Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 18 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi

Viestien lukumäärä : 133
Ikä : 28
Hevonen : Brynhild Vikna

Pulinaboksi #5 - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyMa 02 Marras 2015, 19:13

Mie oon kyl nyt täysin sitä mieltä, et Raffeli pitää saada takasin! Tuntuu tyhjält yrittää kirjottaa, ku ei voi käyttää Rafaelii niissä
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

Viestien lukumäärä : 463
Ikä : 25
Hevonen : Bambo

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTi 03 Marras 2015, 14:14

Tervetuloa remmin Viivi ja Milka! :-)

Äh, en tiedä oonko tulossa kipeeks, iski ihan älytön migreeni, ja kun vahingossa satuin kattomaan itseäni peilistä, sieltä tuijottikin ihan liidunvalkea hyyppiö, en sit tiiä mitä tää on. Toivottavasti ei kuitenkaan mitään vakavempaa, koska nyt just olis pysyttävä skarppina koko loppuviikko.. Nyt tuli kuitenkin paljon parempi olo, kun pääsin kotiin vällyjen väliin ja särkylääkettä naamaan - todella toivon ettei mulla oo kuumetta tai mitään D:

Ja Valma, mitä kummaa, onko Beellä muka hoitaja?? :-O

Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTi 03 Marras 2015, 14:15

Katri alkoi hoitamaan Beetä, mut koska ei oo kuulunu, niin kävin laittamassa sen takaisin hakuihin. Samoin Pallen laitoin sinne ku ei tosta Kaikusta nyt ota selvää :'D
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTi 03 Marras 2015, 14:18

Ahaa :-D Veikkasinkin että on joku inspiksen lopahdus tapahtunu, kun ei oo kummastakaan mitään kuulunut hoitamisen saralla :-)

Mä yritän nyt kirjoitella kun tätä aikaa on, ainakin halloween-jutskia tuonne, ja sitten ehkä jotain päiväkirjamerkintääkin.. Ihana päivä tää tiistai, kun ei oo muuta hommaa kun köllötellä vaan ja rentoutua! Viikonlopun vietto tais taipua vähän juhlimiseen, niin ei oo sitten tullutkaan vähänn aikaan levättyä :-DD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTi 03 Marras 2015, 14:33

Apua Ellen, mun äitillä ja mun pikkusiskolla on just viikonloppuna ollut tota että huimaa ja on ihan kalpea ja päänsärkyä DD-:

Viivi, Raffe-hahmo ei kaiketi palaa takaisin, sen takana oleva ihminen teki uuden hahmon mutta siitä ei nyt oo vähään aikaan kuulunut :-/

Ja tervetuloa joukkoomme, Milka :-)
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTi 03 Marras 2015, 14:36

Joo, onneks meni aika äkkii ohi, mutta niitä pöpöjä on varmaan liikenteessä:/ En kyllä malttais yhtään pysytellä kotona, kun on kaikenmaailman häppeninkiä, ja kaverit tulee olee tosi pettyneitä jos mä en pääse niien mukaan reissulle, ku me ollaan sitä yhes jo jonkin aikaa hehkuteltu. Meikäläiset nimittäin olis lähössä iha Lahphiin :-DD Kattelee vaikka oliskos siellä lunta :-P
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTi 03 Marras 2015, 14:40

Oiii ihanaa, mä en oo käynyt missään pohjosessa niiiin pitkään aikaan :-D Mä jo oottelen innolla joulua, Valman tavoin oon kunnon jouluihminen. Täällä on ollut nyt pari päivää tosi nättejä ilmoja mutta sadepäivinä on kyllä käynyt mielessä että tulispa jo talvi...
Mä olin just syyslomalla kauheessa kuumeessa, joka tarttu kaiketi poikaystävältä, joka taas oli saanut sen joltain kuorokaverilta. Kyllä huomaa että oon tunnollinen opiskelija, sairastin nimittäin viimeks hiihtolomalla xD
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTi 03 Marras 2015, 14:51

Hah, mä en oo käynyt Lapissa ikinä! Lukuunottamatta Kemiä, mutta se nyt on lähin missä oon käyny (eikä vissiin ees lasketa Lappiin..) Ja Ellen on oikee joulufriikki, mä nyt lähinnä tykkään talvesta :-D On joulu kyllä ihanaan ja tunnelmallista, tykkään ehkä kuitenkin karvan verran enemmän kesästä. Tällä hetkellä ei kyllä oo kesäfiilis, että..
Ja sitä mulla vielä, että alan nyt piirtämään kurpitsaa :-D Sain ihan mahtavan idiksen, vaikkei nyt toteutus välttämättä tuu näyttämään niin hyvältä kuin mä alunperin ajattelin siitä tulevan. Pelottava siitä ei tuu, mutta hauska ainakin!

Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTi 03 Marras 2015, 14:53

Mä oon käynyt pikkuisena Rovaniemessä kerran, mutta Ruotsin Lapissa mä oon käynyt useamman kerran :-D
Mulla ei oo vielä ideaa tarinasta, ei asusta eikä kurpitsasta :-/
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTi 03 Marras 2015, 14:56

hihihii, ei mulla ollutkaan mitään hajua tosta asusta, kirjotin ihan fiilispohjalta väsersin jotain, noh, perinteistä Xd
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTi 03 Marras 2015, 15:02

Löysin ihan älyttömän ihana klarinettibiisin<3 Jos malttaa kuunnella paria ekaa fraasia pitemmälle niin tulee supermahtava kohta.

Mä yritän täällä vimmaisesti inspiroitua keksimään Valmalle joku kiva asu D-:
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTi 03 Marras 2015, 15:15

Ihana! <33 :-DD Vaikkakin mun tyylilaji on vähän poikkeava, tykkäsin jotenkin ton melodiasta :-) Ja mua ärsyttää kun pikkusisko 10v (oon nyt vanhemmilla ns. kylässä) päätti tulla vähän lisäilemään mun piirrokseen.. Noh, mä jolkasen sen kuitenkin, kun ei se niin pahaks menny :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTi 03 Marras 2015, 17:00

Mä rakastuin nyt tohon Kari Kriikun Bizarre Bazaar -levyyn, en pysty lopettaan sen kuuntelemista! :-D
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyKe 04 Marras 2015, 15:11

Hohohohoho sain mahtavan idean ja hain Seppeleeseen Maxin nuoremmalla versiolla, koska miks ei? Hallavassa pyörii siis 19-vuotias Max ja Seppeleessä pian toivottavasti 15-vuotias ylä-asteen viimeistä vuotta käyvä Max, joka painii niin identiteettikriisin, vanhempien eron, kuin oman tulevaisuutensakin kanssa :-DD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyKe 04 Marras 2015, 15:27

Hehhee, yks ratapihalainen on kusessa koska sillä on kaks käytännössä identtistä ja toisistaan tietämätöntä hahmoa mutta jotka on kuitenkin eri ihminen, ja sen pitäis myydä yksi hevonen toiselta toiselle, ja se ei tiedä miten sitten selittäis sen hevosen menneisyyden :-DDD
Mutta kelatkaa miten koominen tilanne, jos Max tapaa joskus neljä vuotta nuoremman kaksoisolentonsa :-DDDDDD
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyKe 04 Marras 2015, 16:54

Mä oikeesti mietin vakaviasti sitä, että osallistuisko noihi hoitajahakuihin. Siellä on tosi hyvät hakijat ja sinne pääseminen olis varmaan tosi haastavaa, _mutta_ mulle tulis todennäköisesti täys inspispiikki, ja olis ihan huikeeta jos vaikka keksisin jonku toisen hahmon tän Ellenin rinnalle. Mut joo, en tiiä nyt kun siellä on jo nyt niin hyviä hakijoita ja varmaan triplasti tulossa lisää..:/
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyKe 04 Marras 2015, 17:58

Sinne vaan onnea kokeilemaan, sisään pääsemisen avaimet on persoonallinen hahmo ja innostunut asenne, ja ei siinä mitään menetäkään jos hakee :-)
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTo 05 Marras 2015, 14:29

No ei kyllä :-) Muutama hahmoidea pyöriikin jo pääkopassa, mutta venailen ja mietin vielä :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTo 05 Marras 2015, 14:49

Vielä tässä on pari päivää aikaa miettiä :-)
Mun tekis sikana mieli kirjoittaa, mutta kone on huollossa koululla ja en kyllä rupee kännykällä räpeltämään :"D
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTo 05 Marras 2015, 15:01

Niin mullakin! Taidan kirjoittaa kohta, eri asia sitten saanko valmiiksi..

//Mulla pyörii päässä Gummy Bear XD Älkää kysyköl miks
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTo 05 Marras 2015, 15:27

Ja mun on jo Aleksi pitäny kysyä tosta Bambon kouluttautumisesta, kun Kettu ei oo vastannut mun yksityisviestiin niin aattelin kysellä sulta :-) Siis siis, niin, että mitä Bambo osaa nyt, ja millaisia haroituksia Kettu sillä tekee? Muutakin informaatiota olis kiva saada, kun oon ehkä vähän pihalla tästä koulutussessiosta. Mä en oo uskaltanut sisällyttää noihin tarinoihin vielä kauheesti mun ja ketun välistä työskentelyä, kun en niitä perusasioista oo perillä, ja kans hallavan koulutusmetodit on multa pikkasen out :-DD
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTo 05 Marras 2015, 15:37

Varsat osaa: käyttäytyä nätisti erilaisissa hoitotilanteissa ja taluttaessa. Uskaltaa mennä tarileriin ja pois. Tottunut käyttämään suitsia ja erilaisia suojia. Osaa juosta liinassa ja tottelee äänikäskyjä ja osaa irtohypätä pieniä esteitä.
Ketun pitäis hoitaa pääsääntöisesti juoksuttaminen ja alkaa pikkuhiljaa totuttaa varsoja satuloihin. Ja Bambo pitäis opettaa vetämään kärryjä.
Eli voit kirjottaa siitä kun teette noita asioita yhdessä Ketun kanssa, tai sitten voit yksin mm. taluttaa maastossa, irtojuoksuttaa ja irtohypyttää, olla poniagilityä ja tutustuttaa kaikkeen jännään yms yms.
Jouluun mennessä kummanin varsan selässä pitäis käydä ja joululoman jälkeen niitä aletaan sitten kunnolla kouluttaa ratsuiksi. Eli ne on nyt 2,5 - 3 vuotiaita..?
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTo 05 Marras 2015, 16:08

Okei, nyt tästä tarinasta tuli vaan maastossaköpöttely pätkä, mutta ens kerralla teen sitten jotain uutta Bambon kans :-)
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyTo 05 Marras 2015, 23:45

Hellurei, päätin näyttää seuraamiseni jälkiä. Pikku hijaa oon saanut asiat kondikseen täällä näytön takna, vaikka moni asia on kysymysmerkki. Silti täytyy keroo yks asia jota odoan vaan niin sikana! Siis Maata Näkyvissä- festarit. Vitsit en malta pysyy pöksyyissäni
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyPe 06 Marras 2015, 16:43

Hallavan ulkoasu on vähän uudistumassa tossa joulukuun vaihteessa. Pääsivujen koodaus muuttuu ja hevoslistauksesta tulee ihan uudenlainen. Yritän myös väsätä paljon uusia kuvia (menetin hermoni kun yritin tossa äsken vesivärjäillä..) ja jokaiselle hevoselle olisi tulossa vähän kattavammat luonnekuvaukset.

Foorumin puolelle ajattelin väsätä "tarroja", joita voi sitten lisäillä viesteihin tai esimerkiksi oman hoitsun päikkyyn aina otsikon viereen. Siinä tartteisin nytten teijän apua.
Joku teistä, tai vaikka kaikki, voisi piirtää luonnoksen heppatarrasta. Eli karikatyylinen hevoshahmo erilaisissa asennoissa. Nyt saa käyttää mielikuvitusta! Hevonen voi esin seistä kahdella jalalla, näyttää kieltä, mököttää sadepilven alla tms. Mahdollisimman yksinkertainen luonnos, lähetä se tänne kuvana niin mä toteutan siitä sitten päällepiirrettynä ison sarjan tarroja.
Esim jos piirrät hevosen kolmeen eri asentoon, väritän ne kaikki kolme tarraa monella eri tavalla, sekä klikin, minkan, Tintun ja muitten värisiksi, niin jokainen tuntiheppa saa oman tarrakokoelman.

Erittäin hyvin selitetty taas kerran....
Ja siis jotain näinkin yksinkertaista se heppa voi olla:Pulinaboksi #5 - Sivu 18 2cah40
Kettu.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Kettu.

Viestien lukumäärä : 41

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyPe 06 Marras 2015, 17:12

Ellen, ei mulle oo tullu mitään viestiä :-o

Pitäis varmaan itekin koittaa väsätä jotain tarinaa...
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

Viestien lukumäärä : 577
Ikä : 26
Hevonen : Fae

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyPe 06 Marras 2015, 20:04

Aleksi, toi sadepilven alla mököttävä hevonen olis kyllä aika Fae :'D kuulostaa muutenki hauskalta idealta noi tarrat :'3
Essi
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Essi

Viestien lukumäärä : 21
Hevonen : Klikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyPe 06 Marras 2015, 20:16

^ Samaa mieltä!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyPe 06 Marras 2015, 22:40

Tervetuloa Hallavaan, Essi :-)

Heii jännää millasen ulkoasun Aleksi on keksinyt! Ja toi tarraidea on hauska :-D

Älkää säikähtäkö jos musta nyt ei pariin päivään paljon kuulu, mulla on nimittäin elämäni eka kaupunginorkesterin konsertti tiistaina ja ekat harkat huomenna (jännittää SI-KA-NA D-:), ja mulla on nyt meneillään se paniikinomainen harjoitteluvaihe DX
Essi
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Essi

Viestien lukumäärä : 21
Hevonen : Klikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyLa 07 Marras 2015, 08:28

Ohh, onnea ja menestystä konserttiin Valma! Mitä soitinta soitat? Oma soitin on viulu.
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyLa 07 Marras 2015, 10:57

Oooooooh, mä haluun alkaa tekemään noita tarroja!! :-D Kuulosti tosi kivalta idealta, en kestä!! :-DD Ja ootan kans ulkoasunmuutoksia kovasti!
Ja Kettu, kävin kattomassa, niin se ei ollu jostain syystä lähettäny vielä sitä viestiä D: Se oli mulla siellä "lähtevät" kohassa, mutta sainpahan Aleksilta jo tarvittavaa infoa :-) Valma stemppiä hirveesti, on varmaan jännää :-)

Niin ja tervetuloa Essi, hauskaa kun tänne tulee uutta porukkaa!
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyLa 07 Marras 2015, 11:22

Ja sitä mulla vielä, että mä aijon sittenkin hakee tonne sebeen :-D Löysin nimimerkkini hoitajakurssin suorittaneista, joten ei kai tässä varmaan muuta kun väsäilemään :-P Hahmona sellanen pippurinen pyöreähkö ponityttö, tiiättekste, sellanen tomera, pyöreäposkinen likka, jolle ei tuu kukaan uhittelee :'-D

//Valma, täältä tullaan, kohta ollaan jo Hallavan ylpeydenaihe ;-D
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyLa 07 Marras 2015, 13:03

Jos viesti on lähtevät-kansiossa, se tarkottaa sitä ettei vastaanottaja oo virlä nähnyt viestiä, mut se on kyllä lähetetty. Tarkista että oot kirjottanu nimimerkin täysin oikein Ellen, jos vika ois vaikka siinä.
Ja muuten, olitko sä lähettäny sen Hoito 2-kurssin lopputarinan jonnekin, kun mä en muista lukeneeni sitä :-o
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyLa 07 Marras 2015, 13:18

Ainiin! Se on kyllä valmiina, oon vaan tainut unohtaa julkaista sen :-D Mä julkasen sen kuhan kännykän akku tuosta latautuu, ei pitäis kestää kauaa :-) Ja laitan ton kokeiluun, ehkä mä sit tosiaan kirjotin sen jotenkin väärin..
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyLa 07 Marras 2015, 14:59

Ellen eihän sulla oo kun 900 viestiä jäljellä :-DD

Ja ei vitsit, siellä harkoissa oli parasta n__n Olin luullut että siellä olis hirveen vakavaa ja tarkkaa kaikesta, mutta oikeesti kapellimestari olikin toosi rento ja kannustava, ja ei ollu semmosta paniikinomaista veren maku suussa -soittamista, eikä kukaan karjunut jos soitti väärin :-O Ja soittaminen oli IHANAA, mulla oli koko ajan hymy herkässä ja välillä kädet vapisi kun soitettiin niin upeeta musiikkia :-)))
Essi, mun pääaineet on alttoviulu ja klarinetti, ja siinä sivussa muutamaa muuta soitinta vähemmän tavoitteellisesti :-) Nyt tulee jo muille tutuksi tullut tentti: Kuin kauan oot soittanu, ootko soittanu millaisissa kokoonpanoissa, tykkäätkö enemmän soittaa ykkös- vai kakkosviuluissa, kuinka tavoitteellisesti soitat?
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyLa 07 Marras 2015, 18:18

Joo Valma, ei siinä kauaa kestä ;-D Niin ja kiva et sulla oli siel mukavaa :-)

//Ootteko koskaan miettineet, miks noita "hauskoja kotivideoita" yms. Pidetään hauskoina, kun tyypit vaan teloo itteensäD:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyLa 07 Marras 2015, 18:25

Musta on yleensä ihan hirveetä katsoa niitä D-:
Sen sijaan mä rakastan kissafailvideoita, koska niille kissoille ei koskaan käy mitään ja ne saa itsensä vaan näyttämään typeriltä :-D
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptyLa 07 Marras 2015, 18:31

Nii mäki! Mä oikeesti tunnen sen kivun kun niihi sattuu D: Ja kissavideot on kyl niin ihania <33
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptySu 08 Marras 2015, 08:18

Käykääpäs kaikki osallistumassa halloweentapahtumaan!!!
Käynnissä myös karkki vai kepponen -yhteistarina, hoito 3 -kurssi, koulutunti ja koulukisat!
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptySu 08 Marras 2015, 10:33

Kaikkiin osallistu paitsi toho yhteistarinaan.. Mutta mutta, kaipa sinnekkin pitäis käydä kirjoittelemassa :-)

Mulla on ollu kyllä ihana rento viikonloppu! En onneks oo tullu kipeeks, joten Lapin reissu odottaa, en kyllä malta oottaa sitä! Mutta mitäs teille kuuluu, onko teillä suunnitteilla mitään matkoja tai muuta? En oo oikein muiden kun Valman kuulumisia kuullu :-D Tää syksy on kyllä aika ankee, kuhan se joulu nyt tulis ja äkkiä!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptySu 08 Marras 2015, 10:36

Haha, mä oon aika avoin kertoilemaan omia kuulumisiani :-D
Mihin mennessä tuotokset pitää olla valmiit? Mun pitää vähän kattella sen mukaan, kun en ainakaan ens tiistaihin mennessä ehdi tehdä yhtään mitään.
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptySu 08 Marras 2015, 10:39

Ainiin, ja ihanat kuvat Essillä ja Milkalla!! <33 oon kyllä miettinyt sitä, että kun Aleksilla on muutenkin niin paljon vaivaa noista kuvista, että jos avan saamiseen otettais joku "aikaraja", koska aika usein kuitenkin innostus lopahtaa jo heti alkuunsa, niin ei Aleksin tarvis turhaan avoja raapustella. Ja nyt kun niitä käyttämättömiä avatareja on niin paljon, niitä vois keräillä tohon alkuviestiin, niin menis kiertoon :-)

Edit: Valma, kyllä mäkin oon melko avoin selittelemään omia juttuja :-P

Viimeinen muokkaaja, Ellen. pvm Su 08 Marras 2015, 10:40, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Edith)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptySu 08 Marras 2015, 10:41

Varmaan ainut asia mikä mua joskus kyrsii Hallavassa, on se että joku keksii valittaa sen avasta, kun Aleksi on sen hyvää hyvyyttään tehnyt. Jos ei kelpaa niin piirtäköön ite D-:<
Määh voisin jossain vaiheessa ryhtyä reippaaksi ja ruveta keräileen vanhoja, mutta oon laiska :-/
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptySu 08 Marras 2015, 10:43

Mä voin kyllä keräillä niitä kans ja lähettää hommalle kummalle yksään :-) Ja niinpä, Aleksi kuitenkin tosi tosi paljon tekee meidän hallavalaisten eteen, että tosiaan jos ei kelpaa, niin piirrä ite D: Kun meillä kaikilla on kuitenkin virtuaalimaailman lisäks..
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptySu 08 Marras 2015, 10:44

//Heh, kännykällä tulee kyllä mahtavia kirjotusvirheitä :-D
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptySu 08 Marras 2015, 11:12

Joo ne vanhat avat vois kyllä keräillä siihen alotusviestiin, mä voin itekkin niitä jossain vaiheessa käydä oksentavamma koneeni syövereistä :-D
Teen yleensä silleen, että piirrän avan joko sitten kun on kirjottanu yhden hoitotarinan tai sitten kun olisi tarvetta kahelle (koska piirrän ne silleen massatuotantona kaks kerrallaan, esim milkalla ja essillä on samat silmät :-D), tai siten ihan vaan inspiksen mukaan.
Ja ei se avojen piirtäminen hirveen työlästä oo, ihan mukavaa oikeastaan. Tosin se on rasittavaa jos pitää ruveta piirtämään toista samalle hahmolle..

---
Mä oon tällä hetkellä koululla värittämässä Hallavan rakennuksesta kuvaa. Siks koululla koska tääl on photoshopja piirtopöydät xd. Ja sit koitan piirtää kans iskälle jotai isänpaiväkortin tapasta, jonka voisin sitten lähettää sähköpostilla.
Illemmalla lähetän varmaan siskon kaa Seinäjoelle syömään yhteen Piikki nimiseen ravintolaan. Se on vähä semmonen Raxin tapane, mut siel on paremmat pizzat ja muutenki parempi tarjonta :-D

Vähän on muuten hassua kirjottaa näppiksellä silleen et on koko ajan toisesa käessä tää piirtopöydän kynä. Piän sitä silleen etusormen ja keskisormen välissä ja näpyttelen menemään keskisormella ja vasemman käen sormilla xd
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptySu 08 Marras 2015, 12:02

Aleksi, sä oot ihan sika omistautunut jos oot koululla sunnuntaina :-D
Sano hei pikkusiskolle terveisiä (taas kerran :-D)
Mä ja isosisko tehään täällä isänpäiväkakkua, joka vähän lässähti. Mut eihän se oo se näkö, vaan se maku?

Mulle on iskenyt joku buumi, että tykkään soittaa alttoviulua ilman jousta, silleen poikittain niinkun kitaraa ja rämpyttää sillä jotain sointuja ja laulaa samalla D-: Poikaystävä tartutti varmaan xD
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptySu 08 Marras 2015, 12:10

Tässä ois nyt tää kuva, minkä lähetin iskälle...
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptySu 08 Marras 2015, 12:34

Ihana, ihana:3 Oot älyttömän hyvä piirtämään!
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 EmptySu 08 Marras 2015, 12:41

Oo, tosi hieno Aleksi! Mulla ei oo kyl iskälle mitään, mutta kai halit riittää..? :-) Mut toi kuva on kyl ihan älyttömän hieno, oot kyllä Aleksi ihan uskomaton! :-D

Joo-o, mitähän sitä keksis.. Aattelin kirjotella tarinaa ja piirrellä noita heppoja, tai tarroja mitä nyt saisin aikaseks Ja Valma toi kuulostaa aiak erikoiselta xd
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 18 Empty

Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 18 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #6
» Pulinaboksi #7