Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuUudenvuoden pippalot tallilla F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Uudenvuoden pippalot tallilla

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Uudenvuoden pippalot tallilla Empty
ViestiAihe: Uudenvuoden pippalot tallilla   Uudenvuoden pippalot tallilla EmptyKe 30 Joulu 2015, 18:02

Aloitetaan tänään ja jatketaan vähän slovarityylillä tai normisti sitten parina muunakin päivänä (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Uudenvuoden pippalot tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden pippalot tallilla   Uudenvuoden pippalot tallilla EmptyTo 31 Joulu 2015, 21:02

//noh, mä nyt sit alotan :'D

Raahustin Hallavaan uudenvuodenaattona, ja yritin keksiä tekemistä. Ei tässä näin pitänyt käydä... Alkuperäinen suunnitelma oli mennä Tuomaksen ja tuon kavereiden kanssa tekemään jotain, mutta nuo olivat valinneet juhlapaikaksi baarin. Harmi vain, nuo olivat muistaneet että täytin 18 vasta huhtikuussa hieman liian myöhään, ja olin vakuuttanut voivani mennä Alinan ja tuon kavereiden kanssa kuulemma jonkun Jonin luokse. Olinkin ollut siellä, mutta lähdin nopeasti paikalta näidenkin alkaessa juomaan. Olin käskenyt Alinaa juomaan vain sen verran, että joku keksimäni tekosyy tehoisi vanhempiini, mutta todennäköisesti joutuisin valehtelemaan siskoni jääneen yöksi kaverilleen, ja salakuljettamaan tuon sitten kotiin.

Talli hohti kutsuvana edessäpäin, ja muutamat raketit paukkuivat taustalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Uudenvuoden pippalot tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden pippalot tallilla   Uudenvuoden pippalot tallilla EmptyPe 01 Tammi 2016, 13:23

Makasin selälläni maassa, ja laskeskelin tähtiä mielessäni. Toivoin, että tulevasta vuodesta tulisi entistäkin upeampi ja onnellisempi kuin vuodesta 2015. Vaikka olinhan minä juuri nyt hurjan onnellinen. Vilkaisin olkani yli - ikäänkuin katsoen onnenlähteeseeni - ja huomasin heti Aaronin hymyilevät kasvot ja käden, joka piti kiinni omastani. Aaron oli halunnut viettää uudenvuoden ehdottomasti seurassani, joten olimme lähteneet yhdessä tallille. Minulla oli mukana Valman syntymäpäivälahja, jonka antaisin hänelle sitten seuraavana vuonna. Hymyilin tyytyväisenä, ja ajattelin soivaa syntymäpäiväkorttia. Hih.. Tästä illasta tulisi täydellinen.

//Mulla oli tylsää, > ja muutin tätä aika radikaalisti :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Uudenvuoden pippalot tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden pippalot tallilla   Uudenvuoden pippalot tallilla Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uudenvuoden pippalot tallilla
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Uudenvuoden vastaanottoa tallilla
» Syyslomalahnailua tallilla
» Juhannuksen viettoa tallilla

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Toiminta :: Roolipelaaminen-
Siirry: