Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPulinaboksi #4 - Sivu 20 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Pulinaboksi #4

Siirry alas 
+19
Reetta
VanessaM
Runo
Rafael
Miro
Eevi-Sofia
tsuukiko
Lilian.
Melissa.
Viivi
Valma
Niina
Megan.
Maikki
Alana
Aleksi
Inka
Janelle
Wili
23 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 20 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyMa 27 Heinä 2015, 21:54

Hei arvatkaa mitä, musta tuntuu kun oli taas syksy 2013. Täällä on nyt kaikki niistä tyypeistä jotka oli sillon kun tulin Hallavaan eli Topias, Emppu ja Nanna. Vaan Maikki puuttuu:'( Ja nyt päästäs sen talven porukaksi silleen että vielä Mikki ja Salla tulis takasin.
Mulla on viime viikon ollu semmonen ihme nostalgia kun oon käynyt täällä:D

Ehkä tohon treenaajajuttuun tulee selkeyttä kun tunnit alkaa.

//Ja Topias, mun mielestä sä saat ehdottomasti alkaa hoitaan Darcya ja myös treenaan sitä jos vaan haluat! Mähän oon jo Dunjan hoitaja enkä oo siitä luopumassa, joten en mä voi urputtaa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 26
Hevonen : Huhu

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyMa 27 Heinä 2015, 23:35

Juu, jos Emppu oikeesti haittaa, niin ei mulla oo siinä mitään. Mun mielipide on, että hoitaja harhailee, hoitaa ponia yms. Ja treenaaja ratsastaa sillä vakamammassa mielessä, esim kisoihin. Voihan hoitajakin tosin ratsastaa, mutta yleensä treenaaja vakavammin:))

//Äh, mäkin oon hullaantunut piirtämiseen. Päätin opetella käyttämään käsiäni, joten nut on sitten pöydällä kynä, paperia ja kasa ideoita mitä voisin piirtää.
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

Viestien lukumäärä : 219
Ikä : 24
Hevonen : Klikki

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 11:08

Ei mulla oo mitään treenaajaa vastaan, mutta siitä saa kivasti täytettä tarinoihin :-)

Mulla ei oo hirveetä inspiraatiota piirtää, mutta kirjoittaminen houkuttelee sitäkin enemmän! Kyllä mä vielä ennen koulun alkua rauhotun ja kadotan inspiraation ja muutun epäaktiiviseksi, mutta nautin nyt tästä aktiivisuudestani :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 11:45

Mäkin laiskistun salamana kun koulut alkaa, ja en kyllä tiiä mitä tänä lauantaina alkava konserttikausi tekee mun ispiraatiolle, koska sitten arvatenkin ajatukset harhailee jatkuvasti konserttisaliin xd Jos nyt kuitenkin ton autojupakan sais päätökseen.

Mä aion sitten kokeilla koulujen alettua, miten mulla riittää aika mihinkin, eli roikun täällä ja kirjoittelen jos aikaa jää yli, mutta lupaan kyllä hoitaa mun moderaattorin velvollisuudet ja potkia teidät hereille jos meinaatte vaipua koomaan:D

//Aleksi koska noi kurssit oikeen on, eikö kolmas elokuuta oo maanantai :-o
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 12:48

Pääsin nettikahvilaan nivoin täälläkin jotain vastailla. Topias sai joo hoito2 merkin, meni oikein mallikkaasti. Kirjotan treenaajajutuista kun tuun takas eli la/su/ma. Ja kesäkurssit... En tiiä mitä oon sekoillu, sovitaan et päivämäärät on vaarin, viikonpäivät oikein (:
Pitää taas mennä...
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 13:36

Selvä, pidähän hauskaa Tanskassa! Siellä on muuten ensi maanantaista alkaen islanninhevosten maailmanmestaruudet. Meidän toinen ratsastuksenohjaaja on siellä kilpailemassa, jännää:D
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 14:01

Kuulostaa kivalta! Kuhan tulen pois shoppailemasta, niin kirjottelen kotimatkalla tarinaa.. Mutta nyt metsästetään kenkiä :-D Nirsot naiset kenkäkaupassa on oikee kauppiaan painajainen.;P Ja kurssitkin pitäis maksaa.. Ja pidä hauskaa Aleksi!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 14:03

Tuttu juttu Sandra... Kuvittelepas mun tuskaa kun jalka on niin pieni ettei aikusten kokoja riitä, niin pitää valita prisessa- ja batmankengistä '-.- Ruotsissa kenkien shoppailu on ihanaa kun 35-kokosia aikusten kenkiäkin löytyy:D
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

Viestien lukumäärä : 220
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 14:26

jes hyvä kiitos Aleksi:)

itellä jalka sen 36-37 ja aina ne hienoimmat kengät on niitä missä ei oo pieniä kokoja.. tyhmää:D

mut nyt tää tyttö lähtee tsekkaa sen ponin. pitäkää peukkuja, tuun raportoimaa illalla:)
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 14:46

Topiakselle peukut pystyssä, toivottavasti saat alkaa vuokraamaan sitä! :-)
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 17:17

Tiddidididiidididii!!!

Nyt on vuokraponi ja ihan kirjallisen sopimuksen kanssa! Ihana oli ratsastaa, miinuksena vaan jäykkä, koska tullu viikko sitte esteleiriltä ja siellä vissii menny paikat jumii. Hieroja tulee tällä tai ens viikolla ja sit pitää vaa paljopaljo verrytellä:D Vissii myös stressaantunu siellä vieraassa paikassa, niin maasta käsin on kuulemma pöhköilly siitä asti ja tänäänki riehu vähä mitä sattuu... jospa se siitä:)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 17:23

Ojjoj... mutta onnea vuokraponin johdosta ja hauskoja hetkiä sen kanssa:)
Mä kävin just juokseen lähikaupasta jätskin :-P Ootteko syöny Classic minttua, tää on niiiin taivaallista n__n
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 17:34

Öyks, inhoon kaikki minttu-makuja ^_^

Oltiin ainakin kaks tuntii siinä samassa kenkäkapassa, ja nyt ihan oikeesti.. Sisko etti korkkareita rippijuhliin.. Uh. No, ainakin löyty, että ei tarvii etti enää
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 17:41

No se olikin tarkka sitten:D

Mä kävin tänä aamuna yksin soutamassa järvenselällä. Se oli ihan kamalaa, ei ikinä enää! Pelkäsin koko ajan että kaataisin veneen <:'-D
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 17:50

Onnea Topiakselle!

Hui kamala, mä en ainakaan uskaltais käydä soutelemassa... Mä oon varmaan harvinaisen pelokas ihminen, kun en uskalla laivaan, lentokoneeseen tai mopon kyytiin ollenkaan :-D Titanic-elokuva vielä tuoreena mielessä, niin pelkään jo valmiiksi ensi keväänä ehkä tapahtuvaa laivalle menoa.
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 17:57

Ite harrastanu paljo soutelemista:D Muistan ko pelkäsin kuollakseni laivoja, nyt on iha ok jos on uus laiva, vanhat on vieläki kamalia. Ja lentokoneita pelkään kuollakseni. En oo ikinä ollu koneessa ja pelkään ensimmäistä kertaa:DDD (oon kattonu liikaa lentoturmatutkintoja...)
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 18:00

Jep Topiakselle onnea:)! Ite tykkään soutelemisesta jos on hyvä tuuli, mutta ai kauhee jos tuulee aika kovaa niin se on niin hirveetä. Matkustelu on toisinaan ihan kivaa ja ite ainakin tykkään enemmän mennä laivalla kun lentokoneella. Mä oon tosia vainoharhanen ja jos jossain junassa, bussissa, metrossa tai ihan missä vaan on joku vähän erillaisemmin käyttäytyvä niin meen heti sellaseen varmista hengissä pysyminsesi-tilaan:D esim. Eilen metrossa joku poika jolla oli jonkin sortin maastovaatteet niin oli aika jännittyneen olonen ja koska metro oli tyhjä niin se alko roikkumaan sellasessa tangossa mistä voi pitää kiinni ja se siis kulki katossa. Niin olin koko ajan sillei "sillä on pommi sen repussa"xD voin sanoa että Supernatural ja muut sarjat ja kirjat ei oo yhtään helpottanu tätä vainoharhahuustta ja mielikuvitusta:D
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

Viestien lukumäärä : 218
Ikä : 35

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 18:46

Haha, ai täällä on muitakin, joilla on vilkas mielikuvitus! Itsehän katsoin joskus isoveljen pakottamana kaksi jaksoa Supernaturalia. Ensimmäisessä oli jotain kannibaalityyppejä, jotka oli auton alla piilossa ja sieltä hyökkäsi syömään ihmisiä, tai jotain muuta yhtä typerää. En uskaltanut muutamaan viikkoon kävellä pysäköityjen autojen läheltä. Bloody Mary -jakson jälkeen en uskaltanut vilkaistakaan peilien tai muiden heijastavien pintojen suuntaan. :') Nykyään lähinnä nauran Supernatural-jaksoille, mutta en usko, että katsoisin noita nimenomaisia episodeja uudestaan vapaaehtoisesti vieläkään.

Mä olen kyllä hirmu rohkea silloin, jos paikalla on joku, joka on arempi kuin minä. Toimii ihmeellisen hyvin, kun tekeytyy rohkeaksi rauhoitellakseen toista - ja huomaa samalla rauhoittuvan itsekin. :-D
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 19:03

Joo muistan noi jaksot itekkin ja niiden jälkeen olin sillei "jaahas", mutta sit illemmalla vähän sillei "loppu tulee":D ja oon aivan koukussa kaikkiin kirjoihin ja sarjoihin missä on jotain yliluonnollista, mutta kauhujuttuja en voi sietääxD valehtelevat viettelijätkin on pelottavia:D
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 19:11

Hyi kauhee, multa jää kaikki kauhujutut kattomatta :-D

Mä en voi nukkua edes sälekaihtimet auki, kun kuvittelen, että joku kiipee palotikkaita töllistelemään jonku puukon kans ja yöllä oon muutenki ihan hermoheikko... Uskallankohan ikinä asua yksin? D-:
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 19:15

Jos muutat kerrostaloon niin voin sanoa että hyi kauhee:D ite ainakin säikähän aina postin tuloa, sit sielä kuuluu ihan ihme ääni ja tottakai sit se kun kuule jonkun kävelevän rappussa ja ovikellotxD oon siis ite asunu melkein koko elämäni omakotitalossa, mutta oon parisen vuotta pienenä asunu kerrostalossa
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 19:18

Koko elämäni omakotitalossa asuneena toi kuvaus hirvittää... Lähimpään naapuriinki on pari sataa metriä ja tykkään asua omassa rauhassa. Mutta mikäli joskus pääsen johonkin opiskelemaan, niin eipä taida olla muita mahollisuuksia.
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 19:22

Kyllä mä luulisin että siihen tottuu tai ainakin oppii sietämään sitä ja kyllähän sä kasvat viel niin sit se voi olla isompana ihan helppoa muuttaa:)
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 19:26

Todennäköisesti :-)
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 19:32

Kuinka paljon muuten eroatte IRL hamosta mikä teillä on Hallavassa? Ite eroan ehkä sillä että oon pidempi mitä Salli, mutta muuten oon melkein samanlainen ehkä luonne on IRL paljon värikkäämpi:D
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia

Viestien lukumäärä : 218
Ikä : 35

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 19:39

Mä olen ainakin nuorempi kuin Eevi-Sofia, en ole (tuleva) fysioterapeutti enkä suinkaan näytäkään Eeviltä. Pituus mätsää, mutta hiukset on paljon pidemmät ja ihan blondit. Luonteen puolesta Eevi on ehkä positiivisempi, mutta paljon on samaakin. Eevi on kuitenkin ihan luotu hahmo, ei mun oma virtuaali-ilmentymä. (:

Tuli muuten näistä kauhujutuista mieleen ihan arkinen kauhunaiheuttaja. Mun vanhemmilla oli reistaileva telkkari, joka pari kertaa säikäytti mut pahan kerran. Olin yksin kotona, yläkerrassa omassa huoneessani, kun ihan yks kaks yllättäen alhaalta rupes kuulumaan hirveetä ryminää ja huutoa. Telkkari oli mennyt omia aikojaan päälle ja pyöritti jotain saksalaista sotaleffaa kovalla volyymilla. Sillä oli tapana muutenkin napsua päälle ilman järjellistä syytä. Kun se yhtenä päivänä oli kahdesti mennyt päälle mun poistuttua hetkeksi kotoa (talo tyhjillään), kyllä jo hermostutti ja piti käydä läpi kaikki talon komerot, ettei kukaan ylimääräinen vaan majaillut niissä. :-D (Jostain syystä mun omassa kämpässä ei muuten ole telkkaria ollenkaan...)

Viimeinen muokkaaja, Eevi-Sofia pvm Ti 28 Heinä 2015, 19:49, muokattu 1 kertaa
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 19:46

Hyi kauhee:D mää säikähtäisin sitä ihan sikana tai sit olisin sillei "jaa unohin telkkarin päälle", mutta kyl mäki tarkistaisin koko talon jonkun kynttilän jalan kanssa:D ite tarkistan melkein aina koko talon jos tuun kotiin ja sit siel ei oo ketään ihmisiä vaikka esim just sillon iskä on lomalla ja on kotona mutta onkin pihalla enkä oo nähny sitä niin tarkistan ekaks talon että onko ruumita:D
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 19:48

Mä ja Emppu ollaan sekä ulkonäöltään että luonteeltaan tosi samanlaisia, ehkä mä oon vähän rauhallisempi, enkä niin räikeä.

Hyi kauhee, voiko telkkari mennä itsestään päälle!? Mä saisin varmaan sydänkohtauksen jos niin kävis D-:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 20:25

Varmaan sanonut tän jo, mutta mä ja Valma olla ulkonäöltämme kuin yö ja päivä. Mä oon tosi lyhyt ja mulla on tummat hiukset. Luonteeltamme taas meissä on sekä eroavaisuuksia että yhteneväisyyksiä. Mä oon Valmaa vielä paljon paljon ujompi mutta toisaalta tavallaan pirteämpi ja räväkämpi, enkä hirveän taipuvainen melankoliaan kuten Valma. Oon kuitenkin Valman tavoin huolehtiva kanaemo ja vähän pikkuvanha.
Mä ja Miro ollaan toisistamme niin kaukana kun ihmiset vaan voi olla:D

Mitä kauhujuttuihin tulee, mä en oo eläissäni katsonut yhtään kauhuleffoja, paitsi kerran orkesterin harjoitusleirillä istuttiin kaikki yöllä harjoitussalin sohvalla ja katsottiin joku, ja mä nukahdin puolivälissä vieressä istuvan olkapäätä vasten. Leffasta ei jäänyt minkäänlaista mielikuvaa.
Mä en muutenkaan kato mitään leffoja tai sarjoja käytännössä ollenkaan, koska meillä ei oo kotona telkkaria, eikä tuu tietokoneellakaan katottua.

Mä pelkään pikkuisen laivalla matkustamista ja suostun menemään vaan orkesterin kanssa jos on keikkaa Virossa, Ruotsissa tms. Lentokonematkustuskaan ei kuulu mun lempiasioihin D:
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTi 28 Heinä 2015, 23:27

Mä alotan lukion ekan, joten vuos ikäeroo mun ja Sandran välillä on;) Mutta luonteet eroaa aika paljon toisistaan, ehkä joitain pikkujuttuja oon lainannut omasta elämästä. Mutta haluan yleensä, että hahmot on erilaisia kuin mä, että inspiraatiota riittää:D

Varoitus; lentoturmatutkintoja ei kannata ikinä kattoo, koska sen jälkeen ei uskalla enää mennä lentokoneeseen D: Jos vaikka lentäjällä on itsemurha-aikeita, kone on epäkunnossa, matkustajalla on pommi laukussa, tai joku terroristi ryhmä hyppää kaapeista:O Ei voi ikinä tietää.. Mutta hei, soutelu on ihanaa, mutta kunnon laivalle en oo päässy ikinä..

Krr.. Väsään tarinan loppuun ja menen nukkumaan:))
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyKe 29 Heinä 2015, 10:32

Voi apua aamulla tuli viesti että meidän orkesterijutut alkaakin etuajassa ja lähden tänään junalla äkkiä illaksi harjoituksiin. Mä en jaksais millään ;__; Sit vielä kun pitää mennä asuun mummolaan meidän kodin lähelle koska kotona ei voi asua kun siellä ei tuu vettä eikä sähköä.
Noo, nään taas isosiskon ja pikkuveljen ja poikakaverin, se on kivaa:)
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTo 30 Heinä 2015, 09:34

Meniks kaikki koomaan?
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTo 30 Heinä 2015, 11:35

Toivotaan että ei! Meil on tänään lento takasin Suomeen ja sit viikonlopuks on tulossa vieraita ihan urakalla kylään:D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTo 30 Heinä 2015, 11:41

No ei me nyt koomaan olla vaipumassa jos täällä on vuorokauden hiljaista. Ja jos vaivutaankin niin mä potkin meidät hereille.
Mä oon vaan nyt täällä mummulassa ja harjoittelen ja hengaan isosiskon ja pikkuveljen kanssa ja samaan aikaan suunnittelen Malpuun jännäritarinaa yhden toisen tyypin kanssa, joten en ihan hirveästi kerkiä. Koittakaa te muut olla aktiivisia:)
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTo 30 Heinä 2015, 11:52

Koitan jatkaa tosta Sandran tarinasta heti kun kerkeän:)
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTo 30 Heinä 2015, 12:04

Mä odotan vaan teidän mahtavia juonenkäänteitä, että tekstiä tulemaan, hopi hopi! :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTo 30 Heinä 2015, 12:13

Rauhassa, teen nyt tortilloja (miten musta tuntuu että kirjotin samaisen lauseen tänne viimeksi alle kaksi viikkoa sitten? Minä tortillansyöjä) :---D
Tuli yhtäkkiä hirveä hinku kirjoittaa på svenska, mutta musta tuntuu että teidän on helpompi ymmärtää jos kirjoitan ihan suomeksi :-D
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTo 30 Heinä 2015, 12:13

Eeku mä vaan ihmettelin ku kukaan ei oo laittanut viestiä XD Ja kyllä nyt saadaan Hallavaan draamaa.. En kyllä muista mitä kirjotin, kun yöllä väsäili tota loppua tarinaan..
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTo 30 Heinä 2015, 12:36

Mä ajattelin että voisin hoitaa ton kaaharijutun seuraavassa tarinassa loppuun, koska mulla on jo uudet mielessä n__n
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyTo 30 Heinä 2015, 14:03

Ookkei :)) Mä tapaan tänään mun tosi hyvän ystävän <33 Niin ihanaa, koska siitä on varmaan vuos kun ollaan viimeks nähty naamasta naamaan.. jännää!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 EmptyPe 31 Heinä 2015, 10:59

Apua, kirjoituspaniikkikirjoituspaniikkikirjoituspaniikki!!!
Teen jotain vanhoja ylppäreitä ja musta tuntuu näitä tehdessä joko että ei hajuakaan mitä vastata tai sitten että kaikki menee väärin. Mitä jos en pääse koko ylppäreistä läpi???!!! Vaikka periaatteessa mulla ei pitäs olla hätää, koska oon saanut kemian kaikista kursseista kympin kahta ysiä lukuunottamatta, mutta miks mä en nyt osaa yhtään?!
Aloin eilen illalla itkemään kun tuli vaan niin hirvä paniikki näistä saamarin yo-kirjoituksista ja sisko lohdutti jotain että "jos mä selvisin siitä niin kyllä säkin selviät". Hyvä on toisen sanoa kun itse kirjoitti kemiasta L:n.
Mä olen kyllä niiiiiin onnellinen sitten kun ylppärit on ohi, pääsin läpi tai en...
Lukiosta valmistuneet sanokaa että tästä voi selvitä!

-------

https://hallava.palstani.com/viewtopic.forum?t=204
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 20 Empty

Pulinaboksi #4
Takaisin alkuun 
Sivu 20 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20
 Similar topics
-