Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuHahmojen oma keskustelupalsta #2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hahmojen oma keskustelupalsta #2

Siirry alas 
+33
Senni
Kristella
Kukka
Ellen.
Alana
Kics
Eevi-Sofia
Inka
Sandra
Emppu
Runo
Wili
Lilian.
Christian.
Vilja
Eveliina.
Nanna
Reetta
Viivi
Minna
Mikko
Janelle
Maikki
Daniel.
Salla
Max
Salli
Rafael
Miro
Celia
Stina
Katri
Nathaniel
37 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyKe 23 Heinä 2014, 23:20

k
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 27 Heinä 2014, 10:43

Osallistukaas kesäleirille! Varsinkin tuntiponien pitäis päästä vähän liikkumaan ennen syyskauden alkua..
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 27 Heinä 2014, 11:41

Ja mää haluun lisää seuraa leirille
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 27 Heinä 2014, 12:25

En tajua miten mä pystyin unohtamaan, mutta sain kerättyä rahat leirille ja Sissin kanssa tulossa ollaan :-) En vaan sitten tiedä, että miten selvitään Hallavan tallivuokrasta tai muista, mutta kyllä mummoilta aina vähän rahaa heruu... ja voinkin saman tien unohtaa ajokortinkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 27 Heinä 2014, 13:07

Tai voit tulla mättämään paskaa ja ruokkimaan hevosia koulun ohella, meiltä puuttuukin tallityöntekijä kokonaan :-D Sillä saisit ainakin osan tallivuokrasta hoidettua.

//tallipäikkyyn voi kirjotella merkintöjä tämmösestä toiminnasta d:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 27 Heinä 2014, 13:09

Oi kiitti Aleksi, oot paras <3 Oon jo matkalla >
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 27 Heinä 2014, 13:11

Eipähän ite tarvii tehä kaikkea :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 27 Heinä 2014, 14:24

Hahhah Mua huolettaa vaan se että jaksaako tuo läskimaha juosta pitkin uraa alkuunkaan, vai meneekö mun leirini teidän perässä kävelemiseen. En oo nyt voinut sitä pahemmin ratsastaakkaan kun ei se oikein ole vedossa, uskokaa pois se on jopa vähän laiskistunut! Kävin tossa aamulla maastoköpöttelemässä, ja ihan uskomatonta miten erillaiselta se tuntuu kun vertaa esimerkiksi Stephanien hevosiin. Pari kuukautta sitten eroa ei voinut edes huomata, ja nyt..
Tulis jo se varsa ulos! Mutta eihän se vielä tule, loppusyksystä on luvattu. Kuulemma syys-lokakuussa kannattaisi odotella jo varsomista. Toivotaan vaan että tulee tamma.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 27 Heinä 2014, 14:29

Siiseli tuntuu kyllä älyttömän virkeältä tänään, saa miettiä uskallanko edes ratsastaa sillä vai jääkö juoksutteluksi... oisko jostakusta seuraa neidin irtohypyttelyyn, niin saisi hän vähän tutustua heppakaveriin ja samalla liikuntaakin? Kunhan olen saanut lapattua vielä karsinan-pari puhtaaksi niin olis ihan hyvin aikaa Sissille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 27 Heinä 2014, 15:15

Mä voin tulla! Mä just lähen lompsimaan Hallavaan kohden (tietenkin kännykkä kädessä)
Takaisin alkuun Siirry alas
Nathaniel
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Nathaniel


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 27.07.2014

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 27 Heinä 2014, 15:41

Moikka!
Pyörin tänään Hallavassa kattelemassa paikkoja ja tykästyin saman tien. Varsinkin Darcy vaikutti tosi mahtavalta kaverilta. Jätin just Aleksille hakemuksen, toivottavasti pääsisin mukaan Hallavan porukkaan :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 27 Heinä 2014, 15:51

Luulinkin nähneeni uudet kasvot :-) Mahtavaa saada uusia kavereita Hallavaan! Niin öö ja, Inka olen.


Viimeinen muokkaaja, Inka pvm Su 27 Heinä 2014, 16:44, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 27 Heinä 2014, 16:22

Oi vitsi multa on jääny jotain näkemättä Mä oon Maikki jos joku ei tienny ja multa saa kysyä ihan mitä vaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Nathaniel
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Nathaniel


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 27.07.2014

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyMa 28 Heinä 2014, 13:03

Jee, mä pääsi Darcyn hoitajaksi/vuokraajaksi! Tuun varmaa tänää pyörimää tallille, haluuks joku esitellä mulle paikkoja? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyMa 28 Heinä 2014, 13:21

Mä tuun muutenki vähä auttelee Aleksia, tuu vaa nykäsee hihasta! Mulla oon vaaleat hiukset joissa on vaaleanpunaiset latvat, kyllä sä varmaan tunnistat ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Katri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Katri


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 26.07.2014
Hevonen : Bad Boy Pinocchio

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyMa 28 Heinä 2014, 13:36

Mä olen Katri ja omistan hullun (tai ainaki puolhullun :P) arabiruunan Pinokkion. Multa ei kannata tallin esittelyapua kysyä kun oon itsekkin täällä melkoisen uusi kasvo
Takaisin alkuun Siirry alas
Stina
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Stina


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 06.01.2014
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Palle

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTi 02 Syys 2014, 22:14

Takas täällä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTi 02 Syys 2014, 22:20

Hurjaa. Täälläkin on sieluja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyMa 08 Syys 2014, 21:59

Jees, ylihuomenna mulla ois synttärit, malttaisko joku tulla mun seurana vaikka viimeisiin kuiviin maastoihin ennen kuravellisäitä? :-) Meille saa toki tulla jatkoille, kyllä jotain keksitään, en jaksa koko päivää kotona kuitenkaan olla että ajattelin hoitaa talleilut jo aamusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 19:11

Tallilla on ollu kamalan hiljasta viime aikoina... missä kaikki on?-.- Loki lähti tänään jonnekin lisäkoulutukseen, uusia hoitajia kuulemma taas etsitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 19:19

Oi Loki lähti, varmi. Ihan kiva jos saatais uusien hoitajien myötä Halikseen vähän eloa Aleksin matkain aikana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 20:06

Mä oon yleensä tullut suoraan koulusta, ja nykyään uuden perheen säänöillä ei kauhean pitkään tallilla lorvita :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 20:11

Aleksi on siis vissiin lomalla, ja mulla on ollut kiireitä yo-kirjotusten kanssa. Lisäksi kuulin että Rana on paisunut ihan perunaksi syöttölaitumellaan ja Sissikin on päättänyt saada jotain jalkavaivoja. Niinpä joudun nyt sörkkäämään Sissin tauolle ja soitan vielä tänään Aleksille, josko Rana voisi tulla tänne viimeistään jouluksi meitä ilahduttamaan, kauhistuttamaan ja itseänsä laihduttamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 20:13

Aleksi on Espanjassa sukuloimassa kaks viikkoa. Sen talossa asuu sen aikaa yks Merja Vuorinen... Oottakaa kun näette tyypin... '-.-

Kirjotan just tarinaa tallin tapahtumista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 20:28

Tuo loppu ei kuulostanut hyvältä :/ (huolestunut)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 21:39

Merja ei todellakaan ole kovin hyvä jos sen tullut Aleksin tilalle. Toivottavasti saatais liskäö porukka tänne!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 21:46

Suuta soukemmalle tytöt, mitä jos Merja vaikka sattuu löytämään meidän foorumin. Ja Aleksikin varmaan rakastaa meitä tosi kovasti jos sattuu lueskelemaan näitä ja me puhutaan sen sijaisesta pahaa. Se on siis vaan sijainen, lähtee kahden viikon päästä.
Iltatalli oli muuten paljon helpompi kaksin. Kiitos avusta Salla:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 21:55

Noh en muutenkaan pidä sellasista "kuninkaista". No onneks meillä alkaa menee vähän paremmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 22:01

Sittepähän lukee mhjäwmhjäw... tommone konimuskaakkimus kiva tyyppi mut hei väärä paikka.

/Maikkimaisuus >
Takaisin alkuun Siirry alas
Celia
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Celia


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 23.10.2014

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 22:33

Eli hepskukkuu! : ) Olen Hallavan ratsastuksenopettaja ainakin Aleksin loman ajan, eli Celia Viertola on nimeni ja olen siinä 23-kesäinen tuore ratsastuksenope. Pakko todeta että minustakin tosiaan tallista vastuussa oleva on hieman kummallinen, Aleksin kanssa tästä pestistä sovinnon enkä niinkään hänen, lupasi uusi pomoni ottaa häneen itse yhteyttä. Olen tosiaan tallissa auttamassa meidän urheaa Valmaa ja tuntien aikaan niinsanotusti rääkkään teitä kentällä. No ei, kyllä mua on haukankatseiseksi sanottu, mutta rennoksi myös! ;-)

It's me, Inka! Don't hide from me!


Viimeinen muokkaaja, Celia pvm To 23 Loka 2014, 23:19, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 22:50

Oi cool! Uutta virtaa. Mä ainakin haluan rääkättäväksi.

inka pystyks jo huomiseks kirjottamaan maikil ja rassel yksityis estevalmennuksen? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyTo 23 Loka 2014, 23:01

Hei aika mahtii että saadaan yks tyyppi lisää! Vois yrittää huomenna puuhailla Mincan kanssa jotain järkevää ettei menis ihan lepsuiluks koko homma!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyPe 24 Loka 2014, 08:44

Helpotuksen huokaus. Ihanaa.
Tervetuloa Hallavaan Celia, koita kestää meitä>
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyPe 24 Loka 2014, 16:04

Huhhuh mikä viikko, onneks nyt vihdoin on perjantai ja pääsen rentoutuun. Tervetuloa Celia, mukava saada tänne Hallavaan pätevä ratsastuksenopettaja taas vaihteeksi!
Asiasta toiseen, musta tuntuu että toi tammamamma poksahtaa hetkenä minä hyvänsä. Kauheet paineet jo nyt kun varsa ei oo vielä ees syntyny, mites sit kun se vihdoin syntyy..
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyPe 24 Loka 2014, 16:34

Perjantait on parhaita päiviä! Voi Salla toivo vaan ettei siitä tuu sellasta prinsessaa ja, että se olis helppohoitonen varsa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyPe 24 Loka 2014, 17:04

Terveiset Karibian mereltä! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin siellä koto-suomessa!

lämpimin terveisin,
Piraatti-Aleksi
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyLa 25 Loka 2014, 22:30

Eipä tässä muuta, kun että Snezana varsoi tammavarsan. Shokissahan mä olen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyLa 25 Loka 2014, 22:55

Mitä mitä, onnee varsanomistajalle ja nykyiselle mammalle<3
Mikki ei sitten tulekaan enää takas, että tiedoksi kaikille;:__; Sen takia oon vähän alamaissa.
Ketkä kaikki tulee huomenillalla tallille?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 26 Loka 2014, 08:52

Onneeeee Salla ja Snezalle ja varsalla terveisiä! Ite en oo tulossa huomenna...
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 26 Loka 2014, 10:21

Tuun, mun täytyy tuoda Rana tänne niin ilmestyn joskus puol kuuden aikaan :-) Ja onnea uudelle varsan omistajalle sekä Snezu-mammalle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 26 Loka 2014, 10:47

Epäreilua, Aleksi!! Ei vaan... onnea tajuttoman onnenpotkun johdosta:D Rentoudu ja nauti lomasta, sä olet takuuvarmasti sen ansainnut:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 26.11.2013
Ikä : 27

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 26 Loka 2014, 10:50

Eräillä vaan käy tajuttoman hyvä tuuri... Pidä Aleksi hauskaa sillä aikaa, kun me tallilaiset raadetaan täällä Suomen kaamoksessa otsa hiessä:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 26 Loka 2014, 11:13

Joo, mä ilmestyn tallille Pakkokin, en haluu missata pikkuvarsan ensimmäisiä päiviä maanpäällä. Jos jollakulla on muuten nimiehdotuksia, niin sopii ehdottaa. Niille jotka ei vielä oo pikkuvauvaa nähny, niin se näyttää olevan päistärikkö, niinkuin isänsäkkin. Tosin ei sitä sitten tiedä vaikka se vanhempana rupeisi kimoutumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 26 Loka 2014, 21:57

Moro porukat. Mä löysin teidän keskusteluforkan ja tulin ilmottamaan olemassaolostani (vaikka olisi varmasti ollut parempi stalkata teidän spekulointeja mun valloittavasta persoonastani ensin). Olen tosiaan Rafael ja sain just raahattua kamat tänne tallinomistajan taloon (täällä haisee pesuaine) ja yritän löytää itelleni jotain syötävää. Voitte tuoda mulle huomenissa ruokaa, niin en näänny ekalla työviikolla (palkka ei tuu etukäteen). No, huomenna nähään. (taidan nukkua eteisessä)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptySu 26 Loka 2014, 22:37

Terveppäterve! Mä on Salli Mincan erittäin ahkera hoitaja!:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyMa 27 Loka 2014, 06:27

Tervetuloa sitten vaan! :-) Inka-nimeä tottelen ja huomenna muhun törmää vasta iltapäivällä, mutta sitten mä saavunkin tänne heppavahvistuksen kanssa, kun mun Sissi lähti eilen ylläpitoon hevoslääkäriksi valmistuvalle. Oon aiemminkin tehnyt tallihommia vuokran eteen, joten toivoisin että voitais vähän jutella tästä? Mut löytää sitten puol kuuden jälkeen hoilaamalla nimeä ja kyselemällä muilta missä menen. Nauti ekasta päivästäs tallilla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyMa 27 Loka 2014, 11:30

Meillähän on täällä ihan keskustelupalsta, siistiä! Eli meikä on Max ja alotan tänään pitämään Hallavassa ratsastustunteja. Saa tulla nykimään hihasta ja moikkaamaan. Mut löytää myös Halin tai Lokin karsinalta, jos en oo tuntia pitämässä.
Mulla on sitten myös tanskandoggipentu Puppe, mikä nyt ainakin alkuaikoina pyörii mun mukana kun ei sitä yksinkään voi jättää :>
Mutta joo, nähdään tänään tallilla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyMa 27 Loka 2014, 18:58

Nähdään vaan! Kiva kun tallille tulee uusia koiruuksia, toivottavasti se ei kasvaessaan pistele poskeen mun vesikoiraani Emmaa! ;-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyMa 27 Loka 2014, 19:13

tervetuloa tallille Mä oon Salla, mä omistan sen kärpäskimon täysiverisen varsoineen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 EmptyKe 29 Loka 2014, 20:44

Ketkä kaikki on tulossa huomenillalla tallille?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta #2   Hahmojen oma keskustelupalsta #2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hahmojen oma keskustelupalsta #2
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 7Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» Hahmojen oma keskustelupalsta
» Hahmojen esittelyt #3
» Hahmojen esittelyt
» Hahmojen esittelyt #2
» Hahmojen esittelyt #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hahmojen elämää-
Siirry: