Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPalaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Palaute hoitomerkinnöistä

Siirry alas 
+48
Oscar.
Ruusu
Valma
Becca
Nelli
Eeva
Maia
Ellen.
Aleksi
Sini
Eevi-Sofia
Senni
Floora
Inari
Essi
Kics
Jerry.
Janelle
Jazz
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Niina
Wili
Alana
Reetta
Rafael
Viivi
Miro
Inka
Maikki
Max
Salli
Topias
Katri
Veera A.
Tonttuli
Tiitu
Jasperii
Roosa
Lotta
Miranda
Salla
Sussu
Narnia
Nanna
Admin
52 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyMa 27 Loka 2014, 21:10

Tulin älyttömän hyvälle tuulelle Inkan uusimmasta tarinasta. Se oli jotenkin vaan niin täynnä intoa ja odotusta ja jälleennäkemisen riemua :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyMa 27 Loka 2014, 22:17

Voi Raffeli... nyt mä haluun Taffelin Raffeleita... :-D Mutta, IHANA avaus, haluunlisää! Kiva tarina, tää sun uus hahmo on jotenki niin elämänilosen rento että oikein ilahduttaa. Ja naureskelinkin parissa kohdassa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyMa 27 Loka 2014, 22:26

Jep, oon lukenu kaikki uudet tarinat ja ne on ollu parempia ku muistin :3. Valman tarinat tietty sydäntäraastavia, samoin toinen Inkan tarinoista, mutta nyt tää uudempi oli ihanan iloinen ja veikeä. Ja tottakai sitä oli huikea lukea kun on itekkin juonessa mukana ;D. Just huvin oot kuvannu Raffea, ei mitään ristiriitoja tms, vaan just sopivasti epävarmuutta, rentoutta ja huumoria.
Ajattelinki että jätkä on aluksi vähän epävarma varovainen, mutta kyllä siitä ihan rento tyyppi lopulta paljastuu (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTi 28 Loka 2014, 13:34

Hotellin naapurit tulee varmaan kohta ovelle. Mä sain yllinkyllin nauraa Raffen uuessa tarinassa "mikä tota vaivaa" hajosin täysin. Mut siis aivan kymppi tarina!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTi 28 Loka 2014, 16:02

Okei, tuntuu, että tuolla on nyt kamalasti tarinoita, mitä en oo kommentoinut, joten täältä pesee, kaikki yhdessä kasassa.

Salli: Hauska tarina, joka sisälsi sopivassa suhteessa ajatuksia ja toimintaa. Aikamuoto siellä tosiaan vaihtuu häiritsevästi pariin kertaan, ja voisit rohkeasti ottaa Hallavan porukkaa mukaan tarinoihin.
Salla: Tää tarina oli juuri sellainen kun pitää olla. Lämmin ja täynnä ajatuksia. Tykkään tosi paljon sun tavasta käyttää sanoja.
Inka: Ihana tarina täynnä valoa ja jälleennäkemisen riemua. Inkan tunteen välittyy tekstistä lukijalle tosi hyvin.
Rafael: Säkin käytät ihanasti sanoja ja vertauksia. Ilahduin erityisesti siitä, miten kivasti ja osuvasti kuvasit Maikkia tarinassa. Tältä sen kuuluu näyttää:)
Maikki: (diarysta) Mun mielestä olet kehittynyt tosi paljon kirjoittajana, näin sitä pitää! Tarina oli mukavan lyhyt, sisälsi sopivassa suhteessa ajattelua ja puhetta, ja oli selkeä lukea.

Kaikissa oli yksi yhteinen piirre: niitä lukiessa hymyilytti:)
Siinä se kai oli, jäikö jotain vielä kommentoimatta? n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTi 28 Loka 2014, 17:37

Tykkäsin ihan hirveesti Miron 3. episodista! Olin ihan unohtanu miten paljon nautin tosta sun kirjotustyylistä, rennon puhekielinen, muttei silti yhtään häiritsevästi (: Ja vitsi mulle tuli ikävä viime syksyä/talvea ja hetken jopa kävi mielessä jospa kaivaisin nannan jostain bittiavarudesta esiin... mutta ehkä en kuitenkaan : D

spoilasitko nyt ittes tai jotain :''D -Rafu
Takaisin alkuun Siirry alas
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 26.11.2013
Ikä : 27

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTi 28 Loka 2014, 17:38

Se olis kieltämättä ihan kiva... :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTi 28 Loka 2014, 17:39

Kattoo nyt... On nyt niin innoissani Maxista etten ainakaan ihan heti (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTi 28 Loka 2014, 19:55

Äwww Miron tarina oli kyllä miellyttävää luettavaa. Hymy on ihan korvissa koko ajan :3. Miro on niin hauska persoona, ja tarina luo niin selkeät mielikuvat että naurattaa:D

Maxin tarina oli kanssa laadukas kuten aina. Puppe on niiiin söpö nimi hei!:D en malta oottaa että Maxkin pääsee sisälle hallavan porukkaan, että persoonallisuus tulisi paremmin näkyville (:

//

Maxin Loki-tarina oli kivaa luettavaa jälleen. Kivaa olla tallimestari ku pääsee kaikkien tarinoihin xD Jee!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyKe 29 Loka 2014, 15:15

Jassoo, Max, mitä on jäänyt kertomatta? Miten en oo tajunnu:D
Tykkäsin sun molemmista uusista kirjoituksista. Aina se lämmittää yhtä paljon sydäntä, kun saa hahmonsa mukaan jonkun tarinaan:') Niinku Valmakin, rakastuin heti Puppeen<3 Musta Max on kanssa supersiisti heppu. Ja kuva oli perfect:)

// "Niinku Valmakin"? Wtf, sä oot Valma :'D Nojoo tajusin lol  -Rafu
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyLa 08 Marras 2014, 09:49

Aaahahaaaa, en voi olla nauramatta! Mut siis tää on just sellanen reaktio mitä oletinkin ku tein tän hahmon, ei siis kannata nolostua! Mut Tiia-Iina, mun tän hetkinen hahmo Max on tyttö!! : D
Nyt se hahmo mikä sun tarinassa pyörii on tosi paljon sellanen ku Aleksi on, mikä on iha ymmärrettävää koska sellasena mä (Maxin hahmon takana) oon täällä forkalla nyt pyörinyt. Mutta siis URL tallin pääjehu on Aleksi, joka on nyt lomalla. URL tallista on tällä hetkellä vastuussa Celia, Rafael ja Max kaikki samanarvoisesti. IRL periaatteessa pääjehuna oon mä (henkilö Maxin ja Aleksin takana) mutta tallista huolehtii adminien joukkio. Okei?
Ja niin, kannattaa aina käydä lukemassa hahmojen esittelyt ennen kun ottaa niitä tarinoihin mukaan. Maxhan on siis oikeasti aika hiljainen, vaikkakin iloinen tyyppi. Ja vielä aika epävarma roolistaan ratsastuksenopettajana koska alotti vasta. :>
Mutta joo, kuten sanoin ei hätää : D

Nyt siis sun tarinaan: Tykkäsin tosi paljon sun kirjotustyylistä ja puhekielisyys vuotosanoissa toimi. Oli kiva lukea alussa vähän Tiia-Iinan elämästä tallin ulkopuolella. Oli myös mahtavaa että olit ottanu tallin henkilöitä laajasti mukaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyLa 08 Marras 2014, 11:05

Vitsit, kyl tiesin sen et oot tyttö mut jotenki sekotut aina Aleksiin : D Ja joo, just kävin lukemassa esittelyt et huomasinkin että missä ois voinu olla parannettavaa : D Nyt muakin naurattaa! :' D Tiesin koko aikaa et oot tyttö mut oot pyöriny tääl nii paljo et sekotut Aleksiin : D Mut joo, seuraavalla kerralla yritän työntää sen mun paksuun kalloon :' 3
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyLa 08 Marras 2014, 16:33

Voi Inka! Mun sydän oikein hyppi kurkussa kun luin sun tarinaa. Sun pitääkyllä saada siihen poniin jotain rotia! O:

Valman tarina oli taas tosi ihana, vaikkakin vähän surumielinen. Sun tarina oli tosi ajassa kiinni, eli ku siinä viitattiin tän päivän ratsastustuntiin ja ku viki tuli ja kaikkee tämmöstä kivaa. Tykkäsin siitä toosi paljon :>

Äääh, Salla! Jotenkin mun kaikki myötätunnot on sun puolella, mutta Salla on kyllä niin äärettömän vaikea persoona! Toivottavasti hommat alkaa kuitenkin luistaa sun hahmos sosiaalisessa elämässä.. Btw. Laitetaan Kettu varmaan omaan karsinaan? Vaikka Halin viereen karsinaan 18? Snezana saa pysyä siinä missä on nytkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyLa 08 Marras 2014, 21:46

Ääääähhh... Maikkiiiii... et sä voi lopettaa Astan hoitoa! Hallava menee ihan päälaelleen ja sekasin. Maailmankirjat pitää kirjottaa udestaan. Voi ei. Sun tarina oli kamalinta ja kauneinta mitö oon hetkeen lukenu :'( Rupeen itkemään..
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyLa 08 Marras 2014, 21:51

Kiitos mut ei kiitos. En itsekkään ole varma oikein vielä. Voi olla että jos mä nyt pidän tässä hahmona taukoa ja sit keksin miten Maikki palaa takas Astan luo. Ei tarvi tehä hoitajahakuja uudestaan. Kyl mä voin viel Astan pitää, ei se tunnu oikeelta viel jättää sitä mut silleen itse virtuuaalisesti Maikki pitää tms toivottavasti ymmärsit? Alussa oikeasti ajattelin lopettaa mut nyt en sit enää tiiä ;/ mut jos toi ylempi onnistuu niin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyLa 08 Marras 2014, 21:52

Okei, elikkä sun hahmos lopettaa joksikin aikaa ja IRL sä jäät vaan tauolle? Lähteeks Rasse?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyLa 08 Marras 2014, 22:15

Mjoo, Salla on ny vähä tommonen erillainen persoona. Mut joo, laitetaan Kettu sinne.

Tiia-Iinan tarina oli kiva, mukavaa luettavaa kokonaisuudessaan Pakko muuten kysyy, oliks se blondi tyttö siinä lopussa Salla :D? Toivottavasti mun hahmosta ei kuitenkaan ihan NOIN kamalaa kuvaa oo muodostunu D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyLa 08 Marras 2014, 22:16

Tykkäsin taas Tiia-Iinan hoitotarinasta, sitä oli ilo lukea :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyLa 08 Marras 2014, 22:39

Ehkä mä en osaa itkeä jotai, mut mulla ei vaan väänny ykskään lihas niin että itkettäis. Maikin tarina oli kumminkin tosi kaunis mutta onneks et kokonaan lopeta, vasn nyt ainaskin Rasse pysyy (?) :-)

Sallan tarina oli hyvä. En tiedä oliko se vähän liioiteltu koska yleensähän tuo on tosi vapautunut, mut ehkä se oli toi entinen porukka kun oli tunnelma tiiviimpi. Joka tapauksessa mun mielestä Kettu on kiva lisä tarinoissa, en tiedä vaan mitä siitä ajatella kun en mitää mielikuviakaan osaa vielä muodostaa. Tykkäsin tosta alusta, tuli tuttu tunne kun meidänkin tallilla aina hoitoponin karsinassa kuulen tollasii keskustelui!

Tiia-Iinan tarina oli myös kiva, uusista tyypeistä sä vaikutat just tosi ahkeralta ja innokkaalta! Ootki jo tutustunu aika moneen, toivottavasti Sallaan myös. Odotan innolla mitä seikkailuja sun hahmolle kertyy!

No niin. Valman tarinat on aina ihania. Katse tulevaisuuteen kummiski, siellä se valo siintää! Taattua Valma-laatua, kirjotat a) hyvää äidinkieltä, b) sulla on ihana hahmo ja c) oot aina tilanteen tasalla! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyLa 08 Marras 2014, 23:24

Miro, sä et tajua kuinka hymyilytti toi sun tarinas. Sii tuli esil hyvä yhteishenki ja hauskan pito! Toi oli loistava tarina, peukutan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyLa 08 Marras 2014, 23:36

Tykkäsin Tiia-Iinan tarinasta, siinä oli ihanasti mukana porukkaa ja sillee:) Siinä tapahtui tarpeeks ja oli myös persoonallisia ajatuksia.
Maikki... Toi tarina oli vaan ihana. Rakastan sitä, että tarinoissa on tolla tavalla muistoja ja semmosia asioita, jotka herättää mielikuvia ja haikeutta:')
Valma ja Salla taitaa olla nyt samassa porukassa. Molempien lellareille vieraat hoitajat. Tossa tarinassa oli kivasti vanhaa ja uutta Sallaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptySu 09 Marras 2014, 10:16

Valma sun tarina oli tosi ihana!! Sul on tosi ihana kirjotus tyyli, tykkään hirveesti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptySu 09 Marras 2014, 22:27

Miron uus tarina oli tosi hyvä! Musta tuntuu et oot kokoajan ajantasalla vaikka et näykkään niin selvästi
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyMa 10 Marras 2014, 11:48

Oon lukenu kaikki tarinat mut en ikinä kerkee kommentoimaan.. yritän nyt muistaa kaikki..

eli Inkan tarina oli kivaa luettavaa kuten aina. Kirjotat jotenkin ihmeellisen inspiroivasti ratsastuksesta ja pääsin helposti sisälle mielikuvaan. Toivottavasti Rana vähän rauhottuu :'D

Valman tarina oli taas hämmentävän hyvä. Tai siis ne on aina parempia ku osaan odottaa, vaikka tiedänkin kuinka hyvin kirjotat. Tunnelma välitty erittäin hyvin ja kaikki repliikit ja eleet on kuvattu tosi luontevasti. Toivottavasti Valma piristyy :'l (Mikki tuntee syyllisyyttä)

Maikin tarina oli kyllä sydäntäriipivä, varsinki ku kuunteli tota biisii samalla :'c. Tunnelma oli haikee ja muutenki kerronta ihanan pysähtynyttä, joka vahvisti tarinan syvyyttä. Onneks et kuitenkaan katoa Hallavasta!

Tiia-Iinan tarinat (joissa en meinaa pysyä perässä) on hyvää laatua ja mukava lukea, varsinkin kun väkeä näkyy tarinoissa paljon (: .Titin (onko kamala lempinimi?) persoonallisuus tulee hyvin esiin, ja oon jo aika vakuuttunut siitä että sovit Hallavaan ku nenä päähän (inhoon sanontoja mutta..) : D. Plussaa että Raffeli pääsi tarinaan myös :3.

Sallan tarina oli miellyttävää luettavaa tuttuun tapaansa (: Säälittää kuitenkin kun Sallan persoonallisuus on vähän itsesabotoivaa ja toivon vaan että hää rohkaistuis tai ottais itteensä niskasta kiinni ja menis tutustumaan uusiin tyyppeihin, että vois saada uusii kavereita. Oon kyllä toiveikas Sallan suhteen, kyllä siitä tulee ihan kelpokaveri ;>. Ja Smetanan varsa on niin ihana! (sun pitää kirjottaa siitä!)

Miron tarina oli taas aivan älyttömän miellyttävää luettavaa. Hymy jumittuu naamalle joka ikinen kerta kun sun tekstejä lukee :>. Kiva kun Miron taustoja kerrottiin vähän, ja hyvä että jätkä on tehny parannuksen (: .Pääsee myös hyvin sisälle Miron tuntemuksiin (;

Nyt mäkin rupeen kirjottaaa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyMa 10 Marras 2014, 16:15

Kommentoin Raffeli sitten sulle kun kirjotat loppuun. Haiskahtaako tässä lahjominen tai kiristys?:D

Viivi: Hyvää työtä! Sulla on hyvä äikkä ja tarinaa oli oikein mukava lukea. Kivasti oli tallin porukoitakin otettu mukaan:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyMa 10 Marras 2014, 17:12

Heehehee, Rafaelin uusin tarinanpätkä oli älyttömön hauska kuten kaikki mitä Raffe kirjottaa. Toi kauraputkijuttu oli sika magee oivallus! Äkkiä lisää tekstiä mun tarinannälkään!

Miron neljäs episodi oli kanssa aivan mahtava. Oisko tässä kenties pientä ihastusta ilmassa ;>

Viivin tarina oli kanssa miellyttävää luottavaa. Kirjotat mukavan selkeästi ja hyvällä suomenkielellä. Vikin saapumisesta ja sun ensikohtaamisesta muiden tallilaisten kanssa oli tosi mukava lukea. (:


//btw Raffe, voisitko laittaa jonkinnäköset otsikot tai päivämäärät aina uusien tarinoiden alkuun, niin ne on helpompi erottaa toisistaan, eikä mee esimerkiksi jatkuu-pätkien kanssa sekaisin? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 05.11.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Brynhild Vikna

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyMa 10 Marras 2014, 17:44

Mie tykkäsin Miron tarinoista! Ne on hauskalla tavalla kirjoitettuja ja kiinnostavaa luettavaa!

Rafaelin tarinan alkuosa oli hauska ja omalaatuinen, josta tykkäsin kovasti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyMa 10 Marras 2014, 17:49

Raffeli// Ehhehheeh, ei kukaan pysy mun tarinois perässä.. XD Ouh, Titi.. Joo, joo ei oo kamala, mua voi kutsuu silläkin ihan suosiolla : D Tai Tintti.. Enemmänkin Tonttu olis kuvaava .. : D

// Tallitonttu taitaa olla jo mun lempinimi (kiitos valman ;D), joten ehkä Tintti sekaannuksen välttämiseksi (: -Raffe
Takaisin alkuun Siirry alas
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 26.11.2013
Ikä : 27

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyMa 10 Marras 2014, 18:21

Malttia Max:-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 05.11.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Brynhild Vikna

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTi 11 Marras 2014, 11:22

Raffen tarina oli hauskaa luettavaa. Siinä oli vähän niiku romaanin ainesta - ongelma ja ratkaisuyrityksiä, ja lopulta onnellinen loppu ;). Teksti oli sujuvaa ja sitä on oikeesti ihana lukea, kun se ei kuitenkaa mee niiku äikän kirjassa opetetaan, vaan siinä on myös puhekieltä! Näitä lisää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTi 11 Marras 2014, 12:55

Viivin toinen tarina oli älyttömän mukavaa luettavaa. Jotenkin tosi rentoa. Voisin lukea tommosia monta tarinaa putkeen (:
Osasit esittää Rafaelin ja Miron just semmosina mikä mielikuva mulla heistä on. Plussat myös siitä (:

Rafaelin toisen tarinan loppu oli yhtä hulvatonta kun alkukin. Nauroin ääneen sille foliohattutäti-jutulle : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Miro
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Miro


Viestien lukumäärä : 107
Join date : 26.11.2013
Ikä : 27

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTi 11 Marras 2014, 16:36

Hohoo, pääsin mukaan tarinaan :-D
Viivi, tota sun tarinaa lukiessa jotenkin "mieli lepää" tai jotain, se on semmosta mukavan soljuvaa, eikä tarvii keskittyä tajutakseen kaikkea.
Kelasin että pitäskö siitä "tuvassa lahnaamisesta" kirjottaa mun joku pätkä. Ehkä sitkun on aikaa:-)

Awws Raffe, tää oli söpöö:D Nyt vasta alko tajuta millanen hahmo Rafael on. Btw kirjotat aivan helkkarin hyvin:-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTi 11 Marras 2014, 21:13

Kiitos kommenteistanne ihanat (:

Viivin tarina oli kivaa luettavaa ja kuvasit hyvin molempia jätkänketaleita. Rafaelista sulla ainakin on ihan oikee käsitys ;'D. Ootan jo seuraavii tarinoita (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 05.11.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Brynhild Vikna

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyKe 12 Marras 2014, 16:19

Raffelin tarinaa oonki venaillu! :3 olit kivasti kuvaillu tunnelmaa ja tietyissä kohtaa mulla tuli iha samat tunteet mukaa mitä Rafaelkin tunsi! Tää on vaa hyvä asia, ja siitä huomaa et siun tarinat vie lukijan mukaansa! Oottelen jatkoa ja annan sitte palautteen kokonaisuudesta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyKe 12 Marras 2014, 16:20

Raffen tarina oli tosi kiva, se oli mielenkiintoinen alustaloppuun ja sujuvaa luettavaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyKe 12 Marras 2014, 16:24

Viivi, luin itku kurkussa sun tarinaa. Mä en löydä oikein sanoja, miten sitä vois kommentoida... se oli vaan ihana:')
Raffe malttaa oottaa sekunnin niin luen sunkin tarinan:D

/Hähää, en kommentoikaan, kirjoita eka loppuun >


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ke 12 Marras 2014, 16:31, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyKe 12 Marras 2014, 16:29

Äääää.. mä vaan pillitän täällä Viivin tarinan takia. Mulla oli jo valmiiks itku kurkussa ihan muiden asioiden takia, mut toi ihanan koskettava tarina oli joteki viimene triggeri. .. ihana tarina

Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyKe 12 Marras 2014, 16:43

Nyyh Viivin tarina oli tosiaan sydäntäraastava. Tosi hyvin kuvailit tota tunnetilaa ja tunnelma välitty hyvin. Mutta surullista. Kirjottakaa ilosia tarinoita!
Takaisin alkuun Siirry alas
Viivi
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Viivi


Viestien lukumäärä : 133
Join date : 05.11.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Brynhild Vikna

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyKe 12 Marras 2014, 16:48

Pitäs kirjottaa ilosii mut tänää meni turhautuneisuus nii paljo yli et oli joteki pakko purkaa tunteit. Tuossa oli aika paljo miun omaa elämää perustuvii asioita tietenki hiemän väritettynä, ettei mee tunnistettavaks
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTo 13 Marras 2014, 12:17

Eikäääh... Tikahun nauruu.. Toi Raffen tarinan lopetus oli niin älyttömän hauska semmosella karmeella tavalla. Mun kaikki luokkakaverit vaa kattoo mitä hittoo mie virnuilen täällä : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTo 13 Marras 2014, 14:43

Raffe, hyi olkoon D: Mutta myönnetään, että oli toi aika hauska. Missä herra tästä lähtien nukkuu?
Viivi, sun tarina tallipäiviksessä oli aika söötti, hauskan arkinen:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptySu 16 Marras 2014, 18:28

Christianilta erittäin lupaava alku. Siinä on taas yks loistava kirjoittaja:) Lisää kun kirjoitat loppuun, mulla on tapana harrastaa tämmöstä lahjontaa/kiristystä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptySu 16 Marras 2014, 18:57

Chrisun tarina oli erittäin miellyttävää luettavaa (ootan jatkoa :>), taitava kirjoittaja oot !
Takaisin alkuun Siirry alas
Max
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Max


Viestien lukumäärä : 546
Join date : 26.10.2014
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Loki & Hali

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyTi 18 Marras 2014, 18:42

Janellen eka tarina Vanillan hoitopäikkyyn oli tosi kiva. Tykkäsin siitä miten tunnollisesti ja hyvällä mielellä teit kaikki tehtävät mitä hoitajille kuuluu ja nautin siitä miten sujuvasti otit muita tallilaisia mukaan tarinaan. Lisää tällaisia (:

Sallin toka hoitomerkintä oli hieno. Tykkään sun tavasta kirjottaa vähän runomaisesti. Pääsee kivasti tunnelmaan mukaan :>

Christianin tarinaa kommentoin kuhan saan lukea lopputarinan! Ootan innoissani :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyKe 19 Marras 2014, 14:05

Max, oli kyllä rajua settiä. Mutta... paras tarina mitä oon lukenu pitkään pitkään aikaan. Emmätiiä. Sä kirjoitat aivan sika hyvin, ihan maagisen fantastisesti. Kuulostaapa tyhmältä. Ja tää valaisi kummasti Maxin juttuja. Ja näkee että se tuli suoraan sydämestä.
//Ei voinu lukea itkemättä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyKe 19 Marras 2014, 14:39

Maxin kuva Maikista ja Astasta oli ihana! <3 tosinn.. miks ne oli Dunjan karsinassa? Vai katoinko jotenki hassusti :'D
- halsin piirtää ne karsinassa, mut ponithan asuu pihatossa.. joten ne oli siis dunjan karsinassa//Max - aivan!

Janellen tarina oli miellyttävä lukee, hyvää äidinkieltä ja eteni mukavasti (: Kirjota lisää!

Sallin tarina oli ihanan runollinen ja kuvaileva. Pääsi helposti sukeltamaan tunnelmaan (:

Maxin tarina Halin päikyssä oli hyvin kirjotettu ja sitä halus vaan lukee eteenpäin ja eteenpäin. Oli myös mielenkiintonen ja mystinen, meenkin tästä lukemaan jatkon (;

...

Vouuvouuvouu nyt meni ehkä vähän tallin sääntöjen ulkopuolelle, mutta kuka välittää. En ehkä haluis lapsieni lukevan tota, ja ne lukis kuitenki, mut whatever se oli älyttömän hyvin kirjotettu ja imas jotenki lukijan siihen hetkeen, vaikka sitten vaan sivustakatsojaksi. Tosi hienoa tekstiä, samanlaista kerrontaa mut veikeempiä aiheita lisää (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyKe 19 Marras 2014, 15:29

Max Voouuu..... Aikas raakaa, mut ihanaa kerrontaa. Loppujen lopuksi, kaikkihan oli melkein hyvin.. Ehkä vähän yli rajojen muttei mulle sillä oon vähän vanhempi tapaus kuin ehkäpä täällä olevat muut.

Janelle Tosi ihana kirjoitus tyyli sulla! Näitä lisää! Plussaa oli että meitsi pääsi kans mukaan, kuulosti noi mun repliikit ihan tutuilta : D Paitsi en hoida enää Celleä vaan Beetä.. Pikku virhe, ei haittaa ollenkaan, et voinut tietää..

Salli Ihana pikkuinen pätkä <3 Tosiaan, mitä pidempi, sen parempi, mutmut sehän oli vissiin tai tavallaan sellanen runotyylinen..? Kuitenkin tosi hellyyttävä pätkä!

Minä XD, okeiokeiokei, sitä vaan et nöyrimmät anteeks pyyntöni et en oo kirjottanut vielä Been päikkyyn, tarina tulee ihan pian!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Rafael
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Rafael


Viestien lukumäärä : 217
Join date : 26.10.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : ömhöm

Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyPe 21 Marras 2014, 13:39

Tiia-Iinan tarina Been päikyssä oli kiva, sekoilit ehkä vähän Been ja Cellen nimissä, mutta ihan ymmärrettävää :'D. Tytöt tytöt.. aina kuvittelemassa kaikenlaista ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyPe 21 Marras 2014, 13:52

Voi apua sä luit sen :' DDDDDDD Äh, joo pitäis lukasta ennenku lähettää mut kännykällä niitä on vaan tosi hankala bongata (siis sekoilua. Kirjotusvirheitä. Yms..)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 EmptyPe 21 Marras 2014, 22:46

Valmaa! Sä seuraat aivan täydellisesti muitten tarinoita! :' D Muutenkin tosi kiva alku, odotan innolla jatko osaa!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Palaute hoitomerkinnöistä   Palaute hoitomerkinnöistä - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Palaute hoitomerkinnöistä
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hallava :: Tallitupa-
Siirry: