Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi - Sivu 14 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi

Siirry alas 
+21
Jasperii
Roosa
Tiitu
Salla
Tonttuli
Miranda
Miro
Lotta
Veera A.
Sussu
Inka
micci
Narnia
Valma
Nanna
Emppu
Aleksi
Emmi
Topias
Maikki
Admin
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Tiitu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tiitu


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 16.11.2013
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptySu 22 Joulu 2013, 09:35

No just ite menin joskus puol kolme ja heräsin ihan äskön:D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptySu 22 Joulu 2013, 09:42

Jees, sellasta se on ku kaverin haastaa. Mä voitin (;

Njaawwws mäki haluun koiran :3


Viimeinen muokkaaja, micci pvm Su 22 Joulu 2013, 09:49, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiitu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tiitu


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 16.11.2013
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptySu 22 Joulu 2013, 09:48

:)Mulla on herätys päällä vaikka sitä en haluiskaan. Sillä koirani herättää mut milloin se haluaa, ja silloinkun se tulee se varmasti heräyyää:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptySu 22 Joulu 2013, 12:17

Joo mie vaa haaveilen tääl nukkumisesta, oon jo melkei viikon putkee heräilly siihe et ei saa henkee ja kurkku on kipee ja päätä särkee. Sit ain sammun siin neljän aikaa ja nukun kahteetoist. Mut hyvä et ees joskus saan nukuttuu ..

Nimimerkillä vieläkin kipeenä, mut käy silti sinnikkäästi tekee tallil syöttöjä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptySu 22 Joulu 2013, 12:23

Mikkii, se oli mun silmäluomien syy ku menivät kiinni >8(

Aleksi, mäkin oon kipeenä :/ kurkku kipee, päätä särkee ja nenä tukossa eikä asiaa yhtään paranna että oon nyt viis kertaa väsyneempi ku yleensä.. D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptySu 22 Joulu 2013, 13:26

Oukkidoukki, Pronssijoen piirretyt on nyt vihdoin VRL:n rekisterissä ja homma lähtee kunnolla pyörimään. Toivoisin kaikkien Hallavalaisten liittyvän, koska seuran sivuilla ylläpidetään mm. toiminta kalenteria, mikä helpottaa tosi paljon. Kalenterin avulla löydätte myös muiden seuran jäsentallien järjestämää toimintaa, mihin saa vapaasti osallistua omalla hoitohevosellaan.

Hallavassa ruvetaan järjestämään tammikuussa Pronssicupin osakilpailuja, ja niihinhän saa osallistua vain seuraan kuuluvat.

Jäseneksi voit rekisteröityä VRL:ässä, meidät löytää näillä tunnuksilla:
#304, Pronssijoen Piirretyt, ProPi,
MUTTA! Jos et halua/pysty liittymään seuraan VRL:ssä, voit liittyä seuraan myös ihan vaan Hallavan hahmollasi laittamalla miule yksää tai sähköpostia. Ei tuota siule minkäänlaista vaivaa ja pääset silti mukaan seuran toimintaan (:

Tutustu sivuihin: http://piirretyt.kurkistus.com

((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptySu 22 Joulu 2013, 16:13

Mä laitoin jo VRL:n kautta hakemusta ja rupesin jo miettimään jäsentalliksi ryhtymistä. Laitan joskus sähköpostilla hakemusta!

//Sain vihdoinkin jotain väsättyä joulumaaston maksuksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 00:49

Ketä on vohkinut 23 luukun
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 01:05

se oli piilossa :3 nyt on taas paikallaan ((:

Tosi kiva Emppu, ilmottele sitten siitä jäsentallista ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 01:07

Alimman rivin kolmas ;-) Hyvää joulua Jasulle kans! (jos tunnistin noista silmistä)
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 10:15

Huomenna on jo jouluaatto, pelottavaa kuinka nopeesti se aika kuluu... Ja sitten pitää lopettaa joulukalenterin availu :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 12:09

Pulinaboksi - Sivu 14 12919848

// Tää vääristää värit!!DDD:
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 15:05

Hyvää jouluu sullekin Valmaseni <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 15:12

Hyvää joulua jokaiselle <3 Jos ehdin tehä, teen vastaavan mut vähän erilaisen :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 15:15

Hyvää joulua sullekin Valma! Ja koko Hallavan porukalle (:

Taitaa tulla lumeton joulu ainakin meille, nyt ei oikein oo joulumieli :<
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 15:21

Meilläkin tulee musta joulu >:-(
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 16:32

Inka, harmin paikka /:

Hei muuten, osaako kukaan sanoo kuka tarhailee Pinkin kanssa? Vai heitänkö mä vaan jonkun heebon tohon tarinaan : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 16:56

Rana on Pinkin bestis ja tarhakamu ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 16:58

Kiitti tiedosta, Ranankin sit upotan tohon tarinaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 16:59

Jee:-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Rexa
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Rexa


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 19.11.2013
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 18:09

Hyvää Joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille!
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 18:34

Jee, Pekka on päässy vauhtii. Oon edelleen vähän jumissa ton sun avatarin kans, ku en oo vieläkää saanu tablettii D:

What does the fox say?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 18:47

Yes I am (: En hoputa, en hoputa... psst millon saat sen? (8


Viimeinen muokkaaja, Becca pvm Ma 20 Tammi 2014, 00:36, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 20:06

Kuusen koristelu ja suklaan maiskuttaminen vielä hoitamatta, istun autossa :-/ En vaa jaksais!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 21:00

Mulla ei muuten oo yhtään joulufiilis. Rakkaan rehtorimme sanoin: "Tämä sää ei oikein viritä meitä joulutunnelmaan..."
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 21:08

Mie oon kyllä iha joulufiiliksissä, vaikkei sää nyt ookkaan semmonen kun piti. Oon leiponu koko päivän ja neulonu rakkaalle pikkusiskolleni kaulahuivia joululahjaksi ((: Kuusikin tuotiin sisälle ja jääkaappi pursuaa jouluruokia. Huomenna sitten aamusta miun rakkaan kanssa maastoilemaan. Harmi vaan että suunnitellusta hankilaukkailusta ei tuolla kelillä tuu mitään.. mutta sovitaan, että ainakin Hallavassa satais lunta joulupäivän maastoilua varten! Niin ja muuten miun jouluaatto meneekin sitten perinteisissä merkeissä perheen kanssa (:

Onks teillä mitään joulurutiineja? Meillä kaikki menee aina saman kaavan mukaan:
mummo tulee noin yheltätoista ja syödään joulupuuro kanelisokerin/luumukiisselin kanssa
kuunnellaan joulurauhanjulistus telkkarista
vanhemmat ja mummo lähtee hautausmaalle viemään kynttilöitä
juodaan glögiä ja tuijotetaan ehkä telkkarista vähän joulujuttuja
käydään saunassa
syödään jouluruoka ja juodaan kahvit (eli syödään herkkuja!)
joulupukki soittaa miun pikkuveljelle ja ilmottaa lahjojen olevan jossain varastossa
käydään hakemassa ne ja availlaan lahjoja
ja sitten tietysti pikkuveli alkaa heti leikkiä kaikilla lahjoilla ja nukkumaan päästään vasta aika myöhään ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 21:11

Eikö joulupukki käy teillä sisällä? DX Miten sä selviät?!:o
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 21:13

Meillä on jo kuusi koristeltu, mut vihreitä kuulia unohdettii ostaa.. Ne kun on ollu aina se jouluherkku suklaakonvehtien lisäks. Jos vielä ois semmonen puolen metrin lumikerros pihamaalla niin varmasti joulumieli ja -tunnelma nousis vähintäänki 50%, huoh :'/
Rekiajelut ja hiihtoratsastuskin jää sit varmaan ensvuoden puolelle, joten meijän tallin pikkujoulut ei kovin tapahtumarikkaiks sen puoleen jää. Mun ja pullani hankilaukatki sit vasta tammikuun puolella, I think. Tänään oli ansaittu joulumaasto, pitkä ja vauhdikas - vaikkei mun nuhanenälle tehny kovin hyvää. Joka tapauksessa syötiin tänään jouluruoka perheen kesken (kuten huomennaki suunnitelmissa), leivottiin pipareita ja mennään just joulusaunaan (: Mä en kerta kaikkiaan malta oottaa lahjoja! ^.^
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 21:30

Nyt on jo jouluvalmistelut aikalailla hanskassa. Kuusi on tuotu sisälle ja koristeltu, saaristolaisleivät numero 13., 14. ja 15. on paistettu, piparitaikina tehty ja leivottu, pikkuleipiä on kolmea eri sorttia leivottu, kuivakakkuja kaksi, pikkunaposteltavia suolaisia herkkuja on tehty kaksi erilaista satsia, kinkku on uunissa ja perunalaatikko työn alla. Siivottukin on, ja tänään pesin ja imuroin lattiat.

Meidän joulun vietto vaihtelee suuresti, mutta useimmiten siihen liittyy melko voimakkaasti suku. Nytkin siis meillä on mun kummitäti ja serkku kylässä, viipyvät varmaan pari päivää. Sisko miehineen ja koiranpentuineen on meillä myös yötä ja suurimman osan huomisesta päivästä. Varmaankin huomenna syödään jouluruokaa suurella porukalla ja lahjat varmaan avataan suhteellisen aikaisin. Joulusaunaan meillä ei ikäväkyllä ole mahdollisuutta. Tässä muutaman päivän aikana kaikki "ylimääräiset" lähtevät koteihinsa, ja minä pääsen viettämään aikaa kaverien kanssa. Parhaan kaverin poikaystävä tuli Jenkeistä Suomen mustaan talveen, ja pitäisi tässä visiitin aikana ehtiä tutustua herraan kunnolla, viedä sitä mun lempibaariin ja sillee. Tänään näin sen nopeasti, ja hurjan kivalta se vaikutti! Viimeistään tammikuun alussa vietetään sen kanssa kunnon bondaamisaikaa mun synttäreiden nojalla. Elokuvia, vodkaa ja paljon syötävää...
Mitä te ootte toivonut joululahjaksi? Mä oon vähän tylsä, ja pyysin rahaa omiin menoihin ja palapelin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyMa 23 Joulu 2013, 22:39

En oikeestaan toivo mitään, jouluhan on antamisen iloa, ja sen takia joka sukulainen saa jotain, papalle nahkahanskat ja viiden ikäiselle serkulle nukketaloon valot ja huonekaluja jajaja... all I want for christmas is you ;-) En oo viettäny joulua vuosikausiin kotona, enkä tänäkään vuonna, mutta ens jouluna tulee muutos, kun täytän 18 ja ollaan ihan perheen kesken. Joulusaunaa meillä ei oli koska koko äidin puoleinen suku kokoontuu mummolle, mukaanlukien mun englantilais-suomalais-italialaiset serkut, niiden äiti on mun äidin kaksoissisko ja isä italialainen joka puhuu kans Englantia ja asuu Englannissa. Pelkään kyllä sitä italialaista isoisää, kun se ei osaa edes englantia ja höpöttää vaa tädin ja mummon kanssa italiaa ja kehuu mun maalauksia ja kertoo kuinka mä olenkin jo iso tyttö... se luuli mun Kalastaja-taulua jonku kuuluisan taiteilijan teokseksi O_O Ja ite sil on Italiassa kesäasunto ja kun sen vaimo on kuollut, se ostaa sen kotiapulaisille jotain mökkejä... eli mun näkökulmasta sikarikas... juu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyTi 24 Joulu 2013, 00:04

Hyvää joulua kaikille ja lämpöinen sylillinen sydämiä, haaveita ja joulurauhaa kaikille, lähellä ja kaukana :-) <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyTi 24 Joulu 2013, 00:23

Merry Christmas koko Hallavan väelle ♡ Lumen puutteesta huolimatta rutkasti joulumieltä ja tunnelmia jokaselle, mulla ainaki fiilikset katossa (: Joka tapauksessa Inkaa komppaan :3 ! ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyTi 24 Joulu 2013, 01:37

Mun jouluun kuuluu kanssa joka vuosi ne perus, kuusenkoristelu, puuro, ruoka, telkku, lahjat, sauna, herkut, kynttilät ja illalla pitkät puhelut kavereiden kanssa että mitä tuli lahjaks. Yleensä katotaan lord of the rings leffat pitkälle yöhön, ja jatketaan seuraavana ja seuraavana iltana, mut nyt katottii ne jo syksyllä, joten katotaan varmaan jotain muuta. Ostin siskon kans veljelle Piin elämän, jota ei olla nähty, joten se ainaki (;
Toivon aina ja ikuisesti koiraa, mutta ikinä en sitä saa :c tänä vuonna tiedän vaan mitä saan kummeilta: jotain superfoodmömmöjä,ou jeee! C; ja sit oon tietty jo salaa avannu kaverilahjat ja sieltä tuli kyllä huisin söpöjä juttuja. <3
Mä toivon kyllä saavani jotain villapaitoja ja pupupipoja ja pyjaman! (pyjamafetissi) Ja sit sen laskettelutakin ja ehkä jonkun tosi siistin vempaimen, esim uus blenderi tai muussaaja :3 pääsis vähä sheikkaamaan (;

Mut hyvvää joulua teillekii, ja toivotaa et satais lumet maahan (: lööv yuuu ooll <3
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyTi 24 Joulu 2013, 09:52

Paljastuin :#D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyTi 24 Joulu 2013, 11:36

Oikeesti ihan sikaparasta joulua ikinä teille kaikille! Ootte parhaita<3
PS. Mun joulumaasto oli kaikkee muuta kun vauhdikas XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyTi 24 Joulu 2013, 13:24

iiiihanaa joulua kaikille Hallavalaisille <3
Ihan oikeesti, tää on kertakaikkisesti paras virtuaalitalli porukkoineen kaikkineen, jossa mä olen koskaan hoitanut/pitänyt omaa hevostani. Mä ja Smetana-neiti ollaan todella onnellisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyTi 24 Joulu 2013, 21:52

Joo jouluja! Miun joulu meni pilalla heti ruuan jälkee kun veli alkoi härnätä miun hamstereita >;( Mie sitte ehkä vähän huusin ja löin raippamaisesti, lopulta kannattaa ruveta itkemään, niin ainakin lopettaa > Mut mie niin pelkä sin et miun kullat sais sydärin, mikä on usein kuoleman syynä ;( Mut sit oli lahjojen avaaminen, ei herranlettas mua harmitti, ei tullut oikeestaan mitään mitä olin toivonut, eikä es hamstereille joille itse olin ostanut yhdenlahjan. Sit mä menin mutrusuuna ylös omaan huoneeseen, harmittelemaan kun olisin halunnu vaan parasta hamstereille (siis omia lahjoja en olis halunnu yhtää vaan ne yhen akvaarion, ja hamstereille vempaimia. Mutku ei tullu, ni tuli heti semmone olo et mun hamsterei ei arvosteta Mä oon vaan ehkä liian eläinrakas. Loppujen lopuks iskä tuli ja kerto et auton takakontis on jotain No ei tarvinu enää surra yhena akvaarion perään, vempaimia tarvitaan vaan :d


En ole hemmoteltu lapsi, vain liian dramaattinen eläimiä kohtaan.

nimimerkkinä: Se joka ostaa aina eläimille joululahjat :,D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyTi 24 Joulu 2013, 22:29

Mahtavia lahjatoiveita Maikki <3
Mun joululahjani: yöpuku, koiran koulutuskirja, pikkupöksyjä, lahjakortti bijou birgitteen ja... rumpujen pärinää Järjestelmäkamera <3

Kaikki muu oli toissijaista (joo, en kyllä ollut toivonut pikkupöksyjä enkä liioin yöpukua. Lahjakortti oli kiva, koirankoulutuskirjakin oli kiva, mutta vaan lisää mun koirakuumetta) järkkäriä mä rakkkastan <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyTi 24 Joulu 2013, 23:33

Mä sain kans pyjaman ("My bed is my throne") ja maailman pehmeimmät ja ihanimmat aamutohvelit <3
Sitte sain kirjan (Salamavaras, Percy Jacksoneita ja joku Julma maa), paita jossa on Ranan näköinen heppa, paita jossa on mopsi, ystävyyskorupaketti (siinä on ihan älyttömän hieno ja laaja ohjekirja, ei mikään tavallinen "virkkaa ja leikkaa"-systeemi), viininpunainen mekko, neuleita, 50e ja suklaalevy, The body Shopin juttuja (Vanilla & almond-bubble bath, se Tangle Teezer-harja...), toffeeta ja luottokorteilla pelattava Monopoly (jota pelattiin, mä olin tietty hampurilainen, kun siinä on lentsikka ja skeittilauta ja formula jajaja...)! Ihania lahjoja, nyt vuorossa lämmin kaakao ja leffamaraton kera uuden pyjaman! Oon kyl vähän kade siskolle ku se sai Skull Candyt ja jumpsuitin :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyTi 24 Joulu 2013, 23:39

Inka, katos katos, kirjat oli mulle tuttuja oo onnellinen percy jacksoneista, josset oo jo lukenu, niin varoitan: ne valvottaa ja naurattaa. Julma maa oottaa tossa yöpöydällä jos jaksais lukea, varasin extemporella kirjastosta ja on nyt oottanut lukuvuoroaan pari kuukautta.
Vähän kade oon tosta monopolystä, meillä on kyllä yksi, mutta toisenlainen ois kiva ja rahakin ois kelvannu. Toffeesta puhumattakaan.. okei nyt mä valitan xD
Huomenna tod.näk. saan vielä enolta jotain kivaa (viimeksi sain glitteriin 40e <--HUOM!! lahjakortin ja pelin) ja tapaninpäivänä saan isältä jotain. Elettelen toivoa siitä että se ostaa mulle piirtopöydän, uskoisin että jotain elektroniikkaa kuitenkin. Se kun on se tyyppi jonka kanssa rämpytän borderlandsia ja puhun kameroista ja piirtopöydistä yms.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyKe 25 Joulu 2013, 08:31

Mä en oo saanu vielä kaikka lahjoja, ku sukulaiset asuu siellä sun täällä. Mut mä sain ihania villasukkia, ihanan kaulahuivin, söpön t-paidan (Thaimaasta tuliaisina), suklaata, suklaata, suklaata, suklaata, karkkia, ruukun yrtille!, laseja mun megalomaanisen mahtavaan astiastoon :B, sydämen muiotosen kakkuvuoan (mä olen himoleipuri, joka täyttää pakastimet pöperöillään), rahaa, lahjakortin, lahjakortin, rahaa...
Nii no, ne mielikuvituksellisemmat lahjat on vasta tulossa :3 se jumpsuit olis kyllä kelvannu, mutta en tainnu sanoa mun piilevää toivetta ääneen D: ehkä viel kerkeää ;9 Mul oli lahjatoive listassa kaks asiaa: Awolnationin levy ja Bastillen levy, mutta mä unohin kertoo nekin tyypeille, joten kai mun oli ihan turha odottaa että mä saisin mun kultaset : D Paitsi että mun Supernaturalfrendi lupas antaa mulle Bastillen levyn, koska tilaa ite laajemman version, jossa on Of The Night (jota mä rakastan, mut ei voi mitää) ni kai mä vaan oottelen että frendi tulee pois arabiemiraateista (:

Ootte saanu tosi siistejä lahjoja! Mun joululahjat tylsenee vaan.. Enkä saanu ees pyjamaa! Ei se mitään.

Mä tein nimittäi maailman siisteimmän piparkakkutalon! (:<
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyKe 25 Joulu 2013, 11:02



Tässä on hyvänjouluntoivotukset multa! Voitte olla kateellisia mun talonrakennustaidoille, tai sitten voitte ihailla luomustani mykistyneenä ;3


Viimeinen muokkaaja, micci pvm Ke 25 Joulu 2013, 12:38, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyKe 25 Joulu 2013, 11:58

Mikki, et oo tosissas ;o Saanko syyä ton :'D Ihan oikeesti, mun piparkakkutalot menee aina yksinkertaisesti päin pershiitä...
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyKe 25 Joulu 2013, 12:09

Et saa ;D sitäpaitsi tää oli eka piparitalo minkä oon ikinä tehny (;

Jep, meikä on tämmönen monitaiturilahjakkuus, joka onnistuu aina siinä mihin ryhtyy (; Ps. äiti autto kokoamisessa, pelkään kuumaa sokeria D:




Viimeinen muokkaaja, micci pvm Ke 25 Joulu 2013, 12:48, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyKe 25 Joulu 2013, 12:09

Woooooooooooow!!!!!! :OOOOOOOOOO En osais!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyKe 25 Joulu 2013, 12:22

Eka? :'''o cmoon joulupukki oli auttamassa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyKe 25 Joulu 2013, 12:23

Näytin tota kuvaa isosysterille ja sanoin, että tehään tällanen. Se katto aika hitaasti ja sano, että ei tollasia tehä kun tehtaissa:)
Mun mielestä toi on kyllä miljoona kertaa hienompi:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna


Viestien lukumäärä : 304
Join date : 01.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Tinttu

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyKe 25 Joulu 2013, 12:34

Okei, mä oon vaan tälläne kateelline idiootti mut iha sama. Mä en jaksa enää tätä Mikki hypetystä. Mulle on iha okei et ihmiset pistää fb:he kaikkii hienoi juttui jotta tyypit vois nuolla niitten perseitä ja ylistää kuinka helvetin mahtavia ne on. Blogeissaki tommoset jutut on kans iha ymmärrettäviä, ne on niitte sivut ja mä voin vältellä niitä jos mä haluun. Mut jollai virtuaalitallil toi on iha älytöntä. Ei noi kuulu tänne. Sori mä en jaksa hivellä Mikki sun mahtavaa egoos enkä kattoo ku muut nii tekee. I'm out. Lopetan täällä moikka.

Ja hyvää jouluu
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyKe 25 Joulu 2013, 12:38

Okei... sun elämä sun päätökset, hyvää elämää Nanna :-(
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 EmptyKe 25 Joulu 2013, 12:56

Nanna, c'mon!! ei oo reiluu! enkö mä vois olla ylpeä mun vaivalla väkertämistä piparirakennuksista, ku kuiteki olin jo siitä maininnu, ni ehkä ne halus nähä mite onnistuin... En mä kaipaa mun egon hiveliöitä, ei se oo tässä se juttu. En mä laittanu kuvaa tänne että saisin kehuja ja aplodeja ja ruusuja ja kukkasia, vaan siks, että musta se oli hieno, ja halusin näyttää sen muille.

En mä käy täällä että saisin suosiota ja palvojia ja ihailijoita, vaan siks, koska tykkään käydä täällä, ja tää on siisti paikka, ja ku tääl on mahtavia ihmisiä.

Miks pitää olla kateellinen? voisit iha hyvi tehä itekki piparkakkutalon, ja samantie vaikka lentokoneen ja laittaa sen iha minne ikinä haluut, ei kukaan sua kiellä, varmasti saisit kehuja ku oot itekki vaik kui taitava. Mä en tajua miks kaikest pitää tehä nii iso numero, jos vaikka keskittyisit kasvattamaan omaa egoas (jos se on tärkeetä), mielummi ku arvostelisit mun toimintaa. Joo, okei, sanoit mielipitees, selvä, ymmärrän, mutta onko kellään sit enää kivaa? En mä oo täällä sun kiusaks, mun mielestä maailmaan mahtuu ihan jokainen tyyppi sellasena ku on, eikä siinä mitään. Ei sussa oo mitään vikaa.

Mut uskon, että jos keskityt kokoajan oman suosios (tai minkä ikinä) puutteeseen, ni näät sitä vaan lisää ja lisää sun elämässä. Jos keskityt siihen, että mulla on liikaa egoa ja suosiota, ni todellakin huomaat yhä enemmän ja enemmän tilanteita, missä saan liikaa ihailua ja suosiota. Sä päätät, mutta sä voit vaikuttaa vaan siihen mitä ite teet ja mitä ite ajattelet, koska ei kenenkään käsissä oo mitää muuta ku oma elämä ja omat ajatukset.

Anteeksi, jos tunnet että oon sun onnesi tiellä, mutta mä en oo. Sä oot ihan ite.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 14 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: