Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuHoitajahaku talvi 2016 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hoitajahaku talvi 2016

Siirry alas 
+2
Oscar.
Inkeri.
6 posters
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyMa 11 Tammi 2016, 21:56

Hallavassa on tällä hetkellä neljä hevosta vailla hoitajaa. Lisäksi yksityinen shetlanninponi Aava etsii itselleen ratsastajaa/treenaajaa (löydät haun toisesta topicista).
Jokaiselle Hallavan hevoselle otetaan yksi hoitaja. Yhdellä hoitajalla saa olla vain yksi hoitohevonen. Yhdellä henkilöllä saa olla vain yksi käyttäjätunnus. Poikkeuksista neuvotellaan erikseen.

Kirjoita tiivis hakemus, sisällyttäen siihen mille hevoselle haluaisit alkaa hoitajaksi. Haluan kuulla hahmostasi, mieltymyksistäsi virtuaaliharrastuksessa, ja tietysti miksi juuri Hallava ja miksi juuri se hevonen. Tee hakemuksestasi juuri omanlaisesi ja anna persoonasi näkyä (:

Hoitajat päätetään pikkuhiljaa hakemusten tullessa.

Klikki on kaikkeen sopiva kirjava sporttiponi, joka kärsii ajoittain emmänytjaksa-syndroomasta.
Kyyhky on häsähösö suomenhevostamma, jolla riittää kapatiseettia kisaradoille niin este- kuin koulupuolellekin.
Darcy on hellyyttävä FWB-tamma, joka on juuri varsonut Luka-nimisen pikkuorin. Hoitajan tehtäviin kuuluisi siis huolehtia molemmista.


Nikita on hieman känkkäränkkä puoliverinen, joka nirppanokkaisuudestaan huolimatta on ihan kelpo kaveri niin ratsastusretkelle kuin harjaustuokioonkin.


HOITAJIKSI ON VALITTU:

Darcy - Oscar
Klikki - Saania
Kyyhky - Fiia
Nikita - Inka


Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm Ti 26 Tammi 2016, 18:08, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inkeri.




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 12.01.2016

Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyTi 12 Tammi 2016, 13:10

Moikka! =)

Mä?
Mä oon Inkeri Hansen, tutuille Inkerin sijasta Inksu tai Inkku. Pähkinänkuoressa olen 17-vuotias teini, luonteeltaan vauhdikas kaikkien kaveri, joka keksii helposti juteltavaa, oli aiheena joko Inksun elämä, hevoset, tai vaikka villasukat. Vain 140 senttiseksi jäänyt norjalaistyttö viihtyy tallilla päivät pitkät. Kovaääninen tyyppi antaa persoonansa näkyä ja kuulua, joutuu yleensä jos jonkinlaisiin seikkailuihin uteliaisuuden ja pienen dramaattisuudenkin takia.

Klikki?
Klikki onnistui hurmaamaan mut heti, luonne on mielestäni täyttä kultaa - hitusen ponimainen -, eikä ulkonäössäkään ole kummemmin moittimista. Itse asiassa Klikki on oikein komea poniherra, jonka kanssa jaksaisin viettää aikaa. Keksisin monipuolista puuhaamista tarinoihin pelkän ratsastamisen sijasta. Klikille on varmasti muitakin hyviä hoitajaehdokkaita, mutta täytyy toivoa, että mä olisin hyvä tallilainen Klikin hoitajan pestiin

Virtuaalimailma mun silmin & Hallava?
Oon aina pitänyt äikäntunneilla kirjoittamisesta ja kuviksen tunneilla hevosten piirtäminen on mulle must! Virtuaalitallit löysin vasta hevosallergian tultua ilmi, jolloin halusin touhuta hevosten kanssa jollain muullakin tavalla, kuin nenä valuen silittelemässä. Hallava on ihanan tunnelmallinen ja tiivis talli, jonka arkeen olisi mukava sujahtaa mukaan. Hallavan omistajalla on kiva tyyli piirtää, harvoin olen törmännyt niinkin inspiroivaan talliin kuin Hallava. Totta puhuen meinasin kiljua, kun hoitajahaku tuli kehiin - olenhan aina ihaillut Klikkiä, ja haaveillut saavani rustata sen päivikseen parhaimmillaan monta kertaa viikossa. Foorumilla voisin seikkailla päivittäin.

Parasta toivoen ja pissit housuissa odottaen, Inkeri =)



// Toisten tekstien kopiointi on ehdottomasti kielletty! Mun tietooni on tullut että oot kopioinut Seppeleessä pyörivän Inkerin hahmon ja hakemuskin on samanlainen kun hänen Shelyessiin tekemänsä hakemus ... >:/
-Aleksi
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyTi 12 Tammi 2016, 15:32

Kuka?

Hahmoni on siis Oscar Westwood, 17-vuotias suloinen poika, joka rakastaa hevosia niiden kauneuden ja herkkyyden vuoksi. Hän ei ole kovin taitava ratsastaja, eikä oikeastaan myöskään kovin kokenut hevosten käsittelyssä, joten Oscar kysyy usein neuvoa ja varmistaa, ettei tee mitään väärin. Hän on kuitenkin ollut hevosten kanssa tekemisissä jo neljä vuotta isänsä ravihevostallin vuoksi, ja sitä kautta hän löysi myös Hallavan tallin. Ihan parilla sanalla sanoen hän on vähän ujo, herkkä ja hiljainen, josta voi löytää kutenkin sen puheliaammankin puolen, jos osoittautuu tarpeeksi luotettavaksi ja ystävälliseksi.
Oscar omaa herrasmiehen tavat, ja yrittää olla muille ihmisille kiltti, vaikka onkin melko tossun alle soveltuvaa tyyppiä. Koulussakaan hän ei ole kovin suosittu, vaan pyörii siellä lähinnä ison poikaporukan vanavedessä vaikkei kauheasti juttele kenellekkään. Muutoin hän viettää aikaansa parhaan ystävänsä Taylorin kanssa, aina silloin kun tämä tulee vierailemaan Suomeen.

Darcy..?

Oscar kiinnostui Darcysta jo heti Hallavan löydettyään, ja Aleksi vaikutti sopivan kiltiltä ja ystävälliseltä, joten hän uskaltautui hakea hoitajaksi. Oscar asuu melko lähellä Hallavaa, joten hän pääsee usein tallille joko kävellen, tai isosiskonsa kyydittämänä. Poika on erityisen miellyttämishaluinen, tekee aina työtä käskettyä - ja ilmankin käskyä. Hän pitäisi Darcyn karsinan putipuhtaana, putsaisi sen varusteita ja huolehtisi myös tamman varsasta, Lukasta, aina siihen asti kun se vieroitettaisiin.
Oscar haluaisi myös opetella ratsastamaan paremmin, sillä hevosen selässä poika on käynyt aktiivisesti noin vuoden. Isänsä ravitallilla hän on myös ajanut hevosia paljon, mutta palo ratsastamiseen on sitäkin suurempi. Hellyyttävä Darcy-tamma olisi varmasti Oscarille juuri oikea ystävä ja kumppani, sekä tottakai opettajakin kun sen aika tulee.

Ruudun takana?

IRL-minä olen samaa ikäluokkaa kuin hahmoni, pettämätön heppatyttö, joka tykkää kirjoittamisesta. Hallavassa tulisin käymään varmaankin melko aktiivisesti, sillä aikaa ei vie juurikaan muu kuin koulu. Vaikka teettäähän sekin omat kiireensä, mutta uskon että selviäisin Darcyn hoitajapestistä aika kevyesti. Kirjoitustahtia en osaa määritellä, niitä tulee aina inspiraation ja ajan mukaan :-)
Olen harrastanut ratsastusta noin viisi vuotta, ja minulla on ollut useita hoitohevosia, joten kokemusta on jo jonkin verran. Halusin luoda vähän erikoisemman hahmon, jotta inspiraatio säilyisi. Oscarista paljastuu vielä paljon, mutta hevoset etusijalle! ;-)

Darcy sopisi Oliverille luonteensa takia hyvin, kaksi suloista ja kömpelöä olentoa yhdessä on varmasti mielenkiintoinen yhdistelmä, mutta katsotaan mitä siitä tulee. Vaikka Oscarilla ei vielä paljoa kokemusta ole, oppimishalun ja kärsivällisyyden myötä heistä voi tulla hyvätkin ystävät ja varmasti tuleekin.

Hallava?

Hallavaa olen tutkaillut viimeaikoina paljon, ja olen kyllä erityisen vakuuttunut toiminnasta ja piirroksista täällä! Aktiivinen, inspiroiva, kodikas ja lämminhenkinen talli täyttää kyllä kaikki vaatimani kriteerit, ja paikalla on myös uskomaton historia. Draamaa, ystäviä ja hevosia. Viihtyisin täällä varmasti pitkään!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nette
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Nette


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 28.12.2015
Hevonen : Bambo

Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyTi 12 Tammi 2016, 17:39

Nette
Lucian päivänä 1998 syntynyt Nette on kaunis vaaleahiuksinen keijukainen. Nette on siro ja omistaa pitkät vaaleat hiukset ja sinivihreät suuret silmät. Neten iho on melko vaalea ja ääni on pieni ja heleä keijukaisen ääni Netten pituus on vain hieman yli 150 senttiä mutta se ei Netteä haittaa koska tyttö on tyytyväinen poniratsastaja. Pienuudesta huolimatta Neten kasvot nähdessä uskoo kyllä tytön olevan 17 vuotta vaikka Nette voisi uskottavasti olla hieman vanhempi tai nuorempi. Nette kerää herkästi huomiota mutta ei kovin tykkää saamastaan huomiosta joka tulee vain sievän ulkonäön takia. Siksi Nette haluaisi mielellään löytää jonkun joka välittää hänestä hänen itsensä vuoksi, ehkä sellaista ihmistä ei ole tulossa vastaan ehkä se kumppani onkin hevonen tai poni, karvainen ystävä. Tuota karvaista tai karvatonta ystävää ei kuitenkaan ole löytynyt ellei karkailevaa lemmikkiä lasketa.

Nette asustaa Pronssijoen keskustassa yksinhuoltaja äitinsä kanssa. Kaksikolla on yksi kissa joka on aika-ajoin karkuteillä ja juuri Minniä etisissään Nette päätyi ensimmäisen kerran Hallavaan pientä kissaa hakemaan. Nette on ratsastanut melkein koko ikänsä mutta käynyt säännöllisillä tunneilla vain vuoden ennen kun aloitti ratsastamaan tuttujen poneja ja päätyi vuokraamaan suloista mustaa pikku ponia muutaman vuoden ajan. Tällä hetkellä Nette käy Hallavassa tunneilla.

Darcy
Vaikka Nette kokee itsensä ponitytöksi niin oli suuri hevonen jotain vastustamatonta, Darcy on Netteä korkeampi mutta pitäisi harjauksen ainakin jakkaran avulla sujua. Darcy ja Nette voisivat olla toistensa ystäviä. Kumpikaan ei kaipaa yksin oloa vaan kaipaavat jonkun joka uhraa aikansa heidän vuoksi ja välittää. Tämän vuoksi Darcy ja Nette muodostaisivat loistavan parivaljakon ja olisivat toistensa seurana. Darcyn kanssa Nette voisi viettää rauhallisia hetkiä ja nauttia hevosen ja tytön välisestä ystävyydestä ja sitä mahdollisesti seuraavasta luottamuksesta

Hallava
Nette on asunut koko elämänsä lähiseuduilla mutta muutettua jäi entisen vuokraponin asumus liian kauas ja Nette ei ole heppaillut lähemmäs vuoteen mikäli yksittäisiä kertoja ei laskettaisi. IRL Hallava vaikutti kauniisti tehdyltä ja eläväiseltä tallilta jossa käy persoonallisia ihmisiä ja asuu persoonallisia poneja ja hevosia. Olen satunnaisesti Hallavaa tarkkaillut melko kauan ennen kun uskaltauduin itse rekisteröitymään foorumille ja osallistumaan tunnille.

vaikka ei nyt onnistaisi niin jatkaisin yhä tunneilla ja odottaisin ehkä toista sopivaa tilaisuutta
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyTi 12 Tammi 2016, 22:15

Hei muistakaas sitten, että kakkoshoitsuvaihtoehdon saa myös laittaa jos haluaa! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Saania.
Vierailija




Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyKe 13 Tammi 2016, 14:17

Minä!
Olen Saania Korpisuo, 25-vuotias naisenkaltainen tuote, jolta ei seikkailunhalua, iloa ja reippautta puutu. Puoleenselkään ylettyvät tummanruskeat laineikkaat hiukset ovat aina siististi kiinni, eikä ole pelkoa, ettäkö vaaleanvihreät silmät peittyisivät. Naamalla on hyvin useasti iloinen hymy, enkä jätän ketään tervehtimättä. Vaikka pituutta ei paljoa ole, on nainen silti hyvin tyytyväinen kokoonsa.

Ratsastajana ja hevostelijana yleensäkin olen päättäväinen, valpas ja vastuuntuntoinen. Minua voisi kuvailla hieman uhkarohkeaksi, sillä en pelkää juuri missään tilanteessa – ja tästä syystä olen kyllä joutunut useikin kavioiden tallomaksi. Kaikeksi onneksi luut luutuvat uudelleen ja sitten pääsee taas vauhtiin! Pidän erityisesti maastoilusta, sillä metsässä on paljon mielekkäämpää liikkua, kuin pyöriä kentällä ympyröitä. Vaikken pidäkkään kentistä taikka maneeseista, osaan silti asiani oikein hyvin. Vanhalla ylläpitohevosella kilpailin vaativaa B:tä, mutta kun se kävikin tylsäksi, annoin vain olla.

Olen innokas hoitaja ja pyrinkin pääsemään tallille aina mahdollisimman usein, vaikka aika ei edes riittäisi.

Klikki.
Kun näin ilmoituksen Klikki-ponista, ihastuin täysin. Pienen ponin kaunis väritys ja ihastuttava luonne iskeytyivät suoraan sydämeeni ja olen jo pitkän aikaa haaveillut sen hoitamisesta. Kerrankin uskalsin heittäytyä, ottaa itseäni niskasta kiinni ja laittaa hakemuksen tulemaan. Klikki vaikuttaa niin erityisen ihanalta.

Hallava.
Pidän persoonallisista piirustustalleista, sillä yleensä kuvallisissa talleissa on toistuvuutensa. Toki onhan niissäkin oma viehätyksensä, mutta Hallava on ihan eri tasoa. Piirustustyyli, tallin ulkonäkö ja kaikki tekstit ovat niin täydellisesti mieleeni. Harvoin löydän talleja, joista innostun tarpeeksi, mutta olen niin varma, että Hallava saa inspiraationi myös pysymään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:32

Sopiihan, etten mä laita tuohon hakemukseen kakkosvaihtoehtoa? :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:34

Juu ei tietenkään tarvii laittaa jos et halua (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Fiia
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Fiia


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 15.01.2016
Hevonen : Kyyhky

Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyPe 15 Tammi 2016, 14:34

Moi!

Hakija, Fiia, on vähän mitäänsanomaton persoona, aivan tavallinen, kiltti tyttö. Lukion toista luokkaa käyvä 17-vuotta tammikuun toisena päivänä täyttänyt Fiia tottelee, mitä sanotaan, ja on kieltämättä aika ujokin. Ei ole lainkaan räiskyvä persoona ulkonäön, eikä luonteensakaan puolesta. Jos Fiia täytyisi arvostella  ensivaikutelman perusteella, moni sanoisi varmasti tylsä. Liikkuu aina hymy huulilla, mutta kieli menee jutellessa solmuun, eikä hänen todelliseen itseensä pääse kovin helpolla käsiksi. Jos on kuitenkin itsepäinen, ja jaksaa tehdä tuttavuutta itsepäisesti, löytyy Fiiasta hassutteleva, puhelias tyyppi, josta löytyy varmasti uskollinen kaveri, joka ajattelee ennen itseään aina kavereitansa.

Kun löysin Darcyn, olin tippua tuolilta! Voin kuvitella jo Fiian silittelemään ja rapsuttelemaan hellyydenkipeää Darcya, josta tuli Fiian rakkaus heti ensisilmäyksellä! Pehmeäkätinen ja rauhallinen Fiia sopisi varmasti herkän tamman puunaajaksi. Darcy olisi varmasti omiaan rapsutteluhetkiin ja porukassa maastoiluun..?  Darcy on aivan mahtava tamma, joka vetää ihan sanattomaksi. Tarinoita ja luultavasti kuviakin tulisi hoitopäiväkirjaan aktiivisesti, eikä tallin muu toimintakaan jäisi huomiotta. Olisi mahtava juttu päästä hoitamaan Darcya, joka on sellainen hevonen, jota voi ylistää vaikka tuhannen sanan lauseella! Minulta löytyisi motivaatiota rakentaa kestävä ystävyysside, jota ei pystyisi rikkomaan millään. Maastakäsittely ja muut samantyyliset käsittelytavat olisivat Fiian suosiossa, joten sitä kautta alkaisi varmaan syntyä luottamus, jonka avulla voisi nousta selkään itsenäisestikin. Fiia ei välitä hevosissa eniten ratsastuksesta - se tunne, kun joku välittää, puhaltaa kevyen henkäyksen poskelle. Sitä Fiia hevosissa rakastaa, hevosten kanssa kaikki on kirjaimellisesti mahdollista. Tallissa olisi hauska myös putsailla varusteita ja karsinaa.

Toisaalta Fiia saattaisi onnistua rauhoittelemaan myös sähläävän Kyyhkyn, vaikka Darcy on ykkönen. Kyyhkyn kanssa ei tulisi tylsää, ja pörröinen talvikarva saisi minusta uskollisen irroittajan Fiialla ei ole vielä tullut vastaan hevosta, jota hän olisi jotenkin jännittänyt, joten Kyyhkyn häsähösön maine on vain jotenkin tosi suloista ja sympaattista. Koko Kyyhky huokuu persoonallisuutta, mitä koko Hallavan rakentamiseen on käytetty!

Hallava erottuu muiden virtuaalitallien joukosta, ja positiivisesti! Odotin kovasti, milloin talven hoitajahaut pärähtää käyntiin, ja nyt tuli se aika, jolloin saa jännittää päivät pitkät, koulussakin ideoita suorastaan satelee päähäni, Hallava, sekä sen hevoset & porukka, ovat niin hyvä inspiraation lähde! Tunnelmalliset ja kauniit kuvat ajavat mainiosti hommansa kuvittajana, Aleksin piirtotaitoja ei voi kun vain ihailla! Myös puu - ja savityöt olisi suosiossani.

Toivottavasti nyt onnistaa, ja jos ei, odotellaan vaan seuraavia hakuja!

Lumisin talviterkuin, Fiia
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyPe 15 Tammi 2016, 15:43

HOITAJIKSI ON VALITTU:

Darcy - Oscar
Klikki - Saania
Kyyhky - Fiia

Ja Nette, ottaisin sutkin mielelläni hoitajaksi, jos Nikita vaan kelpaa (:

//Voitte aloittaa tekemällä itsestänne esittely Hahmojen elämää -alueelle, sieltä löytyy oma topic esittelyille. Samoin sieltä löytyy Avatar-topicci, jonne voi käydä heittämässä toiveita avatarin suhteen, jos haluaa että Aleksi sellaisen piirtää (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Amanda
Vierailija




Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyTi 19 Tammi 2016, 16:10

Kuka ihmeen Amanda?


Hellouu! Moni varmaan miettii kuka Amanda on. Toivottavasti uusi hoitaja. 17vuotias nuori naisenalku, pronssijoen toiselta puolen. Omin sanoin kuvailtuna Amanda on laiska, mutta hänen ystävänsä eivät aliarvio häntä. Amanda on megapirteä, hauska, ystävällinen, huumorintajuinen ja vitsikäs tyyppi. Hän luottaa itseensä ja tekemisiinsä. Joskus joutunut vaikeuksiin itseluottamuksen takia

Miltä hän näyttää?

Amandan tummansuklaan ruskeat hiukset laskeutuvat alaselkään asti.Ne näkee usein korkealla poninhännällä, tai letillä. Hän meikkaa useasti, mutta tallilla meikistä ei ole mitään hyötyä.Tummanruskeat silmät sulattavat melkein joka pojan (Vink Vink Vähän pisamia ruskettuneilla kasvoilla kesäisin. Amanda on hoikka,urheilullinen 169cm pitkä tyttö.

Historian havinaa.

Amanda palasi kuukausi sitten Saksasta. Oli ratsutustöissä. Hän oli vieraillut useammissa maissa ratsutustehtävissä,etenkin nuorille ja kokemattomille kouluratsuille. Amandan pitäisi valmistautua toukokuussa ratsuttajaksi. Sitten täytyisi myös löytää töitä, tästä pronssijoen läheltä. Hän lähti Saksaan 2 vuotta sitten. Sinä aikana vieraili muunmuassa Belgiassa. Niinä aikoina Amanda ratsasti Kyran Max hevosella, ja nuorilla kouluttamattomilla.Eräs kesken kouluttamisen jätetty hevonen antoi hänen kouluttaa itseään. Hevonen nousi hänen ansiostaan Grand Prix tasolle.

Miksi juuri Nikita?

Nikita on kaunis puoliveritamma. Miten se voikaan jäädä ilman hoitajaa? Toki ymmärrän nämä Nikin pikkujekut, mutta hevonen on Amandalle sopiva. Edellisessä kappaleessa saat tietää historiasta, joka perustuu vaikeampiin hevosiin. Amanda kiinnostunut kouluratsastuksesta, ja Nikillä voisi kehittyä eteenpäin, jopa kisakentille. Unelmaratsu!

Hallava?

Amanda on etsinyt täydellistä virtuaalitallia jo pitkään. Sitä ei vain tullut vastaan. Sitten hän kohtasi netissä ilmoituksen Hallava tallista. Amanda päätti alkaa kirjoittamaan heti hoitajahakemusta. Nyt jännitetään ja pidetään peukut pystyssä,jospa hän pääsisi. Tästä alkaa Amandan oma mielipide !Tottakai Nikitan hoitaminen jatkuu, jos vaikka saan töitä jostain muualta.Hän toivoo syvään ja hartaasti, että talli olisi jossain Pronssijoen kupeessa. Hallavassa on hyvä ilmapiiri ja kivat hevoset. Ihmiset ovat luultavasti mukavia ja kaikista tärkein, tallinomistaja Aleksi onkin aika komea!

Miksi minä?

Tämähän on vain oma mielipiteeni, mutta mahdollisuudet ovat mahtavat. Yksi hoitaja ilmoittautuu ja yksi paikka on vapaa. Aivan mahtavaa! Olen vastuuntuntoinen,lojaali,sosiaalinen ja ennen kaikkea huolehtiva hoitaja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyTi 26 Tammi 2016, 16:28

Argh en sitten malta olla hakematta :'--D Hallavassa ei oo nyt ilmeisesti tilaa yksityiselle, joten ei se onnistuis, ja ymmärrän kyllä jos mua ei tänne enää kaivata kun oon nyt pari kertaa kadonnut. Sattuneista syistä kuitenkin (...juttelin yhen entisen hallavalaisen kanssa) päätin tulla kurkkaamaan miten täällä sujuu, ja no. Vanha suola alko janottamaan.

Joten tuota noin. Inka on teille hahmona varmasti tuttu, mutta ei nykyistä Inkaa tunnistaisi edellisestä varmaan millään tavalla. Paljon on tapahtunut näiden kuukausien aikana: Sissi myytiin, Rana lähti Englantiin siitostammaksi kesään asti ja naisenalun adoptioperhe hajosi vanhempien ottaessa avioeron. Niinpä eräänä iltana Inka luki John Greenin romaania ja päätti tehdä Margo Roth Spiegelmanit - karaten laivalla New Yorkiin.

Nykyinen Inka on ulkopuolisen silmään hieman huomiota herättävämpi kuin edellinen. Takapuolelle ulottuvat platinanvaaleat kiharat ovat korvanneet edellisen, hieman hillitymmän tavaramerkkityylin ja vaatekaapista puolet taitaa tätä nykyä olla revittyjä farkkuja, Vansia sekä kalliita aurinkolaseja. Mutta onko tämä sitten se oikea Inka? I'm afraid not... miten Hallavassa otetaan vastaan varsin amerikkalaistunut nuori nainen?

Hallava... noniin. Tietysti mä tänne haluan, jos jonkun tallin saan valita. Inkalla on niin paljon tarinaa kirjoitettuna täällä, ja mulla on niin paljon kivoja muistoja täältä, että en menis harkitsemaankaan toista tallia. Toki ymmärrän jos mun valitseminen arvelluttaa syystä tai toisesta ja tiiän ettei mua välttämättä valita, mutta... joo :-D

Nikita!! Apua, uskallan väittää että oon aina vannonu Nikitan olevan mun suosikkihevonen tuntsarien puolelta. Tai oon ehkä joskus ollu sitä mieltä että se on Celle, mutta you get my point! Nikitassa on luonnetta, ja siinä mielessä se muistuttaa jonkun verran Ranaa - ja se on ollut mulla omistuksessa kohta... no, kolmatta vuotta kai mennään. Ja vaikkei ulkonäkö oo ehkä pätevin syy, niin sekin on tässä mukana, koska tamma on kyllä niin nätti ettäh Jos mut valitaan tammalle, niin en malta odottaa että pääsisin kirjottelemaan jo tarinoita!

Joo, okei, tää hakemus oli nopee. Ei nopee, vaan sairaan nopee. Mulla tuntu vaan olevan liikaa sanottavaa, joten koitin pysyä mahdollisimman mysteerisenä uudesta Inkasta ja sitä rataa. Niin ja tietty haluun jo kovasti höpötteleen chattiin :-DDD Kiitos ja ihanaa tammikuun loppua!

(En oo ihan varma oliko tää haku enää edes auki, ei hitto mä nyt toivon että Nikita tosiaan vielä kaipailee puunaajaa... ^^')
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 EmptyTi 26 Tammi 2016, 18:08

Pääset Inka takaisin!!! Ja en malta oottaa että pääsen lukemaan mitä Inkalle nykysellään kuuluu (((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hoitajahaku talvi 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku talvi 2016   Hoitajahaku talvi 2016 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hoitajahaku talvi 2016
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tammikuun hoitajahaku
» Hoitajahaku kevät 2016
» Hoitajahaku kesä 2016
» Hoitajahaku kesä 2016
» Marraskuun hoitajahaku

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Hoitaja ja yksärihaut-
Siirry: