Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #6 - Sivu 3 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #6

Siirry alas 
+26
Inari
Eevi-Sofia
Eeva
Sini
Ellen.
Valma
Salli
Aleksi
Kukka
Senni
Inka
Oscar.
Fiia
Kide
Max
Floora
Miro
Kettu.
Jerry.
tsuukiko
Kristella
Inkeri
InnaP.
Essi
Janelle
Maikki
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyTo 03 Joulu 2015, 16:03

Kaaaunis ulkoasu <33
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 14:45

Jeee, mä oon ihan innoissani tosta jouloslovarista! :-D Pääsee taas pitkästä aikaa käyttämään mun ruostuneita rope-taitoja :-) Ja tulkaa mahdollisimman moni mukaan, mennään vaikka maastoon porukalla..?

Ja tervetuloa kovasti kaikki uudet mukaan! Sekä Senni että Kristella :-) Ihan mahtavaa, että tänne tulvii uusia hahmoja melkein koko ajan! En malta oottaa että pääsette vauhtiin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 16:44

Jep, mä oon ihan joulutäpinöissäni! Ja tyyliin kaikilla hepoilla on nyt hoitajat!! Mahtavaa :33
Oon innoissani tänhetkisestä projektista, kun oon suunnittelemassa kalenteria ens vuodelle ja toivon että siitä tulee niin ihana kun oon miettinyt :>

Mitä te muuten toivotte joululahjaksi? Mun on yleensä vaikee keksii lahjoja nykyään, mutta kyl niitä ain välil tulee mielee.... myös niiden puolimahdottomien joululahjatoiveiden lisäksi :-D. Esimerkiksi se koiranpentu ja maastopyörä ja blenderien kuningas Vitamix on pyöriny haaveissa jo mooonia vuosia, mutta kaikki aikanaan ;-). Ainakin yks kirjatoive on tälle joululle, ja sit kans joulumuumilakanat! ja niitä brunbergin suklaatryffelikonvehteja <3 !
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 18:55

Kiitoksia tästä tervetulon toivotuksesta! Oisko jollain tietoa ja taitoa selittää mulle vähän Hallavan suhdekarttaa kaikkine yksityiskohtineen. Helpottais suuresti tarinan kirjottamisessa.
Hmm. Joululahjaksi ajattelin toivoa piirtopöytää, uusia vesivärejä ja jotain pikkusälää.
Tätä on varmaan kysytty mutta mitä te harrastatte IRL-elämässä. Mä taidankin jo tietää yhden Hallavalaisen harrastuksista Itsellä tanssi, ratsastus, pianon soitto ja näytteleminen. Myös partion maailmaan olen yrittänyt pikku hiljaa palautua. Senniin inspiraatio lähtikin varmaan tanssi harrastuksesta X)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 19:11

Tervetuloa kaikille uusille! (:

täällä ois lahjatoiveina varmasti päällimmäisenä toinen koira tuon yhden seuraksi, espanjanvesikoira tai kultanennoutaja/labbis ois kyllä jees :'D mutta realistisempina toiveina kyllä hobitti DVDt, ja tämä takki kyllä kelpais, pitää muuten ihan älyttömän hyvin vettä ja tuulta (lainasin "muutaman" koon liian isoa kaverilta testiks :'D) eipä mulla kyllä mitään ihan pakollista oo, kaikki ois vaan kiva saada. Mutta suklaa kelpaa aina (;
Täällä harrastetaan ratsastusta ja keramiikkaa, ultimateakin aktiivisen epäsäännöllisesti. :3

Mites teidän viikko on mennyt?
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 19:24

Mitäs tässä perjantaillessa. Tulin justiinsa kotiin parin tunnin tanssitreeneistä, ja nyt mässäilen karkkia one directionin kera. Samalla tässä kirjoittelen sitä ekaa hoitotarinaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 19:50

Hih, mä kirjoittelen joulukalenteriin ihanan jouluista tarinaa, syötyäni itseni ähkyksi Milka-suklaasta ja kuunnellen Deep Theta -meditaatiohuilumusiikkia. Ihanaa on kaikin puolin, kun saa huomenna nukkua piiitkään ja muutenkin tehdä mitä mieli tekee :-)

Mä vapaa-ajallani joogailen, tanssahtelen, juoksentelen, sulkapalloilen, pyöräilen, herkuttelen, piirtelen, kirjoittelen ja lauleskelen rennolla meiningillä omaksi ilokseni, ja olen myös kotipaikkakunnallani ratsastanut säännöllisesti. Lasken lempipuuhakseni myös lumilautailun, vaikka aika harvinaista herkkua se täällä mäettömällä suomenmaalla on. Jos vaikka hiihtolomalla pääsis lautailemaan :-). Myös self-help-hömppäkirjoja tulee ahmittua satunnaisesti, ja kitarakin odottelee soittajaansa tuolla huoneen perukoilla. Olisi myös mainiota osata beatboxata, ja maastopyöräily tulee olemaan rakas harrastukseni heti kun hommaan itselleni täpärin jostakin. Ja tanssia haluaisin alkaa 'oikeasti' harrastamaan, mutta sekin on mahdollista vasta seuraavassa etapissa (enkä edes tiedä mikä tanssilaji olisi se omin, tai tykkäisinkö edes harjoitella ohjatusti, kun ei aikaisempaa kokemusta ole...)

Tajusin juuri että "harrastus" on kovin laaja käsite xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 20:00

Senni tarkotatko ihmissuhteita? Jos joo niin mä voin lähettää sulle yksällä pikaisen selostuksen :-D

Mä toivon joululahjaks piirtopöytää jos löydän jonkun hyvänhintasen :-)

Mun lempiharrastukset on lukio-opiskelu (oi kyllä! Rakastan etenkin matemaattisia aineita ja kieliä, mutta vaan koulussa) piirtäminen ja kirjoittaminen ja tietysti virtuaaliheppailu, mutta en oo koskaan harrastanut ratsastusta, vaan eksyin IRL välillisesti heppojen pariin Hallavan innostamana :-D Musiikkia mä en sano harrastukseksi, koska se on mulle niin paljon enemmän: työ, opinnot, oikeastaan mun koko elämä pyörii musiikin ympärillä, kaikki ystävät on muusikkoja etc. Että ei tota varmaan enää ihan harrastukseksi lasketa :-DD Tän varmaan havaitsee myös siitä ärsyttävästä piirteestä mussa, että koska oon tottunut höpisemään enimmäkseen musiikki-ihmisten kanssa niin puhun koko ajan vaan musiikista, siitä yksinkertasesta syystä että se nyt sattuu viemään suurimman osan mun ajatustilasta.

Sitten on kyllä monia juttuja mitä haluaisin harrastaa mutten vaan kerkeä, kuten tanssi ja jääkiekko :-)

Mun viikko on mennyt konsertintäyteisesti, sunnuntaina ois vielä itsenäisyyspäiväkeikka, ja ens viikolle ois luvassa maanantaina klarinettiyhtyeen keikka ja soolokonsertti ja lauantaille jousikvartettikeikka. Ja sitä seuraavalla viikolla vielä kaks konserttia niin kauden pitäis olla pulkassa n__n
Ens viikolla on myös yksi aika ratkaiseva teoriakoe D-:
//Mutta jooh, tän päivän konsertti kusi. Klarinettikvintetillä soitettiin vähän tavallista heikommin, ja ei siinä mitään, koska maanantaina on taas keikka ja samat biisit ja saadaan varmaan onnistuneempi otto tän kälysemmän jälkeen, mutta kun meidän ykköskalikka jäi pahalle mielelle vaikka ne sekoilijat oli minä, kolmonen ja basso D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 20:59

Joo, ihmissuhteita
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 22:07

Mä harrastelen kaiken yleisen (kuvailu yms) lisäksi ratsastusta, keppihevosia, kaneilua ja no voisko aktiivisesti seurakunnassa pyörintä

Tää viikko on aikalailla mennyt Dipoilla (SRK nuorten tilat) tehtiin vanhuksille joulukortteja ja muuten vain purin ajatuksia nuorisotyönohjajalle joka on ihan paras <3 kyllä haluisin sinne vain useemmin paikka on nii mun koti.
Sit oon käyny heppailemassa, ja tietysti hoidellut kaneja. Huomenna ois tarkotus mennä kisaamaan taas keppareilla
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 22:55

Mä päätin aika spontaanisti tänään perjantain kunniaksi lähteä mummolaan yökylään <3 Tehdään joulusiivous, laitetaan kuusi, ja leivotaan :-) Tulee olemaan niin kivaa, kaiken tän koulustressin ja muiden kiireiden jälkeen. Ja oon todellakin aivan joulufiiliksellä, tää aika vuodesta vaan on niin ihanaa! :-* Täällä varmaan olen koko viikonlopun, ja yritän siinä ohessa myös kirjotella tarinaa Nikitalle ja muutenkin hommailla jotain Hallavaan :-) Joulu on vaan niin ihanaa!! :-D

Mä harrastelen..... kaikenlaista :-P Etenkin lukemista (luen sellasia 400 sivuisia fantasiakirjoja), kirjoittamista, lenkkeilyä, kuntosaliliikuntaa, ratsastusta satunnaisesti, kokkailua, virtuaalitalleilua, leffojen katsomista (onko se harrastus?), ja kaikenlaista samantapaista höslinkiä. Haluaisin tietenkin opetella tanssimaan, mutta kaikki aikanaan. Tosin nyt vähän epäsäännöllisemmin, kun on paljon kiireitä. Mutta talvilomaa odotellessa, ja pääseepähän sitä toivon mukaan pian suksille :-) Ja oon muutenkin käytännöllinen jouluintoilija kuten Ellenkin :-)

Ja Valma, mä haluaisin sen suhdekartta jutun itsellenikin, koska on aina tosi mielenkiintoista miten sä näät hahmojen suhdekuviot :-D


Viimeinen muokkaaja, Ellen. pvm Pe 04 Joulu 2015, 23:02, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 22:57

Okei Ellen, mä lähetän sen sullekin, mutta se on sitten aika suppea ja painottuu niihin hahmoihin jotka on täällä pidempään pyörineet, koska tunnen ne parhaiten :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 23:02

mäki voisin haluta lukea sun suhdekartoituksen, ihan mielenkiinnosta xD

btw. sain vihdoin kirjotettua 23. luukun joulukalenteriin :-) Eihän siinä mennytkään kuin puoli päivää :-D. -

Ja juu, 'harrastan' minäkin leffojen katselua, kokkailua, supernaturalia, game of thronesia, the 100, jne jne. :-D

Voi että, mä niiin haluaisin joulukoristeita tänne meidän kämppään, että tulis se sellanen joulun tunnelma muuallekin ku korvien väliin x)


Viimeinen muokkaaja, Kukka pvm Pe 04 Joulu 2015, 23:03, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 23:03

Mä vasta kirjotan tätä ja tässä on ihan tosi mukana vaan ne hahmot jotka on hankkinu jotain draamaa, ystävystynyt syvästi tms. :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 23:07

Mä rupesin tunteen itseni jotenkin tosi huonosti havainnoivaksi ihmiseksi, mä en nimittäin keksi mitään, pää lyö ihan tyhjää D-:
Hankkiutukaa riitoihin, hahmot!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 23:08

Huuu, mulle kans saa valma lähettää suhdekarttaa (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 23:09

Tuntuu et kaikki on keskenään vaan kavereita tai "haluis tutustua paremmin" D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 23:10

Ääh nyt tulee jo paineita :"-D
Heittäkää jotain kaks hahmoa joiden välillä on tapahtunut jotain niin kirjoitan niistä jotain tänne!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 23:20

Ei haittaa Valma :-)
Mä taidan mennä nukkumaan, kun silmät ei tahdo pysyä auki.. En malta oottaa huomista, kun pääsen huomenna koristelemaan ja siivoamaan kunnolla! Öitä murut! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 23:21

Öitä mussukka :-3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyPe 04 Joulu 2015, 23:22

Mikä tota Viestit-nämikkää muuten vaivaa, eikö toi etanankuva oo Hallavan ekasta kesäulkoasusta? :"-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 07:12

Mutta se on söpö ;3
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 10:01

Tervetuloa munkin puolesta uusille! Kerroitte noista teijän harrastuksista niin löysin niin paljon samoja juttuja kun itellä. Just ratsastus, fantasiakirjat, supernatural, elokuvat, one direction ja sitä rataa!

Mullekki saa lähett sellasen kartan, vaikka luulen olevani ihan hyvin perillä näistä uusista jutuista.

Aleksi selitti joskus jotai että tohon viesti-juttuu oli joku häikkä ettei saanu sitä vaihettua ainakin muistelisin näin ja sen söpö ja sininen niin sopii se jollain maagisella tavalla:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 10:48

Joo siin on joku vika, en saa nimittäin vaihettua :-DDDD
se on aika nolo....

Ja hei Valma laita se suhdekartta tonne meiän salaiseen keskusteluun niin voidaan yhdessä täydentää sitä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 12:44

Mun pitää nyt teille muillekin että mun ja Aleksin salaisen topicin nimi on Sälää, ja musta on hirmu hauskaa että sen linkissä lukee "salaa" :-Dd
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 15:12

Valma, heko heko :-D

Ihanaa, me kuunnellaan täällä joululauluja ja siivotaan koko kämppää :-D Mä en muistanutkaan että mummolassa on näin tunnelmallista :3

Ja kaikki ekohihhulit, mä oon innostunut kamalasti sellasesta Rasing extinction dokumentin järjestämästä Start whit One Thing ohjelmasta, joka on sellanen ekolollisuus ja luonnonsuojelu juttu :-D Oon nyt kännykällä niin en voi linkata, mutta googlettakaa :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 15:13

//Ainiin, ja Aleksi, se etana on just tosi söpö <3 Ja se sopii tänhetkiseen ulkkaankin melko hyvin :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 18:16

Yllätytte ku käytte kattoo huomisen luukun. Joo en ollu kännissä ku sen tein :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 19:11

Okei.. Kuulostaa jännältä :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 19:53

Aleksi älä anna tollasia vinkkejä, mä en nyt jaksa odottaa neljää tuntia että se luukku aukeaa :-DD
Mullakin on joulunen fiilis, just tulin jousikvintetin harkoista soittamasta joululauluja :-3
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 20:03

Mä muuten olin jonkun random kamariorkesterin konsertissa (joskus marraskuussa) ja ne soitti sieltä Pirates of the Caribbeania, Angry Birdsiä, Simpsoneiden tunnaria ja sitten muutaman näitä "tavallisimpia" biisejä, kuten mm. Finlandiaa :-D Oli kyllä ihan mahtava, ja oli vielä tosi hauskojakin ne tyypit :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Kristella
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Kristella


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 03.12.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 20:06

Olis varmaan fiksua, että mäkin tuun tänne edes moi sanomaan, uusi kun oon! :¨)

Innolla minäkin odotan huomista luukkua... :¨D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 20:12

Mä en oo varmaan vielä toivottanut uusia tervetulleeks niin teen sen nyt! Tervetuloa :-)

Ellen, mä soitin leffa- ja pelimusiikkiorkesterissa kun olin vähän kokemattomampi mutta päätin sit siirtyä kokonaan klassisen pariin. Mutta mun leffamusiikkivuosi oli kyllä kultainen, konserteissa oli ihan erityinen meininki ja "kulttuuri" soittajien kesken vähän eri :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 21:06


Moi Kristella! :3

Joo, en ihmettele Valma :-) Niillä näytti itelläänkin olevan tosi hauskaa, ja huomas ettei ollut mikään ihan perinteisempi poppoo :-D Tykkäsin kyllä kamalasti ja haluisin uudelleen katsomaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kristella
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Kristella


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 03.12.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 21:11

Heei, mullekin saa vähän avata Hallavassa meneillään olevia ihmissuhdekuvioita! Helpottais tosiaan vähän tota tarinoiden väsäämistä ;¨)

Ja kiitti muuten Ellen kauniista sanoista ekaa hoitomerkintääni kohtaan! Lämmitti mieltä, haha :¨)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 21:54

Heh eipä mitään ;-) Ja mulla on nyt ideanpoikanen pienestä draamasta tänne Hallavaan, hihii :-D Mutten vielä paljasta sitä teille...
Takaisin alkuun Siirry alas
Kristella
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Kristella


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 03.12.2015

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptyLa 05 Joulu 2015, 22:03

Noniiin, draamoja aina kiva lueskella! :¨D Muutenkin superkivoja tarinoita löytyy teiltä kaikilta :¨)

Mun oli vähän pakko muuttaa mun hahmon tietoja - muokkasin ton ylimielisyyden ujoudeksi, enhän mä osaa edes esittää mitään ylimielistä, hahah :¨D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 11:32

No nyt löytyisi se OIKEA tämän  päivän luukku kalenterista.
Olin siis varannut eilen iltapäivän ja illan sen luukun tekemiseen, mutta en vaan sit mitenkään kerenny. Heräsin aamu 10 ja kirjotin 4h yhtä esseetä, jonka jälkeen joku saikin idean et hei, lähetään vaasaan shoppailemaan ja kattoo uusin nälkäpeli. No me lähettiin siinä klo 14 jälkeen, nälkäpeli loppu klo 20, mut sitten käviki ilmi että kaverin veljellä oli keikka vaasassa, joka alko klo 21 ja kaverin piti mennä kattoo sitä, joten munkin piti mennä sinne ja oho sit kello oliki ihan liikaa ku pääsin kotiin.

Joo. no nyt se on sielä :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 12:58

Mä näin sen väärän ja oikean luukun :-D

Mutta mä kattelen tuntematonta sotilasta, ja leivon täällä.. Voisin ehkä kohta kirjotella jotain, kun ei oo muutakaan järkevää tekemistä..:-) Saatiin kyllä tää kämppä ihanaan kuntoon eilen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 13:29

Mun pitäisi tehdä valtava läjä läksyjä mutta ehkä mä ehdin jossain välissä piirtää tai kirjoittaa.
En kerinny nähä väärää luukkua, mitä siellä oli? :-D

Aleksilla kuulostaa olleen vauhdikas lauantai :"-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 13:31

Elokuvateatterissa koodasin erittäin epäonnistuneesti jonkun viestin sinne mikä oli täynnä kirjotusvirheitä :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 13:40

Heipsun kaikille, tulin taas kurkkimaan! Ihanaa nähdä et melkee kaikilla karvapalloilla on hoitajat, niin söpöä että tää aktivoituu (tekee mieli palata remmiin ugh). Ja pakko sanoo, että tykkäilen joulukalenterista hirmuisesti!

(ja jos joku uutukaisista ei tiedä, moi oon Janelle ja oon hoitanut Vanillaa ja Oreoo mut luovuin pestistä ku koulu puski päälle. mutta niin kauan ku mua ei häädetä täältä niin tuun silti pölisee)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 13:42

Heijjj Janelle! Oon vähän säästelly Oreota eli jos haluat palata niin.. se kaipais kyllä hoitajaa :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 13:55

Aa joo kyllä mä sen näin, naureskelin aamulla että mitä kummaa oot sekoillut :-DD

Janellee, ihanaa kuulla susta ja vähän olis kiva saada sut remmiin, vaikka vähän hiljasempana, mutta tee ihmeessä silleen miten kerkiät ja jaksat. Mutta muista, että kerran hallavalainen -> aina hallavalainen, tosi hallavalaiset ei lähde kulumallakaan! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 14:07

Ihanaa Janelle kuulla susta! <3 Jos tuntuu siltä, niin palaile ihmeessä! Oreo tarvis tosiaan hoitajaa :-) Ja Valma, toi on niin totta - hallavalainen voi lähteä hallavasta, mutta Hallava pysyy aina sydämessä, ja sitä paitsi kerran hallavalainen aina hallavalainen :-D Mutta tee Janelle niinkuin parhaaks näät, täällä on kyllä aina tilaa sulle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 14:35

Heheheh, toi on niin totta.... Vaikkei Hallavasta olis koskaan lähtenykään, ni tekee mieli palata xD. Mun pitäis värkätä valmennukseen joku maksu, mutta olis kyllä intoa tehä jotain itsenäisyyspäivähommeliinkin. Ehkä lukittaudun täks päiväks huoneeseeni ja vietän loppupäivän Hallavan parissa :'-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 14:42

Kuulostaa hyvältä Kukka xD Mä piirrän siihen mun valkka-maksuun vielä jotain, ja kirjoittelen sit tonne itsenäisyyspäiväjuhliin jotain.. Tai en tiiä, uskaltaiskohan piirtää? :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 15:33

Piirrä toki! Mutta toisaalta sun tarinatkin on niin ihania, että haluisin kyllä lukeakin! ;-)

Btw, löysin vihdoin mun ihanan kaverin tekemän Spotify-listan, mihin hää oli laittanu kaikkii biisei, mitä olin joskus mei viestikeskustelussa maininnut (ennen ku mulla oli siis Spotify-tili), ja ai että! On mulla kyllä ihania ystäviä <3. Mun Spotify-tili on kazewe, jos kiinnostaa (mulla on aika monta huippua soittolistaa, kaikennäköstä musaa löytyy xD) :-) Onks teillä spotify?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 15:37

Tee kompromissi: sekä piirrä että kirjoita :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 EmptySu 06 Joulu 2015, 15:39

Katotaan Valma ehdinkö :-D

Uu, mulla on, meen tsekkaamaan Kukka sun tilin! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #6   Pulinaboksi #6 - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #6
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #7
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: