Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #3 - Sivu 8 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #3

Siirry alas 
+17
Lilian.
Valma
Aleksi
tsuukiko
Christian.
Maikki
Alana
Max
Janelle
Vilja
Eveliina.
Nanna
Salla
Viivi
Rafael
Salli
Reetta
21 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTo 12 Maalis 2015, 16:32

Asta on viimesiklään paksuna, mulla on sarjista kehitteillä siihen liittyen (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyLa 14 Maalis 2015, 14:15

Hiih, kirjoitin ekan hoitomerkinnän piiiiiiiiiitkään aikaan. Käykää lukemassa ja kommentoimassa:D Ei nyt tullu Mirolta tarinaa, mutta yritin kuitenkin antaa Nannalle vähän inspiraatiota:)

Kävin muuten eilen iltapävällä ratsastuskoululla pikkusiskon kaa. Se oli eka kerta kun kävin missään enemmän kun kahden hevosen tallilla... ja en kyllä oikeen tykänny D: Kauhee hulina koko ajan, lapsia joka paikassa, ja tallin käytävällä ja yhellä semmosella hiekkakujalla meni isoja hevosia jatkuvalla syötöllä eestakas. Se oli vähän liian kaoottista mun makuun. ja sit se että kaikki ihmiset siellä katto mua kun muukalaista kun mulla ei ollu mitään tallivaatteita päällä. Ja näin vuonohevosen, joka oli paaaaaaaljon isompi kuin miksikä oon ikinä Dunjaa kuvitellu DDD:
Mut shettikset oli supersöpöjä<3
En ollu koskaan kuvitellu, että ratsastuskoululla olis niin sekavaa ja meluista ja kaikkea D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyLa 14 Maalis 2015, 17:12

Ei niillä kaikilla ratsastuskouluilla niin isoa hulinaa oo, vaikka meidän tallilla onkin se 30 hevosta ja kaksi tuntia aina kerrallaan, niin silti on rauhallista ja aina mukavaa mennä sinne. (: saattaa tosin johtua siitä että käyn viikonloppuisin, mutta ei siellä arkisinkaan niin kovaa vilinää ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptySu 15 Maalis 2015, 08:52

Mä en tiiä mihin mä nyt tän laittasin, mutta kuitenkin.. :3

Mä vaan täs venailin et millon tohon mun hakemukseen vastataan? Onks siin joku tietty päivämäärä et just sinä päivänä vastataan kaikkiin vai miten se tapahtuu? Laitoin Max sinne sen hakemuksen mutta jos en pääse hoitajaksi jään tänne kyllä mielihyvin pyöriin. :DDD

Jaaa, oli mulla jotain muutakin asiaa mutta katos tossa kirjottaessa...? Äh, no eipä sillä niin väliä. Ja jos saan keskusteluun tunkeutua, niin tallilla jossa ite käyn, on yleensä ihan rauhallista mut sittenkun tulee ne "heppakerholaiset" niin sitten kyllä alkaa huuto ja kitinä. Otsa rypyssä kerhon pitäjät yrittää pitää ryhmän koossa mutta jokainen myörii vaikka missä. Joskus sain sellasen kakaran kiinni joka yritti kiivetä aidan yli orivarsojen tarhaan. Talutin sit sen sillein (kerhotätimäisesti) muitten sekaan. Oli kakara nolona. :DDDDD Eihhh, naurattaa vielki! :') Mutta muuten ei oo kummosta hälinää ainakaan meijän tallilla mutta kiusaajia riittää. Niitä, jotka hoivaavat omia hoitsujaan eikä anna kenenkään muun hoitaa niitä ite.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptySu 15 Maalis 2015, 12:16

Max valitsee yleensä uudet hoitajat. En uskalla heittää tätä tapaa menemään ilman ylimmän ylläpidon lupaa D: Eli odotamme gurumme päätöstä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptySu 15 Maalis 2015, 16:09

Juu, niin mä ajattelinkin
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptySu 15 Maalis 2015, 18:21

Hah, tukinpa sit itekkin tänne 8D
hjscbkjbhjsbdl odottamine ei kuulu mun lempipuuhii lolz tärisen tääl koneel ja iskä on välil sillee =-= ja mä vaa räkätän ku katon tubesta animeshittiä.

joo ihana tilannekuvaus.
Eli näi pikasesti, oon Andreas ja hain ton Darcyn hoitajaks. Heh.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptySu 15 Maalis 2015, 18:35

Tervepä terve:)
Suosittelen muuttamaan ton käyttäjänimen, koska kukaan tuskin tajuaa Adreaksen ja Tsuukikon yhteyttä:D Mutta jooh, mä vietän rattoisaa sunnuntai-iltaa niinkin mukavast kuin läksyjä tehden. Ja katselen kaipaavasti klarinetin suuntaan. Huoh...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptySu 15 Maalis 2015, 20:18

Hei eikö kukaan kommentoi mun tarinaa?:(
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptySu 15 Maalis 2015, 20:25

Mun oli tarkoitus mut ei vaan saanu aikaseks mitään järkevää (: kirjotat jotenki sulosia tarinoita, ja lukaisimpa sitten ne kaikki siitä heti :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyMa 16 Maalis 2015, 07:21

Joo hei valitsen (Aleksi valitsee) hoitajia tänään illal, sen aikaa saatte rypeä jännityksessä :-D

//vitsi maanantaina puol seittemältä heräämine ei tunnu yhtään nii kamalalta ku saa herätä rakkaan vierest <3

... ja kyllä, tulette kuulemaan paljon siirappia suustani tulevaisuudessa...


// ja mä sit btw yleensä laitan palautteen hoitomerkinnöistä edelliseen viestiini jos kukaan ei oo laittanu kommenttia väliin. Nytkin sieltä löytyy palautetta Valmalle ja Maikille vähän vanhemmassa viestissä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyMa 16 Maalis 2015, 15:43

No voi himskatti, ilkimys XD


mä yritän oppii käyttää tota skannerii et voin sitte jos mukaan pääsen niin skannata ton Andreaksen
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyMa 16 Maalis 2015, 16:16

Kävitkö näin nopeesti kylillä huutelemassa?:D

Ja ihanaa Max, oon iloinen sun puolesta meinasin kirjottaa "loinen"... ja nauti<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyMa 16 Maalis 2015, 19:43

Aaargghhh... X3 I can't wait eny more!!!!! Odottaminen ei tosiaan oo mynkaan mitään lempijuttui.. Stalkkeroin tän illan tota palstaa ja toivottavasti joku on vastannu <3 1_1
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 12:29

Ööö... No illan stalkkerointi meni sivu suun ku simahin läppärin viereen.. 0_0 Mutta ihana Aleksi (pusi pusi hali hali <3) Päästi mut Been hoitajaks! Jeah, enää esittelyt raapustamaan ja sit tarinaa!

MUOKS: Istukselen taksissa niin kirjotus on vähän sökkööö.... //Elkää luulko että oon nelosella :'D Mä istun tääl sika kun btw liftasin itteni poies sielt.. Joo, mä tiiän. ..lintsaan x) Mutmut siihen on hyvä syy :3 Mun luonne on kyllä ihan erillaonen kun Claran. Clara ei never ever lintsais. ;* Mä oon siis aika vastakohta Claralle. Clara on ujo ja hirvee hikke koulus ja mä taas.. Juujuu tajusitte kuitenkin ~_~
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 16:03

Heii loistavaa että tulee lisää porukkaa! Tervetuloa molemmille! Itselläni ois haaveena saada täksi illaksi hoitotarinaa raapusteltua, kun jalkoja särkee niin ei huvita tehdä mitään muuta kuin röhnöttää. :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 16:07

Velkomna nya skötare:D
Mäpä annan teille vähän alkuohjeistusta:
1. Kirjoittakaa itsestänne tähän topiciin noin 80 sanan mittainen esittely hän-muodossa. Se esittely sitten kopsataan tänne. Kuten huomaatte, monet ovat lisäilleet foorumilla esittelyynsä kaikenlaista kivaa, nippelitietoa, yms. Kannattaa ainakin antaa ulkonäkökuvausta vaikka ranskalaisin viivoin siltä varalta, että Max innostuu pirtämään. Jos kirjoitatte pitemmän esittelyn, erottakaa siitä jotenkin se lyhyt pätkä, joka menee pääsivuille.
2. Sit ei muuta kun rustailemaan tarinoita, runoja, kuvia, mitä vaan:) Mä rupean nyt päivittämään pääsivuja:D
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 16:18

Omf, piirsin viimeyönä hirveen myöhään XD neljältä sit tajusin et ainiijoo, Max lupas hyväksyy ne eile illal. Iloksein sain huomata että jee, oon Darcyn hoitaja 8DD
Sitte ei malttanukkaa nukkuu enää ja kuudelta herätys ja boom. Nukahin mä onneks ja heräsin seittemältä nii et 20minuuttia linkan lähtöö... Ehin onneks pysäkille :'DDD

Kiitus ohjeista Valmaseni :3
Tosiaan mulle ei tarvi profiilikuvaa piirtää, saan tehtyy sen ite ku ny opin käyttää tota skanneriiki 83 Tänää varmaa skannailen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:04

Mä oon taas vaihteeks iha innoissani virtuaalitalleilusta : D Johtuskoha ehkä keväästä? Ehkä suurin syy on kuiteski se että muutkin näyttäs olevan täällä aika innoissaan (;
Ja siis jos joku ei hiffannut, niin oon sama tyyppi kun Maxin hahmon takana (:

//Mä oon sunnuntaina menos kattoo N:n ja joitteki sen kavereitte kaa Devin Townsendin keikkaa. Oon iha innoissani :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:12

Mäkin oon, nää on mun ekoja kertoja virtuaalitalleilla XD
Lähinnä oon pyöriny sellasessa paikassa ku FlirttiStoori roolipelailemassa joka on muuten hemmetin hauskaa, koska hahmojen luominen is too much fun 8DD ja niiden suhdekoukeroiden kehitteleminen ah

Kevät kyl tekee sen et itekki oon noussu tolta huoneen nurkasta mörköilemästä ja sosiaalistunu (enosaakirjottaa.com)

ohh pidäppäs hauskaa 83
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:27

Eih, Andreas XD Mäki (olin) FlirttiStoorissa x) Se oli kyl iha hitsin kivaa tehä niitä hahmoja kehitellä suhteita ja rikkoo välejä ja todellakin ah

Mutta Valma kiitos ohjeistuksesta kävinkin sinne jo raapustelemassa Ehin laittaa Maxille / Aleksille viestiä ulkonäöstä eli avaa odotellessa.. Ei juma tuleeko tänään hinnalla millä hyvänsä? Saatan olla mauton musta se on ihan hiton hauska ohjelma X3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:27

Muakin innostaa, haluun kirjottaa ja ropettaa ja piirtäisin jos kerkiäisin joskus isolle koneelle. Aikaa vaan on vähänlaisesti. Hemmetti tätä viikko-ohjelmaa.
Maanantai Kamariorkesterin harkkoja kolme tuntia.
Tiistai Säestysharkat klarinetille.
Keskiviikko Säestysharkat viululle + klarinettitunti.
Torstai Klarinettiyhtyeen harkkoja kaks tuntia.
Perjantai Viulutunti.
Lauantai Erään pienemmän projektin harkkoja kolmisen tuntia.
Sunnuntai Sinfoniaorkesterin harkkoja neljä tuntia.
Oli pakko kirjoittaa se tähän, koska tää on ehkä suurin buumiviikko sitten viime syksyn D: Blaah... Vaikka täytyy sanoa että oon ihan liekeissä kun pääsee tekemään paljon tiiviillä aikataululla. Ja toteuttamaan omaa luomisintoa:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:30

Oi Valma, soitatko sää klarinettia?? :O
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:33

Täällähän on joku ihmisbuumi meneillään! Täältä päin pitäisi tulla tarinaa tänään/huomenna, saatte sietää nauttia irlantilaisen st. Patrick's day hössötyksestä (; (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:33

Ohhoh Valma, pakko nostaa hattua tuolle. Itselläni ku ei oo ku tiistaina ja keskiviikkona luennot ja muuten oonkin ihan leppoisilla meiningeillä, että jeejee. Ei tuu kateeks.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:33

Juu, love it<333 ja alttoviulua. Mut on helppo bustata, koska taidan olla tällä hetkellä ainoa suomalainen, joka on valinnu musiikkiopistossa soittimensa näin oudosti:DD
Ja Aleksi, awww, pidä hauskaa:))))
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:35

Ohh omg uskon et on kiireistä D: poikkihuilu on kiva juttu mutta ei oo rahaa >.>

Mä alotan ensviikolla paloharkaattt uhah 8D
ja käyn silloin tällöi ratsastelees kaverin ponskeilla ne on nii sulosia ja omf
muuten vietän mun päivät koneella animen ääres, kirjojen tai mangan luona, piirtääs tai sit lauleskelen huvikseni 83

kirjotan sekalaisesti koska oon innoissani ja hyvällä tuulella XD tekis mieli alottaa jo Andreaksen ja Darcyn yhtenen polku mutta emmä jotenki pysty keskittyy nyt : DDD

mikäs Clara oli sun nimi flirttistooris? mä oon angelicaeeh
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:37

Oij, mäkin oon ollut muistaakseni yläasteikäisenä flirttistoorissa. Ootteko saanu sen punatukkasen bitchin ihastumaan teihin?:D Yritin sitä joskus varmaan kolmella eri ukolla, ja koskaan en onnistunut;(
Ja ompas meitä paljon:o
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:37

AINIIJJOOO TÄNÄÄ ON ST.PATRICKIN PÄIVÄÄÄHHHH

tää sama päivä sattuu myös olemaa meifdän otakujen keskuudessa ns 'homopäivä' XD otakupiireissä poikarakkautta puhutellaan nimillä yaoi (=vähä sellasta hardimpaa menoo) tai shounen ai (=pusuja ja haleja)


i know im too fakin weirdo XD



CASTIEL YÄK HYI EI IKINÄ DDDX
Mutta Armin ja Alexy ja Kentin uhah
pääsijn muute just 16 jaksoon yaas


Viimeinen muokkaaja, tsuukiko pvm Ti 17 Maalis 2015, 17:38, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:38

Voi Valma, mä olin varma et oon ainoa joka rakastaa klarinettia <3 Mä uudistan tota mun lyhyttä esittelyt kun pääsen alkuun, siihen tulee sit kaikkee nippelitietoa Juu, täällä on kyl joku ihmisbuumi meneillään tuntuu et kaikki on online ja Andreas olin tyylillä joku Asshley.. Tai sinne päin.. En mää muista se oli niin hankala ja mulla oli automaatti kirjautuminen et ei tarvinnut kirjottaa sitä D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:39

Ah sisko teki nuudeleita nam.. I coming soon!
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:41

Mä taas kattelen Frendejä, kun yritän kirjoittaa. Tokihan se menee tosi tosi tehokkaasti, kun kattoo samalla jotain muuta, mutta minkäs teet, en jaksa ettii musiikkiakaan ja Netflix on päällä.

Automaattiset kirjautumiset on kyl rakkaus <3 Sit ku pitäs päästä jonnekin vaikka toisella koneella, niin mulla on aina hirvee arpominen, et mikähän tän tunnuksen salasana nyt on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:48

Nyt meille synty vuosisadan perheriita kun riideltiin siitä että pystyykö Amerikasta salakuljettaa tankkeja Englantiin ja niin edelleen. Nyt kaikki mököttää kun toinen usko että suihkari mahtuu lentokoneeseen.. :DDDDDDD Okei, meidän perheriidat 6/5
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:49

XDDD mahtavaa


sugoi wa desu ne
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:53

Andreas mistä tulee toi ihme: stuusiko??

Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:56

Olispas meilläkin tollaiset riidat, meillä on vaan hirveetä huutoa ja sit kaikki on pahalla päällä. :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:56

ahaaaaivan

tsuukiko on muunnelma japaninkielisestä sanasta Tsukiko, joka tarkoittaa kuun lasta 83
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:56

Hei Clara soitatko klarinettia?
Mullakin on automaattinen kirjautuminen koko ajan:DD Just muutama päivä sitten tuskailin että olin unohtanu Miron salasananDX Mulla on nimittäin aina Valma ekana päällä:D Joo, eli siis Miro ja Valma on molemmat mun hahmoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 17:57

toinen yaoista innostunut ilmottautuu! (vaikken kyllä kenellekkään koskaan IRL tätä tunnusta) :d

Pentuna tuli luettua tosi paljon mangaa, mutta nykyään vahemmän ja animea en oo koskaan kattonu. Tosin mun kaveripiiristä melkein kaikki piirtää mangaa ja muutama kattoo animea, eli aikalailla siinä kulttuurissa oon kiinni koko ajan :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:00

Totuuden nimissä täytyypi tunnustaa että kyttään jatkuvasti, että joku kirjoittaa jotain:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:01

Joo kyl soitan. Käyn tunneilla

Joo, ne automaattikirjautumiset on kyl niin mahtavia jos on kaks profiilii Mutta juu, noi perheriidat on kyllä välillä aika outoja kun nyt kaikki murjottaa omissa oloissaan :'l btw ärsyttää.. Ukrainan kriisikin oli kerran riitana x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:01

Mä oon kattonu kauan sitten animee ja joitakin mangoja lueskellut kanssa. Mutta se on jotenkin jäänyt en tiiä, en vaan oo saanu siitä sit enää kiinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:01

AHFAUCVFNÖ HYVÄHYVÄ TYTTÖPOIKAMIESNAINEN ALEKSIMAX

mulla on onneks IRL sekä ympäri maailmaa tyyppejä jokka on kans otakuja 8DD

ereri is love ereri is life <3 sen parempaa poikashippia ei vaan löydy :3

no mutta hei, jos joskus innostut kattoo animee nii kantsii semmonen ku Attack On Titan/Shingeki no Kyojin. Isayama Hajimen luoma ihana sarja joka tuottaa itkutraivarikohtauksia ihan liikaa ;____;
se vaikuttaa tyhmältä ja eeppiseltä varmaa ekoilla kerroilla mutta katoppa eka jakso nii oot ihan myyty/ja saanu silmäraiskauksen koska titaanit
okei en spoilaa enempää XD
https://www.youtube.com/watch?v=z3LHE5U8iOw tos on varmaan sen paras traileri cx
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:02

Clara kauan oot soittanu? Soitatko yhtyeessä? Kuinka tavoitteellisesti soitat? Esiinnytkö sä paljon? Ootko tehny tasiksia?
//Btw missäköhän Risu-kulta luuraa?<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:05

Oon soittanut vasta pari vuotta.. En kauheen tavoitteellisesti soita, mutta esiinnyn kyllä lähipiirin tapahtumissa välillä yhtyeessä en kyl soita joskus säestän kuoroja kyllä.

Kamala kun kaikki lähettää viestejä samaan aikaan en ehi pysyy perässä :0
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:05

Sori ei pysty xd
En vaan fyysisesti voi kattoo mitään animoituja leffoja/sarjoja, oon liian hollywood elokuvien parissa kasvanut :DD
(en voi sietää ees mitään disney leffoja)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:06

Aleksi en mäkään XD
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:07

ah mä vihaan disneyleffoja XD liian eeppisiä


mutta piirretyt on kyl ainaki välil parempii ku oikeet koska lol #thuglyfe


taisitte saada seon otakunörtin seuraanne :DDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:07

Emmäkää, vastalen viiveellä kaikkiin ja noita notifications-juttuja satelee vaan lisää ja lisää D:
Hei mullakin tulee tän kevään lopussa täyteen kaksi vuotta klarinettia. Et oo ainut myöhässä aloittanu.
Kun kirjotan tätä viestiä niin välissä on tullu kolme "notifikaatiota" :DDDDDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 EmptyTi 17 Maalis 2015, 18:09

Mitääää olenko mä muka ainut joka rakastaa Disney-leffojaa? No okei, niitä vanhoja, nää uudemmat alkaa olee niin tylsää kuraa, että oikein itkettää. Mutta Jellonakunkkua ei mikään voita <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 8 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #3
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #6
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: