Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuTapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->

Siirry alas 
+2
Alana
Aleksi
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 17:46

Vaaleanharmaa pentu kipaisi aavistuksen kömpelönä huoneen poikki turvaan Hiisun luokse, mutta musta jäi kiehnäämään jalkoihini ja kiipesi polveni päällä. Hiisu kuitenkin hiipi tuvan reunoja pitkin luokseni ja nappasi viimeisenkin pentunsa suuhun, lähtien takaisin toimistoon pikkupentu roikkuen avuttoman näköisenä sen suusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Floora
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Floora


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 21.12.2015

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 17:48

"Onpas hauskaa. Minäkin haluaisin joskus löytää jotain mitä kukaan muu ei ole vielä löytänyt. Vaikka.. Vaikkapa juuri syntyneen varsan, tai jotain muuta hienoa", hymyilin. Huomasin sitten ruukkukukan tuvan pirtinpöydällä, ja riensin katselemaan sitä. Se oli kauniin punainen, ja se muistutti ikkunassa olevaa joulutähteä. Voisin keksiä sille nimen, mutten juuri viitsinyt, kun huone oli täynnä uusia tuttavuuksia. "Millaiset nimet teillä on?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 17:50

Pikkutytön touhut naurattivat minua.
- Ööh, Valma, sanoin suupieli nykien. Vilkaisin huvittuneena Senniä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Floora
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Floora


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 21.12.2015

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 17:51

"Valma? Minä tunsin kerran yhden Valma-nimisen", totesin innoissani. "Se oli kylläkin lehmä, mutta minä nimesin sen itse. Entäs te muut? Keitäs te olette?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 17:52

Yritin pitää hekotuksen sisälläni. Vanhemman ihmisen suusta lehmän mainitseminen olisi saattanut olla tökeröä tai loukkaavaa, mutta kymmenvuotiaalta... Nauruhermot olivat kovilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Floora
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Floora


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 21.12.2015

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 17:54

Katselin Valmaa ihmetellen. Hänen suupielensä olivat alkaneet omituisesti värisemään, mutten välittänyt moisesta vaan odotin että muut kertoisivat nimensä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 17:55

"Alana", totesin ja avasin kaappini oven. Se lievästi sanottuna tursusi tavaraa, mutta kaikki siitä oli tarpeellista. Ainoastaan ötökkämyrkkyyn en ollut koskenut kuukauteen, kaikki muut olivat olleet käytössä. Haavanpuhdistusaine myös -valitettavasti. Hevosenomistajan "iloja", tunkea kaikki tarvittava pieneen kaappiin. Tallinomistajana (tai oikeastaan omistajan tyttärenä ja osa-aikatyöntekijänä) oli paljon mukavampaa, kun tilaa oli kaikille tavaroille..
Takaisin alkuun Siirry alas
Floora
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Floora


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 21.12.2015

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 17:57

Nyökkäsin Alanalle. Nimestä ei tullut mitään mieleen, mutta sen voisi antaa nimeksi jollekin kasville tai lammelle.
"Entäs sinä?", kysyin ruskeahiuksiselta tytöltä. Olisipa minullakin samanvärinen tukka. Punainen oli inhottava väri. Eikä punatukkaisille sopinut vaaleanpunaiset vaatteet.
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 17:59

"S-Senni", vastasin ujosti hymyillen. Vilkaisin Valmaa myötätuntoisesti, koska häntä oli verrattu jo lehmään. Punatukka oli kaikessa äänekkyydessään huvittava pieni tytöntyllerö, jonka seurassa tunsin itseni kerrankin arvostetuksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Floora
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Floora


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 21.12.2015

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 18:05

Nyökkäsin Sennillekin.
"Tiedättekös, kun minä kovasti haluaisin vaikkapa kastanjanruskeat tai hennon vaaleat hiukset. Punainen on mielestäni hirveä väri, ja minulle kävisi vaikka musta, jos pääsisin tästä väristä eroon! Ilona sanoo että kun olen aikuinen, näistä tulee kauniin kuparinruskeat, mutta hän yrittääkin vain lohduttaa. Miettikää, vaihtaisin punaisen vaikka porkkananoranssiin", huokaisin katsellessani Valmaa. "Elämäni on haudattujen haaveiden kirkkomaa", lausahdin soljuvasti. "Eikö se kuulostanutkin hienolta? Luin sen eräästä runokirjasta, ja minusta se kuulostaa tosi arvokkaalta ja lohduttomalta"
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 18:09

En voinut enää pidätellä pientä naurunpyrskähdystä. Haudattujen haaveiden kirkkomaa?? Kaikki pienessä tytössä kertoi siitä, että hän oli tarkkaavainen pieni hupsuttelija. Harva hänen ikäisensä tyttö muistaisi mitään vastaavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Floora
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Floora


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 21.12.2015

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 18:12

Käännähdin Senniä kohti.
"Eikö se ollutkaan hienon kuuloinen?", kysyin. Olin salaa aika tyytyväinen, että olin saanut tytön nauramaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 18:13

Virnistelin edelleen nuorimman jutuille.
- Oii, mun pitäisi varmaan lähteä, kello on paljon, sanoin vilkaistuani kännykän ruutua. Nousin huokaisten ja menin laittamaan kenkiä jalkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Floora
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Floora


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 21.12.2015

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 18:15

"Ai täytyy? Noh, voitaisiin mennä yhtä matkaa, minulla on Ilonan potkuri, ja voimme sillä kulkea Kaviopolun päähän", ehdotin hymyillen. Olin pitkän aikaa toivonut, että saisin istua itse potkurin kyydissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 18:18

- Selvä, sanoin hymyillen. Arvasin tytön aikeet. - Mä voin työntää, lupasin.

Floora-Ellen, ootko lukenu Vihervaaran Annaa? :-D
Mun pitää nyt oikeasti lähteä, mua vähän pelottaa jättää teitä keskenänne tänne, eli älkää järjestäkö mitään tappeluita :"-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Floora
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Floora


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 21.12.2015

Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 EmptyLa 26 Joulu 2015, 18:20

Munkin pitää lähteä.. Ja joo, joskus kauan aikaa sitten - mutta vieläkin mielessä ;-D Nyt oon valitettavasti vaan hävittänyt sen kirjan.. Mut nyt täytyy mennä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->   Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 -> - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tapaninpäivän tohinaa klo 15:30 ->
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Toiminta :: Roolipelaaminen-
Siirry: