Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuKirjoituskeskustelu F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kirjoituskeskustelu

Siirry alas 
+4
Valma
Eeva
Ellen.
Inari
8 posters
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyMa 30 Marras 2015, 14:53

Tässä topicissa voidaan punoa kaikenlaisia koko porukan seikkailuja, haastaa toisiamme erilaisiin kirjoitustehtäviin ja miksei piirtämis- tai runotehtäviinkin!

Mulla olis jo vähän säpinää suunnitteilla, jos vaikka huomenna ehtisin pistää toimeksi :-)

Mutta ihan ensiksi mä haastan teidät kirjoittamaan tarinan vartissa - puolessa tunnissa hoitsun päiväkirjaan. Kannattaa suunnitella sisältö suurinpiirtein etukäteen ja keskittyä tarinassa yhteen tai kahteen asiaan. Älä keskity liikaa laatuun, vaan annat vaan ajatuksen lentää :-)
Tälleen kirjotetuista tarinoista ei tule pitkiä, mutta tulee sitäkin hauskempia! Jos ei olis aikaa mutta inspistä löytyis niin voi aina turvautua tähän taktiikkaan.


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ma 30 Marras 2015, 20:35, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyMa 30 Marras 2015, 15:15

Mun vartin tarina tulee sitten joulukalenterissa, sanoja tuli huikeat 243 :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyTi 01 Joulu 2015, 10:16

Tuollainen tapa kirjoittaa olisi oikeastaan mulle todella tehokas, koska muutenkin toi: "inspistä on, muttei aikaa" - selittely on mulle melko tuttua. Päätän kokeilla tota mahdollisimman pian, (kun vain saan tietokoneen haltuuni hetkeksi) ja sopivan muudin kirjoittamiseen :-) Toi oli tosi hyvä idea!

//Teen itse myöhemmin oman haasteeni :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 18 Joulu 2015, 15:31

Nyt mun tarinan löytää Bambon päikystä, eli se on tehty noilla Valman ohjeilla :-) Sen löytää otsikolla "Tallikäytävän lakaisija".

Musta toi haaste oli melko hyvä, ja aijon todellakin hyödyntää sitä jatkossa! Kirjoittaminen ei kestänyt kauaa, ja tekstistä tuli siitä huolimatta ihan kelpuutettavaa julkaistavaksi. Vaikka joissain vaiheissa kirjoitustyyli saattaa lennellä melko nopeatempoisena, se ei häiritse kamalasti sen lukemista (mistä mä oon aika onnellinen, koska joissain kohdin saatetaan vaan hypätä asiasta toiseen) :-) Ja kyllä huomas heti, kun alko miettimään liikaa sitä tekstiä, ja tajusin että mitä enemmän sitä mietin, sitä hankalempaa ja turhauttavampaa kirjoittaminen oli. Kiitti Valma!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 08.11.2015
Ikä : 28
Hevonen : Bee

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 18 Joulu 2015, 16:06

Oon samaa mieltä, että Valman haaste on loistava, ja aion myös hyödyntää sitä jatkossa! Inarin mdd:n tarinan voisi melkein laskea tähän (en ottanut aikaa, meni varmaan reilu puoli tuntia). Mutta huomas, että kun ei liikaa mieti kirjoittamistaan, on se hampaiden kiristelyn sijaan tosi vapauttavaa!:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyTo 31 Joulu 2015, 14:38

Hellurei ihmiset, mä koitin vähän viimeisimmässä hoitomerkinnässäni pohjustaa uutta seikkailua/"jännäriä" (joka mun oli tarkoitus toteuttaa jo halloweenina... laiskuutta?). Mulla on tohon jo ratkaisu valmiina ja monta kehysideaa että mitä pelottavuuksia vois tapahtua. Jos haluat kirjottaa aiheesta niin ei sitten saa kirjoittaa mitään kauhean ratkaisevaa, koska mulla on koneella tiedostoina koko seikkailu alusta loppuun luonnosteltuna (voin kyllä muoksia niitä vielä).
Oon nyt vähän tyhmä kun omin tän tälleen, mutta ei voi mitään :"-D Jos joku haluaa jotain erityisesti kirjoitella tähän liittyen (koska mä en varmaan ehdi toteuttaa kaikkia ideoitani) niin pistää yksää. Mutta sit pitää kans kirjottaa, koska en haluu turhaan spoilata kellekään :-D

Tiivistettynä, mistä nyt lähdetään liikkeelle:
Aleksi kertoi Maxille, Nannalle ja Valmalle Hallavan historiasta. (Ennen kuin Aleksi sai Emmin (ex-kihlattunsa) kanssa Hallavan omistukseensa, tilalla oli ravitalli, joka meni rempalleen ja piti myydä pakkohuutokaupassa omistajan velkojen maksamiseksi.)
Jerry ja Valma bongasivat Hallavan liepeillä olevasta autiosta mökinrämästä valot.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyTo 31 Joulu 2015, 19:27

Mä oon mukana! :-D Voitko vaikka laittaa yksää että miten meinasit sen juonen menevän? Koska mä en halua kirjoittaa mitään aiheen vierestä, koska jos ei yhtään tiedä mitä lopulta tulee tapahtumaan, niin on vähän hankala kirjoittaa/joutuu toistamaan samoja asioita. :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyTo 07 Tammi 2016, 22:08

Päivitän tätä tänne sitä mukaa kun tapahtuu jotain:


- Aleksi kertoi Maxille, Nannalle ja Valmalle Hallavan historiasta. (Ennen kuin Aleksi sai Emmin (ex-kihlattunsa) kanssa Hallavan omistukseensa, tilalla oli ravitalli, joka meni rempalleen ja piti myydä pakkohuutokaupassa omistajan velkojen maksamiseksi.)
- Jerry ja Valma bongasivat Hallavan liepeillä olevasta autiosta mökinrämästä valot.
- Nanna ratsasti mökinrämän liepeillä, ja nurkan takaa hyppäsi vihaisesti huutava mies, joka ampui Nannan ja Tintun perään. Asiasta kerrottiin Aleksille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Tammi 2016, 19:48

Joo ja nyt tänne vois lisätä noista Flooran kokemuksista :-) Haluutko Valma ite päättää ne, vai kirjotanko sulle yksää?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Tammi 2016, 19:49

Mä jatkan huomenna tai tänä iltana tota ropea Tallilaisten juttuihin niin selviää ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Tammi 2016, 19:54

Äh, en mä jaksa odottaa niin kauaa ;-DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 22:25

Mulla on se melkein valmis tarinanpätkä koneella mutta en pysty julkaseen sitä koska mun wifi on lakannut toimimasta!! Se on ollut pois aamupäivästä asti '-.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 23:22

Mun netti ei näillä näkymin palaa, joten askartelin My Dear Diaryyn tollasen tarinanpätkän kännykällä (!!).

- Aleksi kertoi Maxille, Nannalle ja Valmalle Hallavan historiasta. (Ennen kuin Aleksi sai Emmin (ex-kihlattunsa) kanssa Hallavan omistukseensa, tilalla oli ravitalli, joka meni rempalleen ja piti myydä pakkohuutokaupassa omistajan velkojen maksamiseksi.)
- Jerry ja Valma bongasivat Hallavan liepeillä olevasta autiosta mökinrämästä valot.
- Nanna ratsasti mökinrämän liepeillä, ja nurkan takaa hyppäsi vihaisesti huutava mies, joka ampui Nannan ja Tintun perään. Asiasta ei kerrottu Aleksille.
- Perjantaimaastossa Floora juoksi ratsukot kiinni ja kertoi, että vihainen mies oli huutanut pellolla, ja oli kuulunut laukauksia. Myöhemmin tallilla Floora kuitenkin väitti laukaukset mielikuvituksensa tuotteeksi, ja poliisille soittoa ei tullut. Aleksi kehotti kaikkia pysyttelemään loitolla mökistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyLa 16 Tammi 2016, 11:20

- Aleksi kertoi Maxille, Nannalle ja Valmalle Hallavan historiasta. (Ennen kuin Aleksi sai Emmin (ex-kihlattunsa) kanssa Hallavan omistukseensa, tilalla oli ravitalli, joka meni rempalleen ja piti myydä pakkohuutokaupassa omistajan velkojen maksamiseksi.)
- Jerry ja Valma bongasivat Hallavan liepeillä olevasta autiosta mökinrämästä valot.
- Nanna ratsasti mökinrämän liepeillä, ja nurkan takaa hyppäsi vihaisesti huutava mies, joka ampui Nannan ja Tintun perään. Asiasta ei kerrottu Aleksille.
- Perjantaimaastossa Floora juoksi ratsukot kiinni ja kertoi, että vihainen mies oli huutanut pellolla, ja oli kuulunut laukauksia. Myöhemmin tallilla Floora kuitenkin väitti laukaukset mielikuvituksensa tuotteeksi, ja poliisille soittoa ei tullut. Aleksi kehotti kaikkia pysyttelemään loitolla mökistä.
- Valma ja Ellen löysivät vintiltä vanhoja, ravitallin aikaisia kuvia.

Mulla olis pari ideaa, joita voisin antaa muille, eli jos joku haluaa kirjoittaa tarkemmin tästä niin mulle voi laittaa yksää :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyMa 28 Maalis 2016, 17:28

Täältä puuttuu Eevan ja Maian tarinanpätkät! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyMa 28 Maalis 2016, 18:01

- Aleksi kertoi Maxille, Nannalle ja Valmalle Hallavan historiasta. (Ennen kuin Aleksi sai Emmin (ex-kihlattunsa) kanssa Hallavan omistukseensa, tilalla oli ravitalli, joka meni rempalleen ja piti myydä pakkohuutokaupassa omistajan velkojen maksamiseksi.)
- Jerry ja Valma bongasivat Hallavan liepeillä olevasta autiosta mökinrämästä valot.
- Nanna ratsasti mökinrämän liepeillä, ja nurkan takaa hyppäsi vihaisesti huutava mies, joka ampui Nannan ja Tintun perään. Asiasta ei kerrottu Aleksille.
- Perjantaimaastossa Floora juoksi ratsukot kiinni ja kertoi, että vihainen mies oli huutanut pellolla, ja oli kuulunut laukauksia. Myöhemmin tallilla Floora kuitenkin väitti laukaukset mielikuvituksensa tuotteeksi, ja poliisille soittoa ei tullut. Aleksi kehotti kaikkia pysyttelemään loitolla mökistä.
- Valma ja Ellen löysivät vintiltä vanhoja, ravitallin aikaisia kuvia.
- Eeva oli illalla yksin tallilla, ja mökinrämässä asuva ukko tuli kuokkimaan tallinnurkalle ja yritti avata ovia. Eeva säikäytti miehen ja mies pakeni. Eeva soitti Aleksille ja Aleksi kehotti häntä tulemaan pois tallilta.
- Maia huomasi, että Celle oli kadonnut. Nopeasti koottu etsintäpartio lähti etsimään Celleä. Nanna, Alana, Eeva ja Maia löysivät Cellen puuhun sidottuna, ja mökinrämän ukko oli sen kanssa. Maia pelasti Cellen, ja ukko päätyi poliisiautoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Heinä 2016, 11:53

Saatiin wappiryhmässä tämmönen idea:
Tehdään striikkihaaste! Eli koitetaan tehdä mahdollisimman pitkä Hallava-striikki! (Eli suurin määrä peräkkäisiä päiviä kun kirjoitat tai piirrät jotain.) Jos striikki katkeaa niin pitää luonnollisesti aloittaa alusta. Lasketaan myös jos kirjoitat/piirrät eri hahmolla. Tuotosten ei tarvi olla mitään hienoa ja ylevää.

Mä pidän omasta striikistäni kirjaa tähän:
16 päivä


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Pe 22 Heinä 2016, 17:02, muokattu 15 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Roope
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Roope


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.06.2016
Ikä : 26
Hevonen : Luka

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Heinä 2016, 12:48

Lasketaanko jos teen samana päivänä monta tarinaa? :-DD
Musta nimittäin tuntuu että kirjotan vielä yhden tänään ;-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Heinä 2016, 12:49

Ei kun vaan päiviä, eli vaikka kirjoittais yhtenä päivänä viis tarinaa niin saa vaan sen yhden päivän striikkiin lisää :---D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Heinä 2016, 12:49

Julkaise se seuraava tarina heti keskiyön jälkeen :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ruusu


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 01.07.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Heinä 2016, 13:02

Mun lista löytyy tästä :-D (ei sit hei lasketa jos mulla jää tyyliin pari päivää kirjottamatta, koska meen ratsastusleirille)

9 päivä


Viimeinen muokkaaja, Ruusu pvm La 16 Heinä 2016, 10:18, muokattu 8 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Heinä 2016, 13:03

Lasketaanpas ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ruusu


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 01.07.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Heinä 2016, 13:09

No sit mä kirjotan kännykällä, yöllä ja oon sit ihan väsynyt aamulla ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Heinä 2016, 13:10

Tai sit alotat keräämisen vasta leirin jälkeen, aika monella muullakin varmaan ehtii tässä katketa striikki moneen kertaan ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ruusu


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 01.07.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Heinä 2016, 13:17

Joo, se leiri tosin on vasta heinäkuun lopussa, kirjottelen sit muuten vaan joka päivä :-D Paits lasketaanko sellaset lyhyemmät kuulumismerkinnät? Jos lasketaan, voin kyllä niitä leirilläkin tehä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Heinä 2016, 13:19

No joo, tärkeintä on että tekee jotain pientä joka päivä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyPe 08 Heinä 2016, 16:10

Mä oon niin in sitte ku tuun takas täältä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu EmptyMa 18 Heinä 2016, 19:18

Tästä löytyy mun päivät :-)

I
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kirjoituskeskustelu Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjoituskeskustelu   Kirjoituskeskustelu Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kirjoituskeskustelu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Tallitupa-
Siirry: