Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi #2 - Sivu 6 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi #2

Siirry alas 
+20
Maikki
Rafael
Minna
Nina
Viivi
Janelle
Mikko
Daniel.
Miro
Inka
Salli
Moona
micci
Celia
Salla
Aleksi
Nathaniel
Topias
Katri
Sussu
24 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #2 - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:23

Hevosenvaihtohippaa leikkitunilla? :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:28

Mun tapa on aina mitä hankalemmin tehty sen parempi :-D
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

Viestien lukumäärä : 908
Ikä : 28
Hevonen : Rana♥

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:29

Tää kissa ja hiiri-leikkihän vois olla hyvä vaihtoehto, kun siinä vaihdetaan pareja.
Jos esim. Valma + Dunja & Inka + Rana on parit, ja Maikki + Asta on hiiriä jotka syöksyy pelastautumaan, Valma ja Maikki vaihtaa hevoset ja Valma lähtee pakoon Astalla.

Tai sitten ihan sellaista hippaa, että yksi hevoseton ratsastaja on hippa, ja kun se saa jonkun ratsukon kiinni (sallitut askellajit käynti ja ravi), se ottaa hevosen toisen alta ja hevosen edellinen ratsastaja jatkaa matkaansa.
Esim. Inka on hippa, se saa kiinni Tintun + Sallin, ja sitten Inka nappaa Tintun ja Salli juoksee itsekseen.

Tai sitten tätä sulatushippaa, on kaksi hippaa ja kaksi aurinkoa ja vain auringot on ratsailla. Sitten on pelaajia, jotka juoksee pakoon, ja kun aurinko tulee pelastamaan, se pelastaa luovuttamalla ratsunsa ja sitten joutuu itse jahtauksen kohteeksi.
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:31

Ite tykkään tosta toisesta hipasta eniten meilläpäin nimellä kulkee hevosenvaihtohippa
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:34

Ahaa, nyt tää ystävättäreni myönsi että hän haluaa tänne hoitajaksi, onnea sitten :-) Hän saapuu Moona-nimellä ja hän sanoi että jos yksinkertaisuus kelpaa, hän voi piirrellä meille ratsukoita ja heppoja.
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:36

Voi tervetuloa! :-) kaverinikin sappaui Aliisana tänne tänään ja haki hoitajaksi (-:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:39

Oj, ihanaa, lisää porukkaa<3
Mikki haluutko kirjoittaa jonkun tarinanpätkän, jossa selität, missä oot ollu ja mitä tehny ja miksi tulit takaisin? Mä haluun päästä kärryille että missä mennään:)
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:40

#meinasinäskentukehtuadumlekarkkiin

nää mun viestit on oikeesti ihan turhia xD
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:45

Huhhu Pakko nauraa Valma astalla Njoo mä en millään haluis jättää viikoks hallavaa haluisin nytki kirjoittaa tarinaa mutku ei ehdi
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 12:51

Heippa kaikille!
Salli sai houkuteltuu mut tänne ja tässä sitä ollaan XD Ihanan olonen lämminhenkinen paikka! pst. laitoin hoitajahalemuksen;)
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 13:26

Jee kohta hoitotarinaa xD
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

Viestien lukumäärä : 720
Hevonen : Nikita

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 14:08

Mä oon nyt tehnyt vaikean päätöksen: Mikki ei tuu takasin. Se on ollut nii pitkään poissa, etten enää osais ujuttaa sitä takasin tarinaan. Luin eilen noita Valman ihania tarinoita, ja melkein tuli tippa linssiin. Oli se kyl jotain niin söpöä. Mutta Valma pääsee Mikistä yli. Mikki on värvätty Sveitsin kansalliskaartiin nuorimpana jäsenenä ja on siellä tarkka-ampujan koulutuksessa. Sovitaan näin. Mikki sai juuri kuulla pääsystään koulutukseen, joten kertoo nyt Valmalle skypessä haikein mielin, että haaveet hänen palaamisestaan on parasta jättää. :l

Teen kuitenkin uuden hahmon, joten sieluni ei katoa mihinkään. Joku kiva jätkä Hallavaan on siis tulossa ;3
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 14:19

Okei... Snif:'( Mutta elämä jatkuu. Olivat kyllä Hallavan kaikkien aikojen ihanin ja söpöin pari, vaikka itse sanonkin:')
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 14:51

Olivat myös ainoa pari, joka kesti. Tai siis, niin :-) Mutta ymmärrän myös sua, ja kiva jos tuot jotain uutta! Toivottavasti hänestä ja Inkasta tulee kavereita kans! (Toivottavasti kirjotin tän nyt Inkan tilillä... en oo yhtää varma)
Moona
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Moona

Viestien lukumäärä : 3

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 15:38

Hei! Olen tosiaan Inkan IRL-kaveri ja naapuri, mutta oon vielä vähän kahden vaiheilla siinä, alkaisinko hoitaa Tinttua vai toisinko tänne mun oman suomijunttini :-3 Se on semmonen ainainen kakara, ehkä se sopis tänne muutenkin värikkääseen joukkoon! Eli... moi vaan!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 15:54

Teretulemast, Moona:) Kuulostaa lupaavalta:D
Kirjotin Mikin ja Valman erotarinan my dear diaryyn, en oo varma näkyykö se, kun kyseinen aihe on lukittu.
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 16:12

Nyyh :'l toi oli ihana toi tarina, valma. Mitä meninkää tekemää D': .... No, ehkä näin on parempi, uudet kuviot, uudet kujeet ja uudet ukkelit. Nyt pitää kehitellä uus heppu. Ehkä vähän rafaelin tapainen:D

Labrinth - Let it be
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 16:45

Snif<:( Ehkä mä tästä vielä toivun<:'DNyt vaa täysillä eteenpäin!
En mä silleen kamalasti päätäni vaivaa Valman asioilla, ihan itteämme viihdyttääksemme me kai näitä juttuja keksitään. Eihän Valmaa oikeasti ole edes olemassa, tai Mikkiä. Vaikka täytyy tunnustaa, että oon melko kiintynyt näihin molempiin.
Hullua.

Rafael... Ai semmonen marttyyriheppu? En muista yhtäänXD
Mikset vaan kokeile spontaanisti jotain tosi normaalin olosta heppua? Niin mä tein, ja mulla on Valma vieläkin:)

Viimeinen muokkaaja, Valma pvm La 25 Loka 2014, 16:59, muokattu 2 kertaa
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro

Viestien lukumäärä : 107

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 16:51

Otetaankohan mua enää takasin:D Mikki ja Inka ja pari muuta tietää erään salaperäisen asian, mutta uutta porukkaa ajatellen voisitteko pitää suut supussa?
Ja olis kiva jos toi avatari ei olis noin sumunen...
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 17:09

Heeh, koitan kaivaa vähemmän pöhnäsen kuvan jostai mirolle.. : D
Ja Moona, ota tinttu hoitsuksi! Yksärihakua ei oo tällä hetkellä käynnissä :>
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 17:30

Mutta eikös tuolla oo tyhjiö tallipaikkoja... kyllä me Moonan pikku kaverille tallipaikka ylipuhutaan, se menee vaikka pihattoon :-D
Moona
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Moona

Viestien lukumäärä : 3

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 19:03

Hööh, Nappi ois jus tarvinnu tallipaikkaa :-p Mutt menen hakemaan tästä sitten Tintulle, oisko mahdollista että kun yksityishaku tulee niin vaihtaisin hänet sitten mun omaan palleroiseeni? :-)
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 19:10

Yksärihakukin varmasti tois Hallavaan porukkaa?
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 20:08

Jep, yksarihaku pietaan kylla. Mietitaan sita sitten ku on vaha rauhottunu
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

Viestien lukumäärä : 252
Hevonen : Snezana

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 22:02

Hei mä oikeesti melkein rupesin pillittään kun luin ton Valman tarinan (ja samalla poistin taas yhden mielestäni aivan järkyttävän tarinanhirvityksentapaisen koneeni luonnoksista, sillä nolaisin vain itseni julkaisemalla sen kun täällä on tollanen aivan sikalahjakas kirjottajasielu!).

I miss Mikki, I want Mikki back Oikeesti Mikki oli hahmona tosi mahtava lisä hallavan porukkaan, ja jotenkin kun se oli alussa niin hirveen monessa jutussa läsnä on hirvee ajatella et se ei nyt ookkaan enään osa Hallavan porukkaa. Mikään uus hahmo ei korvaa Mikkiä ainakaan mun mielestä.
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 22:46

Voi teitä. Mikki oli täydellinen hahmo, liian täydellinen. Se osas kaikkea ja se oli kaikkien kaveri. Se osas käsitellä hevosia, ihmisiä ja auktoriteetteja, ja sen elämässä tapahtu kaikkee jännää. Kuka nyt Mikistä ei tykännyt, paitsi tietty ne jotka piti häneen kohdistuvaa suurta suosiota oman onnensa tukkeena. Mutta mulla ihan oikeasti inspis loppui kesken mikin kanssa. Tai ehkä koko virtuaalimaailman kanssa, ja yritin saada sitä takasin lukuisilla hahmokoleiluilla. Yritin palata mikillä. Oon kirjottanu useita eri tarinan alkuja Mikin muutosta takaisin pronssijoelle, Valman tapaamisesta, tallille palaamisesta, mutta mikään niistä ei oo kuulostanu oikeelta. Totuus on, etten tunne Mikkiä enää. Siitä on yli puoli vuotta, ku viimeeks tapasin Mikin, ja nyt ku olin taas innoissani pojan paluusta ja inspiraatio oli löytyny, ni heti kättelyssä tunsin et Mikki oli muuttunu. Se tuntu erilaiselta. Rakennetulta. Sil oli tyhjä katse ja merkityksetön hymy. En olis voinu tuua sitä takas hallavaan. Tärkeintä on et teillä säilyy muisto siitä, millanen hahmo se oli, ja millasen yhteishengen se loi. Mut mie uskon et kuka tahansa pystyy luomaan Hallavaan hyvän yhteishengen. Me kaikki luodaan se yhdessä. Ei hallavan mainio tunnelma riipu yhdessä hahmossa, ei se oo ikinä riippunu. Mieli avoinna uusia kokemuksia kohti! ;3
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 23:05

C'moon girls, kyllä me ilman yhtä Mikkiä selvitään, ei maailma tähän kaadu. Sitä paitsi se tekee uuden hahmon, joka on arvatenkin ihan yhtä siisti tyyppi:D
Kjehehe, Mikki>:Ddon't bust me, please
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptyLa 25 Loka 2014, 23:09

Salla älä nyt masennu, kyllä tää tästä:)
Ei saa poistaa mitään tarinanhirvityksentapaisia, me kaikki ollaan omien kirjoitusten suhteen turhan kriittisiä.
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 10:12

Hyvä yhteishenki tulee iloisista tyypeistä, tehkää sellasia! Tietty Mikki oli ihana hahmo, mutta elämä jatkuu. En oo kovin helposti herkistyvä, enkä sen takia ymmärrä miks teitä niin itkettää - mutta uskokaa, että Mikki oli mulle ja hahmollenikin tärkeä tyyppi. Mä en ymmärrä miksei tavalliset hahmot täällä oo päässy näin muiden sydämiin, vaan tämmöset kuin Mikki on valloittaneet jokaisen. Kyllähän se oli ihana hahmo, tiedän, ja sen takana on mitä mahtavin tyyppi, mutta kuten Mikki sanoi, se tunsi kaikki, se oli vähän liiankin täydellinen. Elämä jatkuu, tärkeintä että se mahtava tyyppi Mikin takana jatkaa ja että tekin saatte tutustua siihen paremmin! :-)
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 10:51

Eli siis... tuliko Mikistä nyt Rafael? Ja onko Max jonkun sub-hahmo?
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 11:04

Joo, Mikistä tulee Rafael (ellei toi tee mitään viimehetken nimimuutoksia) ja Max on miun sub-hahmo (:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 11:27

Hei, tehkää niille äkkiä esittelyt, mä oon tosi utelias tietämään, millainen uusi henkilökunta meillä on:D
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 11:28

Sama...
Ja nyt mua rupes itkettää, ehkä ei ois pitäny kuunnella tota tarinan loppuun linkattua biisiä samalla kun kirjotin... <:-D
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 12:03

: D Joo, eli teen siis Rafael-nimisen heebon, mutta ei ole muulla tavalla mikin veljen kaltainen, paitsi pitkät blondit kiharat xd... Mutta siis rento tyyppi, ei kuitenkaan mikään tavis, koska ei sellanen vaan sovi mulle, mutta yritän pitää piirteet rajoissa. Kirjotan esittelyn ja luon tilin heti kun saan koneeni takaisin, mutta kyseessä on pipo silmillä löntystelevä huumorimies, 18-vuotias yhteiskuntaa pakeneva yksinkertainen nuorukainen, joka voi helposti elää viikon yhdellä pakastepizzalla (ilman lämmitystä). Hänestä tulee Hallavan tallirotta, joka suurinpiirtein saa tehtyä kaikki tallihommat oikeaan aikaan. :3
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 12:32

Nonnih, lupaavalta kuulostaa;-) Oujea, tästä tää taas lähtee:-D
Miksi mulla on vaan kyky saada kaikki itkemään?<:-D
Aiotteko ottaa Miron takasin Pallen hoitajaksi?
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 12:36

Hyvä Mikki!
Joo, kyllä mul meni ton tarinan kaa vähän yli. Miten nää hevosenvaihtotarinat menee aina yli Dx Noo kai tuo nyt menee :-D Huomenna pääsen kirjottaa Ranan energianpurkamiskohtauksista, jes <33
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 12:51

Gaaasshh miks rääkkään itteeni ja stalkkaan tätä foorumia evri dei, vaikka tiiän, ettei mulla oo aikaa palailla ;_; Taisiis emmätiiä, ois kyllä toisaalta mut
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 12:52

Hallava koukuttaa >:-D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 12:56

Todellakin koukuttaa!! Pakko kumminki kohta hommaa joku puunattava, en kestä ilman :DDD
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 13:05

Miro pääs hoitajaks, koska tietysti vanhat etusijalla ; )
Mietitään muut valinnat sitten halloween-tapahtuman jälkeen
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 13:12

Mä taidan jäädä oottelemaan yksityishakuja, jos sellaset vielä joskus tulis, koska noista vapaana olevista poneista oikein mikään ei inspaa mua kunnolla D:

Mutta hei, oon vähän kujalla, joten mikä tää tilanne täällä nyt on? Onko Aleksi edelleen pääjehuna?
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 13:29

IRL
Tällä hetkellä tallin toiminnasta vastaa kaikki yhdessä. Luotettavimmille ydinporukkalaisille on jaettu Adminin oikeuksia ja he lähinnä tekevät talliin liittyviä päätöksiä. Mä oon lähinnä taka-alalla, mutta pidätän oikeuteni palauttaa diktatuurin koska tahansa ; )

URL
Aleksi on maailmanympärysmatkalla
Rafael tallimestarina, Ratsastuksenopettajina Celia ja Max

//Rafael ja Max ilmestyy varmaan huomenna

Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 14:05

https://hallava.palstani.com/h6-henkil%C3%B6t

Tuolta löytyy nyt hahmojen esittelyt. Otin jokaisen esittelystä jonkunnäkösen pätkän, joten käytää tsekkaamassa onko se ihan ok, tai kirjottakaa parempi ja lähettäkää se miule vaikka yksällä ni lisään tuonne (:
HUOM! Ei saa olla liian pitkä, mielellään noin 80 sanaa
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 17:29

Hallavan uudet sivut on tosi hyvät, mutta mulla näkyy hassusti toi viestit-nabbula ?
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 17:31

Joo en saa sitä vaihdettua... jotain häikkää palvelimessa :d
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 17:34

Aa ookkei xd
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

Viestien lukumäärä : 217
Hevonen : ömhöm

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 17:35

Hehe, eli tässä Rafael, ex-mikki, uusi tallirotta, aloittaa huomenna työt, yritän kirjottaa tarinan tänään heti ku tuun tallilta:D. Toi kuva on vähän huono, vaihdan sen ku on aikaa taiteilla (:
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 17:37

Nonni Rafu on saapunut :-D // mä ja mun lempinimien keksiminen
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 17:40

Ui vähänkö kivaa! :-) Näyttää tosi kivalta, muista laittaa Inka mukaan ^^ No ei, mut tuleehan Rana huomenna ja vois vähän kaivata apua tamman kaa ku se on vähän säästelly energiaa näitä hetkiä varten :-D Vaikuttaa kummiski kivalta kaverilta tää Rafael!
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

Viestien lukumäärä : 546
Hevonen : Loki & Hali

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 EmptySu 26 Loka 2014, 17:52

Hohoo, meitsi on Max (Aleksin sub-hahmo). Hoidan Halia ja Lokia aleksin poissa ollessa ja pidän satunnaisesti ratsastustunteja. :>
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #2   Pulinaboksi #2 - Sivu 6 Empty

Pulinaboksi #2
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #6
» Pulinaboksi #7