Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuFantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Fantasiakouluforkan suunnittelu

Siirry alas 
+6
Inka
Senni
Sini
Valma
Aleksi
Alana
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933
Ikä : 29

Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 15:53

Vai otetaanko silleen että täydelliset muodonmuutokset olis vaan tosi harvinaisia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

Viestien lukumäärä : 463
Ikä : 25
Hevonen : Bambo

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:07

Mahtavia ideoita !!! :-)) Noi Aleksin käy mulle just tollein, ja tykkään tosta periaatteesta että ne kyvyt tulee tolleen "tarttumalla" :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:07

Mut voishan lohikäärmeetkin muuttua, ei niiden niin valtaisia tarvis olla vaan vaikka muutaman metrin mittaisia :-D

Meidän ei hei tarvi noudattaa muiden fantasiasarjojen sääntöjä vaan voidaan keksiä omat n__n
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:09

Ööö jos laitetaan että joku asia on harvinaista niin kolme neljäsosaa tyypeistä päättää laittaa hahmoilleen sen piirteen :"-D
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:09

Hei ja musta olis kiva, ettei ne puoliveriset pysty muuttumaan täydellisesti miksikään muuksi, vaan sit olis vampyyrit, keijut yms. Erikseen.

Ymmärsinkö siis oikein, että esim keijupölyllä tartunnan saanut puoliverinen olis ns. Keijupuoliverinen? :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:10

Joo, ihminen, mutta sille on langennut niitä Voimia
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:10

Ja kuka on noudattanut muiden fantasiasarjojen sääntöjä? :-DDD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:12

Eiku mulle tuli vaan mieleen kun kaikilla tuntuu olevan jotenkin kauheen kaavamaiset käsitykset siitä että keijut on pieniä ja kiiltäviä, lohikäärmeet isoja yms :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:13

Hei, muuten, feenikslintu on kiva!
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

Viestien lukumäärä : 174
Ikä : 26
Hevonen : Darli

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:14

Mä tykkään "isoista" keijuista, ja isoista lohikäärmeistä :DD Mäkin rakastan lohiksia, ja mulla on jo kymmeniä lajeja kehitettynä mun mielessä :DD
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:15

Mä rakastan feeniksejäkin! Mä oon hirvee tulifantasiarakstaja :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:16

Se olis kiva jos niissä taikaolennoissa olis jotain jippoja ja källejä että ne ei oliskaan niinkun legendoissa, että ihmissusista ei aina tuliskaan ihmisiä täydenkuun aikaan yms, niin ne vois sitten opiskella niitä siellä :-D
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 16:35

Tavallaan modernia verrattuna mihin on tavallaan kirjoitettu kirjat ja sellasta. Ja mitä lupasin äsken noi viestit tästä niin ihan hyvältä näyttää! Ja keijut isoina kiitos tai voihan niitä nimittää haltioina ja Varjojen Kaupungit - sarja oikeestaan on hyvin modernisointi ja kertoo musta hyvin just ihmissusista ja sellasta.
Ja miten ajattelette ton vampyyrien muutoksen? Mun mielestä olis kiva jos ne olis ihmisen näköisiä ja käyttäytyi samoin kuin immeisest mutta sit ne sais ne kulmakarvat esiin kun haluaa ja tulee tosi kova veren tarvi. Tietysti vois olla erityispiirteitä silmien väristä ja ihon väristä mikä on yleensäkin osana vampyyrin arkea. Entäs voisko ne tässä olla ihan päivätoiminnassa vaikka jonkun loitsun ansiosta tai sit jotain että ne vaan yksinkertaisesti voi liikkua miten haluaa.
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana

Viestien lukumäärä : 577
Hevonen : Fae

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 17:10

Mä oon aina ajatellut että keijut on ihmisen kokoisia ja jollain tavalla näköisiäkin, mutta pystyy sit muuttumaan pienemmiksi halutessaan ja tuomaan siipensä esille jne :'D
Eeva
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eeva

Viestien lukumäärä : 216
Hevonen : Kyyhky & Aava

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTo 14 Tammi 2016, 18:47

Hyvältä kuulostaa!
Ja musta olis hyvä jos vaikka keijun koon saisi itse päättää, tai se voisi sitten muuttaa itsensä pieneksi jos tahtoo. Koska mä oon ainakin mieltynyt sellaisiin pieniin, siivekkäisiin olentoihin (:
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka

Viestien lukumäärä : 215
Hevonen : Mirri

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptySu 24 Tammi 2016, 16:55

Voi että! Oon niin innoissani : Mulla on jo hahmo keksittynä historioineen ja heikkouksineen, ulkomuotoineen jne. Hihihii! Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, mä ite en oikee osaa nähä lohikäärmeitä juttelemassa ihmisolennoille koulun käytävillä mutta.. Ja keijut vois just muuttua pieniksi Tinkerbelleiksi halutessaan tms, ja muuttuisivat vain tiettyyn tarkoitukseen, kuten keijupölynlevityshommia varten tms. Ja eläimiksimuuttujatkin muuttuisivat aika harvoin ja tietystä syystä, vakoilemaan jotain tai tappelemaan jotain vastaan tms. Mä ite oon kiinnostunu kaikista vetehisistä, hiisistä, metsähisistä, peikoista, tontuista ja muista skandinaavisen mytologian hahmoista, mutta mä teen vaan yhden hahmon joten suurin osa taitaa olla just jotain muodonmuuttajia/vampyyreja. Mutta ei se haittaa, metsässä saa sit piileksiä noita tonttuja ja muita :-).

Ja koulu vois olla just tollanen mystinen moniulotteinen sekalaisen moderni, mutta toisen luokat olisivat aika vanhanaikaisiakin, ja esim suurin osa opiskelumateriaalista vois olla just vanhoja kirjoja ja koulussa vois olla sellanen ihana valtava sokkeloinen kirjasto.

// mä oon ihan varma että joku tyyppi yritti tulla mun kämppään (meillä ei toimi ovikello), kun se siinä räpelteli ja hakkas oveenkin, mutta olin tietty kauhuissani koska ei kenelläkään pitäis olla tänne mitään asiaa.... No, mut se häippäs anyway...

Mutta millon me päästään alottamaan!! Ja mä voin mielelläni piirtää kuvituksia ympäristöstä, hahmoista ja muuta ::3

Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptySu 24 Tammi 2016, 17:35

Mutta siis tarkistan nyt yhden jutun:

taikaolento = joku maaginen olento, joka elää omaa elämäänsä ihmisistä eristyksissä eikä suurimmaksi osaksi osallistu mihinkään tän koulun juttuihin
koulun opiskelija = ihminen, jolla on Voima, jonka se on saanut joltain olennolta, mutta on sis edelleen ihan ihminen. Voi opetella käyttämään Voimaa, mutta ei muutu miksikään.

Vai?
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptySu 24 Tammi 2016, 17:35

Kun olin ymmärtänyt että koulua käy ihan ihmiset ja taikaolennot on sit erillään?
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptySu 24 Tammi 2016, 17:45

Siis koululaiset on puolitaikaolentoja. Eli ne on siis saanut jotenkin sen tartunnan/voiman lapsena tai se on ollut jo syntymästä asti (esim isä oli keiju). Ja voimasta riippuen ne sitten voi joko muuttaa muotoaan tai on vaan saanu jotain muita kykyjä.
Ne ei siis kuulu taikaolentoihin, eikä ihmisiinkään vaikka niin luuli
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptySu 24 Tammi 2016, 18:10

Aa, okei.
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyMa 25 Tammi 2016, 23:08

Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyMa 25 Tammi 2016, 23:11

Rehtori :-DD
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 07:59

Uu, ompas upea ulkoasu!
Sini
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Sini

Viestien lukumäärä : 13
Hevonen : "Kaikki" <3

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 14:01

Täytyykin tutustua sivuun tarkemmin, hieno ulkoasu kyllä on
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 18:15

Ooo Aleksialeksialeksi!! Upee toi ulkoasu! <3
Millon päästään alottaa??? En malta oottaa :-DDDD
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 18:46

Mä kirjottelen tonne sivuille nyt tekstejä, ja huomenna tai ylihuomenna varmaan virallisesti avaan sen ja sitten lähtee!
Voitte nyt jo alkaa suunnittelemaan minkälaisia hahmoja haluutte tehä, tuolta löytyy jo mitä fantasiarotuja oon hyväksynyt.

Koulu on siis tarkoitettu puolifantasiaolennoille. Uudet opiskelijat on 15vuotiaita, jotka on vasta pikkuhiljaa alkanut tajuumaan että niissä on jotain outoa eikä ne olekaan täysin ihmisiä ja sitten ne "kaapataan" tuonne kouluun.
Hahmoksi voi itelleen ottaa tollasen uuden, tai sitten jonkun vanhemman opiskelijan joka on jo siellä, tai sitten vaikka opettajan. En oo vielä päättänyt annanko kenenkään ottaa ihan fantasiaolentoa, joka ei asu koululla vaan esim läheisessä metsässä, mutta sitäkin vois harkita.
Niin ja jos jotain kiinnostaa niin joku vois olla sellasen metsästäjän tytär/poika joka on soluttautunut tonne kouluun.
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 18:51

Wohoo! Mä en MILLÄÄN malttais oottaa :-DD
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

Viestien lukumäärä : 908
Ikä : 28
Hevonen : Rana♥

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 19:24

Saako kysyä millainen juttu tää on? Vaikuttaa mielenkiintoselta niin uteliaisuus vaan heräs :-)
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 20:22

Kannattaa Inka lukea topa läpi, niin pääsee kärryille :-) Siis tää on sellainen fantasiafoorumi/roolipeli - prokkis josta tehdään jossain vaiheessa julkaisu. Ja toki selaa noi Aleksin linkkaamat sivut läpi, siellä on kans infoa :3
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 20:25

EHKÄ tehdään julkaisu! Eka vaan humputellaan.
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 20:25

Okei, no tuolla sivuilla luki et tarkotus olis :-DD
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 20:27

Joo niin näkyy :-DD
Apua, mihin oikeen oon lähössä mukaan :-D
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 20:28

Mäkin vähän mietin, että onpas kauheeta jos mun tekstiä laitetaan oikeesti johonkin kirjaan D-:
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 20:32

Niin, onhan tohon lähteminen aika sitovaa. Mutta toisaalta, julkaisuun voi varmaan lähteä mukaan nimettömänä?
Mullakin hirveet kuumotuxet :-D Mutta ei ajatella sitä suorittamisena, tän on tarkotus olla hauskaa!
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 20:33

Mä haluan olla ainakin nimetön xD
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:17

Joo se julkasu on vaan alusta asti mukana ideana, koska jälkikäteen siitä voi sitten olla vähän vaikea lähteä sellasta väsäämään. Koska ensinnäkin kaikkien pitää suostua siihen, että niiden tekstit saatetaan julkaista jossain ja toisekseen niiden tekstejen pitää olla ulkopuolisten silmiltä piilossa, koska muutenhan siinä julkasussa ei olis mitään järkee jos jo jostain foorumilta pystyy tarinan lukemaan xd

Toi on siis silleen tehty, että vaan rekisteröityneet näkee sitten noi tarinatopicit (päiväkirjat ja roolipelit) ja mä henkilökohtasesti hyväksyn kaikki rekisteröinnit ennen kun niistä tulee vahvistussähköposti. Ja sitten siinä yhteydessä kun ihmiset tekee hakemuksen, niin niiden pitää siihen hakemukseen kirjottaa joku "suostun siihen että tekstejäni saatetaan julkaista" tms.

Ois jotenin tyhmää jos tästä tulis ihan sika hyvä ja sit siitä ei vois tehä kirjaa koska siel on joku erkki joka on ollu hetken ja sit se katoaa eikä se oo sanonu hyväksyvänsä mitään julkaisua xd

Ja julkaisu voi sitten olla ihan oikee kirja (jos joku sellasen haluu kustantaa) tai sitte semmonen itetehty omakustanne, joka jaetaan vaan kaikille kirjottajille ja niiden sukulaisille, tai sitten voidaan tehä siitä vaikka ilmanen e-kirja tai jotain. Ja kaikki saa pysytellä nimimerkin takana tai olla omalla nimellään tai miten ikinä haluaa :-D
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:23

Seulotaanko siihen ihan kunnolla kaikki tiimiin tulevat tyypit? Kun mietitte esim. Hallavaa niin puoli porukkaa lopettaa ekan kk sisällä ja sama peli ei vaan vetele tuolla sitten. Ja jottaa lopullisesta jutusta ei tulis sekavaa, olis hyvä että hahmoja, joiden näkökulmasta kirjoitetaan, olis MAX 7.
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:33

No mä en oikeen nyt tiiä. Mulla on IRL elämä sellasta, että jonkinnäköistä koomailua saattaa tulla (ja hei, jokaiselle voi tulla sellaisia IHAN milloin vaan. Että IRL ennen URL) ja jos se on NOIN sitovaa, niin teksteistä varmasti tulee (ainakin mulla) sellasia pakonomaisia :-/
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:34

Joo sinne tulee Hallavasta ne ketkä haluaa ja ketkä on pyöriny Hallavassakin jo jonkin aikaa/vaikuttaa pysyviltä ja sit sinne tulee pari mun kaveria, joita kiinnostaa fantasiajutut ja jotka kirjottaa paljon ja hyvin. Ja sitten teen varmaan myös avoimen haun, mutta seula tulee olemaan kova! :-D

//muoks
Koomailua saa olla ja Ellen mä en tiedä miten sä luit, että siitä tuli pelottavaa (en keksi parempaa sanaa) sun mielessä. Tuolla sivustolla oon kirjottanu aika vakavasti siitä, koska jos sinne tulee jotain randomeita ketä en tunne niin haluankin että ne on sitten ihan kunnon väkeä eikä mitään lusmuja.

Ton ei tarvii mennä höyryjunan lailla eteenpäin, vaan haluaisin että se julkasuajatus lähinnä kannustais ihmisiä ylittämään itsensä ja tekemään hyvää tekstiä ja kehittymään kirjottajina. Ja ite haluan opetella kirjottamisesta vähän semmosta rutiininomasempaa, eli pystyisin tavallaan koska vaan avaamaan tyhjän tekstitiedoston ja alkaa kirjottamaan proosaa eikä aina tarttis ootella sitä "suurta ja mahtavaa inpiraatiota" ennen kun alkaa kirjottamaan, koska mulla sitä ei ainakaan koskaan tule xd

Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm Ti 26 Tammi 2016, 21:39, muokattu 1 kertaa
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:34

Et viihtyisin paremmin vaan sellasena "hillujaisena" tai muuna sivuhenkilönä, en haluu sitovaan sopimukseen siitä että nyt tehään kirja, prkl xDDDD
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:35

Ja,mulla ei siis oo mitään mahdollisuutta päästä mukaan ..?
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:41

Ei ei ei ymmärsit väärin Ellen, muokkasin tohon mun edelliseen viestiin jotain.

Ja siis voi tulla myös pienemmässä roolissa mukaan kunhan ei käy silleesti että alottaa isosti ja sitten katoaa kokonaan, koska se olis tyhmää.

Mä en taas tiedä mitä selitän, toivottavasti en oo pelottanu kaikkia pois
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:43

Se, että siitä tulee julkasu on vaan EHKÄ, mutta haluun ottaa kaiken huomioon, jotta se olis mahdollista sitten JOS siitä tulee hyvä ja sen haluaa julkasta

Siellä tulee olemaan ainoastaan sitova sopimus siitä, että annat luvan siihen, että tekstejä saatetaan julkaista jossain muualla myöhemmin. Ei sopimusta siitä, että sieltä ei saa lähteä, tai siitä että siitä nyt pakosti tulee kirja.

Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm Ti 26 Tammi 2016, 21:45, muokattu 1 kertaa
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:45

Kyllä me kaikki tiedetään että mitä vaan voi tapahtua kelle vaan kirjoittamisen aikana, mutta että lähettäs mukaan sillä idealla että pysytään mukana loppuun saakka.
Muista Ellen että tän kuuluu olla kivaa! :-D Ei mitään pakkopullaa.
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:47

Okei, taisn tosiaan ymmärtää väärin :'-DD Ymmärsin vaan että toi foorumi on niinkuin kokonaan sitä kirjaa varten, et ns. "sisäpiirijuttu" jossa kirjoitetaan kirjaa xd Mut oon nyt miettinyt kun haluisin tehdä ihan puoliverisen oppilaan, niin vaikka hahmo oliskin oppilas, niin voin olla vähän sivuroolissa jos se julkasu tulee?
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:49

valma// mulla oli alussa sellanen käsitys että tästä tulee tosi kivaa ja et se on ns. Tavallinen ropesivusto, mut mun logiikalla ainakin ulkopuolinen ymmärtäis noista teksteistä että "siellä tehdään vaan jotain kirjaa" xDD
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:51

Joo mä en haluu siitä pelkkää roolipelisivua vaan haluan että siellä keskitytään tarinoimiseen. Roolipelejäkin tulee olemaan (varmaan enemmän kun hallavassa) mutta että se tarinointi ja juonen yhdessä suunnittelu ois se pääjuttu. Ja sit haluun, että se on ns. kirjan muotonen, vaikkei siitä välttämättä kirjaa tulekaan.
Ja aika sisäpiirinjuttu siitä kyllä tulee xd
Ellen.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Ellen.

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 21:56

Mut onniistuuko se? Että voin tehdä oppilaan, vaikka en mikään superaktiivinen olekkaan?
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyTi 26 Tammi 2016, 22:06

Juu onnistuu, kunhan ei katoa kokonaan tai ainakin tekee jonkun lopetustarinan ((:
Senni
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Senni

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 EmptyKe 27 Tammi 2016, 07:13

Heii, tosi hyvältä näyttää! Nyt mua alko kiinnistaan se metsästäjän lapsi, vaikka julkasu vähän pelottaaki
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Fantasiakouluforkan suunnittelu   Fantasiakouluforkan suunnittelu - Sivu 2 Empty

Fantasiakouluforkan suunnittelu
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: