Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi - Sivu 15 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi

Siirry alas 
+21
Jasperii
Roosa
Tiitu
Salla
Tonttuli
Miranda
Miro
Lotta
Veera A.
Sussu
Inka
micci
Narnia
Valma
Nanna
Emppu
Aleksi
Emmi
Topias
Maikki
Admin
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyKe 25 Joulu 2013, 13:18

Älkää tapelko, kiltit;___;
Nanna, voi anteeksi kun kehuin sitä piparkakkutaloa. Mun mielestä sun ei pitäs häippästä tällasen takia. Sä menetät paljon, jos häivyt nyt, ja Hallava menettää paljon, jos sä häivyt, koska (ja mä oon ihan tosissani tässä) sä oot tautisen hyvä kirjoittaan, ja muutenkin mahtava tyyppi. Ja Hallavan eka hoitaja<:(
Mutta näyttää pahasti siltä, että sä oot päätökses tehnyt:( Tulee ikävä:(

On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa,
nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa...


// Nanna, luin sun viestin uudestaan. En peru mun sanoja, mutta... Onks kaikki kehuminen sun mielestä perseennuolemista? Tosi kiva. Tiedäkin, että mä en koskaan mielistele ketään. Mä kehun jonkun piparkakkutaloa, jos se on hieno, ja jos se ei olis, mä todennäköisesti kehuisin silkasta kohteliaisuudesta, tai vaan siks, että mä tuhoan kaikki mun piparkakkutekeleet. Tiedän että mä otan kaiken turhan henkilökohtasesti, mutta älä enää ikinä sano noin kellekään missään.
Aika vihanen sävy tähän loppuviestiin. Älkää kuunnelko mua://(
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyKe 25 Joulu 2013, 13:52

Mä en puutu mitenkään tähän, mutta niin. En tiedä kannataako rähteä säälimään vai aukomaan päätään. Mutta kiitos kaikesta Nanna!


/Muhahhaa tyhjensin muistiotani ja kappas aika monta kuvaa löyty >:3 Micci ainiin toihan on hieno!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyKe 25 Joulu 2013, 15:02

Älkää nyt nostako tästä paskamyrskyä : |
Valma sano ihan oikein, komppaan häntä - mä en ole perseennuolija ja tiiän sen ite varsin hyvin. Musta tuntuu suoranaisen pahalta että sanot Mikistä noin, hän on suosionsa saanut ainoastaan olemalla oma ihana ittensä. Pistää vihaksi että hienon tekeleensä näyttäminen muille nostattaa jossain ihmisessä noin paljon vihaa. Haters hate, tää oli mun mielipide. Kiitos ja toivottavasti tää ei pilaa kenenkään päivää (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyKe 25 Joulu 2013, 15:04

Aamen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyKe 25 Joulu 2013, 18:00

Btw, kattokaas etusivun alalaidasta, kellä on viikon sisällä syndet:D


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ke 24 Elo 2016, 18:40, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyKe 25 Joulu 2013, 18:43

Mä huomasin sen (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyKe 25 Joulu 2013, 19:11

Oho, onpas täällä tapahtunut paljon lyhyessä ajassa.

Anyways imho Mikki on hyvä tyyppi. Joo, Mikki on usein äänessä ja on monilahjakas, mutta en koe Mikin oloa ja elämää egon hivelyn tavoittelemiseksi. Me mahdutaan tänne kaikki. En kuitenkaan puutu tähän juttuun, sillä en (ikäväkyllä) tunne täältä vielä ketään. Kuitenkin, olette kaikki ihania.

Minä sain joululahjaksi ihan asiaankuuluvasti kaikkea hyödyllistä. Opiskelua ajatellen arvostan suuresti kun sain äidiltä päivänsarastusherätyskellon (unilääkkeiden takia mua on todella haastavaa saada aikaisin ylös sängystä, eikä asiaa auta mun puhelinta varasteleva kissa, joka piilottaa mun herätyskellona toimivan puhelimen aamuisin) ja matkamukin, johon saan aamukahvit tungettua samalla kun menen aamutunneille. Autooni sain ensiapupaketin (missä viipyy karvanopat Ostin autoni 16 vuotiaana ja vieläkään en ole hankkinut kliseisiä karvanoppia). Sain myös alusvaateliikkeen suht arvokkaan lahjakortin, uuden teesihvilän, uudet kuulokkeet puhelimeen, runsaasti meikkejä, ja isä toi arabiemiraateista minulle Juicy Couturen uutuushajuveden ja silkkisen ihanan huivin. Yksi kaveri asuu nykyään Arabiemiraateissa, joten häneltä sain Victoria's Secretin paketin. I'm pleased. Sitten tammikuulle mulla olisi ehkä muutama kirjalahjatoive, kun täytän lisää vuosia. Haaveilen drinkkiohjekirjasta ja anatomiaopuksesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyKe 25 Joulu 2013, 19:50

Veera oikeesti, tosi pelottavaa. Tunnetko sä jonkun perheestä, joka asuu arabiemiraateissa ja siinä on neljä sisarusta ja kaikkien nimet on norjalaisesta mytologiasta? Kolme niistä asuu kyl suomessa nyt opiskelemassa.. Mutta tosi creepyä. Ehkä tää on vaan pelottava yhtäläisyys. Olis hurjaa jos meillä ois samoja kavereita : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyKe 25 Joulu 2013, 20:01

Tällee baituway (mitetoikirjoitetaan :D) Niin mietin vielkin Maikin suuntautumista (älkää pelätkö ei kohdistu keneenkään tallilaiseen) :D? Koska Maikki is different
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 17.11.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyKe 25 Joulu 2013, 20:50

Jouluhäslinki alkaa mun osalt olee ohitse Jeee! Sain kivoi lahjoi ja oli kiva nähä sukulaisii. 21. päivä oli kylläkin isomamman hautajaiset. Mietittii äitin kaa et pitäiskö meijä ryhtyy itkijänaisiks... (vai mitä ikii onkaa)

Sitte 23.päivä siivoiltii chinchillahäkkii ja toiselta pikkuotukselta löyty aika iso kasvain Mut se on jo niin vanha ettei sille lääkärissä mitään voisi tehä. Annetaan sen olla niin kauan ku syö.. Jos lakkaa syömäst ni ei oo muut vaihtoehtoo ku viedä lopetettavaks :/ Nyt on kuitenkin viimepäivinä ollut tosi reipas ja ruokaki on maistunut hyvin:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyKe 25 Joulu 2013, 23:49

Inkan suuntautuminen on kyllä ihan hetero... eikä kukaa oo tietty tajunnu ennen :-D
Mikki hey, kun näin ton piarkakkutalon menetin kaiken viimeisenkin uskoni siihen että olisit poika! Kaikki se mitä oot peeämmällä kertonut ja tää, niin mulla ei riitä vaan aivoissa mielikuvitusta luomaan sellaista poikaa/nuorta miestä... mut en sano et se ois mahdotonta! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 00:21

Nii-i. Se on vähän nyt mielikuvituksen varassa, mutta mä en meinaa ikinä paljastaa (; Voitte hyvin pitää mua tyttönä, ei mua haittaa, mutta kyllä mä oon ihan mielelläni poika (: Joko mä puhun itteni pussiin, tai sitten vaan hämmennän teitä ihanasti (; You decide, I won't tell. Sovitaan vaikka että oon kyborgi tai joku sellanen.

OneRepublic - Counting Stars (:

The 1975 - Girls <--- toi on parempi (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 01:58

JESS! Yökyöpeli oppi viimein pianolla:

Michael Bublé - It's a Beautiful Day
Emmelie de Forest - Teardrops
Taylor Swift - I Knew You Were Trouble
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 02:34

Vai yökyöpeli : D noo.. Oli hilkulla etten käyny kasilta nukkumaan, mut täs sitä ny ollaa : D mä en osaa soittaa mitää D: enkä osaa piirtää koiria D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 03:02

Kraah pitäskö alkaa ettii jo sitä koulurytmii eikä mennä nukkuu kello kolme ja herätä puoleltapäivin
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 11:21

Hei, Mikki, en jaksa pistää yksää, mut älä kerro mun oikeeta nimee kellekään, koska en haluu, että mua bustataan:D Näin btw:)
Mulla on joululomalki säilyny unirytmi aika samanlaisena kun normaalisti. Yheltätoista nukkumaan ja kaheksalta herätys. Mulla ei käänny vuorokaudenajat ympäri, osittain siks, että porukat ei ehkä tykkäis, jos mä soittaisin lomalla yöt läpeensä kaiken maailman puhaltimia>
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 14:10

: D mäki heräsin just D: mut nyt ku oon piirtelemässä, ni Mikin päähän tulikin söpö kana/pöllö-pipo, joten mietin että olisko sellanen sittenki parempi : D ?? Answers please.

The Pongues - Fairytale of New York
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 16:39

Oi pöllöpipo! Mä rakastan kaikkii pöllöjuttuja c;


Viimeinen muokkaaja, Becca pvm Ma 20 Tammi 2014, 00:40, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 18:22

I prefer Pöllö:D
Koska on uudenvuoden ropet? Ei sunnuntaina, ei sunnuntaina...
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 19:48

Mikki on ilkee :-( Inkan piti saada doggie jouluksi kotiin, mut sä ja Takku teitte siitäkin haaveesta selvää... ois mun mielestä ärsyttävää matkimista hankkia ny koira Inksuti-puksuttimelle (öö... lempinimet).
Mut toisaalta, hei, eikös sitä sanota että se on vaan hienoa, kun joku ihailee sua niin paljon että tekee kaiken samalla lailla? No joo joo...

OMGOMG mun Sims tilttaa! D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 19:59

Tiädättekö sen tunteen kun haluatte kirjoittaa tainaa ja keksitte sen päässä mahtavasti ja lopulta kirjotat alun ja pyyhit sen pois ja luovutat, niinkuin näin "Kävelin tallille, lumi narskui ja..jajajjaaa"
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 21:35

Tiedän tunteen, Maikki : D

Ja Inkaseni: Mä tiedän että oot aikasemmin maininnut koiranpentuideas, mutta mä olin suunnitellu Mikille koiraa jo sitä ennen, joten päätin sinnikkäästi toteuttaa sen sun puheista huolimatta (: Mutta siis, ei todellakaan haittaa, vaikka Inksuli sais koiran, koska me oltas sit vaan söpöja koiratouhottelijoita siellä ;3 Enkä todellakaan pidä sitä matkimisena, koska tiedän, että oot suunnitellu sitä ennen ku oon sanonu yhtään mitään (:

Mä en tiedä kyllä koirista kun vaan miniskriikkisen hölökäsen pöläyksen, enkä todellakaan hallitse niiden käyttäytymistä, rakennetta tai varpaiden määrää, joten ei saa tuomita mun yrityksiä kuulostaa pätevältä D: Mä oon piirtäny söpön kuvan Mikistä ja oravasta, mut se koira näyttää enemmän tai vähemmän avaruusoliolta...

Onko niillä takanakin viis varvasta? ja onko eessä silleen niiku neljä + se yks siel ylempänä : D


Viimeinen muokkaaja, micci pvm To 26 Joulu 2013, 22:15, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 21:53

Koiralla on viisi varvasta. Siinä hyvä alku :-) Muttah, kiva jos Severi se ei haittaa, voisin yrittää keksiä Inkalle jonkun oikein rotujössikän... no okei, collie ois niinko isoin, kun Inka varmaa pelkää just jtn tanskandoggeja/mastiffeja :-D Täs voi mennä hetki... hah, mut Juup, en todellakaan ajattele siis et pöllit mun idean ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 23:25

Mulla meni hermot ku jouduin poistelemaan teijän turhia spämmiviestejä asiattomista paikoista... Kaikki pulinat tapahtuu VAIN JA AINOASTAAN tässä topicissa, chatissa tai yksityisviesteillä. piste.
Menin muuttamaan tiettelien viestirajoja isommiksi, koska ketuttaa nii paljo. kärsikää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 23:39

Tänne uudelle keskustelualueelle saavat myös tallilaiset kehittää itse uusia topicceja (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyTo 26 Joulu 2013, 23:54

Tänkkeyv Aleksi tääl on toine ketä menetti hermonsa. Mun mielestä noit tähtiii potäis ansaita niinku merkkejäkin:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyPe 27 Joulu 2013, 00:25

Meikä on ihan out kun en aiemmin tänään (tai no eilen) täällä hirveesti pyöriny..

Mikkii *huitoo käsillä* ootko edistyny miun avan kanssa? (:


Viimeinen muokkaaja, Becca pvm Ma 20 Tammi 2014, 00:41, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyPe 27 Joulu 2013, 00:59

En mä oo spämminy että saisin tähtiä D: ei ne mua kiinnosta (enää XD) mutta kun jutteleminen on niin kivaa, eikä chatissa oo ikinä ketään D:

Mutta tämä on hyvä, olemme iloisia ja kiitollisia siitä, ettei sinun tarvitse enää menettää hermojasi (: Ja mä aina (melkein aina) oon pyrkiny päivitteleen edellisiä viestejä, jos se on suinkin mahdollista.

Olis siistiä, jos näistä tähtijutuista sais irrotettua nää pulinapälinät, ni ei tulis turhia kunniamainintoja, mutta se ei kai oo mahollista : l Mut nyt oon ilonen, ihanaa (: Valma myös, uskoisin XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyPe 27 Joulu 2013, 01:17

Voisin mä sinne chattii mennä mut mäkää en saa ikinä sua kiinni itse teosta siellä chatissa! >:-(

Mulla on menny hermot näiden mainosten kanssa! Kun oon kännykällä, mulle tarjotaan joka sivulla (Hallavan forkka) Apple Store-sovellusta ja PAPA PEAR SAGAA! Ei kiinnosta, typerä mainostaja! Pilaat mun fiiliksen, typerä Papa Pear! Ja väsyneenä en oi kovin kiltti jos suutun...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyPe 27 Joulu 2013, 13:57

Miten yhen yön aikana voi tapahtuu näin paljon?:o
Pyydän pyhästi anteeksi mun kaikkia karmeita rikoksia, Aleksi, mutku kaikkialla oli joitakin angstaamassa, ja piti hetkeks päästä irrotelemaan<://( Mä lupaan ja vannon, etten enää ikinä tee niin:)
Ja Mikki, jeb:D
Ja Weeralla on syndet kohta:DDDDDDD
Edit: Luin noi säännöt. Aleksi, ethän poista mua täältä?D:>
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyPe 27 Joulu 2013, 14:56

En poista :DDD
oli vaa eile vähä huono päivä that's all (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyPe 27 Joulu 2013, 15:00

Hehe, no eihän täällä pärjättäiskään ilman mua, kjehehe>
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyPe 27 Joulu 2013, 16:33

Yksityistallin ulkka alkaa pikkuhiljaa hahmottua, mut inka kerto että virtuaalimaailmassa on jo yks sudenkuoppa -niminen. Onko ehdotuksia vai pidänkö tuon? Joku inkkarityylinen ois kiva :3

http://sudenkuoppa.kurkistus.com
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyPe 27 Joulu 2013, 16:36

Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyPe 27 Joulu 2013, 17:01

HUOM! Vaihdoin rope ajan klo 19 eteenpäin, koska nyt paikalla vaan murto-osa halukkaista!
Toivotaan, että tajuavat myöhemmin tulla koneelle zekkaamaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyPe 27 Joulu 2013, 17:03

Huh! Mä en olis millää jaksanu näin aikasin vaikka paikalla olenkin ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyPe 27 Joulu 2013, 17:05

Jees kiva sit voin kattoo rauhassa Mc'Leodin tyttäriä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyPe 27 Joulu 2013, 23:59

Yyh, mä aina onnistun missaan ropen.

Oon ollut tänään hurjan ahkera! Mä oon hengaillut mun parhaan kaverin amerikkalaisen poikaystävän kanssa koko päivän, ja osan ajasta ilman sitä mun kaveria. Oon näyttänyt pojalle paikkoja mun kotikaupungista, käynyt kahvilla, kirjastossa ja keskustassa, pelannut korttia ja sen sellaista. Käveltiin muuten kirkkoon kesken hautajaisten HUPS. Hukattiin mun puhelin, jäljitettiin se mun siskon puhelimella ja seurattiin sitä henkilöä jolla se puhelin oli ja saatiin se lopulta takaisin!
Nyt makoilen sängyllää väsyneenä ja syön iltapalaa (kulhollinen jäätä. Miten niin köyhää)... Lähdetään huomenna heti aamusta ideaparkkiin porukalla. Haluisin vielä piirtää hetken, mut kai pitäis mennä nukkumaan kun huomenna on kuitenkin aikainen herätys.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyLa 28 Joulu 2013, 04:37

hehöö, me kukutaan koko yö taas hyvällä porukalla (; kyllä tästä tuli tapa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyLa 28 Joulu 2013, 04:42

Inksutiinipuksutiinijuksutilulei, Onnenpekka ja Lohikäärmeenmetsästäjämummoankkaporkkananmyyjäkuu-ukko.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyLa 28 Joulu 2013, 05:01

Changed man is awake (;
nomut kuitenkin, sekoilut mitkä sekoilut. näitä partihard-öitä pitäs olla enemmän!
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyLa 28 Joulu 2013, 05:12

niitä tulee vielä! muuttunut mies ei ikinä ole kokonaan muuttunut mies. (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sussu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Sussu


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 17.11.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyLa 28 Joulu 2013, 12:13

Voi elämä mä oon laiska! > Mur..

Pitää jaksaa väsät jotain mutku en jaksa ja tänää meen hesaan ja yy.. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyLa 28 Joulu 2013, 15:25

Synttärit tiedossa, joten en pääse ihan silloin klo 17. Voin yrittää epäaktiivisesti jotain laittaa, huom yrittää. Tuun sitte ku aletaan lähtemään sieltä, salaa toivon että ois taas liian vähän pelaajia niin että lykättäis myöhemmälle tätä ropea. Älkää kuitenkaan lopettako ennen mua jooko, Haluisin kuitenki ropsii ;-) Sovitaan että Inkaa voi autohiitata jos laitatte tyynysotaa tai mitä vaan ja pullonpyörityksessä Inka voi ilmiömäisellä tuurilla pysyä erossa siitä tukalasta tilanteesta.

^^ Lainattu ropesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyLa 28 Joulu 2013, 16:27

Sudemkuoppa muuttu nyt Ketunhäntä kainalossa -nimiseks

kettu.kurkistus.com
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyLa 28 Joulu 2013, 16:28

Öääh, mä nautin joulusta ja pysyttelin poissa koneen äärestä joten tipuin (taas) jutuista... Niin, ja hyvät tooooosi myöhäiset joulut kaikille
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyLa 28 Joulu 2013, 17:05

Eipä täällä emppu hirveesti oo tapahtunukkaa (::
Siirsin taas ropee myöhäsemmäks
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyLa 28 Joulu 2013, 18:22

Good, mulle tulee vähän kiire : L
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyLa 28 Joulu 2013, 18:26

Lotta panikoi, kun sillä on niin paljon rästissä> Mä joudun auttaan sitä jonkun piirrustuksen kans, se tässä tuskailee sen hevosen jalkojaXD
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 EmptyLa 28 Joulu 2013, 18:54

Mä pelkään et akku loppuu :-(
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi   Pulinaboksi - Sivu 15 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi
Takaisin alkuun 
Sivu 15 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: