Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #6 - Sivu 6 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #6

Siirry alas 
+26
Inari
Eevi-Sofia
Eeva
Sini
Ellen.
Valma
Salli
Aleksi
Kukka
Senni
Inka
Oscar.
Fiia
Kide
Max
Floora
Miro
Kettu.
Jerry.
tsuukiko
Kristella
Inkeri
InnaP.
Essi
Janelle
Maikki
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 13:56

En oo Seben wappiryhmässä X) Jep, säännöt oli tehty ihan Sebeläisiä vastaan, ja susarilaiset itekkään ei ihan noudattanut niitä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 14:07

Se valmennussääntö... '-.- Pappilalaiset oli kiertänyt sitä ilmeisesti ihan kisajärjestäjä Vionan luvalla, mutta Sebeltä kiertäminen kiellettiin tiukasti.
Noo, voitettiin kuitenkin xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 14:14

Kuulostaapa hurjalta :-D Mutta olis kyllä hirmu hauskaa, jos hallavalaiset pääsis tutustumaan Seppeleen porukoihin, ette voi uskoa mitä siitä syntyisi! Ainakin paljon draamaa, mutta se oliskin vaan hyvä juttu xD

Lueskelin äsken Valman ja Mikin erotarinan.. Byyyyh :'-( Tai oikeestaan luin äsken ihan kamalasti täällä vanhoja juttuja, Hallavan alkutarinoita on kiva lukea, niin tietää tän paikan historiasta enemmän.. Ja Rafaelin tarina, jossa Hiisu söi rotan... Yök :-DD

Mää varmaan jatkan tosta Sennin leiritarinasta, kun nyt iski sellanen muudi, että on pakko kirjoittaa. (Väsään tässä samalla kylläkin Flooran alotuspätkää, että ajatus saattaa muutamassa kohdassa karkailla ;-P)
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 14:19

Mä oon lievästi sanottuna pihalla kaikesta mitä Hallavassa on tapahtunu! XD. Tää on silti ihan mahtava paikka! Mäkin haluan sitte vielä kirjotella leiritarinoita (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 14:31

Mäkin haluun!! Jos Ellen kirjottaa päivällisestä ja maastostakin jos jaksat (tai sit Senni)? Eiks Kettu halunnu kirjoittaa illasta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Floora
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Floora


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 21.12.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 14:32

Mä kirjotan vaan päivällisestä, niin Sennikin saa :-) (ja jotta saan tässä samalla tehtyä myös Flooralle tarinaa)

Sori kun kirjoitan vuorotellen näillä, mutten jaksa aina vaihtaa Elleniin :-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 14:33

Noo eiköhän me pysytä perässä :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 14:36

Eli mä kirjotan maastosta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 14:38

Joop! :-) Mä varaan aamutallin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 15:23

Voi ei! Unohdin, että tossa aloitusviestissä luki, että kaikki ruaat tehdään yhdessä D-: No, ei voi mitään :-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 17:32

Määpäs lähden kohta kuuntelemaan konserttia synttärin kunniaksi! Olis menty porukalla aikaisemmin tänään kiipeilemään, mutta mä oon nyt niin flunssanen että ei siinä olis ollut järkeä :-/
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 17:34

Mullakin on ollu tässä viimepäivinä vähän flunssaa ): Toivottavasti on kuitenkin kiva konsertti! Itelläni ei tässä mitään pahempia tekemisiä. Huomenna pääsen kuitenkin joulumaastoon!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 17:56

Hyvää synttäriä Valma!!!! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 17:58

"Aikuinen nainen mä oooon..." Ei sentään, toivottavasti en vielä pitkään aikaan :-DDDD

Senni mun pikkusisko kysyi mua jouluaattomaastoon mutta mä jänistin, vaikka oisin päässyt ratsastamaan kuulemma tosi kiltillä shettiksellä :-/
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 18:01

Onnea sulle synttäreiden johdosta!

Haha, taitaa olla jollain Hallavan hahmoista vähän sama pelko, saatte lukea kohta. Itekkään en ois varmaan uskaltanut jollen ratsastais vakituisesti ja tykkäis muutenkin maastoilusta. Se ajatus on jotenki niin pelottava Mäkin kyllä meen huomenna shetulla, jos vaan pääsen. Mä jotenkin kiinnyn aina laiskoihin puupääponeihin, niin kuin se shetu on :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 18:06

Mä en ollut ollut missään tekemisissä heppojen kaa kun tulin Hallavaan ja vielä tänäkin päivänä pelkään kuollakseni kaikkia issikkaa suurempia otuksia :-DD
Mutta mun hallavassaoloaikana mulla on ollut shettishoitsu ja olin viime kesänä monta kertaa puuhailemassa issikoiden parissa :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 18:09

Olipas kiva tarina Senniltä taas! :-)
Nyt en malta odottaa Ketun tarinaa, se vaikutti niin innostuneelta että luvassa saattaa olla jotain spesiaalia :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 18:10

Mä oon ratsastanu ihan pikkutytöstä, ja oon jossain kisannukkin Oon itse ponikokoinen, ja shetutkin menee just ja just. Varsinkin isoista poneista tykkään! Mulla on ollut hoitohevosena issikkaxshetlanninponi risteytys ja yks ponikokoinen arabiristeytys.

Noita joululeirin tarinoita on superhauska kirjottaa, eli jos kaikille aktiviteeteille ei löydy kirjoittajaa niin oon vapaaehtonen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 18:10

Kiitos kehuista :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 18:13

Mä oon ihan kevyesti ponikokoinen ja jostain syystä en ees halua kuvitella miltä näyttäisin hevosen selässä. Nimim. 150-senttinen ihmisentynkä varustettuna überlyhyillä jaloilla xD
Kamalaa kun teillä on kaikilla pitkät heppahistoriat D-:

Mäkin tykkään kovin kirjoitella kaikkea tämmöistä yhteistä, eli toinen vapaaehtoinen ilmoittautuu!
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 18:17

Mulla on kans lyhyet jalat, ja sen takia meenkin shetuille vaikka oon jotain 155 pitkä. Mä meen kyllä hepoillakin koska "kotitallilla" on vain kaks täyskasvuista ponia ja toinen on yksityinen ja osittaisessa tuntikäytössä. IRL-elämän hevosteluista ei kyllä mitenkään hirveesti hyödy täällä netissä joten älä huoli!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 19:54

Ihana toi Miron luukku tänään ja aloin nauraa tolle hobittijutulle:D jaja onnea sulle Valma!! Ootte ollu ihanan aktiivisia ja nyt pääsen lukee tarinoita, ku olitiin viikonloppu "lapissa" ja siellä se netti ei oikeen mikään herkku ollu vaikka sain käyttää meidän tuttujen konetta ja kirjotin maksun Eveliinan tunnille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 20:47

Tohon tuntiaiheeseen: Mä käyn satunaisesti ratsastustunneilla, vaikka nyt viimeaikoina en oo päässyt pitkään aikaan hevosen selkään :-/ Parhaimmillaan mä käyn ehkä kolme-neljä kertaa kuukaudessa yhdellä lähitallilla. Naapurissa oon kyllä myös ratsastanut mun kaverin hevosella, ja kesällä mä sitä ylläpidinkin pari kk, mutta nyt ne on myyty, ja tossa kauempana on vaan ravitalli (mutta niiden omistajat on ihan nobodyja, ja oon kuullut että ne kohtelee hevosia huonosti..) Eli hevostelemaan en oo päässyt pitkään aikaan D-: En oo kyllä varma että onko mulla enää pariin vuoteen varaa ratsastustuntiin xD

Ja btw, mä oon kanssa tällänen 158cm ihmisentynkä :-P

Ja ootte muuten ihan parhaita <3 Enkä mä malta oottaa mitä saadaan kehiteltyä tohon joululeiriin!! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 21:08

Hihii, täällä on kyllä ihan paras talliporukka! Oon ollu messissä pari viikkoa, ja oon jo iskeytynyt mukaan tänne kuin vanhakin kävijä. I like I like <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 21:49

Onnea Valmalle! (:

Hih, mä käyn viikottain ratsastustunneilla, ja sit ratsastelen kavereiden heppoja välillä. :3 Ja tohon teiän keskusteluun hevosista ja poneista, itekki oon alle 160cm, ja mikä on ihan kätevää, sillä pystyn menemään shettiksillä, mutta kanssa ~175cm hoitohepalla ongelmitta (ok estetunneilla vähän hidasta meno kun jalat yltää just satulan yli, mutta siis...) Rakastan mennä joko ihan valtavilla hevosilla tai pikkuponeilla, ja sit 120-145cm ponit on ihania :3 155 senttiset hepat taas sit ei oo ihan sopivia, varsinkaan jos ne on kaposia ku en sovi sinne satulaan sit enään ollenkaan :'D

Ja Senni, niinpä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 22:39

Mä pääsin tänään pitkästä aikaa ratsastamaan (: Käytiin kaverin kaa maastoilemassa n2h ja oli kyllä ihanaa.
Ite ratsastin säännöllisesti ratsastuskoulussa pari vuotta sitten ja olin tallilla töissäkin ilta ja viikonloppuhommissa lukioaikoina, mut nyt kun oon muuttanu omilleni ei oo oikeen varaa enää hevosteluun :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 22:48

Mulla on kaks pakkomiellettä hevosissa, ja toinen niistä on sellaset jättikokoset ja lempeet tupsujalat, jotka on todella ystävällisiä ja rauhallisia tapauksia. Esim. Shiret, Tinkerit, Jyllanninhevoset ja Irlannincobit on musta ihania rotuja. Sellaset vaan on niin ihania: Just mun tyyppiä :-) Toinen sitten on (kuten arvata saattaa) pienet, tikkujalkaiset pullamössöponit, ne on vaan niin sympaattisia ja söpöjä :-D Shetlanninponit on tietenkin yksi lemmpariroduista, mutta tykkään myös russeista kauheesti :3

Oonpas mä outo xD

//ja I feel you pane Aleksi :-/
Takaisin alkuun Siirry alas
Kettu.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Kettu.


Viestien lukumäärä : 41
Join date : 22.09.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 23:09

En nyt sit kirjottanutkaan tohon joululeiri tarinaan sitä mitä ajattelin. Ehkä joku toinen ilta sit :-D

// *your *pain
Sori Ellen, oli pakko xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 23:10

:-DDDDDDDD
Mitä sun piti kirjoittaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Kettu.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Kettu.


Viestien lukumäärä : 41
Join date : 22.09.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 23:12

You'll see (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 23:14

Ei noin saa tehä D-:<
Takaisin alkuun Siirry alas
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 08.11.2015
Ikä : 28
Hevonen : Bee

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyTi 22 Joulu 2015, 23:56

Voi hitsi täällä on taas tapahtunu, ei meinaa pysyä menossa mukana:D Ehkä liityn enemmän seuraan joulun jälkeen. Ollu niin paljon kaikkea valmisteltavaa, mutta välipäivinä ei ikään oo mitään tekemistä:D

Oi tuohon kirjakeskusteluun, täällä kans yks joka on tykänny aina lukee ja kirjottaa! Yks yö vielä kahen aikaan luin yhtä Kinsellan kirjaa aivan veet silmissä :'D Kinsella on huippu! Ja kaikki romanttinen hömppä uppoaa... Ja vähän muukin, tykkään, jos kirjalla on jotain sanottavaa.

Mulla on aika samanlainen tilanne kun Aleksilla. Ei oo enää kaupungissa varaa ratsastaa niinku ennen, mutta onneks lomilla kotipaikkakunnalla sitäki enemmän. Kuten nyt! Lihakset kiittää ja kuittaa 165-senttisen yli-isoliikkeisen peeveen tämän päivän kyytistä:D

Muuten, mää oon yli 170cm ja mulla on kilometrijalat. Ehkä siks Inari on niin tappi:D

Niin ja oiken paljon onnea Valmalle!:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 00:11

Ellen, tinkerit sun muut tupsujalkajätit on ihania, niin kauan kuin ne on niitä lempeitä jättiläisiä. Sitten jos sattuu joku vähemmän ystävällinen tapaus (kuten yksi tuntemani hevonen potkii ja puree ja yrittää hypätä pystyyn sun päälle) niin silloin ne on vaan pelottavia :'D jotenkin ei houkuttele lautasen kokonen kavionjälki (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 09:37

Mäkin joudun kyllä ratsastuksen pariksi kuukaudeksi nyt lopettamaan, tanssin kisaryhmän takia. Harjotuksia on kait 6 kertaa viikossa ja siihen päälle vielä pianotunnit, näytteleminen ja satunnaisesti partio.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 10:46

Alana, se on kyllä totta :-D Mäkin tiiän yhen jyllantilaisen joka oli (kylläkin viisivuotias) mutta se potki ja puri lähinnä kaikkia vastaantulevia D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inkeri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inkeri


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 29.11.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 10:58

Heii oonkohan mä skipannut jotain, kun eikös ton joululeirin maaston pitänyt vetää alunperin Inkeri ja Aleksi?:D Mut sit tossa hevoslistauksessa ollaan pyyhitty Inkeri pois, laitettu Kettu tilalle, ja vissiin Kettu kirjoitti tarinankin siitä (':
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 11:03

Älä säikähdä, Aleksi saattaa välillä tehä tommosia nopeita ratkaisuja :-D

Nyt mä pidän valtavat yhden naisen maksutalkoot ja makselen pois niin paljon rästejä kun jaksan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inkeri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inkeri


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 29.11.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 11:06

Ilmeisesti:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 11:32

Ei kun joululeirin maasto menee ihan normaalisti, paitsi ettei Inkerille riittänyt hevosta kun tuli kauhee määrä osallistujia. Kettu on siinä ihan vaan leiriläisenä. Jos välttis haluut mukaan niin voidaan sumplia jotain?

Sitten tuolla ratsastustunnit osiossa on erikseen joulumaasto, jonka Kettu ilmeisesti haluaa vetää :-D

Mutta Joululeirissä Inkeri voit olla mukana vetämässä Aleksin apuna ponileikkiä, hiihtoratsastusta tms :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inkeri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inkeri


Viestien lukumäärä : 57
Join date : 29.11.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 12:19

Joo, laitoin tonne joulumaastoon että Inkeri voi tulla peränpitäjäks jos tulee satamäärin osallistuja (koska Valma oli kirjoittanut että voidaan laittaa Eveliina siihen pestiin, mutta tarjouduin siihen itse) (:

Ja ei mun oo välttämättä oo pakko olla mukana kaikessa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 13:11

Pakko tulla nyt hypettämään. Nyt on 2 vuotta täynnä Haluavansa! Tuntuu jotenkin hassulta ajatella että oon pyörinyt tääl 2 vuotta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 13:13

Omg Salli tänään vai?
Mulla tuli 12. päivä marraskuuta kaks vuotta :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 14:00

Onnee Salli :-D
Ja Valma, mulla on vieläkin Hallavan ylepeydenaihe tähtäimessä, eli täältä tullaan......! ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 14:01

Mä oon edelleen sitä mieltä että sen viestiraja pitäis nostaa kahteentuhanteen xDD
Noo, eihän sulla oo tohon nykyiseenkään kun vajaat seittemänsataa :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 14:03

Joo ei xD Mä koitan parhaani mukaan spämmiä tätä pulinaboksi topiccia, niin eiköhän se siitä..
:-DDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 14:05

Ellen koska sun hahmo täyttää vuosia? Valma täyttää 17 uudenvuodenaattona!
Mulle tuli yhtäkkiä hirvee hinku kerätä koulumerkkejä :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 14:07

Eiku oho joo kappas, jouluaattona :-))
Oonpa sokee xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 14:12

Joo, eli Ellen on Valmaa muutaman viikon vanhempi :-D

Pakko tulla nyt kehuskelemaan, mutta mulle tuli ihan älytön joulufiilis xD Älkää kysykö miks, mutta tuli vaan, ja nyt mä kirjottelen jotain "tosi jouluista tarinaa" Flooralle :-D Sovitaan niin, että se aloitti Pallen hoitamisen jo ennen tota leiriä, niin vältytään päällekäyksiltä. (päällekäyksiltä? onks se ees sana:'-D)  Ja se on niin vähän loogisempaa, koska se nyt sattuneista syistä osallistu tohon joululeirille :3

Mä inhoon kamalasti rästejä, enkä tykkää jättää mitään rästiin.. Maksan aina mahdollisimman nopeasti, ja yritän muistaa ilmottaa jos en ehdi saada deadlineen mennessä, koska musta on jotenkin hirveetä maksaa vanhoja tunteja :-/ Btw, mä muuten tykkään kerätä hirveesti noita merkkejä :-DD Ne motivoi osallistumaan kaikenmaailman juttuihin :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 14:23

Mä lähden muutaman tunnin kuluttua joulunviettoon Raumalle. Konetta en mukaan raahaa, mutta tabletti lähtee messiin ja ehkä saan mummun konettakin lainata. Pyrin siis maksamaan nää tunnit, ja jotain tarvittaessa joululeirille kirjoittamaan. Oon tulossa takaisin jo ylihuomenna! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 EmptyKe 23 Joulu 2015, 14:30

Pidä hauskaa Senni! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 6 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #6
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: