| Pulinaboksi | |
|
+21Jasperii Roosa Tiitu Salla Tonttuli Miranda Miro Lotta Veera A. Sussu Inka micci Narnia Valma Nanna Emppu Aleksi Emmi Topias Maikki Admin 25 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 33 Join date : 19.10.2013
| Aihe: Pulinaboksi La 26 Loka 2013, 13:17 | |
| Tänne tallilaiset voivat kirjoitella omia jutujaan. Ei mielellään lyhyitä muutaman virkkeen viestejä, vaan kirjoitelkaa vähän pidempiä ja mielekkäämpiä juttuja: kertokaa vaikka omasta päivästänne!
Itse olen nyt noin viikon verran istunut melkein 24/7 koneella tai täppärillä piirtämässä, kun olen ollut niin innoissani tämän tallin kimpussa. Siitä seurauksena niskat on ihan jumissa, kun aikaisemmin kävin koneella noin kerran viikossa istumassa puoli tuntia. Aika iso muutos siis! Mutta kunhan sivut on saatu valmiiksi, ei miun onneksi enää tarvitse niin paljon tässä ruudun edessä kökkiä ~ Aleksi | |
|
| |
Maikki Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Ma 04 Marras 2013, 19:27 | |
| Mulla taas on ihan himo tylsää. Justkun olin sanonu et nyt täsä kuussa en oo kipeenä, ni enkö tietenkin oo. JA sitä enemmän v*** koska tallille piti mennä mut nyt sekin jää, ja nytkyn on menny nii mahtavasti, pitkään aikaan. No nyt mun vaan täytyy odotella tuntitarinaa ja sitä et saan rauhassa kirjoittaa Astasta hoitotarinaa.
-Maikki | |
|
| |
Topias Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 220 Join date : 04.11.2013 Ikä : 27
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Ti 05 Marras 2013, 16:21 | |
| Heei moooi :)) (vai oiskohan toi pitäny laittaa miesmäisemmin xP)
Mut joo siis täällä ruudun takana on 16v tyttönen, jotenka ei tarvitse ihmetellä kun topiaksen nimellä tänne pulinaboksiin tulee tyttöjen juttuja xDD
Huhu, mulla on toinen koeviikko menossa... perjantaina oli maantiedon koe, maanantaina oli äikkää, tänään psykologia, huomenna ruotsi ja torstaina vielä matikka... huhuhuhu xP Pitikin mennä alottamaan lukio | |
|
| |
Emmi Tallin ex-omistaja
Viestien lukumäärä : 37 Join date : 19.10.2013 Hevonen : Palle
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Ti 05 Marras 2013, 16:34 | |
| Raah että mä vihaan äidinkieltä -.- Lukiossa on ihan tylsää tunneilla eikä tehdä mitään paitsi kirjotetaan muistiinpanoja ja kuunnellaan kun ope viittaa kaikessa Seitsemään Veljekseen kun koulu on ihan lähellä Aleksis Kiven syntymäkotia.
Ruotsin koe huomenna, ja sitten pitäis jaksaa vielä vääntää jotakin tarinaa tai tuntia kautta vastaavaa tännepäin, että saataisiin teidän hoitajien harmaan aivosolut liikkeelle! Ää nyt mä lainaankin jo mun äikänopea... ehkä mä menen vaan nyt syömään jotakin. Hemmetin pääkipu...
| |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Ti 05 Marras 2013, 16:35 | |
| Jepjep, itekki teen kuolemaa lukion kanssa... Oon nytten kolmosella, enkä jaksa käydä koululla kun näyttäytymässä xD Viimeviikolla lintsasin kolme ja puol päivää ja täl viikol tän päivän Eile sentää jaksoin raahautua ja kai se on huomennakin pakko.. Koeviikko alkaa joskus muutaman viikon päästä.. huoh.
Itekki puhun hyvin ..kröhöm.. miesmäisesti, älkää välittäkö. Pieni identiteettikriisi ;P | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Ke 06 Marras 2013, 17:46 | |
| Tein kaikille tänään avatarit ja oon pahoillani että muutamien naamoista tuli aika vinoja.. älkää vaan kattoko niitä peilikuvana, kauhistutte D: Voitte kyllä vaihtaa avatarinne jos siltä tuntuu ;D Kaikkien esittelyt löytyy kuvineen esittelysivulta, mitä pidätte? Empun ja Maikin esittelyjä tiivistin aika rajusti.. Mut hei, mie oon ruvennu vähän värkkäilemään talvisempaa ulkoasua, tän hetkisen luonnoksen voitte käyä tsekkaamasta osoitteesta: https://hallava.palstani.com/h34-talviulkkaTohon ylös tulee kaks kuvaa, ja alhaalla oleva uusimmat kuvat juttu tulee vaihtumaan. Toimiiko kaikilla lumihiutaleet? Onko ärsyttäviä? Mitä muuten pidätte, halusin tehä vähän tuommosen erikoisemman :)) | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 732 Join date : 04.11.2013 Ikä : 22 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Asta
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Ke 06 Marras 2013, 19:19 | |
| Aleksi tää kuva on aika mahtava <3 Vaikka välil käyny mielessä vaihtaa tän tyypin ikää, mut ei se nyt on toi -02 ja piste ;d
Ite tykkäsin muute ulkasta mutta tausta otti jotenkin silmiin, en tiiä miten mut jotain. Olin jo vallan tottunu että se valikko on toisella puolella oli hieman outoa ku oli nyt toisella
Kirjoittelin tänää suht, pitkän hoitotarinan, mut sit kone jotenki latas uudelleen netin nii ei kyllä enää tehny mieli kirjoittaa :< | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 03.11.2013 Ikä : 24 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Klikki
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Ke 06 Marras 2013, 20:24 | |
| Tykkään avatarista ihan hirveästi! Silmälasit on mun mielestä kumminkin aika vaikee piirtää.... Niin, eikä se esittelyn tiivistys mua haittaa yhtään, toi on tosi kivassa muodossa nyt ;). Just niin, kun mä halusin asiani ilmasta!
Toi talvinen ulkka on mun mielestä ihan kiva, mutta toi uusimmat kuvat-kohta on aika iso, että se häiritsi aika paljon...
Maikki mä tiedän ton tunteen! Kuinkahan monta kertaa olen kirjottanut jonkun hoitotarinan, josta olen ollut tosi ylpee, ja sitten PIM, ja se katos sitten jonnekin....
| |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Ke 06 Marras 2013, 20:56 | |
| Kiva että tykkäätte :-) hoitotarinat kannattaa muuten aina kirjoittaa eka wordilla tms. Samalla korjaantuu kirjotusvirheet, eikä kaikki katoa jos netti päivittyy :-) Emppu et arvaakaan kuinka kauan väkersin noita silmälaseja :-P mut harjotus tekee mestarin :-) Se uusimmat kuvat ei tosiaan jää tommoseks, jätin sen vaa siihe, etten kadota sitä scriptiä, kun tarviin sitä luultavasti vielä. Muutenki vaihtuu vielä fontin väri ja tulee kaikkee mekavaa sälää :] | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 219 Join date : 03.11.2013 Ikä : 24 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Klikki
| Aihe: Vs: Pulinaboksi To 07 Marras 2013, 08:32 | |
| No, mä arvasinkin, ettei ulkoasu ole vielä valmis :D.
Vois kirjottaa piakkoin jonkun tarinan Mincasta, oon jo vähän silloin tällöin miettiny mitä tarinassa vois tapahtua... Jonkin laista juttua siis keksittynä jo | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi To 07 Marras 2013, 14:31 | |
| | |
|
| |
Topias Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi To 07 Marras 2013, 16:59 | |
| Oi vitsit, toi kuva on kyl iha huippu hieno! kiitos!! :)) Just semmonen ko aattelinkin, huhhuh, nam mikä mies ;)) xD
Itekkii pitäs ekaa tarinaa rustailla, kahtoo nyt mitä saan aikaseks. Tänää oli viimine koe ja matikkaa!!<3 toivottavasti meni hyvin, mutta onhan tässä vielä aikaa petrata. Ja ens jaksossa alkaa historia!!<3 Ja pitäsköhän mun tehä jotain sille et nukun tunneilla... ja oon nyt valmennuksissakin nukkunu ko ne opet vaa jauhaa.. yhhyh... oon tooosi hyvä lukiolaine. koskaa oo yläasteella nukkunu :p | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi To 07 Marras 2013, 18:22 | |
| Mä en tiedä mikä kirjotus himo on iskeny, mutta nyt tekis mieli väkertää jotin lisää.... Eka tarina omasta mielestä onnistunut, mutta lopputarinaan en jaksanu keskittyä yhtään, kun rupes tulemaan kiire :). Ja kiva saada tollasta pitempää kommenttia, joillakin talleilla laitetaan vaan, että: "Kiva tarina". Nyt ainakin tiiän, että joku on mun sepustuksiani lukenut ;).
Oi, ihanaa, huomenna on jo perjantai! Mulla on ratsastustunti perjantaisin ja lauantaisin, pääse ratsastelemaan... Tosin lauantaina en pääsekään tunnille... yhyy
No, taidanpa ryhtyä kanavoimaan energiani johonkin hyödylliseen..... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi To 07 Marras 2013, 21:40 | |
| Mäki kirjaillin kaks tarinaa tänään. Iha järkyttävää huomata aina jälkeenpäin kaikki virheet. Kun yleensä ku saan valmiiks ni en haluu tehä muutaku julkasta. | |
|
| |
Topias Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Pe 08 Marras 2013, 12:36 | |
| Hihii tässä koulun sohvalla makoilen. on nää hyppytunnit iha jees :p
Ite toivoisin niin pääseväni ratsastustunnille... piti lopettaa kun aika ja raha kävi tiukille... siitä on nyt 5kk ko olin viimeks hepan seläs, yhyyy.... noo jospa täs joulu aikaa raahautus ^^ | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Pe 08 Marras 2013, 14:58 | |
| Ite käyn säännöllisesti maanantaisin ratsastamassa ja oon tallityöntekijänä tekemässä iltasyöttöjä ja siivoilen viikonloppusin karsinoita. Ratsastan aina mun elämäni rakkaudella, jota oon hoitanut yhteensä 5 vuotta. En varmaan muuten ratsastaisi, ellen saisi mennä hänellä. Hää on ihan tismalleen samanlainen, kun täällä Hali. Oli pakko tehdä Hali, koska en saa IRLissä sitä hevosta omakseni, niin ainakin virtuaalimaailmassa voin tän unelman toteuttaa (: Tää kuulostaa kliseiseltä, mutta se hevonen on miule oikeesti niin tärkee! Hää on tosi herkkä ja ns. yhden ihmisen ratsu, ratsastuskoulussa hää on muuttunu ns. äksyksi ja pikkulikat ei uskalla varustaa sitä, koska hää kiukuttelee, jos joku yrittää koskee hänee, mut miut hää päästää lähellee ja oikeesti nauttii rapsuttelusta ja kaikesta <3 On ollu ihan mahtavaa olla sen hevosen ilona ja näyttää pikkutytöille, miten häntä pitää kohdella, ilman että hää tuntee itseään alistetuks ja kiusatuks. Käykää lukemassa Halin luonne, siitä oikeesti selviää niin hyvin minnonen hää on. Mie en tiiä mitä teen ku joudun ens vuonna muuttamaan pois paikkakunnalta. >: Vaihdoin talvi-ulkka-ehdotuksen, en enää tykänny edellisestä ;P Onko tää parempi: https://hallava.palstani.com/h22-testi | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Pe 08 Marras 2013, 17:50 | |
| Toi nykyne on iha sika kiva!, mihin kohtia suurin piirtein tuli niitä kuvia nytten ? | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 10:06 | |
| Mahtava uus ulkka! Ihan säikähdin aluksi, mutta se on ihan hirveen upea! Täydellinen
Oi, taisin just eilen rakastua <3. Menin tunnilla sellasella mustalla puoliverisellä, Veetillä, ja se oli niin ihana! Oon aina tykänny laiskoista hepoist (en oo mikään hurjapää, pelkään pikkasen) ja Veetiä saa just käskeä kivasti kaikkeen. Nyt sitten odotan, että saisin mennä sillä enemmän
Vois taas kirjottaa jonkinlasen hoitotarinan jne. Eilen en ehtinyt käydä täällä ollenkaan, käytin koko ajan siihen, että päivittelin oman virtuaalitallini. Joskus se on ihan hirveen raskasta........ | |
|
| |
Emmi Tallin ex-omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 10:37 | |
| Aleksille vaan pointsit ulkassa, mäkin tykkään ihan mielettömästi!
Emppu, tuttu tunne. Se on se tunne kun herää aamulla, petaa sängyn ja pukee, sitten raahustaa ikiomaan pihattoon - ja tajuaa että sieltä löytyy se oma rakas harmaa norjanvuonohevostamma! Mäkin tykkään sellasista hevosista joita saa vähän hoputtaa, mutta välillä tarviin kuitenkin vähän jännitystä elämään myös. Yleensä siihen löytyy vastaus kaverilta, jolla on kotona pari arabia. Niitä saakin talvella roimasti loimitella, kolme loimea päällekkäin... tai sit se oli kaksi.
Hei hoitajat, oletteko huomanneet, että viestinne yläkulmassa on painikkeet "Lainaa", "Muokkaa" sekä "Poista". Muokkaa-painikkeesta voitte muokata kirjoitusvirheet pois tarinastanne (pääsette takaisin ns. lähetystilaan ja voitte muokata viestistä helpoisti krjoitusvirheenne pois, ja kun olette valmiita painakaa Lähetä). Poista-painikkeesta voi poistaa viestin, jota ei halunnut lähettää (esim. oma koneeni sekoilee joskus ja lähettää yhden viestin kaksi kertaa jolloin poistan toisen niistä siisteyden vuoksi). Lainaa-painikkeesta voi lainata tekstiä, esim. kipioida koodin, jota viimeksi käytti hoitotarinan otsikon merkinnässä (itse käytän tätä aina tarinoissani apuna, kun minulla on otsikkokoodissa fontti-, koko- ja värikoodi plus keskitys ja kursivointi).
| |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 10:42 | |
| No, joo. Välillä on ihan kiva mennä sellasella ponilla, joka tottelee pientäkin apua ja kuuntelee tarkasti. Ja joskus on pakko mennä niillä villeilläkin hepoilla...
Joo, oon huomannu noi "Lainaa" ym. tekstit. Hyödyllisiä asioita ovat :). | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 10:53 | |
| Hei, mietin tässä vähän, että oisitteko kiinnostuneita roolipelaamisesta? Sovittaisiin joku aika esim. tiistaina 17-19, jolloin roolipelattaisiin jollain forkalla yhden illan tapahtumista tallilla. Ei tarvitsisi olla koko aikaa, eikä tulla just kello 17, koska eihän ihmiset yleensäkään saavu tallille just samaan aikaan. (: Pelailtaisiin sitten reaaliaikaisesti niitten kanssa ketkä on paikalle tullut, hoidettaisiin heppoja, juteltaisiin jne. Tutustuttaisiin samalla paremmin toistemme hahmoihin ja kehitettäisiin suhteita. Esim. jos Emppu roolipeleissä on tosi hyvää pataa Nannan kanssa, voi hän seuraavassa hoitotarinassaan olla Nannan kanssa hyviä kavereita ja hoidella heppoja yhdessä. Miltä kuulostaa? Itestäni se ois ainakin kivaa vaihtelua perus tarinoiden kirjoittamisen ohella :-D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 10:59 | |
| Mahtaca idea! Itse sanon heti että ainakin mulla menee tiistait ja torstait muiden harjotuksien takia. Muut päivät sopivat hyvin | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 11:07 | |
| Sopii hyvin mullekin! Mulle ei sovi tiistai tai perjantai, mutta muut päivät käy vähän kellonajasta riippuen. Ja ens viikon lauantaina oon kans ainakin iltapäivään asti kaverilla, joten ei käy oikein sekään muuta kuin illasta. | |
|
| |
Emmi Tallin ex-omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 11:34 | |
| Minulle kelpaa oikeastaan millon vaan ;D Illat vapaita klo 15 lähtien ja mun puolesta voi olla vaikka jo huomenna! Ropetuksessa olen aika haka kun pelailen roolipelissä nimeltä Caralia. Olis tosi mielenkiintosta näin tutustua, senkus vaa rope pystyyn!
| |
|
| |
Admin Admin
Viestien lukumäärä : 33 Join date : 19.10.2013
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 11:43 | |
| Tehdäänkö siitä semmonen, minne vierailijatkin pääsee ihmettelemään tallin menoa, vai vaan oman porukan juttu? sori, kirjotan adminilla, koska oon samalla muokkaa tätä forkan ulkoasua ;D
- aleksi | |
|
| |
Emmi Tallin ex-omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 11:46 | |
| Mun oma mielipide on että olis vaan tallin porukalle, mutta mulle on kyllä se ja sama | |
|
| |
Nanna Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 304 Join date : 01.11.2013 Ikä : 28 Hevonen : Tinttu
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 13:17 | |
| Tää uus ulkoasu on tosi kiva! Ihanan luminen (: Ja mä tykkään kanssa tosta roolipeli-ideasta, mulle on ihan sama onko vaan tallin porukalle vai kaikille (: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 13:26 | |
| Mullakaan, ei ole väliä, mutta ehkä se oma talliporukka ois jees. Muute miten tää tehdään, onko jokin kunnon keskustelu alue? Vai joku tämmöinen foorumin tapainen, nimeltä jos on foorumin tapainen se voi ola hyvin hidasta aina päivittää.
Nauroin muuten ihan sikana mun tarinan mokalle, puhuin lauantaista vaikka tarkoitin sunnuntaita ;D | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 13:53 | |
| Mulle kanssa on ihan sama miten tehään tämä roolipelaus.
Ihania noi kommentit mitä aina tarinoista saa :). Oma päivä paranee ihan hurjasti ;). Niin ja Maikki: Tossa kommentissas puhuit siitä mun tarinasta, joten siinä tais olla mullakin vähän huono päivä, ainakin yritin sen sillä lailla ilmentää tarinassani :).
Kävin just influenssarokotuksessa (oon astmaatikko, saan ilmaiseksi) ja nyt käsivarressa hiukkasen tuntuu. Rokottaminen on ihan hirvittävän inhottavaa :/. | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 14:10 | |
| Tein tuonnenyt tuommoisen roolipeli forkan, mihin sitten tehdään aina topicci roolipelaamista varten. Sieltä löytyy myös ropetus-tapaamisaikojen suunnitteluosio, jonne kaipaisin nyt vastausta huomisesta(kö?) ajasta (: Sitten tein myös Slow Motion tallinvinttiropen, johon ei erinäistä tapaamisaikaa tarvita. Lukekaa sieltä kursivoitu osio ja laittakaa kysymyksiä jos jotain jäi epäselväksi (:
Ja hei, tein myös forkan etusivulle chatin, jossa voi puhella iha mitä sattuu, niin ei pulinaboksi täyty niin nopeasti. Siihen ei vaan taida tallentua keskustelut, eli voi puhua vain niiden kanssa ketkä paikalla sillä hetkellä. Ei siis mitään tärkeitä juttuja sinne | |
|
| |
Topias Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 19:30 | |
| Uusi ulkoasu on muuten hieno, mutta ei ole tarpeeksi leveä, oikeaan reunaan jää pinkkivalkoinen kaistale (kuva: http :// bot . fi / bbz). Mozillalla myöskin nuo hiutaleet jäävät tuonne ylös lagaamaan, chromella toimivat oikein. Tuo ulkan leveys voi myös johtua isosta läppäristäni?
Yh ärysttää tämä "New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information." :s:D
EDIT// Lisäilin kuvan tuohon
Viimeinen muokkaaja, Topias pvm La 09 Marras 2013, 20:38, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 19:32 | |
| Topias mulla toimii mainiosti ainakin Mozilalla. Muakin ärsyttää ihan hitosti toi! Mul on kolme kuvaa jaettavana jo mutta pitäis malttaa odottaa. | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 19:39 | |
| Muakin ärsyttää toi linkki juttu, kun ei pysty linkkaamaan mitään | |
|
| |
Emmi Tallin ex-omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 20:21 | |
| Lisätkää foorumille ne linkit vaikka näin (kuviin riittää linkit näin aluksi): hallava . palstani . com Näin me osataan sitten kattoa noi kuvat (: Varmaan nyt äkki-inpiraation takia piirrän jonkun kumman ratsukon, ja jotain... en tiedä vielä kenet teistä piirrän. Katotaan nyt kuka inspaa! | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 20:48 | |
| Mitä ihmettä? Itelläni ainakin onnistuu ja Nannakin on pystynyt kuvia lähettää Zekkaan huomenna asetukset jostain. Ulkoasusta korjaan sen pinkin pois sieltä sivusta, se on vaan yks kuva jonka laitoin bannerin taakse. Sitten pitäis olla ihan perus valkonen. Haittaako leveällä näytöllä? Oon muuten ihan innoissani ku meidän hoitajakatras kasvoi taas! Bileet! :-D | |
|
| |
Topias Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 20:52 | |
| Eei se valkone kyl sinääsä haittaa Muutenkin pienempi kone tulossa nii hyvä vaa ettei sit oo liian levee :DD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 20:56 | |
| Ei hoputuksena taimitään, mutta Aleksi tuleeko maasto-tarina huomenna vai tänään illalla ? Maikki sai IRL:issä kamalaa suklaata :<
E// Mää kuolen tähän suklaaseen, tää on ihan täyttä kakkaa! Mut silti syön sitä ? > | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 21:25 | |
| Rupean nyt kirjottelemaan, tarkotuksena ois, että se ois forkalla valmiina aamulla ennen kun maastoon lähdetään (:
Mulla on suklaitten ja muittenkin ns. herkkujen kanssa sama ongelma! Äskenkin join jotain luomu omena limsaa ja se oli pahaa, mut silti oli pakko juua koko tölkki :-P
Ei juma mie oon niin onnellinen! Toi Slowari on ihan mahtava.. ja emmi... voi että, oon kuolla naurusta! Ääääähhhh, mie kuolen tää on ihanaa :-D Enää ei kaduta yhtään että tän tallin pistin pystyyn, vaikka aluksi olikin hirveästi ilkeitä syytöksiä ulkoasusta ja näinpäinpois, mutta siis te ihmiset, ootte ihan paraita. Tekis mieli vaan itkee ja hymyillä yhtä aikaa :-DDDD
Löysin nyt oikeat asetukset, kuvien ja linkkien lähettämisen pitäis nyt olla mahdollista! Oli aika vaikeesti piilotettu, ensinnäkin se kohta oli englanniks vaikka kaikki muut suomeks ja siin oli sellasii sanoja ku unathorize ja external link jne. ni en ollu aikasemmi jaksanu ajatella mitä se kohta tarkotti :-D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 22:18 | |
| Jee^ Mäki oon niin rakastunu tähän porukka, en pysty ole tästä niiku kahta tuntii enempää eros. Käyn aina vilkasemassa
On tä kiva ku nyt vanhemmat kertoo "Tosa on se suklaalevy minkä halusit, et mihin oot sen pussin kätkeny" Oon siis tappanu mun suun ihan turhasta Maikki is very sad | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi La 09 Marras 2013, 22:28 | |
| Juttelen itekseni chatis, tulkaa joku ! :-O | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Su 10 Marras 2013, 09:51 | |
| Joo, tää porukka on aivan ihanaa :). Jotenkin aina on niin, että kun on koneen ehtiny sammuttaa, on pakko tulla nettiin kännykällä :D. Jotkut talliporukat vaan on tälläsiä ihania Mä tahon testata linkki-juttua! Testilinkki | |
|
| |
Topias Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Su 10 Marras 2013, 20:12 | |
| Huhu, nyt on eka hoitotarina kirjoitettuna! | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Su 10 Marras 2013, 21:00 | |
| Kirjotelkaampa myös maastotarinoita, että tiiän kenelle piirrän kuvat ;-) PS. Kommentoin topiaksen tarinaa edelliseen viestiini siellä (: | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Ma 11 Marras 2013, 17:20 | |
| Maastotarina tulossa!
En välttämättä ehdi tällä viikolla oikein paljoa tarinoita kirjotella. Tiistaina oon koko illan tallilla taluttamassa pikku lapsia, perjantaina meen kaverille ja oon siellä todennäköisesti yötäkin. Paljon menoa | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Ma 11 Marras 2013, 19:12 | |
| Ei hiljaisemmat viikot haittaa yhtään, kunhan aina muistaa tulla takaisin kun kiireet hellittävät! :-D Itse olen keskiviikkona menossa Helsinkiin koko päiväksi ja tulen vasta seuraavana yönä pois, joten silloin ei kannata odottaa miulta vastausta mihinkään kiireellisiin kysymyksiin, vaikka toki saatan bussissa sortua surffailemaan täällä (;
Ps. Hyvä Valma, kun tajusit kirjoittaa tuon esittely-tekstin, piirrän siule avatarin sitten samalla kun piirrän Roosalle, joten odotellaan vielä hänen esittelyään (:
// lisäsin nyt molempien esittelytekstit, seuraavaksi rupean piirtämään avatareja :-) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Ke 13 Marras 2013, 20:20 | |
| Ompa hiljentynyt tää tallin meno? Miten menee muilla? Mulla ois aikaa mut taas ideaa ei. | |
|
| |
Emmi Tallin ex-omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi Ke 13 Marras 2013, 22:59 | |
| Ei ole ollut minulla jaksamusta juosta koneella, kun IRL pari tupsujalkaa vie paljon aikaa, plus lukio ja sitten vielä pianonsoitto sekä agility ja ylipäätään oma koira. Toivon ettei innostus nyt lopahda kenelläkään! Itse käyn tallilla kerran tunnissa puhelimella mutta en vain yksinkertaisesti jaksa kirjoittaa mitään. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Pulinaboksi To 14 Marras 2013, 07:34 | |
| Tuob kyllä uskon Emmi Tai sit vaaa tää viikko on hiljasmpi. | |
|
| |
Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi To 14 Marras 2013, 15:56 | |
| Mie oon pääasiassa vaan piirrelly noita maastoilukuvia, ootellessani että osallistutte. Muutenkin tehnyt aika paljon "näkymättömiä hommia, kuten suunnitellut ekaa hoitokurssia ja sen semmosta, edelleen siis 110% mukana hommassa! (: Pitäisitkö emmi vuorostas jonkun ratsastustunnin vklppuna tai ens viikolla? Saa ehdotella tunnin aihetta ja muutekin ideoida tallille toimintaa (: | |
|
| |
Emppu Perus puurtaja
| Aihe: Vs: Pulinaboksi To 14 Marras 2013, 17:36 | |
| Sori, kun mua ei oo täällä näkyny, mutta oon nyt pitänyt hiukan taukoa ruudun tuijotuksesta ja oma virtuaalitalli vie myös aikaa. Kirjotan varmaan pian jonkin hoitomerkinnän ja maastotarinakin on tulossa, joten ei huolta siitä... Wordilla olen jo kirjotellut pikkasen alkua, kerään voimia loppuun kirjottamiseen...
On aina niin kivaa alottaa hoitamaan uudella tallilla, kun on kaikki ideat käytettävissä jne. EI lopu inspis heti | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pulinaboksi | |
| |
|
| |
| Pulinaboksi | |
|