Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuHaluatko Hallavan porukkaan? F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Haluatko Hallavan porukkaan?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptyTo 07 Toukokuu 2015, 09:09

Haluatko Hallavan porukkaan mutta kaikki hoitohevoset on varattu eikä yksäripaikkoja ole? Tai hevosen hoitaminen ei oikeastaan kiinnosta, vaan haluaisit vain osallistua toimintaan mukaan ja kirjoitella tarinoita suhteista muihin tallilaisiin ja tallilla muuten vain hengailusta?
Nyt se onnistuu, nimittäin tuntilaisen roolissa!
Pääsisit täysivaltaiseksi jäseneksi Hallavan porukkaan, ja tehtävänäsi olisi osallistua tunneille/leireille/kursseille, kerätä merkkejä, roolipelailla, jutella tallilaisten kanssa ja kirjoittaa tallilla hengailusta tähän päiväkirjaan.
Miltäs kuulostaa? Ei paineita hoitohevosen päiväkirjaan kirjoittelusta ja melkolailla vapaat kädet tarinoiden sisällön suhteen. Aika hyvältä, eikös vain (;

Laita hakemukseesi:
- Kuvaus hahmostasi
- Mikä virtuaalitalleilussa on parasta
- Miksi Hallava / mitä tykkäisit täällä puuhailla


Tätä väylää pitkin pääset myös tallityöntekijäksi (jos siis haluat :-D), jos osoittaudut luotettavaksi tyypiksi ja suoritat hoito III -merkin (:

Tällä hetkellä meillä on menossa esimerkiksi Aleksin viikottainen junnutunti (jolla aletaan suorittamaan he:B-merkkiä 12.5.).
Takaisin alkuun Siirry alas
Melissa.
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Melissa.


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 13.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Nobody:)

Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptyKe 13 Toukokuu 2015, 19:17

Mä bongasin Hallavan mainoksen muutaman kertaa ympäri virtuaalimaailmaa ja päätin sitten tsekata tän paikan etten vaan missais mitään. Sitten kun tää paikka osoittautuikin ömmm.. Kolmella adjektiivilla: Aktiiviseksi, omaperäiseksi ja laadukkaaksi talliksi - niin mitäs sitä sitten pitkittämään?
Varsinkin tää tuntilaisen/tallityöntekijän pesti olis mulle just sopiva, koska minun virtuaalitalleilun lopetus-syy on usein just se The aika ja paineet. (jotka siis syntyvät vanhan omistaja kääkän painostuksesta :p) Mä en tykkää lupailla mitään tähän tyyliin: "Käyn tallilla joka päivä" tai "tarinoita tulee vähintään kerran viikossa" ei, sillä inspis on vähän kontrolloimaton asia, kirjoitan silloin, kun inspistä vaan sattuu olemaan. Ei paineita, ei inspiraation puutetta, ei ajan loppua, hahaa, käy mulle:D

Virtuaalitalleilun parasta puolta mä en osaa nimetä. Kaikkein parhaimpia on kuitenkin ropet, tarinat ja siis ihan vaan tallilla hengailu. Vaikka mä en aina raapustaiskaan tarinoita, mä tykkään pyöriä foorumilla ja chatissa muiden tallilaisten kaa;)

Mä ajattelin pitää Melissan yksityiskohtaisemman luonnepläjäyksen vielä "salassa" tai ainakin siihen asti, kun kirjoittelen sen tuonne hahmojen esittelyt palstalle. (koska puoli seitsemän loppu jo!!!:D) Mut sitä kun pyydetään hakemuksessa, niin kaihan minä tästä Melissasta jotain kirjoitan.. Melissa on siis... Köh, köh ei ole enää teini-ikäinen, (vaikka kuinka paljon yritti syödä parsakaalia ja juoda maitoa) Mutta silti tässä sitä ollaan - 19 vuotiaana. Ällöttäviä ryppyjä ei luojan kiitos vielä ole ilmestynyt naisen kapeille kasvoille, jossa möllöttävät suuret, tuuhearipsiset smadarginvihreät silmät. Melissa on suomenruotsalainen, mutta ruotsalaista korostusta tämän äänestä ei juurikaan huomaa. Hänellä on pitkät, rintoihin ylettyvät punaoranssit hiukset ja on aikamoinen takku-tukka tyyppi, joka yleensä hujauttaa tukkansa huolettomalle nutturalle tai ponnarille. Kolmella sanalla häntä voisi kuvailla iloiseksi, huumorintajuiseksi sekä "kaikkien kaveriksi" (ainakin siihen asti, kun ei satu huono päivä..) Mutta yleisesti ottaen nainen on mukava kaikille, ja auttaa aina kun voi jokaista tallilaista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptyTo 14 Toukokuu 2015, 15:41

Tervetuloa Hallavaan Melissa! Mä arvasin että myös tällaselle mahdollisuudelle olis kysyntää :-D
Laita vaan kysymyksiä tulemaan jos joku on epäselvää (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Melissa.
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Melissa.


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 13.05.2015
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Nobody:)

Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptyTo 14 Toukokuu 2015, 19:48

Jees:) Minne mie kirjoittelen esittelyn?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptyTo 14 Toukokuu 2015, 19:58

Tonne Hahmojen esittelyt #3 -topicciin (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Taaiga
Vierailija




Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptyPe 17 Heinä 2015, 17:43

HEIPSAN

Nyt on varmaan aika tehdä muutakin kuin ihailla hevosia !

Sira

Ulkonäkö
Taigalla on pinkin värinen pitkä tukka ja siniset silmät . Taigan omistaa hieman normaalia
paksummat mustat ripset ja laittaa yleensä vaaleanpunaista luomiväriä.Taiga on suhteellisen lyhyt , ehkä noin 160 cm pitkä . Taiga pitää hyvää huolta kauniista kynsistään jotka on usein lakattu glitterisellä lakalla.

Pukeutuminen
Taigan lempikengät (ratsastuskenkien jälkeen) ovat mustat , vähän kuluneet converset jotka usein näkyvät Taiga jaloissa. Päällään kylmillä säillä Taiga pitää khakinvihreää maiharitakkiaan , jolle tyttö on kovin uskollinen talvellakin , joka kostautuu välillä palelemisen merkeissä.

Luonne ja muu
Taiga on rohkea ja puhelias jokapaikan höylä , mutta tyttö osaa rauhoittua myös omiin oloihinsa.
Taiga on erittäin eläinrakas ja omistaa myös siskonsa kanssa tiibetisspanieli Raksun . Taigalla on vanhempiensa lisäksi sisko , 13 vuotias Stina joka aiheuttaakin Taigalle harmaita hiuksiakin. Taigalla on poikaystävä Saku , joka on usein tallilla mukana menossa . Taiga on rohkea tutustumaan uusiin ihmisiin
joten saisi todennäköisesti laajan kaveripiirin ajan kanssa Hallavasta

Virtuaalitallit ovat kiinnostaneet mua aina mutta vasta aloittelin niiden parissa . Rakastan kuitenkin kirjoittamista , piirtämistä ja hevosia  , joten virtuualitallit ovat tosi mieluisia.
Hallavassa ihastuin persoonallisuuteen ja aktiivisuuten . Upea talli ! Taiga on jokapaikan höylä , rapsuttelisi hevosia , tarvittaessa hoitaisi , tekisi tallitöitä ja ratsastaisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptySu 19 Heinä 2015, 12:19

Tervetuloa porukkaan! (:
Voit tehdä itsestäsi esittelyn Hahmojen elämää-alueelle ja sitten voitkin jo ottaa osaa (kesäkoomaiseen) toimintaamme :-D

Ps. Piste tulee lauseessa heti viimeisen sanan jälkeen ilman väliä ja nimen voi välillä korjata hän- prononimilla jotta teksti olisi sujuvampaa (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sini
Vierailija




Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptyPe 22 Tammi 2016, 21:10

Moi Inspiroivia hoitohevosia ei löytynyt listoilta, joten jos pääsisin Hallavan poppooseen tässä roolissa..?

Sini Hietomaa on 17-vuotias teinityttö, jolta unohtuu kotihommat, mutta tallilla tuo ei kaihda talikonvarteen tarttumista. Sinillä on kokemusta jos jonkinlaisista hevosista, sillä hän on läpiratsastanut vaativiakin tuntiratsuja. Sinin 166 cm pituus estää pikkuponeillaratsastuksen, muttei estä leppoisia harjaustuokioita. Luonteeltaan Sini on huumorintajuinen, puhelias ja pirtsakka, alun ujostelujen jälkeen. Sini on kartuttanut hevoskokemusta niin hoitopuolella kuin ratsastuksessakin. Innokas oppija oppii nopeasti, ja olisi varmasti aktiivinen tallilainen. Rohkea tyllerö ei kaihda rohkeutensa eikä uteliaisuutensa puolesta seikkailuita, joita ilmestyy kuvioihin aina joskus tallin perusarkea vauhdittamaan

Hallava löytyi, kun etsin rentoa, piirrettyä virtuaalitallia, jolla saisi edetä tuntilaisuran kautta tallituöntekijäksi. Nyt kaikkien tallien joukosta löytyi Hallava - paikka, jossa jaksaa touhuta varmasti pitkään! Virtuaalimaailma tuntuu sopivalta paikalta purkaa kirjoitus kuin piirtoinspiskin, nyt löytyi vielä mukava talli siihen hommaan.

No, ei kai sitten muuta kuin toivomaan parasta!

//tabletin automaattikorjaus saattoi tehdä kepposet kirjoitusvirheiden ohessa
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptyMa 25 Tammi 2016, 16:07

Tervetuloa vaan porukkaan Sini! Aloita rekisteröitymällä ja sitten voit tehdä itsestäsi esittelyn tuonne Hahmojen elämää -alueelle (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Lachlan.
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Lachlan.


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 17.04.2016
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki

Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptySu 17 Huhti 2016, 13:01

Jes, tämä mahdollisuus tuntui olevan kuin tehty minulle ja etenkin hahmolleni - virtuaaliheppailussa kun on parasta paineeton inspiraation purkaminen tarinoihin. Hallava tuntui myös olevan kuin tehty kaikella rentoudellaan ja omaperäisyydellään, en vaan voinut olla käyttämättä tilaisuutta hyväkseni ja niinpä olen nyt tässä kinuamassa sisään talliporukkaan. Mahdollisuus käydä tunneilla oli suurin syy siihen, miksi valitsin juuri Hallavan ja hahmoani tullaankin näkemään aktiivisenpuoleisesti tunneilla.

Täytyy pahoitella tönkönpuoleista kirjoitustyyliäni, joka on luultavasti ehtinyt hieman ruostua tässä pienoisen tauon aikana, jonka olen virtuaaliheppailusta pitänyt. Inspiraatiota pitäisi löytyä kirjoittamiseen, kun olen hetken saanut latailla akkuja - eli ei pelkoa siitä, että olisin heti katoamassa kuin tuhka tuuleen, jos minut satutaan hyväksymään osaksi talliporukkaa. En usko, että kukaan jaksaa lukea hirveitä sepityksiä, joten mennäänpä itse asiaan eli siihen, kuka Hallavaan on oikein pyrkimässä osaksi.

Ehkä hieman oudon kuuloisen nimen omaava virtuaalihahmoni Lachlan on vähintäänkin yhtä eksoottinen kuin kotimaansa Uusi-Seelanti, josta nuori miehenalku on rantautunut Suomeen viitisen vuotta sitten. Kuuteentoista ikävuoteen kavunnut nuorukainen ei ole vieläkään kunnolla sopeutunut Suomeen, vaikka kieli onkin suhteellisen hyvin hallussa suomalaisen äidin johdosta. Lachlan on ratsastanut muutamia kertoja elämänsä varrella hyvin epäsäännölliseen tahtiin, mutta eläimet ovat aina olleet lähellä pojan sydäntä. Lachlan sai idean alkaa käymään Hallavassa ratsastustunneilla, kun halusi elämäänsä edes jotain sisältöä, kun ei opiskelu tunnu ottavan tuulta alleen - vaikka pitäisi peruskoulu saada jotenkuten päätökseen.

Luonteeltaan Lachlan on ailahtelevainen ja arvaamaton eivätkä kaikki tule hänen kanssaan toimeen. Sisimmässään hän on ystävällinen eikä halua satuttaa ketään, mutta valitettavan usein ensivaikutelma antaa pojasta ihan väärän kuvan. Se johtaa siihen, että ihmiset eivät halua viettää aikaa pojan kanssa, ja se taas johtaa siihen, että Lachlan luulee hänessä olevan jotain vikaa. Ne, jotka haluavat oikeasti tutustua Lachlaniin, voivat löytää pojasta aivan uusia puolia, joita ei ensivaikutelman perusteella olisi uskonut pojasta löytyvän. Ulkonäöltään Lachlan on pienikokoinen ja alipainoinen, pituutta on millilleen 169 sentin verran eikä luiden ympärillä ole paljoa lihaa. Lachlan omaa luonnostaan punertavaan päin kääntyvät, tummanruskeat hiukset ja suuret vihreänsiniset silmät. Iho on vaalea ja poika on kalpea kuin haamu. Perusilme pojalla muistuttaa säikähtäneen näköistä. Lachlannilla on kaksi lävistystä, septum ja bridge ja kyllä normi korvanreiätkin löytyvät.

Toivon todellakin, että tämä hakemus riitti antamaan edes jonkin näköisen kuvan, tosiaan hakemuksen kirjoittaminen tuntui todella tönköltä tauon jälkeen. Kuten sanottu, Hallava tuntuu juuri oikealta paikalta ja olen ainakin 99% varma, että tulen viihtymään täällä. Ehkä joskus otan hoitsun, mutta aloitetaan nyt tällä tavalla vähän rennommin. No niin, en keksi enää enempää, mitä voisin tässä teille selitellä, joten pidän peukut pystyssä ja odotan vastaustanne!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptySu 17 Huhti 2016, 16:02

Pääset mukaan porukkaan! Hienoo saada noinkin mielenkiintonen hahmo messiin, ja vieläpä poika (;
Voit aloittaa tekemällä hahmostasi esittelyn Hahmojen elämää -alueelle
Takaisin alkuun Siirry alas
Pujo
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Pujo


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 09.05.2016
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Heipähei vaan!   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 16:41

Kirjoitan ensin vähän itsestäni pohjustaakseni tätä hakemusta, sillä hahmoni tarkoitus ei olisi heti välttämättä hypätä mukaan tallin tehtäviin.
Olen siis itse melkoinen untuvikko hevosten kanssa, sillä muuta kokemusta hevostelusta minulla ei ole kuin lapsuuden hevosleikit sekä kavereiden kanssa talleilla käynnit: tuntien katsominen, joskus olen hevosta harjannut (tai ainakin unissani), kerran olen jopa taluttanut hevosen ulkotarhasta toiseen(!). Siihen se sitten jääkin, ellei tietty heppojen silittelyjä ja rapsutuksia lasketa vielä mukaan.
Tämä ei kuitenkaan rajoita kiinnostustani virtuaalitalleiluun, ja uskoisin että Hallavasta voisi löytyä paikka myös minulle!

Seuraavaksi hahmostani.
Hahmoni on nimeltään Pujo Tuulenheimo. Hän on 19-vuotias välivuotta aloitteleva nuorukainen, joka on juuri muuttanut kaupungin hulinasta Pronssijoelle, tätinsä ja tädin puolison omistamalle maatilalle. Maatilalla hän tulisi viettämään seuraavan kesän, ehkä jopa koko välivuodenkin, satunnaisia töitä tehden. Pujo on hyvin iloinen muutostaan, sillä kaupungin hektisyys ei ole hänelle lainkaan mieleistä.

Pujo on 173 cm pitkä, hoikka ja androgyyninen. Hänellä on vaalea iho ja tummanruskeat, lyhyet hiukset. Luonteeltaan hän on utelias ja seikkailunhaluinen, mutta uusien ihmisten seurassa hyvinkin ujo. Luontaista karismaa häneltä ei juurikaan löydy. Mystinen ja hieman sisäänpäinkääntynyt olemus ei välttämättä kutsu kaikkia tutustumaan Pujoon itseensä, vaikka hän mielellään itse tutustuukin uusiin ihmisiin.

Muuta sälää Pujosta: luontoa rakastava, lakto-ovo-vegaani, musikaalinen, soittaa kanteletta, lauleskelee, keräilee paljon luonnon antimia

Pujon tarkoitus Hallavassa:
Ajattelin, että Pujo voisi löytää Hallavan samalla kun tutkailee maatilan lähiympäristöä. Hän voisi ensin katsella tallia kiinnostuneena sivusta, ja pikkuhiljaa tutustua johonkin tallilla käyvään henkilöön ja sen myötä Pujo voisi sitten liittyä enemmän tallin toimintaan. Jos joku vaikka opettaisi hevosen hoitoa ynnä muuta sellaista, Pujo voisi ryhtyä hoitamaan jotain hevosta.

Miksi virtuaalitalli?
Ensinnäkin, olen jo jonkin aikaa kärsinyt halusta kirjoitella. Hallava on minulle entuudestaan jo hieman tuttu, ja ajattelin tämän olevan oivallinen paikka kirjoittelutarpeeseeni sillä täällä vaikuttaa olevan kivan aktiivinen ja mukava ilmapiiri. En ole ikinä ennen virtuaalitalleillut joten odotan innolla tulevaa :3


Viimeinen muokkaaja, Pujo pvm Ti 10 Toukokuu 2016, 12:02, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? EmptyMa 09 Toukokuu 2016, 17:18

Kuulostaa tosi hyvältä, eli tervetuloa vaan mukaan! Voit aloittaa laittamalla esittelysi Hahmojen elämää -alueelle (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Haluatko Hallavan porukkaan? Empty
ViestiAihe: Vs: Haluatko Hallavan porukkaan?   Haluatko Hallavan porukkaan? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Haluatko Hallavan porukkaan?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hallavan Lurjus
» Hallavan Whatsapp-ryhmä
» Tule kokeilemaan Hallavan ratsastustuntia! 4.11.
» Hallavan uuteen alkuun hoitajahaut 2014 !
» Ketkä vielä Hallavan toiminnassa mukana 2015 ?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Hoitaja ja yksärihaut-
Siirry: