Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuYksärihaku kevät 2016 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Yksärihaku kevät 2016

Siirry alas 
+2
Valma
Katriina
6 posters
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptySu 20 Maalis 2016, 10:14

Hallavassa on viisi karsinapaikkaa vapaana ja ne on mahdollista täyttää kaikenkarvaisilla piirretyillä ruunilla ja tammoilla. Oreista voidaan neuvotella erikseen.

Kaikilla hevosilla tulee olla valmis piirretty kuva ja omat nettisivut!

Kirjoita napakka persoonallinen hakemus, jossa kerrot itsestäsi, hahmostasi, hevosestasi ja siitä mikä virtuaaliheppailussa kiinnostaa. Hakemuksia käsitellään sitä mukaa kun hyvä raapustuksia ilmaantuu tai suuremman ryntäyksen tapahtuessa 6.4. mennessä (:

Onnea hakemiseen!

Paikan ovat saaneet 2/5
- Nova ja Katri
- Nelli ja Ami


Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm To 24 Maalis 2016, 21:27, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyKe 23 Maalis 2016, 19:07

Heippa!
Yksärin paikkaa hakee reipas suokkitamma Supernova I, tutummin Nova. 7-vuotiaasta nuoresta tammasta löytyy potentiaalia kisakentille ja maastoon. Novaa on helppo hoitaa, sekä se on todella nopea oppimaan. Tämä älykäs suokki on maastovarma ja tekee hyvin töitä jos vain itse tahtoo. Nova soveltuu kaikenlaiseen ratsastamiseen ja lähes kaikenlaisille ratsastajille.

----

Katriina eli yleensä kaikkien kesken Katri on 18-vuotias nuori nainen. Silmälasipäinen Katri omaa ruskeat silmät ja tummanruskeat lyhyet hiukset. Vaikka vaatetus onkin todella tummanpuoleista, Katri on positiivinen ja persoonallinen ihminen. Aluksi Katrilla on aina vaikeuksia soveltua joukkoon, mutta tämä tulee yleensä toimeen kaikkien ihmisten kanssa. Hevosten kanssa Katri on pyörinyt vasta 14-vuotiaasta, mutta hänellä on silti suuri määrä kokemusta ja on aina halukas oppimaan uutta.

----

IRL minut tunnetaan virtuaalimaailmassa paremmin nimellä LaaLaa. Olen hevosista kiinnostunut lukiolaistyttö, joka ei ole erityisemmin ratsastellut viiteen vuoteen. Kiinnostuksen kohteena on yleisesti kaikki luova ja itse tekeminen. Paikkaa yksärilleni päädyin hakemaan Hallavasta, koska olen paikkaa stalkkeroinut jo pidemmän aikaa Novan sivuja vielä päivittelen jossain vaiheessa paremmiksi!

Erittäin aurinkoista kevään jatkoa Hallavan porukalle, toivottavasti tärppää!

Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyKe 23 Maalis 2016, 19:11

Terve LaaLaa :-D

Linkkaatko Novan sivut :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyTo 24 Maalis 2016, 08:13

Terveppä terve!
Ai niin linkki, miten unohdinkaan xD
www.laalaan2.weebly.com
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyTo 24 Maalis 2016, 12:43

Vaikutatte juuri sopivalta parivaljakolta Hallavaan, siispä tervetuloa!
Voit aloittaa tekemällä Novalle oman päiväkirjan päiväkirja-alueelle ja kirjoittamalla itsestäsi esittelyn tänne.
Lisäsäilen Novan hevoslistaukseen tässä muutaman viikon sisällä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Vierailija




Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyTo 24 Maalis 2016, 17:34

Hakisin paikkaa yksärilleni Amille. Amin koko nimi on Tiko Tiko Amigo ja Ami on arabialainen täysiverinen rodultaan. Tamma on seitsemän vuotta. Ami pelkää kaikkea uutta, eikä pidä suuresta ihmismassasta. Eli toivoisin että Ami saisi jonkun hiljaisemmassa nurkassa olevan karsinan, siis jos mahdollista. Ami on kiltti ja huomion haluinen kun siihen tutustuu. Tosin tamma saattaa näykkiä välillä. Eli aika pelokas tapaus. Sivut: TikoTikoAmigo.weebly.com

Nelli Sofia Peltola eli Nelli. Nelli on 15 vuotias heppa höperö. Nelli on puhelias ja kaikkien kaveri. Nelli on aina höpisemässä kaikkien kanssa ja keräämässä uusia kavereita. Nelli sai Amin muutama vuosi sitten ja siitä asti Ami on ollut Nellin silmäterä. Nellillä on ruskeat hiukset ja ruskeat silmät. Nelli pitää lämpimistä väreistä ja tytön lempiväri onkin punainen. Tallilla Nellillä on yleensä päällä ratsastushousut, ratsastussaappaat, T-paita ja huppari.

Nellin perheeseen kuuluu isä Juho, äiti Elina, isoveli Aatu ja pikkuveli Leo. Äidin siskolla on oma talli ja äitikin on hevostyttö henkeen ja vereen, joten oli ilmiselvää että Nellikin alkaa ratsastamaan. Amin osto ei olisi ollut mahdollista ilman äiti, koska isä on hevosia vastaa. Onneksi äiti on niin hyvä puhumaan isän ympäri. Aatu on tavallinen ärsyttävä isoveli, mutta Leo taas on ihan kiva. Leosta on kuvaa tulossa heppa höperö. Nellin perhe on siis ihan tavallinen perhe.

Toivottavasti Ami saa paikan. Pidän tästä tallista koska talli tuntuu aktiiviselta ja sopivan pieneltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyTo 24 Maalis 2016, 21:27

Saatte Amin kanssa tallipaikan Hallavasta! Aloita rekisteröitymällä, ja sitten voit käydä tekemässä Amille päiväkirjan ja tehdä itsestäsi esittelyn tuonne Hahmojen elämää -alueelle ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Pernilla
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Pernilla


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 08.06.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Vertti

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyPe 10 Kesä 2016, 08:17

Tsau! Kattoa päänsä päälle etsisi hiukan erilaisempi otus, Divertido, tutummin Vertti. Vertti on 12-vuotias lusitanoruuna, joka muutti Suomeen viime vuonna ja kilpailee rennosti ratsastusjousiammunnassa. Ruuna on varsin persoonallinen tapaus, jonka kanssa ei tylsiä päiviä tule. Vertti viihtyy ihmisten seurassa ja on ratsailta käsin kuuliainen hevonen, mutta saattaa kehitellä kaikkea jäynää karkailusta harjojen heittelyyn. Se ei kuitenkaan pure, potki tai pukittele, vaan on vain touhukas ja virikkeitä kaipaava hevonen. Tallikäyttäytymisessä ei juuri ole moitittavaa - ainoana paheena on se karkailu, joten usein Vertin karsinaan joudutaankin asentamaan tuplalukko.

Hahmoni on 18-vuotias hevosalan opiskelija, Pernilla Vuori, jonka tunnistaa iloisesta naurusta ja sosiaalisuudesta. Perlanakin tunnettu tyttö tutustuu mielellään uusiin ihmisiin ja pitää ystävyyssuhteet yllä parhaansa mukaan. Pernilla ei vähästä hätkähdä, vaan tykkää hypätä esteitä ja mennä lujaa ratsastusjousiammunta-kilpailuissa. Hän ei kuitenkaan unohda talilla ollessaan (toim. huom. tallilla asuessaan) rentoja sunnuntaimaastoja tai rapsutteluhetkiä. Perla ei ikinä jätä miestä mäkeen, vaan tukee kavereitaan kinkkisessäkin tilanteessa.

Virtuaalimaailmassa minua kiinnostaa hoitohevosia enemmän omat hevoset, joiden kanssa voi kehittyä melko vapaasti parivaljakkona. Ratsastuskoulun meininki on kuitenkin jotain niin inspiroivaa, että majoitan yksärini mieluiten tuntihevosten sekalaiseen joukkioon. Piirrän ja kirjoitan  paljon, mutta katkenneen käden takia jätin piirtämisen pienelle tauolle, joten ne piirtotaidot saattavat olla aika ruosteessa...

Olen IRL melkolailla samanlainen kuin hahmoni - pelkästään astetta nuorempi. Harrastan hevosia nyt kahdeksannetta vuotta ja revin aikaa siinä sivussa opiskelulle ja virtuaalihevosille. Olen aika taiteellinen ja pääkopastani tuntuukin löytyvän aina uusia ideoita, joista osa on sekopäisiä ja toinen osa niitä järkeviä ideoita.

Ja parasta toivoen, Pernilla Vuori & Divertido, a.k.á Perla ja Vertti
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyLa 11 Kesä 2016, 10:08

Kuulostatte kyllä mainiolta parivaljakolta! Eli tervetuloa vaan joukkoon (:
Voit aloittaa tekemällä esittelyn ja Vertille päiväkirjan. Kirjoittelen tuossa jossain välissä foorumille kesän karsinajärjestelyistä niin näet sitten sieltä minne Vertti majoittuu
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptySu 19 Kesä 2016, 18:19

Hallavassa on nyt kesän ajaksi jaossa kuusi tallipaikkaa yksityisille hevosille! Ilmoita hakemuksesi yhteydessä, että haet paikkaa vain kesäksi (jatkoa voimme miettiä sitten syksyllä)

Vakinaisia yksäripaikkoja ei tällä hetkellä siis ole!
Takaisin alkuun Siirry alas
Dico
Vierailija




Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptySu 19 Kesä 2016, 21:09

Moi! Sainkin jo kisatiimin kautta tallipaikan, mutta tässä nyt sitten vielä hahmoni ja hevoseni esittely

Dico on 25-vuotias tallinomistaja, aloitteleva kilparatsastaja sekä kahden adoptiolapsen ja yhden oman lapsen huoltaja. Hieman ujohkosta ulkokuoresta huolimatta nainen on erittäin iloinen, ystävällinen ja luotettava kaveri. Dicon heikkous ovat hätää kärsivät eläimet, ja hän onkin aina tuomassa kotiinsa milloin mitäkin hylättyjä otuksia rotuun tai lajiin katsomatta.

Fasu on nelivuotias suomenpuoliveritamma. Luonteeltaan tyttö on todella kiltti, mutta hieman hömelö, eli saattaa välillä kesken valmennuksen unohtua esimerkiksi katselemaan taivaalla lentävää lintua. Pientä arkuutta on myös havaittavissa, mutta useimmiten "säikähdykset" ovat vain liiasta energiasta johtuvaa pelleilyä. Tarkempaa kuvausta voi lukea Fasun omilta sivuilta, linkki alla:

http://sinee.altervista.org/hevoset/fasu.html
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptySu 19 Kesä 2016, 21:21

Tervetuloa messiin! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sini Savikko
Vierailija




Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyKe 22 Kesä 2016, 18:19

Me ilmottauduttiin Dendran kanssa siis mukaan kesän kisatiimiin!

Itse olen päälle parikymppinen, äitini jalanjäljissä kulkeva kilparatsastaja. Dendra on kuitenkin projekti, jonka päätin pitkän harkinnan jälkeen ottaa ja aktiivinen kisaaminen jäi nyt siihen asti, kunnes saan koulittua tammasta itselleni uuden kilparatsun. Hymyni paistaa aina kilometrien päähän ja voi olla varma, että minusta saa aina juttukaverin, jos sellaista kaipaa. Ehdoton varusteratsastaja, mutta se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö uskaltaisi talikkoon tarttua tai pelkäisin likaa.

Premian Dendranthema eli Dendra on vielä hyvin nuori hevosenalku, jonka taustat ovat melko traumaattiset. Minulle tullessaan hyppi seinille, eikä antanut edes koskea. Puolessa vuodessa luottamus on kuitenkin kasvanut ja on sinut nyt kaiken uudenkin kanssa hyvin nopeasti. Erittäin osaava ja taitava tamma, jolla riittää potentiaalia hyvin korkeisiin esteluokkiin. Herkkähän se kyllä on, mutta oikeiden otteiden kanssa erittäin kiva tamma. Muiden hevosten kanssa tulee toimeen aivan erinomaisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyKe 22 Kesä 2016, 20:35

Sitten vaan rekisteröitymään ja päiväkirja pystyyn (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Lodu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lodu


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 21.06.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Palle♥

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyTo 23 Kesä 2016, 09:14

Moikka!

Täällä hakee paikka iloinen pieni risteytysponitamma Wrestle Jump eli Renita. Tyttönen on noin 16 vuotias, ja tulee toimeen kaikkien kanssa. Mitään kilpauraa tai mitään kummempaa taustaa Renitalla ei ole. Toiminut tämä polle on vain yleisratsuna minulle. Renita oli pienempänä usein muuttamassa paikasta toiseen, joten tunti tai pari trailerissa ei Renitaa haittaa. Renita pystyy tehdä yhteistyötä hyvin uuden hevosen kuin ihmisenkin kanssa.

Hahmossani ei ole mitään kovin erityistä. Olen joskus joissakin kisoissa pyörinyt, mutta sekin ura on lohkeillut. Kylän autoiliat tuntevat minut sinä puskaratsastajana, joka nelisti kovaa vauhtia maantietä pitkin. Entisellä tallilla kaikki oli aika huonosti. Juoksevaa vettä ei ollut. Eikä lämmitystä. Koko talli oli ihan puskassa, ja ei koskaan tiennyt kuka tulee esimerkiksi varastamaan kaikki hevoset, sillä tallissa ei ollut lukkoa. Joten päätin etsiä Renitalle turvallisemman ja mukavemman tallipaikan.

Minä itse olen Tuusulasta päin tuleva 15 vuotias tyttö. Olen harrastanut ratsastusta noin 4 - 5 vuotta. en ole kovin kisannut, sillä se ahdistaa minua. Mutta virtuaalielämässä minun on helppo kisata. Mulla on ollut monta lempihevosta, mutta ne ovat aina muuttaneet tai kuolleet. Vaikka monta mulle tärkeää hevosta on lähtenyt, en ole vieläkään tottunut siihen että lempihevoseni lähtevät.

Tässä vielä Renitan sivut http://wrestlejumppony.weebly.com/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://wrestlejumppony.weebly.com/
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyTo 23 Kesä 2016, 10:40

En anna juuri aloittaneiden hoitajien tuoda yksityisiään tänne. Katsotaan sitten kun olet jonkin aikaa kirjotellut Pallen päikkyyn (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Lodu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lodu


Viestien lukumäärä : 38
Join date : 21.06.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Palle♥

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyTo 23 Kesä 2016, 15:33

Okra. Ei se mua haittaa. Katotaan siis myöhemmin
Takaisin alkuun Siirry alas
http://wrestlejumppony.weebly.com/
Ruusu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ruusu


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 01.07.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyTi 02 Elo 2016, 19:43

Veikkaan, ettei tilaa ole nyt kisatiimin aikana, mutta rustaan hakemusta jo nyt, syksyä ajatellen :-)

Cellen hoitajana tunnettu Ruusu on nyt siis mennyt ja ostanut itselleen poniruunan, lempinimeltään Reven. Reve on luonteeltaan pomotteleva, kuuma ja aikamoinen riiviö, mutta hankaliin hevosiin tottuneena Ruusulta löytyy motivaatiota koulia sitä. Reve aloittaa hirmuisen huutometakan jos viereisessä karsinassa on hevonen, josta se ei pidä, mutta jos Reve tykästyy johonkin hevoseen, se myös kiintyy siihen kovasti.

Ruusunhan te varmasti tunnettekin - tyttö on se helposti punasteleva, herkkä ja ahkera tallityttö, joka saattaa pysytellä aluksi hiljaisena, mutta osaa olla puheliaskin. Hän on hevosten kanssa kärsivällinen ja taitava, mutta keskittyy ahkeraa treeniä enemmän rentoon puskailuun hevosen ehdoilla.

Ymmärrän, jos mun ei ole mahdollista sekä hoitaa että omistaa yksäriä, mutta aina voi haaveilla..!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 EmptyTi 02 Elo 2016, 19:48

juu ei nyt ainakaan oteta uusia yksäreitä, eikä samalle hahmolle toista hevosta, mutta voidaan harkita sitten myöhemmin (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Yksärihaku kevät 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Yksärihaku kevät 2016   Yksärihaku kevät 2016 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yksärihaku kevät 2016
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Hoitaja ja yksärihaut-
Siirry: