Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #4 - Sivu 11 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #4

Siirry alas 
+19
Reetta
VanessaM
Runo
Rafael
Miro
Eevi-Sofia
tsuukiko
Lilian.
Melissa.
Viivi
Valma
Niina
Megan.
Maikki
Alana
Aleksi
Inka
Janelle
Wili
23 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
VanessaM
Juuri saapunut
Juuri saapunut
VanessaM


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 07.05.2015
Ikä : 27
Hevonen : Retku

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptySu 21 Kesä 2015, 01:45

Minä (tai siis "Mila") lisää ton kuvan Huhun sivuille kunhan ehdin!
Mä tässä katson Kumman Kaa-ohjelmaa, kun tulee moooonta jaksoa Liviltä putkeen. Nukkumassa pitäis kyllä jo olla, mutta kauhee kirjoitusinspis niin ei malta mennä nukkumaan vielä. Kissakin rallaa vaihteeksi pitkin kämppää ja käy välillä kiusaamassa koiraa sekä toista kissaa niin en ihan vielä unta saisi muutenkaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptySu 21 Kesä 2015, 13:26

Kiva (:
Mä kirjotin kännykällä juhannus tarinaa eilen illalla/yöllä, kun olin liian laiska jatkamaan tosta Vanessan tarinasta.. u_u Joten siellä lepää. Sain eilen ilalla tehtyä jo suurimman osan hoito IV:n lopputehtävästä ja meen nyt tekee sen loppuun, kunhan olen päivitellyt vähän tuota Sandran esittelyä. Sieltä nimittäin uupuu nippelitiedot kokonaan :> Ja noita mielipiteitä tallilaisista - kohtaa vois kans päivitellä (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyMa 22 Kesä 2015, 14:22

Äh, kuuntelen Salsa Tequilaa kuulokkeilla ja selaan hallavaa kissa kainalossa.. Mua ärsyttää tää foorumin angsti, kun ainut huono puoli jonka löydän täältä Hallavasta, on se, että koko porukka angstaa samaan aikaan. ~_~'  Kun kukaan ei oo kirjoittanut mitään foorumille, ei huvita alkaa itsekkään pulisemaan yksin. Varsinkin jos Valmaa ei oo hetkeen näkyny, niin sitten kaikki katoaa kuin savuna ilmaan. Se on aina sama juttu. Miten vaan kaikki angstaa samaan aikaan? Sitten tyyliin luulee ettei tuu eloa enää koskaan. Joku vois luulla et tää talli on kuollo sillon kun meikä on näitä angsti - jaksoja. Ja jos tän tallin olis tarkotus kerätä lisää porukkaa, musta olis parempi että joku ottais itseään niskasta kiinni ja kirjoittaja, vaikka kukaan muu ei olenkaan hetkeen kirjoittanut.

//Haha, laitoitte mimmin avautumaan XD Oli vaan pakko ilmaista mielipiteeni
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyMa 22 Kesä 2015, 14:24

Oi juma, että tuli kirjoitusvirheitä ihan kamalasti xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyMa 22 Kesä 2015, 14:36

Voi Sandra pieni ei täällä angstata, on vaan vähän hiljasempaa. :-D
Hommat vaan sattuu aina menemään vähän sykleissä. En osaa sanoa miks just nyt on hiljasta mut ei sille vaan voi mitään. Mä henkilökohtasesti oon vähän poissa kuvioista aina viikonloppusin, koska mun poikaystävä tulee sillon toiselta paikkakunnalta.
Mutta niin ei meillä mitään rekrykamppanjaa oo nyt käynnissä, melkein kaikilla on hoitajat ja yksäreitäkin on talli täynnä. Odotellaan vaan että kesäkooma hellittää nykysiltä tallilaisilta (;
Mä laitan huomiseksi junnutunnin viimeset kaks tuntipohjaa, koska lähden keskiviikkona siskon kanssa polkemaan suomen halki. Muutenkin koitan saada väsättyä jotain nyt ennen matkaa, koska tien päältä on vähän vaikeampi sitten päivitellä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyMa 22 Kesä 2015, 17:08

Niin no, angsti tai hiljasuus Xd Mulla vaan sattu tuollon olee ihan sika tylsää :'DDDD Koska minä - mahtava some addikti X)) pitäis olla vähemmän kännykällä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyMa 22 Kesä 2015, 19:26

Mä oon hiljasella siksi että oon töissä ja tuun aina väsyneenä kotiin. Sitten mulla on vielä kököt iltavuorot, eli niiden ennen tai jälkeen ei jää aikaa tehä mitään järkevää. Mun päivät menee yleensä silleen että viitsin nousta sängystä vasta kymmenen aikaan, soitan ehkä jotain soitinta siinä välissä ja sitten oon töissä kahestatoista kuuteen. Ja illalla taas ehkä vähän soitan jotain, käyn kävelyllä ja meen nukkumaan yleensä ennen yheksää. Huh, oon ihan poikki enkä malta oottaa että työt loppuu...

Ainiin ja unohdin mainita yo-koepaniikin. Tajusin vasta pari päivää sitten että oon ihan oikeasti kirjottamassa kemian syyskuussa enkä muista ekoista kursseista mitään. Lisäksi on ruotsi, mutta siitä en viitsi ottaa paineita. Paitsi että kuumottaa vähän, kun sain prelistä "vaan" E:n ja haluisin nostaa sen oikeissa kirjoituksissa L:ksi.

Ja hauskaa kuulla että mulla on noin paljon vaikutusvaltaa, Sandra:DDD Ja voi kyllä, Hallavan toiminta menee sykleissä eli kaikki koomailee samaan aikaan:(
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTi 23 Kesä 2015, 00:28

mun pitäis kyllä aktivoitua, ja lupaankin tehä sen tässä, nyt sain ton merkinnän Faenkin päikyssä vihoviimein valmiiksi, eihän siihen mennyt kun se pari viikkoa, hups :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTi 23 Kesä 2015, 21:11

Mitäs te puuhaatte? Minä piirtelen täällä tylsyyksissäni, miten niin sen huomaa milloin jaksan piirtää kunnolla enkä vaan sutata.. :'D

hnnnnnhn nyt on hirvee hinku kirjottaa kaikkea mutta sit ei kuitenkaan viitsi, kun en tiedä mistä kirjottaa. on se vaikeeta xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTi 23 Kesä 2015, 21:17

Mä pääsen huomenna ratsastaan, jeeeee:))) En malta oottaa, saankohan sen saman hepan kun viimeks:) En varmaan saa yöllä nukuttua:D

Ja kuuntelen mun lempi klarinettikonserttoja läpi<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTi 23 Kesä 2015, 21:34

uijj, mä oisin päässy tänään ratsastamaan kaverin hepalla mutta kukapa päätti nukkua yhteen ja lahnata sängyssä pari tuntia, joten se vähän jäi... hups :'D

popitan täällä joitain omia soittolistoja mihin kuuluu öö... erilaisia biisejä (i see fire ja siitä sitten punkin kautta heavy metaliin) poppia siellä ei nyt sentään ole (8
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTi 23 Kesä 2015, 23:04

Mä oottelen intopiukeena teidän leirimaksuja, mutta saan aina pettyä kun siellä on vain kaks tarinaa. Tai yks ja puol.. Viimenen maksupäivä oli 5.6 ja nyt on jo 23.6! :O Nut mä oon siis sou disapointed. 8F (koska oon ite niin mahtava et kirjotin jo ton mun jättimäisen leiritarinan ajoissa :P) Joo kaikki tosiaan koomailee samaan aikaan D: Vaikka pitää myöntää, että munkaan puolelta ei oo nyt kauheen aktiivisempaa tulossa.. Vaivun nimittäin kesämasennukseen koska sää on 0/5.. Jes.
Takaisin alkuun Siirry alas
Wili
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Wili


Viestien lukumäärä : 198
Join date : 01.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky??..

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTi 23 Kesä 2015, 23:19

Moi kaikille uusille!

Ja piti muuten tulla kertomaan että Megan lopettaa. Se on kiinni talliduunissa eikä enää jaksa toljottaa läppärin ruutua. Terkut kaikille Meganilta! Se on pahoillaan, mutta virtuaalitalleilu vain vie siltä paljon aikaa. Taidan muuten mennä nukkumaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyKe 24 Kesä 2015, 00:39

Sandra, mutta virtuaalimaailmassa sää on oikein kaunis (; ja Wili elkää nyt kaikki jättäkö minuu tänne yksinään tai alan yön valvotuista tunneista inspiroituneena kirjoittamaan kunnon verisiä draamailuita

//Edit: kirjoitan jo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyKe 24 Kesä 2015, 13:53

Totta Alana (; Harmi kun Megan lähtee, sano terkkuja!!:)) Öh ja puh, mä edelleenkin ootan teijän leirimaksuja.. u_U
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyKe 24 Kesä 2015, 16:28

Wut, Reetta kirjautui sisään ja kirjoitti jotain Pulinaboxiin mutta poisti sen niin äkkiä etten ehtinyt lukemaan :-o
Ja sääli, terkkuja Meganille ja hyvää jatkoa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyKe 24 Kesä 2015, 16:30

Heippa kaikille!

Jep, ei tarvitse hieraista silmiään, it`s me, Reetta. Olen tässä jonkun aikaa tarkkaillut foorumia, ja on pakko sanoa että porukat on totaalisesti vaihtunut tällä ajalla:D Valma on melkein tasan ainut jonka täältä tunnistan! Wou! Mutta tein tutun katsastuksen tänne forumiin ja huomasin sitten tuossa jonkun kirjoittaneen, että Megan lopettaa. Lähdin heti tonkimaan sivujen puolelle, että oliko kyseinen henkilö hoitaja. Sitten en ollut uskoa mun tuuria, kun näin, että oli! Kirjauduin (melkein kljuen) Reetan profiiliin, vaikka salasanan muistaminen vei kyllä tovin... Mutta siis, nyt oon ihan sillä muudilla että vois alkaa palailla. En ole varma, tarvitseeko vielä joku toinenkin hoitajaa paitsi Darli, mutta olen ihan satavalmis jonkun ponskin puunaajaksi. Ja kaikile uusille: Olen 2014 vuoden puolelta liittynyt hallavalainen jolloin aikoinaan olin Vikin hoitaja. Mutta nyt, mitäs sanotte?

//Valma: Kone laukaisi vahingossa viestin, joka oli keskeneräinen joten poistin sen:) Jouduin sitten kirjoittelemaan uuden.. murr..xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 05.11.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Brynhild Vikna

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyKe 24 Kesä 2015, 17:15

Toivottavasti tämä tulee tätä kautta perille!

Olen nyt tehnyt raskaan päätöksen ja päättänyt palauttaa Vikin omistajalleen, kun minulla ei siihen ole aikaa. Oma elämäntilanne ja yksi talliprojekti vievät paljon aikaa ja haluan keskittyä virtuaalipuolella tavoitteelliseen harrastamiseen ja tähtäilen laatiksiin omien hevosteni kanssa. Kiitos kaikille yhteisistä ajoista ja eiköhän me törmäillä! Kuulumisiani löytää varmasti Foxhillin Kartanolta ja sinne saa tulla moikkaamaan! Tulen toki käymään välillä katsomassa täälläkin, että mitä tänne kuuluu.

Iso KIITOS kaikille!
♥ Viivi ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyKe 24 Kesä 2015, 19:29

Oho, onpa mielenkiintosta... Ja tervetuloa joukkoon Reetta! Kiva saada taas uuttavanhaa porukkaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyKe 24 Kesä 2015, 21:07

Ohoppista. Paljon muuttuu taas pienessä ajassa. Terkkuja ja kaikkea hyvää Viiville ja Meganille, ja Reetalle tervetuloa takaisin! Jos oikein muistan niin Bee, Darli ja Celle on hoitajia vailla.

Oon nyt ite massiivisella pyöräretkellä Imatralta Helsinkiin, joten olen aika hiljaa tän loppuviikon (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTo 25 Kesä 2015, 12:37

Kuulostaa kivalta! Mä taidan nyt taipua Darliin kuitenkin, kun se ensimmäisenä silmään pisti (; Eli jos se sopii, alan hoitamaan Darlia tästä edes. Ajattelin käydä tekemässä itelleni uuden esittelyn tonne topaan, joten syvennynkin tästä hommiin.. Ihana taas palailla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTo 25 Kesä 2015, 13:09

Täh Reetta etkö sä mua muista D: No joo mulla on varmaan ollu just sillon se epäaktiivisuuden kausi... ^^

Ääh, Viivi ja Megan, harmi ettei teillä oo aikaa, mutta terveisiä Meganille ja kaikkee hyvää molemmille! Hauskaa kesää!!! BD

(Vitsi mä tunnen oloni vanhaks ku alotin Hallavassa sillon 2013... ja ainoo täältä joka ei oo hankkinu sinä aikana jotain toista hahmoa, vaihtanu hahmoa, tms. Inkan kaa ollaan oltu! Tosin hevonenha vaihtu välissä mut lasketaanko se ku Rana tuli takas? :-D)

Mun pitäis alkaa tekee noita maksuja, mutta oon nyt mökillä ni en lupaa mitään. Perjantaina tai lauantaina voisin yrittää maksaa. Mulla on vähän huono omatunto, mut ei tää porukkaa oo kyllä kovin aktiivinen maksamisissa ollut, joten uskallan väittää ettei tekoni oo niin järkyttävä :-|
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTo 25 Kesä 2015, 16:35

Hööh Mut no joo, eipä mukaan muukaan oo vielä maksellu.. Mä vaan himoitsen teodän kaikkien tarinoita! <33 Niitä on niin ihana lukee!! :** Harmi kun nyt lähtee moni, mut olis se varmaan aika tylsää täällä pyöriä jos ei pysys yhtään mukana.. Mut njääh, voisin väsäillä jotain juhannuksesta? :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTo 25 Kesä 2015, 16:37

Anteeks taas mun mahtavat kirjoitusvirheet, mutta mä oon kännykällä ja aika kortilla.. Pitää mennä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTo 25 Kesä 2015, 17:51

Moro Reetta! Oon vaan stalkkailu teijän juttuja viime päivät, vaikka vois vähän ryhdistäytyä ja kirjoitella Mincalle jotain ja sit Juhannusjuttuunkin jotain:D

Kävin kans lueskelemassa uudestaan hahmojen esitteltyä ja olitte kyl kirjottanu niin ihanasti Sallista <3 pitäs itekkin vähän uudistaa esittelyä, mutta se jää kyl toiseen kertaan:D

Luin kans mun hoitohakemuksen Hallavaan äskön, kun Inka kerto omasta tiestään Hallvaan niin kyllä on pakko sanoa, että kyllä hävettää aika paljon toi hakemus:D Siitäkin on kohta 2vuotta:o
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTo 25 Kesä 2015, 18:05

Inka mä oon ollut tän hetkisistä tyypeistä kai kauiten ja koko ajan samalla hahmolla, jos nyt ruvetaan kilpaa kehuskelemaan:-D
Täältä päin saatte kestää hiljaiseloa vielä keskiviikkoon, mulla alkaa silloin loma, ja tänä viikonloppuna lähdetään yhtyeen kanssa ilmeisesti erittäin hektiselle pikkukeikkarundille. Mulla on nyt ollut täysi työ päivitellä pääsivuja ja foorumia, kun hoitajatilanne vaihtuu.

Hyvää jatkoa Viivi ja kiitos olemisesta osana Hallavan porukkaa ja mahtavista tarinoista<3

Voi ei, mäkin erehdyin lukemaan Valman hoitajahakemuksen, ja on mun hahmo kyllä hiukkasen muuttunut. Avatari on kyllä ihan se sama jonka Aleksi mulle piirsi kun tulin tänne:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTo 25 Kesä 2015, 20:30

(Valma sullaha on ollu Miro :-DDD moon pitäytyny Inkassa)

Inka ainaki on muuttunu, mut mun mielestä onneks. Mä en oikee aluks ollu hyvä kirjoitteleen enkä voinu sisäistää Inkan ajatusmaailmaa, mutta nyt se on pitkälti minä niin kaikki on mukavampaa. :-D

Ehkä mä teen kuvakollaasin Inkasta viikonloppuna :-) Niiden maksujen lomassa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyTo 25 Kesä 2015, 22:54

Hetkinen, täsmennän yhen seikan. Se että mulla on Miro, ei tarkoita että tykkäisin Valmasta vähemmän tai että se olis niin tylsä että tarvis myös toisen. Se että mulla on kaksi hahmoa, tarkoittaa sitä, että tykkään Hallavasta kaksin verroin. Sillon kun mulla oli vaan Valma vuoden 2013 syksyllä, musta alkoi tuntua että voisin tuoda kehiin toisenkin hahmon koska halusin omistautua ja mulla oli aikaa kun roskaa:D Eipä ole enää, siksi panostus molempiin on vähän hiipunut. Oon moneen kertaan miettinyt jommasta kummasta luopumista, mutta aina se tyssää siihen että tiedän näiden molempien olevan tosi tärkeitä Hallavalle ja että niillä on Hallavan tarinassa oma paikkansa. Jopa mun itseni on aika vaikea kuvitella Hallavaa ilman toista näistä mun mussukoista. Oon tosi ylpeä siitä että mulla on kaksi näin ihanaa ja persoonallista hahmoa, joilla vielä molemmilla on pitkä Hallava-taival takanaan ja paljon draamaa, ja oon saanut näiden kautta siistejä kirjoituselämyksiä. Ja oon tosi kiintynyt niihin. Haluisin joskus tavata mun hahmot IRL:)))

Älkää luulkokaan etten itse ole tietoinen siitä, kuinka tärkeitä ja olennaisia ja pidettyjä Miro ja Valma on täällä:) Tässä asiassa mä olen toisinaan liiankin itsevarma.

Mutta siis, tykkään Valmasta sata prosenttia ja Mirosta toiset sata. Jos saan sanoa tosi itserakkaasti, koen olevani jopa "etuoikeutettu" Hallavassa siksi, että mulla on sekä Valma että Miro. Kahden hahmon pitäminen kun ei oo pitemmän päälle onnistunut kuin multa ja Aleksilta:D

//Damn, kello on kohta yksitoista, huomenna aikasin aamulla töihin. Meen nukkumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 00:02

Ja jos ei nyt lähettäisi tähän "mun hahmo(t) on parempia kuin sun" -keskusteluun, ihan sama kuinka hienoja ja tärkeitä ne Hallavalle on, jotta nämä uudemmatkin ja ei niin tärkeät hahmot voisivat joskus olla merkityksellisiä. (:

//ja valma, voin ottaa haasteen vastaan toisesta hahmosta (; nää tokat hahmot antaa kyllä aina aika aimon tujauksen inspiraatiota, eikä kukaan väittänyt ettet tykkäisi valmasta yhtään vähempää (:

Kiitos ja hei, mä jätän tän tähän ja menen naureskelemaan omille jutuilleni
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 07:41

Relax, se mun tarkoitus ei ollut:) Jos mä jollain kehuskelen niin sillä, että oon luonut kaksi hahmoa, jotka on tuoneet mulle itselleni niin paljon inspiraatiota. Ja ehkä vähän ärsyynnyin tosta kommeentista että "Valma sullaha on ollu Miro :-DDD moon pitäytyny Inkassa", sillä oonhan mäkin "pitäytynyt" Valmassa, se on vaan saanut toisen yhtä rakkaan rinnalleen:) Valma on ihan yhtä pysyvä hahmo kuin muutkin, samoin Miro. Tulee väheksytty olo, jos joku dissaa jompaakumpaa siksi, että on toinenkin.

Valmasta on tullut vähän ujompi kuin mitä se oli aluksi, ja enemmän kanaemotyyppinen. Miro sen sijaan on muuttunut iloisemmaksi ja avoimemmaksi ja pystyy nykyään nauramaan omille mokilleen:D Molemmat hyviä muutoksia.

Sillon kun loin Valman, mun ei tarvinnut hetkeäkään miettiä että millanen siitä tulee, vaan oli niin kuin Valma olis ollut aina olemassa jossain mun aivojen sopukassa ja sit se vaan tuli sieltä. Ja vähän myöhemmin kun mä tein Miron, mä suorastaan näin täällä semmosen Miron muotoisen aukon XD Oi mitä muistoja...

Oho, haastoinko jonkun? No, muista että hahmoja ei tekemällä tehdä tai ne ei kauhean pitkälle jaksa, vaan niiden pitää tulla "luonnostaan" :-)

Ojjj, nyt lähren töihin:)))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 10:05

Alana kirjoitti:
Ja jos ei nyt lähettäisi tähän "mun hahmo(t) on parempia kuin sun" -keskusteluun, ihan sama kuinka hienoja ja tärkeitä ne Hallavalle on, jotta nämä uudemmatkin ja ei niin tärkeät hahmot voisivat joskus olla merkityksellisiä. (:

^^^

Ja sitten vielä Valman relax, en mä sitä tarkottanut.. (jonka jälkeen aloit taas kehumaan hahmojas)

Repesin XDD

Siis kelle tässä mukamas pitäis tulla väheksytty olo?:D Ja Valma pieni, ei Inka pahalla tarkottanut, se ei dissannu sun hahmoos, se vaan sano, että sille tulee hirveen vanha olo kun on ainut joka ei oo vaihtanut hahmoo/ottanu sen rinnalle toista. Vai sanoko se, että Valma on huononmpi, koska sulla on myös Miro? (: Pesen käteni tästä jutusta, mutta halusin vaan sanoo et kaikki on täällä tasavertaisii (; Komppaan kympillä Alanaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 12:21

Kyllä mä sen tiiän, ettei hahmoja tehdä vaan hahmon takia, ja mullahan on luonnostaan ainakin viisi hahmonpoikasta mitkä odottelee mahtavaa hetkeä päästä esiin. (; joskus inspiraatio tulee tallista, tasan yhden hahmon oon luonu ns. pakosta kun halusin niin paljon alkaa hoitamaan yhtä hevosta, ja kappas, nyt olenkin pyörinyt sillä samalla hahmolla parisen vuotta tallin nurkissa xD
Kuka haluaa Hallavaan kreikkalaisen parikymppisen miehen, joka on käsitellyt koko elämänsä aaseja työskennellessään ns. (aasi)taksikuskina turistimestoilla? :'D toisena vaihtoehtona olis lievästi kehitysvammainen teinityttö ja vaikka mitä muita xD ehkäpä en nyt kuitenkaan luo toista, koska just äsken lopetin Cellenkin hoidon sen takia, ettei jaksaminen riittänyt, mulla on muitakin talliprokkiksia tässä käynnissä. X3

Asiasta kukkaruukkuun, mitä kesäsuunnitelmia teillä on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 12:35

alemmuus vtun kompleksi

Valma sä kyl ymmärsit väärin ton mun viestin mut ehkä mä oon vaan tosi tosi lapsellinen

Enkä hae mitää säälii tol mulle tuli oikeesti vaa ihan älyttömän huono mieli ku sä ymmärsit sen noin, mun oma syy

Joo mulla ei oikeestaan oo, nyt kun ratsastusleiri ja isostelut on ohi. Ja mökiltäki tuun tänää. Joten vielä kalenteriin sijoittumatonta Tallinnan-matkaa lukuun ottamatta Chillaillaan vaan kotona.
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 13:33

//Näin änkien mukaan keskusteluun :3...

Mullakin on aika chilli kesä luvassa, lenkkeilen, uin, kuuntelen paljon musaa ja chillailen.. Välillä on ihan kiva ottaa rennostikkin (; Pikkusisko on tällä hetkellä riparilla, mut palaa sitten sunnuntaina. Riparin jälkeen meijän olis tarkotus pitää reffit kaupungilla ja käydä shoppailemassa:D Kivaa tulee olemaan.. Mutta niin, ei sen ihmeempiä. Ja mun on muuten pakko vielä lyödä tähän väliin, (ju nyt luin tota teijän keskustelua), että sääli että Valma tajus väärin, mutta.. Okei joo.. Ehkei mun pitäs kommentoida mitään:)

//Hei siis ja jäiks jotain viel epäselväks siitä mun hoitajuudesta? Et saanko nyt alkaa hoitaa Darlia ihan tavallisesti?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 14:28

Saat Reetta, oon jo päivittänyt sut sen hoitajaks pääsivuille:)

Hei rauhottukaa Inka ja Alana, en loukkaantunu tai edes hermostunut tosta, olin jo kerinnyt unohtaa koko jutun:DDD Ja en oo missään välissä kehunut mun hahmoja, vaan sanonut että oon tosi kiintynyt niihin ja tiedän että myös muut tykkää niistä. Ja mähän hoen sitä paitsi usein, että itseään pitää osata kehua, ja sitä taitoa pitää myös käyttää. Se on yhtä tärkeää kuin osata tunnustaa omat virheensä tai heikot lenkkinsä. Jos tiedostan, että mulla on syytä olla ylpeä jostain, en pelkää sanoa sitä ääneen.

Hehhee, mulle tulee tallottu olo aika herkästi täällä, kun oon jo niin pitkään ollut "kukkulan kuninkaana" muutaman muun kanssa ja mulla nousee se päähän:D Hei kuulkaa, lytätkää mua ihan rauhassa aina tietyin väliajoin, musta tuntuu että se tekee mulle vain hyvää, sillä kuten ehkä ootte huomanneet, mulla on erittäin suuret luulot itsestäni kun on kyse Hallavasta.

Täsmennän vielä yhen jutun: mun mielestä kenenkään hahmot ei tavallaan voi olla parempia kuin toisen laadullisesti, vaan se mikä tekee hahmosta hyvän on se, että se inspiroi juuri sua.

Ottakaa iisisti, tykkään teistä kaikista ja teidän hahmoista:)

Ja rauhoitu Inka, kaikki hyvin, et oo tehny mitään väärin. :-) Mun vika, koska oon vähän kukko tunkiolla ja luulin että koitat talloa mun varpaita. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 15:17

Jes, kiva Valma! Meenpäs tekemään tarinaa XD

Taito osata kehua itseään on tosi hyvä ja tärkeä, musta vaan tuntuu että noita muita vaan ärsyttää se, että sä oot jo valmiiks admin ja sillein (: Ettei sitä itsensä hyvyyttä kannata huutaa kaikille, vaikka siitä olisikin aihetta, koska kaikki ei välttämättä osaa kehua itseään. Tai ainakin luulisin niin :3 Ja olen samaa mieltä siitä, että hahmon hyvyys tulee siitä, että se inspiroi juuri sen tekijää. Ja onko muuten ideoita mun tarinaan?? Tällein banaanista kiiviin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 15:19

Mulla on kesälle vielä ratsastusleiri, ulkomaanmatkat ja pari keikka:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 15:20

Salli kirjoitti:
Mulla on kesälle vielä ratsastusleiri, ulkomaanmatkat ja pari keikka:)
Ai mikä keikka?:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 15:21

Robinin ja 1D:n:D 1D:n keikalle ostettiin eilen liput ihan hetken mielijohteesta (onks toi ees yhdyssana?) XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 15:24

Aijaa.. Mä varasin 1D keikalle liput jo aijemmin, mut kun se peruuntu, niin meni vähän maku.. (oltiin nimittäin leiriydytty keikkapaikan lähistölle et saadaan eturivi paikat) XDDD Siis oikeesti, siihen keikkaanhan oli viel paaaaaaaaljon aikaa. Joo, tällänen maalaisjuntti on kyllä aika Onedirection fani :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 15:30

(Minähän oon ja olen ollut ihan rauhallinen koko ajan.)

Murrur, mäkin haluan keikoille muttakun se bändi ei tee yksittäisiä keikkoja, viime vuonna ne kävi suurensuurilla festareilla Helsingissä (hyvä juttu kun unohdin nimen....), mutta enhän mä sinne päässy koska lippujen hinnat alko satasesta, enkä viitti nii paljoo käyttää yhen bändin kattomiseen.

Varmaan Salli saitte liput näinkin myöhään, mulla on kavereita jotka jäi ilman lippuja sillon kun ne tuli myyntiin? + niillähän piti olla kaks keikkaa mutta tekeekin vaan yhden niin varmaan on aika täyttä :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 15:36

Saatiin saatiin ja sinne jäikin vielä niitä lippuja:D saa nähä kuinka paljon mun korvat huutaa hoosiannaa sen keikan jälkeen XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 15:41

Hei murut, mä lähen nyt keikalle (omalleni:D) viikonlopuksi. Kirjoitin teille taas pitkät pätkät, mutta netti lagii niin pahasti että se ei tullut julkaistuksi... Mutta joo, kuulette musta maanantaina:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 15:44

Hyvää keikkaa Valma!:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyPe 26 Kesä 2015, 16:57

(Reetta ei ketuta ku oon itekki admin :-D joo tota ei nyt mä annan olla mikä lapsellisuusvyöry tää oli vähä kuohahdin)

Multa puuttuu kyllä tuo itsensä kehuminen sanavarastosta. Ehkä siks mä oon niin herkkä arvostelemaan muiden itsevarmuutta. Oon kyllä itsevarmempi ku ennen, mutta siis silti en ainakaa Hallavan osilta tiedä pidetäänkö mua 18v kakarana vai onks se oikeesti siistii että oon ollu samal tallil jo yli vuoden, melkei kaks :-D

Mutta siis maksut tuleekin vasta sunnuntaina tai siitä eteenpäi, meinaan kaverini joka on 1D-fani oli menossa parin muun meidän kavereiden kaa niiden keikalle mutta heräs tänään ihan älyttömän kipeenä ja kuumetta on 40 astetta plusmiinus, joten tarjos mulle loppuaan ja mä lähen kohta hakeen :-) en oo kyllä mikään kiljuvafani mutta silti tää on niin siistiä :-D <3 ja ne on ihan mielettömän hyvännäkösii :-D Liamm :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyLa 27 Kesä 2015, 18:26

Inka, I know it:D

Ja pitää kyl myöntää et ne on kyl aika hyvän näkösii :-D Aikamoinen tuuri muuten sattu sulla, mä en kyllä oo ees sattumalta törmännyt ylimääräsiin lippuihin Salli (; Mutta täältäpäin tuskin löytyykään, kun on sen verran 1D faneja... Jee, mä sain muuten ekan tarinan valmiiks, vink vink 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyLa 27 Kesä 2015, 18:31

Kävin lukasemassa, vink vink (; en mä osaa kommentoida muiden tarinoita, mutta toi oli jotenkin söpö (8
Hajajahaa, etkös sinä haluaisi Reetta olla mun riitelykumppani, kun haluan kirjottaa tarinoita ihmissuhdekonflikteista mutta en mä ketä pyytää xD pääasiassa vaan sen takia, ettei just irl kaikki tykkää toisistaan ja silleen (+hahmoja on kiva kiusata)
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptyLa 27 Kesä 2015, 18:45

Nooo, tuli hahmojen kesken jo viime vuonna aikalailla riideltyä, mutta Reetan pitäis olla sitten se (en oo tehnyt mitään) - osapuoli, eli se ei oo alkanut haastamaan riitaa xD Eli jos Alanalla on tyyliin vaan huono päivä ja se äksyilee Reetalle, niin ei haittaa Tai jos se ei vaan pidä Reetasta. Meen jksn laittaa sulle viestiä >> ;-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptySu 28 Kesä 2015, 11:11

Hei Alana, jos tuo Reetan juttu ei ihan vastaa sun visiota niin mäkin oon vapaaehtonen! XDDDD Mulla ei oo mitään ihmisuhdekonfliktijoita vielä ollut, joten mä voin hyvin olla :-) Tulis mullekkin jotain inspistä kirjottaa;)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 EmptySu 28 Kesä 2015, 13:02

Pidetään mielessä ;')
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 11 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #4
Takaisin alkuun 
Sivu 11 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: