Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuFaktat kehiin - Sivu 2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Faktat kehiin

Siirry alas 
+21
Eeva
Aleksi
Eevi-Sofia
InnaP.
Kukka
Ellen.
Emppu
Topias
Sandra
Runo
Megan.
Janelle
Alana
Vilja
Salli
Christian.
Reetta
Rafael
Max
Maikki
Viivi
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva

Viestien lukumäärä : 216
Ikä : 29
Hevonen : Kyyhky & Aava

Faktat kehiin - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Faktat kehiin   Faktat kehiin - Sivu 2 EmptySu 17 Huhti 2016, 15:02

1. Tykkään piirtää, mutta jos piirrän, niin piirrän kuitenkin vain zentanglea sillä en osaa piirtää esim. aidolta näyttäviä ihmisiä tai eläimiä.
2. Olen aikamoinen organisoija ja suunnittelija. En yleensä kestä kaaosta, ja kaiken täytyy olla edes jonkinlaisessa järjestyksessä. Teen usein to do - listoja ja suunnittelen aina ennenkuin teen. Siinä vain on se puoli, että useat mun suunnitelmista jää vain suunnitelmiksi.
3. Kesä on muuten mukavaa aikaa, mutta purevat ja pistävät ötökät voisivat kadota! Mutta koska kukaan ei ole eri mieltä: Soitan pianoa.
4. Luin teininä kaikenlaisia fantasiakirjoja, enkä tiennyt mitään muuta sen kiehtovampaa. Halusin jopa itse joskus fantasiakirjailijaksi.
5. Mä en pysty vastustamaan kroisantteja (vaikka joskus syön niitä niin paljon, että alkaa yököttämään..)
6. Olen oikeastaan aika avoin persoona, mutta olen netissä aika varovainen mitä kerron.
7. Olen introvertti. (tiedän että Valmallakin oli tää, mutta ihan sama)
8. Mulla on todellisuudessa aika huono kunto, vaikka urheilenkin paljon.
9. Olen melko taikauskoinen tyyppi.
10. Toivoisin, että puhelimeni merkki olisi Huawei. nyt on Nokian vanha kakka :-/
Takaisin alkuun Siirry alas

Faktat kehiin
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Faktat kehiin °2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: