Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuFantasiakouluforkan suunnittelu F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Fantasiakouluforkan suunnittelu

Siirry alas 
+6
Inka
Senni
Sini
Valma
Aleksi
Alana
10 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 11:34



Any ideas?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 11:48

Tulevaan sellanen Harry Potter mieleen.. Onks sulla jotain minkälaista ideaa että mitä sä haet tältä fantasiakoululta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 12:31

Niin että minkälaisia tyyppejä siellä opiskelee?

Mulle tuli ekana mieleen semmoset vaihdokkaat jotka pystyis muuttumaan ihmisestä joksikin eläimeksi ja niillä olis sen eläimen luonteenpiirteitä. Ja sit niitä koulutettais johonkin suureen taisteluun :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 12:33

Eikueiku!
Miten olis ihmiset, jotka pystyis muuttumaan lohikäärmeiksi? Ne vois taistella ihmisinä tyyliin joillakin miekoilla ja jousipyssyillä ja sit lohikäärmeinä kynsin ja hampain!
Oon lohikäärmefanaatikko :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 13:48

Njää ei lohikäärmeitä
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 14:01

Hööh mitä vikaa niissä on
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 14:02

Mietin että onko tää semmonen että koko maailma on täynnä näitä fantasiatyyppejä, vai onks tää vaan joku kyky mikä on vain harvoilla ja valituilla ja sitten niitä koulutetaan siellä koulussa, vai onks nää kaikki ihan normaaleja ja sitten sen koulun kautta nää saa sen kyvyn?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 14:31

Jos ne on ihan normaaleja ihmisiä, elää ihan normaalisti ja silleen, ja sit niillä sattuukin oleen se kyky ja sitten koulun jotkut päättäjätyypit sieppaa ne sinne kouluun? Niin kun hyvällä tarkoituksella :-D Että ne olis tyyliin vaaraksi niiden lähimmäisille, jos ne ei osaa käyttää sitä kykyä, ja että sitä kykyä tarviitaan johonkin tärkeään.
Jotain tällasta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 14:50

Nii just eli normaalimaailma, mut vaan jotkut pääsee jne. Se vois olla niin ku salainen paikka, josta ei ulkopuoliset tiiä mitään. Sit ne just kävis harry potter tyylisesyi eri aineissa jne.

Mä tykkäisin jos ois jotkut omat elementit, joihin liittyviä kykyjä sais. Ne elementit vois olla käytännössä mitä vaan, tai sit just tuli, vesi, ilma ja maa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 14:52

Hehee ootko lukenu Witch-lehtiä :-DD

Mutta että ne joutuis sinne kouluun ennemmin kuin pääsis ja sit kaikilla olis aluksi karsea kapina ja koti-ikävä mutta sitten ne alkais pikkuhiljaa viihtyä ja saada kavereita ja tavallaan unohtais kodin ja perheen ja ottais sen niinkun uutena elämänä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 14:58

Oon mä kai joskus, mutta pienempänä mä katsoin iiihan hulluna Winx-sarjaa. Oon ihan hirvee fantasiafriikki ja rakastan kaikkia elementtijuttuja. Sitten on myös kadonneet pojat, josta tykkään vieläkin. Siinä on kans elementtejä.

Joo, toi ois hyvä ja sit ne koulun opettajat vois olla ihan oikeita yliluonnollisia. Vaikka silleen että niiden lisäks muut yliluonnolliset olis kuollut sukupuuttoon, ja niitten pitää nyt tehdä ihmisistä sellasia. Ideat juoksee :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 15:11

Joo, ja sitten olis jotain tyhmiä/inhottavia/pahoja jotka yrittää metsästää niitä sukupuuttoon, ja siks ne kerättäs kaikki sinne kouluun :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 15:18

Joo! Niitä voitais kutsua metsästäjiks, ja sit niillä olis aina hopeiset luodit, jotka olis ainoot yliluonnollisen tappavat aseen. Sit ne osais itkevät enkelitmaisesti sammuttaa valot, niin ettei niitä vois nähdä. Tiiätte jos ootte kattona Doctoria :DD Ja sitten niitä uusia yliluonnollisia koulutettais taistelemaan niitä metsästäjiä vastaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 15:29

Uuuuu, mahtavaa jos saadaan tollanen pystyyn! :-DD Oon ihan täpinöissäni tosta jutusta :3 Jeeeee

Netistä löytyy kans paljon sellasii paikkoja, että aiheena olis ihan Harry Potter ja käytettäis sitä ideaa, mutta sit tehtäis ihan ite ne oppilaat ja saatettais vähän venyttää sitä "pohjaa" jolle rakennettais se paikka :-) Noi edellisetkin oli kyllä hyviä ideoita, mutta en lämpene tolle jutulle, että ne joutuis sinne kouluun. Ja jotain Harry Potter elementtejä haluisin kans säilyttää.
Mutta nää on nyt vaan ideoita, eihän se fantasiafoorumi (valitettavasti) mun oo, vaan Aleksin :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 15:40

Mä tykkään tästä (omastani :-DD) kouluunjoutumisideasta, koska se tekis tarinasta tavallaan "repivämmän", kun taas Harry Potterissa oli semmonen auvoinen tunnelma kun se pääs Tylypahkaan pakoon ilkeitä sukulaisiaan.

Senni ootko lukenu Piraijakuiskaajankin ja muita sarjan kirjoja? :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 15:42

Oon saattanut lukee piraijakuiskaajan, mutta koska mä luen niin paljon kirjoja en ees aina muista mitä oon lukenu :DD

Mäkin tykkään ehkä hitusen enemmän Valman ideasta, koska netti on jo pullollaan kaiken maailman HPropeja :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 16:11

Mä oon kiinnostunut Ellenin ideasta tai kanssa potter-tapaisesta.
Entä sellanen koukusydeemi minne menee kun omistaa jonkun fantasiakyvyn esimerkiks velho, ihmissusi, vampyyri ja sellasta eli kaikkea mahdollista. Sit ne opiskelin yhdessä ja oppisivat hallitsemaan vaikkapa elementtejä jne
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 16:33

Ei, ei, ei!!! En missään nimessä tarkottanu Potter-ropeja, tarkotin vaan et niitä elementtejä olis kiva säilyttää ;-D (esim. Ropet sijoittuis just tyyliin johonkin kouluun, jossa sitten opiskeltaisiin taikuutta) Ja Valma, toi on kyllä totta, mutta ikävä aloittaa mitään paikkaa heti negatiivisissa tunnelmissa, että "byää en halua tänne" :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 16:36

Mä muuten niin haluisin keksiä mistä mun hahmon taikasauva on tehty :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 16:36

Tai sitten se voi olla niin että osa on syntymästään asti tiennyt joutuvansa/pääsevänsä sinne kouluun, ja osa vaan sitten siepataan. Hahmot sais itse päättää kumpaa kanttia ne edustaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 16:40

No joo, on toikin ihan hyvä idea :3

Mutta onko Aleksilla jotain visiota että minkälaista paikkaa ja ideoita haet?
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 18:38

Mäpä tuun ideoimaan tänne (::

Ekana tuli mieleen sellanen kylä, jossa ei tunnetakkaan tavallisia ihmisiä, vaan kaikki on joitain fantasiahahmoja. (tai sinne vois draaman takia joskus eksyä muutama taviskin, mutta anyway..) Suurin osa sen kylän asukkaista olis ihan kaksijalkaisia ihmisiä joilla olis kaikilla jotkut "elementit" esimerkiksi noita Sennin luettelemia maa, ilma, tuli, vesi.. jne. Mutta toki siellä sitten olis velhoja, vampyyreitä, haamuja ja muita taikaolentoja : D

Ite oon myös mieltynyt noihin Harry Potter - piirteisiin, mutta jottei mentäisi ihan liiallisuuksiin, niin voitais karsia suuri osa niistä jutuista pois. (tuvat yms.) Mutta säilytettäisiin se idea, että jotkut inhoais jästejä ja sitä rataa (:

Ooh, mulla olis vaikka kuinka näitä ideoita, mutta mä en viitti luetella kaikkia keksimiäni tuplasateenkaarifantasioitani : DDDD Ellette sitten aijo ottaa mun pegasoksia ja yksisarvisia mukaan xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 20:27

Musta tuntuu että se olis tulokkaille helpompi jos hahmot ei etukäteen tietäis kaikkea mahdollista vaan olis aluksi ihan kujalla, niin sit IRL-ihmistenkään ei tarvis opetella kaikkea kerralla :"-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva


Viestien lukumäärä : 216
Join date : 04.01.2016
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kyyhky & Aava

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyLa 09 Tammi 2016, 21:58

Jep, joillakin roolipelisivustoilla on aivan älyttömän suuri infopaketti, joka pitää osata ulkoa ennenkuin pystyy liittymään : DDD Siksipä toi olis aika käytännöllinen ratkaisu siihen nähden (':
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 14:21

Mä oon niin täpinöissäni!! Mun mielestä juttu vois toimia näin:
Hahmot: Yliluonnollisia kykyjä ja aisteja omaavia ihmismäisiä olentoja, joilla kuitenkin joitakin rajoituksia kyvyissään (esim. ei voi rajoituksetta pystyä manipuloimaan toisia esim tekemään itsemurhan tai jotain)
Ympäristö: Nykyaikaan sijoittuva koulu/sisäoppilaitos, jossa opetellaan hallitsemaan omia kykyjä ja ehkä myös taistelemaan tai puolustautumaan jotain /joitakin vastaan. Koulu voisi sijaita vaikka maan alla tai jossain syrjäisessä, mutta kuitenkin että kaikki olis tässä samassa ulottuvuudessa.
Yhteys normi-ihmisiin ja ihmisten maailmaan: Ihmiset eivät tietäisi yliluonnollisia kykyjä omaavien olemassaolosta, vaikka ne eläisivätkin ihmisten joukossa. Monet eivät välttämättä tietäisi omaavansa kykyjä, ne voisi periytyä tai kehittyä sattumalta kenelle vain.
Päätyminen kouluun: Kykyjä voitaisiin vaikka tarvita jonkun uhkan voittamiseen/ siltä puolustautumiseen, ja kyvykkäitä olentoja värvättäisiin sinne, tai sitten ne olisivat niin harvinaisia että niitä pyritään suojelemaan, tai sitten koulu olisi vapaaehtoinen, mutta sinne pääsisi vain kykyjä omaavat olennot (pääsykokeet tai sitten koulusta ei tietäisikään normi ihmiset tms.). Musta vois olla ihan hauska jos jotkut ei välttämättä olisi siellä niin omasta tahdostaan, mutta toisaalta meneehän amikseenkin epämotivoituntta porukkaa... :-D

Toisaalta, jos hahmoina olisi myös keijuja ja tonttuja ja hiisiä ym, niin en oikeen tiiä voisiko ne olla ihmisten joukossa erottumatta jne. Hyviä idiksiä on tullut, tässä nää mun on vaan just ehdotuksia mitä tuli mieleen
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 15:14

Kukka, just jotain tollasta!
Mut kelasin että mitä jos nää heput siellä oliskin ihan ihmisiä, mutta sitten niille oliskin vaan randomisti tullut se kyky ja sit ne "havaittas" jollain tutkalla ja käytäs nappaamassa, tai hyväuskoisimmat suostuteltas? Että ei mitään perinteisiä taikaolentoja.
Ja ne pahistyypit, jotka yrittäis siepata näitä, pystyis tyyliin nää vangitsemalla valjastaan voimat vaikka koko Helsingin sähköntuotantoon tai sit johonkin pahaan tarkoitukseen :-D
Pitäs keksiä että mistä noi spesiaalivoimat putkahtaa :-D

Ja se olis kiva jos koulu olis silleen pikkuisen inhottava paikka aluksi kaikkien mielestä, vaikka muureilla ympäröity iso, synkkä kartano jossain metsän keskellä :-DD
Ja sitten ne tyypit alkais viihtyä siellä ja niistä tulis kavereita.
Ja ne opettelis jotenkin mentaalisesti käyttään niitä kykyjä aluksi pikkujutuilla ja myöhemmin isompiin asioihin.

??
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 15:51

Entäs sitten nuo keijut, menninkäiset, tontut jne? Jos se koulu olis vaikka just sellanen syrjäisessä metsässä ja muurien takana, niin asuisko ne vaan siellä metsän liepeillä, ja tulis aina ns. vierailemaan koululla? Esimerkiks keijut vois vaikka tulla katselemaan ja ihmettelemään erikoisia ja kummallisia tapahtumia, ja jos koululla olis joku "mysteeri" niin ne vois aina tulla juoruamaan näkemistään asioista. (Olettaen että ne on aika pieniä, eikä niitä kunnolla huomaa, siis keijuja) :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 16:08

Joo hei, maasmassa olis normi ihmisiä (jotka ei tiedä mistään mitään) ja yliluonnollisia (keijut, hiidet, ihmissudet tms, jotka asuu omissa oloissaan eikä sekaannu ihmisiin) ja sit on näitä koululaisia joille on "tarttunu" yliluonnollisten olentojen kykyjä, eli ne elää ihmisinä mut sit tajuukin/niille kerrotaan että niissä on jotain outoa!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 17:39

Mut olisko se koulu ihan sisäoppilaitos ja sit siel olis sellasia taikaolentoja mitkä hoitaisi ruuat ja siivouksen. Niinkun pottereissa on kotitontut?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 18:06

Mun mielestä siellä koulussa vois olla pelkkiä ihmisiä, että ne oppilaat kävis sitten vaikka jollain opintoretkillä tutustumassa niihin olentoihin miltä ne on ne voimat saanut?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 18:42

Ne opintoretket on hyvä idea!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 19:00

Juu toi kuulostaa hyvältä. Aleksi ideoi että ne taikaolennot, eli keijut ja muut voisi elää eristyksissä ihmisistä ja näistä koululaisista, koska ne ei tykkää niistä ja ovat yleensä aika vihamielisiä ihmisiä kohtaan (eivät tykkää ihmisistä), muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Näin ollen taikaolennoista ei paljoa tiedetä ja niihin törmää harvoin.

Koulu siis keskittyisi näihin kykyjä omaaviin ihmisiin, jotka ovat saaneet kyvyt esim. vauvana keijupölystä/haltijoilta tms.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 19:12

Entä mikä ikäluokka? Voisko siellä olla ihan jotain 12 - vuotiaita..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 20:00

Kelasin että jos ne olis kaikki aika "vanhoja", vaikka väh. 16-vuotiaita? Ettei mitään pikkuisia sinne jäämään jalkoihin ja potemaan koti-ikävää :"-D (paitsi kyllähän sitä koti-ikävää voi potea isommatkin)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 21:36

//Mmh.. En kyllä ajatellut sitä ihan tuolla tavalla, mutta tossa vois olla kyllä pointtia:-D Ja olis kans loogisempaa pitää ikäluokka melko "vanhana" kun noita pikkusia on muutenkin aika hankala soveltaa tonne ropeen.//

Hei täähän alkaa pikkuhiljaa hahmottumaan, että minkälaista paikkaa aletaan tekemään! :-D
Eli paikkana olis joku koulu, jossa opiskelis nää ihmismäiset olennot, jotka omaavat joitakin yliluonnollisia voimia. Sitten tontut, keijut, ihmissudet ja muut taikaolennot asuisivat muualla, eivätkä kauheasti pitäisi ihmisistä tai koululaisista ja heitä näkisi melko harvoin.

Mutta mites yksityiskohdat? Onko koululaisilla omat, yksityiset taikasauvat - vai onko ollenkaan - vai osalla on ja osalla ei?:-D Ja mitä ne opiskelijat tarkaanottaen opiskelisi ja kuinka suuri se koulu olisi? (joku suuri paikka, jossa olis paljon salakäytäviä, torneja ja maanalaisia kellareita olis musta aika jännittävä ja siihen sais liitettyä kaikkea hauskaa). Ja voisko siellä kuljeskella jotain eläimiä (kissoja, papukaijoja, undulaatteja) ja voisko nekin olla jollakin tapaa yliluonnollisia olentoja?

Heh, mä oon aika innoissani tästä:-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 21:47

Mulle käy toi mitä Ellen ehdotit!:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 21:48

Mä haluun taikasauvat!!

Tai jotkut sellaset magiaa annostelevat esineet kuitenkin. Ei väliä onko se joku sormus, koru vai just sitten joku sauva.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.


Viestien lukumäärä : 463
Join date : 30.09.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Bambo

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 22:01

Niin tai ne vois vaikka ite valita että mitä ne käyttää:-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 22:29

Mä en haluis taikasauvoja, en tykkää ollenkaan DD-:
Miten olis jotkut korut, jotka joku keiju/haltia tekee niille tyypeille kun ne menee kouluun?

Mä olin ajatellut, että ne siellä koulussa vaan opettelee mentaalisesti käyttään niitä voimia, tyyliin kaataa niillä puita tai jotain, mutta ei käytä mitään välineitä tai taikasanoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 22:33

Ja taikavoimat eläimillä sotii mun maailmankuvaa vastaan :-D

Ja sit mun mielikuvissa se koulu on tällä hetkellä semmonen metsän keskellä oleva ikivanha, muurein ympäröity sammalpeitteinen kivikartano, jossa on paljon siipiä ja hieno rintavarustus.

Mites muuten, tuleeko siihen kouluun kaikki kykyjä omaavat ympäri maailmaa? Ja missä maassa tää koulu olis?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptySu 10 Tammi 2016, 23:28

Ooottakaas mä kirjotan kohta minkälaiseks tää paikka on nytten kaikkien noiden ajatusten ja ideoiden jälkeen muotoutunut ja sitten laitan vähän lisää kysymyksiä. Sori mutta hylkään sitten kaikki mun mielestä huonot ideat :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyTo 14 Tammi 2016, 15:01

Tähän mä oon päätynyt:

Maailmassa on kolmenlaisia "ihmisolentoja": on ihan perus ihmisiä, jotka ei tiedä mitään mistään fantasiajutuista (elää samanlaisessa maailmassa kun mitä tää meidän IRL-maailma on), ja sitten on fantasiaolentoja, jotka elää metsissä, vesissä tms. eikä halua paljastaa itseään ihmisille, pitää ihmisä ns. toisen luokan kansalaisina ja alempiarvoisina kun mitä itse on, mutta ymmärtää, että ihmiset voi olla heidän olemassaololle vaaraksi, ja sitten aina joskus harvoin, joku normaali ihmislapsi syntyy siten, että sillä on jotain maagisia kykyjä, tai sitten joku fantasiaolento tartuttaa sen, ja sitten nää "puoliveriset" siepataan tänne kouluun esimerkiks 15-vuotiaina, jolloin nää maagiset kyvyt alkaa nousemaan esiin. Eli kukaan ei osaa odottaa pääsevänsä tuonne kouluun ja se tulee kaikille ihan yllätyksenä. (Poikkeuksia voi olla!)

"Tartuttamismuotoja" esim: Keiju voi sirotella keijupölyä vauvan päälle, vampyyri voi purra ihmislasta, muodonmuuttajaeläinihminen voi tehdä lapsen ihmisen kanssa jne.

Koulu: Sisäoppilaitos Sveitsin vuoristossa. Modernin ja vanhan yhdistelmä, esim vanha kivirakennus, mutta sitten siinä on moderneja lasiseiniä tms. Vuoren juurella, mutta kummiskin vielä puurajan alapuolella eli siinä kasvaa metsää ympärillä  ja sitten siitä voi laskeutua laaksoon, jossa on niittyjä ja järvi. Sisäoppilaitoksessa on erikseen poikien siipi ja tyttöjen siipi, missä on makuukammarit ja oleskelutilat, mutta muuten poikia ja tyttöjä ei oo mitenkään eroteltu. Samoin kaikkia "fantasialajeja" kehotetaan tulemaan keskenään toimeen, mutta joidenkin välillä olis silti jotain rotukränää tms.
Koulussa opetetaan normaaleja aineita: Englantia, Ranskaa, matikkaa yms. lisäksi tietoutta kaikista mahdollisista fantasialajeista, jotain yhteisiä "meditaatiotunteja" joilla harjoitellaan sitä miten niihin omiin kykyihin pääsee käsiksi ja miten niitä voi hallita henkisesti, sitten jotain perus taistelukoulutusta sisältäen itsepuolustus, aseiden käyttö (ase, puukko, jousipyssy jne), joku taistelulaji, perus piiloitumis-kartanluku-metsässäselviämis-juttu, ja sitten erikseen joka lajilla omia tunteja, joilla harjoitellaan just sen tietyn kyvyn hallitsemista.

Niin ja siis ei eletä mitään keskiaikaa tms. vaan eletään ihan modernissa maailmassa, kaikki on tottunu käyttämään tietokoneita ja kännyköitä (joita ei sallita koulussa ainakaan alkuvaiheessa, jottei voi ottaa yhteyttä ulkopuoliseen maailmaan tai mennä kertomaan kenellekään) mutta sitten koska fantasialajit elää jotkut aika askeettisesti, niin jotkun lajit vois tuntea olonsa kotosammaks just esimerkiksi ilman kännyköitä, tai normaalin pyssyn sijaan käyttää mielummin jousipyssyä tai jotain.

Ainiin, ja siin maailmassa jotkut muutamat yrityspomot on saanut tietää näistä fantasiaolennoista ja haluaa käyttää niiden voimia hyväkseen jossain teknologian kehittämisessä tai mutanttisotilaiden tekemisessä tai jossain (en tiedä), ja sitten ne on palkannu "metsästäjiä", joiden ainakin aluksi luullaan kaikkien olevan ihan normi ihmisiä, mutta sitten jossain vaiheessa vois paljastua, että metsästäjiin on liittyny myös muutamia fantasiaolentoja tai tällasia puoli-ihmisiä.
Ja hei, kouluun vois myös olla soluttautunut joku joka on esimerkiski tollasen metsästäjän lapsi tai jotain ja sitten se paljastuu joskus myöhemmin.

Niin ja siinä koulun ympäristössä asuu näitä fantasiaolentoja ja ystävällisimpien pariin tehdään "opintoretkiä".

Ja koululaiset voi olla mistä tahansa maailmankolkasta.

Ja hei voitas vaikka tehä joku kartta, missä kerrottais missä päin maailmaa mitkäkin fantasiaolennot ois yleisimpiä!

Mutta sitten:
Mitä kaikkia fantasialajeja voi olla, ja millä kaikilla tavoilla ne voi tartuttaa ihmislapsen? (kokoan tähän alapuolelle sitten listan)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyTo 14 Tammi 2016, 15:10

Semmonen yksisarvinen, jolla on tavallaan "ihmisen mieli", ja se vois tartuttaa koskemalla sarvella!
Ja tietenkin vampyyrin ja ihmissuden puremat.
Lohikäärmeet!! En tiiä miten ne tartuttais, ehkä liekeillä?

Sit kai niitä vois olla maahisiakin mutta kuka haluais että hahmo on saanut voimat maahiselta :"-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyTo 14 Tammi 2016, 15:13

Ja uu ihanaa Sveitsi ja Alpit <3__<3

Kävisköhän noidatkin taikaolennoiksi?

Miten olis jos kaikKi taikaonnelot olis yhtä fiksuja kuin ihmiset, mutta niillä olis eri luonteet ja voimat ja ne olis tietenkin eri näköisiä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 03.12.2015
Ikä : 25
Hevonen : Darli

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyTo 14 Tammi 2016, 15:21

Hmm, no merenneidot j sit ne puoliveriset vois olla H2O tyyppisiä, eli muuttuu merenneidoiks kun koskee veteen. Harvinaisia näistä vois olla just jolu merenneito, keiju, vampyyri jne. Mutta sitten ihmiseläinoliot ois ihan peruskauraa

Tääkin oli pelkkä ehdotus :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyTo 14 Tammi 2016, 15:27

Mä olin ajatellut, että kaikki olennot olis sellaisia ettei ne muuttui ollenkaan ihmisiksi, niin ei menis liian sekavaksi.

Ja että ihmiset olis ihmisiä mutta niillä vaan olis ne mentaaliset kyvyt ilman muuttumisia
Mitä mieltä Aleksi on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyTo 14 Tammi 2016, 15:40

Siis mä aattelin, että nää kaikki koululaiset eli puoliveriset näyttäis ihan ihmisiltä, paitsi esimerkiks jus merenneidot kun ne osuu veteen tai ihmissudet kun ne menettää hermonsa tai vampyyrit kun ne haistaa verta tms.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyTo 14 Tammi 2016, 15:43

Ja keijut esim keijupölyllä muuttuis pieniks ja sais siipensä.
Lohikäärmeistä en oikee tiiä. Niiden muodonmuutos ois aika hankala ku eiks ne oo valtavia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyTo 14 Tammi 2016, 15:46

Ja sit fantasiaolennot on kokoajan ihan niitä fantasiaolentoja paitsi ihmissudet tietysti
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu EmptyTo 14 Tammi 2016, 15:51

Mut voihan siitä puoliverisyydestäkin olla jotain eri "tasoja" eli joillekin on tullu enemmän magiaa kun toisille. Esim joku keiju-puoliverinen ei muuttuis ollenkaan keijuks mut sillä ois vaikka joku yhteys kukkiin tms
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Fantasiakouluforkan suunnittelu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: