Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #6 - Sivu 4 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #6

Siirry alas 
+26
Inari
Eevi-Sofia
Eeva
Sini
Ellen.
Valma
Salli
Aleksi
Kukka
Senni
Inka
Oscar.
Fiia
Kide
Max
Floora
Miro
Kettu.
Jerry.
tsuukiko
Kristella
Inkeri
InnaP.
Essi
Janelle
Maikki
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptySu 06 Joulu 2015, 15:57

Naww Aleksi. Oon kyllä aina toisinaan tullut kurkkimaan ihan sillä silmällä, että onko neiti saanut hoitajan, sillä on kumminkin erityinen paikka mun sydämessä ja olisi mukavaa jatkaa yhteistä taivalta. Oikee punastuttaa ku kaikki houkuttelee, saatan hyvinkin sortua kun on viimeiset tentit ohitse ja pitäs keksii että niin mitäpäs sitten. Joten katsellaan mitä tapahtuu!

Mites muuten porukoiden itsenäisyyspäivä, aiotteko kattoo Linnan tapahtumia? Meillä aina katotaan se kun ne saapuu, mutta sit ku kaikki on astellu sisään mä kyllästyn ja livahdan muualle. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptySu 06 Joulu 2015, 16:07

Oh, tajusin että mun "Siivettömien pegasosten kerho" -soittolista oli salaisena... Ei mikään ihme ettei kukaan oo löytäny sitä xD, on meinaa yks mun lempparilistoista xD.

Mäkin tykkään kattoa linnan juhliaa............ tulipa muuten kumma fiilis!! Muistan viime joulukuun niin hyvin!! Että joko tästä on vuosi kulunut!!!? Huhhuh, vastahan mä olin kaverilla kattomassa linnan juhlia ja syömässä mutamuffareita ja laittamassa rastia ruutuun (ei viittitty ihan shotteja ottaa) aina kun joku liinnanjuhlaklisee tuli vastaan (esim. joku valittaa kuumuudesta, joku tallaa jonkun helman päälle, joku puhuu pressan kanssa kiusallisen pitkään ym.). Oli muuten hauskaa. Nyt ei oo telkkaria, eikä kyllä kavereitakaan järkevän matkan päässä :'D Erilainen itsenäisyyspäivä täl kertaa...

Mutta holy heaven ku kohta on vuos 2015 ohi!!! miettikää hei!! miten tää on menny näi nopeesti O__O'
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptySu 06 Joulu 2015, 16:12

Ahaha noi kliseet kyllä :DD Mä varmaan kattoisin niitä netistä, jos ei ois telkkua, mutta just kuukaus sitten sain jopa telkun omaan kämppäänkin. Mutta nyt oon sentään porukoilla.

Ja totta! Mä tuun taas kirjoittaa miljoona kertaa 2015 vaikka sen pitäs olla 2016. Vuoden alku on aina hankalaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 25
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptySu 06 Joulu 2015, 16:13

Mun loppuitseinäisyyspäivä taitaakin mennä kun yritän kasata noita kesärenkaita takaisin pinoon. :'D yritin ajaa mopon autotalliin, jossa mopolle on pieni kaistale mikä on erossa autosta rengaspinolla ja sen takana jollain kaapilla. Noh, päätin sitten kun mopo suti vähän soralla laittaa kaasua lisää, jolloin mopo päättikin ajaa itsensä rengaspinon kylkeen. Rikoin melkein sen kaapinkin. Eipä tässä mitään, onneks en rikkonu mitään, mutta näin alle 160 senttisenä on hirveen vaikeeta kasata kahen auton vararenkaita siistiks pinoks :'D joku pitkä ihminen saisi tulla pelastamaan mut täältä, istun nyt tälläsen renkaan päällä ja valitan iskälle tekstareiden kautta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptySu 06 Joulu 2015, 16:15

Hahaha Alana, kuulostaa hyvältä xD ! Tsemppiä sulle ja rengaskansalle :-D


Ostin eilen muuten ittelleni ennakkojoululahjaksi ihanat sinipunaiset flanellipöksyt H&M:stä (miesten puolelta tietty), ja ai että! Paras ostos pitkään aikaan! (varsinkin kun tein samalla vielä pienen lahjoituksen Unicefille :-))
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptySu 06 Joulu 2015, 17:18

En oo tajunnutkaan, että 2016 tuleekin jo niin pian o_o holy shit, oikeesti, miks en oo tajunnut tätä ennen? :-D Mutta juu, onneks tohon jouluunkin on vielä nopeesti laskettuna kaheksantoista päivää, eli on aikaa ostaa joululahjojakin vielä ;-) Mä kyllä tykkään kamalasti joulusta, mutta vastoin lapsuutta, niin se tuntuu nykyään tulevan niin nopeesti, että varmaan pitäis jo nyt alkaa kiertää shoppailemassa joululahjoja :-D

Ja voi ei Alana, kuulostaa jotenkin tutulta D: (kaadoin kerran kaupassa sellasen mokka-kahvi pinon, tiedättehän, sellanen ihmisen kokonen pyramidi, joka on vaan kasattu kaupaan xD) Että juu. Se oli ihan älyttömän noloa keräillä niitä siellä ihmismassan keskeltä, silleen "uu, sori, mä tästä poimin yhen paketin sun jalkojen juuresta...joo anteeks..ei ollu tarkotus..vähän vaan satuin tönäsee tota rakennelmaa tosta.." jne. xD Mun tuuria..

Ja mäkin ostin itelleni ennakkojoululahjaks pyjamat, sellaset oikeestaan shortsit, mutta ne on tehty untuvasta, ja on ihan hirmu lämpöset. Ja ne on vielä tosi söpöt vaaleenpunaset :-DD

Jep, nyt mä lopetan tän hengailun netissä, ja alan kirjoittamaan tarinaa .. Oudot vaan nää tän koneen näppäimet, en oo ihan vielä tottunut vanhempien tietokoneeseen D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 25
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptySu 06 Joulu 2015, 19:31

Hihi, onneks iskä pelasti mut parilta viimeseltä renkaalta <3 jos haluatte salille mut ei oo rahaa, suosittelen tota lämpimästi :'D en kyllä loppujen lopuksi nostellu noita kuin ehkä puoli tuntia, mutta tuli kuuma!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptySu 06 Joulu 2015, 20:20

Uskon, Alana :-D

Ja Kukka, mä oon spotifyssa rainbowh, mutten löytänyt mitään hausta kazawella :'-(
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptySu 06 Joulu 2015, 22:01

Kuolen vaan niin kun tajusin et mun pitää kattoo tuntematon sotilas uusiksi sillä nukuin koko leffan pitsi puolituntia, eikä kyllä puolestatunnista lähtenyt mitään irti. -mul on siis tuntemattomast kirjast koe mut ope anto kattoo leffankin ni yllätys mä nukun sen Sit pitäis tiistaiks osata mantsan asiat ja saada aine loppuun. Mut mitä mäkin oon nyt tehny, maannu kirjotellu tarinaa kattonu ohjelmia
Mua kyllä harmittaa ettei Hurtsilla ole enempää kuin yksi joulubiisi, ne olis niin taivaallisia <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptySu 06 Joulu 2015, 22:43

Valma ilmoittele sitten kun suhdekartoitus on tehty
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyMa 07 Joulu 2015, 15:05

Hurtsin joululevy olis taatusti kyllä mieletön!

ja Ellen, se on kazEwe, ei kazAwe, mutta anyway xD etin sut (paitsi etten löytäny ku kasan rainbowhedgehogseja yms xD)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyMa 07 Joulu 2015, 15:12

Oho, taisin lukea väärin tai jotain xD Käyn etsimässä sua, jos sattuisikin löytämään :-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyKe 09 Joulu 2015, 23:01

Hei rakkaat Hallavalaiset! Mulla kävi tämmönen seinät kaattu päälle efekti tänään ja sain kuulla että mun tukihenkilö muuttaa, joka oli tosi iso järkytys.Se oli siis mun tuki ja turva ihan kaikessa. En luultvasti pariin hetkeen täällä kirjoittele plus lähden kolmeksi viikoksi thaimaaseen viettämään joulua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTo 10 Joulu 2015, 21:24

Voimia sulle Maikki, ja yritä pitää hauskaa Thaimaassa! :-)
Huh, onpas täällä hiljaista :-D Ei sillä, mulla on itsellänikin nyt ollut kaikenlaista menoa, viimeinen rutistus ennen joululomaa, jippii! Juu, mites teidän viikko on sujunut? Mulle ei nyt kuulu sen ihmeempiä, koneella käynti vaan on vähän rajoittunut niskakivuista johtuen :-/ Lääkäri sanoi että mun pitäis venytellä ja yrittää välttää koneella istumista, ja lukeminenkin on vähän haasteellista, mikä on tosiaan harmi, kun tykkään lukea D: Lainasin just päälle 300 sivusen fantasiakirjan, muttei taida nyt tulla käyttöä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTo 10 Joulu 2015, 22:15

Voi ei Maikki :-( Mutta muista vaan pitää pää pystyssä, oot vahva ihminen ja selviät varmasti kaikista haasteista!

Ellen, mullakin oli yhteen aikaan pahoja niskakipuja ja jouduin alton soitosta pariksi viikoksi lomille. Oli tuskaa, mutta onneks on klarinetti <3
Mä olen SAIRAAN kiireinen, eidän kvartetilla on huomenna ja lauantaina keikka ja saatiin nuotit vasta tänään. Typerä temppu keikkajärjestäjältä, ei oltas edes suostuttu soittamaan näin lyhyellä varotusajalla, mutta kun siitä saa hyvin rahaa... :-D

Täällä on nyt ollut pari päivää hirveän vaisua, toivottavasti ei olla vaipumassa koomaan D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyPe 11 Joulu 2015, 07:24

Jep, mä en oo päässyt nyt ratsastamaankaan tai mitään, vähänkö tylsää :-(
Ja toivottavasti ei todellakaan vaivuta koomaan, on vaan vähän hassua, että täällä on nyt näin hiljasta, kun yleensä pulinaboksikin on ihan täynnä eloa :-D Pitää ite mennä tänne höpisemään itsekseen xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyPe 11 Joulu 2015, 07:29

Haha, mulla taitaa olla tarina tulossa huomenissa ja ehkä kuvakin. Katotaan nyt saanko aikataulua raivattua
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyPe 11 Joulu 2015, 08:32

Mulla on ollut kanssa sika kiireiset pari viikkoa, ku päätin että alotan joululoman viikon etuajassa ja siks on pitäny tehä kouluhommia kauheeta vauhtia. Mutta tänään lähden nyt sitten vihdoin kotiin poikaystävän luo! Ja ens viikon voin pyhittää täysin hallavalle (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 08.11.2015
Ikä : 28
Hevonen : Bee

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyPe 11 Joulu 2015, 12:17

Jaan kyllä muiden tuntemukset tuosta kiireestä... Mut vihdoin kaikki tehtävät palautettu, ens viikolla vielä kolme tenttiä ni se ois siinä8)

Noista harrastuksista kun oli täällä aikasemmin puhetta, niin huomasin että aika samantyylisiä itelläki:D Ratsastusta oon oikeesti harrastanu reilut kymmenen vuotta, sitte muutenki liikunta on tärkeetä. Tykkään lenkkeillä ja käyä ryhmäliikunnoissa, etenkin zumba on lähellä sydäntä. Monen muun tavoin kaikki tanssi kiinnostaa vaikken mikään tanssija ookaan:D Sit on mukava lukee, leipoo, kirjottaa tai kattoo hyviä leffoja:)

Mullaki kaks tarinaa melkeen valmiina, kun on välillä vähä lipsahtanu tenttiin luvusta..:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyPe 11 Joulu 2015, 12:27

Tentit on kyllä inhottavia D-: Mullakin on ens viikolla vielä kolme, ja sit muutama tehtävä pitää palauttaa maanantaihin mennessä.. Nyt koko viikonloppu menee varmaan niitä tehdessä, (ja sitten yhden joulutapahtuman järjestelemisessä) mutta mä saan ehkä siinä välissä kirjotettua ainakin alkua jostain hoitomerkinnästä. Ja sitten joululoma, thanks God :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTi 15 Joulu 2015, 12:09

Jokainen vois päivitellä tonne hahmojen esittelyt -osioon omat merkkinsä, ja sen kuinka monta ratsastustuntia on mitäkin ratsastusmerkkiä kohden suorittanut.
Omat merkkinsä näkee https://hallava.palstani.com/t59-merkkien-jako <-tuolta.

Merkin lisääminen omaan esittelyyn tapahtuu siten, että kopioit ensin kuvan linkin (klikkaa hiiren oikealla ja valitse kopioi linkki tms.), menet sitten omaan esittelyyn, klikkaat "muokkaa" ja siihen kohtaan mihin merkin haluat, kirjoitat [*img]liitäkuvanoisoite[*/img] (poista *-merkit) ja tadaa!
Jos ei onnistu, mua tai Valmaa voi pyytää tekemään sen sun puolesta, mutta lähtökohta ois se, etä jokainen laittaa itse niin mulla ei oo niin iso homma.

BTW jos tuolta merkkien jako topikista puuttuu sulta joku niin ilmoita (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTi 15 Joulu 2015, 14:44

Joo, mä kävinkin noi edelliset jo ite laittamassa, ja kuhan noi uuet oon lisäilly, niin ei varmaankaan puutu mitään :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTi 15 Joulu 2015, 14:45

Ja oho, onpas Inkerillä ja Inarilla upeet avat! <333 Kunpa muakin oltaisiin siunattu piirtämisen taidolla :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 08.11.2015
Ikä : 28
Hevonen : Bee

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyKe 16 Joulu 2015, 11:15

Voi kiitos paljon Aleksi iihanasta avasta!<3 Ihan Inarin näkönen:)

Tää kirjottaminen on mulle varmasti jotain tenttilukemisen välttämistä. Aamusta aikasin piti ruveta enkkua lukemaan, mutta kuinkas kävikään...:D Ehkä mää oon itekki nyt jotenki niin innostunu mun hahmosta:D

Millon teillä alkaa joululoma? (: Mulla on enää kaks päivää koulua!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTo 17 Joulu 2015, 13:08

Mulla on nyt ihan uskomattoman hyvä voittajafiilis :-D Oon niiiiiiiiin onnellinen, että tentit on vihdoin ohi, ja sain tänään palautettua viimeisenkin tehtävän kouluun!!! Tää syyslukukausi on jotenkin mennyt ohi ihan triplanopeesti - mutta toisaalta se on ihan hyvä, eipähän tarvii oottaa talvilomaa sit niin kauaa. Nyt käytän koko huomisen päivän vaan lusmuilemiseen, yritän keksiä jotain rentouttavaa tekemistä ;-) Jes, loma tuleekin sitten tarpeeseen ..

Mitä teille kuuluu? Täällä ei nyt hirveesti oo ollut eloa muutamaan päivään (sattuneista syistä)= kaikilla varmaan riittää koulukiireitä vielä, mutta onneksi omani on nyt ohi :-) Ja ilmoittautukaa kaikki tohon Inkerin tutustumiskertaan! Siellä ei nyt oo kun kaks, ja mä oon aikas innoissani siitä, kun Ellen ei oo vielä päässyt tutustumaan Inkeriin :3

/ / Ja tosiaan, en malta oottaa tota talvileiriä!!!! <3

Takaisin alkuun Siirry alas
Inkeri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inkeri


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 29.11.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTo 17 Joulu 2015, 20:33

Tiedän tunteen Ellen:D Onneksi mun lukio-ajat on jo ohi.. (;
Unohdin tosiaan kiittää Aleksia tästä avasta, ajattelin piirtää itse, mutta tää on kyllä niin hieno etten kyllä taida kehdata:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTo 17 Joulu 2015, 20:39

Ah, mäkin rakastan niin tätä avaa <3. Jotenkin tää on just sellainen kuin Sennin kuvittelin. Mites teidän torstai-ilta? Mä fiilistelen tässä joulua kirjoitellen tarinaa. Pitäs kai jotain piirrostakin saada Sebeen aikaseks, mutta ei jaksa :D.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inkeri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inkeri


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 29.11.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTo 17 Joulu 2015, 20:43

Sä oot sebessä? Kuka oot, mua kiinnostaa:D
Mä tulin just siskontytön joulujuhlasta :3 Oli hirmu söpö esitys (eskari-ikäiset esitti) esityksenä oli sellainen sekasortoinen joulukuvaelma, jossa Maria purskahti itkuun, ja Jeesus juoksi hetkeksi yleisöön xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTo 17 Joulu 2015, 20:45

Aww niin söpöö <3 Joo Sebessä oon, ja jos sä oot niin taidan tietää kuka siel oot 8), ite oon Kuura
Takaisin alkuun Siirry alas
Inkeri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inkeri


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 29.11.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTo 17 Joulu 2015, 20:54

Elä kuvittele että olisin Inkeri xD Mä lähinnä stalkkaan sebeä:P Koska Inksu the best writer, mä olisin se vaan unelmissani..
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTo 17 Joulu 2015, 20:55

Joo, en uskonut et sä olisitkaan Inksu :D, mut siis ootko sä Sebessä mikään tyyppi ollenkaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Inkeri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inkeri


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 29.11.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTo 17 Joulu 2015, 20:57

En, mutta oon miettinyt josko pitäis Pampulalle yrittää hakea:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyTo 17 Joulu 2015, 20:59

No hae ihmeessä Sebe on niin symppis paikka, että kannattaa! Juttuihin pääsee kyllä mukaan, vaikkei Seppeleen hevosia hoitaiskaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyPe 18 Joulu 2015, 14:48

Mäkin oon harkinnut sebeen hakemista joskus, mutta toisaalta nyt kun oon jo täällä hallavassa ja täällä on näin ihana porukka, en kyllä halua käyttää aikaani enää mihinkään toiseen talliin kuin tähän :-D Oon kyllä aika puolueellinen, mutta Hallava on paras virtuaalitalli jossa oon ikinä ollut! Mä varmaan oon täällä vielä kolmikymppisenä <3

Voisin alkaa kirjoittelemaan tarinaa, taidan nimittäin nyt Valma ottaa ton sun kirjoitusvinkin käyttöön ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyPe 18 Joulu 2015, 15:00

Mä toivoisin että olisin täällä vielä kolmekymppisenä mut onhan kaks vuottakin ihan jees saavutus :-P Kyllä mä tavallaan tiedän että mikään ei oo ikuista ja en mä täällä loputtomiin pysy. Mutta olis jees tulla semmoseksi Hallava-legendaksi :-DDD

Mulla oli eilen kauden vika konsertti ja oli taas vähän haikeeta hyvästellä kaksi orkesterikaveria, jotka lähtee armeijaan. Hassua kun tuntuu että orkesteriporukka nuorenee koko ajan vaikka se on mä joka vanhenen. Tulin ite sinne aikoinaan pienenä ja varovaisena ja muut sai katsoa mun perään, ja nyt oon itse äänenjohtajana n__n Mä muuten saan keväällä kolme alttoviulistia takapulttiin, ja alkaa odotettu leffamusiikkiperiodi :-)))))))))

Missäs tunnelmissa te muut meette lomalle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyPe 18 Joulu 2015, 15:17

Joo, en mäkään valitettavasti täällä loputtomiin pysy xD Mutta se olis kyllä aika hauskaa :-DD

Mä oon ihan hirveen tyytyväinen että loma alkaa, oon tosiaan sen tarpeessa :-D Ja samalla oon hirveen helpottunut, ettei tarvii nyt muutamaan viikoon stressata koulujuttuja. Vaikka mä tykkään kyllä ihan kamalasti lukiosta, siis siellä on ihan mahtava porukka, enkä malta oottaa abivuotta.. ;-) Ja oon kanssa ihan täpinöissäni joulusta, se on jo nyt niin lähellä!! :-O Aatelkaa, enää kuusi päivää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 25
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyPe 18 Joulu 2015, 16:47

Ihanaa, enään viis ja puol kuukautta ja pääsee tuolta ihan kokonaan pois <3 eipä tuu ikävä tota paikkaa :'D

Mutta haaa nyt on loma ja pääsee vapaalle, vaikka ensin vietänkin viikonlopun kaverin kisahoitajana ahkeroimassa. Loppuloma meneekin sit löhöillessä ;')
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyPe 18 Joulu 2015, 21:13

heeeipä hei, oon miettiny tänne palaamista eri nimel ja sillee. Alkanu elämä asettua aloillee ja inspiraatio is back, jote joo : DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyLa 19 Joulu 2015, 12:33

Tsuukiko, haluutko hoitaa jotain heppaa vai olla tuntilaisena?
Pistä vaan hahmon esittely Hahmojen esittelyt -sivulle sitten :-)

Käykää lukeen kalenteriiii <3__<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 25
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyLa 19 Joulu 2015, 15:02

tuiii, vaavi <3 (vaaveista puheenollen, jos Hiisun pennuista meinataan osa karsia pois, Alana ottaa mielellään sen mustan tyttökissan (; )
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyLa 19 Joulu 2015, 15:08

Ei niitä varmaan kaikkia voida tallissa pitää, tehään järjestelyjä kun tulee aika :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inkeri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inkeri


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 29.11.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyLa 19 Joulu 2015, 15:53

Ihanaa, nyt täällä Hallavassa on vauvoja kerrakseen! <3
Inkeri ottaa myös mielellään yhden kissanpennun oman eläinkatraansa jatkoksi:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyLa 19 Joulu 2015, 16:08

Niitä on kolme joten kaikki halukkaat tuskin saa :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyLa 19 Joulu 2015, 16:43

Valma, tarjouksiahan on vasta tullut kaksi :-D (ellei osaa sitten aidota säästää)
Oi :'-) Darcyn varsa on varmasti ihana!! <3 Kettu saa kanssa yhden uuden koulutettavan kun se vähän tuosta kasvaa.. Kissanpennutkin kuulostaa söpöiltä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyLa 19 Joulu 2015, 16:52

Ellen, niitä haluavia saattaa olla vielä :-) Ja ois nyt kiva jo talliin jäis yksi :-D

En oo saanut tänään aikaiseksi kirjoittaa kun oon ollu hirveen väsyny :-/
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyLa 19 Joulu 2015, 16:54

Mäkin oon ollut nyt jostain syystä aivan kamalan väsynyt.. Yritän lepäillä loppuillan, jos saisin vaikka huomenna kirjoitettua Bambolle jotain :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyLa 19 Joulu 2015, 16:56

Se on varmaan tää koulun loppuminen. Sitten kun ei tarviikkaan olla enää koko ajan täydessä touhussa niin huomaa väsähtävänsä täysin :-o

/Mä nyt vaan ootan koko ajan et Aleksi vastaa mun yhteen viestiin, ei tuu mitään matikan tehtäviin keskittymisestä :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyLa 19 Joulu 2015, 17:17

Jep, ja joulukin on niin lähellä :-O Siis en kestä - vastahan oli itsenäisyyspäivä ja Lucia :-D Miks aika on mennyt juuri tänä vuonna näin nopeesti, kun ennen joulua on tarvinnut odotella vähintään ikuisuuden..?

Mä nyt lähinnä lanitan kännykällä.. Olis parempi jos nukkuisin xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyLa 19 Joulu 2015, 17:23

On kyllä menny taas vuosi ihan hirveetä vauhtia :-OOO Siis vastahan oli viime joulu :-o
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 EmptyMa 21 Joulu 2015, 15:06

Tsuukiko!
Nikita on hoitajaa vailla (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #6
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: