| Terveellinen tammikuu (; | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Terveellinen tammikuu (; Ke 01 Tammi 2014, 17:34 | |
| Kaikkihan tekevät ties minkälaisia lupauksia uudenvuoden kunniaksi, ja niin minäkin! Aijon muuttaa elämäntapani terveellisempään suuntaan ja haastan teidät muutkin samaan! Tällä palstalla voitte siis haastaa muita tallilaisia liikunnan, syömisen ja nukkumisen saralla. Haasteen saa kuka tahansa heittää kenelle tahansa ja haasteen kesto voi olla parista päivästä kuukauteen. Myös omista yrityksistään saa raportoida vapaasti ja elämäntavoista keskustella!
Itse haastan jokaisen tallilaisen syömään kuukauden ajan joka päivä jonkinlaisen tuoreen kasviksen tai hedelmän!
Heitä oma haasteesi, ainakin Alex ottaa kaikki innolla vastaan! (; | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 720 Join date : 02.11.2013 Ikä : 28 Hevonen : Nikita
| Aihe: Vs: Terveellinen tammikuu (; Ke 01 Tammi 2014, 17:43 | |
| Ou mai gaad! Tää on mahtavaa! Toivottavasti kukaa ei menetä hermoja mun hypetyksiin ... Lupaan pitää itteni kurissa (; Alitetaan sillä että syödään eka kaikki jouluherkut pois, eikä juopotella enää uudenvuoden jälkeen (; | |
|
| |
Jasperii Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 58 Join date : 09.12.2013
| Aihe: Vs: Terveellinen tammikuu (; Ke 01 Tammi 2014, 18:24 | |
| Kannatan tota jouluherkkujen pois syömistä, mutta vedetää myös heviä! (; meitsi on siis mukana! Ja oma haasteeni on kaikille, että käykää kaksi kertaa viikossa lenkkeilemässä. Kävellen tai juosten, koiran kanssa tai ilman | |
|
| |
Inka Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 908 Join date : 24.11.2013 Ikä : 28 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Rana♥
| Aihe: Vs: Terveellinen tammikuu (; Ke 01 Tammi 2014, 18:28 | |
| Mä tuun mukaan :-) Haastan kaikki venyttelemään aina ennen nukkumaanmenoa! | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Terveellinen tammikuu (; Ke 01 Tammi 2014, 18:42 | |
| On tulos aikamoiset paineet, ku vois vaan listailla tänne että haastan teidät käymään joka päivä tunnin kävelyllä tai juoksemassa ja muuta.. Kohta lista on kilometrin mittanen. Mitäs, tuleeko tähän jotain sydeemiä vai haastetaanko me toisiamme kilpaa ja lähetellään jotain reseptejä ja kerrotaanko kuinka reippaita ollaan oltu, vai? (: no, ehkä tästä ei tuu liian sekava, vaikka ei mitää systeemejä värkättäiskään : D
Oh Land - Perfection (; | |
|
| |
Maikki Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Terveellinen tammikuu (; To 02 Tammi 2014, 07:33 | |
| Hei te ootte ihan nynnyjä, ku mä teen noi muutekkin mut micci jouluherkut jäää multa kyllä pois veljet hoitaa. Ja enhänmä juo. Mä haastan teijät kaikki hmph, olemaan tunti vähemmän koneella/ känykällä, omakäyttö menee ainaki aina överiks | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Terveellinen tammikuu (; To 02 Tammi 2014, 12:22 | |
| Heii, ei tommosta voi kieltää o: varsinki ku mie en tee koneella muuta ku hoida näit virtuaalitalliasioit. Mut kaikki turhat koneella nuokkumiset kaikki vois kyl jättää pois, olkaa tuottavia (; | |
|
| |
Veera A. Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 50 Join date : 21.11.2013 Ikä : 29 Hevonen : Blair & Dancer
| Aihe: Vs: Terveellinen tammikuu (; To 02 Tammi 2014, 15:54 | |
| Hitsi, mun on vaikea olla tuottava! Haastan muut keskittymään opiskeluun nyt koulujen taas alkaessa. Lenkkeilyyn, venyttelyyn ja terveellisesti syömiseen voisin lähteä mukaan. | |
|
| |
micci Hieno hevosihminen
| Aihe: Vs: Terveellinen tammikuu (; Ma 06 Tammi 2014, 14:26 | |
| No mä nyt voin näyttää Veeruskalle kieltä ja sylkästä tonne huoneen nurkkaan missä mun koulukirjat on nääntymässä huomionpuutteeseen, mutta kaikki muut haasteet otan ilomielin reppuselkään. (: Meikä sai nimittäin superkummiltaan todennäkösesti nippanappa alle sadan euron edestä superfoodkamaa joululahjaks, ja en tiiä yhtään mistä aloittais. Varmaan raakasuklaasta... <3
Paketissa oli raakakaakaojauhetta, kaakaovoita, kookosöljyä, agave-siirappia, suberfood-trailmix ja olikohan vielä jotain muuta :3 oon onneni kukkuroilla!
Nii ja pitää mun tietty sanoa kanssa että venyttelyt sun muut joogat on tehty joka päivä, ja samoin semmoset freestyle-reivit hyvän musiikin tahtiin (: Nyt jos vaan en tulis kipeeks, ni vois mennä vähän ulkoilemaankin (: | |
|
| |
Jasperii Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 58 Join date : 09.12.2013
| Aihe: Vs: Terveellinen tammikuu (; Ti 14 Tammi 2014, 18:05 | |
| Mie alotin eilen miu kahen viikon kuntoputken, eli kuntoilen joka päivä jollai taval ainaki puol tuntii (: Oon ottanu mukaa kans ton Inkan venyttelyhaasteen ja kasviksiaki oon koittanu syyä (: | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Terveellinen tammikuu (; | |
| |
|
| |
| Terveellinen tammikuu (; | |
|