Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 20 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyMa 16 Marras 2015, 21:52

ROOLIPELI HUOMENNA KLO 19.00 ETEENPÄIN!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyMa 16 Marras 2015, 22:00

Uskon Maikki että väsyttää festareiden jälkeen :-)

Mä oon varmaan vielä vähän aikaa tauoilla ropeista mutta varmaan kyttäilen huomenna mitä kivaa saatte aikaan :-D

//Ja tää alkoholinkäytönihannoimiskulttuuri (pitkä sana :-D) varsinkin nuorten keskuudessa on ihan tyhmää. Eihän edes juo pitääkseen hauskaa tms. vaan puhtaasti ollakseen cooleja ja niin kuin muutkin D-:


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ma 16 Marras 2015, 22:06, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyMa 16 Marras 2015, 22:05

Jeee! Mä ainakin oon ropessa mukana! Mitä on ohjelmassa? :-3

/ Ja olis mainiota jos Valma tulisit myös ropettamaan :-3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyMa 16 Marras 2015, 22:08

En mä taida, mulla on vähän niinku menny maku ja pikkuisen ehkä uskalluskin ropettamiseen, seurailen mieluummin sivusta :-)


<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyMa 16 Marras 2015, 22:10

Ooh, mulla olis huomenna vapaapäiväkin. Uskaltaisikohan sitä viskata Eevin ropen timmellykseen? Vieläkään en ihan luota osaamiseeni siinä lajissa, mutta tekemällähän kai oppii, eikö? Katsotaan, jos oon koneella noihin aikoihin. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyMa 16 Marras 2015, 22:11

Sinne vaan Eevi, ropetustaidot kehittyy ropettamalla ja ihan mukiinmenevä sä oot ollut :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTi 17 Marras 2015, 15:13

Mä oon kans ihan täpinöissäni tosta ropesta, tulee kivaa! :-) Mä alan kyllä sit pikkuhiljaa hiljentymään täältä päästä tauolle, inspais kyllä hirveesti, mutta nyt tänhetkisen elämäntilan teen vuoksi sitä aikaa ei oikein riitä :-D Ja käykää kattomassa, mä tein ihan radikaalin uudistuksen Ellenin esittelyyn, kun mä en pitänyt tosta vanhasta. Mutta luonne tai mikään ei oo sit muuttunut, ainoostaan se teksti :-P Ei vanhan kunnon Elleniä saa mihinkään suuntaan muuttaa.. Jajaja Valma, osallistuisis pliis ropeen, siitä tulis hauskaa kun saatais kunnon porukka ja Valmakin sinne! Koska hei haloo, mä en oikeen jaksa uskoa että siitä tulis mitenkään tylsää! Meno lis aina vaan parempi c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTi 17 Marras 2015, 15:42

Valmalla on ollut Hallavan hamasta alusta melkein sama esittelyteksti :"D No, ei siinä, kyllä se on vieläkin ihan ajankohtainen.

Tän päivän kello 19 oli äänestänyt kuus ihmistä, kyllä siitä ihan kunnon porukka saadaan ilman muakin :-D Kyttäilen tosiaan täällä ruudun takana teidän tekemisiä ja oon hengessä mukana :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTi 17 Marras 2015, 18:57

Aloteltaisko pian :-)? Vai ootetaanko Aleksia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTi 17 Marras 2015, 19:33

Juu mä en tänään taida jaksaa osallistua... Hirvee hinku lähtee lenkille :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 08.11.2015
Ikä : 28
Hevonen : Bee

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTi 17 Marras 2015, 20:19

Maikki oli varmasti huiput festarit! Oon ollu itekki monta kertaa, siellä on kyllä se oma tunnelmansa:) harmittaa kyllä kun ei oiken ollu mahollisuutta lähtee tänä vuonna, varsinki kun siellä ois ihan tuttuja soittanu hk-areenalla.

Ilmottelen vain, että en oo kuollut, kouluhommat vain kasaantuu kun joulu lähestyy. Toivottavasti ehtisin pian teiän tarinoita lukeen ja itekki vihdoin kirjottaan:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTi 17 Marras 2015, 20:22

Mullakin koeviikko lähestyy uhkaavasti ja en oo VIELÄKÄÄN saanut äikän portfolioo valmiiks D-: Perjantaina viimenen palautus...
Hei oon unohtanu mainostaa teille että sain eilen tietää ylppäritulokset, ja ruotsista tuli L niinkun oli odotuksissakin ja kemia nousi E:stä L:ksi :-)))))))))) Arvatkaa vaan oonko taas polleena xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTi 17 Marras 2015, 21:23

En yhtään ihmettelis jos kirjottaisit seittemän ällää! Oot kyllä nero! Mutta pitääkin olla vähän ylpeä kun on noin hyvin onnistunut ;-). Älä sinä siis turhaan stressaa :-)

Ja Inari, en malta oottaa että pääsen lukemaan sun tarinoita. Sun hahmo vaikuttaa tosi mielenkiintoselta ja inspiroivalta :-) !
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTi 17 Marras 2015, 21:28

:-DDDDDDDD Se kemian koe oli vaan tavallista helpompi. Jos olis ollut joku edellisvuosien kokeista niin olis luultavasti mennyt paljon huonommin. Ja ruotsista L nyt oli ihan odotettavissa.
Ja seittemää L:ää en oo kirjottamassa mutta kiitos nyt kumminkin :-D Kyllä mä taidan tähänastisista saavutuksistani huolimatta kuitenkin panikoida kevään fysiikkaa DDD-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTi 17 Marras 2015, 22:38

Voi Valmaseni, tuut vielä huomaamaan kuika turhaa tää kaikki panikointi on ollut, mutta oppia ikä kaikki (vai miten se menee, inhoon sanontoja eikä niissä oo mitään järkeä ja suurin osa niistä on täyttä valetta mun mielestä....)

Btw, se tunne kun luet muutamia vuosia vanhoja tarinoitasi... = eksyin äsken Pinoccan päiväkirjaan ja luin tarinoita Mikistä, joka oli niiiin täynnä itteään! Tai siis niin herra the Jännä. Miten oon voinu onnistua tunkemaan yhteen hahmoon niin paljon kaikkea??! Naurettavaa xD. No mutta, nauroin ääneen noita tarinoita lukiessani, oon niin hauska xD. Mulle tuli kyllä vähän myös ikävä Mikkiä... tai en tiiä :-D.

Hauskaa huomata, että joka ikisessä hahmossa, jonka oon luonut Mikin jälkeen, on ollut useampia piirteitä, mitkä myös Mikistä löytyy. Mikki, Mikki... Tai oikeastaanhan se on vaan niin, että tungen hahmoihini niitä piirteitä, joita sillä hetkellä ihannoin ym, kuten esim. inkkarikuvioita löytyi Mikinkin vaatetuksesta ja jätkä taisi olla aikamoinen terveysintoilija ja mystinen ikuinen henki niinkuin tää Kukkakin. Virhe oli vaan siinä että Mikki oli miljardia muutakin asiaa xD. Mutta silti muistan häntä rakkaudella ja annan anteeksi kaikki kultapojan tekemät virheet.

Pointsit niille joilla on edelleen sama hahmo ja inspistä riittää! Mä vaan niin tykkään hahmojen keksimisestä, mutta tästedes kasvatan vaan Kukan lähipiiriä, enkä heitä tyttöä bittiavaruuteen. Rafaelkin oli kyllä niin symppis..... Toisaalta oon nyt jättänyt Kukan aika avoimeksi (tai niin uskottelen itselleni), joten sillä on tilaa kehittyäkin siihen suuntaan kun haluan ilman, että sen pitäisi kloonata itsensä elämään omaa elämäänsä (kuten Mikki varmasti oli tehnyt selviytyäkseen). xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyKe 18 Marras 2015, 12:14

Osallistujia hoito IV-kurssille!?
Ei tarvitse ruveta kilpailemaan tai treenaamaan vaikka sen suorittaisikin (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyKe 18 Marras 2015, 13:32

Mäkin oon välillä kaipaillut näitä vanhoja hahmoja, varmaan kaikkein eniten Chrisua ;__;
Ja kävin itekin lueskelemassa Pinkin päikkyä, oiiii se Mikin ja Valman melkein-ensikohtaaminen<333 Muistan kun luin sitä sillon kaks vuotta sitten syksyllä ja olin niiiin iloinen :-DD
Mikki oli oikeasti ihan hauska hahmo, ja sillon kun se oli täällä niin mua ei sen "täydellisyys" häirinnyt mitenkään, koska se vaan toimi. Sillähän oli kaikkia inhimillisiä juttuja myös, eikä kaikki ollut aina vaan semmosta Disney-meininkiä xD
Rafaelkin oli paras, kun se oli niin yksinkertainen ja söppänä :-33

Ja kun tuli vanhoista hahmoista puhe niin rupesin sit Miroakin ikävöimään kauheasti. Luin kanssa sen vanhoja merkintöjä ja muistelin että oli sillä kyllä parasta kirjottaa :-DD Ja tajusin että se täytti 19 just 13. perjantai <3 :'-)

Mä oon huono keksimään uusia hahmoja, ne vaan tulee ja tuleekin jäädäkseen, ja sitten rakastun niihin niin totaalisesti etten vaan voi luopua niistä :-)) Jotenkin aina sydäntä lämmittää kun omalle rakkaalle hahmolle tapahtuu jotain kivaa :-D

//Oi luoja täyttääkö Viivi jo 20 :-O
Mistä tuli mieleen että mä en voi tehdä ainakaan paljon itseäni vanhempia hahmoja, vaan pelkästään nuorempia. Mirokin aiheuttaa piinaa, vaikka ikäeroo ei oo kun vajaa vuosi. Valma on mua vuoden nuorempi ja Seppelen Aurinko on neljä vuotta nuorempi :-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyKe 18 Marras 2015, 15:23

Roolipeli oli eilen ihan mukava, mutta pitäis ajat ehkä siirtää myöhemmälle että olis enemmän aikaa :-)

Mä tykkään kovasti Kukasta, mulle tulee yks mun ystävä siitä mieleen :-D Mä oon joskus Mikin ja Rafaelinkin tarinoita lukenut, ja on musta ollut kamalan hauskoja tyyppejä ja tosi inspiroivia. Mutta se on kyllä totta että Mikissä oli kaikkea xD Mä toivon että saisin hallava-uraani vielä pidemmälle, niin saisin muistella menneitä hahmoja, kun musta se on aika kivaa :-) Nyt täältä ei mun aikana oo lähtenyt ketään.....?

Mä oon hyvä keksimään uusia hahmoja, ja niitä pyörii ihan päivittäin mun mielessä. Yleensä ne ei oo sitten kun vaan yhen kerran ajateltuja, mutta tällä hetkellä mulla olis yksi hahmo, jota oon ajatellut tosi pitkään ja joka on inspiroinut mua tosi paljon :-D Mutta tietenkin odottelen vielä, luon sitten subbarin kuhan saan myös Aleksin suostumuksen yms. Ja jos silloin vielä inspaa :-D Mutta tällä hetkellä Ellen kyllä inspiroi hyvinkin paljon :-)

//Valma, ajattelin just sellasta 10v ikästä tyyppiä hallavaan ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyKe 18 Marras 2015, 17:47

Siis ei mun mielestä hahmojen vaihtaminen oo mitenkään suotavaa, koska hahmojen yhteiset menneisyydet on sitä oikeeta kultaa, ja muutenkin tää koko homma on paljon yhtenäisempi silloin. En enää muista miksi lopetin Mikin kanssa, taisi olla paljon kaikkea muuta silloin, eikä tietokoneella hommailu enää innostanut. Sen jälkeen kun oon miettinyt palaavani, niin en saanut Mikin hahmoa enää toimimaan... kasvettiin kai jotenkin erilleen, tavallaan :-D.

Oon huomannu, että hahmot jotka muistuttaa itseään eniten, on kaikista inspiroivimpia. Etenkin Kukalla tarinoiminen on ihanaa, kun elän siinä samassa tunnetilassa missä Kukka milloinkin on ja kirjoittaminen on mulle samalla sellaista terapeuttista unelmointia.
Kukka on mulle ihan kuin joku sielunsisko, jonka oon lähettänyt unelmien äärettömään maailmaan elämään unelmaelämää.
Yritän kovasti olla positiivinen ja elää ns. uskomusteni mukaisesti, mutta aina se ei oo niin helppoa. Kukalle kuitenkin kaikki on mahdollista, ja ehkä pikku hiljaa itsekin muutun enemmän Kukan kaltaiseksi elämästä nautiskelijaksi :-).
Joidenkin mielestä Kukka voi olla liian pyhimys ja jopa yliluonnollinen, mutta mä oikeasti uskon siihen, että Kukan kaltaisia ihmisiä voi olla, ja ainakin mulle Kukan tapa elää on oikea tapa elää. (en kuitenkaan tarkoita että se olisi ainut oikea tapa elää, tai että toisten tai minun pitäisi elää sillä tavalla). Se on vaan mun totuus.

Tulipas taas diippiä, en yritä mitenkään tyrkyttää mun ajatusmaailmaa, mutta jotenkin tää vähän eskaloitui :'-D


/ Ja mä halusin nyt tehä Kukasta mua vuoden vanhemman jostain syystä, en usko että se millään tavalla vaikuttaa Kukan käytökseen, koska hää nyt on vähän tollanen höppänä :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyKe 18 Marras 2015, 18:01

Se on totta, että hahmon vaihtaminen on vähän tylsää koska hahmoilla on yhteinen historia ja onhan se vähän ikävää :-/.. Toisaalta, omat syyt on jokaisella enkä mä ajatellut hahmon vaihtoa vaan subbaria ja sekin vaan ehkä :-) Ja Kukan tapa on ainakin musta just oikea tapa elää! (vaikken itse ole vielä saavuttanut tuollaista elämisen multihuipentummaa) mutta silti. Siks tykkäänkin Kukasta tosi paljon.

Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyKe 18 Marras 2015, 18:09

OOH! Kohta tulee Pulinaboksi#6 !! Eikö topicit voi olla yli 20 sivua pitkiä vai onko se vaan mielivaltaisesti valittu juttu? :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyKe 18 Marras 2015, 18:10

Ei tietoa :-D Täällä on tosiaan pulistu paljon :-P..
Takaisin alkuun Siirry alas
Essi
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Essi


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 06.11.2015
Ikä : 21
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyKe 18 Marras 2015, 19:46

Miustakin Kukan hahmo on niin ihana ja jotenkin symppis, sellainen luonnonläheinen häsähösö. :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyKe 18 Marras 2015, 21:38

Tänne tulee automaattisesti uus kun sivuja on 25, ja viis viimeistä sivua menee uuteen topiciin. Muistan kun Aleksi joskus pohdiskeli et hirvee mysteeri xDDDDD

Ja sanon taas kerran että arvostan Kukan elämänfilosofioita, mulla olis sulta niin paljon opittavaa! Tänäänkin konsertin takahuoneessa mun kvartettikaverit ihmetteli kun vouhotin vaan sikana kaikesta mahdollista :-D
Elämänasenteen omaksuminen ei taida olla semmonen päättämisasia vaan ehkä enemmänkin on kyse oppimisesta ja tietyntyyppisten ihmisten seurasta.
Minkähän lainen elämänasenne mulla on... Ainakin helkkarin huolehtiva, ärsytykseen asti. Yritän just uskoa omiin unelmiin, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty. Nyt kyllä oon tehnyt ratkaisevan päätöksen: mä yritän lukion jälkeen musiikkialalle, koska sitä mä oon viimeset kaks vuotta halunnut tehdä, ja mun sydän sanoo että mun pitäisi tehdä se, vaikka työllisyystilanne alalla on kakka ja opiskelemaan on ERITTÄIN vaikea päästä. Mut kaikkea ei vaan voi suunnitella etukäteen, vaan elämä vie välillä odottamattomiin suuntiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyKe 18 Marras 2015, 23:28

Niinhän se menee :-) Ja Valma oon ylpee susta! Musiikki on todellakin se sun juttu, enkä oikeesti epäile tippaakaan ettetkö pääsis sisään vaikka Sibelius-akatemiaan! Ja hei, maailma on täynnä ihmisiä, jotka tekee sitä mitä rakastaa ja ansaitsee paremmin kuin riittävästi. Näitä ihmisiä yhdistää se, että ne uskoo itteensä ja omaan juttuunsa, ja todella rakastaa sitä mitä tekevät. Joten se on ihan itestä kiinni, tuleeko olemaan yks näistä tyypeistä, vai vaan jää haaveilemaan siitä ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 08:23

Musiikki on kyllä aika riskialtis ala, että vaikka yrittäis kuinka, niin voi käydä ettei kuitenkaan saa töitä ja joutuu opiskelemaan toisen ammatin. Ja muutaman kaverin loukkaantuminen ja sairastuminen on herättänyt vähän ajatteleen että mitä vaan voi tapahtua. Tai sitten voi käydä niin ettei jossain vaiheessa taidot enää riitäkään ja kapasiteetin rajat tulee vastaan.
On vähän eri juttu, jos unelma on tulla vaikka ensihoitajaks - ei muuta kun opiskelemaan ja sitten töihin, töitä kyllän riittää. Mutta se on toinen juttu jos omalla alalla joka kymmenes saa töitä. Pitää mennä sormet ristissä ja valmistella jatkuvasti itselleen takaporttia. Kaikki taide- ja kulttuurialat taitaa olla luonnoltaan samanlaisia.
Mutta joo, haaveilemaan en meinannut jäädä, vaan yritän parhaani ja jos se ei kanna hedelmää niin sitten tartun mun toiseen valttikorttiin eli fysiikkaan :-)

Onkos muilla ollut viime aikoina jotain pohdiskelua tulevaisuudesta? :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 14:43

Toi on niin totta! Esimerkiksi mulla olis unelmana päästä näyttelijäks, mutta ei se todellakaan oo niin helppoa kuin jos mä haluisin ensihoitajaks. Mä oon ainakin viiden vuoden ajan näytellyt kaikenlaisissa kesäteattereissa yms. Ja kahlannut kaikki ilmasutaidon ja näyttelemisen kursisit mitä vaan on ollut saatavilla. Mutta mä en tiiä että viittiikö lähtee kuitenkaan lähteä ihan opiskelemaan näyttelijäks. Koska en mä oikeesti varmaan pääsis :-D

Mä onnistuin tänään tiputtamaan sellaset kakskyt juomalasia. (lukio ruokalassa vähän tohelsin) ja sain sitten keräillä loppupäivän niitä sirpaleita xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 15:16

Voi ei Ellen xD ! Mä en oo koskaan ollut realisti, ja edelleenkin mua vähän surettaa niiden puolesta, jotka ei lähe tavoittelemaan unelmiaan koska pitää sitä niin mahdottomana ym. Koska onko meillä oikeesti mitään menetettävää? Me kadutaan eniten niitä valintoja, joita ei ikinä tehty ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 15:38

Niin no toi on kyllä totta.. Mutta mä vaan pelkään että näyttely vaatis liikaa multa, ja sitten kun/jos en pääsis, ei ookkaan mitään minne ottaa takapakkia ja keksiä uutta alaa. Mä en oikeesti haluis tehä muuta kuin näytellä :-D

//Tuli niistä lasien tiputtamisesta ihan hirveen nostalginen yläaste-fiilis, kun seiskalla mä osasin nolata itteni kaikilla upeilla tavoilla ja vieläpä uudessa koulussa xD akward.. Onneks en muuten onnistunut loukkaannuttumaan (joo mä tiiän, se ei varmaan ees oo sana....) ketään :-D Ois ollu kahta hirveempää, kun joku ois saanut lasinsirpaleita jalkaan D:

Ja Valma, mulla on jo kaksataa viestiä, et hallavan ylpeyden aiheeseen ei oo kun muutama viesti xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 17:10

Muistaakseni 500 tulee hieno hevosihminen ja 1000 Hallavan ylpeydenaihe, että kyllä siihen vielä on matkaa (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 17:16

Huumorilla, huumorilla :-D ohan siihen vielä semmonen 800 viestiä :-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 17:31

Nostettasko niitä kahteentuhanteen? :-DDDDDDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 18:10

Juu ei xDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 18:11

Miten mä katoin noin väärin, et mulla ois ollu 200 viestii..? :-O Niitä oliki 165 :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 20:33

Voihan lapsikullat....
Musta tuntuu että Kukka on rakastunut!
Oikeastihan siis haluan vaan hykerrellä täällä ruudun takana ja kirjoittaa ylisöpöjä rakkaustarinoita, mutta mulla on pulma (=eli mulla on myös ratkaisu, koska nää kulkee aina käsikkäin).
Aluksi tietysti ajattelin, että Kukka ihastuu kämppikseensä Repeen, ja kaikki sujuu mutkattomasti ja elämä on ihanaa kun asuvatkin jo yhdessä, mutta en oo vielä oikeen päättänyt, millanen tyyppi Repe on (tai lähinnä millaset hiukset sillä on xD)...
Mutta nyt mulle on tullut kamala ikävä Rafaelia. Muistelin että Rafaelilla on rastat, mutta Seera the leväkuningattaren (parin tarinan kokeiluhahmo, jolla oli hauska kirjottaa muttei ollut ihan mun tyyppiä) jälkeen taisin haluta vaihtelua. Mikin hippifrendillä Aliisallakin oli rastat...
Anyway, mietin että jos vähän muokkaisin Rafaelia, niin siinä olis Kukalle täydellinen --- veli. Koska näiden kummankin hahmon äiti olen minä xD. No ei vaan koska Rafael olen minä ja Kukka olen minä. Eihän tästä saa selkoa. Ehkä mun on parasta vaan luovuttaa Raffen kanssa ja siirtyä eteen päin. Ei mulla kuitenkaan olis aikaa kirjottaa kahdella hahmolla, joten sillä ei oo mitään väliä kuka Kukan tuleva rakas on.

nää ideat välillä tulee yhtä nopeasti ku menevätkin :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 20:41

Oho, jos nyt multa henkilökohtaisesti kysyis mielipidettä, niin ehdottomasti RAFAEL SYDÄN KUKKA tai työnnä Raffen vaan Kukalle veljeks :-D Silleen et kirjottaisit Kukalla, mutta Rafael olis kuitenkin kuvioissa mukana. (tais toisaalta jos Rafael haluis tallille takas niin sit vähän hankalampi juttu..) mutta juu. Älä kuuntele mua, mutta musta Raffe ja Kukka olis just paras parivaljakko sitten sisaruksina tai jne. :-D Okei unohda :-P

Jaaaaaa, lukeeko kukaan muu 400 sivusia fantasiakirjoja?

//musta tuntuu että musta on tulossa outo ...
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 20:45

Ellen, lasketaanko Hobitti ja Taru sormusten herrasta varmaan viidesti luettuna useammaksi kirjaksi? LOTR nyt on jo muutenkin kolme eri kirjaa, mutta siis.. :'D
Kukan viestistä en nyt oikeen ottanut selkoa, mutta tee vaan kuten ite mieli tekee (;
Ja sitten vielä Valmalle, mulla on ollut viime aikoina ihan hirveät tulevaisuuspaineet, jo nyt hirveä ahdistus kaikesta tulevasta, ja keväällä yhteishakujen aikaan oon varmasti ihan hermoraunio. Muutenkin kamala stressi ja ahdistus ihan kaikesta mahdollisesta, ja samalla kun masentaa niin mukavan ihmisen resepti on valmis. Joten voin tälleen ihan yleisesti pahoitella täällä jos sanon jotain tosi tyhmää ja ilkeetä, just nyt se vaan saattaa tulla ennen kuin ajattelen oikeen tarkemmin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 21:07

Täällä luetaan hirrrveesti kirjoja, lähinnä fantasiaa ja scifiä! Harmi vaan et jurvan kirjaston valikoima on surkea, mut onneks on e-kirjat :3
Lempparikirjat on fifth wave -niminen sarja, suosittelen!
Nyt oon lukemassa semmosta kun book of Ivy ja tääki on ollu tosi hyvä tähän mennessä (:
Lotr:n oon lukenu vaan kerran mut yrittänyt monta kertaa useemmin, en oo vaan ikin jaksanu, turhan puuduttavaa tekstiä.

// Rafael <3 Kukka kuulostaa mielettömän hyvältä!! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 21:20

Mä en oikeestaan oo lukenut mitään sen jälkeen kun alotin kirjoittamisen, jos ei oo ollut ihan pakko :-D
Ja Rafael ei saa sydämettää ketään, mun kuvitelmissa se on semmonen ikuisesti sinkku -tyyppi D-:>

Alana, kyllä täällä ymmärretään jos joskus sanoo joskus jotain tyhmää, eikä tarvii edes selitellä mitään :-D
Mutta ootkos miettinyt sellasta että jos tulee todella paha stressi, ahdistus, paha olo tms. niin kannattaa käydä esim. kouluterkkarilta kysymässä apua, se meinaan oikeasti auttaa! Nimim. kokemusta on :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 21:33

Mä luen siis ihan kauheesti fantasiaa :-DD hobitit ja taru sormusten herrasta, lotr:rät luettu hirveen useesti :-D Ja sit kaikkee tosi random shittiä, jossa tontut ja menninkäiset hyppelee random.kukkuloilla ja sit tapahtuu jotain hirveen pelottavaa xD juu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 EmptyTo 19 Marras 2015, 21:34

By to way, kommentoikaa mun tarinaa!:-)

-------

https://hallava.palstani.com/viewtopic.forum?t=240
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 20 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 20 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: