Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuHahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hahmojen oma keskustelupalsta

Siirry alas 
+5
micci
Salla
Maikki
Inka
Aleksi
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 10:48

No ni, nyt on vuosi 2014:D Mitä on suunnitelmissa tälle vuodelle? Aleksi, oot sanonu jotain jostain hiihtolomaleiristä..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 11:36

Jeps, rupeen kohta kunnolla suunnittelemaan eli sisältöön pystyy vielä vaikuttamaan!

//Toiminta ideat -paikkaan voi käyä heittelee ideoit (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 13:53

Jee! :-D Ja Aleksi, onnee vuoden ekasta viestistä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 15:05

Osasko Dancer käyttäytyä? Blair ei onneks pelkää raketteja, mutta Dancerista en tiedä. Meillä ei kotona kuulu raketit liikaa, asutaan niin harva-asutetulla seudulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 15:13

Jep, tän vuoden suunnitelmat on pitkälti kiinni koulussa ja armeijassa, mutta siihenkin on vielä aikaa. Pitäs alotella valmennuskautta ja ettiä täältä päin joku kiinnostava valmentaja, jonka kanssa vois ruveta sit treenailee. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 15:23

Vähän hermoili, muttä kyllä kaikki sitten rauhottu kun laitto heinät nenän eteen ja radion kovalle. Kannattaa varmaan tänään käydä liikuttamassa ni saa purkaa mahdollisia paineita. (:
Loki oli muuten yllättävän rauhallinen, vaikka paukahtelikin. Oon niin ylpee miun pojasta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 15:28

Dunja oli totta kai kiltein kaikista n___n Mun ei tarvitse edes kysyä. Älkää kertoko, jos oon väärässä!
Mikki, en muistanu, että sun pitää mennä armeijaankin jossakin välissä o':>
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 15:36

Hyvää vuotta 2014 kaikille!
Mikki eihän sun vissiin ois pakko mennä Suomen armeijaa, etkös sie oo sveitsiläine? Mie en oo menossa vaikka miula kaksoiskansalaisuus onkin. En kuitenkaan tunne itteäni kovin suomalaiseks d:
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 15:39

Ei mun tarviis mennä, mutta haluan (: haluun olla vanhana se joka kertoo lapsenlapsilleen armeijajuttuja (; mutta en vielä tiedä kuinka pitkään oon, riippuu vähän kuinka siellä viihdyn. Elä huoli Valma, mä pidän sit yhteyttä c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 16:13

Mut kuitenkii;___;
Jace, älä edes puhu mistään sveitsin armeijasta:(((
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 16:19

Kuvitelkaa se armeijajuttujen määrä, joita me kaikki joudutaan kuuntelemaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 16:22

Valma, sveitsil ei oo omaa armeijaa (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 16:48

Kiitos, Aleksi, pelastit mun päivän:)
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 17:32

Ei se sua pelasta >:9 oon kuiteki Suomen kansalainen, joten kyllä mut sinne otetaan (; en vaan oo ihan varma kuka paapoo Pinkkiä sen ajan, ku en mää viitti ihan Pekalle pelkästään jättää... Mietin, että pitäs varmaan viedä siksi aikaa Sveitsiin kotiin, mutta toivotaan että keksin jonkun muun vaihtoehdon, ku ei Pico matkustamisesta tykkää :l
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 17:39

Lopetaaah! Mä en kestä kuunnella noita armeijajuttuja, siihen on vielä piiiiitkä aika!!!DDD:>
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 01 Tammi 2014, 18:46

Mä voin huoltaa Pinkkiä ;-) Minä ja Pekka ja Aleksi, eikö se ois hyvä tiimi? Heh :-)
Mutta tulee muillekkin kyllä kaveria ikävä ku lähtee armeijaan :-(
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTo 02 Tammi 2014, 11:47

Katoin tänään, että on tulossa estekisat. Sit mä sain jonkun ihan kamalan päähänpiston, että pitäiskö osallistua. Oonhan mä hypännyt esteitä jo pari kertaa mun fobioiden syntymisen jälkeen, enkä oo edes tippunut. Mut en mä taida kuitenkaan, oon nössö:( En uskalla D:
Inka, mä voin hoitaa Pinkkiä, kun sun pitää huolehtia Ranasta... tai no, onhan mullakin Dunja... Itse asiassa Pinkillä on hoitaja... hetkinen, siis Mikkihän sen päättääD:
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTo 02 Tammi 2014, 12:26

Voi lapsikullat, ettehän te puolta vuotta jaksa Pinkkiä liikuttaa, ku hädin tuskin pysytte sen selässä! Voi kuulkaa, teidän pitäis kokeilla sen ravia, ni tietäisitte ettei siellä pahemmin muuta ajatella kun että miten pysytään kyydissä ja miten pidetään kädet paikoillaan... : D Noo, kyllä musta tuntuu että Pinkki pärjäis ihan hyvin täällä ku mä oon suorittamassa asepalvelusta. (: Mutta armeija alkaa tammikuun puolessa välissä, että ei siihen kyllä enää niin kamalasti aikaa ole D: Monet lähtee jo 11. päivä, mutta mä sain jotenkin lintsattua siitä. Veli soitti mulle tänään, että on tulossa suomeen täyttämään opintoja hevoshierojana, joten hää varmaankin pääsee pitämään Pinkkiä silmällä, vaikka te muutkin sitä hoitaisitte (: Miltä kuulostaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTo 02 Tammi 2014, 13:17

Onhan Mikillä iltavapaat ja muutenkin välillä vapaata, että et sä ole onneksi prikaatissa 24/7 kiinni, vaan pääset välillä tuulettumaan. Pysy sit erossa tupakasta, mokut väittää että armeijaaikana nikotiini on elinehto, mutta mähän en usko siihen.

Mukavaa, jos sun veli tulee käymään täällä! Nyt kerrot vähän enemmän, minkä ikäinen?
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTo 02 Tammi 2014, 14:34

No enhän mä nyt sellasia myrkkyjä! Hyh! Mutta velipoika Rafael täyttää kakskymmentä parin päivän päästä, ja se on sellane luonnonkaunis kiharapää, pitää hiuksia kahdella letillä ja näyttäisi muuten tytöltä, jos ei olisi sellanen habaheebo jonka käsivarret on täynnä jotain saatananpalvontamerkkejä tms. yhtä hurjaa.. Nii, vähän hurja, mutta siitä on tullut niin lepposa että ihan pelottaa. No joo, ehkä te hänestä tykkäätte.
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTo 02 Tammi 2014, 16:11

Mä tykkään varmasti ihan muidenkin edestä
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTo 02 Tammi 2014, 19:21

Tuut sitten iha heti takasii, Mikki:((( Valma ikävöi:((((( No joo, varmaa kaikki muutki, mutkumutku...
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTo 02 Tammi 2014, 22:13

Voi että <3 Mä olen ihan totaalisen rakastunut tuohon Halin ihanaan varsaan, olenko ainoa, vai onko Hallavalaisten joukossa lisää Lokikuumeen saaneita?
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyPe 03 Tammi 2014, 09:32

Salla, onhan Loki ihana <3 Tänään tuon Emman tallille, onneks se on aika rauhallinen eikä juoksentele hevosten jalkoihin. Eikä se nyt oikeastaan kokoakaan omaa, että juu. Höpsö Inka.
Onnea kaikille hoitajaksi hakeville, toivottavasti löydätte teidän sydänkäpyset Hallavasta! (Elin vaikuttaa mukavalta ja meidän pitää kenties tutustua paremmin... tuntuu että se on niin samanlainen kuin mä, vaikka ensivaikutelma voikin pettää.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyPe 03 Tammi 2014, 12:05

Onnee, Veera! Vähä sä oot vanha...
Inka, siispä mun pitää hankkiutua jotenkin tallille:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyPe 03 Tammi 2014, 13:14

valma, olipa kiltisti sanottu :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyPe 03 Tammi 2014, 13:15

Nooh, mä tunnen välillä itseni täydellisesti pikkulikaksi 15-vuotiaana kaikkien melkeen-aikusten keskellä n___n
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyPe 03 Tammi 2014, 13:22

Et oo mikää pikkulikka :-( Cheer up, darling!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyPe 03 Tammi 2014, 13:28

Ehkä mä selviän tästä... Vähän masis, oon isällä, eikä täällä oo hevosia kymmenen kilometrin säteellä. En kestä!!! Miss you ;___;
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyPe 03 Tammi 2014, 13:55

Hei, mä asun Valma sun ikäisten kanssa, joten et sä mikään pikkulikka oo! Sitä paitsi oot ihan fiksu naisenalku, ei mitään hätää
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyMa 06 Tammi 2014, 14:31

Ei mua tarvii lohdutella, mä tiedän kyllä, mitä mä oon tai en oo :-/
Lensin tänää kotiin iskältä. Ihanaa... Mut en kyllä jaksa tänään mennä tallille -.-' Väsyttää u___u
//Ainii, perjantaina kisat. Apuaaaa!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyMa 06 Tammi 2014, 14:37

Ei joku pitelis Emmaa sillä välin ku oon radalla? Ei oo Ranan eksy kisat, mut harmittaa ku ei oo estekisoja varten tunnusta enkä mä sellasta muuten tarviikkaan... joten, takas perjantaihin, helppo A jännittää vaikka Rana on kyllä jo aika taitava... helppo B ei sentää aiheuta sen enempää stressiä. Huomenna koulun jälkeen jätän Emman kotiin ja tääkään Ranaa oikein kunnolla nää kaks päivää tuolla kouluradalla. Pitäis varmaa saada yksityinen valmentaja, ehkä Kristian tuntee jonku!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyMa 06 Tammi 2014, 14:42

Mua jännittää kaikki. Mä oon hirvee jännittäjä, ja radalla toivon vaan, että pääsisin pois sieltä. Jos mä joskus meen estekisoihin, mä varmaan kiellän tarkoituksella ulos radalta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyMa 06 Tammi 2014, 15:11

Stephanien valkasta just tultiin, ja hiki kyllä nousi taas pintaan Mutta ehkäpä mä nyt luotan siihen ettei me täysin mokata niitä kisoja.. tai jotain..
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyMa 06 Tammi 2014, 15:13

Ei kisoja tarvii jännittää : D Ainut mitä pitää jännittää koko radan ajan, on että tekeekö nyt varmasti parhaansa (: Mutta sillä asenteella, että muistaa radan, ja on treenannut tarpeeksi, ni sitten voi vaan köpötellä tuomarin eteen ja hymyillä, ja sitten katsoa minne on menossa ja tehdä hyvät tiet. Siinä se, tadaa, ja kohta voit taas hymyillä tuomareille (: Hyvin se menee, tytöt!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyMa 06 Tammi 2014, 15:37

Mun opossumi tekee kaiken, mä en tee mitään No ei nyt kai ainut mitä se tekee on kolmikaarisenkiemurauran jossa meen aina sekaisin
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTi 07 Tammi 2014, 00:36

Unohdinko mä onnitella Veeraa? No onnee Maikille kuitenkii hirmusesti (: ja tietty Veeralle kans, nyt uusiks jos ei muuta : D

Mä oon pyöriny sängyssä jo kolme tuntia, enkä saa unta D: Yhyy, Aatos tulee huomenna himaan ja saa tutustua meidän uuteen kämppikseen : D se ei vieläkään tiedä MUHAHAHAA! Mutta siis, asiani oli että tulukkee meille kahville enneku kämppä on taas roinanen opiskelijakolo, vaikka ens viikonloppuna, ja sit lähenkii jo sotimaan D: Hui, mua pelottaa. Onneks Rafi huolehtii mun ötököistä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTi 07 Tammi 2014, 06:30

Mikki, mä voin tulla muutamalle vesilasille, kahvista en perusta. Pakko sanoo että kyllä mulle tulee vähän ikävä. Siis, tuleeko sun veli tuuraamaan vai miten?
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTi 07 Tammi 2014, 07:59

Höö ei mellä oo ees kahvinkeitintä : D meillä on kaikkia muita ensimmäisen maailman nautintoaineita. Tai siis kaakaota mä tarkotan (: mutta yep, Rafi tulee ehkää tota ensviikon keskiviikkona tai jotain, meitsi lähtee sit ensviikon perjantaina. Mä en saanu pelattuu aikaa sen pidempään, mutta pitää sinne silti mennä... Mä en puhu armeijasta sitten yhtään vapaa-ajalla, promise! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTi 07 Tammi 2014, 16:40

Tänkkey huligaani Murr Micci et sä voitais muakaaan sodassa * idioottimaista naurua, tymän vitsin perään*
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTi 07 Tammi 2014, 17:29

Hei, onko sun veljen nimi muuten Rafi? Vai onko se joku lempinimi vaan? :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTi 07 Tammi 2014, 17:39

Rafael. Me ollaan enkeleitä kaikki (; paitsi Ariel luulee olevansa merenneito. Ite uskon enemmän äitiä, että hää on enkeli, mutta kai se on vaan tulkinnanvaranen juttu (:
Ja Veera, sun on parasta pitää näppis kurissa, koska Rafilla on kaunis Old Country-tyttöystävä odottelemassa siellä Old Countryssä (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTi 07 Tammi 2014, 17:56

Sun veljellä on kiva nimi :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyTi 07 Tammi 2014, 21:53

Hallavassa on nyt käynyt tosi paljon kivoja hoitajahakijoita katsomassa hevosia. En malta odottaa, että pääsen tekemään valinnat ja toivottamaan uudet tyypit tervetulleiksi! <:
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 08 Tammi 2014, 09:14

Jep Aleksi! Nii on, ja Elin näytti sen verran mielenkiintoselta, että menin jopa jutskaa sille tallituvassa. (: Mä yritän olla kaikille tosi kiltti, että ne muistaa mut, vaikka häippäsenkii nyt jokski aikaa.. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 08 Tammi 2014, 16:36

Micci kuka nyt ei suo muistais, tai no lähinnä viittaan pinoccaa Ei kylläme kerrotaan kaikki tarinat susta, nimimerkillä: Aliisa?
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 08 Tammi 2014, 18:19

No, ei Pinkkii voi unohtaa ku ei se mihikää oo lähössä (; Mut Aliisasta ei kannata puhua sit Raffelin kuullen, heillä ei nimittäin oikein synkkaa XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 08 Tammi 2014, 19:16

Emmä nyt Alisasta mitää kerro, vaan kaikista sun noloista jutuistas muhahhaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 08 Tammi 2014, 21:22

Maikki + Inka = tiedämme Mikin suuren salaisuuden liittyen siihen ku se yöpy koko kesän taivasalla. Totuus/totuus rules! Älä huoli, mä en kerro ;-) Maikkia en voi kuitenkaan pysäyttää.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 EmptyKe 08 Tammi 2014, 22:57

No, kyllä kaikki nyt sen tietää.. Tai pääpiirteittäin : D mutta hei, ei mulla oikeesti oo mitään salattavaa, tai mitään sellasta minkä olisin jollekin kertonut : D Taaai, tietty siskot tietää vähän liikaa kaikkia lapsuusjuttuja, mutta eihän kukaan niitä levittelis..? :9

Raefus sano tulevansa sittenki vähän aikasemmin tänne suameen, sil oli joku 20-v synttäriparty-idea ;0 en ymmärrä, kaikki hyvät clubit on Genevessä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hahmojen oma keskustelupalsta
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Hahmojen oma keskustelupalsta #2
» Hahmojen esittelyt #3
» Hahmojen esittelyt
» Hahmojen esittelyt #2
» Hahmojen esittelyt #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hahmojen elämää-
Siirry: