Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi #3 - Sivu 2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi #3

Siirry alas 
+17
Lilian.
Valma
Aleksi
tsuukiko
Christian.
Maikki
Alana
Max
Janelle
Vilja
Eveliina.
Nanna
Salla
Viivi
Rafael
Salli
Reetta
21 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

Viestien lukumäärä : 546
Ikä : 29
Hevonen : Loki & Hali

Pulinaboksi #3 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyMa 01 Joulu 2014, 20:33

Uuh... Oon ihan poikki. Heräsin tänää kuuelta ja ollu koululla klo 9-20... No, viimesimmät neljätuntii häärin puolialastoman enkelinsiivillä varustetun (helvetin hyvännäkösen) miespuolisen hahmon kanssa, joka esitteli parhaimpia diskomuuvssejaan. En valita.

...älkää kysykö xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyMa 01 Joulu 2014, 20:35

Ilmoittelen teillekin nyt siitä että meillä on koulussa ens viikolla joka päivä kokeita ja kaikista haastavista aineista. Tälläkin viikolla on joka päivä kokeita mutta helpommista aineista niin en oo kovin aktiivinen sitten nettimaailmassa :-D
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyMa 01 Joulu 2014, 20:36

Ei jestas Max xD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyMa 01 Joulu 2014, 20:40

Selvä, Max:)
Mä tulin koulusta neljältä ja menin sieltä melkein suoraan orkesterinharkkoihin, käväisin vaan kotona. Harkat loppu kaheksalta, huh, väsyttää. Mutta ainakin sain viikon naurut ja jaksan taas ensi maanantaihin:DDD
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.

Viestien lukumäärä : 200
Hevonen : Panda

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyMa 01 Joulu 2014, 21:35

Mä oon kans väsyny, mut huomenna on se aah niin ihana kemiankoe. :-| Meen tästä lukemaan... :-)
Maxilla ja Valmalka ainaki ollut hauskaa tänään, hyvä juttu! :-D

hymiöpommituson.com
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyMa 01 Joulu 2014, 22:13

Tsemppiä, Chrisu!! Ja lukuintoa:DDD
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyMa 01 Joulu 2014, 22:41

Mä yritin vaivannollisesti kitaras soittaa joululauluja. Ja veli oli ilkee eikä antanut konetta joten luukut tulee huomen
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

Viestien lukumäärä : 217
Ikä : 28
Hevonen : ömhöm

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTi 02 Joulu 2014, 00:35

ÄÄÄÄÄÄÄHHH!!!! mä en ollu tänääkää koulussa. oon ahdistunut lusmu. tein kotiinjäämispäätöksen kymmenen minuutin miettimisen jälkeen, kun en löytäny hyviä sukkia ja oisin myöhästyny koulusta... Joten päätin käyttää ajan hyödyks ja kirjottaa kuukausia itkettäneen ja ahdistaneen kirjallisuusesseen (suomalaisten klassikkojen vertailua). No siinä meni koko hemmetin päivä noin neljän tunnin itkupotkuraivareita ja kakkutankkauksia lukuunottamatta. Mä yritin tosiaan tehä tän niin nopeesti ku pystyin. En menny ratsimaankaan, koska oisin halunnu kyydin ja keskeneränen essee ahisti. No nyt, klo 0.30 sain tän valmiiks. perkele.

Mun ois pitäny tehä luukku. En kerenny. Ajattelin laittaa ees jonku devissä julkasemani joulukortin. En osaa mennä linkittää sitä joulukalenteriin D:

Tappakaa mut. Huomenna kirjotan joulutarinaa Kipinästä ja Ikinästä, hiisistä, Viiveestä, Uiveesta ja Sämsästä.

Anteeksi etten osaa pysty kerkeä. ):
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTi 02 Joulu 2014, 07:28

Oisit Raffe sillo yheksältä illalla sanonu ettet kerkee tehä, ni oisin käyny heittää...
Multa meni tasan 2sec kun sain sen sinne laitettua, mutta siis nyt myöhässä koska luulin et sä laitat D:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTi 02 Joulu 2014, 09:08

RauhottukaaXD
Onnittelut Raffe, eikö tunnukin vapauttavalta kun on saanu jonkun pitkään stressanneen työn valmiiks?:D Ja ihan tarpeeksi hyvin sä osaat pystyt kerkeät.
Mä voisin tänään kirjoitella siitä joulusiivouksesta jos kerkeen ennen illan keikkaa:)
Christian.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Christian.

Viestien lukumäärä : 200
Hevonen : Panda

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTi 02 Joulu 2014, 09:25

En nyt puutu asiaan koska en tiiä että oisko mulla juuta tai jaata asiaan sanottavana, mutta kehun kumminkin Raffen ihanaa joulukalenterimaalausta! :-D Aivan mielettömän söpö!

En malta oottaa et kaikki luukut aukee, en millään, täällä on niin paljon taiteilijoita! Mun täytyy itekki kehitellä luukku tai pari, täytyy vaan keksiä jotain uniikkia ideaa :-)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTi 02 Joulu 2014, 16:01

Juu pääsin nyt vasta koulusta ja tunnin päästä pitäs lähteä... Tässä välissä mun pitäis käydä suihkussa, laittaa hiukset ja syödä ruokaa. Huoh...
Onks huomiseks joku luukku, vai rustaanko äkkiä jotain?
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTi 02 Joulu 2014, 16:10

On joo seuraavat 2 päivää
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTi 02 Joulu 2014, 16:19

Joo mä en tee tänään mitään, kun menee varmaan pitkälle iltaan.
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta

Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 27
Hevonen : Darli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTi 02 Joulu 2014, 17:20

Voih, mä sottasin mun maalauksen.. U_U Se ei siis ollu mikään huono mutmut sain hirveen raivarin jostai syystä ja sinne meni sit ihan sika kalliit maalit.. Hitto. No mut, mitäs tänne kuuluu.. Oon just menoa stekkaa mitä luukuista löytyy..

Aah, mä en kestä.. Huomenna sika vaikee matikan koe ja pitäis harjotella... Superhitto.
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 09:33

Mä leivoin eile piparkakkutaikinan. Se on törkeen hyvää, mut vähän turhan pehmeetä. No ehkä siit jotain tulee. Ja tietty teen jonku jättefantastisk piparkakkulinnan ja ja siitä tulee hiano :3 paitsi jos epäonnistun. Möyw. Nozha. Hyvää jouluu, luukku oli kiva :>
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 15:20

Tän hetken lempi biisi, ja musta tulee tästä aina vaan jotenkin mieleen Max :3

http://m.youtube.com/watch?v=wXhMqDotfLk#

Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 20:25

Hei tiedättekö, mä oon vähän mietiskelly lopettamista. Meinaan että tulee huono omatunto, kun ravaan täällä kyllä sen kolme kertaa päivässä, mutten ikinä kirjoita mitään. Ja jos näkisitte mun viikkoaikataulun, niin itkisitte. Mulla on ihan oikeesti hullun lailla hommaa, periaatteessa joka päivä menee silleen että kaheksalta kouluun, neljältä kotiin, viideltä opistolle ties mihin harjoituksiin, kaheksalta kotiin. Ja sit vielä lukion läksyt.
En siis oo nyt tällä sekunnilla lähössä mihinkään, vaan koitan valmistella teitä että tämmöstä voi olla tulossa:) Vaikka täällä on kyllä hauska hengata ja kirjoitella kun kerkeää, ja ootte ihan superkivaa porukkaa:D
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 20:38

Ääää.. Valma, et saa lopettaa D:
Riittää ihan hyvin että kirjottaa tyliin kerran kuussa sillon kun huvittaa, ei paineita :>
Inkaa ja Sallaakaan ei oo näkynyt pitkään aikaan, mutta se on ollut ihan fine, koska ainahan ne kummiskin joskus jostain takaisin putkahtaa (: Ja enhän mäkään jaksa kirjottaa ku hädin tuskin kerran kahteen viikkoon. Otetaan siis kaikki ihan rennosti, kirjotetaan sillon ku ispaa ja pietään vaan hauskaa täällä forkalla :3
Tein just hoitaja-haunkin eli varmaan tulee lisää porukkaa (:

-kuuntelen just Reetta tota biisiä -
Oli ihan jees, vähän erilaisa musaa mitä itte tykkään kuunnella :3 Saanks mä kysyy miks tosta tuli Max mieleen? :>

//muokkasin!

Viimeinen muokkaaja, Max pvm Ke 03 Joulu 2014, 20:44, muokattu 1 kertaa
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 20:44

Mut noi Miron tunnit!!! Mun puolesta Miro voi vaan lopettaa niillä käymisen kun en millään jaksa kirjoittaa niitä... (Siis kaikille jotka ei sitä jo tiedä, Miro on mun toinen hahmo.)
Ja hei tää nyt on vaan alustavaa pohdiskelua. Ei vakavaa, ja kyllä te täällä selviäisitte ilman muakin, ette vaan just nyt tajua sitä. Onhan täällä vielä kaikki muut peruskalliot jäljellä:) Ja ajattelin kyllä ainakin joululoman ajan heilua täällä, ja sen jälkeen jään ainakin pienelle inspistauolle.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 20:47

Okei, mutta hei ei mironkaan tarvii lopettaa D:
Jätät sen vaan pois tunneilta ja kirjotat silläkin vaan sillon kun inspaa. Eiks susta oo kummiskin ollu aika mahtavaa kirjottaa tollasella hahmolla ja tollasella mahtavalla puhetyylillä? Musta niitä on ainakin ollu ihan mahtava lukea!

(ja Nannahan vois tulla takaisin hoitamaan Tinttua... vähän henkisesti viisaampana vaan ;> )
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 20:57

Joo no Mirolla aattelin kyllä jatkaa, se on niin eeppinen:D
Max, päätä jo;) Mutta voishan se olla ihan hauskaa...
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 20:57

Mutta siis, jossakin vaiheessa mä kuitenkin tarviin jonkun tauon tai jotain. Ehkä sit joululoman jälkeen.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 21:05

äh, kun mä en tiedä. Mulla on jo mahtavat mielikuvat semmosesta kirkkaanvihreestä irokeesistä ja ties mitä, mutten oikeen tiedä millä tavalla aijon Nannan hoitomerkinnät toteuttaa... ehkä kehitän jonku pohdiskelevan flow-kirjotustyylin tai jtn. en tiiä : D
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 21:23

Max// sitä mietin itekkin.. En mä tiiä :/ Onpas outoo : D ja Valma// ääh, älä ees suunnittele, sä oot mahtava kirjottaja!!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 21:38

Ei saa ottaa liikaa hommia päällekkäin, ettei tuu liikaa stressiä. Mutta Nanna ois kyllä jees:D Mun mielestä vanha Nanna oli ihana.
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 21:47

Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 21:53

Wtf... Vähänkö taitava poni! Ja söpö... Näyttää vähän Pasilta, mutta se oli kyllä musta ja paljon lihavampi ja ei osannu muuta kun avata karsinan oven lukosta ja ryömiä tarhan aidan alta. Onko toikin shettis?
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 22:01

vissiin : D
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyKe 03 Joulu 2014, 23:36

Valma mulla tuppaa olla kans sama ongelma et viikot täynnä. Onneks ens viikola viedään viimeisiä kokeita, eikä mennytkään niin että ihan viimisille päiville olisi kokeita wilmaa o hankala lukea :/ maikki yrittää aina kun saa koneensa omaksenn prkl veljet
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTo 04 Joulu 2014, 08:36

Tuli jännä fiilis kun luin mun joulukalenteritarinan tänään ekaa kertaa. Kirjoitin sen tyyliin kymmenessä minuutissa, en lukenu mitään läpi ja lähetin vaan äkkiä, etten ehtis katua mitään. Nyt mä tajusin että siellä on pari hassua juttua, joita tekis mieli korjailla:D Mutta sama sisältö kumminkin;)
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTo 04 Joulu 2014, 08:47

Vähänkö toi video oli ihana!! Haluun tommosen ponin :333 ja valma ainahan voi pitää taukoa, ja ei niiden tarinoiden kirjottelusta kannata stressata. Tarinat ei pidä tätä paikkaa pystyssä vaan ihmiset :>

Ainiii! Joulukalenteri! Pitää mennä lukee (:
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTo 04 Joulu 2014, 08:53

Aaaawewwwww <3<3<3<3 vähänkö söpö tarinaah! Tuli paha mieli aluks ku oon ollu nii ilkeä ku kadotin Mikin, mut nyt oon vaan ilonen :33 awws! Valma et sä voi lähteä!!
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTo 04 Joulu 2014, 17:19

Chelsean nimimerkki on nyt vaihdettu Ellida :ksi, pääset kirjautuman sisään vanhalla salasanalla :>
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTo 04 Joulu 2014, 17:47

Vähä söpö! Mulle tuli kylmät väreet.. Tänään mun kaveri näytti ton videon koulus hui hitsi, jos mä tunnen jonku teistä..
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTo 04 Joulu 2014, 18:30

Mä en ainakaa näyttäny sitä kenellekään : D pelottavaa
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTo 04 Joulu 2014, 19:49

äää... mun pitäis mennä huomen laulaa neljän mei luokkalaisen kaa koko koulun etee... ja mähän en osaa yhtään laulaa ja mul on nii matala ääni et laulan oktaavii alemoaa ku kaikki muut D:
pelottaa
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTo 04 Joulu 2014, 20:16

Hyvi se menee, ei kukaa kuule ku ne nauraa niille sanoille. Tai eepeen pärställe, jos sille voi nauraa. Joka tapauksessa tilanne on vähemmän vakava, älä huoli :> huomenna on kiva päiväää :3 tänää myösss joulu on ihanaaaaaa <3<3<3 sain jouluvalot, sinertävät mut parempi ku ei mitttöö (:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTo 04 Joulu 2014, 20:25

Tsemppiä Max, hyvin se menee!! Mitä kummaa, laulatko oikeesti oktaavia matalammalta kun muut? Mä teen niin vaan jos kuuntelen jonkun koloratuurisopraanon laulua... Mun matalin ääni on pieni es (tekee tosi tiukkaa) ja korkein on joko gee tai as kakkonen:D
Ja hei, porukalla esiintyminen ei oo niin jännää kun yksin, kun kaverit on turvana. Sit voi ajatella niinku futiksessa, joukkueella voitetaan ja joukkueella hävitään:)
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTo 04 Joulu 2014, 20:34

Joo, ei se (toivottavasti) oo niin kamalaa
Onneks on kans yks jätkä laulaa mei kaa ni en oo ainut joka laulaa matalalta. Ja siis joo, en osaa laulaa 'normaalisti' ääni hyppää vaa falsettii xd
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyTo 04 Joulu 2014, 21:32

Mä laulan kans aina liia matalalta :' Z Mikäköhän hymiö toikin oli..? No kuiteski, mä sain meikä joulunäytelmään pääroolin..
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyPe 05 Joulu 2014, 10:27

Ei hitto oli hauska esiintyy, ku kaikki teatterilaiset vaa hurras ja taputti ja nauro mei sanotuksille : D
Iha mahtava fiilis :3
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyPe 05 Joulu 2014, 11:14

Mä tiesin (;
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyPe 05 Joulu 2014, 13:31

Tietenkin se meni hyvin Max :'3 Mut juu, saata**n harkkoja ihan joka viikonloppu. Siis kuoroharkkoi.. En oo varmaan ennen kertonukkaa et laulan kuorossa..?
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyPe 05 Joulu 2014, 14:52

miks harrastat kuoroo jos se noin paljon kyrsii? ;o
Mä suunnittelen tontuille nykyaikaista monitoimihaalaria ja ehkä illalla teen piparkakkulinnan :3 ja... Pitää siivota taas : D
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyPe 05 Joulu 2014, 15:06

Mähän rakastan kuoroo hirveesti mut juu, meinaan vaan et ärsyttää ku ne on just viikonloppuna.. En mä sitä haluu lopettaa, oon van yrittäny ehottaa et harkat olis viikol mut eihän ne sillon muka ehi.. Aaaahh, mä rakastan piparkakku taloja <3 Lehessä oli ihan sika hienoja malleja ja voisin kokeilla yhtä niistä...
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyPe 05 Joulu 2014, 15:58

Max, onnittelut:DDDD Tiesin että sä selviät siitä... Nauti tästä tunteesta!!
Mäkin tykkään laulaa kuorossa ja teenkin sitä satunnaisesti, jos perustetaan joku lauluporukka yhtä keikkaa varten, tai jos opiston kuorot kaipaa vahvistusta sopraanoihin, mutta en jaksais olla säännöllisesti kuorossa, kun oon jo nyt kolmessa orkesterissa vakituisena '-.-
Itse asiassa tänä iltana on satunnaisen lauluryhmän keikka. Eilen illalla tuli tieto:'D Lauletaan Kuului laulu enkelten, onneksi vaan kaksiäänisesti... Ja luojan kiitos pääsin ykköseen, koska kakkostemmaa en oo ikinä kuullut.
Reetta, laulatko jossain opiston kuorossa? Sekakuoro vai naiskuoro? Millanen kuoronjohtaja teillä on, kierrättekö paljon keikoilla? Ootko sopraano vai altto?
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyPe 05 Joulu 2014, 17:19

Kertokaa jotai hyvii leffoi, joilla voin viihdyttää itteeni tän tylsän viikonlopun ajan : D
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

Viestien lukumäärä : 252
Hevonen : Snezana

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyPe 05 Joulu 2014, 19:11

Onko mut erotettu? Tän hetkine elämäntilanne ei oikein jousta, joten jos on mahdollista, voisinko mennä lomalle? Jos vaikkapa Saila lähtee perheensä kanssa muutamaksi kuukaudeksi loma-asunnolleen Espanjaan (hevoset hoitoon tuttaville)? Olisin mahdollisesti tammikuussa valmis palaamaan Hallavaan ainakin jossakin määrin.
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 EmptyPe 05 Joulu 2014, 19:13

Harry Potterit ja Nälkäpelit + Twilight c:
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #3   Pulinaboksi #3 - Sivu 2 Empty

Pulinaboksi #3
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi