Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuSlow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Slow motion - tallinvintin juorukellot

Siirry alas 
+14
Miro
Tiitu
Lotta
Valma
Salla
Inka
Narnia
micci
Nanna
Topias
Emppu
Emmi
Maikki
Aleksi
18 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna


Viestien lukumäärä : 304
Join date : 01.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Tinttu

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 03 Joulu 2013, 16:44

"Hmm... mietitääs", tuijottelin hetken maassa lojuvia heinänkorsia keksittyen miettimään ja kohotin sitten katseeni Inkaan arvellessani keksineeni jonkinnäköisen kysymyksen. "Okei, tää on nyt ehkä vähän tyhmä.. mut minkälainen ois sun unelmien mies tai nainen?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 03 Joulu 2013, 17:03

Kysymystä täytyi sulatella kauan ja miettiä paljon.
"En minä osaa tarkalleen sanoa... no sellainen mielenkiintoinen ja erikoinen, omaperäinen. Rauhallinen, luotettava ja luonnonläheinen. Pitää eläimistä ja varmaan kävisi tallilla tai muuten harrastaisi vaikka ihan kaniagilityä tai vaikka kasvattaisi hevosia, minulle se eläin olisi se ja sama. Ja sellainen joka ymmärtää minua. Ja hän olisi suloinen. Ja mitä nyt ulkonäöstä sen enemmän... aika laiha eikä näkyvästi lihaksikas", kerroin ja hymyilin sen päätteeksi. Olin selvinnyt. Pyöritin pulloa, ja se osui Mikkiin.

Arvoin hattuarvonnalla kenestä tulee pullon uhri :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 03 Joulu 2013, 17:21

// söpöä inka (:

Kuuntelin jokaisen yksityiskohdan huomioonottaen Inkaa ja katseeni valui omiin käsiini. Puhuiko hän minusta ihan huvikseen...? Hymähdin itsekseni ja nostin taas katseeni, kun kuulin pullon luistelevan puista lattiaa vasten. Kaikki olivat kääntyneet katsomaan minuun, niinkuin pullokin.
"Jatketaan totuuksilla", sanoin alistuneena, mutta virnistin pelin hengelle. Kohta alkaa taas kuulua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 03 Joulu 2013, 18:05

Totuus. Voi vitsi... olisin tiennyt jo tehtävän... tsih, Julian ja Romeon parvekelohtaus olisi ollut hauska nähdä Mikin esittämänä. Mietin hetken, ja sitten...
"Öö... no mikä näistä minä olisin? Leppäkerttu, varis, lepakko vai perhosentoukka?" kysyin ilkikurinen hymy kasvoillani. "Ja miksi, perustele." Tahallani halusin kysyä jotain itsestäni, koska oli aina mukava kuulla rehellinen mielipide... olettaisin.

Kas kun kukaan ei ole kysynyt mitään jonka johdosta Inka paljastais sen sairauden... no... ehkä sille on oma aikansa olemassa :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 03 Joulu 2013, 18:21

Naurahdin Inkan kysymykselle. Seuraavalla kerralla otan tehtävän...
"Nooo.... Leppäkerttu tietysti", vastasin hetken viiveellä, ja näytin kädelläni, että mietin vielä perusteluja.
"Se on noista kaikista söpöin, ja se on pieni ja usein aika huomaamaton, mutta kun sen huomaa, niin tulee hurjan iloiseksi. Ja pitää varoa, ettei riko sitä... tai liiskaa tai silleen.." sopertelin hymyillen ja venyttelin ylävartaloani. Ai niin, paita oli väärin päin.

Tuijottelin paitaa ja mietin hetken, nousin sitten ylös ja vilkaisin muita. Jotenkin tuntui, että piti kääntyä selin... tyttömäistä. En voinut tuntumalleni mitään, joten käännyin ja otin paidan päältäni. Puistelin sitä kerran ja puin sen uudelleen, mutta oikein päin. Kävin takaisin istumaan, ehkä hieman punastellen, jota en ymmärtänyt itsekään. No niin, jatketaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 03 Joulu 2013, 18:33

Pieni hymynpoikanen käväisi huulillani kun kuulin Inkan kysymyksen ja Micin vastauksen. Korjasin kuitenkin virheeni nopeasti, ja jatkoin kaukaisuuteen tuijottamista. Mietin hiukan huolissani, saisinko koskaan apua Snezanan kanssa. Aleksilta en viitsinyt kysyä, muut pitäisivät minua ihan aloittelijana. Mikä tosin olinkin.
Niin, eikä muita vaihtoehtoja ollutkaan. Paitsi Miranda. Mutta uusi ratsastuksenopettaja ei ollut ihan niin tuttu minulle kuin Snezanan ja minun auttajan pitäisi olla. Mietin tietenkin myös osuisiko se kirottu pullo kertaakaan minuun. Halusin muuta ajateltavaa. Jotakin mikä saisi minut hiukan piristymään. Tällä hetkellä kaikki näytti niin.. toivottomalta. Kaikilla muilla tuntui olevan aivan älyttömän kivaa.

Tuo mun uusin tarina on sit kirjotettu koulupäivän aikana vihkoon, mistä kirjastossa sen sitten kopioin koneelle, ja hiukan parantelin kuvailua. Eli laatu on B miinus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 03 Joulu 2013, 18:45

Noista kaikista söpöin... kun sen huomaa, tulee hurjan iloiseksi... pitää varoa ettei riko sitä... ja vaikka punastuinkin, otin tehtävän vastaan totuudella. Sillä tuo minä olin. Olin kovin yllättynyt siitä, kuinka hyvin poika tunsi minut. Olinkos sanonut nyt jotakin itsestäni, mitä olin unohtanut jälkeenpäin? Katsoin silti poikaa kiitollisin silmin, minusta hän oli jotenkin suloisen avoin. Kun Mikki nousi ja kääntyi poispäin, en vaivaantunut tuijottelemaan. Olin jo nähnyt hänen kiehtovan yläruumiinsa... voi hitsi, mitä mä tuollaista ajattelin! Sisälläni purskahdin äänekkääseen nauruun, mutta muiden korville annoin kantautua vain pienen tirskahduksen. Ja se tirskahdus oli osoitettu täysin itselleni. Kun Mikki istui takaisin, tyydyin vain hymyilemään, jos nauraisin, varmasti hän luulisi että nauraisin hänelle... tyydyin siis vain odottamaan kiltisti, että toinen pyörittäisi.

Ainiin tänään oli sellainen ihana ropekin, heh! Onneksi muist- EIKÄ se on vasta huomenna! ;-(
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 03 Joulu 2013, 18:55

Ainiin, minun vuoro oli pyörittää! Kurotuin eteenpäin ja tartuin pulloon. Se väpätti kuin hyrrä ja ryösti hieman oikealle pysähtyessään osoittamaan tyttöä, joka oli vasta ilmestynyt vintille, eli Lottaan. Hymyilin tytölle ja sanoin sitten satusetämäisellä äänellä:
"Tyydytkö totuuteen, vai näytätkö rohkeutesi, ja valitset tehtävän?" vinkkasin Lotalle vielä silmää kömpelösti, koska sitä taitoa en ikinä ollut oppinut hallitsemaan. Viheltääkin osasin taitavasti, mutta silmän vinkkaus... tai purkkapallojen puhaltaminen, niitä en sitten millään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 03 Joulu 2013, 20:46

Vihdoin peli oli lähtenyt kunnolla käyntiin. Odotin sitä hetkeä että pullonnuppi osuisi minuun, mutta olin samalla onnellinen kun ei osunut
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lotta


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 19.11.2013
Hevonen : Darcy

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyKe 04 Joulu 2013, 12:59

Hehee. Ajattelin mielessäni. nyt olisi mun vuoro.
- okei, otan tehtävä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyKe 04 Joulu 2013, 13:35

Jes! Joku otti tehtävän, Lotta oli rohkea! Ehkä pitäisi itsekkin ottaa tehtävä ensi kerralla. Hymyilin Lotan rohkeudelle ja odotin kiinnostuneena Mikiltä tehtävää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyKe 04 Joulu 2013, 17:36

Nauroin itsekseni. Mikin tuntien tehtävä olisi jotakin noloa. Paloin halusta nähdä Lotan punastuvan. Hän nimittäin piti aina itsensä kasassa, ja olin vähän kateellinen hänelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyKe 04 Joulu 2013, 18:08

Mietin hetken, miten käyttäisin hyvän mahdollisuuteni nolata Lotta. En minä erityisemmin nauttinut ihmisten nolaamisesta, mutta mielestäni oli älyttömän kiva laajentaa ihmisten kokemuksia ja huumorintajua. Ensin tuli mieleen jotain, epäsovinnaista. Ja vaaleanpunaisten barbikakkujen ympäröimä "pussaa Topiaksen poskea"-jutut. No, ehkä joku toinen.
Sitten sain idean, joka ei ehkä ollut niin huvittava ja kekseliäs, kuin olisi voinut.
"Sä tanssit meille tanssin ja samalla sä laulat kaikista noloimman biisin, mitä oot ikinä kuullut, jollain hassulla ja kuuluvalla äänellä tietysti. Ja sen tanssin aikana, sun täytyy tehdä vähintään yksi kuperkeikka ja mennä Aleksin ja Topiaksen jalkojen välistä. Loppusoinnun huudat täysillä tallin vintin ikkunasta, onko selvä?" selitin sitten ja otin paremman asennon heinäpaalilla. Virnistin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyKe 04 Joulu 2013, 18:12

Hyvä Mikki! Nyt minäkin uskaltautuisin tehtävään, sillä joku olisi kuitenkin tehnyt jotakin noloa minua ennen. Tehtävä kuulosti niin hupaistalta jo Mikin sanoessa sen, etten voinut olla hymyilemättä Lotalle. Nyt vain istuisin ja nauttisin upeasta esityksestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyKe 04 Joulu 2013, 19:08

Repesin totaalisesti.
- No niin, Lotta, yllytin naurunpuuskien välissä. Mielessäni huusin: Bravo, Mikki!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyKe 04 Joulu 2013, 20:46

-Lotta, Lotta! Aloin kannustamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna


Viestien lukumäärä : 304
Join date : 01.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Tinttu

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyKe 04 Joulu 2013, 21:40

"No Lotta, uskallatko ottaa haasteen vastaan?" hymyilin tytölle.

//Hei, älkää mikkiä ylistäkö. Mä keksin ton tehtävän, ku poika oli ihan pulassa mielikuvituks(ettomuut)ensa kanssa :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyKe 04 Joulu 2013, 21:55

Pyhä Nanna, *palvoo näyttöä*
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyKe 04 Joulu 2013, 22:00

// sanoit että pitää tanssia joku tanssi, mä olin keksiny laulamisen (sä keksit, että noloin biisi) ja lisäsin yksityiskohdat! Sinä hurja mielikuvitu(k)s(eton)ystäväni (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiitu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tiitu


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 16.11.2013
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 14:04

Olin saanut Klikin harjattua ja menin muiden luokse. Muut olivat pullon pyöritystä tallituvassa.
"Pääsenkö mukaan?" Kysyin
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 15:02

"Joo, tule vaan", sanoin vieraalle tytölle ujolla äänellä ja jatkoin taas Lotan katselua. Suorittaisi jo tehtävänsä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lotta


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 19.11.2013
Hevonen : Darcy

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 15:06

Menin päättäväisesti seisomaan heinäpaalin päälle ja julistin:
- No ni, Topias ja Aleksi, menkääs seisomaan niin, että teidän jalkojen välistä voi mennä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 15:33

"Tästä tulee mielenkiintoista"
Totesin itsestäänselvyyden, ja selkeästi piristyneempänä otin hyvän asennon, ja jäin katsomaan Lottaan päin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 15:39

Asetin jalkani risti-istuntaan ja hymyilin. Rohkea tyttö ja saisin nauttia siitä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 16:10

naurahdin jo ennen kuin Lotta ehti aloittaman. Otin vähän paremman asennon Valmaan vielä nojaten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 16:22

- Äh, sanoin ja nousin verkkaisesti seisomaan haara asentoon. Keikautin huvikseni peppuani pari kertaa puolelta toiselle kuten mallit ja nauroin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 16:27

-Hallavan malli ehdokas on ainakin löytynyt, vinkkaisin ja nauroin Topiaksen tempuille
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 17:48

Vihdoin oli peli alkanut muuttua vähän kepeämpään suuntaan. Nousin ylös heinäpaalin päältä ja jäin seisomaan jalat harallaan. Topiaksen temppuihin en kuitenkaan ryhtynyt, katsoin vain huvittuneena nuorempaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lotta


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 19.11.2013
Hevonen : Darcy

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 19:13

- Mä en nyt muista tätä biisiä ulkoa, sanoin ja otin kännykän taskustani. Laitoin soimaan
Oppa Gangnam Stylen. - Mä laulan kaiken, mitä mä muistan ulkoa. Mutta tanssin mä osaa.
Gangnam Stylen ensimmäiset äänet kantautuivat kännykästäni, ja jätin sen heinäpaalin reunalle. Aloin hyppimään tanssiaskeleita. Osasin tämän tanssin täydellisesti, sillä olimme harjoitelleet sitä koulukavereideni kanssa.
- No ni, taputtakaas tahtia! komensin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 19:14

Ihannuin Lotan tempaukselle ja aloitinpa taputukset sitten saman tien, ja nauroin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 19:16

Yhdyin Maikin taputuksiin ja nauroin samalla vedet silmissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 26.11.2013
Ikä : 27

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 19:21

Mä iskin sisään juuri otollisella hetkellä katsomaan ällistyneenä, miten Lotta ketkutteli Gangnam Stylea heinäpaalin päällä. Mun silmät olivat pudota päästä. Kaikki katsoivat tahtia taputtaen Lottaan. Mä aloin autsaiderina taputtaa mukana. Oli tälläkin porukalla kummalliset illanviettotottumukset.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 19:24

Huomasin vieraan pojan ovella, mutta en voinut kuin nauraa Lotalle. Taputin ja taputin ja kyynelehdin naurusta. Ja nauroin, nauroin hiljaa mutta sisälläni niin raivokkaasti että...
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 19:50

Purskahdin hillittömään nauruun, tämä oli kyllä jotakin unohtumatonta! Taputin muun joukon mukana, silmäni suorastaan säihkyivät, enpä ollut nauranut hetkeen näin makeasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nanna


Viestien lukumäärä : 304
Join date : 01.11.2013
Ikä : 27
Hevonen : Tinttu

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTo 05 Joulu 2013, 23:45

Nauroin kippurassa ja taputin samalla muiden mukana Lotalle, joka oli hulvattoman näköinen pomppiessaan musiikin tahtiin. Paikkahan oli muuttunut kuin joksikin bileluolaksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyLa 07 Joulu 2013, 20:03

Olin todella ylpeä Lotasta, joka mukisematta otti haasteen vastaan ja teki kaiken paremmin kuin hyvin. Nauroin niin että vatsaani sattui ja taputin mukana. Hevoset varmaan ihmettelivät moista mekastusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptySu 08 Joulu 2013, 18:30

Ei tässä voinut muutakuin nauraa, Lotta teki hienoa työtä
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiitu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tiitu


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 16.11.2013
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptySu 08 Joulu 2013, 19:34

En voinut lopettaa nauruani kun Lotta tanssi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lotta


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 19.11.2013
Hevonen : Darcy

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 10 Joulu 2013, 15:09

Konttasin nopeasti ensin Aleksin ja sitten Topiaksen jalkojen välistä. Pyörähdin kuperkeikalla ikkunalle, kiskaisin sen auki ja karjuin täysillä:
- OPPA GANGNAM STAAAAAAIIIIIIIIIIL!
Lopuksi käännyin kädet levällään vastaanottamaan suosionosoituksia.
Hah. Show oli mennyt täysin nappiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 10 Joulu 2013, 15:23

"Hyvä Lotta!" köhin naurun seasta ja taputin riehakkaasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 10 Joulu 2013, 17:03

Minun oli pakko nousta seisomaan ja taputtaa. Vihelsinkin muutaman pitkän vislauksen ja istahdin takaisin heinäpaalille. Edellistä parempaa olisi vaikea vetää.

// Lotta, mä piirrän susta ja Mikistä söpöä kuvaa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiitu
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tiitu


Viestien lukumäärä : 74
Join date : 16.11.2013
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 10 Joulu 2013, 21:50

Wow Lotta se meni hyvin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Rexa
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Rexa


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 19.11.2013
Hevonen : Nikita

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyPe 13 Joulu 2013, 18:58

Olin harjaamassa Nikita ja kuulin riemukaita taputuksia tallivintiltä.Kippesin ylös katsomaan mitä on tekeillä.
"Pääsenkö mukaan?"
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyPe 13 Joulu 2013, 21:00

Tallin vintille tuli uusi tyttö, jota en ollutkaan nähnyt kuin muutaman kerran tallilla aikaisemmin. Mikäköhän tämän nimi oli... Joku tyrannosaurus rex -assosiaatio minulle tuli, mutta saisin sen kuitenkin pian selville.
"Tietysti! Saat sen kunniaksi pyöräyttää pulloa", hihkaisin ruskettuneelle tytölle, "jos Lotalle sopii?" lisäsin sitten ja katsoin kysyvästi Lottaa, joka oli vieläkin ottamassa vastaan suosionosoituksia. Hänenhän vuoronsa se käytännössä olisi..
T-Rex, tai jotain sellaista, mietin vielä uuden tytön nimeä..
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyPe 13 Joulu 2013, 21:23

Tunnistin tuon Mikin ilmeen, kun tyttö saapui huoneeseen, mutta keskittymiseni vaelsi lähinnä tuon pinkkiraitaisissa hiuksissa ja silmiinpistävän kirkkaassa vaatetuksessa. Vilkaisin vielä muutaman kerran Lottaa, hyväksyvä hymy kasvoillani. Toivotin vieraan tytön tervetulleeksi katseellani, ja vilkaisin mahdollisimman näkyvästi tyhjää heinäpaalia vieressäni. Katseeni kiersi piiissä, se pysähtyi jokaisen kohdalle. Aleksi, ylijumala. Salla, kaunis. Valma, ujohko. Mikki, sveitsiläinen mysteeri. Inka, weirdo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Lotta


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 19.11.2013
Hevonen : Darcy

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 17 Joulu 2013, 17:23

- Mun puolesta ainkin, koska en keksi hyviä kysymyksiä tai tehtäviä, vastasin nauraen.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 17 Joulu 2013, 17:39

"No niin, katsotaan kehen pullo osuu", rohkaisin tyttöä ystävällisesti hymyillen ja osoitin pulloa, joka makasi vintin lattialla toimettomana. Kohensin asentoani heinäpaalin päällä ja jäin odottamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rexa
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Rexa


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 19.11.2013
Hevonen : Nikita

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 17 Joulu 2013, 19:40

Pullo pyöri lujaa vauhtia kunnes pysähtyi. Pullo osoitti tyttöä,jota olin kuullut kutsuttavan Maikiksi.
"Totuus vai tehtävä?" Kysyin tytöltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 17 Joulu 2013, 22:42

Rexa oli astellut sisään, ja pyöräyttänyt pulloa. Pullon suuu osui epäilyttävästi minua päin.
-No jotta rauhotutaan äskeisestä niin totuus, supisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 EmptyTi 17 Joulu 2013, 22:46

Hypistelin paitani helmaa. Pullo tuntui välttelevän minua epäilyttävän taitavasti..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Slow motion - tallinvintin juorukellot   Slow motion - tallinvintin juorukellot - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Slow motion - tallinvintin juorukellot
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Slow motion - tallinvintin juorukellot #2
» Slow motion - nuotion äärellä
» SLOVARI: tallinvintin vappupippalot

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Toiminta :: Roolipelaaminen-
Siirry: