Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuTerveellinen tammikuu (; F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Terveellinen tammikuu (;

Siirry alas 
+2
micci
Aleksi
6 posters
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

Terveellinen tammikuu (; Empty
ViestiAihe: Terveellinen tammikuu (;   Terveellinen tammikuu (; EmptyKe 01 Tammi 2014, 17:34

Kaikkihan tekevät ties minkälaisia lupauksia uudenvuoden kunniaksi, ja niin minäkin! Aijon muuttaa elämäntapani terveellisempään suuntaan ja haastan teidät muutkin samaan! Tällä palstalla voitte siis haastaa muita tallilaisia liikunnan, syömisen ja nukkumisen saralla. Haasteen saa kuka tahansa heittää kenelle tahansa ja haasteen kesto voi olla parista päivästä kuukauteen. Myös omista yrityksistään saa raportoida vapaasti ja elämäntavoista keskustella!

Itse haastan jokaisen tallilaisen syömään kuukauden ajan joka päivä jonkinlaisen tuoreen kasviksen tai hedelmän!

Heitä oma haasteesi, ainakin Alex ottaa kaikki innolla vastaan! (;
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

Viestien lukumäärä : 720
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

ViestiAihe: Vs: Terveellinen tammikuu (;   Terveellinen tammikuu (; EmptyKe 01 Tammi 2014, 17:43

Ou mai gaad! Tää on mahtavaa! Toivottavasti kukaa ei menetä hermoja mun hypetyksiin ... Lupaan pitää itteni kurissa (;
Alitetaan sillä että syödään eka kaikki jouluherkut pois, eikä juopotella enää uudenvuoden jälkeen (;
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii

Viestien lukumäärä : 58

ViestiAihe: Vs: Terveellinen tammikuu (;   Terveellinen tammikuu (; EmptyKe 01 Tammi 2014, 18:24

Kannatan tota jouluherkkujen pois syömistä, mutta vedetää myös heviä! (;
meitsi on siis mukana!
Ja oma haasteeni on kaikille, että käykää kaksi kertaa viikossa lenkkeilemässä. Kävellen tai juosten, koiran kanssa tai ilman
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

Viestien lukumäärä : 908
Hevonen : Rana♥

ViestiAihe: Vs: Terveellinen tammikuu (;   Terveellinen tammikuu (; EmptyKe 01 Tammi 2014, 18:28

Mä tuun mukaan :-)
Haastan kaikki venyttelemään aina ennen nukkumaanmenoa!
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Terveellinen tammikuu (;   Terveellinen tammikuu (; EmptyKe 01 Tammi 2014, 18:42

On tulos aikamoiset paineet, ku vois vaan listailla tänne että haastan teidät käymään joka päivä tunnin kävelyllä tai juoksemassa ja muuta.. Kohta lista on kilometrin mittanen. Mitäs, tuleeko tähän jotain sydeemiä vai haastetaanko me toisiamme kilpaa ja lähetellään jotain reseptejä ja kerrotaanko kuinka reippaita ollaan oltu, vai? (: no, ehkä tästä ei tuu liian sekava, vaikka ei mitää systeemejä värkättäiskään : D

Oh Land - Perfection (;
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Terveellinen tammikuu (;   Terveellinen tammikuu (; EmptyTo 02 Tammi 2014, 07:33

Hei te ootte ihan nynnyjä, ku mä teen noi muutekkin mut micci jouluherkut jäää multa kyllä pois veljet hoitaa. Ja enhänmä juo. Mä haastan teijät kaikki hmph, olemaan tunti vähemmän koneella/ känykällä, omakäyttö menee ainaki aina överiks
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933

ViestiAihe: Vs: Terveellinen tammikuu (;   Terveellinen tammikuu (; EmptyTo 02 Tammi 2014, 12:22

Heii, ei tommosta voi kieltää o: varsinki ku mie en tee koneella muuta ku hoida näit virtuaalitalliasioit. Mut kaikki turhat koneella nuokkumiset kaikki vois kyl jättää pois, olkaa tuottavia (;
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.

Viestien lukumäärä : 50
Hevonen : Blair & Dancer

ViestiAihe: Vs: Terveellinen tammikuu (;   Terveellinen tammikuu (; EmptyTo 02 Tammi 2014, 15:54

Hitsi, mun on vaikea olla tuottava! Haastan muut keskittymään opiskeluun nyt koulujen taas alkaessa. Lenkkeilyyn, venyttelyyn ja terveellisesti syömiseen voisin lähteä mukaan.
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Terveellinen tammikuu (;   Terveellinen tammikuu (; EmptyMa 06 Tammi 2014, 14:26

No mä nyt voin näyttää Veeruskalle kieltä ja sylkästä tonne huoneen nurkkaan missä mun koulukirjat on nääntymässä huomionpuutteeseen, mutta kaikki muut haasteet otan ilomielin reppuselkään. (:
Meikä sai nimittäin superkummiltaan todennäkösesti nippanappa alle sadan euron edestä superfoodkamaa joululahjaks, ja en tiiä yhtään mistä aloittais. Varmaan raakasuklaasta... <3

Paketissa oli raakakaakaojauhetta, kaakaovoita, kookosöljyä, agave-siirappia, suberfood-trailmix ja olikohan vielä jotain muuta :3  oon onneni kukkuroilla!

Nii ja pitää mun tietty sanoa kanssa että venyttelyt sun muut joogat on tehty joka päivä, ja samoin semmoset freestyle-reivit hyvän musiikin tahtiin (: Nyt jos vaan en tulis kipeeks, ni vois mennä vähän ulkoilemaankin (:
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii

Viestien lukumäärä : 58

ViestiAihe: Vs: Terveellinen tammikuu (;   Terveellinen tammikuu (; EmptyTi 14 Tammi 2014, 18:05

Mie alotin eilen miu kahen viikon kuntoputken, eli kuntoilen joka päivä jollai taval ainaki puol tuntii (:
Oon ottanu mukaa kans ton Inkan venyttelyhaasteen ja kasviksiaki oon koittanu syyä (:
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Terveellinen tammikuu (;   Terveellinen tammikuu (; Empty

Terveellinen tammikuu (;
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: