Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuHallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !

Siirry alas 
+6
Janelle
Mikko
Daniel.
Moona
Miro
Maikki
10 posters
KirjoittajaViesti
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyTo 23 Loka 2014, 14:02

Hallava hakee uusia, innokkaita hoitajia! Jos olet kiinnostunut pestistä, irjoita hakemus, jossa ilmenevät seuraavat asiat:
1. Esittele virtuaalisinäsi. Kerro ikä, luonnetta ja kenties hiukan ulkonäköä.
2. Mitä hevosta haluat hoitaa? Jos tulee hoitajaryntäys, kannattaa esittää parikin toivetta. Miksi juuri kyseinen heppa?
3. Miksi juuri Hallava?
4. Jos haluat, voit liittää hakemukseesi kirjoitus- tai kuvanäyttöä. Se ei kuitenkaan ole pakollinen.
5. Miksi juuri sinut pitäisi valita?
6. Asennetta peliin!!! Romaania ei tarvitse kirjoittaa, tärkeintä on että virtuaalisinäsi luonto välittyy hakemuksesta.

Pidäthän silmällä hoitajaa hakevien hevosten listaa, sillä se voi muuttua.

Hoitajaa kaipaavat:

Breezy Darlene
Darli on peruskiltti ja kokenut poni. Suloinen newforest-ruuna ei tarvitse kokenutta hoitajaa, sen kanssa pärjäävät pienemmätkin.

Eure Blicke
Klikki on veikeännäköinen, osaava tuntiponi, joka kärsii ajoittain laiskuudesta. Sekään ei tarvitse kokenutta hoitajaa, mutta sitäkin päättäväisemmän.

Bumble-Bee
Bee on arka ja herkkä connemararuuna. Kaunis palomino tarvitsee hoitajakseen osaavan ja varman henkilön.

Kyyhkysatu
Kyyhky on erittäin vilkas ja pirteä suomenhevostamma, jolla tuntuu aina olevan kiire. Kyyhkyn hoitajalta vaaditaan ennen kaikkea loputonta huumorintajua.

Tuulen Tirlittan
Tinttu on rauhallinen ja varma suomenhevonen, joka ei pane pahakseen kisapaikan hälinää tai vikellystäkään. Tintun hoitajan ei tarvitse olla kovin kokenut, mutta tarvittaessa vähintään yhtä itsepäinen kuin hoitohevosensa!

Kaunolan Darcy
Darcy on tallin huomionkipein hevonen. Kaunis ja herkkä puoliverinen tarvitsee rauhallisen ja vakaan hoitajan, joka on valmis jakelemaan reilusti rapsutuksia.

Celeus Elegans FEI
Celle on tallin ujoin hevonen, jolla myös temperamenttia on riittämiin. Herkkä ruuna tarvitsee erittäin kokeneen ja lempeän hoitajan.

Innocent Victim
Vanilla on tallillamme hyvässä maineessa, etenkin esteillä. Tämä herkkä ja hiukan säpsy paint-tamma tarvitsee melko kokeneen hoitajan.

Nikita Nor
Nikita on upea, elegantti puoliverinen, joka toisinaan tekee numeron meidän ihmisten mielestä kummallisista asioista. Kaunis kimotamma tarvitsee itsevarman, mutta kuitenkin lempeän hoitajan.

Buddercup
Palle on kaunis, kiltti hurmuriherra, jonka uskomattoman paksu harja on saanut osakseen paljon kehuja. Tinkerille sopii nuorempi ja kokemattomampikin hoitaja.

Hyviä hakuja! Toivottaa Hallavan väki<3

---------------------------------------------------------------------


Hoitajat hoitsuineen:
Palle - Miro
Nikita - Daniel
Vanilla - Janelle
Tinttu - Moona
Klikki - Karo
Darli - Aliisa
Kyyhky - Nina
Darcy - Minna ja Mikko
Bee - Tiia
Celle - Tiia-Iina

----------------------------------------------------------------------

HAKU ON PÄÄTTYNYT, KAIKKI TALLIN HEVOSET LÖYSIVÄT ITSELLEEN IHANAN HOITAJAN! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyLa 25 Loka 2014, 12:01

Heih! Täällä ruudun toisella puolella on 13 -vuotias Keski-Suomalainen tyttö Vilja. Päätin kaverini ehdotuksesta laittaa tälläisen hoitohevoshakemuksen:) Tosiaan olen ihan uusi täällä, mutta ensivaikutelma Hallavasta on todella positiivinen! Siksi juuri Hallava, koska ei tule mieleen muita yhtä siistejä ja lämminhenkisiä virtuaalitalleja.
Roolihahmoni olisi: Kolmetoistavuotias Aliisa -niminen tumma (miltein musta tukka ja tummanruskeat silmät) tyttö, reipas, iloinen ja huumorintajuinen persoona. Aliisa on harrastanut ratsastusta kuutisen vuotta, kisannut seuratasoisissa estekilpailuissa ja omistanut puoliksi nykyään jo edesmenneen suomenhevosen. Esteratsastus on se Aliisan juttu, mutta rento maastoilu ja kouluratsastuskin mieleen. Aliisa havittelee hoitsuksi Kyyhkyä, mutta Darcy tai Darlikin kiinnostaisi. Siksi juuri nämä vaihtoehdot, sillä Aliisa on varma ja rauhallinen, mutta kaipaa silti haasteita ja hyvää sidettä hoitohevoseen.
Hoitajaksi siksi juuri Aliisa, koska hän hoitaisi huolella hoitsuaan ja kaipaisi kipeästi uutta sydänheppakaveria juuri menetetyn tilalle.

Loppuun vielä tiedoksi, että kirjoituksia täältäpäin tulisi aina kun ehdin istua ajatuksen kanssa koneen ääressä. Eli arviolta muutaman kerran viikossa. Olisiko se hyvä tahti, vaiko useammin tai kenties harvemmin?:) Valitettavasti en myöskään ole kovinkaan taitava piirtäjä, joten pelkillä kirjoituksillä mentäisiin ainakin aluksi:D Romaanini loppuun vielä kysymys, että voiko Hallavan ylläpitäjään ottaa yhteyttä esim. sähköpostilla? Jos voi, niin mikähän mahtaisi olla osoite?

Pari kertaa viikossa ois aivan mainio tahti (:
Tällä hetkellä Hallavaa pitää kasassa tallin ydinporukasta koostuva adminien joukko, joihin saa kaikkiin yhteyttä täällä foorumilla. (asia selkeytyy parin päivän sisällä pääsivujen uudistuessa) Mutta tallin perustaja ja ylijumala Aleksiin, eli minuun saa myös yhteyttä sähköpostilla pinja.kumpulainen1995@gmail.com (:
- Aleksi
Takaisin alkuun Siirry alas
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 26.11.2013
Ikä : 27

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyLa 25 Loka 2014, 13:44

Joo, täällä on taas oltu niin tehokkaita, että päätin palata maisemiin>
Lopetin siis tämän vuoden alkukeväästä ajanpuutteen takia, mutta yritän nyt uudelleen.

Miro on 17-vuotias helsinkiläinen raggarikundi, joka tykkää pukeutua nahkatakkiin, ketjuilla varustettuihin farkkuihin ja maihareihin. Miro voi ensin vaikuttaa myrtsiltä, itsekeskeiseltä ja ylimieliseltä huonon itsetuntonsa takia, mutta oikeastaan hän on nauravainen ja sosiaalinen heppu, joka tulee melko helposti ulos kuorestaan. Miro tykkää paapoa taaperoikäisiä lapsia, mutta lasten vanhemmat eivät useinkaan pidä Mirosta tämän karun ulkonäön vuoksi. Vaikka Miro onkin loppujen lopuksi varsin hyväntuulinen ja positiivinen jätkä, on yksi asia, mistä hän ei pidä: siitä, että hän joutuu naurunalaiseksi.
Miro pääsi nauttimaan hevosten seurasta vasta tullessaan Hallavaan. Aluksi heppailu tuntui nololta, ala-asteikäisten tyttöjen muotipuuhalta, mutta pikkuhiljaa Miro hurahti kauramopoihin lopullisesti.

Haluaisin alkaa hoitaa taas Pallea, sillä se istuu Mirolle niin kivasti. Sopivan rauhallinen, tasainen ja coolin näköinen. Kakkostoiveita ovat Tinttu ja Darcy, sillä nekin ovat tarpeeksi rauhallisia ja kookkaita. Ja Hallava, koska olen hoitanut täällä ennenkin, ja täällä on hyvä porukka ja reilu henki. Kirjoitusnäyttöä löytyy Pallen päiväkirjasta.

Pääset ihan suoralta kädeltä takaisin Pallen hoitajaksi, koska tietysti vanhat hoitajat etusijalla! Tervetuloa takaisin porukkaan! - Aleksi
Takaisin alkuun Siirry alas
Moona
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Moona


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 25.10.2014

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyLa 25 Loka 2014, 20:55

Hei moi vaan! Oon Moona, ja ihastuin Tinttu-tammaan sen verran, että haluaisin ehdottomasti tamman hoitajaksi! Luvassa paljon ihania hetkiä tamman kanssa aina auringonnousun ensi minuuteista karsinassa aina rankkoihin maastolenkkeihin. Kakkostoiveeni olisi samantapainen suomalaisneito Kyyhky ja mikäli molemmat tammoista menevät kuin kuumille kiville, voi mulle myös Bee-ruunan tökkiä.

Moona on 16-vuotias ja hieman boheemi hippineitokainen, joka ei oikeastaan välitä mitä muut hänestä ajattelevat. Toki hän meikkaa tallille, mutta vain näyttääkseen omasta mielestään hyvältä. Nuori on myös tunnettu omaperäisistä vaatevalinnoistaan, ja kommentit hänen ulkonäöstään menevät kyllä aina kuuroille korville. Kiharat, ruskeat hiukset sojottavat välillä pystyynkin ja yleensä taipuvat toisen selän takana sinne tänne. Moona viihtyy yksin eikä hän ole erityisen seurallinen, mutta ei kyllä pelkää tutustua yhtään kehenkään. Hän on alusta asti avoin ja rento, joten kaikista vaikeinta hänelle on keskustelun aloittaminen. Ratsastajana Moona on puskamallia, joka ei oikein viihdy kentällä tai maneesissa vaan lähtee talven pahimmillakin pakkasilla urheasti maastoon. Hänen lajinsa on matkaratsastus ja hän lenkkeileekin säännöllisesti. Tallilla hän treenaa hoitohevosellaan lomilla melko rankastikin välillä, mutta arkena on sen verran järkeä ulkoilman jäädyttämässä päässä että ei juoksuta ratsuparkaa äärimmilleen. Kokemusta löytyy monenkin vuoden takaa.

Hallava ois mulle oikea paikka, sillä täällä on mukava yhteishenki sekä ihana porukka :-) Talli on myöskin ollut jo vissiin vuoden pystyssä, joten tietää myös ettei paikka lopeta heti kun siellä alkaa hoitaa! Minut pitäisi valita, sillä olen suhteellisen aktiivinen, panostava tyyppi joka sopisi varmaan ihan hyvin tähän joukkoon!
Takaisin alkuun Siirry alas
Daniel.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Daniel.


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 28.10.2014

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyTi 28 Loka 2014, 16:53

Hei! En ole hoitanut piirrostallilla, mutta Hallavan löysin Metsälammen Ratsutallin foorumilta olevasta halloweenjuhlien ilmoituksesta, ja todella menin tykästymään tähän paikkaan. Täällä on aivan mahtavasti piirrettyjä hevosia, saavat ylläpitäjät kyllä olla ylpeitä taidoistaan! Mutta asiaan...

Daniel Rosenstrad tai lyhemmin jokaisen suuhun sopiva Danu on mukava ja aktiivinen poika, joka viihtyy hyvin kaikkien kanssa. 17-vuotias opiskelee maatalousalalla hevosenhoitajaksi, mutta tekee nyt tulevan auton rahoittamisen eteen satunnaisia hanttihommia tallin lattian lakaisusta naapurin mustin ulkoiluttamiseen. Daniel on melko huomaavainen kaveri, eikä tapaa välittää muiden mielipiteestä. Häneen on todella helppo tutustua, ja välillä tuo aloitteleekin keskusteluja aivan tyhjästä. Danulla ei ole kovin mielikuvituksellista huumorintajua ja hän päästelee suustaan lähinnä sisäpiirivitsejä sekä sarkasmia. Ratsastajana hän on hyvin kehittynyt 4 vuoden uransa aikana, vaikka ei kovin korkean koulun liikkeitä osaakaan. Nuoren sisällä asuu kouluratsastajasielu, mutta koska hän tykkää testata omia rajojaan, on kenttäratsastuksesta vakiintunut hänen lajinsa. Danu onkin loistavaa maastoseuraa, jos perässä pysyy, ja tuo on kovan lihastreenin tuloksena tottunut ratsastamaan pitkiäkin matkoja kovissa olosuhteissa. Tällä hetkellä Danielilla ei ole muita harrastuksia, opiskelu vie liikaa aikaa, mutta kitaraa hän soitti nuorempana ja se onnistuu yhä.
Ulkonäöltään Danu on melko tyypillinen, ja tuolla on hieman sellainen tavallista, poikamaista kaupunkilookkia, no, miten sen sanoisi... hän ei yritä tehdä itsestään mitenkään coolia vaatteilla, vaan saattaa ilmestyä tallille vaikka missä tamineissa. Talvella käytössä ovat niin tupsupipot kuin lapasetkin, jalassa tavallisesti Adidaksen melkein ihonmyötäiset, mustat urheiluhousut ja päällä jokin pitkähihainen paita. Danielilla on suhteellisen lyhyet, edestä geelillä ylöspäin asetellut tummanriskeat hiukset. Hänellä on melko tavalliset kasvot, eivät soikiot mutta eivät erityisen neliömäisetkään. Silmät ovat tummansiniset, ja niitä kehystävät melko pitkät silmäripset. Ruumiinrakenteeltaan Danu ei ole mitenkään näkyvästi lihaksikas ja onkin kovin kevytrakenteinen. Jos silti nyt ulkopuolisen naishenkilön silmistä katsoisin, ei hän olisi ainakaan epämiellyttävä.

Hoitohevosen löysin Nikitasta. Tamma saisi ehkä enemmän Danielin kouluratsastajan oikeuksia esiin, ja sen lisäksi on vielä luonteeltaan minua inspiroiva. Ulkonäöltään tamma on myös kaunis tuikkusilmä, jos sellaisiin yksityiskohtiin mennään. Uskon, että minulla ja Nikitalla olisi edessä valoisa tulevaisuus, jos olette sitä mieltä että olemme hyvä pari. Otan kuitenkin myös neuvosta vaarin ja isken tähän kaksi varamiestäkin, eli kakkostoiveenani olis Celle ja hyvänä kolmosena Darcy.

Miksi juuri Hallava? En ikinä osaa vastata tähän, mutta kokeillaanpa onnea. Hallava natsasi just sopivasti mun mieleen. Sen porukka vaikuttaa tosi mahtavalta ja yhteishenki tiiviiltä, tallista löytyy ihanat hevoset ja ylläpitokin on yllättävän aktiivista ja osallistuu tallin toimintaan paljon enemmän kuin mitä yleensä. Hallava iskeytyi mieleen todella kivana paikkana, jossa osataan piirtää, keksitään kivaa toimintaa, pidetään tunnelma katossa ja ollaan sopivan asiallisia, mutta rentoja ja suvaitsevaisia. Porukka vaikuttaa muutenkin vastaanottavaiselta, ja meininki on tarinoissa hieman roolipelityyppinen, tykkään siitä että hahmojen välille kehittyy tosiaan vähän suhteitakin eikä kaikki ole vaan "tallituttuja" tai ylimpiä ystäviä!
Miksi juuri mut - no se vasta vaikea kysymys onkin. Olen toki pätevä hakija, tai siis unohtakaa, mutta en vaan itse osaa oikein vastata kysymykseen. Sanotaanko vaikka, että en oo aikoihin löytänyt sellasta tallia jonka porukkaan oisin heti tuntunut sopivani. Ei, eiei... ei se kuulosta fiksulta tähän kohtaan... no. Olen aktiivinen on innokas kaveri, joka varmaan sopis tähän porukkaan hyvin (kuten jo mainitsin). Juuri tämä ympäristö inspiroi minua, juuri nämä hevoset ja juuri tämän tallin meininki ja menneet menot. Olis tylsää jäädä ulos tällaisesta meiningistä, siksi mä tulin hakemaankin. Jos nyt niitä ihan todella painavia syitä lähdetään hakemaan, niin olen ihan hyvä äikässä enkä menis kyllä laiminlyömään heppakaveria. Tää meni kyllä nyt aivan pipariksi tämä kohta, mutta minkäs teet, toivottavasti ymmärsitte edes jonkin verran... heh.

Parasta päättää tämä teksti ennen ku keksin jotain todella typerää. Hauskaa syksyä kaikille!
- Daniel


//Aaahhh, rakastuin sun hahmoon ja sun kirjotustyyliis. Hymyilen täällä suu korvissa ton viimesen osion takia. En jaksa pitää sua jännityksessä vaan sanon, että oot ihan suoralta kädeltä mukana tallin poppoossa! Nikita saa susta mahtavan hoitajan :3
Elikkäs, ihan ensimmäiseksi, voisit käydä lyömässä ton esittelysi Hahmojen elämää -osioon Hahmojen esittely #3 -topicciin (:
Haluatko muuten että piirrän sulle avatarin? Oon piirtäny suurimman osan näistä muistakin, eli about semmosta jälkee syntyy (:
- Max/Aleksi (tallin omistaja)
Takaisin alkuun Siirry alas
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 28.10.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darcy

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyTi 28 Loka 2014, 20:34

Moi!
Löysin juuri Hallavaan etsittyäni tovin virtuaalitalleja. Luin tallin esittelyn ja se kuulosti paremmalta kuin mahtavalta! Paikka vaikuttaa olevan ystävällisiä ja mukavia ihmisiä täynnä. Hevoset olivat aivan upeasti piirretyjä, kunniaa piirtäjälle! Ja yksi niistä alkoi elämään silmissäni, siitä pian lisää...
    Mikko Koivula on suht tavallinen suomalainen 16-vuotias poika. Hän erottuu muista oikeastaan vain hevosharrastuksensa, hyväntekeväisyyden ja huolettoman pukeutumisensa johdosta. Tallille hän raahaa aina mukanaan menehtyneen isänsä kaksi kokoa liian suuret ratsastussaappaat. Hänellä on suuret ruskeat silmät ja yleensä pörröinen tukka. Mikolla on suuret suunnitelmat tulevaisuuteen. Hän haluaisi opiskella sekä ratsukouluttajaksi, että kengittäjäksi. Unelmana olisi muutaman vuoden päästä perustaa vammaisratsastustalli. Se saattaa kuitenkin jäädä unelmaksi. Pitkä lapsuus hevosten kanssa on tehnyt tehtävänsä ja Mikko on aloittanut opiskelunsa. Opintojen ohessa on oikeiden hevosten lisäksi aikaa myös virtuaalihevosille, jonka takia tässä kirjoittelen.
    Olen ystävällinen, huumorintajuinen, luotettava, ymmärtäväinen, määrätietoinen ja hauska, mutta on kai minussa herrasmiehen piirteitäkin, mitä nyt olen sukulaisilta kuullut. Ystävystyn helposti kaikkien ihmisten, sekä hevosten kanssa. Pidän haasteista ja hevosista jotka eivät ole itsestään selvyyksiä. Yleensä löydän lähes kaikista hevosista punaisen langan, mutta tarvitsen siinäkin apua. Kukaan ei ole täydellinen.
    Ristiriidassa vammaisratsastustalli-unelmani kanssa ihastuin kuitenkin Celleen. Cellestä en nähnyt päälle päin kun vain ujon hevosen, ja esittelyn mukaan hevonen ei vaikuttanut vaivattomalta pollaponilta. Haluaisin löytää Cellen punaisen langan, josta saisin myös varmasti haasteita, ja niistähän minä pidän. Cellen silmien takana on varmasti paljon arvoituksia hevosesta. Celle on ehdoton ykkönen, mutta jos ette nää minussa tarpeeksi kokenutta hoitajaa, toiselle sijalle pääsi Darcy. (Mahdollinen hoitohevonen saisi yllin kyllin rapsutuksia ja totta kai hellää huolenpitoa.)
    En tiedä miksi juuri mut pitäisi valita.. Musta vain tuntui, että tähän porukkaan haluaisin kuulua. Näistä teijän jutuista en haluis jäädä paitsi. Haluaisin kokea Cellen kanssa mahtavia hetkiä, ja niitä meille varmasti keertyisikin. Tahtoisin antaa sille hevoselle palan itseäni. Noh mun kömpelö esittely oli varmaankin siinä. Toivottavasti kirjakieli ei haitannut (koulun syytä (; ) ja tämä ei jäänyt ainoaksi kirjoituksekseni täällä Hallavassa. Hauskaa syksyä Hallavan väki!

~Mikko Koivula


Viimeinen muokkaaja, Mikko pvm Ke 29 Loka 2014, 21:46, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Karo
Vierailija




Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyKe 29 Loka 2014, 18:52

Tuon edellisen saa poistaa.. Löysin kuin löysinkin eilen illalla tekemäni hakemuksen! Se oli tallentunu Worldiin.

Moikka! Oon Karo, tai no mun ristimänimi on Karlotta Emma Amanda Lahti, mut ei anneta sen haitata. Ja mun nimi on silti Karo ja kaikki sanoo mua Karoks. Okei? No, kun toi nimijuttu saatin pois alta, voisin mä kertoo jotain itsestäni. Siis kuten varmaa oot huomannu, mä oon yltiososiaalinen ja puhun aivan liikaa. Vaikka mä muuttaisin uuteen kaupunkii, mä saan sieltä heti kavereita. Näin on käynyt kolme kertaa. Mun äiti on toimittaja, joten mä muutan usein. Mut äiti sai täältä Pronssijoelta pysyvän työpaikan, joten me ei muuteta varmaa vähään aikaan. Mä oon syntynyt 24.03.1999, eli oon 15.
Mulla on vähän yli olkapään ylettyvät pähkinänruskeat hiukset. Mun hiukset keikkuu yleensä korkealla ponnarilla päälaella, mutta juhlissa mä pidän hiukset auki tai nutturalla. Mun silmät on tummansiniset, ne voi kaukaa violeteilta. MUUTTA.MULLA.EI.OLE.VIOLETTEJA.SILMIÄ.

Kyyhky. Kyyhky vaikuttaa kivalta ja juuri sopivan häseltäjältä. Huumorintajuinen Karo sipii varmasti yhteen huumorintajuisen Kyyhkyn kanssa, eikö? Kyyhky vaan tuntuu natsaavan täydellisesti. Kakkosvaihtoehto olisi Darli ja kolmosvaihtoehto Klikki.

Tekstinäyttöä: "Paiskasin oven kiinni. Vihdoin olin päässyt lähtemään. Sipaisin hiussuortuvan kasvoiltani ja huoahdin. Ajattelin Englannista muuttoa ja sitä, mitä sinne oli jäänyt.
- Vili, huokaisin. Rakas shetlanninponiruunani. Lähdin kävelemään kohti bussipysäkkiä. Lumi narskui kenkieni alla. Vihdoin olin bussipysäkillä. Uppouduin omiin mietteisiini. Etäällä näin bussin tulevan. Olin saanut hoitohevosen Ratsastuskoulu Susikalliolta. Minkäköhän laista siellä olisi? Bussi saapui ja ihmisiä alkoi tungeksia sisään ja ulos. Astuin sisään bussiin ja istahdin lähimmälle mahdolliselle paikalle. Matkaa ei olisi onneksi kuin kymmenisen minuuttia. Bussialkoi hidastaa vauhtiaan ja lopulta pysähtyi. Nousin seisomaan ja kävelin ulos bussista. Ympärilläni avautui sankan näköinen metsä. Lähdin kävelemään hiekkatietä pitkin. Orava rapisteli kuusessa. Metsä alkoi harventua. Lopulta saavuin perille määränpäähäni. Ympärilläni avautuu vilisevä tallipiha. Lähden ensimmäistä rakennusta kohti. Siellä on tyhjää ja hiljaista. Huomaan kyltin jossa lukee "YKSITYISTALLI". Kaikesta päättelen että kyseessä ei ole ainakaan hoitohevoseni talli. Astun ulos tallista. Lähden kävelemään kohti rakennusta,jonka oviaukon luona ramppaa paljon väkeä. Sisällä käy kova vilinä. Löydän oven jossa lukee "Toimisto". Astun sisään ovesta. Pöydän takana hääräilee tummatukkainen, nainen.
- Oletko sinä Viona? kysyn.
- Kyllä minä olen, mitä asiaa? Viona vastaa.
- Minä olen Chaonna, esitteln itseni.
- Ai kiva, sinä olet varmaan se uusi hoitaja? Viona kysyy.
- Oon mä, vastaan silmäillen huonetta.
- Missä Bonaqua EC on? kysyn.
- Bonni on tässä tallissa missä me olemme, Viona tokaisee samalla kun tutkii papereita.
- Selvä, sanon ja käännyn lähteäkseni.
- Minulta voi tulla kysymään mitä tahansa, Viana huikkaa vielä, ennen kuin ehdin laittaa oven kiinni. Kävelen tallikäytävää eteempäin ja luen samalla hevosten nimiä. ...Gia...Aurora...Krisse...Ronne...Bonni..
Bonni? Pysähdyn karsinan ovelle. Minua katsoo karsinasta rautias, läsipäinen, noin 140 senttinen ratsuponitamma. Avaan karsinan oven ja astun sisään karsinaan. Olin ottanut karsinan ovessa kiinni olevasta harjapakista harjan. Nappasin Bonnin riimun naulasta ja laitoin sen Bonnille. Aloin harjata Bonnia. Bonni yritti aikansa näykkiä takkini hihoja, mutta pian hoitoponini rentoutui ja alkoi lepuuttamaan alahuultaan. Kun olin harjannut Bonia tarpeeksi, irrotin riimunnarun kaltereista ja talutin Bonnin ulos karsinasta. Bonni käveli vieressäni kiltisti. Lähdin kävelemään Bonnin tarhaaa kohti. Tarhassa oli Krisse, Ronne, Sippi ja Della. Talutin Bonnin tarhan portille. Kun irrotin riimunnarun riimusta, Bonni lähti kavereidensa kanssa täyttä laukkaa kohti tarhan toista päätä. Laitoin portin kiinni ja käännyin. Kävelin takaisisn tallipihalle, vein riimun takasin sisälle ja lähdin kävelemään tietä pitkin. Pian bussipysäkki häämötti jo edessä. Lähes heti kun saavuin bussipysäkille, niin bussi tuli. Astuin sisään busiin ja kävelin taakse istumaan. Bussi alkoi liikkua. Pian pieni tie ja sankka metsä katosivat näkyvistä ja alettiin lähestyä jo kaupunkia."
ja: "Oli hieman sateinen ilma, ja minä kävelin jalkapatikassa pitkää hiekkatietä pitkin. Olin juuri muuttanut, ja olin ajatellut käydä katsomassa Myllykujan hevosia. Pian olinkin tallin pihassa, ja tallin omistaja Miranda tervehti huomatessaan minut. Miranda sanoo odottavansa uutta hevosta. Päätän lähteä ominpäin tutkimaan tallia. Avaan tallin oven, ja lähden kävelemään käytävää eteenpäin. Katselen hevosia, mutta vasta viimeinen herättää kiinnostukseni. Vilkaisen nimikylttiä. Ithi, maistelen nimeä mielessäni. Olen tehnyt päätökseni. Vilkaisen vielä friisiläistammaa, ja lähden kotiin."

Miksi juuri Hallava.. Hmm.. Hallava herätti kiinnostukseni hyvän yhteishengen ja ihanien hevosten vuoksi. Piirrosjälkikin on upeaa!

Siksi teidän pitäisi valita minut, koska lupaisin hoitaa Kyyhkyä usein ( n. 3 krt per vk ), ja osallistua aktiivisesti tämän ihanan tallin toimintaan.

- Karo
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyKe 29 Loka 2014, 21:05

Oon jo pitkään halunnut hypellä takaisin virtuaalitallimaailmaan ja sitten äkkäsin Hallavan. Piru soikoon, täällä on niin kaunista taidetta ja aivan ihana ulkoasu muutenkin ja näyttää leppoisan hauskalta porukalta ja oikeasti… mitä muuta voisinkaan toivoa? Joten pakkohan tässä on jonkinlaista hakua ruveta väsäämään, kun harvoin näin lupaavan paikan löytää.

Saanko esitellä Janellen tai ystävien kesken Jellyn!
16-vuotias heppahullu on juuri aloittanut ensimmäisen lukiovuoden. Koulu ei aina jaksa napata niin kovaa, joten Janellella on aina enemmän aikaa huvituksille kuin läksyjen teolle, ja ne tullaankin kirjoittelemaan liian usein aamulla bussissa. Sen sijaan tallilla Jelly viihtyy huomattavasti paremmin päivä toisensa jälkeen, kunhan vain saisi mahdollisuuden. Ja silti hän ei vietä tarpeeksi aikaa hevosten parissa, jos neidiltä kysytään, hän onkin kuin kotonaan hevosten keskellä. Jellylle on kertynyt kokemusta reippaasti yli yhdeksän vuoden verran, sillä hevoskärpänen puraisi pikkutyttönä. Talutustunneista on nyt ollut pitkä matka helppo A:n koulutunneille ja hieman lennokkaammillekin estetunneille, mutta se on ollut varsin antoisa ja mielenkiintoinen taival. Etenkin esteratsastus on Jellyn sydäntä lähellä, hän rakastaa pientä hurjastelua, niin kauan kuin se pysyy hallittuna totta kai.
Muutoin Janelle ei ole niin hurjapää, hän ei ole lainkaan niin tottunut ihmisten kuin hevosten käsittelyyn. Hän on kovin ujo, vaikka totta kai rohkaistuu tarjoamaan tai kysymään apua, kun tarve vaatii. Ainakin useimmiten. Hän on kuitenkin aina hyvin ystävällinen toisten ottaessa ensiaskeleen, auttaa jos vain osaa, ja saa hänestä maastokaverinkin, jos vain vähän hiljaisempi seura kelpaa. Sanoissaan Jelly saattaa toisinaan sotkeutua eikä punasteleminen ole harvinaista, mutta kunhan hän tutustuu ihmiseen, alkaa juttukin luistaa ja hänestä kuoriutuu oikein loistava ystävä.
Hänellä on vaalea iho, joka punoittaa herkästi tuulesta ja tuiskusta ja toisinaan vaivautuneisuudestakin. Pituutta löytyy vain 162 senttimetriä, joten mikään hujoppi hän ei todellakaan ole, ja painoa on ihan sopivasti pituuteen nähden. Janellella on pitkät, taipuisat hiukset, jotka kihartuvat oikein kunnolla toisinaan kosteudesta ja ne ovat luonnostaan platinanvaaleat. Kasvoiltaan hän on miellyttävä, hänellä on kapea leuka ja pikkuinen nenä. Hieman pisaranmuotoiset, siniset silmät herättävät helposti huomion muutoin kalpeasta ulkonäöstä. Vaatetuksessaan Jelly luottaa yleensä neulepaitoihin ja pehmeisiin farkkuihin tai kapeampiin college-housuihin ellei ole pukeutunut ratsastustamineisiinsa. Meikkaamisen suhteen hän on varsin laiska, panostaa vain juhliin tai muihin tärkeämpiin tilaisuuksiin.

Hallava vaikuttaa oikein lupaavalta paikalta, jossa tapahtuu ja porukka tuntuu ystävällisen lämminhenkiseltä. Kuten jo olen ennättänyt sanomaan, Hallava on kauniin näköinen paikka, jolla on ihana ulkoasu ja kaunista taidetta, josta on pakko olla kateellinen. Kunpa minäkin osaisin piirtää… Lisäksi tän paikan tunnelma on musta ihastuttava, osaisin helposti kuvitella sujahtavani joukkoon helposti ja iloisesti. Täällä tuskin tulisi aika tylsäksi, mikä on aina hienoa ja lupaavaa. Hevoskatraskin on täynnä kaikkia ihanuuksia, mistä päästäänkin seuraavaan asiaan eli Vanillaan!
Lupaavan hoitohevosen löysin siispä tallin Vanillasta, jonka parissa Janellen olisi varmasti mukavaa touhuta. Hevosten suhteen kokenut tyttönen ei toki kaipaa aivan helppoa pullaponia, joten paintammassa olisi hänelle hitusen haastetta muttei liikaa tehdäkseen hänet pitkien koulupäivien jäljiltä vieläkin stressaantuneemmaksi. Tallilla olon on kuitenkin tarkoitus rentouttaa ja antaa jotain muutakin mietittävää kuin loputtomat matematiikan tehtävät. Mikäli Vanilla menee kuitenkin ohi suun, toisena vaihtoehtona olisi sitten suloinen Bee.

Jaa miksikö minut pitäisi valita? Älkää vaan valitko, olen hankala ihminen, joka ei osaa pitää suutaan kiinni ja tunkee nenänsä sitten kaikkialle! No ei vainenkaan. Olen oikeasti ihan hyvä tyyppi, joka yksinkertaisesti kaipaa virtuaalitalleilua mutta jolla ei ole tarpeeksi aikaa kyhätä omaa hökötystä. Mikäli pääsen toimintaan mukaan, aion olla aktiivinen, ottaa osaa vähän kaikkeen ja olla kaikkien kaveri rasittavuuteen asti. Ihan 24/7 en kyllä ajatellut täällä olla, mutta se nyt luultavasti on ihan ymmärrettävää. Lisäksi täytyy mainita, että koska jouduin muuton takia lopettamaan ratsastustunnit, paikkaisi virtuaalitallilla kirjoitteleminen sisäisen hevoshulluni kurjaa kohtaloa mukavasti.

Ihastuin sun hahmoonja mukaansa tempaavaan kirjoitustyyliin. Sopisit mainiosti porukkaan (:
Voin siis jo nyt ilokseni ilmottaa, että pääset Vanillan hoitajaksi! Tervetuloa!
- Max
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Minna


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 31.10.2014
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darcy

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyPe 31 Loka 2014, 15:15

Moips!

Tääl kirjoittelee 14 vuotias maalaistyttö Minna Alinen. Minna on todella rauhallinen ja vakaa persoona. Suuren (tai no vähän pienemmänkin) ihmismassan keskellä hän on kuin kotonaan. Siksi hän ei pidäkkään yksin ratsastamisesta ja hänellä onkin yleensä paljon kavereita. Minna asustelee pienellä maatilalla monien sisarustensa kanssa ja no, niin kuin kaikki tietävät, sisarukset tuppaa olemaan toodella ärsyttäviä, mut silti ihania. Minnalla on ollut monia hevosia ja hän on valmentautunut enemmikseen esteille, mut kyllä Minnalta koulukiemuroidenkin vääntäminen onnistuu. Nyt olisi tarkoituksena aloittaa harrastamaan ratsastusta monipuolisemmin, kuin vain esteillä. Hän on ratsastanut periaatteessa koko elämänsä ajan, mutta tunneilla ja valmennuksissa hän on käynyt pian 6 vuotta. Nyt kuitenkin rahatilanteen vuoksi hevoset on jouduttu myymään ja siksi hän ajattelikin tätä hoitsu asiaa. Minna kuvaa itseään sanoilla: Hauska humputtelia, kaikkien kaveri ja rento. Minna tupsahtaa tallille yleensä tummansinisissä ratsastushousuissa (tai harmaissa collareissa) ja punaisessa T-paidassa. Välillä farkutkin ovat eksyneet jalkaan. Jalassaan hänellä on yleensä ratsastussaappaat tai Niken lenkkarit. Ai niin juu, Minnalla on blondit, lainehtivat, pitkät hiukset (joita hän kyllä yleensä pitää ponnarilla) ja suuret kullanruskeat silmät. Pään muoto ei ole neliskulmainen,muttei myöskään ovaali. Vaikka Minna onkin ikuinen papupata, löytyy ratsastaessa keskittynyt ja apujen suhteen herkkä puoli.
   
Oon täs jo monta viikkoa lueskellu näitä Hallavan sivuja ja lukenu foorumist teijän pulinoita ja voin sanoo et oon tainnu löytää ne mun "sielunveljet" vai miten se nyt sanotaankaa. Tänne ois kiva jatkossaki kirjotella omii mietintämyssyn sisäsii juttui. Hevoset on tosi kauniita ja sivut myös selkeät.
   
Darcy. Must vaa tuntus heti et hei, tä on se mun juttu! Mun ois aika alkaa kirjottaa uutta tarinaa uuden hepan kaa. Jotenki mun ja Darcyn luonteet kohtas, en tiiä mitä mieltä te ootte mut musta tuntuu et me tultais hyvin toimeen. Olis paljon koettavaa sen hepan kanssa. Oon kans tosi huolehtivaine, joten tamma sais varmasi yllin kyllin ratsutuksii ja (nannaa :3) ihan vaan salaa sitä nannaa välil (; Ja niin kun jo mainitsin, mul ei tuu yksinratsastelust mitään, joten luultavasti aina olis kamuli matkassa mukana. Mut niin ku toivoitte on mul myös toinen vaihtoehto, Bee. Uskon et saisin Been mielelläni töihin ja meilläkin ois varmasti hauskaa. Sen kaa oppisin varmaankin ratsastamaan monipuolisemmin mm. olis mukavaa koittaa joskus vähän suuremmallakin kädellä lännenratsastusta.
   
No nyt se kauhukysymys tuli, miks just mä? No, tä on niiin vaikee, mut kai mä sit tähänkin vastaan. Must tuntuu et sopisin porukkaan. Haluisin tutustuu tällaseenki maailmaan. Uskon et mulla ja Darcyl (tai Beellä) menis hyvin ja voin luvata et sen ei tartteis olla edes sitä parii minuuttii yksin (; En jäis nurkkaluudaks vaan auttelisin tallitöissä ja oisin aktiivinen aina, kun vaan opiskelulta ja tunneilta koneelle ehdin/pääsien (eli 3-5 kertaa viikossa). Mut hyvää Halloweenia!

-Minna
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyMa 03 Marras 2014, 17:01

Kuka on siis toi, Tiia..? muokattu viralliseen muotoonsa tänään.. En kyl muista mones päivä tänään on.. Vissiin neljäs??

Täällä esittäytyy yksi Helsinkiläinen 16-vuotias teinityttö vailla hoitoponia. No, ehkä saatan välillä olla hullu vähän ylienerginen ja usein se joka on kaikkien keskipisteenä. Vaikka olenkin aika huomion haluinen, minusta löytyy kyllä paljon hyvääkin sillä tulen toimeen kaikkien kanssa ja ystävystyn helposti lukuunottaen myös erillaiset kauraturvat. Kokemusta hevosista löytyy jo kahdeksan ihanaa ja opettavaista vuotta sekä pippuruisten ponien sekä huippu herkkien arabejen kanssa Tämä tumma hiuksinen kaunotar ei jää siis keneltäkään huomaamatta.

Öh, saisko selvennystä?

Siis ulkonäöltäni taidan olla, miten sen nyt sanoisi.. Noh, olen ainakin tyytyväinen ulkonäkööni, senhän voi sanoa? Ei,eiei.. Kuulostaa liian itserrakkaalta.. Hmm.. No eihän sillä ole väliä : DMutta käytän farkkuja muistuttavia ratsastushousuja sekä jotain tyylikästä takkia/hupparia/toppia. Kesällä saatan kylläkin pukeutua farkkusortseihin ja t-paitaan. Naamassani on läjä (tai joittenkin mielestä älyttömästi) ripsaria ja mustaa luomiväriä. En kuitenkaan ole todellakaan mikään "Miss meikki-diiva" uskokaa, please, vaikka se tässä kohtaa kuulostaakin aika tekomaiselta... Tukkani on yleisimmin korkealla nutturalla tai auki.

Ou gaash, se hoitohevonen!!

Ykkös valinta oli ensin kylläkin kyyhky mutta naisen mielihän on muuttuvainen?! Eli, ihastuin ensisilmäyksellä lumoavaan Beehen! Bee ällistytti minut myöskin luonteellaan, juuri sellainen kuin olin toivonutkin! Been herkkä ja hieman arka luonne sopii minulle hienosti sillä minulla on juuri eniten kokemusta juuri sellaisista kuin Bee. Bee itse inspaisi minua kirjoittamaan ja meillä olisi varmasti paljon parempaa kuin hauskaa! Sitten kakkos vaihtoehto: Kyyhky. Kyyhky vaikutti heti mukavalta ja uskoisin että meistä tulisi nopeasti hyvät kaverit. Kakkos pallille Kyyhkyn viereen asettuu Derli. Vaikka tämän söpöliinin kanssa pärjäisi pienemmätkin, hoitaisin mielelläni tätä pikkuponiakin

Jaa, että miksi Hallava?

Tarviiko sitä edes kysyä!? Tallihan on kaikin puolin täydellinen! Tunnelma ihana ja porukka vaikuttaa juuri sopivan aktiiviselta minulle! Kuvat ovat aivan mahtavia, eihän täältä mitään valittamista löydy!! Äh, tää oli ihan tyhmä kysymys, siirrytään jo seuraavaan! Tällänen himputin ärsyttävä ja ilmiselvä kysymys.. Mitä tälläsiin ees vastailla!?

Kuin aktiivinen sä muka olisit?..

Tarinaa tulisi ainakin 2-6 kertaa viikkoon, mutta todella harvoin mä ees mitään kahta kertaa voiko teen kun on noin inspaavia hevosiakin! Minulla on ollut ennenkin virtuaali hoitohevosia mutten oikein ole löytänyt sopivaa tallia.. Toivottavasti se sopiva talli löytyisi nyt, ainakin odotukset ovat korkealla näin ihanasta mestasta! Nyt tämä laiskimus taitaa lähteä raapustamaan oikeita vastauksia läksykirjoihin, kuhan nyt oon ollu viel hetken kännykällä

Kerro, kerro, Alexi, pääsenkö mä hoitajaksi?! tai kertokaa nyt joku että pääsen! ~Tiia
Takaisin alkuun Siirry alas
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 05.11.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Brynhild Vikna

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyKe 05 Marras 2014, 17:23

Nyt jo jonkin aikaa sivusta Hallavan toimintaa seuranneena uskaltaudun hakemaan hoitajaksi!

Kenestä on kyse?

Viivi on pian 19-vuotias naisen alku, jolta ei huuomorintajua puutu! Pitkän ratsastuskokemuksen ja monien hampaidenkiristelyjen jälkeen voisi sanoa, että hevoset on Viiville henki ja elämä - ilman hevosia ei vaan pärjää! Elämän vaikeista hetkistä välittämättä Viivi on talleilla aina eloa täynnä ja positiivisellä asenteella ja koskaan ei anneta periksi, oli tilanne kuinka vaikea tahansa! Ihmissuhde-draaman keskellä Viivi yrittää olla kaikkien kaveri, vaikka pitkän koulukiusaus historian takia se ei oikein onnistu - kiusaajille ei vain voi olla ystävällinen. Kiusaamisen takia Viivi muutti Hallavan lähettyville siinä toivossa, että voisi unohtaa kiusattuna olemisen ja aloittaa uuden elämän uudella ystäväporukalla.
 Viivi on siis pirteä, suvaitsevainen ja ennen kaikkea reipas tallilainen! Ratsastuskokemusta löytyy pian 15 vuoden takaa ja taidot yltää vaativan B'n tasolle ja ratana Viivi on hypännyt 130cm. Kokemusta on kaikenlaisista hevosista ja poneista, ja Viivi haluaa aina oppia jotain uutta!

Viivi omaa puolipitkät, luonnostaan todella vaaleat hiukset, jotka on yleensä auki ja ratsastaessa letillä. Pitkä, noin 165cm pitkä tyttö tykkää pukeutua violettiin ja pukee yllensä mielellään beiget ratsastushousut ja liilan t-paidan, hupparin tai takin, säästä riippuen. Talvella kokonaisuutta somistaa musta trikoo pipo ja jos Viivi ei ole menossa hevosen selkään niin jalkaansa hän vetää mustat lökärit.  Jalassa viivillä on joko tennarit tai ruskeat ratsastussaappaat. Viivin periaatteena on pukeutua mahdollisimman näyttävästi, mutta kuitenkin mukaviin asuihin.


Ai ketä rapsuttelisin?

Hoitsukseni toivoisin Beetä! Bee pisti silmääni ihanan luonteen ja ulkokuoren takia! Toivoisin, että pääsisin Been hoitajaksi, sillä uskon että voisimme tutustuttuamme loistaa yhdessä kilpa kentillä. Ja haluaisin Been kanssa vahvan ystävyys siteen!
Hyvänä kakkosena tulee Darcy, jonka kanssa tulisin varmasti toimeen, kun pidän isoista hevosista, jotka osaavat paljon. Darcyn kanssa unelmani olisi suunnata kilpakentille ja valmennuksiin ja kehittyä sitä kautta ratsastajana ja ratsukkona.
 Vaikka molempien kauramopojen kanssa haluaisin kisata ja valmentautua, on unelmissani myös luoda luottamusta ja ystävyyssuhdetta maastossa humputtelemalla ja rennolla meiningillä. Joka päivä ei siis treenata hiki hatussa vaan mukaan mahtuu päiviä jolloin vaan pusutellaan ja kävellään.


Miksi Hallava?
No Hallavassa vaikuttaa olevan tiivis ja rento porukka, johon haluaisin kuulua. Tylsää ei varmasti tule olemaan ja värittäisin Hallavan tunnelmaa mielelläni lisää omalla persoonallani. Hallava olisi unelmieni täyttymys näihin syksyn saiteisiin päiviin ja ennenkaikkea ihastuin noihin upeisiin piirustuksiin ja ihanan värikkääseen tallipoppooseen! Hevoset näyttävät hyvin voivilta ja ovat jokainen ihania omassa persoonassaan!

Minutko?

Minusta itsekehu haiskahtaa vähän, mutta kai se on pakko vähän kertoa, miksi minut pitäisi valita. Olen suhtkoht ahkera ja teen monipuolisia tarinoita – eihän ihminenkään pärjää pelkkää salaattia syömällä. Tykkään piirtämisestä, vaikken siinä paras olekkaan, mutta ainakin jotain suherruksia loisin teille päiväkirjaa värittämään! Olen myös sosiaalinen ja tykkään käyttää muitakin henkilöitä tarinoissani – ainahan on kivaa lukea tekstiä, jossa itse esiintyy ;). Siinä nyt kolme hyvää syytä valita minut Been tai Darcym hoitajaksi!


Jään innolla odottelemaan vastausta!

~Viivi


Viimeinen muokkaaja, Viivi pvm To 06 Marras 2014, 11:14, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyKe 05 Marras 2014, 19:29

Ikuinen hevostyttö vailla "sitä oikeaa"
Njaa.. Aika klassinen toi "se oikea" muttamutta tuskin se niin tarkkaa nyt on : D

Niin, tosiaan "se oikea" on siis hakusessa.. Ehkä se löytyikin jo mutta se on eri asia pääsenkö sen hoitajaksi? Olen siis kohta ikäloppu 18 -vuotias naikkonen pähkinänruskeilla hiuksilla sekä hyvällä asenteella varustettuna. Jos nyt äidin sanaan kehtaa luottaa olen kuulemma istunut jo pari vuotiaana hevosen selässä mutta en ole silti mikään SM- tasonen, lähinnä tällänen tylsä puskaratsastaja vaan :'D Vaatetustani voisi kutsua käytännölliseksi. Ei mikään bling, bling, sävy sävyyn, aa, aa, oon paras! -Tyyli, ei missään nimessä! Vaan huppareita, ratsastushousuja, toppeja, takkeja sekä shortseja : D

Ketä mä sit rapsuttelisin?
Näitä mä en oikeesti pysty laittaa paremmuus järjestykseen! Kaikki on niin ihanii pullaponeja!

Noh, ekaks voisi mainita kauniin ja herkän puoliverisen. Eli Darcyn <3 Jos tiedätte, kertokaa mistä saa noin ihania hevosia! Ostaisin nimittäin heti! Vaikka tämä pikkuponi sopisi pienimmillekin, se sulatti kovan sydämeni heti ensisilmäyksellä! Haluaisin nimittäin vain vahvaa ystävyys-sidettä eikä mitään veren maku suussa treenaamista. Seuraava "se oikea" - ehdokas on Bee. Bee on juuri sellainen osaava ja herkkä hevonen jota etsinkin. Uskon muutenkin että saisimme sitä arkaa puoltskin karistettua pois, ja kilpakentillekin voisi joskus lähteä.. Ja jos ei hepat riitä voi mulle työntää myös Darlin tai Cellen

Miks teikäläiset ottais mut?
Öö?? Teidän kylläkin pitäis kysyy: Miks sä haluut tänne? Syitä ois siihen miljoonia!

Niin, luin äskösen hakemuksen ja itsekehu kyllä todella haiskahtaa.. Mutta, olisin ahkera ja tunnollinen ilopilleri josta kaikki sais irti jotain. Sopisin porukkaankin mainiosti ja virtuaalitalleja olen valehtelemattakin harrastanut noin kaks vuotta?? Sitten tää ympäristö ja pollet inspirois mua älyttömästi joten tarinoissa ilmestyis myös runoja, lauluja, kuvia ja kaikkee kivaa sälää : D Tosiaan, porukka olis mulle parempi kuin hyvä ja teidän hevosten kanssa mulla olis varmasti tosi hauskaa ja toivottavasti niilläkin! Pyrkisin tutustumaan kaikkiin henkilöihin ja tarinoita tulisi noin 2-6 kertaa per viikko

Mä tosiaan toivon että sait mun sepityksistä jotain selvää..
tähän piti tulla viel joku osio mut en enää muista mikä tästä ois ollut tarkotus tulla..

Eikä, täs pitäis olla nyt ne lopputekstit.. Ööh, mutta jos on totta että nauru pidentää ikää, saatte kestää mua vielä hyvin, hyvin kauan! Toivon enemmän kuin paljon että tää menee läpi sen tiukan katseen, arvostelevien ajatuksien ja tarkan kirjoitusvirhe koneen! ~Tiia-Iina (vaihin nimen kun näin et tääl oli jo yks Tiia.. : D) Onnea muillekkin hakijoille!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Nina


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 03.11.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyKe 05 Marras 2014, 22:31

Miau, hoitajahaut käynnissä :3 Pitkän aikaa pidin taukoa pikseliponeilusta, kunnes päätin kurkata muutaman virtuaalitallin kuulumisia ja tässä sitä nyt ollaan. Löysin oman lempparinikin vapaiden joukosta, wii.

Nina on 16-vee opiskelija babyfacella ja lukuisilla lävistyksillä varustettuna. Nuoren naisen tunnistaa hymykuopista sekä kevyestä meikistä, tällä on luonnonblondit hiukset sekä jäänsiniset silmät. Kropaltaan hoikka ja sporttinen, ehkä vähän tappi mutta neidillä on habaa senkin edestä. Pukeutumistyyli aavistuksen massa vaikkei tahallisesti, rakastaa tatuointeja ja muuta vastaavaa. Rautaa löytyy kulmasta, huulesta ja kielestä napaa unohtamatta. Puhelinaddikti ja kahviriippuvainen hmh.
Ratsastusta tämä on harrastanut alakoulusta lähtien, aina talutustunneista tavoitteelliseen kisaamiseen asti. Koulutasona vahva helppo A, esteet menee vähän päälle metrisinä. Nina aikoo tähdätä melko korkealle harrastuksensa suhteen.

Kyyhkyn sivuille eksyttyäni mulle tuli heti sellainen fiilis että tämä se on. Tuo tamma vaan pisti silmään suloisella ulkonäöllään ja persoonallaan. Oon aina ollut vähän sellainen suokkihöperö ja Kyyhkyn tasokin on sitä luokkaa etten voi sanoa ei. Kahden hössöttäjän yhdistelmä olisikin aika hyvä, eikö vain? c:
Käskystä taidan vielä lätkäistä tähän pari vaihtoehtoa suokkiputen lisäksi, eli Darcy ja Klikki. Darcy on ihan kivan tasoinen ja näköinenkin, Klikki tuli varmaan vähän puskista mutta tuitui se vaan on niin söpö.
Hallava on aina ollut yksi hienoimmista virtuaalitalleista mitä meikä nyt sattuu tietämään. Ja olenhan mä kuitenkin jo aika kauan v-maailmassa pyörinyt. Ehdottomasti yksi tärkeimmistä seikoista on Aleksin piirtotaidot. Äh oon niin kateellinen sulle, niin hevosten kuin ihmisten piirrokset oikeeta silmänruokaa. Tuskinpa mun nyt täytyy enempää hypettää, ilmiselvää että Hallava on ihan mahtava talli.

Mut pitäisi valita koska meikä on aktiivinen ja mukana toiminnassa, pyörin foorumilla usein ja kirjoitan tarinat huolella. Jotain töherryksiäkin varmasti ilmestyisi päikkyyn aina välillä vaikkei mulle olekaan kamalasti piirtotaitoja suotu. Mielestäni sopisin jengiin - enkä ole sitä tyyppiä joka alkuhuuman jälkeen lähtee vetämään.
Toivottavasti tästä saa nyt jotain irti, oon nyt ihan in lööv tohon Kyyhkyyn ._. Nojoo, ehkä häivyn tästä lässyttämästä.

♥: Nina
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyPe 07 Marras 2014, 16:33

Hoitajahaku päättynyt!
Kiitos kaikille hakijoille (:
Kaikki ei tietenkään saaneet ykkösvaihtoehtojaan, mutta toivottavasti jokainen on tyytyväinen mun tekemiin ratkaisuihin (:
Koitin jakaa silleesti, että jokainen hevonen saa jonkun hoitajakseen. Minna ja Mikko, kai teille käy että hoidatte Darcya yhdessä?


Tinttu - Moona
Klikki - Karo
Darli - Aliisa
Kyyhky - Nina
Darcy - Minna ja Mikko
Bee - Tiia
Celle - Tiia-Iina

Viivi tuo ylläpito-vuonohevostamman pihattoon, eikä siten otakkaan hoitohevosta :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyPe 07 Marras 2014, 16:45

Aliisa, Moona, Karo ja Nina: Haluatteko, että piirrän teille avatarit? (Oon tehny melkein kaikille muillekin täällä)

Ja muuten, kirjoitelkaas esittelyjä tuonne Hahmojen esittelyt #3:seen.
Ja tottakai tervetuloa, oon ihan innoissani teistä kaikista! Kyllä poneilla on nyt mahtavia hoitajia :>


//Lisäsin jokaisen uuden hoitajan pääsivuille henkilöiden esittelyyn. Kaikilta kenellä lukee omassa kohdassaan Lorem ipsum... pyytäisin sopivaa esittelyä, jonka voisin laittaa. Mielellään yks.3.persoonassa kirjotettuna eli ei minä-pronominia käyttäen (:
Muilta nappasin hakemuksesta jonkin sopivan pätkän, tottakai senkin voi vaihtaa jos haluua näpytellä paremman. Laittakaa vaikka yksällä näitä tulemaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Mikko
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Mikko


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 28.10.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darcy

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyPe 07 Marras 2014, 22:10

Juu käy mun puolesta (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Minna
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Minna


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 31.10.2014
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darcy

Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! EmptyPe 07 Marras 2014, 22:12

Juu minunkin puolestani käy hyvin !
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty
ViestiAihe: Vs: Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !   Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 ! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hallavan Lurjus
» Hallavan Whatsapp-ryhmä
» Haluatko Hallavan porukkaan?
» Tule kokeilemaan Hallavan ratsastustuntia! 4.11.
» Ketkä vielä Hallavan toiminnassa mukana 2015 ?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Hoitaja ja yksärihaut-
Siirry: