Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuHahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hahmojen oma keskustelupalsta

Siirry alas 
+5
micci
Salla
Maikki
Inka
Aleksi
9 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyKe 08 Tammi 2014, 23:12

Enkö olekaan erityinen ;___; No joo joo, ei tullu yllätyksenä.
Onko sun isoveli jo 20-vuotias (kohta)? Kade, mäkin haluun jo oman huushollin ja mennä töihin, päästä naimisiin, saada lapsia ja sitten eläkkeelle ja... unohtakaa kaikki ton huushollin jälkeen. Ne on nyt vielä semmonen kaukainen ilo.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyKe 08 Tammi 2014, 23:19

Kaikki aikanaan (: Mä tykkään elää kiirehtimättä (;
Mutta ei se ole vanha! Se on pikkupoika joka rakastui mm.. aikuiseen naiseen. Väärin! Rebecca on liian armollinen! No ei vaa, tietty siskot ansaitsee vaan parasta (: taaai en mä kyllä Arielin nörttipoikkiksesta kauheesti välitä.. Tai, no, hmm.. Ihan sama.

Mutta mä en saa unta D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyKe 08 Tammi 2014, 23:24

Tää johtuu varmaan yöstä, mutta en ymmärtänyt sun juttuja. Tajusin kuitenki pääpointin, tarkotin semmosta niinku... kypsää? Sanavalintojen yö, oi yö, oi yö...
Mulla on tavoitteita, joihin tähtään, mutta kyllä mä nautin elämästä niiden tavoitteiden toteutumista odotellessa.
Ja mikään en saa unta.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyKe 08 Tammi 2014, 23:30

Ää mä oon sekava. Johtuu pahanhajuisista ystävistäni, joita pakoilen ja istun nyt mun lempipaikassa: keittiönpöydällä tuijottamassa ikkunasta kaakaomuki kädessä. Hmm.. Kaakaoaddiktin yöt: kofeiinisuoni sykkii, cannot sleep. Mut siis öö, onko kaikilla tähdillä nimi? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyKe 08 Tammi 2014, 23:34

Tähdillä? Ei tietenkään, jotkut kelluu tuolla avaruuden perukoilla vielä ihan orpoina eikä oo edes vielä niitä löydetty. Me nähdään paljain silmin taivaalla vaan 2 000 tähteä, jos siitä lähdetään... tai mikäli on iki-ikivanhaan fysiikankirjaani luottamista.
Mulla on tylsää yksin... Sannakaan ei oo täällä... Emma nukkuu jo eikä kiinnosta mun seuraaminen. Yksinäisyys on hirveää.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyKe 08 Tammi 2014, 23:46

Ei me olla yksin koskaan kuitenkaan (:
Mutta siis, mietin että onko jotkut muut hyypät tuolla avaruudessa nimennyt tähtikuvioita niikun mekin, ja että onko ne hyypät antanut auringolle toisen nimen, ja että onkohan jokaisella tähdellä omat hyypiöt omilla planeetoillaan.. (: mietin myös, onkohan jossakin aurinkokunnassa useita "maapalloja" ja että ne vois vaikka käydä kauppaa keskenään, ja millastakohan oli, kun niiden teknologia kehitty, ja ne sai tietää toisistaan :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyKe 08 Tammi 2014, 23:50

Avasit mun silmäni... nyt musta tulee semmonen filosofi, pohdiskelija.
Kuvitelkaa, aivot on nimenneet itsensä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyTo 09 Tammi 2014, 10:35

Siirrymme tänään junnutunnilla helppo:B -tasolle. Mukaan mahtuu vielä, jos on innostuneita! Omallakin hevosella voi tulla mukaan (:
Laittakaa viestiä
Takaisin alkuun Siirry alas
Veera A.
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Veera A.


Viestien lukumäärä : 50
Join date : 21.11.2013
Ikä : 29
Hevonen : Blair & Dancer

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyTo 09 Tammi 2014, 18:24

Aleksi, mä en ainakaan tänään ehdi käydä katsomassa tyttöjä. Koitan viikonloppuna tulla. Kotitila kaatuu mun niskaan, täytyy saada täällä hommat reilaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyTo 09 Tammi 2014, 20:29

Mä en varmaan saa tänä yönä unta D: Miks pitää olla tällanen jännittäjä?! DX Mä jänistän ja jään "kipeenä" kotiin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyTo 09 Tammi 2014, 22:01

Ihan sama mulla o:
Mut tänä yön unettomuuden syyn ei oo jännitys vaa rästiin jääneet kouluhonmat /:


//sori, menin sekasi d:


Viimeinen muokkaaja, Aleksi & Alexa pvm To 09 Tammi 2014, 23:35, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyTo 09 Tammi 2014, 23:13

onko aleksilla rästiinjääneitä kouluhommia? Mä kun luulin että se on jo siirtynyt työelämään : D

Mun unirytmi on muuten vaan karannu penkin alle. Vaikka joudunkin joka aamu heräämään lenkille Oravan kanssa... Mut ei vitsi ku Loki on jo iso poika! Se kasvaa ihan silmissä :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyPe 10 Tammi 2014, 07:27

Kuvittele kuinka suuri ja vahva se on, ku tulet sieltä... sotimasta? :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyPe 10 Tammi 2014, 10:50

No niinpä ;o mut onneks nään sitä viikonloppusin (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyPe 10 Tammi 2014, 13:03

Okei, pitää rauhottua..
ÄÄK! Pitää ehtii vielä juoksuttaan likka ennen kuin kisat alkaa. Tulin just maastosta, joten tekstaan tässä Smetanan karsinassa. Tyyppi yrittää syödä mun puhelimen! Salla kuittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyPe 10 Tammi 2014, 15:32

Apua! MUA JÄNNITTÄÄ IHAN HULLUNA, varsinkin se helppo A, ja varsinkin, jos se menee päin persettäDX
Minkäpaidanmälaitanminkäpaidanmälaitan? Mä kuoleeeeeen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyMa 13 Tammi 2014, 11:29

Miun osalta kisat meni aikalailla penkin alle, mutta no ens kerralla sitten paremmin (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyMa 13 Tammi 2014, 16:08

Pakko lesota tännekin... voitin raviluokan ja pesin ne kaikki kakrut. Ja Mikin ja Maikin:DDDDDDDD Noo, helppo A ei mennytkään sitten niin hyvin:/ Mut oli kivaa:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyMa 13 Tammi 2014, 16:41

Oih <3 Mä voitin! Ihan sama vaikka vain yhden vastustajan, mutta silti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyMa 13 Tammi 2014, 17:55

Mä oon ihan ylpeä Ranasta, jotenki tuntuu hyvältä se rata. Tärkeintähän oli että mulla ja Ranalla oli hauskaa, ja me kilpaillaan ihan vaan mielenvirvokkeeksi. Ja valmentaudun kisoihin, koska niissä oikeastaan me voidaan näyttää, mitä ollaan opittu ja kuinka me ollaan kehitytty. Samalla mun hermot paranee ja Rana tottuu tilanteeseen. Mun jännitys kohdistuu yleensä ihmisiin, tai ei ainakaan mihinkään hevosiin liittyvään.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyMa 13 Tammi 2014, 19:41

Pinkki oli ihan hassu. Tais kostautua meidän löllöpäivät, ainut treeni tais olla Aleksin kisavalkka, joka tosin meni hyvin (: Nooh, ihan hyvinhän ne kisat meni ja onnee teille joilla meni paremmin (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyLa 18 Tammi 2014, 14:57

Huh, oon ihan poikki. Olin äsken Mirandan esterääkkitunnilla Kyyhkyllä. Meni tosi mukavasta vaikka aika rankkaa oli d:
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyKe 22 Tammi 2014, 21:47

Stephanien valmennus, esterääkkitunnit, westernkurssi, Snezanan perusratsastus, koulun kokeet.. miten tästä kukaan pärjää! Vasta nyt pääsen istahtamaan, koko päivän ollut liikkeessä Ja taas herätys aamulla puoli kuus.. ei oo elämä helppoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyKe 22 Tammi 2014, 22:53

Salla, sä et oikeasti tiedä mitä on rankka elämä. En uskalla sulle sitä kertoa, mutta mut se on muuttanut ihan oikeasti täysin. Ilman sitä en olis sairas ja... no, tällainen.
Vinkki: jos on liikaa tekemistä, voit antaa Snezanalle vaikka viikon helpompaa treeniä ja varata aikaa omaan hemmotteluun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salla
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Salla


Viestien lukumäärä : 252
Join date : 26.11.2013
Hevonen : Snezana

Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 EmptyTo 23 Tammi 2014, 16:58

Pärjäile säkin Inka <3
Ehkä mun tosiaan pitäs vähän hellittää ton rotan treenaamista, mutta alitajunnassani pelkään että sitten se palaa vanhaan kamalaan käsiteltävyyteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Hahmojen oma keskustelupalsta   Hahmojen oma keskustelupalsta - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hahmojen oma keskustelupalsta
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Hahmojen oma keskustelupalsta #2
» Hahmojen esittelyt #3
» Hahmojen esittelyt
» Hahmojen esittelyt #2
» Hahmojen esittelyt #4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Hahmojen elämää-
Siirry: