenttii ja kaikkee. Sun tarinat ei oo koskaan tylsiä ja piirrät upeita kuvia! ((:

Mäkin oon tosi introvertti mut oon alkanu päästä siitä pikkuhiljaa yli aikuistuessa, eli älä vaivu epätoivoon :3
Jaksuhali sinne!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 22
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 19:52

Alana paljon tsemppiä mutta me kyl täällä sua arvostetaan ja susta tykätään ja sulle löytyy aikaa! <3

Ollaan nyt Italiassa meijän talolla ja täällä on K U U M A
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 19:54

Vau, upeita kuvia Reetta!

Ja voi Alana, en kyllä yhtään ymmärrä, miks tolasella loistotyypillä on vain yks kaveri. Mutta tärkeintä ei ole ystävien määrä, vaan laatu. Ja onhan sulla meidät! <33 Tsemppiä ja haleja täältäkin!:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 20:31

Voi ei Alana, tollanen on kamalaa! Sä et oo yhtään sen mitättömämpi kun kukaan muukaan, muista se! Entisenä koulukiusattuna ja sen takia koulua vaihtaneena tiedän, että on ihan kamalaa tuntee ittensä mitättömäksi. Ehkä sua auttais puhua jollekin ihan kasvotusten? Mä voin suositella ammattilaisille puhumista, mua auttoi ainakin :-)

Salli kiva, täällä on vaan kylmä. Ainakaan meillä ei tarkene mennä ilman takkia pihalle :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 20:39

No meillä millon sataa, millon paistaa. Suomen kesä on "vähän" vaihteleva ainakin keskisuomessa. Nooh, ei voi mitään, tulipa sitten ostettua kroptopit ja farkkushortsit vähän turhaan.. :<

//Ja multakin tarinaa pitkästä aikaa Huhulle! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 20:47

Apua, miten hurjan paljon kaikkea täällä tuntuu nyt tapahtuneen yhden ainokaisen työpäivän aikana! Tässä sitä kiivetään kärryille!

... vaikka aivot on kyllä sulaneet ja kärynneet vohveliraudan ääressä jo aikapäiviä sitten. Tuntui, että loppupäivästä puhuin asiakkaille pelkkää puuta, heinää ja leskenlehtiä. Ihmekös tuo siinä vaiheessa, kun takana oli liki kymmenen tunnin työvuoro ihan kahdestaan "kesätyttöporukalla". Oli aika jännittävää pitää koko kahvilaa pystyssä ihan omin voimin, ilman pomon läsnäoloa! Selvittiin kuitenkin, ja varmaan näitä päiviä nyt tulee jatkossa lisää. Uusi vastuu ja se, kun huomaa pärjäävänsä, on kyllä jännittävällä tavalla piristävää (vaikka nyt päällimmäisenä kyllä väsyttääkin aivan pirullisesti).

Reetan kuvat on hirmu kauniita! Samaan syssyyn kehun myös Valmaa, joka on hurjan tuotteliaana pukannut ponskien päikyt täyteen ihanan suloisia lyijäritöitä. Että te osaattekin - ja saatte aikaiseksi (terveisin nimimerkki "Ei jaksakerkeeviitsipysty"). (:

Tähän Aleksin lausahdukseen haluan kyllä tarttua: "No ainakin tähän porukkaan kuulut yhtä isosti kun kaikki muutkin ja me arvostetaan sua hurjasti ((:"
Tartun siis ihan positiivisessa mielessä. On hauska seurailla tätä foorumia, kun täällä etenkin pidempään pyörineiden välillä on selkeää "laumahenkeä". Ilmapiiri on mukavan avoin ja monenlaiset tyypit sopivat joukkoon.

Ja Alanalle haluaisin sanoa, että omana itsenä olo voi joskus vaatia oikean ajan, paikan ja porukan. Itse ainakin kipuilin yläasteen ja osan lukiotakin juuri sen suhteen, etten vaan oikein pystynyt olemaan oma itteni enkä löytänyt kunnolla paikkaani muiden joukossa, kun en tiennyt, mikä mun "rooli" oikein on. Se, että ympärillä oli paljon ihmisiä, joiden kanssa oli kasvanut ihan päiväkodista asti (pieni paikkakunta ja pienet piirit), hankaloitti entisestään oman ("kehittyvän") persoonan ilmentämistä. Nyt uusissa ympyröissä yliopistolla ja töissä kuitenkin olen minäkin löytänyt lisää "omia ihmisiä", joiden kanssa on helppo olla ihan just sitä kun on. Ehkä tämä on sekä omaa että ympäröivien ihmisten aikuistumista. Uskallankin kai luvata, että sullakin vielä helpottaa. Ei ehkä heti huomenna, mutta ennemmin kuin myöhemmin. (:

/ Oho, olipa näköjään asiaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 21:06

Alana, täällä ainakin kuulut joukkoon ja me kaikki tykätään susta sikana<3
Ei kannata tuntea itseään arvottomaks myöskään muussa seurassa, sillä, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, kaikki ihmiset tän maan päällä on yhtä arvokkaita. Ja ujous ei oo semmonen asia mikä peittää oikean persoonan vaan se on suloinen osa ujon persoonaa. Voimahali<333
Jos tuntuu että arvottomuusfiiliksestä ei vaan pääse yli, niin suosittelen esim. psykologille hakeutumista, tai sitten ihan puhumista kasvotusten jollekin tosi hyvälle ystävälle tai perheenjäsenelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 21:23

Eevi-Sofia eihän sun työpaikan nimi ala M:llä? Mun on ihan pakko varmistaa:D

Musta on kivaa kun täällä on taas näin eloisaa:-)) Jatkakaa samaan malliin, ihmiset :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 21:30

Valma, ei sentään :-D

Tää eloisuus on tosiaan mukavaa! Yritän itsekin ahkeroida uittokuvan loppuun nyt illalla. Huomenna suunta kohti mökkiä, joten kiva olisi ennen sitä saada homma pakettiin. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 21:33

Huhhuh, kävi mielessä että oltas oltu samassa pleississä töissä:DD

Mä lähen sunnuntaina mökille enkä tiiä voinko ropettaa silloin kun taidan istua just autossa puoliltapäivin:(

//Systerin kameran akku ei jostain syystä lataa '-.- Haluisin pistää tänne lisää kuvia!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 21:37

Vitsi biologine kello alkaa vissii pikkuhiljaa tikittää... En oo IKINÄ halunnu lasta, enkä edelleenkään sellasta aijo hankkia mut ain välillä jos N sattuu pitää kättä mun mahalla en voi olla ajattelematta et siel olis vauva ja sitten me kasvatettais se onnellisesti yhdessä :'D
... häiritsevää ...
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 21:42

:-DDD Aleksi hei... No, toisaalta toka leffa, joka aikanaan nykyisen avopuolison kanssa katsottiin, oli (sen valitsema!!) Mitä odottaa kun odotat, tai joku sentapainen se oli. Kuitenkin hirveästi vauva-asiaa, ja kyllä se vähän kiusalliselta siinä vaiheessa orastavaa suhdetta tuntui.
Ps. jos vauvakuume käy liian kovaksi, tervetuloa päiväksi meille töihin. Jotenkin meille tulee kaikki paikkakunnan kauhukakarat asioimaan. Mun (kasvatusalan opiskelija) suusta ei usein edes kuule, että "kamala lapsi!" mutta tänä kesänä on kyllä pari kertaa tullut sanottua, että "kamala lapsi!"...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 21:55

Mä en kahdesta suuresta syystä tule koskaan itse saamaan lapsia mutta tykkään kyllä sikana lapsista ja oon siinä mielessä valmamainen että käyttäydyn tosi äidillisesti. Tajusin vasta pari vuotta sitten että voi olla hassua sanoa omaa nuorinta pikkuveljeä "kullaksi":D
Aleksi, jos haluu olla vielä nuorisoa, niin ei kannata hankkia lapsia, koska ne tekee väkisin aikuiseksi D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 22:06

Joo en oo hankkimassa :-D
Ja vaikka joskus isona haluisinkin lapsen, ni en rupee ite synnyttämään...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 22:10

Musta tuntuikin jotenkin epätodennääköiseltä:DDDDD

Mä voisin halutakin synnyttää lapsen, koska mitä oon kuullu niin se on kuulemma kaikesta kivusta ja stressistä huolimatta upea kokemus:) Mutta ei valitettavasti onnistu multa:(
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 22:30

Tääl on töistä ja kylärinkiä ajelemasta palannut maailman onnellisin ja surullisin ihminen!

Onnellisin siksi, että sain koko työpäiväni tarjoilla (huippua, olen apsilla kesätöissä), lukuunottamatta sitä et viimene tunti meni tiskauksessa.. ja surullisin siksi, etä mun eksäni sattui käväsemään apsilla kun olin juuri laittamassa jonkun kerroshamppariateriaa siinä ja tottakai ilosena ihmisenä, pitkästä aikaa hänet näkiessäni moikkasin tätä ja toine vaa kääntää pää pois ja jatkaa ostostesa tekoa. Mitä pahaa mä oon sulle tehny, ettei voi enää edes moikata?!?!??! itken
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 25
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 22:33

Voih, kiitoksia kaikille lohduttavista sanoista ja virtuaalihaleista :') (aleksi, ehkä tiedänkin niin paljon kaikkea koska samalla kun muut ovat ulkona kavereittensa kanssa, mä oon aina ahminut kaikkia kirjoja, etenkin tietokirjoja)

Lapset on ihan hauskoja, ja tuun niiden kanssa toimeen, mutta en kyllä tiiä sitten omista lapsista...

Voi ei topias :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 22:33

No höh, olipas se kettumainen >:-0 Ehkä sillä oli huono päivä tai se oli tosi ajatuksissaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 22:38

Niin, tai sit se esittää ettei sitä kiinnosta ja oottaa että meen juttelee sille ja puhuttas kaikkee ymmymym kakkaa xd Ehkä pitäs vaa lopullisesti päästää irti. Hankalaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 22:39

Varmasti:( Ehkä se ajattelee ettei sua kiinnosta ja se kumminkin haluis moikata, kettuuntuu ja torjuu kaiken huomion mitä sille annat tunteakseen itsensä "tärkeämmäksi"?
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 22:46

voi olla, paha sanoa:s jos nyt kuitenkin miettisi välillä muutakin ko hyvin on mennyt näin sinkkunakin jonku aikaa:DD

Yöpuuhakseni meinasin ottaa tuon tarinan ja hoitomerkkisuorituksen tuonne tallilaisten kirjaan ja sit jos ehkä makselis vähä palkkoja pois alta, jes:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyPe 24 Heinä 2015, 22:49

Niin no, sinkkuna olemisessa on mahtavat puolensa ja niistä pitää ehdottomasti nauttia kun on sen aika:)
Mä haluisin vielä kirjottaa, mutta tuntuu tyhmältä tehä hoitomerkinnät kolmena peräkkäisenä päivänä, kun tavallisesti voi vierähtää kuukausikin ilman yhtäkään:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 00:04

No. Nyt kun kerta päästiin aiheeseen . .

Tiiättekö, miltä tuntuu, kun ihastuu johonkin palavasti? Ja vielä sillein, että siinä taustalla soi sillon joku musiikki, ja nyt kun aina soitat sitä, maksat sängyllä pää alaspäin ja haaveilet kuin olisit kännissä? Saattaa joo kuulostaa jotenkin lapselliselta, mutta oikeesti. Sen tyypin ajatteleminen saa mut vaan ihan pyörälle päästäni. Kun kuulen Kasmirin vadelmaveneen, leijun koko päivän pää pilvissä omissa maailmoissa.. ;-* Noh, oli taas joku random tärkeä teidän tietää, haluaisin nyt alkaa maksamaan kurssia, mutta en viitti kirjotella mitään ympäripyöreetä, jos se meneeki pohjan kaa ristiin XP Puhumattakaan siitä, jos osaisin piirtää..
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 09:46

Sandra joo tutulta kuulostaa. Ja mä ainakin tunnen itteni tosi hölmöksi tollasissa tilanteissa :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 10:04

No voin mä ruveta väsää pohjia. Mulla on tänään parissa välissä aikaa, vaikka mulla onkin päivä- ja iltasyötöt ja sit pitää putsata seukkien karsinat, pakata omat kamat ja illalla baariin juhlii kaverin 18-v synttäreitä ja mun läksiäisii. Ja huomenna taas pakkausta ja roolipeli ja illaks junalla kuusankoskelle poikaystävän luo, mutta kai siinäkin päivässä pari sopivaa koloa on.... xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 10:16

Sun viikonloppu kuulostaa hektiseltä, Aleksi:D

Mä oon aina yhdistänyt mun kullan musiikkiin koska tutustuttiin orkesterijutuissa, ja mun yks lempitekemisistä sen kanssa on yhdessä soittaminen. Heh, romanttista:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 10:16

Mäkin voisin kirjoitella tänään:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 10:18

Tajusin miks systerin kamera ei oo ladannu yönkään aikana... Olin pistänyt sen laskimen laturiin. Nyt kun miettii, en ees tajua miten en aluksi huomannut, koska se kameran laturinreikähän on iihan eri mallinen kun laskimen laturi D":
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 10:53

Mun kirjottaminen oli vähä jääny, heräsin yöllä koneen päältä:D

Äsken äiti sit tuli herättää ja sano et lähetään poimimaan mansikoita, on kuulema halvempaa sillee ko et ostas valmiiks poimittuja. Kakkaa, siellä on kuuma ja paarmoja:'/
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 11:19

Mä kävin kans vähän aikaa sit kahen nuorimman pikkuveljen kaa poimiin mansikoita, ja oli se kyllä perseestä u__u Sillon kyllä satoi... Tsemppiä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 11:28

Mä lähen tästä nyt ruokkii ja tarhaa 30hevosta ja siivoo 10koppii... :d
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 11:36

Työn iloa :-P
Mä juoksin äsken meidän talon kuus kertaa ympäri, kun oli energinen fiilis muttei motivaatioo lähtee lenkille:"D Onneks ei oo naapureita näkemässä.
Ja nyt paraikaa tehään mun pikkuveljen ja sen kaverin kaa tortilloja meille:)))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 11:43

Ihana, luulin että olin sen jutun kaa ihan yksin:P Tai Carlyn Rae Jepseninkin Really like you biisin kuuntelemisesta meen ihan sekasin. Leijun ilmassa oikeesti koko päivän.. Mutta tuskin se ikinä mua huomaa :'-D Mä oon sitä pari vuotta nuorempi,  ja se varmaan on enemmän kiinnostunu sen luokan tytöistä.. Plääh.. Mutta kyllä mä oon sen jaa pelannu jalkaoalloo ja lätkää:P Se toisin sanoen friendzonaa mut, Eli ollaan vaan 'kaveripohjalla'. Tai nykyään se kyllä kirkonkylällä kävelee ohi, ja yrittää olla ettei huomais mua. Yleensä teen samoin, etten vaan punastuis.

Ja mäkin voisin kirjotella tänään jotain, kakka ilma, joten voin ihan hyvällä omatunnolla jumittaa koneella koko päivän..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 11:45

No juts alko paistaa aurinko.. Ehkä sitten raahan itteni tonne jossain vaiheessa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 12:19

Hei jes, punasteleeks joku muukin! :-D Mä oon oikeesti koko ajan saman värinen kuin paloauto ja kaverit ei sitten ikinä unohda mainita asiasta :-D

Täällä on oikeesti tosi nätti päivä, niin käydään vähä kesäjuhlissa kiertelemässä, mutta illalla varmaan kirjotan jotain, jos inspaa :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 12:34

Meillä on ihan sikaihana ilma ja kävin äsken rantsussa pienimmän pikkuveljen kaa ja hypittiin trampalls. Hyvä sää saa hyvälle fiilikselle n__n
Ja kohta syön "lauantaikarkkia":D
Oon selostustuulella...

Sandra ainahan saa haaveilla:) Sitä kai se ihastuminen useimmiten on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 EmptyLa 25 Heinä 2015, 14:03

Niinpä >:-D Mä olin ennen niin kauheen tyrkky, että varmaan häädin kaikki pojat heti alussa kehä ykkösen ulkopuolelle:P

Muakin inspaa, kun on niin kauheen ihana päivä, uppoudun varmaan kirjoitrtelemaan jotain Sandran salapoliisi tutkinnoista XD Tai sitten taas joku maastossa köpöttely tarina, joita on jo ihan liikaa. oikeesti kun nyt noita mun tarinoita lukee, ne kaikki on jotain puskaponi pätkiä, että onkohan Huhusta katoomassa kunnon tuntihevosen tavat kokonaa...? D: Mutta onneks on nuo kurssit, niin päästään vähän taitoja kehittelemään.

//Ja mulla oli kans joku kännykkätarina puhelimen muistissa, eli jos senkin nyt vois julkasta, jos on ihan sieddettävän vähän kirjoitusvirheitä :`D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 16 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #4
Takaisin alkuun 
Sivu 16 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: