Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tämä on virtuaalitalli

PääsivuPalaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Palaute hoitomerkinnöistä

Siirry alas 
+48
Oscar.
Ruusu
Valma
Becca
Nelli
Eeva
Maia
Ellen.
Aleksi
Sini
Eevi-Sofia
Senni
Floora
Inari
Essi
Kics
Jerry.
Janelle
Jazz
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Niina
Wili
Alana
Reetta
Rafael
Viivi
Miro
Inka
Maikki
Max
Salli
Topias
Katri
Veera A.
Tonttuli
Tiitu
Jasperii
Roosa
Lotta
Miranda
Salla
Sussu
Narnia
Nanna
Admin
52 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Tonttuli
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Tonttuli

Viestien lukumäärä : 42
Hevonen : Petteri Punakuono

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyPe 20 Joulu 2013, 17:18

Hyvää työtä lapsukaiset. Teitä odottaa illalla ihana sekasorto, sillä muutamat henkilöt eivät ole vielä totelleet käskyjäni ;-) Kukaan ei ole turvassa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

Viestien lukumäärä : 252
Hevonen : Snezana

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyPe 20 Joulu 2013, 17:38

Hah Tonttulipa on salamyhkäinen. Onneksi mä olen säästynyt hänen tempuiltaan.
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

Viestien lukumäärä : 720
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyTi 24 Joulu 2013, 01:20

Voi Pekkaseni! Hyvää työtä. Ei kaduta ainakaan ihan vielä (; tosi hyvin oot ottanu muita mukaan ja kuvailet hyvin ja aidosti kaikkien käyttäytymistä. Awesome. Jos sanoisin että vähän vielä enemmän sielukkuutta Mikin olemukseen, ni voi olla että tulee seikspierirunoja seuraavaks, joten sovitaan että toi oli moitteeton suoritus. Hyvä Pekka (;
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyTi 24 Joulu 2013, 01:31

Kiva jos tykkäsit :3 Joo, yritetään sit seuraavissa tarinoissa (:

Mä oon aidosti yllättynyt kuinka taitavaa porukkaa täällä on, kirjotustyylit ja kaikki ihan hämmästyttää c;

Viimeinen muokkaaja, Becca pvm Ma 20 Tammi 2014, 00:28, muokattu 1 kertaa
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyKe 25 Joulu 2013, 14:21

Maikin piirustukset on tosi hienoja! (: Asta näyttää joka kuvassa tosi söpöltä :3
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

Viestien lukumäärä : 732
Ikä : 22
Hevonen : Asta

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyKe 25 Joulu 2013, 14:24

Tänkkey, Micci mä aina unohan kommentoida sun tarinoita, mut kaikki muut tekee sen mun puolesta :d
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyKe 25 Joulu 2013, 19:16

Oon tykännyt nyt hirveesti teidän tarinoista. Mainiota työtä! Becca, Jasperi, Valma ja Micci esimerkiksi olivat kirjoittaneet todella mielenkiintoisesti. Ja Tonttulin teksteistä olen myös nauttinut suuresti. Tykkäsin kovin myös Maikin piirroksista.
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyKe 25 Joulu 2013, 22:02

kiitosta (:
Valman tarina on kans tosi ihana! vaikka vähän nopeeta tekstiä ja lyhyitä lauseita, mutta silti sitä on jotenkin tosi ihana lukea

// Valma: Mää kyllä aattelin että se olis niiku siinä se tarina XD okei.. voin kirjottaa valma-osuuden jos sä vaadit.. (;

Viimeinen muokkaaja, micci pvm To 26 Joulu 2013, 15:41, muokattu 1 kertaa
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

Viestien lukumäärä : 3544
Ikä : 25
Hevonen : Dunja

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyTo 26 Joulu 2013, 11:13

Sry, mun IRL-ongelmat heijastuu kirjottamiseenkin:(
Mä oikein päivystän, että koska sä kirjoitat sun joulutarinan loppuun:D Paineita, paineita...
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyTo 26 Joulu 2013, 18:50

Hei, päivystin koko päivän, ja se kyllä kannattiXD Mikki, this was the best everXDDD Ajattelin aluks, että Valmalla olis koira, mutta ei se mitää, ratkasit senkin ongelman:D
Ihan sikaihana tarina:)
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyTo 26 Joulu 2013, 18:52

You haven't told me D: Mut kiva ku tykkäät :3

ÄWWäääww, supertruper-söpö toi sun kirjottama MDD-merkintä! aiminlaav <3 tosi söpöä :3
ps. mulla on tähti taivaalla. se on otavan yläpuolella sellasen himmeemmän tähden vieressä, ja se himmee tähti on mun kaverin (: hää anto mulle sen tähden joskus kauan aikaa sitten, mut tästä lähtien myös sä tuut siitä tähestä mieleen c: aws.

Ja sit hei kans noi joulumaastotarinat on kivoja (: tyksin erityisesti Veeran tarinasta! Piirrustukset oli kans söpöjä :3

Viimeinen muokkaaja, micci pvm Pe 27 Joulu 2013, 12:17, muokattu 1 kertaa
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 01:01

Kaikkien merkinnät on ollu tosi panostettuja, ihan yllätti kun vertaa moniin muihin v-talleihin - täällä porukka on tosi hyvin menossa mukana ja kaikki on älyttömän lahjakkaita niin piirtämisessä kuin kirjottamisessa.
Valma, Mikki, Maikki, Veera, Inka... on erityisesti pistäny silmään, vau (:

Viimeinen muokkaaja, Becca pvm Ma 30 Joulu 2013, 14:06, muokattu 1 kertaa
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 14:09

Mun on pakko sanoo, että rakastuin noihin teidän joulutarinoihin:) Ja tottakai etenkin Mikin<3
Jos joku nyt sanoo tätä perseennuolemiseks, niin valmistautuu saamaan mun vihat niskoilleen. En halua pilata kenenkään päivää. Piste. Aamen.
PS. XD
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

Viestien lukumäärä : 1933

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 15:02

Voi pientä Maikkia, Aleksin tekis hirveesti vaan mieli rynnätä sinne Maikin luo ja halata tätä ja sanoa, että kaikki on okei )): rupeen kohta itkemään täällä ruudun takana

Miun huulille jäi kestohymy kun luin ton Mikin jouluaattotarinan ((:
Ja Valma on taas piirtäny supersuloisen kuvan jolumaastoon lähdöstä! Mie niin tykkään siun piirroksista ((:
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 16:08

Kiitosta (:

Mutta samaa mieltä Aleksin kanssa, tekis niin mieli tulla lohduttelemaan pikku Maikkia ja tarjoomaan suklaata :l

Ja Valman piirrustus on hieno, niiku aina! (:
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyPe 27 Joulu 2013, 16:15

Älkää ny, se on vaan Maikki, no joo kiitosta, Valmaa sun piirustus ;* Mut siis Maikkihan ei oo mitenkään mun lainen ihminen et tää on jännää ku roolaan niiku aivan toisellaisella ihmisellä :d
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyLa 28 Joulu 2013, 14:05

Jeii, kiitoos:D
Maikki, mulla tulee melkein aina tippa linssiin, kun luen sun tarinoita<3
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

Viestien lukumäärä : 908
Hevonen : Rana♥

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyLa 28 Joulu 2013, 14:20

Valman piirrokset on kyllä mahtavia :-)
Ja Aleksin tarina Halin varsomisesta, mä keskettelin sitä jännitystä käsin ja sun kaa stressasin hirveesti että kai menee varmasti hyvin!
Ja Mikin tarina oli kans hyvä, kuten aina. Orava on tosi valloittava persoona :-D
Ja Maikin tarina... mulle tulee niistä pala kurkkuun, joskus tippa linssiin kans... miten oonki onnistunut pilaamaan Inkan ja tekemään siitä semmosen uuden pienen reippaan Inkan... njaa.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyMa 30 Joulu 2013, 14:02

Mikin uusin tarina piti lukee oikein kahteen kertaan, kirjotit niin sujuvasti ja kuvailevasti kuten aina (: Ja onnistuit tekeen Pekasta semmosen persoonan kuten alunperinkin ajattelin :>
Hymy huulilla luin Halin varsomistarinan, tykkään kauheesti Aleksin tyylistä!
Maikin tarinat on aina yhtä ihania, ja Valman piirrustukset tosi tunnelmallisia :-)
+ Veeran uusin kuva, sulla on anatomiat hallussa (:
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyMa 06 Tammi 2014, 15:24

Oon lukenut kaikki tarinat kaikilta, ja musta kaikki on tosi hyviä (: Nyt muistan parhaiten kuitenkin Aleksin tarinat Lokista (ihana nimi, äww, Thor&Loki OMG!! where's Thor!!), ja sitten samalla pettämättömällä laadulla kirjoitetut Valman tarinat <3<3 Ja Maikin kisapiirustus on tosi hieno! Samoin Valman (:

Jees, ja sitten myös Sallan tarina oli tosi kiva! (: Olin jo unohtanu kuinka hyvin kirjotat (:

thänks, Salla <3

Viimeinen muokkaaja, micci pvm Ma 06 Tammi 2014, 16:17, muokattu 1 kertaa
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyMa 06 Tammi 2014, 15:29

Ihana toi Mikin piirros Pekasta <3 Oot ihan älyttömän taitava. Mä, piirrostaidoton, en voi kuin katsoa kateellisena.
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyPe 17 Tammi 2014, 16:15

Tykkäsin tosi paljon Valman uusimmasta tarinasta ja Maikinkin HM:n alku oli kiva. Molemmat oli ottanut kivasti uusia hoitajia mukaan tarinouhinsa (:

Becan kirjottama tarina oli mainiota iltalukemista. Kirjotat sujuvasti ja virheettömästi hyvällä flowlla. Tylsiä kohtia ei ollut, dialogia oli juuri sopivasti ja hymynkin sait huulilleni useaan otteeseen. Erityisesti tykkäsin siitä, että olit ottanut luontevasti monia muita tallilaisia mukaan ja tietysti myös heidän innostamisestaan putsaamaan varusteita (;

Viimeinen muokkaaja, Aleksi & Alexa pvm Ma 20 Tammi 2014, 21:18, muokattu 1 kertaa
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyMa 20 Tammi 2014, 20:59

Elinin ensimmäinen hoitotarina oli tosi hyvä. Siula on selkeesti sanavalinnat hallussa ja hymyilinkin niille useaan otteeseen. Kirjotat sujuvasti hyvällä kielellä ja mä ja sä -tyyli tuo tekstiin rentoutta mitä ei täydellisellä kirjakielellä usein saavuteta. (:
Oli ihana lukea vähän siun tuntemuksista hoitajaksi ryhtymisestä. Tykkäsin myös siitä mimmoseksi Aleksin kuvasit, varsinki tuo "se varmaan popittaa musiikkia kuulokkeet korvilla" oli tosi mahtava. En ollutkaan aikasemmin ite ajatellut Aleksin olevan kauheen musiikki-ihminen, mutta sehän sopii miun hahmolle kun nenä päähän : D

Becca jatkaa samalla mahtavalla kirjotustyylillään toisessakin hoitomerkinnässään. Siunkin tarinasta löytyy tosi paljon huvittavia sanankäänteitä ja humoristisia tilanteita. Aleksi vaikutti siun tarinassa just oikeanlaiselta "rennolta orjapiiskurilta", jos näin voi sanoa : D
Tykkäsin myös tosta kolmenkopla girl power -jutusta mikä siun tarinasta välitty. Hoiditte hienosti tallihommat yhdessä. (:
Kuvailit myös Ranaa just semmoseks, minkälaiseks mie hänet oon aatellu, tosin Inkahan sen tietää parhaiten. (;
Ja hei, ei haittaa vaikka tarina jäiskin tuohon, teitte kumminkin niin paljon ihan yleisiä tallihommia että nekin lasketaan Cellen hoitamiseksi. Puhdas karsina ja rehut nenän edessähän kuuluu jokaisen hevosen perustarpeisiin (:

Sallin ensimmäinen hoitomerkintä oli oikein kiva. Kirjotat sujuvasti ja suhteellisen virheettömästi. Voisit kuitenkin aina oikolukea kerran tekstisit niin niiltä muutamiltakin virheiltä säästyttäisiin (;
Odotan innolla seuraavaa hoitotarinaasi ja siun ja Darlin seuraavia yhteisiä hoitohetkiä (:
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyMa 20 Tammi 2014, 21:31

Pekalle tosiaan kiitoksia minunkin puolestani, Rana on hankala ujuttaa tarinaan mutta sä hoidit homman kotiin kuin vanha tekijä, oli kiva tarina myös muutenkin :-)

Myös kaikkien uusien hoitajien tarinat ovat ihania, nyt täytyy potkasta siskoa vähän eteenpäin, että senkin tuotoksia pääsisitte tutkimaan.
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyKe 22 Tammi 2014, 21:50

Ihania tarinoita kaikilla!
Sallin ensimmäinen hoitotarina oli mukava ja kiva
Beccan tarinoita rrakastan <3

eikö kukaan oo huomannu mun tarinaa D: Ois kiva kuulla parannusehdotuksia jos on huonoa tekstiä..
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyKe 22 Tammi 2014, 21:56

Se oli Salla hyvä tarina, siun tarinat on aina hyviä : D
Ittestäni ois ehkä kiinnostavampaa lukea Hallavan tapahtumista, ni pystyy luomaan helpommin mielikuvia ja aihe tulee muutenkin "lähemmäs" itseä. Toki se on snezanan päikky, niin saat kirjottaa mistä haluat! ((:
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyLa 15 Helmi 2014, 10:19

Inkan viimesin tarina on ihanan onnellinen ja vapauttava :-). Kiva tietää että Inka on nyt terve! On myös mukava lukea kun otat muita tallilaisia tarinaasi :-)
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyPe 07 Maalis 2014, 12:03

Tykkäsin Elsun ekasta tarinasta tosi paljon. Kirjotat selkeesti ja hyvällä rytmillä, eikä kirjotusvirheitä pahemmin pistänyt silmään. Oli kiva huomata pikku yksityiskohtia, mitkä osoitti että oot kunnolla tutustunut sivuihin (:
Ootan innolla seuraavaa tarinaa (:

Sallan ajatuksenvirtaa oli mukava lukea uusimmassa hoitomerkinnässä. En malta oottaa, että Hallavaan tulee taas uus varsa! (:

Aww, Maikin tarinat vaan saa aina hymyilemään. Siun kirjotusvirheetkään ja ei-niin-oikeinkirjotetut lauseetkaan ei enää häiritse, vaan ne on oikeestaan aika hellyyttäviä :3

Hymyilin koko Inkan tarinan läpi, jotenkin siitä vaan paisto niin kovasti onnellisuus (:
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyPe 07 Maalis 2014, 21:48

Voi kiitos, oishan se kuulkaas tylsää jos ei olis tallilla kavereita.

Elsulle ja Sallalle pisteet taskuun uusista hoitomerkinnöistä, oli oikein kivaa luettavaa ja teillä on omalaatuiset kirjoitustyylit. :-)
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyLa 05 Huhti 2014, 22:05

Valmaa sun tarina oli perfekto <3 tätä oon odottanut, ainut mitä olisin halunnut kuulla et oliko sulla kutimet mukana?
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptySu 27 Heinä 2014, 09:28

Tykkäsin Katrin ekasta hoitomerkinnästä. Pinokkiosta maalautu heti mielenkiintonen kuva <:

Sallan kirjotustyyli on tosi "ammattimaista" jos näin voi sanoo. Ihan ku lukis jotain hevoskirjaa, ja sen takia sun tekstejä on niin vaivaton ja mukava lukea. Odottelen jatkoa. :3

Pst. Ihan tälleen kaikille tiedoks et jatkot ois kiva saada uuteen viestiin eikä muokkaamalla vanhaan ni sitten muistaa ainakin varmasti käydä lukemassa (;

Maikin eka tarina Rassen päikkyyn oli myös kiva. Olit selkeesti keskittyny kirjoittamiseen ja se näky hyvissä lauseenrakenteissa ja vähäsissä virheissä. Jatka tolleen d; En myöskään malta oottaa mitä vilinää ja melskettä te tuotte Rassen kanssa Hallavaan! <:

Inkan tarinassa oli jotenkin haikee fiilis, kun Rana lähti ja muutenkin muisteltiin vähän menneitä. Mutta onneks me saatiin ihana Sissi tilalle! Tykkäsin lukea sun tarinaa enkä malta odottaa seuraavia! (:
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptySu 27 Heinä 2014, 12:35

Katrin merkintä Pinokkion hoitokirjaan oli tosi ihana, ja tykkään herrasta persoonana tosi paljon! Sallalta tulee taas aina taattua laatua, ja sun ja Snezin seikkailuja on aina yhtä ihana lukea, tekstiä on kuten Aleksi sanoikin vaivaton lukea. Maikin uusi tarina... niin, se vie mennessään, jos ei muuta :-D

Vaadin kaikilta lisää! >8D Älkää lopettako tarinoiden kirjoittelua, kun te ootte siinä oikeasti lahjakkaita!
Sissin päikkymerkintä nyt vähän lössähti haikeaksi, vaikka eihän se Rana mihinkään ole sen erityisemmin lähdössä. Semmonen Inka kai sitten vaan on. Ties vaikka pamauttaisin Ranan paksuksi siellä laitumella, ellei se lähde ylläpitoon...
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptySu 27 Heinä 2014, 14:21

Katrin 2hm oli ihan mukava ja kuva oli tosi hieno! :3

Maikin tarina Astan päikyssä oli tosi suloinen, kiva että Asta sai vähän viilennystä kuumana kesäpäivänä <:
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyMa 28 Heinä 2014, 22:15

Nathanielin ensimmäinen oli mun mieleen, pidän sun kirjoitustyylistä [makes me think... u.u]. Tuli oikein hymy huulille, kun Inka oli noin suuri[ko] osa tarinaasi :-) Vähän yllätyin tyttöseni rohkeudesta, nähtävästi pitkäaikainen hallavalaisuus tekee ihmeitä! Tervetuloa siis. Maikin tarina Astan päiväkirjaan oli tosi mahti kanssa, ja sainkin siitä vähän ideaa omaan tarinaani... kiitos siis. Tarina on perus Maikkia, eli taatusti mukavaa luettavaa, joka kannustaa lukaisemaan uudestaan!
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyMa 28 Heinä 2014, 22:48

Kaikilta ketkä on viime aikoina kirjotellu jotain niin kaikki kirjoitukset on ollu tosi mukavaa luettavaa erityisesti Maikin artsykirjoitus sai mussa inspin päälle ja kuka tietää mitä tapahtuu
Katri
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Katri

Viestien lukumäärä : 35
Hevonen : Bad Boy Pinocchio

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyMa 28 Heinä 2014, 23:47

Nathanielin ensimmäinen tarina oli todella kivaa luettavaa Todella selkeästi kirjoitettu ja hauska kirjoitustyyli! Kaikkien muidenkin merkinnät on ollut todella kivoja.
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias

Viestien lukumäärä : 220
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyTi 29 Heinä 2014, 02:33

Todella hauska ja hauskasti kerrottu tarina Inkalta! :-) Ainut miinuspuoli oli se, etten ihan kokoaikaa meinannut pysyä perässä kun kaikkea sattui ja tapahtui :-D Mutta hauskaa näytti olevan!!
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyTi 29 Heinä 2014, 10:57

Naten 1HM oli tosi hieno ja hyvin kirjoitettu. Olit selkeestiottanu selvää tallin tavoista, kun osasit ne tolleen inkan kautta itsellesi esitellä. Kiva tarina (:

Inkan uusin oli hulvatonta luettavaa. Tuli just sellanen iloinen kesäpäiväfiilis. Tykkään sunkin kirjotuksista ihan mielettömästi (:
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyTi 29 Heinä 2014, 22:33

Katrin 3HM oli lepposaa luettavaa, samoin Nathanin 2HM mikä oli hyvin synkassa Katrin tarinan kanssa (:
Lisää lisää molemmilta ja kaikilta muiltakin! (:
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyLa 02 Elo 2014, 11:48

Kuolen ku Seera kirjottaa niiiin hulvattoman hyvin, ootan jo ihan innoissani, millon leväpää kirjottaa talleilusta 8-)

Katrin idea leiripäiväkirjasta oli ihan mahtava ja Sallikin toteuttaa sen hienosti. Tykkäsin myös Inkan sims-sarjiksesta! :-D

Luin kanssa Sallan tarinaa eteenpäin siitä mihin olin viimeksi jäänyt. Haluaisin vaan lukea tota tarinaa lisää ja lisää... Taidat tahallas kiduttaa meitä?! ;D No joo, mut musta on mahtavaa että kaikkien tarinoissa vilisee niin paljon muitakin Hallavalaisia, ihmisistä on jotenki mielenkiintosempaa lukea ku pelkistä hevosista d;
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyTo 23 Loka 2014, 21:41

Valma ihan sika hyvä merkintä! Ainut miinus oli Maikin kohdalla että sen perhe ei yritä luopua Rassesta, vaan kun tiukat kotiintuloajat vievät sen vanhat ajat, mutmut ei sillä niin väliä Tuo selkisti hyvin näitä juttuja paitsi yhtä.. kuka himputti on opena?
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli

Viestien lukumäärä : 714
Ikä : 23
Hevonen : Minca

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyTo 23 Loka 2014, 21:57

Noo laitoin pulinaan sen mun arvostelun, mutta mä kyllä tykkään Valman uusimmasta merkinästä
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyPe 24 Loka 2014, 08:44

Kiitosta, Salli ja Maikki n__n
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptySu 26 Loka 2014, 09:12

Lueskelin pitkästä aikaa hoitotarinoita ja oi että tulin hyvälle tuulelle. Olin ihan unohtanu miten mukavaa on lukee tallin tapahtumista. Kiitos Salli, Valma, Maikki ja Salla, kaikkien tarinat oli ihania!

(taidan yrittää vääkertää ite jonkinnäkösen kokoovan kirjotuksen tallipäivikseen, että tallin nykynen tilanne aukeis vähän paremmin : D )
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptySu 26 Loka 2014, 15:47

Voih.. Inka tarina oli sydäntäraastava, toivottavasti Sissi paranisi! ! Mukavaa kuitenkin, että Raja palaa takaisin Hallavaan!

Yäääh. .. rupesin melkein pillittämään ku luin tota Valman Diary merkintää :<
Ihanasti kirjoitettu taas kerran <3
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptySu 26 Loka 2014, 20:01

Kiitosta n__n
Inka, sika ihanasti kirjoitettu. Tarina herätti voimakkaasti myötäelämään Inkan tunteita:')
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max

Viestien lukumäärä : 546
Hevonen : Loki & Hali

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyMa 27 Loka 2014, 16:45

Hoho, Raffen eka kirjotus oli ihan mainiota luettavaa. En malta oottaa kuka sieltä oven raosta putkahtaa ja mimmosia kohtaamisia on luvassa : D
Kirjota äkkiä lisää!
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyMa 27 Loka 2014, 17:02

Se pitää meitä tahallaan jännityksessä... Hopi hopi, Raffe!
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyMa 27 Loka 2014, 18:12

Raffen tarinan jälkeen jäi niin maltamattoman fiilis! Hyvä tarina!
Valma sä et tajuu kuinka iloseks teki kun mä pääsiin seikkailuun mukaan ja juuri Maikkimaisesti! Ja toi tarina oli jotenkin tosi simmonen oikeasti eläydyttävä mä pääsin hyvin mukaan ja niin se oli tosi hyvä!
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 EmptyMa 27 Loka 2014, 18:13

Valma ja Al- Max, kiitos <3

Valman uusin tarina oli tosi kiva, katse kohti tulevaisuutta :-) Rana tuli tosiaan tänään eli maanantai-iltana, mutta en ehtinyt tarinoida tänään, huomenna kirjoittelen enemmän. Nyt kyllä meni ohi aiheen, mutta. Joo, hyvä tarina!
Ja Rafaelilta taas tavallista laatua, en malta odottaa jatkoa, elä kiduta meitä! ;-)
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 3 Empty

Palaute hoitomerkinnöistä
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Tallitupa-
Siirry: