Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Nikita

Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! EmptyKe 18 Joulu 2013, 17:40

Päätin viimeinkin ottaa sydänkäpyselleni hoitajan, sillä tämä seurallinen tamma ei saa ikinä tarpeeksi hellittelyistä ja rapsutuksista. Myös Mikin saappaiden puunaaminen helpottaisi pojan hommia (;
Etsintäkuulutettuja olkoot siis ahkerat ja iloiset hoitajat, joilla on kokemusta hevosista.

Eli käytännössä, jos...
käyt hoitamassa Pinkkiä suurin piirtein kerran viikossa
olet iältäsi yli 14-vuotias (sekä IRL että URL)
osaat käsitellä hevosia
olet luotettava ja rehellinen
osaat kirjoittaa laadukkaita tarinoita (myös kieliopillisesti)
...
niin sinulla on mahdollisuus päästä Pinkin hoitajaksi.
Pinkin hoitajana saat...
hoitaa tätä milloin haluat (rapsutella, harjailla, siivota karsinaa, puunailla varusteita jne.)
Mikiltä neuvoja ja spesiaalitehtäviä
käydä taluttelemassa Pinkkiä maastossa
ratsastaa silloin tällöin (jos taidot riittävät ja lupaa kysytty)
toimia mahdollisena kisa-avustajana
Mikiltä ekstrahuomiota (;




Pinkki on siis 5-vuotias tanskalainen puoliverinen, jonka Mikki on kasvattanut yhdessä kokeneiden kasvattajien kanssa Sveitsissä kotitallillaan.

Pinkin luonne:

Pinocca on iso ja valpas, mutta se on myös kiltti ja erittäin seurallinen. Se tulee helposti toimeen muiden hevosten sekä ihmisten kanssa, eikä se äksyile huonotuulisenkaan hoitajan seurassa. Pinkki tuntee helposti olonsa yksinäiseksi ja hätääntyy, jos se jätetään yksin talliin tai tarhaan. Se on kuitenkin jo ajansaatossa tottunut olemaan yksin maneesissa ja käymään maastossa, mutta jos kyydissä on joku muu kuin Mikki, on parasta ottaa kaveri mukaan.

Hoidettaessa Pinkillä on tapana liikuskella karsinassa, ja se saattaa jopa käydä piehtaroimaan harjaajansa jalkojen juureen! Se rakastaa rapsutuksia ja tekee sen myös selväksi, joten kannattaa muistuttaa sitä ajoissa, kuka väistää ja ketä, jos ei halua tulla litistetyksi seinää vasten… Pinkki nostaa kavionsa korkealle ja kannattelee niitä itse, joten kavioiden putsaaminen on vaivatonta. Se on myös perso ruuan suhteen, joten älä pidä herkkuja taskussasi! Kesäisin Pinkki vaatii herkutteluhetkiä maastossa, mutta kuiva heinä ei sitä erityisemmin kiinnosta. Picolla on siitä huolimatta tapana noukkia pienimmätkin heinänkorret turpeen seasta ja on muutenkin hyvin siisti, joten sen karsina on helppo putsata.

Ratsastettaessa Pinocca on temperamenttinen ja energinen ja nuoresta iästään huolimatta se on lupaava esteillä, ja hyppyvarmuuden kasvaessa se kehittyy kokoajan paremmaksi. Pinkki hyppää hyvällä tekniikalla reilusti yli esteen korkeuden, ja siinä on kilparatsun vikaa myös nopeutensa puolesta. Ison kokonsa takia se on välillä vähän kömpelö ja alkaa häseltää vaikeissa teissä ja nopeissa sarjaesteissä. Kunniakierroksella Pinkiltä tulee lähes takuuvarmasti ainakin yksi pukki, sen se on todistanut jo monta kertaa.

Kouluradoilla Pinkki on osaava ja nopea oppimaan, mutta välillä sen keskittymistä on vaikea herättää. Sillä on myös parannettavaa kokoamisen suhteen, ja paikoillaan pysyvät koululiikkeet saavat sen hermostumaan. Isoliikkeisyytensä takia sen kaikki askellajit ovat melko pompottavia, eikä sen harjoitusraviin istu ihan joka heppu.  Pinkki on herkkä varsinkin painoavuille ja usein tuntuu, että se toimisi ajatuksenvoimalla.



Tee hakemus näin:

1. Kirjoita hahmostasi suhtkoht kattava esittely, jossa kerrot mm. nimesi, ikäsi ja kokemuksesi hevosista.

2. Kirjoita myös IRL-itsestäsi ikä, sekä kokemus hevosista ja virtuaalitalleista. Ole rehellinen (;

3. Kerro, miksi haluaisit Pinkin hoitajaksi, ja miksi juuri sinut pitäisi valita (:

4. Kirjoita esimerkkitarina siitä, miten tulet Hallavaan ja mm. kysyt Mikiltä, saatko alkaa hoitamaan Pinkkiä. Mikki vastaa jotain "no, pitää miettiä" tms. ja pyytää sinua kokeeksi hakemaan Pinkki sisälle ja laittamaan se ratsastuskuntoon. (:
Tarinan idea ei ole tarkistaa, että tiedät kuinka monta sormea mahtuu turpahihnan alle. Tarkoituksena on, että siitä tulisi ilmi, kuinka toimit hevosten kanssa, sekä kirjoitustyylisi ja mielikuvituksesi. (;


Tsemppiä hakuun!

Ps. En halua tallilla jo olevia heppuja, enkä kenenkään kakkoshahmoja, ainoastaan ihan uusia! (:
Haku päättyy sitten kun vaihtoehtoja on tarpeeksi ja sopiva on löytynyt
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! EmptyKe 18 Joulu 2013, 19:04

Pinoccalle hoitajaksi

Hahmo
Alessia Giorgia Cavazzani, 17, italialaisille tavoille ja ruokatottumuksille opetettu entinen satunnaisaktivisti hevosmaailmassa. Alessia on koko elämänsä ajan opiskellut hevosia, syntymästään asti elänyt niiden kanssa ja oppinut ymmärtämään niitä pelkän korvanliikkeen avulla. Kaikkitietävä hän ei tietenkään ole, ei hevosista voi koskaan tietää liikaa. Alessia on ratsastanut hevosilla vasta 12-vuotiaasta, mutta on oppinut tärkeimmät perusasiat ja hyppäämisen alkeita. Alessia on joka tapauksessa henkeen ja vereen maastakäsittelijä, ja innokas tapaamaan uusia persoonia - niin hevosia kuin ihmisiäkin. Alessia on pitkä, joten Pinkin säkäkorkeudesta ei koidu turhaa haittaa. Alessia on oikea rohtomaakari ja leikkii mielellään kaikenlaisten yrttipuurojen ja lesemössöjen kanssa.
Ulkonäöstä vielä sen verran, että Alessialla on oranssit villit kiharat, eli ei pelaajaa sitten yhtään miellytä Disneyn Rohkea-elokuvan Merida... (:

In real life
Olen Ranan omistajan Inkan pikkusisko, mutta ikäeromme ei ole kovin häävi, minulta löytyy ikää 15 vuotta (maaliskuussa 2014 täytän jo 16). Ajattelin ensin, että apua, kerran viikossako tänne pitäisi ennättää... mutta päätin kokeilla, ja hätätapauksessa mukaan hyppäävät sellaiset keksinnöt kuten runot ja muut pikkutilpehöörit. Hevosista kokemusta minulla ei IRL ole, mutta isosysterillä senkin edestä, eli hän tulee auttamaan minua tarinoinnissani aika roimasti (ja yllytti minut lukemaan sellaista hevosten käsikirjaa, missä on niin kivoja kuvia että menin lankaan ja nyt löytyy sitä iltalukemistakin). Piankos minä opin, isosiskon ja kirjan opissa, mutta käytännössä olisi tietenkin mahtavaa tarjota omaa materiaalia toiselle ja nähdä kuinka kehittyy. Vaikka olenkin sellainen vastakohta hahmoni kanssa, mitä tulee hevostietämykseeni, en epäile että siitä koituisi ongelmia. Uskon että olen jo ehtinyt lukea kirjan ennen kuin haun tulos on selvillä. Ja Hallava on ensimmäinen virtuaalitalli, jossa olen ikinä hakenut hoitajaksi, mutta onhan sellaisiin tultu törmättyä.
Vaikka en tiedä kovin paljon hevosten hoidosta, rakastan hevosten piirtelyä :-D
Jep, luotettava ja rehellinen. Lupaan olla!

Miksi Pinkki minusta, miksi minä sinusta
Ensivaikutelmani Hallavasta oli siisti, hyvähenkinen ja aktiivinen talli. Epäilykseni osoittautuivat oikeiksi. Isosisko kertoi minulle sitten tänään aiemmin, että Mikki "uhkaa" laittaa Pinkin hoitajahaun käyntiin nyt eikä huomenna. Päätin sitten tutustua Pinkkiin tarkemmin - ja tamma vei sydämeni! Pinkki olisi upea piirtää, ja luonteeltaankin tuo on aivan mahtava! Perusteluja tietenkin kaivataan, joten... Pinkki olisi mukava saada hoitohevoseksi, sillä se inspiroi minua tavoilla, joita en ole ennen kokenut. Uskon, että Pinkki olisi se oikea hevonen sekä hahmolleni että minulle, seurallinen jättiläinen. Tai ei se nyt niin jättiläinen kai ole, en osaa sanoa... ihana kuitenkin.
Minut tulisi valita, sillä sitoudun olemaan aktiivinen niin tarinoiden kuin keskustelufoorumien ja tapahtumienkin saralla. Tietenkin tarjoan sinulle etuoikeuden osallistua Pinkillä, mutta voin tulla mukaan vaikka varustamaan Pinkkiä tai ihan vaan pitelemään ohjista sillä välin kun sinä vaikka pystytät esteitä - tai sitten minä voin pystyttää esteet ja sinä istua satulassa, jos se miellyttää enemmän (; Hahmoni on oikea työnarkomaani ja nauttii lähinnä siitä, kuinka pyydetään tekemään asioita, täytyyhän aina pysyä liikkeessä! Eikä haittaa vaikka saappaankiillotustaidotkin siinä sivussa vähän kasvaisi... lisäksi lupaan hoitaa monipuolisesti, systerin Sims 3-pelin ansiosta saan Pinkistä tarpeeksi kuvia sarjakuvaan parissa minuutissa. Lupaan myös tehdä vaikka ihan videoitakin tammasta, se olisi hieno ja erilainen tapa hoitaa homma! Ryhdynkin heti toteuttamaan Hallava-näyttämöä ja luomaan hahmoja, vaikka en hoitajaksi pääsisikään niin vaivahan aina kannattaa (:

Tarina:


Viimeinen muokkaaja, Alessia. pvm To 19 Joulu 2013, 16:54, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Nikita

Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! EmptyKe 18 Joulu 2013, 20:03

No sä pistit riman kyllä korkealle, vaikket tarinaa vielä kirjoittanutkaan : D no huhhuh, mietityttää vaan että onkoha sulla ihka oikeasti sitä intoa, kun Inka on niin kovasti vaan hypettänyt, että näinköhän se inka vaan siellä sun puolesta tarinoita kirjoittaa >) no joo, veikee hahmohan se siinä, ha varsinkin noi yrttipöperöt sai mun hymyn levenemään. Pelkään pahoin että työnarkomaanin työ jää vähäiseksi, ellei Mikki sitten ala ottaa oikein kunnolla lunkisti ;D ehkä me jotain keksitään (: eikä se kerran viikkoon tarina ole niin justiinsa, ku en ittekään saa niitä aikasiks vaikka täällä 24/7 pyörinkii xD

Jees jees, odottelen tarinaa ja muita innokkaita hakijoita. Sulla on tosin kotikenttäetu, kun Inka tietää suunnilleen, mitä Mikki sanoisi ja mitä tekisi, mutta mitä enemmän teet itte ni sitä parempi (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! EmptyTo 19 Joulu 2013, 00:02

Hoitajaksi Hallavaan?

Vasta pari päivää sitten löysin Hallavan talliin - ja heti ihastuin. Harmikseni kaikki asukkaat olivat jo saaneet puunaajan, mutta Aleksin kertoessa tammikuussa pidettävistä hoitajahauista koin jo uutta toivoa. Kun Micci vinkkasi etsivänsä kullannupulleen pian omaa hoitajaa, innostuin kovin ja totta kai Pinoccan sivut piti kahlata miljoona kertaa läpi seuraavien minuuttien aikana.

Hoitajaksi hakee 18-vuoteen yltänyt naisenalku. Tottelen nimeä Becca, mutta lempinimiäkin saa vääntää. Omaan liukuvärjätyt, ruskeanblondit, rintoihin ulottuvat hiukset sekä kirkkaansiniset silmät. Pituutta on kertynyt, vartaloltani olen hoikka ja sporttinen. Kasvonpiirteeni ovat terävät, omistan korvareikien lisäksi napa- ja huulilävärin. Luonteeltani olen pirteä, luotettava sekä huumorintajuinen enkä ujostele tutustua muihin. Olen rento sekä energinen, minussa on perfektionistin vikaa ja olen tilanteen tullen yllättävän herkkä. Minulla riittää kärsivällisyyttä enkä suutu helposti, en myöskään harrasta pitkävihaisuutta. Hevosten parissa olen varmaotteinen, osaava sekä hellä. Hevosten keskellä kasvettu vanhempien harrastuksen vuoksi, ratsastus aloitettu vakituisesti jo nuoressa iässä. Estetasoni on metrissä, koulua väännän suunnilleen vahvassa helpossa B:ssä.

Ruudun takana henkeen ja vereen hevosihminen, 16 vuotta huhtikuussa täyttänyt tytteli. Olen harrastanut hevosia 8-vuotta, eli kahdeksanvuotiaana aloitin ensimmäiset vakituiset tuntini. Koulutasoni ei ole häävi mutta esteitä on hypitty metriin. Olen käynyt säännöllisesti estevalmennuksissa sekä aktiivisesti vakkaritallillani ratsastamassa. Talli on melko vapaamuotoinen ja hevosia saa itsenäisesti käydä liikuttamassa kunhan kaveri on mukana, mutta siellä pidetään myös tunteja ja valmennuksia ammattitaitoisella opetuksella. Nykyisellä tallilla olen käynyt epäsäännöllisesti muutaman vuoden, parin viimeisen aikana aktiivisemmin. Olen oppinut tänä aikana enemmän hevosista kuin olisin uskonutkaan, voittanut pelkoja, kiintynyt läheisiin hevosiin ja kokenut menetyksen tunteen monta kertaa.

Minä juuri siksi että Pinkki sopii persoonaani, luonne ja koko natsaa. En ole aiemmin oikein yksityisistä perustanut, mutta Hallavassa innostus jotenkin syttyi. Ensin ajattelin Pinkin olevan vain sellainen perusheppa, kiltti ja mutkaton, suht osaava ja perustasoinen... mutta sen sivuille eksyttyäni olin ihan myyty. Tamma itsessään on erittäin kaunis ja omalaatuinen. Isot hevoset ovat eniten mieleeni omankin pituuteni takia, luonnekin sopii minunkaltaiselleni ratsastajalle mainiosti. Voisin treenata omaakin tasoani korkeammalle Pinkin kanssa. Tuon nuoren hevosen kanssa kasvattaisin luottamusta ja touhuilisin paljon maastakäsin, ratsaillakaan ei ensimmäisenä lähdettäisi hyppimään kahta metriä.

Tarinanäyttöä: Hallavan talli tämä taisi olla, kun osoitekin näytti olevan oikea. Kaivoin puhelimen taskustani ja yritin iltahämyssä saada selvää Mikin viestistä. Kysäisin aiemmin päivällä, voisinko myöhemmin tulla katsomaan hänen hevostaan Pinkkiä. Poika haki silmäterälleen hoitajaa, ja olin enemmän kuin kiinnostunut pestistä. Mikki lähetti loppujen lopuksi Hallavan ratsastuskoulun osoitteen - ja siinä minä nyt seisoin, melko pienen näköisen rakennuksen pääovella. Vetäisin sen auki, astuin sisään ja suljin oven perässäni. Katselin hetken tietämättömänä ympärilleni, mutta pian huomasin punahiuksisen pojan pyyhältävän satulahuoneesta läheiselle karsinalle.

"Mikki, is dat u?" huikkasin kiusaantuneena tallin toiseen päähän. Poika käänsi hieman yllättyneenä päänsä.
"Jep, ootko sä Becca?" tämä kysäisi takaisin. "Sähän kyselit Pinkistä aiemmin tänään vai mitä?"
"Joo, oikein muistit. Nii, mä oisin kiinnostunu siitä Pinkin hoitajanpestistä", hymyilin Mikille. "Oisko se mahollista?"
Mikki vilkaisi minua. "No, pitää vielä kattoo."
Seisoimme hetken siinä painostavassa tunnelmassa, kunnes Mikki ehdotti että näyttäisin hänelle tapani toimia hevosten kanssa ja kertoisin hieman itsestäni.

Riimunnarua kädessäni pyöritellen astelin tarhoille päin. Mikki tuli mukaan varmistamaan ettei mitään kävisi, mutta pääasiassa antoi minun näyttää kuinka homman hoidin. Matkalla selittelin pojalle ratsastustaustastani. Juttu keskeytyi kun huomasin hiirakonkirjavan tamman läheisessä tarhassa jonkun muun hevosen kanssa. Mikki osoitti kauniin puoliverisen olevan Pinkki. Se lampsi portille mielenkiinnolla ja hörisi tunnistaessaan omistajansa.
"Pinkki kyl vastaanottaa rapsutuksia mielellään", Mikki virnisti. Huomionkipeä hevonen tunki päänsä varovasti aidan yli, ja ojensin käteni nuuhkittavaksi.

Avasin portin ja talutin Pinkin ulos. Käänsin tamman siksi aikaa että sain portin takaisin kiinni. Pinkki lähti verkkaisesti kävelemään vierelläni kohti tallia, Mikki seurasi vierellä. Vein puokin kolmanteentoista karsinaan, jossa tekaisin vetosolmun kalterin ympäri ja irrotin sen jälkeen bootsit tamman etujaloista. Avasin sadeloimen soljet ja vetäisin sen pois Pinkin yltä.
"Good, harjapakki löytyy satulahuoneesta Pinkin nimellä", Mikki ohjeisti ja osoitti ovea hieman kauempana oikealla. Nyökäten saapastelin harjoja hakemaan, ei pakki voisi metsäksyksen päässä olla kun nimikoitukin oli.

Pian palasin Pinkin karsinalle harjapakin kanssa. Jätin sen kopin ulkopuolelle ja poimin sieltä pölyharjan. Astuin hiirakonkirjavan vierelle ja aloin sukimaan sitä kaulasta alkaen. Loimen ansiosta se ei kummemmin ollut likainen. Kunhan irtopölyt saatiin veks, enin oli hoidettu ja pystyin siirtymään piikkisukaan. Selvitin jouhet huolellisesti jonka jälkeen harjasin hellästi pään. Kaviokoukun kaivamisessa kesti tovi kun mokoma oli hautautunut ihan pohjalle - sen löydettyäni kuitenkin aloin heti hommiin. Siirryin Pinkin vierelle ja liu'utin käteni sen jalkaa pitkin ylhäältä alas. Tamma nosti jalkansa hienosti ja kannatteli koipeaan koko puhdistamisen ajan. Laskin kavion maahan, kehuin ja siirryin seuraavaan jalkaan.

Ei aikaakaan kun kiikutin harjapakin takaisin satulahuoneeseen ja nappasin mukaani satulan, suitset sekä suojat. Palasin Pinkin kopille, jätin suitset naulaan ja suojat karsinan eteen. siirtyen satulan kanssa heebon luo. Heilautin penkin neidin selkään eikä Pinkki paljoa hätkähtänyt. Siirsin satulan oikealle kohdalleen, kiristin vielä vyön kunnolla ja nappasin suitset käsiini karsinan ulkopuolelta.
"Riimun voi kokonaan irrottaa, ei se siitä mihkään lähe", Mikki vinkkasi. Napsautin poskihihnan auki ja pujotin päitset pois, jonka jälkeen avasin suitsien niputukset ja laitoin ohjat kaulalle. Kuolaimet tarvitsivat Pinkiltä harkintaa ennen kuin neiti hyväksyi ne suuhunsa, hihnojen kiinnitys onnistui vaivatta. Laitoin vielä pikaisesti hivutussuijat takasiin, ennen kuin tamma vaikutti olevan valmis.

Kuolaimia pureskellen Pinkki odotteli kärsimättömänä Mikin tunkiessa kypärää päähänsä. Kunhan poika sai vielä ratsastushanskat käteen, oli hän valmis lähtemään. Punapää päätti vielä tarkistaa, olivatko varusteet kohdallaan ja Pinkki harjattu huolellisesti.
"Hyvältä näyttää. Turparemmin mä laitan yleensä vähän kireemmälle", hän virnisti ja siirsi remmin paikkaa saadakseen sitä kiristettyä pari reikää. "Huolellista työtä kyllä, kiitti avusta."
"Eipä mitään", naurahdin. "Oli kiva tutustuu Pinkkiin näin alkuun, toivon todellaki että pääsisin sen hoitajaks."
"Sen näkee sitte", poika vastasi hymyillen ja lähti taluttamaan suojattiaan ulos tallista.

Tepastelin vielä kaksikon perässä kentälle. Siellä Mikki tarkisti satulavyön sulkiessani portit, jonka jälkeen hän laski jalustimet alas ja sääti ne oikean mittaisiksi. Pian redhead ponnisti satulaan ja lähti pitkin ohjin alkukäynneille. Kentän valot loistivat kirkkaina sysimustaa tähtitaivasta vasten, lunta tuprutti ohuina hiutaleina maahan. Kaunista tammaa sieti katsella taitavine ratsastajineen, Mikki ja Pinkki kyllä sopivat toisilleen mainiosti.


___________________________________

Toivottavasti haussa esiintyi kaikki tarpeellinen ja tarinanpätkäkin olisi ihan luettava. Hallavan toimintaan osallistuminen olisi yksi pääasioista, Pinkin aktiivinen puunaaminen tietenkin ykkösenä. Tallilla tulisin varmaan pyörimään ihan 24/7 ja olemaan mukana milloin missäkin. Olisi kunnia alkaa tuollaista neitiä kaitsimaan. Jännittyneenä jään tänne odottelemaan!

♥: Becca


Viimeinen muokkaaja, Becca pvm To 19 Joulu 2013, 22:50, muokattu 6 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Nikita

Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! EmptyTo 19 Joulu 2013, 09:52

Kivalta kuulostaa, enkä yhtään vielä tiedä kumman puolelle kallistuisin, kun ette vielä ihan vertailukelposia ole Alessian tarinan puuttuessa (: Hihih, näinköhän Mikki säätää jalustimia omassa penkissään? No, pikkuvikoja.. (;
Hyvältä näyttää, innolla odotan muita hakijoita (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! EmptyTo 19 Joulu 2013, 15:25

Heh, no jospa viimekerralla menit koulua ja nyt vaikka esteitä niin vähän piti jalustimia lyhentää ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Nikita

Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! EmptyTo 19 Joulu 2013, 15:31

Sillä on este ja koulusatulat erikseen ;D

Nii, ja sitäpaitsi sitten olis kyllä varustus muutenkin mennyt vähän pieleen. Tytölle tulee kaikki maholliset mahapanssarit ja martingaalit, ja suojavarustustakin olis pitänyt lisätä, joten kaivat vaan omaa kuoppaas syvemmälle (;

// Ei vaikuta, mutta aina kun sanon Becca, sanon Pekka, ja purskahan aina nauruun. Ei millään pahalla : D Eikä sekään vaikuta hakuun (: Anteeksi, baccapekkajuttu oli ilkeästi sanottu :l


Viimeinen muokkaaja, micci pvm To 19 Joulu 2013, 16:34, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! EmptyTo 19 Joulu 2013, 15:45

No... sit en kyllä keksi enää mitään :'D


Viimeinen muokkaaja, Becca pvm To 19 Joulu 2013, 18:08, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Nikita

Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! EmptyTo 19 Joulu 2013, 17:56

Alessia Alessia, en ole vielä ihan vakuuttunut sun todellisesta henkilöllisyydestäs, kun kirjotat niin samanoloisesti kun Inka, ja olihan tuo tarina hieno, mutta vähän hidastempoinen ja pikkutarkka. Ei siinä siis mitään vikaa ole, mutta jotenkin vähän ehkä yliyrittämisen puolelle meni. (: Luottaisit vaan omiin kykyisihi, etkä jäisi junnaamaan yhteen hetkeen (;

Päätös tulee joka tapauksessa olemaan hermoja raastava, mutta onneksi mulla on vielä aikaa odotella muita hakemuksia (:

// joojoo, nii varmaa (;


Viimeinen muokkaaja, micci pvm To 19 Joulu 2013, 19:33, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! EmptyTo 19 Joulu 2013, 18:28

Mikki, sillä on vaan hyvä opettaja :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Nikita

Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! EmptyPe 20 Joulu 2013, 17:31

Pinkin hoitajahaku päättyy huomenna! Eli jos kiinnostaa, niin äkkiä kirjoittelemaan (;

Sori ku oon näin kärsimätön, mutta jotenkin odottaminen tuntuu turhalta, kun on jo näin täydelliset hakemukset laitettu (;
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Nikita

Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! EmptyLa 21 Joulu 2013, 13:25

Höhöö, nyt mä juhlistan Pinkin uutta hoitajaa. Mutta vedän nyt kyllä ihan vaan oman viban mukaan, lähinnä arpapelillä, joten älkää jääkö itkemään sitä, että valitsin vaan just sen toisen. No. Okei, mun valinta perustuu pelkästään sille, että tää trio kuulostaa hyvältä (:

Mikki, Pekka ja Pinkki. Eikö kuulostakin? Eli siis Alessia saa nyt tyytyä vuodenvaihteen hoitajahakuun ja tuntsaripolleihin, jos ne kiinnostaa (:

Tervetuloa tiimiin, Pekkaseni (;

Keane - Everybody's Changing (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty
ViestiAihe: Vs: Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !   Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: ! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pinkki etsii ihanaa hoitajaa (: !
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hali etsii kokenutta hoitajaa!
» Rana etsii itselleen hoitajaa!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Hoitaja ja yksärihaut-
Siirry: