Tämä on virtuaalitalli |
|
| Hoitajahaku kevät 2016 | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Aleksi Tallin omistaja
Viestien lukumäärä : 1933 Join date : 19.10.2013 Ikä : 29
| Aihe: Hoitajahaku kevät 2016 Su 20 Maalis 2016, 10:07 | |
| Kevättuulet puhaltavat ja epäaktiiviset hoitajat on pyyhitty pois nurkista pölyttymästä. Nyt on siis paljon mahtavia hoitsuehdokkaita vapaana. Myös nuoret Bambo ja Oreo ovat liittyneet tuntihevosten kaartiin ja upea kisahevonen Loki alkaa sekin kiertää kaviouraa tuntiponien perässä sen ratsastajan muutettua pois Pronssijoelta. Kuka tahansa saa tehdä hakemuksen, myös vanhat Hallavalaiset ja epäaktiivisuuden takia listoilta pois potkitut (; Kirjoita napakka hakemus, jossa kerrot itsestäsi, hahmostasi, tavoitteistasi ja siitä mikä virtuaaliheppailussa inspiroi. Voit laittaa yhden tai useamman hoitohevostoiveen. Hakemuksia hyväksytään sitä mukaa kun mielenkiintoisisa tyyppejä ilmestyy, tai suuremman ryntäyksen tapahtuessa 6.4. mennessä. Onnea hakemiseen, anna persoonasi näkyä! (: Hoitajia ovat vailla:Palle - tinkerruuna, jota tukkajumalaksikin kutustaan Kyyhky - häsähösö suomenhevostamma, jolla riittää taitoa niin koulu- kuin estekisoihinkin Nikita - känkkäränkkä puoliveritamma, jolla saattaa joskus olla myös hyvä päiviä yksäri:Aava - etsii shettiskokoista ratsastajaa, linkistä pääsee erilliseen hakuun Ami - kiltti, herkkä ja hiukan säikky täysiverinen arabi tamma Valitut hoitajat:Maia - Celle Gerda - KyyhkyNette - Bambo Lida - Loki Emma - Klikki Inka - Oreo Grace - Fae
Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm La 30 Huhti 2016, 17:32, muokattu 16 kertaa | |
| | | Maia Vierailija
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Ti 22 Maalis 2016, 13:21 | |
| Moikka! (:
Kun mä näin Bambon, olin heti sitä mieltä, että mä voisin olla hyvä tyyppi juuri sen ponin hoitajaksi. Bambossa on muutakin kuin kaksi nappisilmää ja pörröharja - siltä löytyy mua miellyttävä luonne. Joku etsii ehkä jokaista hoitajaa pahoinpitelevää hevosta, mutta mä haluan kaverin, jonka seurassa ei tarvitse pelätä mustelmia tai kavionjälkiä takamuksessa. Bambo olisi juuri sellainen. Paras kaveri. Bambo tarjoaisi mulle kuitenkin tarpeeksi haastetta, eikä aika kävisi liian pitkäksi! Ehkä mä saattaisin löytää Hallavan muiden hoitajien joukosta toverin, mutta suurin osa vapaa-ajasta käytettäisiin joka tapauksessa tallilla, joko Bambon kanssa monipuolisesti touhuillen tai tallin muiden kävijöiden kanssa rupatellen.
Haluut varmasti tietää, millainen persoona Bambon hoitajanpestiä havittelee..? Mä oon siis Maia Andersson, 12.3. seitsemänteentoista ikävuoteen kääntynyt lukiolainen, jonka ponivuodet ovat onnellisesti ohi, mutta ponikokoon on jämähdetty. Pituutta on vain ja ainoastaan 149 - 153 cm, enkä mä tule luultavasti kasvamaan sitä pidemmäksi. Pähkinänkuoressa mua vois kuvailla sosiaaliseksi ja puheliaaksi, mutta siinä samalla myös temperamenttiseksi. Mä tutustun siis helposti muihin tyyppeihin ja saan väännettyä vaikkapa villasukista pitkänkin keskustelusession, mutta hyväntahtoinenkin naljailu saa mut vetämään herneen nokkaan. Muiden onneksi mä en ole kuitenkaan kovin pitkävihainen. Suunnilleen kaikki ihmettelee mun "tosi outoo" nimeä, mutta suurin osa ymmärtää, etten ole Maija, vaan Ma-i-a.
Ja miksikö haluaisin hoitajaksi juuri Hallavaan? Tietenkin syynä on ihana hevospoppoo, mutta myös tunnelmallinen ja aktiivinen talli. Ilman Hallavaa mä en ikinä olisi edes kuullut Bambosta, enkä olisi saanut inspistä palata virtuaalimaailmaan monen vuoden tauon jälkeen. On Hallavan & Bambon ansiota, että mulla riittäisi inspistä ja aktiivisuutta hääräillä virtuaalitallien parissa. Myös Celle ja Klikki olisivat mielenkiintoisia hoidokkeja, joten puunaisin niitäkin aktiivisesti ja innokkaasti, mutta Bambo, on se, joka sai sydämeni sulamaan!
Mut pitäisi valita hoitajanpestiin siksi, että olisin sekä pitkäaikainen että aktiivinen hoitajatyyppi, joka ei heittäisi Bamboa parin hoitokerran jälkeen kuin nallia kalliolle, vaan jaksaisi ahertaa hoitsun parissa aina loppuun asti. Virtuaalimaailmassa tavoitteenani on harrastaa rennosti pääasiassa piirrettyjen hevosten parissa, ja kun ht.netin kautta päädyin Hallavan hoitajahakuun, mä olin täysin myyty! Mulla on kauhea hinku päästä laittamaan piiropöydät pitkän taukoilun jälkeen käyttöön. Kun laitoin virtuaalihommat tauolle, en antanut kirjoitustaidon ruostua, mutta piirtopöytää on käytetty viimeksi melkeinpä tasan puolitoista vuotta sitten.
Parasta toivoen ja pahinta peläten, Maia |
| | | Aleksi Tallin omistaja
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Ti 22 Maalis 2016, 17:00 | |
| Saat Bambon hoitsuksesi Maia, tervetuloa! Voit aloittaa reisteröitymällä sisään ja tekemällä sitten itsestäsi esittelyn tänne. (: | |
| | | Gerda Vierailija
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Ke 23 Maalis 2016, 14:03 | |
| Moi!
Haen hoitajaksi tallin hösöttäjätammalle, Kyyhkylle. Olen aina rakastanut suomenhevosia ja Kyyhkyn kärsimätön luonne inspiroi kovasti kirjoittamaan.
Olen siis Gerda Lind, 17-vuotias suomenruotsalainen. Olen hyvin iloinen, positiivisen elämänasenteen omaava nuoren naisen alku, joka opiskelee lukiossa. Minua sanotaan usein hyvin kovaääniseksi sekä -päiseksi neidiksi, joka on valmis tekemään paljon töitä päästäkseen tavoitteeseensa ja saadakseen haluamansa. Tutustun helposti uusiin tuttavuuksiin ja minun on helppo löytää uusia kavereita. Olen hyvin puhelias, mikä kääntyy aina välillä minua vastaan sillä en aina muista antaa toisille puheenvuoroa. Vanhempani sanovat, että minusta tulisi hyvä poliitikko, sillä minulla riittää mielipiteitä aiheeseen kuin aiheeseen. Itseäni ei kyllä poliitikon ura kiinnosta, tällä hetkellä tulevaisuuden tavoitteena on hakea lääketieteelliseen lukion jälkeen.
Haluaisin Hallavaan hoitajaksi sillä talli vaikuttaa aktiiviselta ja tunnelmaltaan rennolta. En ole virtuaaliheppaillut lähes kahteen vuoteen ja ikävä on ollut kova virtuaalihevosten pariin. Pari päivää sitten löysin Hallavan sivuille Hevostalli.netin kautta ja iskin silmäni heti Kyyhkyyn. Nyt pari päivää mietittyäni oli pakko tulla ja kirjoittaa hoitohakemus. Tavoitteenani on tulla takaisin virtuaalihevosten maailmaan sekä palautella kirjoitustaitojani. Olen asunut ulkomailla viimeiset seitsemän kuukautta ja tänä aikana mun suomen kirjoitustaidot ovat päässeet harmittavasti ruostumaan.
Vastausta odotellen, Gerda
|
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 To 24 Maalis 2016, 12:46 | |
| Pääset Kyyhkyn hoitajaksi Gerda, eli tervetuloa! ((: Voit aloittaa kirjoittamalla itsestäsi esittelyn tänne. | |
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 La 26 Maalis 2016, 12:02 | |
| Maia vaihtoi Cellen hoitsukseen eli Bambo on edelleen vapaana! | |
| | | Nette Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 12 Join date : 28.12.2015 Hevonen : Bambo
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Ke 30 Maalis 2016, 13:45 | |
| Lucian päivänä 1998 syntynyt Nette on kaunis vaaleahiuksinen keijukainen. Nette on siro ja omistaa pitkät vaaleat hiukset ja sinivihreät suuret silmät. Neten iho on melko vaalea ja ääni on pieni ja heleä keijukaisen ääni Netten pituus on vain hieman yli 150 senttiä mutta se ei Netteä haittaa koska tyttö on tyytyväinen poniratsastaja. Pienuudesta huolimatta Neten kasvot nähdessä uskoo kyllä tytön olevan 17 vuotta vaikka Nette voisi uskottavasti olla hieman vanhempi tai nuorempi.
Nette asustaa Pronssijoen keskustassa yksinhuoltaja äitinsä kanssa. Kaksikolla on yksi kissa joka on aika-ajoin karkuteillä ja juuri Minniä etisissään Nette päätyi ensimmäisen kerran Hallavaan pientä kissaa hakemaan. Nette on ratsastanut melkein koko ikänsä mutta käynyt säännöllisillä tunneilla vain vuoden ennen kun aloitti ratsastamaan tuttujen poneja ja päätyi vuokraamaan suloista mustaa pikku ponia muutaman vuoden ajan. Tällä hetkellä Nette käy Hallavassa tunneilla.
Tällä kertaa Nette on hakemassa pienen ponipalleroisen puunaajaksi. Se ponipallero on Bambo. Bambo on komea ja hurmaava poni jonka kanssa tylsyys ei olisi riski. Bambo on pieni ja innokas sekä hieman kuriton mutta Neteltä löytyi kärsivällisyyttä ja intoa tämä kanssa puuhailuun eikä Netteä oli pituudella pilattu joten tyttö voisi jopa kivuta palleron selkään.
Minulla on myös irl kokemusta nuorista poneista sillä tällä hetkellä kahdeksan vuotta oleva ponikaverini oli minun saadessa se hoitoponiksi vain neljä ja pääsin touhuamaan pienen ja nuoren ponin kanssa joka opetteli ratsastuskoulun elämää, aivan kuten Bambo <3
Olisin voinut hakea Darcylle uusiksi mutta Bambo sytytti paljon enemmän joten päätin hakea sille. Esittely on (ainakin melkein?) sama kuin viimeksi mutta Nette ei ole siitä muuttunut.
| |
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 To 31 Maalis 2016, 13:28 | |
| Pääset Bambon hoitajaksi Nette! (: Käy siirtämässä esittelysi siihen uusimpaan topicciin | |
| | | Lida H. Vierailija
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 La 09 Huhti 2016, 08:36 | |
| Moi! Mä oon Lida Haddas, 16-vuotiaaksi kääntyvä teinityttö. Iskin silmäni Lokiin, joka ihastutti mut ulkonäöllään ja etenkin luonteellaan. Pidän haasteista ja kilpailemisesta, mutta osaan myös rauhoittua, ihan vain hoitsua rapsutellen & halien. Loki täyttäisi mun unelmahevosen kriteerit - pojulta löytyy ripaus itsepäisyyttä ja leikkimielisyyttä, mutta ruunaa voisi huonoina päivinä vain hoitaa ja halailla. Mä olen pähkinänkuoressa ystävällinen ja energinen rääväsuu, joka ei sammakoillaan tarkoita mitään pahaa. Mun kanssa on helppo tulla toimeen, koska en loukkaannu ihan helposti, vaan oon turhankin sinisilmäinen ja huumorintajuinen. Ratsastustasoni huitelee yli 10 vuoden hevostelun jälkeen helpossa B:ssä ja noin 115 cm:ssä. Hoito - ja maastakäsittelytaitoa löytyy enemmän kuin ratsastustaitoa, vaikka olenkin kilpaillut poniluokissa pidemmän aikaa. Virtuaaliheppailussa mua inspiroi tunnelmalliset tallit ja etenkin hevosten hoitaminen. Omia virtuaalihevosia ei löydy, mutta olen hoitanut muutamalla eri virtuaalitallillakin. Kun mä törmäsin Hallavaan, riemunkiljaisuja ei voinut estää. Täällä mä jaksaisin puuhata aktiivisesti ja pitkäaikaisesti, ainakin silloin, jos pääsisin Lokin hoitajaksi (: Kiittää ja kuitaa, Lida |
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 La 09 Huhti 2016, 09:41 | |
| Oi Loki saa hoitajan! (se on mun eka kasvatti ja siks lemppari) Ja vieläpä noin mahtavan hoitajan (: Musta tuntuu että tuutte sopimaan hyvin yhteen, tervetuloa siis! (: | |
| | | Emma T. Vierailija
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Ke 13 Huhti 2016, 21:06 | |
| Muistatko mut, en oo kadonnut! Hei ruipelo, muistatko jo, me kuulutaan yhteen?
Se on kohtalo, me kuulutaan yhteen. Hei läskipää, mikset sä nää, me kuulutaan yhteen? Täältä ilmoittautuu yksi, joka on kiinnostunut Klikin hoitajanpestistä! Olen ihastellut ponipoikaa siitä asti, kun Hallavan sivuille pääsin. Se tunne, kun huomaa, että suosikki etsii omaa ihmistä! Klikki on mun makuuni juuri sopivan rauhallinen, tallin kerman aká alkeiskurssilaisten haukkumana "laiska". Esteet ovat sydäntäni lähellä, mutta pidän silti vähän hitaammista hevosista ratsastusonnettomuuden takia. Klikki olisi siis juuri mulle täydellinen poni - melko helppo hoidettava, mutta oikean ihmisen kohdalle sattuessa mukava sporttiponi ratsastaessa. Mä oon siis Emma Rosanna Turula, Lapinjärvellä syntynyt ja siellä varttunut naisenpuolikas. Muutin kuitenkin lukion vaihtamisen jälkeen Pronssijoelle opiskelemaan hevoslukioon. Lapinjärveltä kun tuntui löytyvän vain peruslukioita, joissa pitäisi hioa kymmenmetrisen voltin tavoin oikeita matikanvastauksia. Onneksi päädyinkin Pronssijoelle - läheisestä tallista, Hallavasta, löytyi myös heti mun unelmaponi. Eure Blicke. Siksi olenkin tässä, hakemassa Klikille hoitajaksi. Mä oon ystävällinen, huumorintajuinen ja rehti tyttö, joka opiskelee rempparatsastajalinjalla. Aikaa jää kuitenkin yli, joten hoitohevonen on ollut kiikarissa jo pidemmän aikaa. Ratsastuskokemusta on reilut 12 vuoden takaa, hevosten kanssa on oltu tekemisissä taas ihan pienestä pitäen. Klikki olisi mainio harrastuskaveri mulle, joten sitten vaan sormet ja varpaat ristissä odottelemaan! (: |
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Pe 15 Huhti 2016, 20:02 | |
| Pääset klikin hoitajaksi, eli tervetuloa vaan mukaan! (: Voit aloittaa rekisteröitymällä ja tekemällä sitten itsestäsi esittelyn Hahmojen elämää -alueelle | |
| | | Oscar. Perus puurtaja
Viestien lukumäärä : 227 Join date : 12.01.2016 Ikä : 26 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Kaunolan Darcy
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 La 16 Huhti 2016, 09:43 | |
| //Ei, en todellakaan tiedä miten tässä kävi näin.. :-D Huomasin tulleeksi potkituksi pihalle (ja syystä) ja olin 110 prosenttia varma että Darcylla oli uusi hoitaja. No ei ollut. Joten, tää oli ihan pakko.
Kuka?
Hahmoni on siis Oscar Westwood, 17-vuotias suloinen poika, joka rakastaa hevosia niiden kauneuden ja herkkyyden vuoksi. Hän ei ole kovin taitava ratsastaja, eikä oikeastaan myöskään kovin kokenut hevosten käsittelyssä, joten Oscar kysyy usein neuvoa ja varmistaa, ettei tee mitään väärin. Hän on kuitenkin ollut hevosten kanssa tekemisissä jo reilut neljä vuotta isänsä ravihevostallin vuoksi, ja sitä kautta hän löysi myös tiensä Hallavan tallin. Ihan parilla sanalla sanoen hän on vähän ujo, herkkä ja hiljainen, josta voi löytää kutenkin sen puheliaammankin puolen, jos osoittautuu tarpeeksi luotettavaksi ja ystävälliseksi. Oscar omaa herrasmiehen tavat, ja yrittää olla muille ihmisille kiltti, vaikka onkin melko tossun alle soveltuvaa tyyppiä. Koulussakaan hän ei ole kovin suosittu, vaan pyörii siellä lähinnä ison poikaporukan vanavedessä vaikkei kauheasti juttele kenellekkään. Muutoin hän viettää aikaansa parhaan ystävänsä Annin kanssa, aina silloin kun tämä tulee vierailemaan Suomeen.
Darcy..?
Oscar kiinnostui Darcysta jo heti Hallavan löydettyään, ja Aleksi vaikutti sopivan kiltiltä ja ystävälliseltä, joten hän uskaltautui hakea hoitajaksi. Oscar asuu melko lähellä Hallavaa, joten hän pääsee usein tallille joko kävellen, tai isosiskonsa kyydittämänä. Poika on erityisen miellyttämishaluinen, tekee aina työtä käskettyä - ja ilmankin käskyä. Hän pitäisi Darcyn karsinan putipuhtaana, putsaisi sen varusteita ja huolehtisi myös sen tunneille avustamisesta, ainakin sen verran mitä uskaltaisi olla kontaktissa tuntilaisiin. Oscar haluaisi myös kehittyä ratsastuksen saralla, sillä hevosen selässä aikaa on tullut vietettyä aktiivisesti vain noin vuoden. Isänsä ravitallilla hän on kuitenkin ajanut hevosia paljon, mutta palo ratsastamiseen on sitäkin suurempi. Hellyyttävä Darcy-tamma olisi varmasti Oscarille juuri oikea ystävä ja kumppani, sekä tottakai opettajakin kun sen aika tulee.
Ruudun takana?
IRL-minä olen samaa ikäluokkaa kuin hahmoni, pettämätön heppatyttö, joka tykkää kirjoittamisesta. Hallavassa aktiivisuus olisi olemaan melko satunnaista, mutta tulisin varmasti ilmoittamaan itsestäni aina tasaisin väliajoin. Vaikka teettäähän koulukin omat kiireensä, mutta uskon että selviäisin Darcyn hoitajapestistä aika kevyesti. Kirjoitustahtia en osaa määritellä, niitä tulee aina inspiraation ja ajan mukaan :-) Itse olen harrastanut ratsastusta noin vajaat viisi vuotta, ja minulla on ollut useita hoitohevosia, joten kokemusta on jo jonkin verran. Halusin luoda vähän erikoisemman hahmon, jotta inspiraatio säilyisi. Oscarista paljastuu vielä paljon, mutta hevoset etusijalle! ;-)
Darcy sopisi Oliverille luonteensa takia hyvin, kaksi suloista ja kömpelöä olentoa yhdessä on varmasti mielenkiintoinen yhdistelmä, mutta katsotaan mitä siitä tulee. Vaikka Oscarilla ei vielä paljoa kokemusta ole, oppimishalun ja kärsivällisyyden myötä heistä voi tulla hyvätkin ystävät ja varmasti tuleekin.
Hallava?
Hallavaa olen tutkaillut viimeaikoina paljon, ja olen kyllä erityisen vakuuttunut toiminnasta ja piirroksista täällä! Aktiivinen, inspiroiva, kodikas ja lämminhenkinen talli täyttää kyllä kaikki vaatimani kriteerit, ja paikalla on myös uskomaton historia. Draamaa, ystäviä ja hevosia. Ja vaikka viime kerta jäikin aika lyhyeksi, niin Hallavasta on lopulta melko hankala pysyä erossa.. Toivottavasti vielä hyväksytte mut mukaan!
-Oscar | |
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 La 16 Huhti 2016, 10:41 | |
| Totta kai pääset takaisin! (: | |
| | | Inka.
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 20.04.2016
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 To 21 Huhti 2016, 13:37 | |
| Hyvää huhtikuista päivää Hallavan poppoolle, tällä kertaa etenkin Aleksille! Inka alias hoitajakandidaatti ilmoittautuu Etsiskellessäni mukavaa, piirrettyä virtuaalitallia, törmäsin Hallavaan, joka täytti kaikki vaatimukseni sopivasta virtuaalitallista. Täällä on rento meininki, mukava talliporukka eikä monipuolinen hevoskaartikaan ole huono juttu! Siksi mä olen nyt hakemassa hoitajaksi nuoren neidin Oreon hoitajaksi. Alle väsäilin tiivistetyn esittelin itsestäni (: Hoitajaksi hakee siis 15-vuotias Alma Inka O'Brien, mutta koska katson kieroon oikeaa nimeäni, mua kutsutaan vain ja ainoastaan Inkaksi. Kutsumanimestäni on kyllä tehty erikoisiakin lempinimiä, mutta yleensä olen se Inka. Mutta siis, mut tunnistaa keskipituisista ja erittäin tuuheista & hieman kiharista hiuksista, joiden väri on ihan luonnostaankin vaalean ja vaaleanruskean välillä. Vaikka ikää onkin kertynyt 15 vuotta, näytän paljon ikäistäni nuoremmalta, lähinnä lyhyyteni (153 cm) vuoksi. Olen hiukan rääväsuinen, mutta sosiaalinen ja ystävällinen teinityttö, joka suorittaa tallityön kuin tallityön kunnolla. Koulussakin mä poikkean muusta luokasta sen vuoksi, etten juuri unohtele läksyjä tai toivo huonoja arvosanoja kokeesta. Hermostun pikemminkin siksi, ettei kokeesta tulekaan kymppiä vaan "pelkkä" ysi. Vapaa-ajalla osaan kuitenkin rentoutua ja hevostella astetta rennomin. Hevostaustaa löytyy yli kymmenen vuoden verran, joten olisin varmaan sopivan määrätietoinen ja osaava hoitaja näille kahdelle ponille. Ratsastelisin Oreota mieluusti, mutta maastakäsittely ja luottamussuhteen kehittäminen kiinnostaisi! Parasta toivoen ja pahinta peläten, Inka | |
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 To 21 Huhti 2016, 14:46 | |
| Pääset Oreon hoitajaksi Inka! Voit aloittaa tekemällä itsestäsi esittelyn Hahmojen elämää -alueelle (: | |
| | | Grace. Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 16 Join date : 21.04.2016 Hevonen : Put On A Happy Face
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 To 21 Huhti 2016, 22:03 | |
| Grace? Grace on 17-vuotias irlantilaisnaisen alku, joka on luonteeltaan taiteellinen ja sosiaalinen. Suomalaisten makuun hän on ehkä turhankin artsy - harva se päivä hoitohevosen päässä koreilee kukkaseppele tai vastaavasti talvella parkkipaikka on täynnä lumiukkoja. Grace tutustuu helposti uusiin ihmisiin, mutta on joidenkin makuun liian persoonallinen hevosmaalauksineen ja savitöineen. Jos tähän tyttöön tutustuu, löytyy hänestä taiteellisen höttöromantikon sijaan huumorintajuinen ja uskollinen kaveri. Vaikka Gracea kutsutaankin höttöromantikoksi, ei hän ihastu helposti miehenpuolikkaisiin, vaan nelijalkaisiin karvakorviin.
Tällä kertaa Grace iski silmänsä kauniiseen ja mukavanoloiseen Nikitaan. Tamma on nätin ulkomuodon lisäksi muutenkin kultainen - kaikki ei välttämättä ihastu känkkäränkkäponeihin, mutta Nikita istuisi varmasti omaan käteeni. Grace tulisi varmasti toimeen Nikitan kanssa. Hahmostani ja tästä hevosesta voisi tulla jotakin..?
Hallava on mukavan rento ja tunnelmallinen paikka, missä ei selvästikään nipoteta turhista tai syrjistä... noh, omalaatuista hoitajakandidaattia! Hallavassa paperit ja puuväritkin saisivat käyttöä, Nikitaa olisi myös ilo piirtää. Ihastuin oitis myös Aleksin piirustustyyliin.
Pikseliponeilussa inspiroi omat hoitohevoset, eivät niinkään omat virtuaalihevoset. Nikita olisi just sellainen hoitohevonen, jota jaksaisi puunata pitkään! (:
Huhtikuisin terveisin, Grace
edit//jos pääsen hoitajaksi, Hallavassa on jo kolme irlantilaista :'D | |
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Pe 22 Huhti 2016, 09:54 | |
| Oi just tommosta taiteilijasielua Hallava kaipaakin! Pääset siis Nikitan hoitajaksi, tervetuloa (: | |
| | | Grace. Juuri saapunut
Viestien lukumäärä : 16 Join date : 21.04.2016 Hevonen : Put On A Happy Face
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Pe 22 Huhti 2016, 10:17 | |
| Ei hitsit, pahoittelen mun omaa sähläystäni, mutta Fae olisi mulle vielä täydellisempi hevonen! Voitais samalla puhua Alanan kanssa iiriä ;-) Mutta siis, jos pääsisin Faen puunaajaksi, en enää vaihtelisi hoitohevosia. | |
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Pe 22 Huhti 2016, 10:19 | |
| Joo, mä meinasinkin sulta kysästä, että haluatko sittenkin Faen kun Alana ilmoitti sen hoitajahakuun :-D Mutta odotellaan Alanan vastausta, hän haluaa varmaan myös sanottavansa sanoa (; | |
| | | Alana Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 577 Join date : 04.02.2015 Ikä : 26 Hevonen : Fae
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Pe 22 Huhti 2016, 12:31 | |
| Tervetuloa vaan mun puolesta Faen puunaajaksi! :') kivaa, että se sai hoitajan näinkin nopeaan :3 | |
| | | micci Hieno hevosihminen
Viestien lukumäärä : 720 Join date : 02.11.2013 Ikä : 28 Hevonen : Nikita
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Ma 02 Toukokuu 2016, 12:52 | |
| Anteeksi vapaamuotoisesta hakemuksesta, mutta ajattelin kuitenkin tehdä hakemuksen :-)
Kun tässä vapaita hevosia kattelin, niin totesin että Nikita voisi olla Mikille oivallinen heppa puunattavaksi, sillä onhan tammassa paljon samaa kuin muuan Pinkissä, joka jäin mammalomalle Mikin kotitallille Sveitsiin. Aion kirjoittaa runsaasti hoitotarinoita, joihin näinkin persoonallisen hevosen kanssa työskentelyä on jopa kiva kuvata. Aion tällä kertaa päästä kunnolla hoitotarinoiden alkuperäisen merkityksen sisään ja keskittyä välillä pelkkään hevosteluun. Mikki ja Nikita tulevat varmasti toimeen myös ratsukkona, mutta ensisijaisesti poika kaipaa hevosia hevosten vuoksi, onhan tallihommien tekeminen mukavan rentouttavaa. Mikki ja Nikita olisivat hyvä pari, eikö vain?
| |
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Ma 02 Toukokuu 2016, 13:17 | |
| Juuuh, ota vaan Nikita (: | |
| | | Lodu Aloitteleva tallilainen
Viestien lukumäärä : 38 Join date : 21.06.2016 Paikkakunta : Pronssijoki Hevonen : Palle♥
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Ti 21 Kesä 2016, 19:56 | |
| Moikka! Olisiko vielä jotain heppaa vapaana hoitsuksi? Etusivulla hevosien kohdassa, niin Buddercupille etsittiin hoitajaa. Olisiko mitenkään mahdollista päästä Buddercupin hoitajaksi. tekisin siis hakemuksen nyt heti:
Kuka on Lodu? Eli siis, Lodua on 15 vuotias tyttö Tuusulasta. Ratsastanut tyttönen on jo 8 vuotta. Lodu on aina tykännyt Irlannincobeista ja on valmis tekemään yhteistyötä niiden kanssa. Tyttönen on kaikkien kanssa toimeen tuleva ja rakastaa tutustua uusiin ihmisiin. Jos riita iskee Lodun ja jonkun väliin, saattaa Lodu ruveta ärsyyntymään.
Miksi juuri Buddercup? Lodu iski silmänsä komeaan Palleen. Ruuna vaikutti juurikin Lodun hevosmakuun. Kiltti Irlannincob olisi juuri täydellinen Lotalle. Ulkonäöltä se on Lodun mielestä upea. Se oli juuri niin komea kuin kuvassa, kun Lodu näki sen ensikertaa
Miksi juuri Hallava? Hallava oli ensimmäinen näitä virtuaalitalleja etsiskellessäni tullut eteen. Ja pian olikin jo pakko tulla tänne luomaan oma profiili ja ihmettelemään. Mua on melkein aina kiinnostanut virtuaalimaailma, varsinkin hevosten puolelta. Hallava vaikuttaa siltä oikealta paikalta. Parissa muussakin virtuaalitallissa oon käynyt, mutta mikään ei oo vaikuttanut niin kivalta kun tää paikka.
Miksi juuri mut pitäis valita Buddercupin hoitajaksi? Noh.. Pitäisin Buddercupista hyvää huolta ja antaisin sille rakkautta ja hellyyttä. Olisin pitkäaikainen ja mukava hoitaja. Keksisin Pallelle paljonkin tekemistä! Eipä tässä muuta
Vastausta odottaen ja parasta toivoen Lodu
Viimeinen muokkaaja, Lodu pvm Ke 22 Kesä 2016, 17:56, muokattu 1 kertaa | |
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 Ke 22 Kesä 2016, 16:22 | |
| Saat Pallen hoitsuksesi! Eli tervetuloa vaan jengiin ((: | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Hoitajahaku kevät 2016 | |
| |
| | | | Hoitajahaku kevät 2016 | |
|
Similar topics | |