| Tuntien maksamisesta & merkkisuorituksista | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Max Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 546 Join date : 26.10.2014 Ikä : 29 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Loki & Hali
| Aihe: Tuntien maksamisesta & merkkisuorituksista Ti 11 Marras 2014, 16:00 | |
| Tunnille osallistuminen Kullekin ratsastustunnille osallistutaan tunnin omassa topikissa. Hallavassa järjestetään sekä yksittäisiä tunteja että useamman tunnin sarjoja. Tunti maksetaan tekemällä maksu topikkiin. Maksuksi kelpaa tarina, kuva, sarjakuva, runo osv. Mielikuvituksen käyttäminen on sallittua! :-) Pyri maksamaan tunnit ajallaan ja ilmoita, jos se ei jostain syystä onnistu, niin tunninpitäjä antaa lisäaikaa. Jos useamman tunnin sarjassa jää paljon jälkeen maksuista, voi joutua pakkolomalle, kunnes rästit on suoritettu.
Merkit Useimmilla tunneilla voi ansaita merkkejä. Jokaisen tunnin topikissa ilmoitetaan, mihin merkkiin siitä saa tuntisuorituksen. Koulu I -merkin saa osallistumalla viidelle koulutunnille, Koulu II -merkin saa osallistumalla taas viidelle koulutunnille, ja samalla kaavalla voi koulumerkkejä kerätään Koulu IV -merkkiin asti. Sama pätee estemerkkien kanssa. Junnutunnit ovat tuntisarjoja, joille osallistumisesta saa tasomerkkejä. Aleksi tai Max järjestää näitä kursseja säännöllisesti. Viidestä HeC-tunnista saa HeC-merkin ja viidestä HeB-tunnista saa HeB-merkin osv. Pidä itse kirjaa tuntisuorituksistasi ja ilmoita tähän topikkiin kun saat kerättyä tarpeeksi tunteja johonkin merkkiin, niin Valma tai Aleksi myöntää merkin sinulle. | |
|
| |
Nanna Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 304 Join date : 01.11.2013 Ikä : 28 Hevonen : Tinttu
| Aihe: Vs: Tuntien maksamisesta & merkkisuorituksista La 24 Loka 2015, 21:02 | |
| | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 463 Join date : 30.09.2015 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Bambo
| Aihe: Vs: Tuntien maksamisesta & merkkisuorituksista Su 20 Joulu 2015, 18:12 | |
| Mä en oo ihan varma, mutta musta mulla olis nyt koulu I - merkki suoritettuna. Ymmärsin, että Eveliinan valkoilta saa kummastakin yhden merkinnän koulumerkkiin, koska siinä pystyi valitsemaan osallistuiko kummallekin vai yhdelle valkalle (?) Aleksin pitämä koulutunti, Eveliinan valkat, Inkerin tutustumiskerta ja yks vapaa koulutunti, niin siinä taitais olla jo viis :-) | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Tuntien maksamisesta & merkkisuorituksista Su 20 Joulu 2015, 18:16 | |
| Inkerin tutustumiskertaa ei lasketa koulutunniksi | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 463 Join date : 30.09.2015 Ikä : 25 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Bambo
| Aihe: Vs: Tuntien maksamisesta & merkkisuorituksista Su 20 Joulu 2015, 18:17 | |
| Seleva :-) Multa puuttuu siis vielä yks :3 //Btw, mä en ookkaan viel ees maksanu sitä xD | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Tuntien maksamisesta & merkkisuorituksista Ma 18 Tammi 2016, 18:27 | |
| Oon miettinyt, että kun oon tuolla helppo c:n tunneilla, voinko ns. valita mihin merkkiin ne tulee? Voiko ne siis laittaa koulumerkkiin jos haluaa ja sit vaikka noita h:A tunteja h:A merkkiin? Tai voiko junnutunneilta napata yhden tunnin koulumerkkiä varten? :-D | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Tuntien maksamisesta & merkkisuorituksista Ma 18 Tammi 2016, 18:45 | |
| Niin sultahan ei koulumerkistä puutu enää paljoo. Eli voit tehdä vaikka niin, että toi eka he:C (mikä oli koulua) otat sen koulumerkkiä varten ja sitten ne loput He:C-tunnit (5/6kpl) otat He:C-merkkiä varten. Ja He:A -tunnit otat He:A-merkkiä varten.
Eli siis joo, myös He:C-tunnit voi laskea joko koulu- tai estemerkkiä varten riippuen siitä mitä sillä tunnilla tehdään (: | |
|
| |
Ellen. Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Tuntien maksamisesta & merkkisuorituksista Ma 18 Tammi 2016, 18:47 | |
| Ookkei :-) Mulle siis yks koulumerkki! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tuntien maksamisesta & merkkisuorituksista | |
| |
|
| |
| Tuntien maksamisesta & merkkisuorituksista | |
|