Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuHoitajahaku kesä 2016 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hoitajahaku kesä 2016

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku kesä 2016 Empty
ViestiAihe: Hoitajahaku kesä 2016   Hoitajahaku kesä 2016 EmptyTo 23 Kesä 2016, 18:57

Kirjoita napakka hakemus, jossa kerrot itsestäsi, hahmostasi, tavoitteistasi ja siitä mikä virtuaaliheppailussa inspiroi. Voit laittaa yhden tai useamman hoitohevostoiveen. Hakemuksia hyväksytään sitä mukaa kun mielenkiintoisisa tyyppejä ilmestyy, tai suuremman ryntäyksen tapahtuessa 16.7. mennessä. Onnea hakemiseen, anna persoonasi näkyä! (:

Hoitajia ovat vailla:

Kyyhky - häsähösö suomenhevostamma, jolla riittää taitoa niin koulu- kuin estekisoihinkin
Celle - on ujo ja herkkä salernonheosruuna, joka kaipaa rauhallista hoitajaa
Loki - on Hallavan ensimmäinen kasvatti, joka on kovaa vauhtia matkalla kisakenttien kuninkaaksi
Bambo - on nuori shetlanninponiruuna, jolla riittää temppuja ja tempauksia.


yksäri:
Aava - etsii shettiskokoista ratsastajaa, linkistä pääsee erilliseen hakuun
Ami - kiltti, herkkä ja hiukan säikky täysiverinen arabi tamma


Valitut hoitajat:
Takaisin alkuun Siirry alas
Merida
Juuri saapunut
Juuri saapunut



Viestien lukumäärä : 7
Join date : 25.06.2016

Hoitajahaku kesä 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku kesä 2016   Hoitajahaku kesä 2016 EmptyLa 25 Kesä 2016, 17:39

Moikka vaan! (:
Mä oon Merida Johansson, 17-vuotias teinityttö. Olen luoteeltani temperamenttinen ja tulisieluinen, mutta tykkään tutustua uusiin ihmisiin, joten osaan olla myös hyvin ystävällinen. Kerron mielipiteeni selvästi, mutta mustakin voi löytyä herkempi puoli. Mun kaveri on silti helppo olla, koska vaikka suutunkin helposti, en ole pitkävihainen, vaan tykkään riitelyä enemmän sovinnon tekemisestä.

Havittelisin hoitohevosekseni Kyyhkysatua, sillä tamma onnistui hurmaamaan mut luonteellansa ja myös ulkonäöllänsä - mikä oliskaan pörröistä suomenhevosta söpömpää? Kyyhkyssä on kuitenkin mun mielestä parasta sen luonne. Pidän vähän haastavammista hevosista, joilta löytyy se oma pää, mutta ne äkäiset piruilijat eivät ole kuitenkaan mun makua. Mukavan leikkisät ja vauhdikkaat hevoset saavat mun suosion helpommin kuin äkäiset. Ehkä juuri siksi mun kiikareihin päätyi Kyyhky.

Hallavaan olisi hienoa päästä hoitajaksi, sillä oon stalkkeroinut tallin menoa pidemmän aikaa ulkopuolisena, mutta nyt olis hyvä hetki sujahtaa osaksi hoitajaporukkaa. Mä saisin ehkä vielä vähän lisää draamaa aikaan tuittupäisellä luonteellani, mutta hevoset olisi kuitenkin pääosassa mun Hallava-uran aikana.

Tavoitteeni ratsastajana on lähinnä molemminpuoleinen kunnioitus hevosen kanssa, enkä juuri tavoittele suuria kilpailuita. Satunnainen treenailu ja kisaaminen rennohkosti on kuitenkin mukavaa, joten musta saisi Kyyhkylle hoitajan lisäksi treenaajankin...
Virtuaaliheppailussa mulle on tärkeintä rento ja iloinen fiilis. En kerkeä etenkään kiireisellä kesälomallani kirjoittamaan tarinoita koko ajan tai joka päivä, mutta yrittäisin parhaani ja olisin niin aktiivinen, kuin suinkin kerkeäisin. Hoidan parilla muulla tallilla, käyn ratsastusleirillä, veneilemässä ja mökkeilemässä kesäloman aikana, joten aikaa ei jäisi päivittäin kirjoittamiseen, mutta veikkaan, että viikottain kirjoittaminen riittää Saan tarinoistani parhaita, kun saan toteuttaa ne ajan kanssa ja oman inspiraation mukaan, ja luulisin, että Hallavassa rennonpuoleinen hoitaminen olisi hyvinkin mahdollista? Sehän ei tarkota sitä, että Kyyhky jäisi ilman mitään tekemistä, vaan sitä, että saisin toteuttaa merkintäni ajan kanssa & sen oman inspiksen mukaan!

Sitten vaan toivomaan parasta, terkuin, Merida J.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku kesä 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku kesä 2016   Hoitajahaku kesä 2016 EmptyLa 25 Kesä 2016, 22:47

Kuulostaa oikein hyvältä! Ja meillä tosiaan ei ole mitään vaatimuksia hoitotarinoiden määrän suhteen eli välillä riittää ihan vaan sekin että käy höpisemässä turhia pulinaboksissa tai osallistuu muuhun toimintaan (:
Eli tervetuloa kyyhkyn hoitajaksi! Jos haluat heti hankkia treenaajan oikeudet niin tuolla on juuri sopivasti hoito IV-kurssi menossa ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruusu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ruusu


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 01.07.2016
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Celle

Hoitajahaku kesä 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku kesä 2016   Hoitajahaku kesä 2016 EmptyPe 01 Heinä 2016, 10:46

Cellen hoitajaksi?

Cellen hoitajuutta tavoittelee 17-vuotias teinityttö Ruusu Berg. Hän on luonteeltaan empaattinen, mutta hiukan ujo ja hiljainen. Ruusu tykkää hankkia hevosten kanssa yömaastojen kaltaisia kokemuksia, eikä hän ole kiinnostunut kovasta treenaamisesta ja kilpailemisesta. Ruusu pitää ulkoilmassa liikkumisesta, joten tyttö ratsastaa jopa talvella mieluiten kentällä tai maastossa. Hän on ahkera ja tunnollinen kaverina sekä tallityttönä, vaikkei olekaan siitä puheliaisimmasta päästä.

Ruusu haluaisi Cellen hoitajaksi siksi, että kaksi ujoa olisi varmasti, jossei muuta, ainakin mielenkiintoinen parivaljakko. Ruusulla ja Cellellä olisi varmaankin paljon annettavaa toisilleen, sillä Ruusu ei varmasti etenisi liian nopeasti kohti korkeita esteitä ja koreita koululiikkeitä. Celle voisi opettaa hoitajalleen myös ahkeramman treenin päälle, joten Ruusu voisi hyvinkin alkaa treenaamaan Celleä.

Hallava on niin inspiroiva paikka, ettei siitä vaan voi päästää irti... * Täällä on hyvät mahikset kehitellä draamaa hahmojen välille ja harrastaa virtuaalihevosia täysillä. Virtuaaliheppailuissa inspiroi kyllä omat hevoset, mutts Celle on niin mukava hevonen, että sille jaksaisin kirjoittaa, vaikkei se omani olekaan.

* entinen hahmoni on siis Pernilla, jolla kirjoittelu jäi kokonaan rikkinäisen koneen takia, mutta nyt jatkaisin uudella innolla, tosin eri hahmolla :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hoitajahaku kesä 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku kesä 2016   Hoitajahaku kesä 2016 EmptyLa 02 Heinä 2016, 07:09

Juu pääset Cellen hoitajaksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hoitajahaku kesä 2016 Empty
ViestiAihe: Vs: Hoitajahaku kesä 2016   Hoitajahaku kesä 2016 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hoitajahaku kesä 2016
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hoitajahaku kesä 2016
» Hoitajahaku kesä 2015
» Hoitajahaku kesä 2014
» Marraskuun hoitajahaku
» Hoitajahaku talvi 2016

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Hoitaja ja yksärihaut-
Siirry: