Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #7 - Sivu 7 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #7

Siirry alas 
+32
Pujo
Penny.
Merida
Iita
Julia L
Oscar.
Emma.
Christian.
Roope
Pernilla
Inka
Nelli
Inari
Katriina
Sandra
Valma
micci
Nanna
Miro
Aleksi
Grace.
Lachlan.
Emma T.
Kukka
Alana
Senni
Eevi-Sofia
Salli
Becca
Nette
Eeva
Maia
36 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 18  Seuraava
KirjoittajaViesti
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyMa 25 Huhti 2016, 19:20

Aleksi kirjoitti:
Toivottavasti kenellekää ei jääny sellane fiilis ettei tääl uskalla sanoo mielipiteitään. Ei me yleensä hyökätä kenenkää mielipiteiden kimppuu xd

Aleksi, mulle tais tulla just sellanen fiilis :''-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyMa 25 Huhti 2016, 19:28

No toivottavasti se on ohimenevä fiilis xd
Ihan rauhallista kansaa me kai yleensä ollaan :-D

Mulla on ollu ihan sairaan paska päivä tänään. Ja tiedän syynkin. Unohin nimittäin eilen ottaa e-pillerin ja oon jo ihan laatan loppupäässä eli elimistö ajatteli hormonivajeen tarkottavan et kohti pitäis alkaa menkat ja sen seurauksena oon hermostunu ihan pikkujutuista. Rupesin melkeen itkemään kun meil oli vähän sumplimista sen kaa et kuka käyttää autoo / kuka vie kenet / ja saanko mä sen huomenna aamulla ku tarviin sitä, ja sit ku oltiin saatu kaikki sovittua niin sit yks taho muuttikin suunnitelmiaan ja kaikki meni uusiks. Ei siis mikään katastrofi mut tunteet kävi vähän kuumina.
Niin ja sit mul oli ratsastustunti ja mun poni ei meinannu sit millään liikkuu silleen niiku halusin ja koko tunti oli kauheet vääntöö.
Blaah
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyMa 25 Huhti 2016, 19:50

Oscar, on myös semmonen fakta että mä ja Aleksi ehkä maksimissaan hyökätään toistemme mielipiteiden kimppuun, kun ollaan kateltu toistemme naamoja niin pitkään :"-D Haluutko kertoa mistä sun tämä fiilis tarkalleen tuli, oliko se sitä että keskustelut meni liian syvälliseksi vai sitä että mä rupesin vänkyttämään vai jotain muuta?

Voi Aleksi... Onneks tommoset fiilikset menee yleensä ihan muutamassa päivässä ohi :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Grace.
Juuri saapunut
Juuri saapunut
Grace.


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 21.04.2016
Hevonen : Put On A Happy Face

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyMa 25 Huhti 2016, 19:54

Mun ratsastustunti meni taas aikalailla nappiin! Mut Aleksi, mullakin on kokemusta tollasista hetkistä, ne menee kyllä ohi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyMa 25 Huhti 2016, 20:14

Luin näitä viestejä aika huvittuneesti. Mulla on tajuttoman huono matikkapää enkä oikeastaan ymmärrä matemaattisten asioiden päälle mitään (en ymmärtänyt noista yhtään mitään), mutta mun mielestä on hyvä tuoda mielipiteensä esiin tämmöisissä asioissa. Vaikka toisaalta pilkun viilaaminen saattaa välillä mennä aika paljon yli, mutta mielipide ja muutenkin on hyvä sanoa mitä ajattelee. Esimerkiksi miten Oscar ilmoitti, että otti hiukan 'raskaasti' tän jutun. Voi olla kyllä toisaalta aika hauskaa nähdä kun virtuaalitallin foorumilla lasketaan ja selitellään muille teorioita:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyMa 25 Huhti 2016, 20:21

:-DD
Muakin hämmästyttää ja hekotuttaa nähdä tämmöstä vääntöä jossain virtuaalitallin foorumilla :"-D
Munkin olis pitänyt iskeä tohon jotkut hirveät mekaniikan kaavat ja voimakuviot siitä miteen tuuli vaikuttaa kolikon tippumiseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyMa 25 Huhti 2016, 21:03

Mä oon ollu ihan liian pitkään ilman matikkaa ja innostun aina jos jossain tulee jotain laskettavaa vastaan :-D
Pääsispä jo yliopistoooooon
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyMa 25 Huhti 2016, 21:20

Sähän voitkin sitte laskee mun matikanläksyt mun puolest xDD No ei vaineskaa :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyMa 25 Huhti 2016, 21:31

Matikka on ihan mukavaa mutta ei se mun juttu :-D Se on ihan ookoo silleen harrastuksena et lukee sitä lukiossa ja vaikka kirjoittaa sen, mutta ei niinku loppuelämän juttuna.
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyMa 25 Huhti 2016, 21:44

Valma, laitoin sulle yksää ^^

Ja mäkin tykkäisin matiikasta, jos saisin itse kehittää omat logiikkani ja laskea niiden perusteella. Mutta koska ne ei varmasti olisi toimivia ja se nyt ei olisi mahdollista, niin tavallinen koulun matematiikka on ihan älyttömän pitkästyttävää, kun ei edes kunnolla lasketa mitään konkreettista. Mutta kyllä matiikka on musta kivaa, vähänkö vaan haluisin päästä laskemaan sellaisia juttuja mitkä oikeesti kiinnostais.. :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyMa 25 Huhti 2016, 22:32

Kandee kokeilla fysiikkaa kun siellä pääsee kokeileen matikan soveltamista käytäntöön :-D Yleensäkin lukiomatikassa on tosi vähän sovelluksia.

Mun lukiossa pitkä matikka on suunniteltu silleen kivasti että kaikki ratkaisumallit keksitään itse eikä opettaja tipauta niitä taivaasta. Meillä oli siis semmonen videosysteemi millä ne asiat opiskellaan.

Mitä tykkäätte muista kouluaineista? Mulle maistuu kielet (englanti, ruotsi, espanja, venäjä ja uutuutena Suomen viittomakieli) ja matemaattiset aineet (matikka, fysiikka, kemia) mutta kaikki lukuaineet (esim. hissa, bilsa, psyka) on tosi vaikeita D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyMa 25 Huhti 2016, 23:12

mikä on psyka?? :'D mä en puhu suomea..
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 06:59

Psykologia (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 10:41

Aleksi sun kotikunnan musiikkiopiston harmonikkaorkesteri oli pessyt kisoissa tanssimusiikkisarjassa meidän harmonikkaorkesterin , uli hassu fiilis kun kattelin niitä tuloslistoja :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 14:13

Hehe :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 16:12

Kielet on ihan kivoja (englanti, ruotsi ja sit nää lyhyet eli espanja, japani, saksa) ja lukuaineet on mulle suht helppoja, koska ne on pelkkää lukemista eikä tarvii miettiä mitään. Taideaineista kuvis oli mun suosikki, vaikka en osaa piirtää tai maalata. Teknisessäkin olin ja siellä metallityöt ja sähkötyöt oli ihan mukavia, mutta olin siellä ainoa tyttö niin oli aika orpoa välillä:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 16:23

Mitäh, Salli, varmaan sun koulussa voi opiskella japania, eikö sun koulu oo sairaan pieni :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 16:26

Meiän yläasteella oli venäjä, saksa ja ranska, mut sinä vuonna kun mun piti valita ni ranska ei toteutunu, koska meit oli niin vähän, joten jouduin opiskelemaan venäjää.... :d
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 16:32

Haha, venäjä on kiva kieli :-D Sitä ei opeteta kunnolla meidän koulussa mutta mentiin alkukeväästä mun yhden luokkatoverin kanssa kysymään yläasteen ruotsinopelta joka osaa venäjää voisko se opettaa meitä niin ollaan siitä lähtien istuttu sen luokassa perehtymässä tähän kieleen aina pari tuntia viikossa :-)

Espanjan mä aloitin jo yläasteella ja nyt vähän aikaa sitten pääsin yhelle webbikamerakurssille opiskeleen viittomakieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 16:42

Mä sain 10 siitä venäjästä, mutten osaa sitä yhtään, vaikka 2 vuotta opiskelinkin. Ehkä just ja just osaan lukee niit kirjaimii xd

Kielii on kyl kiva opiskella, vaik en ookkaan mitenkään luontaisesti lahjakas niissä ja joudun tekee aika paljon töitä sen oppimisen eteen, toisin kun joissain muissa aineissa. :-D

HEI KIINNOSTAISKO JOTAKUTA PITÄÄ VALMENNUKSIA NYT NOITA TULEVIA KISOJA AJATELLEN? Eveliina hahmon sais käyttöön. Ei tarvii kun tehdä tiivistetty pohja, jossa lukee pääpiirteissään mitä tehdään, ja kirjoittaa sitten kommentit maksujen jälkeen (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 16:47

Vaau, kympin, kyllä sun sit jotain täyty siellä oppia :-O

Ja jooooo, käyttäkää vaan rohkeasti Eveliinaa niin se ei oo aina Aleksi joka pitää tunteja! (Ite en uskalla tarttua tilaisuuteen koska en oikeasti tiedä ratsastuksesta tuon taivaallista :-DD)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 16:56

Uu, silleen huvittais, mutta mulla on nyt ihan hirveä koerupeama, joten en nyt uskalla ottaa mitään lisätehtävää /:

Kertokaapi mulle muutes onko vappuaatto lauantai 30. vai sunnuntai 1., näin vappuhulinoita ajatellen? :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 16:58

En tiiä :-o

NYT KAIKKI IHMISET SLOVARIIN!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 16:59

Tuolla ei tosiaan lue päivämäärää, mutta mulla on harmaa aavistus, että vappuaatto olis lauantaina :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 17:05

Niin mäkin aattelin, että olis lauantai, mutta halusin vaan varmistaa mitä mieltä muut olivat tosta, että ollaan suunnilleen samalla kartalla. Oletan nyt, että on lauantai.

//Edit: netti kertoikin, että vappuaatto on 30.4., ja vappupäivä 1.5. En oo kyllä ikinä sanonut vappupäiväksi :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 17:07

Joo vappuaatto on lauantai 30.4.
Mä oon parikertaa myöhästyny kaikista hulinoista ku ajattelin et vappuu juhlitaan sillon vappuna eli vappupäivänä, vaikka kaikki bileethän on just aattona, jotta voi sitten vapaapäivänä nukkuu pitkään xdd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 17:08

En oo ikinä ajatellut asiaa tolta kantilta :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Inari
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Inari


Viestien lukumäärä : 46
Join date : 08.11.2015
Ikä : 28
Hevonen : Bee

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 18:40

Kivaa taas uutta väkeä Hallavaan!

Huh meille on kasautunu ihan hirveitä tehtäviä tähän loppukevääks (esim. vielä kesken oleva 23-sivunen toiminnan analyysi...). Ne pitää olla tehtynä ja tentit läpi, että pääsee syksyllä harjotteluun. Ei paineita... Ja kakkosluokkalaiset on pelotellu sitä yhtä tenttiä, että monet ei oo useemman yrityksenkään jälkeen läpässy D:

Pakko olla hiljaiselolla vielä se kuukauden verran, josko sitä välillä ehtis täällä pyörähtään. Ja sori taas mun maksut tulee myöhässä:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 19:19

Valma kirjoitti:
Mitäh, Salli, varmaan sun koulussa voi opiskella japania, eikö sun koulu oo sairaan pieni :-O

Meillä on valinnaisena sellanen aine kun Kielet ja Kulttuurit "kieku" niin siellä opiskellaan pieninä jaksoina jotain kieltä. Tänä vuonna meillä oli mm. japani, saksa ja espanja. Ranska taitaa vielä olla mahdollinen mitä voitaisiin opiskella. Saadaan toivoa kieliä ja kulttuureita mitä käytäis läpi, vaikka meidän opettaja osaa vaan muutamia kieliä perus ruotsin ja englannin lisäksi:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 22:03

Oi vitsit, kylmägeeli on polvivammaisen paras kaveri <3
kadotin mun purtilon sitä ja nyt löysin sen taas, kaksi viikkoa jouduin kärsimään (ja "kyllä mä huomenna meen sit ostamaan sitä..." on oikein käypä selitys) :'D
Hihii, päivittelin Alanan esittelyä vähäsen, oikeastaan vaan nippelitieto- ja ulkonäköosiota, mutta silti.. se on hommannut tatuointeka ;')
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyTi 26 Huhti 2016, 22:14

Huii mitä sun polvelle? :-o
Pitääpä käyä lukasemas ;-)
//Mäkin päivitin nyt piiitkästä aikaa :"-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyKe 27 Huhti 2016, 00:32

Se meni joskus vuosia sit laskettelurinteessä, kun joku tuli suoraan päälle ja mä lensin voltilla alas, ja siitä sit silleen jalat vinoon, jolloin tolle kävi jotain kummallista... Tästä on siis kuus, ehkä seittemän vuotta aikaa, ja silti on on/off kipeä, ihan ilman syytä saattaa olla tosi hyvässä kunnossa tai sit älyttömän kipeä ja turvonnu :'D sit kun on kanssa vähän selkäongelmia, ja jos toi polvi on hirveän kipeä, niin kävelen hassusti, mikä johtaa toisen polven kipeytymiseen.. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyPe 29 Huhti 2016, 13:15

Nii mikä pätkä siitä Becan esittelystä piti laittaa pääsivuille?
(laitan suoraan tohon uuteen ulkoasuun, tota vanhaa ei tarvii päivittää..)
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyLa 30 Huhti 2016, 04:52

Heips! Aamu valkenee ja unohdin kokonaan käydä nukkumaan, mutta ompahan vappurientoja varten vuorokausirytmi kipattu päälaelleen. Tää oli alunperin Valman idea, mutta se taisi tulla oikeaan saumaan sillä Mikin paluu Hallavaan on kutitellut takaraivossa siitä lähtien kun se täältä lähti. Oon kyllä aika tosi innoissani!

Uudemmille siis tiedoksi, että Mikki on Hallavan ensimmäisiä hahmoja ja pyöri aktiivisesti mukana, kunnes lähti tauolle innostuksen lopahdettua, eikä ikinä palannutkaan. Kunnes tänään. Mikin takana muuan Rafaelia aikoinaan sätkytellyt hemmo, joka toimii myös uudemman Kukka-hahmon aivokapasiteettina. En ole haaremistani ylpeä, mutta jos se on ollut tapani Hallavassa roikkumiseen niin en kadu! Eihän täältä malta lähteä kokonaan milloinkaan ;-).

Nyt on kuitenkin Mikki palautettu elävien kirjoihin, eikä mitään ideaa millaisen draaman se paluullaan aiheuttaa, vai aiheuttaako ollenkaan. Siitä päätätte tietysti te uudet ja vanhat hallavalaiset, joten saatte rohkeasti sisällyttää Mikin tarinoihinne jos haluatte.

Yritän itsekin lueskella uusimpia ja vanhempia tarinoita ja uusia hahmoesittelyjä, jotta pääsen mahdollisimman pian kärryille missä Hallavassa mennään. Toistaiseksi Kukka on hiljaiselostaan huolimatta vielä kuvioissa, ja jos en parempaa ideaa keksi niin Mikki saattaa alkaa hoitamaan Mirriä. Mutta jos joku yksityinen kaipaa hoitajaa, niin Mikki voisi hyvinkin olla tarvitsemasi apukäsi! Saa siis sellaistakin pestiä ehdottaa.

Nyt yritän kesäyömäisestä aamuvaloisuudesta huolimatta saada unta puoleen päivään asti. (Hitsi kun on viikonloppu niin porukat saattaa patistaa ylös jo ennen aikojaan kun eivät ole karanneet töihin.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyLa 30 Huhti 2016, 08:24

No voisihan tuota Amia hoitaa. Se varmaan tasoittaisi sitä, että en hamstraisi itselleni niin paljoa töitä. Nytkin pitäisi tehdä kolme juttua täällä ja pari toisella tallilla. Eli jos kiinnostaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptyLa 30 Huhti 2016, 10:35

Uuu, uutta-vanhaa porukkaa! (8 Ei Mikkiä kiinnostais shetlanninponin hoitaminen? Mä pyörin nimittäin Becan lisäksi myös Eevalla, joten sillä ois yhä tarvetta Aavan hoitajalle.. (; No mutta anyway, Mirri kuulostais ehkä kuitenkin paremmalta vaihtoehdolta sille : D

Mutta mullakin ois hieman ilmoitusluontoista asiaa:
Eeva jää nyt vähän taka-alalle, mutta pyörii täällä kyllä samaan tapaan kuin ennenkin. Mulla on nyt vaan sen verran kiireitä etten pysty joka paikkaan repeämään.. Beccaan koitan kuitenkin vähän enemmän panostaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 14:35

En malta oottaa mitä tulee tapahtuun Mikin ja kaikkien vanhojen tyyppien välillä :-DD Nyt on niin paljon myös kaikkee muutakin päällä!!

Kävin taas piitkästä aikaa kirjoitteleen tarinaa johon koitin vähän koota Valman viimeaikaisimpia juttuja :-)

Mites ootte viettäneet vappua? Meitsi ainakin erityisen lihavalla tavalla, perjantaina vietettiin vappuaiheisia kekkereitä teoriaryhmän kanssa tyyppien lukukauden loppumisen kunniaksi, lauantaina kävin kavereillani Lahdessa simabileissä ja tänään grillattiin kotona vapun kunniaksi :"-D Hyvä etten nyt kieri portaita alas xD
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 18:32

Mä olen kanssa nyt viimeisen viikon aikana herkutellut ihan luvattoman paljon, kun oon kotona lintsaamassa lomailemassa, ja on tullu kavereiden kanssa yökyläiltyä ja katottua leffoja ja vappuiltua. Mietsi oli vappuna viihteellä valkonen lippis päässä (vesilinjalla tietysti), ja tuli meilläkin kotona grillattua. Ihanaa kun aurinko paistaa ja on kevät!

Btw, kirjotin nyt tarinan MDD:yyn joten nyt kun on isoin kivi tiputettu niin pääsee tääkin jantteri kunnolla alottamaan elämänsä hallavalaisena uudestaan :-). Tosin en oo vielä päättänyt mikä heppa hänen hoitoonsa pääsee, kiitos Nelli ja Becca/Eeva tajouksesta, mutta shettis on tosiaan ehkä hieman liian mini Mikin pitkille jaloille ja Amille kirjoittelet sen verran usein, että en usko sen vielä kaipaavan hoitajaa :-).

Pitäisi myös piirtää Mikille uusi avatar, mutta tiedoksi että hänellä on nykyään pieni mitätön punertava leukaparta ja leukaan ulottuvat hieman lainehtivat hiukset (jotka oikeastaan ovat oranssinpunaruskeat eivätkä näin tulipunaiset, jotenkin vaan aina piirsin niistä noin luonnottoman punaiset :-D)


Viimeinen muokkaaja, micci pvm Su 01 Toukokuu 2016, 19:28, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 19:17

Ahh ihanaa, olin ihan kyynelissä kun luin tota :'-)) (en heti viittinyt lukea kun oli vieraita :-D)
Parta, hui! Ja ekaks luin että lainehtivat viikset ja olin vielä järkyttyneempi :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 19:31

XD leukaan ulottuvat lainehtivat viikset XD kuolen!

no siis ihan sellanen olematon tupsu, ei hätää, ja saatan muuttaa mieleni hiustenkin suhteen kun rupeen piirtämään :-D Yritän vaan tässä kasvattaa Mikistä vähän aikuisemmanoloista (kyse on illuusiosta, älkää hämääntykö!)
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 19:36

Onks Aleksi muuten oikeasti 20-vuotta?? ei kai.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 19:37

Ei kun se takapiru :"-D Hahmo on jotain lähemmäs 30 kai...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 19:46

En voinu vastustaa kiusausta kirjoittaa lyhyttä vastauspätkää MDD:hen! Ah, hymyilen varmaan unissani tänä yönä n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 19:47

Juu, välillä hämää kun toiset laittaa tuohon profiilin asetuksiin hahmon iän ja jotkun oman ikänsä. Tajusin muuten että Kukalla ei ollut esittelyä uusimmassa Hahmojen esittelyt-topicissa. Huomasin myös että viimesin Kukan tarina oli joulukalenterin toisiksi viimosessa luukussa :-D. Kylläpä aika rientää... Ajattelin kuitenkin nyt aktivisoitua Kukkelinkin puolelta, jotenkin hirmuinen Hallava-innostus päällä! Ihanaa olla täällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 19:51

Mullakin ihan yhtäkkiä ja parasta että se tulee just nyt kun mulla on ensi viikko aika löysä :-))))
Kukkeli xD

Joskus hamassa tulevaisuudessa teen Mikin ja Valman suhteesta jonkun koonnin mihin pistän vanhoja tarinoita ja ropeja tms kun Valmalla ei oo ikinä ollu mitään muuta ihmissuhdetta jossa olis tapahtunu näin paljon :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 19:59

Luulenpa, että Mikin paluusta syntyy vaan sellanen Mikki-Valma-juttu, ja muu talliporukka on vähän ulkona kaikesta : DD Mut silti mahtavaa saada Mikki tänne (':
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 20:05

Heh, niin taitaa olla, kun juurikin Inka ja Salla, jotka olivat Mikille läheisimpiä eivät enää Hallavassa pyöri, samoin kuin muutama muu Mikkiin tutustunut hahmo. Nannalla ja Mikillä voisi olla toisilleen jotain sanottavaakin, mutta heidän suhteensa on itsellenikin hieman mysteeri. Oliko näillä joskus jotain kränää keskenään?

Oli muuten ihana kans toi päiväkirjamerkintä Valmalta. Mulla on menny koko päivä tarinaa kirjoittaessa ja sä vaan parissa minuutissa repäset tollasen tekstin... Vitsi kun musta tulis joskus nopeempi kirjottaja.. edes sillä uhalla että en hioisi tekstiä niin viimeisen päälle..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 20:05

Ei se varmaan oo semmosille hirveen erikoista jotka ei oo ollu ennen Mikin kaa samaan aikaan mutta musta tuntuu et Mikillä ja Nannalla on jotain selvittämättä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 20:08

Haha, Kucci, kyl se onnistuu kun saa jostain semmosen inspiksen että on vaan pakko ;-D
Yleensä mulla menee kans sairaan pitkään kirjottaa jos ei oo tarina valmiiks sanalleen mielessä.

Micci + Kukka = Kucci
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 EmptySu 01 Toukokuu 2016, 20:08

Mikin ja Valman välejä on kuitenkin aika hauskaa seurata sivusta.. :3 En malta oottaa mitä tosta vielä kehkeytyy! (8

//Kucci??? xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 7 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #7
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 18Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 18  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: