Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuHahmojen oma keskustelupalsta F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hahmojen oma keskustelupalsta

Siirry alas 
+5
micci
Salla
Maikki
Inka
Aleksi
9 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 01:18

tyypit vois keskustella niitä näitä niiku Hallava-hahmoinaan? Että mielipiteet ei välttämättä ole omia, vaan hahmon omia (jos ne jollakulla eroaa) jne. Tyypit vois kertoa mitä ne just nyt mukamas tekee, ja tuleeko ne tallille huomenna ja että kuinka ne on innoissaan tulevasta leiristä yms.

<-- Mikin idea on nyt toteutettu! Tadaa!


Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm Ma 30 Joulu 2013, 21:22, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 01:20

Aah, vähänkö ihanaa! Äite lupas että etsitään mulle virallisesti koira <3 Mitäs te teette? Mä pyörin vaa vuoroin kännykän ja kirjan kimpussa :-D

Hyvää myöhäistä joulua!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 02:49

Inka tääl on yks vapaaehtoinen lenkkeilijä iihan heti ;3 Ite taas myllerrän perheriitojen kanssa, onneks on Yodel ja Strudel!

eli tää on niiku nykyaikane ryhmäkeskustelu fb: ssä vai,? Myöhemmin tulee lisäää juttua MDD: hen
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 09:54

Vau, Maikki, voimia! Perheriidat on tosi ikäviä. Mutta onneksi on edes yksi paikka jonne voit karata päivin ja öin, eikä mua haittaa vaikka auttaisitkin lenkittämään ;-) Mikä olisikaan parempi tapa päästä murheistaan kuin villi reippailumaasto puoliveritammalla ilman satulaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 12:06

Oi, onnee Inka <3 Mulle riittää toistaseksi tossa Smetanassa tarveeksi tekemistä. Huomenna ois taas Stephanien valmennuksen aika, mutta ihan mielelläni sinne menen. Mua niin pelottaa että tyyliin kisoissa tamma palaa takaisin vanhoihin tapoihinsa...
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 12:07

Mite mä nukuin näi pitkää? D: Orava on kussu eteisen lattialle ... Mä kauhulla odotan sitä että koulut alkaa ja joudun jättää penskan yksin kotiin :C

Ou jee Inka! Koirakamut :3
Salla: ottaako Stefi paljon maksua valkasta? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 12:13

Nooh, en mä tarkkaa hintaa tiedä kun vahempien taskusta ne rahat tulee, mutta kuulemma projektiluontoisesti se valmentaa kiinnostavia ratsukoita ihan kohtuu hintaan. Kannattaa kokeilla, se sai taottua järkeä Snezin paksuun kalloon, ja opetti muakin tosi hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 12:22

Okei, vois kokeilla jos sillä ois antaa uutta perspektiiviä Pinkin taitoihin (:
Mut nyt mä lähen oravan kans lenkille, ei taida juoksutrikoot riittää ku ulkona on niin kylmä D: ja syön noi vikat joulutortut ,:9
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 12:42

Micci et sitten parempaa nimeä keksinyt oiralles ? Ei kyllä ne riidat tästä. Ehkä voisin tänään hoitaa pikkaisen Astaa, ja mennä kävelylle ja sen jälkeen, hengailisin tuvassa muita?
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 12:51

: D Sen nimi on Takku. Mutta ei se sovi sille enää, joten se on Taku. Mutta Taku on orava, joten... ja se näyttääkin ihan oravalta ! Nyt orava tuijottaa mua kysyvästi, haluiskohan se joulutortun? eiku, ne loppukin jo, no pitää kaivaa sille jotain jänispastaa tuolta koiranruokapurkista

Tuun tallille varmaan vasta illalla, jospa vaikka Onnenpekka tulis hoitelee sitä tänään (??) (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 13:05

ahahhahahhah kuolen nauruun un selitykselle. Sie oot iha tyhmä D:> Minkälainen sää on ulkona en jaksa katsoa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 13:40

Kunhan kynsilakka kuivuu mä hyppään bussiin ja tuun Hallavaan. Yksin kotona, joten kyytiä en tänään saa, kerrankin tosin on jotain hyötyä tosta lumettomuudesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 13:44

Tsemppiä, Mikki, pikkuoravan kaa:D
Haluun nähdä sen pian uudelleen, vaikka se onkin ehkä vähän pelttava DX
Ja Inka, saat sä koiran?! Mäkin haluun!!:)
Voi Maikki, I'm so sorry for you:( Voimia<3

Supersiistiä, Mikki!!:D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 15:50

Ääh, nii ne väittää että ois lumetonta muualla suomessa, mutta onneks tääl Pronssijoella asiat on hyvin ja kinokset korkeita (;
Orava keksi uuden jekun ja se tiputtelee Aksun kamoja lattialle ja piitottelee niitä ympäri kämppää D: Mun pitää varmaan siivota ennen uuttavuotta, että se poju uskoo että täällä voi olla siistiäkin...
Tykkääkö joku siivoamisesta?? Meille pääsee, voin antaa osotteen (;

// i kno (; i'm genious
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 16:18

Uu että oikein teille! Hei arvaa mitä, mulla ois hyvä diili, voisin tulla pitää oravan pois tieltä ni sitte sä saisit rauhassa siivota! No joo...
Rakassstan koiranpentuja <3 Tänäänki eka kockapoo-pentue ja sit jackapoonarttu, 1v! Oon iha koirahuumassa <3 Mut kyllä mul ois haaveissa irlanninterrieri tai bordercollie, tuntuu siltä ettei koskaan löydy ns. sitä oikeaa kun mitä enemmän koiria katson, sitä enemmän niistä tykkään ja joka paikassa on aina yksi liian ihuna josta tulee taas vaihtoehto... montakohan mulla jo on?
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 16:31

: D Haha, mä uskon. Mä en oo vielä toipunu edes meidän kotitallin bordercolliesta, kun siitä on aina kauheesti vaivaa. Ykskään tallipäivä ei oo normaali, kun se sekottaa aina maailmankirjat ... Mut orava on ihan toista maata, se ei ilkeile tarkotuksella. mä oon ihan ilonen, ettei mun tarvii sitä kouluttaa, kun muuten ei aika riittäis enää mihinkään muuhun..

Taku auttaa kyllä mielellään siivoamisessa, tai... no mutta, siivouskaveria mä kuitenki tartteisin (; Heei, mitenköhän Pinkin uus hoitaja? Pekka vois laajentaa toimialaansa (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 16:38

Kyl mä voin tulla imurin varteen, ihan kivaa se on ku pääsee vauhtiin + pääsisin hipelöimään sun aarteita!

Oho, toihan kuulosti... raahahahaa! Puhun nyt siis koriste-esineistä ja näin... *tulipunainen*
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 17:23

No huhhuh Inka, äläs nyt innostu. Mutta tervetuloa, mä täällä odottelen kaakaon ja oravan kera (;
Osote on Kauraturvankatu 12, asunto 21. Welcommää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 17:35

Ihana osoite sulla ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 17:48

Ihan vaan muillekin tiedoksi, että Inkaa ei kannata pyytää kotiinsa siivoamaan, jos ei halua käyttää suurinta osaa ajasta siihen, että selittelee jokaisen tavaran alkuperää ja ostomotiivia.... Miksi se arvostelee mun pandalakanoita? Niissä ei oo mitään vikaa D: Ällöä, se uskaltaa koskea jopa Aatun kamoihin, ja ne pikkuhiljaa kasaantuu taiteltuna tonne kaappiin. Omg, tää näyttää toimivan!!
Ps. ootte muutkin tervetulleita, käydään kohta lähikaupassa ostamassa karneval-keksejä (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 17:55

Jee! Keksejää kekseljää keksejää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 18:59

Mieki oon miettiny koiran hankkimista, ku koti tuntuu aina niin tyhjältä. Joku tanskandoggi tai vastaava ois kiva (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:02

Jasperi kui sä uskaltaisit ottaa semmosen jätin!?
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:05

Rakastan isoja eläimiä! Ja tanskandogit on just parhaita koiria mitä on! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 23:39

Meillä on täällä kotona muutama tanskandoggi. Oon huomannut, että mitä isompi koira, sen leppoisampi se on. Eli meille tuskin tulee enää pieniä koiria montaa.

Juttelin tänään vanhan kartanonisännän kanssa, josko hankkisin meille Briteistä tai Irlannista muutaman uuden hevosen, että saataisiin uutta verta kasvatukseen, mutta eihän se sille käy mitenkään, koska herra on sitä mieltä, että voidaan ottaa vain uusia ravureita. Milloinkohan saan tehdä päätökseni ihan itse. Älkää kasvako aikuisiksi, se on ansa!

Joo, meillekkin saa tulla siivoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyPe 27 Joulu 2013, 23:59

Voimia sulle, Veera, the aikuinen. Mä voin luvata Inkan teille siivoojaks (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyLa 28 Joulu 2013, 00:01

The aikuinen kiittää ja kumartaa. Inka on varmaan mielissään
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyLa 28 Joulu 2013, 12:27

Viime yönä Hali sai suloisen varsan! Mie oon niin onnellinen! Oripojan nimeksi tuli Loki teeman mukaan (:
Muistakaas sitten olla superrauhallisia tallissa tänään! Halin karsinaan ei saa mennä, eikä koiria tuua lähettyvile (;

( http://kurkistus.com/hevoset/loki.html )
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyLa 28 Joulu 2013, 12:38

Aww, mä en sit voi varmaan tulla tallille ku siel on noin söpö ilmestys.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyLa 28 Joulu 2013, 12:55

Uii <3 Tuituitui! Toi on IHANA O_____O Pakko päästä tallille, oon eilisyönä hätää kärsinyt kun Mikki valvotti... muttah, joo. Ja oon alkanut syömään Carneval-keksejä. Ne on vaa niin hyviä :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyLa 28 Joulu 2013, 12:57

Oo, onnea Halille! <3 varsarakkaus! ja orava saa jäädä tänään kotiin (:

//väy, kirjotin jo tarinan, mut en tienny Lokista, ni ignoorasin sen siinä kokonaan D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyLa 28 Joulu 2013, 13:13

Voi että koiranpennut on suloisia... ja varsat... ja kissanpennut ja kaikki vaavelit <3 Mua harmittaa kun koiranpennusta ei ehkä ole tallikaveriksi luonteen takia... mut mun tädillä on kyllä Walesissa ihan mahtava tiibetinmastiffinpentu ja se on ihan sairaan leppoisa... tänään mennään kattoo huskyja ja tiibetinmastiffeja. Mietin myös espanjanvesikoiraa, sellaisenkin meen kurkkaamaan. Jos se on ruskea mutta rinnassa valkea pilkku, olen myyty <3

// Kohta ei tarvi kysellä lenkkiseuraksi ketään epätoivoista joka haluaa nukkua kun Inka saa kaverinsa ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyLa 28 Joulu 2013, 13:57

Katoin että "wut?!" Miten mä olin unohtanu koko jutun? Onnee varsanomistajalle!! Ja superihana pikkunapero, sen vähän minkä mä varsoista tiedän<:3
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyLa 28 Joulu 2013, 16:25

Oi, varsat on niin sulosia....

Ja mullakin on koira! Sellanen sekarotuinen Ninni, pienet koirat on niin söpöjä :). Vaikka toisaalta Ninni on kyllä hiukan liian energinen. Joko sen kanssa pitäis lenkkeillä jatkuvasti tai leikkiä. Miksei se väsy!?
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyLa 28 Joulu 2013, 19:02

Emppu, sun täytyy väsyttää se aivojumpalla. Koira väsyy paljon tehokkaammin, jos sen täytyy käyttää sen päänuppia. Osta sille niitä koirien älyleluja tai opeta sille uusia temppuja. Pitkät lenkit on myös hyödyksi.

Loki on kyllä suloinen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptySu 29 Joulu 2013, 16:14

Kiitos vinkistä Veera! Mä taidan niin pian kuin mahdollista mennä kauppaan ostamaan Ninnille jotain :). Ja ehkä se vois oppia jotain temppujakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptySu 29 Joulu 2013, 22:01

Mä en ees tiedä mitä kaikkea Orava osaa! Se on myös tosi nopee oppimaan. Nyt se osaa pelotella ihmisiä, ku sille sanoo "Tapa se" ja osottaa jotain tyyppiä, ni se alkaa hyppiä sen ympärillä. Tai, sen pitäis hypätä sitä vasten, mutta idea on vielä vähän hakusessa. Toi temppu on mun hullujen kamujen keksimä, mutta tykkään siitä.
Orava kuolaa hemmetisti... Se tarviis jonku kuolaimurin tai kaukalon D: Se on oppinu myös haukkumaan linnuille, jotka hyppii meidän ikkunalaudalla.. Ja se on pimpottanut jo monta kertaa meidän naapurin ovikelloa, ja mua säälittää se vanha mummo, ku sillä kestää niin pitkään kävellä avaamaan, ja mä joudun vaan pahottelemaan että koira se oli, sori sori. Se tilaa myös hissin joka kerta, vaikka me mennäänki aina rappusia (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptySu 29 Joulu 2013, 22:46

Orava on tosi fiksu :-) Mitä mä sille voisin keksiä... joko se osaa heittää ylävitosen?
Ääääää! Oon niin ilonen! Tänään paperiin nimi ja sit mulla on viimein koira! Se tulee meille tammikuun 1. päivä ja nimi on Emma. Tai no, sen oikee nimi tais olla joku Harmonian pöllälää, en muista... mutta ihan älyttömän pitkä nimi kuitenkin. Espanjanvesikoira ja narttu, rakastuin siihen... 3-vuotias ja rauhallinen. Kasvaakin espanjalaiset isoiksikin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyMa 30 Joulu 2013, 12:09

Jos äiti suostuis, niin ottaisin kyllä koiran ihan heti, mut eeeeeei. Mikolla ei varmaan olis mitään sitä vastaan, jos mä vaan ehdottaisin(:< Toivottavasti se ei lue tätä(//:>
Mut jeeeiii, ens viikonloppuna iskälle:DDD Tulee kyl vähän ikävä tallille ja kotii ja sillee, mut en oo nähny isukkia melkein puoleen vuoteen.
Ja hei kaikki koiranomistajat tuotte sit hännänheiluttajanne tallille, että mäki saan paapoa niitä!!>:DD
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyTi 31 Joulu 2013, 13:45

Öüöüöüberbübersubersynddärnäonskinskuuggelit munälysöbölleihunallevalmabalmapikkuselle!!! To niiight, you have to dance so much you could die tomorrow thinking 'bout dancing. Okei, se oli vähän pelottavasti sanottu, muttaa ÄLYTTÖMÄN IHANIA SYNTTÄREITÄ! olis siistii, jos ois syntyny 2000 luvulla, vuodenvaihteessa, ni tietäs aina minkä ikäne on : D

Orava lähettää sulle pusuja kans, ja mä annan sulle lahjan tänään joskus (;

Coldplay - Talk <3

ps. taksu osaa femmat (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyTi 31 Joulu 2013, 13:54

Joo, komppaan Mikkiä, tänään saat sun lahjan Valmaseni ;-) JA HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ! Tallilla nähdään, ja varmasti nähdäänkin sitten! Sori kun en jaksa tuommoista Mikin tyylistä jättipitkää tekstiä kirjottaa ^^'

HUOMENNA EMMA! <3 Mikki, onko susta lenkkiseuraksi 2. päivä?
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyTi 31 Joulu 2013, 14:45

Todellakin, mua vaan pelottaa että Orava syö sun pikkuses D: onko se ihan skidi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyTi 31 Joulu 2013, 15:27

Onnea hirmusesti Valmalle! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyTi 31 Joulu 2013, 16:33

Ei ole. Emma on puolimetrinen :-) Ja toivottavasti niin kiltti kuin muutama päivä sitten kun sitä käytiin kattomassa.
Täällä räiskyy jo raketit, vaikka niiden ampuminen aloitetaan vasta kuudelta, jos laillisia ollaan :-O
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyTi 31 Joulu 2013, 16:50

Sama täällä, hevoset on aika hermona, joten taidanpa napata ne jo sisälle. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyTi 31 Joulu 2013, 17:05

Pelkääkö Rana? :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyTi 31 Joulu 2013, 18:10

Mitenköhän mun rakas puffalo pärjää pihatossa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyTi 31 Joulu 2013, 18:14

Asta on varmaa kiltisti... toivottavasti, raukka kun ei pääse sisään :-C Puffalo, reps!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyTi 31 Joulu 2013, 18:20

Kiitos kaikille toosi toosi paljon<3 Ootte ihania<333

//oon taas vuoden lähempänä eläkeikää;3


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ti 31 Joulu 2013, 19:12, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta EmptyTi 31 Joulu 2013, 19:04

Valma, samaa mieltä ;-) Ootte parhaita ja tän vuoden kaks viimeistä kuukautta on olleet parhaita <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hahmojen oma keskustelupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hahmojen oma keskustelupalsta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Hahmojen oma keskustelupalsta #2
» Hahmojen esittelyt #3
» Hahmojen esittelyt
» Hahmojen esittelyt #2
» Hahmojen esittelyt #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hahmojen elämää-
Siirry: