Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
Pääsivu14.3. Kevättalven kausikatsaus F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 14.3. Kevättalven kausikatsaus

Siirry alas 
+6
Salli
Alana
Eeva
Aleksi
Valma
Ellen.
10 posters
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTo 03 Maalis 2016, 19:12

Tää on ollut sen verran hiljainen kausi, että seuraavassa lehdessä taidetaan enemmänkin keskittyä tulevaan. Kuinka haluaisit Hallavan kehittyvän? Mitä tapahtumaideoita? Miltä kuulostavat viikottaiset roolipelisessiot (esim joka tiistai klo 17)?

Ilmoita alle jos jatkat mukana Hallavan toiminnassa

Aleksi
Inkeri
Sini
Nette

Asta - Maikki
Minca - Salli
Darli - Senni
Bee - Inari
Klikki -
Dunja - Valma
Palle - Floora
Kyyhky - Fiia
Tinttu - Nanna
Darcy - Oscar
Celle - Jerry
Nikita - Inka
Loki - Max
Oreo - Kettu

Bambo - Ellen

Fae - Alana
Ollie - Kics
Mirri - Kukka
Aava - Eeva
Susi - Eevi-Sofia


Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm Ma 14 Maalis 2016, 09:49, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTo 03 Maalis 2016, 20:11

Minä jatkan ehdottomasti 8')
(+uu viikottaiset ropetukset ois just siistejä)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTo 03 Maalis 2016, 21:04

Oon miettinyt Bambon luovuttamista jollekin aktiivisemmalle hoitajalle. IRL on sellaista myllerrystä, että nyt alkaa näyttämään siltä että virtuaalimaailma pitää jättää tauolle (ainakin nyt väliaikaisesti) koska vaikka inspiraatiota kuinka olisi, niin läppärin avaaminen tuntuu jotenkin hankalalta. Mä oon pahoillani, mutta näin nyt vain on. Ja niinkuin on sanottu: Vaikka hallavalainen lähtee Hallavasta, Hallava ei ikinä lähde hallavalaisen sydämestä <3 Mulla on aina pieni rako mun sydämessä, juuri teille, rakkaat hallavalaiset! Lupaan tulla moikkailemaan teitä aina silloin tällöin. Pysykää pystyssä vielä pitkään!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTo 03 Maalis 2016, 22:07

Miisk, Ellen ;__; Hyvää jatkoa, tuu moikkailemaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyPe 04 Maalis 2016, 10:09

Voi että Ellen, harmi juttu!

Eevalla pysytään messissä, ja oon ehdottomasti noiden viikoittaisten ropejen puolella!! Paljon parempi kun niitä on useammin, niin ei tarvii harmitella vaikka yks ropekerta jäisikin välistä (8 Mä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi noiden roolipelien suhteen, että jos joku päivä Valmaa tai Aleksia ei oo saatavilla, niin meikä voi ihan mielellään tuurata (; Ja jos Valma/Aleksi kaipaa apukättä niiden suunnittelussa niin nou hätä... Ja noi tiistait klo 17 sopii mulle ainakin, kun yleensä mulla ei oo mitään juuri tuohon aikaan arkipäivinä.

Oii, oon ihan täpinöissäni tästä lehdestä :3 Pitäiskö tehdä sellanen galluppi, jossa kysytään jotain tähän suuntaan: "Mitä ehdotuksia sinulla on Hallavan toiminnan suhteen?", "Mitä uudistuksia kaipaisit Hallavaan?", tai vaikkapa "Haluaisitko ehdottaa uudistuksia Hallavan tunti, - leiri, - tai kurssitoimintaan? Mitä?".
Okei, saattaa olla aika tuulesta temmattuja näin ennen aamukahvia, mutta enköhän mä vielä jotain järkevääkin saa mieleen ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyPe 04 Maalis 2016, 10:13

Hei ja tehdäänkö tähänkin lehteen joku haastattelu? Mä voin ihan mielelläni haastatella, jos kukaan toinen ei välttämättä halua. (tai jos joku keksiikin haastatella mua:D)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyPe 04 Maalis 2016, 10:28

Joo noi oli ihan hyviä gallupehdotuksia. Laitan jossain vaiheessa kiertämään.
Ja tee vaan joku haastattelu. Voit itse keksiä aiheen mutta ota näkökulmaksi joko täysin IRL tai URL pohjainen, ei sekaisin. Esim. IRL: Miten olet sopeutunut Hallavaan? (foorumille). URL: Pidätkö esteratsastuksesta? (hahmo)
Saat itse päättää haastateltavan. Lähetä sitten valmis haastattelu miule yksällä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyPe 04 Maalis 2016, 11:17

Jeps (: Laittelin jo Alanalle yksäriä haastattelusta :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyPe 04 Maalis 2016, 13:39

Voi ei Ellen, tulee ikävä <3 :') tuut sit kans moikkaamaan aina välillä, eiks niin? :3

ja minäpä käyn kurkkimassa ->
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyPe 04 Maalis 2016, 16:26

Minä pysyn vieläkin Sallin kanssa remmissä. Painotun lehteen sit Suomessa enemmän kun oon nyt ulkomailla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTi 08 Maalis 2016, 08:16

Jatkan vaikkakin vähän hiljaisissa merkeissä
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTi 08 Maalis 2016, 13:25

Mä vielä odottelen että Alana vastais noihin kysymyksiin, niin lähettelen ne sit sulle Aleksi (:

Ja mulla ois parikin kysymystä:
Saako lehteen ehdottaa tarinoita/kuvia, vaikka onkin ollut nyt semi hiljasta? Mitä muuta voin tehdä lehden hyväksi? Milloin viikottaiset ropet otetaan käyttöön, vai laitatko siitä infoa vasta siihen lehteen? Milloin laitat gallupin kiertämään?

Mulla ois aikaa, joten otan mielelläni vastaan ylimääräisiä töitä, ellei sitten joku muukin halua (8

Nimimerkillä Tyhjäntoimittaja...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTi 08 Maalis 2016, 15:13

Juu tietenkin saa ehdottaa kauden parhaita tuotoksia! Kyllä sinne varmaan joku pieni edellisen kauden osio tulee.
Ropesta tulee kanssa varmaan juttua sitten lehteen. Ropea koskevia ehdotuksia otetaan vastaan ja niiden käytännön järjestelyistä vois olla pientä keskustelua vaikka tässä topicissa. Lopullinen suunnitelma voitais julkistaa sitten lehdessä (Aleksi?).
Jos on muuta ehdotusta Hallavan toimintaan liittyen niin niitä otetaan myös vastaan :-) Ei Aleksi pahastu jos kirjoittaa tai piirtää jotain edelliskauteen liittyvää.

Mitä ei oo vielä kertaakaan tässä nyt mainittu, niin kauden erityismaininnan saajaa voi jo äänestää Aleksille yksityisviestillä pienin perusteluin!

Miten olis sellanen galluppi että miten jokainen hallavalainen vois omalta osaltaan edistää Hallavan yhteishenkeä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTi 08 Maalis 2016, 15:29

Eeva kirjoitti:
Eevalla pysytään messissä, ja oon ehdottomasti noiden viikoittaisten ropejen puolella!! Paljon parempi kun niitä on useammin, niin ei tarvii harmitella vaikka yks ropekerta jäisikin välistä (8 Mä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi noiden roolipelien suhteen, että jos joku päivä Valmaa tai Aleksia ei oo saatavilla, niin meikä voi ihan mielellään tuurata (;  Ja jos Valma/Aleksi kaipaa apukättä niiden suunnittelussa niin nou hätä... Ja noi tiistait klo 17 sopii mulle ainakin, kun yleensä mulla ei oo mitään juuri tuohon aikaan arkipäivinä.

Ja nyt keskustelua viiikottaisista ropeista!
Mun mielipide on, että olis ehkä viisainta että ropeja olis kahden viikon välein, niin niihin ei pitkästy ja Hallavan painopiste pysyis kirjottamisella ja piirtämisellä. Sitten paikalla olis varmaan myös enemmän porukkaa per kerta.
Mulla ja Aleksilla on tähän mennessä ollut sellanen ajatus että olis hyvä jos meistä jompikumpi olis mukana ropessa. Ropen järjestäminen ja suunnittelu ei ehkä oo niinkään se työläs juttu, mutta siellä tapahtuu välillä jos jonkinlaista kränää, joten olis hyvä jos paikalla olis joku valvomassa meininkiä. Mutta kattelin että aika monta viimeisintä ropea oli mennyt sen verran kivasti ettei valvojaa ehkä tarvittais. Mitä mieltä Aleksi on? Yhdelle osallistujalle voitais vaikka aina antaa vastuu alottaa rope ajallaan ja lopettaa sopivaan aikaan, pitää homma kasassa etc. Itse en voi sitoutua ropeihin säännöllisesti iltaopiskelujen takia, ja olishan se aika typerä että muut ei vois ropettaa kun kaks tallilaista ei pääsiskään...
Ropeajoista mä oon sitä mieltä, että ne voitais lyödä lukkoon aina vaikka kuukaudeksi tai pariksi kerrallaan silleen että ne ei olis aina samana päivänä samaan aikaan, koska jos  jollakulla on silloin joku säännöllinen meno niin sehän ei pääsis ollenkaan mukaan. Viikkoa ennen ropea tai edellisen ropen jälkeen voitas aina järjestää nimi listaan -ilmoittautuminen, ja jos tulijoita olis vaikka neljä tai enemmän niin rope järjestettäis. Tällä tavoin vältettäis ehkä turha rämppääminen aikojen kanssa.

Tässä olis jotain omaa visiota! Mitä muut aattelette, missä ootte samaa mieltä missä eri mieltä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTi 08 Maalis 2016, 15:46

Kränää?? Voi kuule Valma, mehän ollaan oikeita enkeleitä! (:()

Ja mulle ainakin kelpaa noi kahdesti viikossa olevat ropet, ettei juurikaan ehditä kyllästymään (vaikka mä en varmaan ikinä kyllästyis:D) Ja tosiaan, olis aika typerää että vaan kahen tallilaisen takia ei pidettäis jotain ropea.. Ei mulla oikeestaan oo tohon mitään lisättävää - itsekkin ajattelin näin! (:

Ja toi galluppi kuulostaa hyvältä! Laittaako Aleksi sitten ne molemmat kiertämään? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTi 08 Maalis 2016, 17:07

Laitan vaan yhen gallupin. Valitsen jonkun teidän ehdotuksita/yhdistelen/keksin ite.
Saa tottakai ehdottaa parhaita tuotoksia jne. Ja lehteen saa tehdä ihan niin paljon materiaalia kuin haluaa. Esim keväisiä kuvia ja tarinoita/runoja/sarjakuvia/kilpailuja mitä vaan (:

Roolipeleistä:
Musta kerran viikossa on parempi kuin joka toinen viikko. Ja mielellään vaikka kuukauden kerrallaan samana päivänä ja samaan aikaan. Niin sitten on helppo muistaa että "ainiin tänään on tiistai, menenpä roolipelaamaan."
Päätetään yhdessä mikä ajankohta sopii kaikille. Meitä on kumminkin sen verran vähän aktiivisia, että saadaan varmasti joku aika mikä sopii.
Mun mielestä ei tarvii minkäänlaista virallista ilmoittautumista, koska se kusee kuitenkin aina. Pulinaboksissa voi aina huudella että kuka tulee paikalle jne.
Tehdään jatkossa siten, että kuka tahansa saa alottaa sen roolipelin sillon sovittuna päivänä sovittuun aikaan. Ja saa roolipelailla vaikka kahdestaan, jos muita ei ilmaannu paikalle.
Varsinaista valvojaa ei tarvita, ja mä yritän aina tulla paikalle ja ainakin käydä vilkuilemassa miten edistyy jos en muuta.

Musta ois kiva, jos roolipelistä tehtäisiin pieni "raportti" aina sitten sen päättymisen jälkeen, ja se voisi olla aina sen roolipelin viimeisessä viestissä. Eli sellanen missä vähän kerrottaisiin mitä tapahtui, tuliko suuria juonikäänteitä (pussailua/salaisuuksia tms), oliko tylsää vai oliko paljon porukkaa jne. Ni sitten jos ei ite pääse paikalle, ni voi käydä lopusta lukemasta kaikki tärkeimmät pointit eikä tarvii kahlata koko roolipeliä läpi. Miltä kuulostaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTi 08 Maalis 2016, 19:36

Mä oon kyllä samaa mieltä Aleksin kanssa, kun ei sinne kuitenkaan ole pakko joka kerta tulla. Just tolleen vaikka kuukauden kerrallaan, niin sit muistaa paremmin ja silleen :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTi 08 Maalis 2016, 20:03

Noo onhan ne viikottaisetkin ihan OK mutta pelkään että ne jotka ei oo ropeista kiinnostuneita jää sitten ulos kaikesta äksönistä mitä hahmojen välillä tapahtuu :-/ Itellä ois semmonen unelmakuva Hallavasta et kaikki toimintamuodot olis suunnilleen tasapainossa että kaikki vois löytää paikkansa täällä.
Mutta jooh, enemmistöpäätös ratkaisee :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyTi 08 Maalis 2016, 20:20

Jos se alkaa menee siihen, että tarinoiden kirjottaminen ja muu loppuu niin mietitään asiaa sitten uudestaan, mutta musta tuntuu et roolipelien lisääminen lähinnä rikastuttais toimintaa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyKe 09 Maalis 2016, 15:33

No, mulle käy toi Aleksinkin ehdotus, kyllä mä uskon että aktiivisia riittää ja saadaan jokatapauksessa toimivat roolipeli pystyyn (: Eniten tykkään tosta raportti-ideasta, koska oon huomannut noilla mun entisillä fantasiaroolipelifoorumeilla, että on todella rasittavaa lukea jatkuvasti että mitäs siellä on taas tapahtunut.. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 08.11.2015
Ikä : 28
Hevonen : Bee

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyKe 09 Maalis 2016, 20:57

Inari jatkaa ainakin vielä, vaikka hiljasta on ollutkin:) Tuntuu, että ei ois oiken aikaa, mut sitten kuitenki kiinnostas taas olla vähän mukana.

Ite lukeudun tuohon joukkoon, joka ei niin ropeista perusta, tai ehkä syynä se, että mulle ei ajat sovi tai en jaksa montaa tuntia istua koneella:D Enemmän se muu kirjoittelu/piirtäminen on mun juttu. Mutta saatte tietenki mun puolesta ropettaa ihan niin paljon kun haluatte!:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nette
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Nette


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 28.12.2015
Hevonen : Bambo

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptySu 13 Maalis 2016, 11:18

Mulla on tarkoituksena jatkaa vaikka käyn ihan vaan tunneilla
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyKe 16 Maalis 2016, 10:44

Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyKe 16 Maalis 2016, 16:17

Ooh, Aleksi on sairaan nopee!! (8

Taas aivan upea lehti, nyt oon ihan täpinöissäni tästä uudesta kaudesta:D Hallavacupiin, länkkärikurssille ja roolipeli-iltoihin aikoo kyllä meikäläinen ainakin työntyä mukaan (x Niin ja toi ponijengi! Haluaisin melkein laittaa Eevan vetämään sitä, mutta koska kyseessä oli kokenut hallavalainen, taitaa mun saumat olla siltä kohdin lomilla. Eikä Eevasta kyllä sais tohon minkäänlaista vetäjää.. Paitsi ehkä mä tekasen jonkun oman hahmon en oo ihan varma :3

Ja tuleeko Hallavaan kenties uusi hevonen? :--D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyLa 19 Maalis 2016, 11:30

Voih, onpa kiva lehti ja kaikkea mukavaa tiedossa! Ponijengi kuulostaa ihan maailman loistavimmalta jutulta, hitsi vieköön. Eevi voisi sopia vetäjäksi? Mitä tehtävään tarkalleen ottaen kuuluu? (:

Ja cup on ihan huippujuttu sekin. Olisiko joku tallin hepoista sellainen, että voisin sen lainata cupia varten (rupeamatta virallisesti treenaajaksi)? Susihukkasesta ei vielä ole Eeville kisapeliksi. :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyLa 19 Maalis 2016, 15:17

Kannatan! Eevi sopis siihen hommaan kuin nenä päähän:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus EmptyLa 19 Maalis 2016, 16:45

Voit Eevi ottaa vaikka Nikitan Hallavacuppiin.
Ja juu olisit just hyvä vetäjä. Teen tuonne ponijengille oman kerhosivun, minne sun pitäis sitten säännöllisesti käydä tekemässä pieni pohja, mitä kerhossa sillä kerralla tehdään. Voidaan sitten yhdessä sopia tuleeko niitä pohjia kerran viikossa vai kerran kuussa vai miten. Ponijengiläiset sitten sen pohjan mukaan kirjoittaa tarinoita yms. Ja sitten kun on vaikka tehnyt viisi maksua niin sitten saa jonkun merkin. Voit aika vapaasti päättää mitä ponijengissä tehdään, mutta siis jotain perus heppakerhomeininkiä. Mietin, että voisiko niihin pohjiin sisällyttää samoja asioita kuin mitä hoito2 kurssilla on, niin ne sais suoritettua sen siinä sivussa?
Ja sitten tuon lisäksi ajattelin pitää ponijengille omia ratsastustuneja, joiden kautta saa suoritettua he:c -merkin, mutta pohjat ei ole kuitenkaan tismalleen samat eikä näitä ratsastustunteja ole säännöllisesti. Eli sä voisit pitää myös näitä jos haluat.
Mä kirjotan jonkun selkeemmän jutun sitten sen jengin omaan topicciin, mutta toivottavasti tosta sai edes jotain tolkkua. Ja saa toki myös ehdottaa jotain toista tapaa miten toi hoidettais (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty
ViestiAihe: Vs: 14.3. Kevättalven kausikatsaus   14.3. Kevättalven kausikatsaus Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
14.3. Kevättalven kausikatsaus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Kausikatsaukset-
Siirry: