Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi - Sivu 16 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi

Siirry alas 
+21
Jasperii
Roosa
Tiitu
Salla
Tonttuli
Miranda
Miro
Lotta
Veera A.
Sussu
Inka
micci
Narnia
Valma
Nanna
Emppu
Aleksi
Emmi
Topias
Maikki
Admin
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 30 Joulu 2013, 13:18

Tajusin tänään, että haluun mansikkajäätelönvärisen puutalon (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 30 Joulu 2013, 13:21

Voi Mikki :'D
Heii onko sulla ideoita että mitä vois tänään tehdä Pinkin kanssa? Yritän ehtiä jotain raapustaan (: Pahoittelut mun epäaktiivisuudesta viime päivinä, nyt kun joulukiireet on kaikki hellittäny nii ehin taas kirjottamaan aktiivisemmin c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 30 Joulu 2013, 14:23

Miks mä laulan ja hypin ympäri meidän kämppää?
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 30 Joulu 2013, 14:25

Mä laulan paljon ku oon yksin! Laulan oikeestaan tosi paljon ja tykkään mun äänestä :-D Oon monta kertaa harkinnut et menisin johonki laulukilpailuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 30 Joulu 2013, 14:31

Ei se haittaa Pekka : D i'm not friend of Nazis. Mutta sä saat päättää, use your imagination. (; ja hei, mäkin oon ilosella tuulella, vaikka oonki siskon kans kaupoilla ja tääl on hemmetin kuuma D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 30 Joulu 2013, 14:33

:-( Ei oo kivaa kun on kuuma. Montako laukkuu kannat, Mikki-polo? :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 30 Joulu 2013, 15:18

Vihdoin sain jatkoa tarinalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 30 Joulu 2013, 15:28

Meitsikin laulaa tosi usein ku oon yksin. Ite en "oikeesta" äänestäni tykkää yhtään - kyllähän sitä sietää hoilottaa ku pään sisällä kuulostaa ihan hyvältä mutta kun esimerkiks videolta itteään kuuntelee niin hyi olkoo :'D
// no meenks mä sitten vaikka juoksuttaa, kun ei viitti talutusreissulle lähtee ku just oltiin :>
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 30 Joulu 2013, 15:47

Mene vaan, mutta sillä on tapana vähän ryöstell joten laita hanskat käteen ja portti kiinni (; en yhtään laukkua kannellut, hyvä tuuri (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 30 Joulu 2013, 20:51

Aa toi lehti on mahtava, kiva et huomaa oman panoksensa jälje, ehkä mä meenkin näyttämään tätä lehteä äitille ja käsken palauttamaan mulle nettitikun ;> <3 Kiitos koko porukka tästä vuodesta ootte mahtavia!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 30 Joulu 2013, 21:48

Himputti kun on inspiraatio hukassa ja niin on vähän kaikki muukin /:


Viimeinen muokkaaja, Becca pvm Ma 20 Tammi 2014, 00:38, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 30 Joulu 2013, 22:52

Lehti on mahtava! Iso kiitos kaikille kaikesta. Mä olen etuoikeutettu (: Ja ilonen siitä, ettei kukaan tappanu mua vaikka uhkasikin. Mua pelotti oikeesti. Ja sanon vielä mä luin tänään yhden kirjan loppuun. Aloitin sen eilen. Se on kuudes romaani, minkä oon lukenut. Kolmas, jonka luen vapaaehtosesti ja neljäs, jonka luin loppuun. Mutta se oli kiva kirja, vaikka en nauranut ääneen, eikä itkettänyt, edes vähän. Mut se oli hyvä kirja, ja musta tuntuu että se kertoo mun ystävästä, mutta toivon, että mun ystävä ei juo niin paljon ja polta niin paljon ja polta pilveä niin paljon. Sen kirjan nimi on Elämäni seinäruusuna ja mä luulen että jotkut teistä on lukenu sen. Musta tuntuu että luen ehkä toisenkin kirjan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyTi 31 Joulu 2013, 18:27

Kiitos jokaikiselle täällä. Ootte ihan parhaita!!
Ja mä annan mun erityismaininnan Aleksille. Koko porukka on varmaan samaa mieltä tästä:)))))))
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyTi 31 Joulu 2013, 19:02

Kiitos tästä vuodesta, täällä on ihan parasta porukkaa! AI LAV JUU :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyKe 01 Tammi 2014, 00:12

Hyvää uuttavuotta!!! ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyKe 01 Tammi 2014, 10:37

Nyt mä haluan edes hetkellisesti olla kuukauden aktiivisin kirjoittaja:D
//Ja öö Ketteusen?:o Mut ihan sikahieno kuva!:) Osaisinpa piirtää tolleen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyKe 01 Tammi 2014, 11:32

Kettunen eli yksityistalli Ketunhäntä kainalossa. Mie rupeen kasvattaa siellä suomenpienhevosia ja issikoita ja otan sinne yksäreitä ja hevosilleni hoitajia. Se on vähänniiku Hallavan laajennus (;
Yhteine forkka ja yhteiset porukat (:

Rakentuu osotteeseen http://kettu.kurkistus.com
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyKe 01 Tammi 2014, 13:51

Alexa on kauniiis <3 Mä haluun kans tommosen tatuointityypin! Ja Aleksi on oikein komia myös :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyKe 01 Tammi 2014, 14:56

Hyvää uuttavuotta kaikille! Olin kyllä hämmentynyt kun avasin Hallavan tänään. Todella hämmentynyt. Näyttää hyvältä, Aleksi!
Mulla on vähän heikohko olo vielä eilisen jäljiltä, mutta oli kyllä hauska ilta. Vietettiin aikaa mun parhaan kaverin ja sen amerikkalaisen poikaystävän kanssa kotibileissä. Parin päivän päästä mennään kolmistaan juhlistamaan mun syntymäpäivää luultavasti mun lempi baariin, se on semmoinen ihana musiikkipaikka, mikä on rakennettu vanhaan autotalliin/autohalliin. How cool is that? Mutta pian alkaa koulu taas ja täytyy lähteä opiskelupaikkakunnalle ja noi mun frendit palaavat ulkomaille, nyyh.

Tykkään itse lukea PALJON. Ja omistaa kirjoja, niiden kanssa näkyy erinomaisesti mun materialistisuus. Tulen ja jään laulu-niminen kirjasarja (tunnetaan myös Game of Thronesina) on ainakin ihan hullun hyvä! Ja Harry Potterit nyt lasketaan jo melkeinpä yleissivistykseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyKe 01 Tammi 2014, 16:15

Mä aika harvoin luen miään. Mulla on yks elämäntehtävä: musiikki:3
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyKe 01 Tammi 2014, 16:38

Lukeminen on hullun hyvää ja sivistävää ajanvietettä, tykkään kovin! Musta se on kauhean sääli, kuinka vähän nykynuoret ja -lapset lukee, mutta eihän sille itse mitään voi...
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyKe 01 Tammi 2014, 16:45

Apua, tunnen itseni kamalaksi D: Mä en ole käynyt Hallavassa luvattoman pitkään aikaan. Mites on, viittiskö joku kertoa mulle kuumimmat juorut ja tuoreimmat tapahtumat pähkinänkuoressa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyKe 01 Tammi 2014, 16:59

Sallaaaa!:D you are back:)))
Eikä täällä mitään ihmeempiä. Paits että Aleksi on laittanu ropet tauolle:(
Mikki on ottanut Pinkille hoitajan, senn nimi on Becca.
Ja Aleksi on perustamassa Hallavan rinnalle yksityistallia, eli me joudutaan jakamaan sen huomio...): Mut saadaan uusia kavereita, koska yhteinen forkka.
Sit meillä on mahtava hahmojen keskustelupalsta, jonka Mikki keksi. Käy myös tsekkaan uudenvuodenlehti, siellä on muutama erityismaininta;)
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyKe 01 Tammi 2014, 17:27

Salla! Mulla on ollu ikävä ;o
Mutta hyvin sä saat otteen, ei täällä ny mitään niin ihmeellistä oo käyny (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyKe 01 Tammi 2014, 17:49

Musiikki on myös tosi sivistävää, kehittää aivoja ja kaikkee - Ehkä mä en ala paasaamaan täällä julkisesti, mä "iso" ihminen:P Mutta en mä kyllä ehtis tekeen muuta kun soittaan ja tätä nykyä käymään tallilla...
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyKe 01 Tammi 2014, 18:16

Nyyh Ei ropeja saa tauolle laittaa, ne on yksi parhaista osista Hallavassa. Mua vähän sinänsä mietityttää tuo uusi yksityistalli projekti, tulee ihan outoa kun tää foorumi onkin kohta täynnä ihan uusia tyyppejä. Oon jo niin tottunut tähän mahtavaan "Hallava-porukkaan" että totuttelussa varmasti kestää.

Lehteä vilkaisinkin jo, oikein hieno!

Nyt pitäs vaan yrittää parantua tästä kirotusta jälkitaudista, ja sitten ehkäpä kirjoittaa Tammitanssiaisten kisatarina, ja uusi merkintä Snezanan päikkyyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyTo 02 Tammi 2014, 11:59

Mä olin uudenvuoden kipeenä, tosi kiva... Salla, mahtavaa, että oot taas messissä!:D Ja ai niin, ne TammitanssiaisetD:
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyTo 02 Tammi 2014, 13:13

No mutta ihmiset, oottehan te ottanut esimerkiksi mut ja Mikin ihan hyvin vastaan vaikka me kuulutaankin pahamaineisiin yksityisten omistajiin

Olen Valman kanssa täysin samaa mieltä, että myös musiikinkuuntelu on todella hyvä juttu! Parantaa mielialaa ja kaikkea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiitu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tiitu


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 16.11.2013
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyTo 02 Tammi 2014, 13:39

On nyt tullut vähän taukoo mut koitan saada teidät kiinni:)

Ei miks ropet menee tauolle?

Lehto oli tosi hieno!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyTo 02 Tammi 2014, 13:46

Koska mie en jaksa järjestää ku vaa murto osa ilmottautuneista tulee paikalle :/
Saatte ite yksityisviesteillä somplia seuraavan ropeajan ja kerätä nimilistan osallistujista. Sitten laitatte listan miule ja rope pietään jos listassa on vähintään kuus nimeä. Ja ilmottautuneet tulee paikalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyTo 02 Tammi 2014, 14:05

Ilmotin nyt kaikki Hallavan tuntihevoset noihin estekisoihin ennen kun menee täyteen. Jos joku hoitaja haluaa osallistua, voin vaihtaa oman nimeni hoitajan nimeen. Laittakaa miule vaikka yksällä viestiä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyTo 02 Tammi 2014, 21:19

Aahvapaus, pääsin karkuun mun kaksosserkuilta, jotka on mun kimpussa luvattoman paljon :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyPe 03 Tammi 2014, 10:53

Hurjan paljon onnea Veeralle! Onks tänää kovat bileet? (;

Psst. Meitsi on Helsingin suunnalla, jos joku sattuu asuu täällä päi d;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyPe 03 Tammi 2014, 12:46

Just lähin Hesast, kohti Tukholmaa>:(Mun ei-täydellinen suomi pääsee oikeuksiinsa mun hoitotarinassa, kun oon ruotsinmaallaDDDDD:
Maikki, serkut DDDDDDD:> Tiedän tunteen:D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyPe 03 Tammi 2014, 13:11

Vouu, mäki oon just hesassa ku oltii eka porissa sukuloimassa. Vouu, pidetään miitti! Mä oon Kampissa ja mulla on värikäs H&M miesten villapaita, ja mulla on isotupsunen pipo ja appelsiinimehua. Bongatkaa mut ja tulkaa jutskaa! (;

Obnneee Veera! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyPe 03 Tammi 2014, 13:13

Mä oon kotona jumissa... :-( Mikki, Aleksi, ajeletteko Nurmijärven ohi ku tuutte takas? No ei, mä en pysty vastaanottamaan kavereita (/vieraita) just tänää...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyPe 03 Tammi 2014, 13:14

Voi onnenpekat... Haluun takas koti-Suomeen!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyPe 03 Tammi 2014, 13:41

Ben'n Jerry's CookueDough ja Phishfood vohvelissa <3 nammm
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyPe 03 Tammi 2014, 13:54

Kiitos kiitos Oon ihan laiska niin en kyllä varmaan jaksa mennä tänään edes baariin. Ehkä toi uutenavuotena juotu pullo tequilaa vähän vaikuttaa asiaan. Värjäilin just hiuksia, ja nyt mun otsassa on violetti läntti, mutta eiköhän se hinkkaamalla lähde. Kohta voisin mennä askartelukauppaan ja yhteen taidetarvikekauppaan ostamaan uusia vesivärejä.

Musta on tulossa ihan kamalan tylsä! Mä en halunnut synttärijuhlia, -lahjaa tai vastaavaa ja mulle vaan valitetaan siitä, mutta hei tässähän mä säästän muiden rahoja. Kokeilin viimevuonna sitä, että edes kakkua ei leivottu, mutta se olikin ankeeta, joten nyt annan siskon taikoa minulle kinuskikakun.

// Nyt on ihan pakko päivittää tähän tämä. Mun ovelle tuli juuri äidin ystävä. Se vaan ojensi mulle pullon vodkaa ja sanoi "Kuulin että joit yksin pullon tequilaa etkä kuollut. Olet nyt aikuinen nainen" ja lähti pois. Mun elämä on niin hämmentävää wtf.


Viimeinen muokkaaja, Veera A. pvm Pe 03 Tammi 2014, 21:25, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyPe 03 Tammi 2014, 15:17

Hei johan mun nuorinkin pikkusisko keksi haluta Hallavaan. Sukuvika x)
// Viimeset hetket kuunnella joululauluja, tai sut tuomitaan rakastuneeksi. I love this<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyPe 03 Tammi 2014, 17:28

Oisin nyt Hesas jos te ootte viel xD
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyPe 03 Tammi 2014, 17:45

Mä just lähin siskon kans ajamaan kotiin ): sorii... Me syödään suklaarusinoita ja kuunnellaan klassikoita ja hoilotetaan niitä. Seuraava ABC tähtäimessä :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyLa 04 Tammi 2014, 18:11

Hups, mä tipuin taas keskustelusta...

Mä olen käyttänyt koko tämän päivän eilisten kipujen paranteluun. Olin eilen estetunnilla, mun isohkon puoleinen ratsuni teki jätti loikkia ja mä tupsahdin maahan kivalla pikku voltilla. No, selvisin hengissä siitäkin

Ai niin, Mincan päiväkirjaan pitäis taas sepittää jotain...
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyLa 04 Tammi 2014, 18:30

Mie en kyl nyt enää jaksa. Oon ollu kolme viikkoo kipeenä. Ei oo sentää ollu kuumetta pariin viikkoo mut kauhee nuha enkä jaksa tehä mitää ):
Ja pitäis lähtee tekee iltasyöttöö...
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptySu 05 Tammi 2014, 22:01

Mikä Aleksilla on? Pitääkö sua kutsua muuten Aleksiksi, Alexaksi vai miksi?

Alkaako porukalla koulu nyt tiistaina vai alkoiko se jo 2. päivä? Mulla alkaa ylihuomenna, ja täytyy huomenna pakata kamat ja hypätä autoon, että ehdin koululle. Sisäoppilaitoselämä kutsuu.

Oon kyllä nyt ihan suru puserossa kun nyt se mun ystävä poikaystävineen lähtee Suomesta heti huomenaamuna. Yhyy, tulkaa paijaan mua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptySu 05 Tammi 2014, 22:30

Kauhee nuha vaa ):
Ja saa kutsua kummaks vaa, tai sit semmone välimuoto Alex ois kiva :-D

Koulu alkaa ylihuomenna. Onneks, koska työnteko alkaa käyä raskaaks d: viel pitäs huomen jaksaa tehä päiväsyöttö, ratsastaa ja iltasyöttö. Ei mitää kauhee kevyttä hommaa ku päälle 30 hevosen talli...
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptySu 05 Tammi 2014, 22:42

Höhöö, mulla alkaa koulu onneks vast tiistaina, mutta tuntuu vähän siltä että jään kotiin kipeilemään /: kurkku kipeenä ja nuutunut olo, joten eiköhän se tauti oo tulossa :< en tiiä kumpi on kivempi, mut päänvaivaa on molemmista :c ja pitää ne koulujutut muutenki tehä, että ehkä on vaan parasta toivoa tervehtyvänsä...

Mutta talvi vissiin tulee. Ja siitä mä tykkään <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 06 Tammi 2014, 00:00

Meillä jatkuu sitä samaa vanhaa, parhaillaan 8 astetta mittarissa ja tosi tylsää... sade on onneks loppunu.
Oonko mä ainut joka tuntee voivansa tehdä mitä vaan? Ei ole yhtään sairas olo... ja minulla alkaa koulu siis tiistaina.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyMa 06 Tammi 2014, 09:50

Mä sairastelin uudenvuoden... Mul alkaa koulu tiistaina.
Nyt musta tuntuu, etten saa mitään aikaseks. Yritin valita jotain uutta biisiä alttonokkikselle, mut kaikki tuntu ihan tylsältäD:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 EmptyTi 07 Tammi 2014, 16:00

Hei, onnea Maikki-synttärisankarille! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 16 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi
Takaisin alkuun 
Sivu 16 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: