Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #3 - Sivu 14 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #3

Siirry alas 
+17
Lilian.
Valma
Aleksi
tsuukiko
Christian.
Maikki
Alana
Max
Janelle
Vilja
Eveliina.
Nanna
Salla
Viivi
Rafael
Salli
Reetta
21 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyMa 06 Huhti 2015, 18:49

Pakko kompata Alanaa, mulla on itelläni pien poni joka on ihan kamala! Se potkii, puree, pukittelee, ja sellasta.. D: Se ehkä lopetetaan.. Mutta meillä on vuokrassa nyt sellanen puoliverinen joka on kauheen kiltti, eikä tee kellekkään mitään. Oikeestaan en tunne yhtään isoo monstereita, kaikki mobsterit on musta just pikku poneja.. Ja sit meidän lähellä olevalla ratsastuskoululla annetaan aina ensikertalaisille sellanen sairaan iso möhkäle, just sen takii et pikkuponot on niin itepäisii et, kuka tahansa ei voi ratsastaa niillä D:::
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyMa 06 Huhti 2015, 19:16

No meillä on melkein naapurissa semmonen kahden hevosen talli, jossa asuu yhden naisen yksityisheppa ja ennen asui myös sen lapsuuden eka poni, semmonen vanha ja äreä shettis, ihan kamalan luonnevammainen ja villi, mutta mä tykkäsin siitä ihan hirveästi ja kävin aina hoitamassa sitä ja joskus ratsastamassakin (aina ilman satulaa) ja lensin alle vuoden aikana varmaan kymmenen kertaa:D No sitten se poni piti lopettaa toistuvien ähkykohtausten takia:( Se isompi heppa on olevinaan tosi kiltti, mutta mä kammoan sitä juuri siksi, että se on niin tungetteleva ja yliystävällinen.  D:
Mä sovin kyllä pituutenikin puolesta paremmin pikkuponeille kuin isoille, mä oon just ja just 150-senttinen:'D

//Mulle on siis se ja sama, millainen luonne hepalla on, kunhan se on pieniXD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyMa 06 Huhti 2015, 19:21

Mä oon nyt pääsiäisen kotona ni pystyn sanomaa xD
Oon yrittäny taas patistaa sitä takas Hallavsan mut ei sitä oikeen kiinnosta D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyMa 06 Huhti 2015, 19:24

Nii.. Meijän poni ei ähkyile mutta sillä on kaviokuumetta.. D: Ohan se sulonen, mutta kamala luonne sillä on. Mulla Valma just on korkeus se ja sama kunhan luonne on hyvä x)

Aleksi saanko kysyä että ketä? Mitä? Ja häh? :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyMa 06 Huhti 2015, 19:30

Hei ja tonne "muut tarinat" pääsiäsleiri turinoihin tuli tarina! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyMa 06 Huhti 2015, 19:30

Mikki slash Rafael slash mun pikkusisko, joka oli siis aika isossa roolissa Hallavassa ennen kun sä tulit :-D

// Nii siis ku Valma pyys mua sanoo sille terkkui, ku mä sanoin terkkui Valman oikkusiskolle joka pyöri täällä joskus Lottana


Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm Ma 06 Huhti 2015, 19:32, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyMa 06 Huhti 2015, 19:31

Oli, snif ;__; Noo, kyllä me pärjätään.
Ainii, Lotta käski sanoo takas n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyMa 06 Huhti 2015, 19:34

Ihana tarina Clara, hei sun hahmo on vissiin Ruotsista, pakko kysyä ootko säkin?
//Oikkusisko?

//kirotusvirhe -A

//Anteeks, mun on aina pakko huomautella niistä:D


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ma 06 Huhti 2015, 22:14, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyMa 06 Huhti 2015, 21:46

Ihana tarina, Clara! (ehkä vähän liikaa mun toistoa tosin, koska se kuitenkin pohjautu mun tarinaan niin ei olis välttis tarvinnu kaikkee toistaa, mutta eihän se mitään haitannut!) Ja Aleksi oli piirustanut ihanaisen kuvan <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 12:29

Valma mä en oo Ruotsista, mun iskä on.. :-D (teen dear diaryyn "elämää Ruotsissa" - tarinan! kiitos kehuista, Janelle mä kirjotin sen sillei et katoin tapahtuman kulut siit ylhäältä, ja sit aloin kirjottaa omaa sen pohjalta. Mut joo.. Se rakenne oli ehkä liian samaa kun sulla, ja sen varmaan huomaa paremmin kun sä oot sen pohjan ite kirjottanu :3

/Oukkei. ... Siis Rafael oli joku old ja Mikki oli old.. Ja Lotta.. Taidan päästä jyvälle :-D

//Ja ihana piirros Aleksilta! Muuten, piirrätkö kuvat tietokoneella vai käsin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 12:59

Piirrän eka luonnoksen paperille, otan siitä kuvan ja piirrän varsinaisen kuvan tabletilla. Semmosella ohjelmalla kun sketch book pro. Ja siis käytän kosketusnäyttökynää (mikä on vähän tönkkö ku se kärki on nii levee) mut on se parempi kun sormella piirtäen xD

Mulla ois koulun kautta mahollisuus myös piirtää piirtopöydällä photoshopissa, mut tykkään tost tabletilla piirtämisest enemmä vaik ei tuukkaa nii tarkkaa jälkee (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 13:23

Ookoo. Mä voisin kokeilla, kun meilläki on tabletti :-D Noi sun piirrokset on vaan niin hienoja! Vois ehkä kokeilla Beetä piirrellä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 13:43

No nyt olis kunnolla tekemistä Hoito II-kurssilla :-D Siitä vaan suorittamaan, viikko aikaa. (;
Ja junnutunnin pohjakin tuli tänään!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 14:28

Mitä kummaa Clara, meillä onkin paljon yhteistä:D Munkin isä on Ruotsista, ja oon asunut ruotsinkielisellä paikkakunnalla ja sitten ihan i Sverige:DD Osaatko puhua paljon ruotsia, puhutko suomenruotsia vai rik svenskaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 14:29

Nii ja mistä päin sun isä on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 14:33

Asuuko sunkin isä Ruotsissa?! Häääää.....? Ruotsia en ees kauheen hyvin puhu, iskä kuitenkin on opetellu sen verran ruotsii. Se asu Malmössä, jonka jälkeen se muutti Suomeen, ja nyt sillä on kämppä Tukholmassa jota se vuokraa aina välillä. Tällä hetkellä se on Suomes :#

Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 14:34

Vi har en gemensam parjon
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 14:35

Iskä asuu nykyään täällä samassa paikassa kun mäkin, eli Suomessa. Se on vaan asunu lapsuutensa Ruotsissa, Uppsalassa. Mä oon asunu pikkutyttönä siellä, se on aika lähellä Tukholmaa. Käydään kans kesällä mökillä Dalarnassa (en muista tarkkaan paikan nimeä), mutta se ei oo sama asia, kun melkein kaikki puhuu suomea D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 14:37

Parjon?:D
//Ursäkta, jag är halvhjärtat i dag:P
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 14:46

Sori kun tässä kirjotuksessa kestää hävettävän kauvan.. Mlla on kädet täynnä hommia ton kurssin kanssa D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 14:47

Hei, hei, toi oli kirjotusvirhe! :-D Jännä kun meillä on niin paljon yhteistä.. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 18:55

Huhhuh mulla on tuol puhelimen muistiossa aikalailla kohta valmiina pääsiäsleirinmaksu ja sit viel noi kurssin ja tuntien maksut:p mun iskä tääs on aina keväästä syksyyn töissä Ruotsissa:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 18:55

Aijaa.. :-D Mä alan väsäilee lisää noita hoito II juttuja..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 19:21

Mulla on huomenna konsertti, ja musta tuntuu että se ei tuu menemään hirveän hyvin D:

Hei minkä kokosia islanninhepat on? En jaksa selittää, mutta pääsisin ens kesänä kymmenen kertaa ilmaiseksi ratsastamaan islanninhevosilla jonnekin tallille:D Mun pitäs päättää meenkö vai annanko paikkani jollekin toiselle D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 19:34

Ne on aika pieniä, ehkä n150cm keskimäärin? Tosi ihania otuksia <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 19:39

Hui, ihan hevosen kokosia sit D: Olis kyllä jännää kokeilla tölttiä:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTi 07 Huhti 2015, 19:43

130-145cm useimmat, isoimmat sitten 150+ :3 ne on kyllä ihan mahtavia, eikä kuitenkaan sellasia hevosen kokoisia, ihan poneja on ;3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyKe 08 Huhti 2015, 14:03

Valma mee vaan!! Mä oon ratsastanu islantilaisilla, ja ne on ihania <3 älä anna kellekkään muille noin ihanaa tilaisuutta! :-D Jos mä olisin sä, menisin ihan ehdottomasti. Eli siis kannattaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyKe 08 Huhti 2015, 17:55

Ouukkeiii.. Mä jään lomalle nyt ainakin tän kuun loppuun, mut käyn välillä päivittelemäs kuulumisia
:-D Ja pyrin parhaani mukaan maksamaan noi Aleksin junnutunnit, mutta saattaa olla, että niissä vähän kestää. Käväsen tallilla aina sillon ku inspaa, ja sillee.. En siis katoa kokonaan täks loppu kuukaudeks, mutta oon hiljasempi. Tää tarkottaa siis Claralla sitä, et se lähtee Ruotsiin isänsä luoks, ja siitä tulee sit jossain vaiheessa selvennystä dear diaryssa :3 Ja näin..

//Kopsasin tän tuolt lomailut paikasta et kaikki tietää :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTo 09 Huhti 2015, 15:01

däppädäppädäppädää... mulla on tylsääää
pääsin koulust aikasempaa pois ku olin nii pro kuvankäsittelyssä ja sain jo enne ruokailuu valmiiks, mut nyt en tiiä mitä tekisin...


The Jump on miun tekemä. Etin siis netistä erikseen noi kaikki kuus kuvaa, leikkasin ja liimasin ja sävytin ja säädin ja laitoin päälle tekstit ja tadaa! (:
(kyllä musta vielä graafinen suunnittelija tulee... (; )
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTo 09 Huhti 2015, 15:56

Mitä ihmettä...

Wow:o En kyllä ikinä oppis tekeen mitään puoliksikaan noin siistiä:O
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTo 09 Huhti 2015, 16:39

Mun pitäs huomenna tietää meenkö siihen islanninhevosjuttuun, mutta en osaa päättää D: Pelottaa sikana, mutta samalla kelailen että olis oikeasti aika siistiä, päästä ihan oikean ratsastuksenopen tunnille ja paapomaan heppoja. Sanokaa mulle että mun pitää mennä DD:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTo 09 Huhti 2015, 16:53

Sun on PAKKO mennä! Eniten kaduttaa asiat joita ei tee elämässä. Ja issikat on oikeesti maailman kilteimpia ja mahtavinpia eläimiä mitä tiiän (ja pienimpiä millä oon ikinä ratsastanu) : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTo 09 Huhti 2015, 16:58

DDDD: Helkutin pelottavaa! Mitä jos mä vaan ilmoitan itseni sinne ja menen vaan ihan robottina sinne bussiin, ja sitten mun on vaan pakko mennä ja ratsastaa ja muuta, etten nolais itseäni. Sain itseni näin Lintsin Ukkoonkin (se ei kyllä ollut läheskään näin pelottavaa):D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTo 09 Huhti 2015, 17:24

Valma, jos nyt et mee, sua kaduttaa paljon, paljon, enemmän, kuin silloin, et se olis menny perseelleen se tunti! Sun on ihan PAKKO mennä! Ymmärrätkö?? Siis issikat on ihania, kilttejä, pieniä yms.. En keksi mitään vikaa:D Ihana sama, mee sit vaik ihan robottina bussiin, ja pakota ittes sinne, sillä se on varmasti aika mahtavaa! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTo 09 Huhti 2015, 17:31

Tää on ihan sairaan ristiriitaista DD: Tavallaav tekis ihan hirveästi mieli, mutta kun ei vaan uskalla D:
//Ilmoittaudun vaan ja yritän kesällä olla keksimättä jotain tekosyitä DX
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTo 09 Huhti 2015, 19:27

Kannattaa mennä vaan rohkeasti, issikat on ihania, eikä kukaan nyt oleta että uudessa paikassa menis kaikki ihan täydellisesti. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyTo 09 Huhti 2015, 20:46

Ehdottomasti mene, issikat on ihania ja ainahan se on loistava kokemus!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyPe 10 Huhti 2015, 09:04

Nyt pitää kyl vähän kehua. Oon hirveen tyytyväinen teihin kaikkiin ku ootte saanu nii hyvi väsättyy kaikki maksut ajallaan, vaikka mä oonkin koko ajan tuputtamassa lisää tehtävää. Hyvä te!! ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyPe 10 Huhti 2015, 12:20

Hahaa, kiitti Aleksi!

//Aah. Eiks mun pitäny olla lomalla.. D: En osaa olla eros hallavasta...
Takaisin alkuun Siirry alas
tsuukiko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
tsuukiko


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 15.03.2015
Paikkakunta : Pronssijoki

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyPe 10 Huhti 2015, 17:46

*oon kauhee ja ignooraan teidät*


Arvakkaa kuka sai konearestii ja jälki-istuntoo ;_____________________;

olis vaan jo kesäloma nii pääsis tosta hemmetin koulusta eroon.
Kaikki painaa päälle ja painostaa mutta ku minkä mä sille voin jos en vaa osaa ja sitte hermostun nii et pois alta risut ja männynkävyt -.- yh auttakaa mua

yritän saada noi tarinat sun muut ny jotenki nopeesti aikaseks
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyPe 10 Huhti 2015, 18:47

Vaik mä oon hiljainen seuraan kessaa aktiivisesti kaikille yhteinen kysymys: kuinka moni teistä tulossa messuille?
Ite en varsinaisesti messuilla hääri vaan oon kepparipuolella kisaamassa suomenmestaruudesta olin yksi tuhansien joukosta ketä pääsi jeejee!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyPe 10 Huhti 2015, 19:41

Mä en oo kuullukkaan mistään messuista mitään ,joten en varmaan oo tulossa :3... Mä nyt yritän hiljentyä, ja alan tarkkaileen sivusta nyt loppukuukauden. Me mennään nyt 15-17 päivä tätä kuuta meijän koulun kans leirikouluun Piispalaan, jeejee, tulee kivaa!:D Ja käykäähän lukasee toi dear diary, niin näätte missä mennään. Noniin nyt mä - taas unohin mitä asiaa mul oli D: Tai ehkä se tais tulla tossa jo.. Andreas, lusmuilu ei haittaa, näyttää vähän jokanen hiljentyvän.. :>

noniin, noniin, lopetan tän selittelyn ja hiljennyn nyt ihan oikeesti!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyPe 10 Huhti 2015, 20:02

Mä höpötän täällä kaikkea turhaa, mutta en oo oikeesti kirjoittanut ikuisuuksiin:D Ilmoittauduin tänään siihen ratsastusjuttuun, hui, onneks se on vasta kesällä n__n
Mä oon karseen kiireinen (kuten aina) koska lukio (mulla on vieläpä matikka-fysiikka-kemia-jakso) ja kaikki musiikkijutut, jotka totta puhuen tulee melkein korvista ulos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyPe 10 Huhti 2015, 21:25

Mun piti kirjoittaa Berliinin muurista, mutta päädyin sen sijaan piirtämään, enkä edes kovin tarkasti... Tää on tää, kun piti tehdä jotain järkevää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyLa 11 Huhti 2015, 12:32

Multa voi odottaa mitään järkevää tekemistä aikaisintaan tänä iltana, mulla alkaa kahelta oman musaprojektini harjoitukset, ja meillä voi mennä vaikka seitsemään D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyLa 11 Huhti 2015, 14:50


Mä yritän piirtää Beetä kännykällä.. Ei näytä onnistuvan D: Mulla on klarinetti keikka koulun kevätjuhlassa, vaikka siihen on kyl huimasti aikaa. (ah, ihanaa, lämmintä 15 astetta! <3)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyLa 11 Huhti 2015, 18:09

Pääsinkin jo nyt harjoituksista:o Väsäilen jotain järkevää, kun oon tehny läksyjä, blääh...
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyLa 11 Huhti 2015, 21:40

Mitäs teille kuuluu? Itse täällä kirjoitan pääsiäisleirin maksua, päivitän Hallavan hevoslistauksen varmasti minsan välein, ja popitan ihan fiiliksissä tätä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 EmptyLa 11 Huhti 2015, 22:09

Sori, en oo viel tänää laittamas :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 14 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #3
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #6
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: