Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #7 - Sivu 11 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #7

Siirry alas 
+32
Pujo
Penny.
Merida
Iita
Julia L
Oscar.
Emma.
Christian.
Roope
Pernilla
Inka
Nelli
Inari
Katriina
Sandra
Valma
micci
Nanna
Miro
Aleksi
Grace.
Lachlan.
Emma T.
Kukka
Alana
Senni
Eevi-Sofia
Salli
Becca
Nette
Eeva
Maia
36 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18  Seuraava
KirjoittajaViesti
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyLa 07 Toukokuu 2016, 18:30

Noo mutta suomen kesän tuntien niitä hupparipäiviä tulee vielä monta (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyLa 07 Toukokuu 2016, 18:34

Nojoo, totta xD
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptySu 08 Toukokuu 2016, 20:21

Diibaduuba, mite menee? Äitienpäivämässyistä selviydytty?
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptySu 08 Toukokuu 2016, 20:23

Mä en oo mässäilly, paitsi vähän suklaalla :3 Oon piirrelly jonkun verran tänää ja lukenu vähä bilsaa ja mantsaa.
Tälläin pien "loma" tehny kyl hyvää rankan jakson keskellä ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptySu 08 Toukokuu 2016, 20:24

Pikkuhiljaa pikkuhiljaa ;-D

HYVÄ LEIJONAT!! Kohti MM-finaalia n__n Sori Aleksi xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptySu 08 Toukokuu 2016, 21:13

Täälläpä on ollut hiljaisempaa nyt viikonloppuna! mä en oo saanu oikeen mitään aikaseks, vaikka piti tehä vaikka mitä...

Ja Valma, niimpä <3 onneksi on jääkiekkoa, nyt mulla on muukin syy kuin viitsimisen puute kouluhommien laiminlyönnissä :'D nhl playoffsit ja mm-kisat :3 <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptySu 08 Toukokuu 2016, 21:16

Alana mun on pitäny monta kertaa sanoa mutta nyt vasta viitsin :"-D Oon laiska läski...
Sulla on supernätti uusi ava, kauniit sävyt :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptySu 08 Toukokuu 2016, 21:22

Joo nii on tosi hieno!
Laitatko siitä ison version mulle yksällä? Ja Eevi kans!
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptySu 08 Toukokuu 2016, 21:22

Mäkin tykkään tosta! Sulla on Alana muutenki ihanan persoonallinen tyyli piirtää! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptySu 08 Toukokuu 2016, 21:49

aww, kiitoksia x3 en aleksi jaksa laittaa yksää, mutta mulla on linkki tässä auki joten Ole hyvä :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 16:43

Bläh! Can someone tell me what is happening here?
Oon niinku neljä päivää poissa ja koko Hallava pursuilee tarinoita! : D Olette sitten oikeasti laittaneet haisemaan!
Ehkä pitäisi itsekin hypätä mukaan, oishan Becalla muutama omakin mauste tähän soppaan.. No, katotaan nyt. Eeva muuten taitaa olla IHAN ulkona tästä kaikesta, joten taidanpa kirjoitella jotain päivittääkseni senkin ajatuksenjuoksua (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 21:00

Uudet pääsivut ovat valmiit!
Hallavan uusi osoite on siis hallava.kuiske.com
osoitteen hallava.palstani.com takaa löytyy tästä lähtien vain foorumi


Jeejeeejeee
miten pelittää??? ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 21:28

Uu! Toimii tosi hyvin näin kännykälläkin, mutta hahmoissa Becalla, Gracella ja Mikillä on kaikki Becan ava? :'D onko vaan sen takia, että näillä kahella ei oo vielä omaa avaa? (Kun eikös kucci ollutkin piirtämässä mikkelölle uutta?)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 21:29

Joo johtuu siitä että joiltain vielä puuttuu. Tilanne korjaantuu kun Aleksi ja Kucci saa piirrettyä avoja :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 21:34

Niin, sitä mä ajattelinkin, mutta päätin nyt vaan kysyä kuitenkin. :3 joku tarhausjärjestys ois muuten kiva, ellei sitä ole jo? (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 21:35

En tiiä näkyykö se siinä mobiiliversiossa mut tietsikalla löytyy Tilukset-sivun alalaidasta :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 21:36

Noni, siellähän se sit oliki :'D pitää tässä samalla kattoa lätkää, niin ei nyt pysty... 8')

Susi ei muuten oo tarhausjärjestyksessä, mun mielestä sen vois laittaa Faen kanssa samaan, jos Eeville sopii ja jos ei oo muuta jo sovittuna :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 21:58

Uu, ihana tuo uusi ulkoasu!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 22:05

Ei kai teillä oo semmosta ongelmaa että foorumi uudelleenohjaa aikuisviihdesivustolle? ht.netissä tuli semmonen kommentti ja nyt mullekin kävi niin kun otin adblockin pois päältä :0
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 22:08

En oo tollasee törmänny o_O
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 22:17

Mulle kävi niin muutama päivä sitten, mutten kiinnittänyt siihen niin huomiota kun oletin että klikkasin vain jotain vahingossa :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 22:20

Eli ongelma ei siis ole siinä että poistin tältä palvelimelta pääsivut... Pitääköhän mun laittaa tonne palstani.comiin viestiä... /:
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 22:20

Tosi kiva päivitys, piristävät värit ja sen sellaista :-)
Ja en ole onneksi sellaista huomannut, mikä helpotus :'-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 22:21

no nyt tää heitti jonnekin ihan muualle kun yritin lähettää viestiä, ja taas adblock siis pois käytöstä.. :0
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 22:23

Pelottavaa, tuli muuten mieleen että näin yks yö sellaista unta, että joku random lähetti mulle täällä foorumille yksityisviestiä - ja siinä se pyysi, että auttaisin häntä hakkeroimaan Hallavan x-D En kyllä suostunut,mutta silti...
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 22:36

Mahtavat uudet sivut!

Ja juu, Susi sopii hyvin Faen vakkarikaveriksi. Heti tuli mieleen kuva niistä kahdesta tarhailemassa, lohikäärme ja sen pikku hännystelijä / lemmikki-Susi (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 22:41

tukifoorumilta sain tietää että ongelma on ollut muillakin foorumeilla. Tapahtuu useimmiten google chromella...
Eli adblockit päälle ja jos ei muu auta niin käyttäkää vaikka firefoxia!
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 23:41

Mulla on ad-block ja ei oo tullu mitään. Mun piti kyllä sen uuden blockkipäivityksen jälkeen tehä jotain että se rupes taas toimimaan, painoin vissiin vaan tuolta missä toi ad-blogin logo yleensä näkyy oikees yläkulmas ja sit se tuli takas (voi olla et se ois tullu muutenki mut)...

Niin ja aattelin että mahtuisko Susin ja Faen kanssa myös Mirri? Tulee kuitenkin molempien kanssa toimeen ja voi olla ihan kiva "se järkevä" seuralainen heille. Mirrin voi toki laittaa mihin tahansa muuhunkin poppooseen, mutta ei poni yksin mielellään olisi :-).
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 23:43

Hejsan ihanaiset :') Pitkästä aikaa taas. Mulla on ihan kamalan huono omatunto kun aina katoan, mutta yrittäkee ees antaa mulle anteeksi :_D Jotenkin vaan aina kun tuntuu asiat menevän järjestykseen, niin tulee joku juttu joka käyttää jokaisen energianhipun joka näissä aivosoluissa mönkii. Nyt on kumminki ollu pitkä jakso etten oo kirjotellu, ja sormia melkein syyhyää kun ei oo saanu mielikuvitusta käytettyä. Hallava tuli mulle ihan ekana mieleen, olis ihanaa jos nyt ottasitte mut vielä joukkoon mukaan ja voisin nyt loman alkaessa olla jopa tunnollinen hallavalainen :-) Tai no tietysti sitten syksyllä yrittäisin jatkaa samaa vauhtia!

Täällähän on tapahtunukki ihan älyttömästi kaikkea, ehtiskö joku tiivistää nykytilannetta eksyneelle lampaalle? Uusia tyyppejä, vanhoja tyyppejä, onkos nyt joku ihana loppukevään skandaali menossa

Ja sit vielä, pitäskö mun vielä kirjotella Inkalla, vai alkaako se olla jo liian "kulunut" ja pitkälle viety hahmo? Tai viitsinkö melkein aloittaa alusta sen kanssa, niin että sitä on vaikka kiusattu tässä keväänaikana ja se mieliala-/luottamushäiriönpoikanen on palannu kuvioihin?
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 23:53

IHANAQAAAA INKAAA ETTÄÄ PALAAATT!!!! MULLA ON OLLulu ihAN kAMALA IKÄVÄWW!!!

Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 23:59

XD siis oikeesti! Ku tulin Mikillä taas yllättäen parin kuukauden (4kk??) hiljaiselon jälkeen niin mietin vaan että ei hitsi ku haluun että Inka tulee takasii! Siinä sä oot!!

Mun mielipide asiaan on, että pidä ihmeessä Inka! Koska sitä jotenkin on oppinut arvostamaan just tätä pitkää historiaa ja ajan mittaan hioutumista, ihmissuhdekoukeroita ja ne kaikki ennen kaikkea Hallavan ympärillä. Että vaikka Inka oliskin muuttunut tässä ajan myötä (oikeastaan ihan sama mihin suuntaan) ja vaikkei se näyttäiskään enää yhtään samalta, niin ei se mitään, mutta silti parempi kun uusi hahmo. Tai mun mielestä inka ei oo kulunut yhtään, ja mulla on ikävä sitä hahmoa... että nyt Inka vaan takas ja äkkiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 00:04

MITÄÄÄÄÄ ONKO MIKKI PALANNU HAHMONA SIIS MITÄÄÄÄÄ SAANKO KILJUA!! Hehe ei sillä ettei suakin olis ollut kauhia ikäwä :3 En kestä en saa varmaa enää unta XD

Ja kyl mun pitee varmaa Inkalla pärjätä se on nii rakas tyyppi kumminki, täytyys alkaa miettii miten saisin jotain uutta kivaa sen kirjotukseen. Toisaalta, voihan näin aluksi olla Mikin näkemisessäki vaikka minkälaista draamaa :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 00:14

Niin ja sitä vielä, että ainakin Mikin suhteen omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei se haittaa vaikka kattoo menneisyyttä läpi sormien ja vähän "undo" sitä hahmoa, eli sen puoleen hahmon ei välttämättä tarvii olla niin pitkälleviety, mitä se joskus on ollu. Ainaki ite oon koittanu vähä yksinkertaistaa ja unohtaa kaiken maailman harrastuksia ja erityistaitoja mitä Mikillä muka joskus on ollut (varsinkin ne joita en oo pahemmin tuonu esille). Mutta ei Inka musta ole kovin överi tyyppi, erilainen vaan, ja onhan se tässä ajan saatossa "neutralisoitunut". Eli ihan mihin suuntaan ite haluut viedä niin toimii :---)

Oon vaan niin hurjan ilonen että oot back! :-3

Niin ja mitä nyt tän kuun aikana on ehtinyt tapahtua, on tiivistettynä jotakin tällaista:
Alana rages kybällä Valmalle, (Nanna meni vähän mukaan) --> Valma lopetti tallilla käynnin (Oscar huolestui ja Salli reagoi myös asiaan hyvin voimakkaasti [viilteli, yritti ehkä itsemurhaa, nyt toipumassa hyvin sairaalassa ja pääsemässä kotiin]) --> Mikki palasi (Valmalla ja Mikillä tunteiden sekamelskaa, tällä hetkellä pitävät etäisyyttä) --> Mikki alkoi hoitamaan Nikitaa (Nannan vanha kauna Mikkiä kohtaan heräsi, ei erityistä konfliktia) -->
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 06:05

Ihanaa virtuaalista mielikuvitusdraamaa :-) Kuinka oonkaan kaivannu!!

Inkan kams varmaan lähetään ettii jotain kultaista keskitietä, ainakaan en oo tyytyväinen tohon Inkaan joka nykyään on paperilla, se on jo vähän liian rohkea ja tavallinen mun makuun. Oon niin tykästyny sellasen hiukan erilaisen lapsen kirjoittamiseen. Täytyy ruveta käymään maalaisjärjellä läpi kaikki sen ominaisuudet, mitä pidetään, mitä ei ja mitä vanhaa halutaan säilyttää...
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 07:13

Aleksi, kun kokeilin google chromella niin tapahtui tämä ikävä kohtaaminen aikuisviihdesivuston kanssa, mut ei toistunu enää sen jälkee ku laitoin adblockin... eli sen adblockin pitäs riittää =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 07:50

Heiiii Inkaaaaa <333
Kyllä on ollut ikävä mutta tavallaan en oo ollut huolestunut kun tiedän että palaat kyllä aina takaisin :-))))
Joo täällä on... krhm... pieni kevätdraama. Mikin selvitys oli jokseenkin kattava :-D

Tervetuloo takaisin :-*

Nyt meitsi lähtee Tampereelle korkeakoulumessuille! Onko muita tulossa sinne?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 07:51

Oi hitsit oon nyt niin iloinen :-))))
Inka miten menee? <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 08:56

Valmaaa!!! <3 Juu mul on kyl aina tapana herätä taas nykyaikaan ja olla sillee "ainiin Hallava" :-D Ainaki joskus lopulta! Nyt menee ihan tosi hyvin, täällä aurinko paistaa joten oon tosi pirteenä ja energisenä. Kaikki kirjotukset on nyt tehty luojan kiitos, täytyy kyl varmaan pitää välivuotta kun ei mitään tietoa mitä haluis opiskella. Ja tietysti ne hautkin tais jo mennä! Pääsen vissin pitkästä aikaa ratsastamaan huomenna, kun kaveri on kipeenä ja tarvii liikutusapua ettei täykkäri oo ihan sekasin sitte ku se ens kerran viitsii selkään. Täällä on ihan hirvee angiina-aalto meneillään, ite oon onneks viel säästyny.

Mitä sulle kuuluu Valma? Ja muut saa tietty kans kertoo, mua kiinnostaa mitä teillä on meneillään :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 14:03

Toivottavasti saat välivuoden aikana vähän haisua siitä mitä haluut tulevaisuudelta :-) Mitä ajattelit puuhailla koko vuoden?
Ja pidä kivaa heppailemassa! Mäkin pääsen tänä kesänä hevosteleen JOKA VIIKKO, oon niin iloinen n__n n__n

Tänne päin kuuluu hyvää, laadin tulevaisuudensuunnitelmia ja varasuunnitelmia (kätilö, terveydenhoitaja, ensihoitaja, nuorisotyöntekijä..?). Tarkoitus olis valmistua toisesta pääaineesta ensi vuoden keväällä ja toisesta sitä seuraavan vuoden keväällä eli tulee oleen pikkuisen työläät kaksi vuotta, ja vielä kun pitäis pääsykokeisiin harjoitella :"-D Mutta rakastan tätä, ja rakastan näitä ihmisiä täällä, joten huippukivaa tulee myös varmasti :-))
Mun ajatukset tulevaisuudesta oli ennen aika huolestuneita, pohdin jatkuvasti että "onkohan musta tähän, selviänkö" jne, mutta nykyään ihan odotan mitä kaikkea upeaa tulevaisuus tuo tullessaan, millaisia kokemuksia ja suorastaan halua haastaa itseni :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 14:09

OHO, oon jotenkin kokonaan missannut että meillä on joukossamme uusi hallavalainen! Tervetuloa messiiin, Pujo :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 14:26

Tervetuloa Pujo, ja tervetuloa myös Inka! :-)) Mahtavaa, että tänne ilmestyy välillä myös vanhojakin hallavalaisia!

Mäkin olen tässä lähiaikoina miettinyt vähän mun tulevaisuudensuunnitelmia, mutta oon kuitenkin vielä vähän ulapalla mitä haluan työltäni ja elämältäni tulevaisuudessa. Psykologia on kauheen kiinnostavaa, mutta en ammatiksi varmaan sitä haluaisi. Sosiaali - ja terveysala houkuttaisi, vaikka toisaalta lääketiedekin olis kauheen kiehtovaa.. Hankalaa! Lukion jälkeen olisi jokatapauksessa tarkoitus mennä yliopistoon, että jooh :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Pujo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Pujo


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 09.05.2016
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 14:39

Terve vaan kaikille :3 oon just rustaamassa hahmoesittelyä ja se onkin pian valmis. Kohta pääsen tarinaan messiin! Oon jo lueskellut vähän kaikenlaista täällä foorumilla ja seuraillut sivusta, etenkin tuota tuoretta draamaisaa tapahtumasarjaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 14:40

Valma, aion nyt välivuonna tehdä töitä että jollain sitä eläis. Haaveena olis, että saisin lähitallilta töitä, ja sitten pyydän vanhemmilta vähän "stipendiä" että saan valmennusta. Mulla ois haave että ens hakuun mennessä olis taso Helppo B/100cm, että voisin hakee Flyingeen opiskelemaan hippologiksi! Se ois niin siistiä Toisaalta voisin hakee myös Skotlantiin näyttelijäksi opiskelemaan, tai jotain. Kaikkea sitä haluaa, en osaa ollenkaan päättää!

Mun puolesta tervetuloa kaikille uusille, ja vähemmänkin uusille joita en oo ennen tavannu niin tervetuloa (muodikkaasti myöhässä). :-D

Ja Oscar, jos oot vielä lukiossa niin sullahan on vielä aikaa, en tosin tiiä millä luokalla oot :-D Toivottavasti asiat selkiää sulle, vaikka ainahan voi sen välivuoden pitää jos menee tiukille. Mielummin silleen kun että vaan valitsee jonkun ja sitten vuoden parin päästä katuu sitä :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 14:45

Opiskeluvalinnat ne onkin jänniä! Mutta muistakaa niitä tehdessänne, että mitään peruuttamattomia virheitä ette voi tehdä. Vaikka joku ala osoittautuisikin vääräksi, aina voi vaihtaa. Taloudellinen puoli tietysti voi näitä kiertoteitä vähän venyttää, mutta kaikki on ihan mahdollista (: Parhaimmillaan on 40 vuotta aikaa olla työelämässä valmistumisen jälkeen, että siinä kyllä ehtii jo puuhata vähän alanvaihtoakin jos niikseen tarvitsee. :-D

Itse pidin lukion jälkeen välivuoden, jonka aikana työskentelin koulunkäyntiavustajana, huomasin olevani hyvä siinä hommassa ja pistin paperit vetämään luokanopettajakoulutukseen. Sinne pääsin ja olen viihtynyt. Nyt on tavoitteena tehdä kandidaatintutkielma valmiiksi keväällä. Sen jälkeen onkin enää maisterivaihe edessä ja - kääk! - sitten siirryn työelämään. Aika hurjaa, aika menee niin nopeasti. Tavallaan on kyllä tosi varma olo nyt, kun tulevat vuodet tuntuu niin selkeiltä. Aina voi tulla ylläreitä matkan varrelle, mutta ei elämä ja mahdollisuudet niihin lopu (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 14:46

Awww Pujolla on sairaan ihana avatari :-))
Micin avaa kehuinkin jo wapissa :-D

Oscar ei lukion jälkeenkään oo vielä paniikkia, veikkaisin et about 50 % ei sillonkaan tarkalleen tiedä mitä haluaa elämältään :-) Kyllä sitä kerkeää makustelemaan ja hakemaan sitä omaa juttua.

Inka sullahan on paljon ideoita! Flyinge, ah n__n Ei Suomeen kuitenkaan vai?
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 14:48

toisaalta kannattaa myös hakea kokeilemaan sellasta potentiaalista vaihtoehtoa, niin ainahan voi jättää kesken ja kokeilla toista :-)

Tervetuloa Pujollekin!! Sullakin on ihana avatar :----)

//Ja joo tää Mikin ava on vähän aikuistuneempi ja pomppaa taas näistä muista avatareista, mutta saa luvan kelvata taas hetkeks.. Onneks täällö on nykyään vähän enemmänkin näitä "erilaisia" avatareja :-3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 14:48

Oho, meitähän on täällä paljon! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 14:56

Mä tiedän että otan ihan liikaa stressiä tulevaisuudensuunnitelmista, mutta monet mun kavereista tietää jo että mitä haluaa tehdä työkseen, kun mä uin vielä mahdollisuuksissa ja vaihtoehdoissa :-/ Toisaalta, kyllähän mulla on vielä yksi lukiovuosi aikaa - eikä mikään kiire! Kun sen vielä tajuaisi käytännössä.. Itse pelkään sitä, että en osaa loppujen lopuksi ollenkaan valita ja lyssähdän vanhempien siivillä elämiseen ja teen koko elämäni töitä siwan kassalla ilman mitään määränpäätä tai kunnianhimoa. Sitten alan alkoholistiksi ja ja ja...

Jep :-D Hirveän todennäköistä, mutta kuitenkin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 14:56

Haha unohin että voi jättää kesken, en selkeest oo vielkää palautunu eilisen melko vähäisistä yöunista... :---D
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 EmptyTi 10 Toukokuu 2016, 14:57

Heiii, nyt tää foorumi alkoi heittämään joillekin ihme sivustoille D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 11 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #7
Takaisin alkuun 
Sivu 11 / 18Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: