Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #4 - Sivu 14 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #4

Siirry alas 
+19
Reetta
VanessaM
Runo
Rafael
Miro
Eevi-Sofia
tsuukiko
Lilian.
Melissa.
Viivi
Valma
Niina
Megan.
Maikki
Alana
Aleksi
Inka
Janelle
Wili
23 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 20:02

OOH IHAN UUS NAAMA MULLEEE
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 20:03

XDD Se oli täällä Hallavan ekana syksynä:D Sekä Inkan että Valman ihastus taisi olla aikoinaan:DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 20:10

Laitoin sen kirjeen sähköpostilla kaikille ikinä rekisteröityneille, niin voi näkyy aika paljonkin vanhoja piipahtelemassa (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 20:12

Oj, okej, meen kattoon millasen kirjeen pistit:D
Toivottavasti tänne eksyis Sallat, Narniat yms. :'-)

//Se oli roskapostissa :-0
///Ja joku Inna94 tuhosi käyttäjätilinsä:o
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 20:24

Uuuuuuu, kivaa jos tulee uusia/vanhoja!! 8-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 20:27

Ja onks kellään tietoo, että mitä merkkejä mulla on ollu? Nyt ei oo mitään, ja kai mä sillon jotain merkkejä suoritin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 20:27

Ei hajuakaan, koitan penkoo sun vanhan esittelyn jostain:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 20:28

Se Inna oli se joka oli aikasemmin kyselly sitä yksäripaikkaa ja olin sit unohtanu vastata sille ku sä kerroit että sulla oli se kasvain ja oli kaikkee häsellystä, ni nyt sitten vastasin että yksärihaku avataan elokuussa. Se ehti laittaa mulle jonku vastauksen, mut ehti poistaa tilinsä (ja sitä myötä sen viestin) ennen ku ehin lukee sitä o:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 20:30

Ja Reetal oli joulukalenterimerkki, yleensä aina muistan merkata tonne merkkien jako juttuun (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 20:31

Aa okei mä katon onko sillä jotain noita tasomerkkejä:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 20:36

Reetta, sulla on ekaan estemerkkiin tullut tunteja ensimmäinen viidestä, samoin helppo C -merkkiin, ja oot suorittanu hoito ykkösen:)
//Kävin pistään joulukalenterimerkin ja hoitomerkin pääsivuille sun esittelyyn. Tunneista pitää itte pitää lukua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 21:11

Heei, mikähän mysteeri noihin yksityisviesteihin liittyy, kun mulla ainakin menee lähettämäni viestit vaan lähtevien kansioon (yhtä lähtenyttä lukuunottamatta). Eivät etene siitä mihinkään, siellä on mun Hoito I -suoritusviesti jo yli kuukauden päivät könöttänyt. Ei ole tullut mieleenkään tarkistaa, onko se mennyt perille, mutta aloin vaan epäillä että näinkö unta sen suorittamisesta kun ei nimeä listaan ilmestynyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 21:21

Lähetitkö Eevi mulle? Ei näy inboxissa /:
Mutta siis viestit näkyy lähtevien kansiossa niin kauan kunnes vastaanottaja on avannut viestin

//joulkalenterimerkki on tapahtumamerkki eikä sitä siis laiteta pääsivuja sotkemaan (;


/// ei näy Maxinkaan inboxissa


Viimeinen muokkaaja, Aleksi pvm Ke 22 Heinä 2015, 21:58, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 21:37

Oho, anteeksi Aleksi, en muistanu että ne on sun mielestä epäsiistejä XD
Mullakin mun lähettämät viestit näkyy Lähtevät-kansiossa kunnes vastaanottaja on lukenut ne D: Kokeile lähettää se uudestaan Aleksille?
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 21:54

Kiitos Valma, pitääpä muistaa pitää itse lukua noista tunneista..

Ja mullakin on sama juttu, että viesti on lähtevien kansiossa, kunnes vastaanottaja on lukenut sen. (Ja Eevi jos sitä mulle lähettämääsi viestiä mietit, niin kyllä se on perille tullut) ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 22:11

AI MITÄ TOPIAS TÄÄLLÄ OMG
onks kaikki luullu et Inka oli ihastunu siihe ku Inkaha oli sillo Mikkiin... Topias oli vaan kaveri, mutta koska se oli poika ni tietty vähä spesiaali... mut jos Topias ei ois hiljentynyt ties mitä ois tapahtunu. Ehkä jotain ehtii viel... ;-)

Mutta siis ANTEEKS
Te vähän jäitte ku tyhjensin historian enkä ottanu ylös mitkä sivut pitää aina käydä ja kun oli kiireitä niin kirjautuminen tänne vähän jäi. Mä oon kumminki elossa, vois ehkä kirjustella jotain tänään 8-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 22:13

Okei eli jatkatte Ranan kaa?
Inka sun esittelyssä lukee että sun hahmo oli ihastunut Topiakseen:D
Mutta ihanaa kuulla susta<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 22:13

Joka päivä mä innoissani suunnittelen muuttoa ja joka ilta mä itken silmäni punasiks ku tajuun et Niko jää tänne. Mite tunne ja järki -puolet noudattaaki näi paskamaisesti vuorokausirytmiä


//ja joo kiva ku sua näkyy Inka
-masentunut minä
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 22:15

LUKIKO
okei no nähtävästi se sit oli :-DDD

Mutta todellaki jatkan! Kuinka kauan oon oikee ollu pois?! Vuoden?

Aleksi hei voimia :-( Mä en yhtää tiedä mikä tilanne sul on mut sata sydäntä täält!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 22:19

Se sai hyviä pahoja uutisia että pääsee opiskelemaan mutta tosi tosi pitkän matkan päähän sen kullasta:(
Sori Aleksi, selitän sun puolesta Voi eiii, voimia ja haleja, muista että kaikki näyttää aina aamuisin paremmalta, ja aamulla kannattaa tehdä kaikki ratkaisevat päätökset tms kannattaa tehä sitten aamulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 22:22

Mitä?! Oon nähtävästi ollu niin kauan etten oo enä mode... ei sillä et olisin ollu kovin ahkera sellanen mut <:-D Oikeesti kuinka kauan oon ehtiny olla kadoksis

----

Ja Aleksi, apuva D-: Mä en tiedä miltä susta tuntuu ku en oo ikinä seurustellu enkä menettäny ketää tai kukaa ees muuttanu pois, mut siis voimia nyt, kyl kaikki sujuu hyvin ja opiskelet ahkerasti ni kaikki järjestyy... joo autanko yhtää. Kumminki laatikollinen haleja ja onnea multa ihan oikeesti <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 22:24

Inka kukaan muu ei oo enä mode kun minä

Raah, en voi kuvitella sitä tuskaa että joutuisin koskaan eroon P:stä (jonka nimi ei ole Pekka tai Pentti), vaikka tiedän, että sekin hetki joskus koittaa koska mikään ei oo ikuista DD':
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 22:26

Mä koko ajan kelaan et oonks iha idiootti ku lähen. Eiks rakkauden takii pitäis tehä mitä vaan? Niinku mennä siwan kassalle töihin? Mä voisin muuttaa sen kaa yhteen.
Mut oon kai sit ikuine pessimisti, ku päädyn kummiski siihen et saan tosta niin paljon mun tulevaisuutta varten, että se on sen arvosta ja joka tapauksessa me erottaisiin joskus.
Mut vaikka saisinki rakastaa sitä vaan toiset puol vuotta ni ni ni... oisko se arvokkaampaa ku se että opiskelisin graafist suunnitteluu amiksessa, jotta saan sen korkeakoulupaikan minkä haluun?

Mitä mä teeeeeeeeeeeeen
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 22:28

Arvaa mitä mä tohon sanoisin? Mieti sitä aamulla, koska tiedän kokemuksesta kuinka paljon vuorokaudenajat voi vaikuttaa mielialaan ja sitä myöten kunnon objektiiviseen pohdintakykyyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 22:31

Aleksi mäkää en tietäis. En kyl tiiä mitää sun tilanteestakaan, mut ei se ainakaa helppo oo... :-(

Ei oo munkaa elämä helppoo kyllä sinänsä, oon ainoo sinkku maailmas joka on ollu sinkku syntymästä asti, ennoo saanu viel ees ensisuudelmaa oonko vähä alieni. Ihastuksia ollu kyl senki edestä. Tykkään sanoo et säästän itteeni sitä oikeeta varten mut Niall Horan ja sen irlantilainen aksentti ei oo viel ilmestyny mun etuovelle.

Mietin muute jos Ranalle ottais hoitajan, oisko se mahdollista jos tekisin sille sivut? Voisin kai huomenna, tai jos en ni menee myöhemmälle :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 22:35

Joo voit ottaa Ranalle hoitajan ja sivut ois kyllä aika kätevät...

Ja Inka en menis huolehtimaan, ihan turhaa semmonen. Tunnen vaik kuinka monta 17 ja 18 vuotiasta samassa tilanteessa (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 22:38

Sinkkuna voi elää yhtä onnellisesti kuin kullan kanssa ja elämä on silloin tavallaan vapaampaa. Jos multa kysyttäis että sinkkuelämä vai parisuhde, niin valitsisin ensimmäisen, jos en olisi koskaan tutustunut herra P:hen:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 23:11

Joo tuhannesti anteeks, jotenki ne sivut on vaan ollu vikana tehtävälistalla... ^^

Musta tuntuu, et mä oon jotenki rakastunu rakkauteen, siihen ideaan, ja siks uskallan myös väittää ettei mul oo itse suhteesee kyllä kiire... jotenki se kaikki tuntuu niin... kaukaiselta :-D

Mut hei nyt mä keksin kyllö, et jos/kun lähet Aleksi opiskelemaan, ni et kyllä oo mikään idiootti! :-) Kyllä varmasti kaikki ymmärtää, että tulevaan ammattiis opiskelet eikä siellä Siwan kassalla ehkä ihan koko elämää kumminkaan viihdy.

Ja nyt mä meen kattoo Netflixistä jonku leffan (jos toi tyhmä tabletti latais akkuaan) ja sit meen nukkuu :-) öitä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyKe 22 Heinä 2015, 23:48

Inka hei, mä olen 20, enkä ole käynyt lähelläkään ensisuudelmaa! Jotenkin tuntuu, että ihmiset on aina tosi pakkomielteisiä siitä, että ne ei ole löytänyt ketään vierelleen, eivät ole saaneet ensisuudelmaa, eivät ole menettäneet neitsyyttään jne. Moinen on ihan turhaa!

Ja Aleksi, kuulostan nyt tosi epäromanttiselta, mutta mun mielestä rakkauden tähden ei kuulu uhrata kaikkea. Toki ihmiset saa sen tehdä, jos haluaa, mutta on hyvä olla oikeassa suhteessa myös ns. itsekäs ja ajatella omaa tulevaisuuttaan ja elämäänsä. Onhan välimatka koettelemus, mutta se voi myös kasvattaa parisuhdetta, muista se! Ensimmäinenä rakkauden kohteenasi pitäisi olla sinä itse, muut tulevat jäljessä. Enkä nyt tarkoita mitään itsekkyyttä vaan tervettä itsestään huolehtimista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 08:59

No onpa mystinen tuo yksityisviestijuttu. Pystyn kyllä todistettavasti vastaamaan tulleisiin viesteihin (laitan Aleksille paluupostia illalla töiden jälkeen) mutta jotenkin tuo "omatoimisesti lähetetty" viruu tuolla jumissa. Poistan sen ja yritän uudestaan heti kun kerkeän.

Parisuhdeasioihin sanoisin, että etäsuhde voi olla koetteleva, mutta ei ole kahta kysymystä kestääkö suhde sitä, jos se ylipäänsä tulee kestämään. Erityisesti jos sille "etäolemiselle" näkyy mahdollinen loppu, eikä kyseessä ole ikuinen tilanne. Omalle kohdalle on osunut positiivinen kokemus väliaikaisesta mutta yli vuoden kestäneestä etäsuhteesta. Täällä me nyt pidetään yhteistä majaa kaiken jälkeen. (:

Asiat järjestyy aina jotenkin. Ei aina niin päin kuin itse suunnittelee / haaveilee / kuvittelee, mutta ennen pitkää parhain päin. Koita elellä päivä kerrallaan ja jättää murehtiminen minimiin, Aleksi. Kyllä kuviot vielä selkenee. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 09:39

Mä en jotenkin vaan voi uskoo etäsuhteen toimivan meijän kohalla, mut se johtuu varmaan vaan mun ikusesta pessimismistä. Tuntuis jotenkin väärältä pyytää toista jäämään sellaseen suhteeseen ainakin vuodeks, jossa se näkis mua vaan lomilla, varsinkin ku me ollaan tunnettu vaan se 7kk.
Tää puolietäsuhde on kyl ollu mulle ihan täydellinen tapa alottaa parisuhde. Ollaan eletty koko ajan silleen et meidän välis on 200km mut ollaan nähty joka viikonloppu, ja usein viel pidennetty viikonloppu. Oon sellane ihmine, et sillon ku oon jonkun kanssa, haluun et se on kokoajan mun kanssa, mut kyllästyn tosi nopeesti. On ollu mahtavaa olla ain to illasta ma aamuun 24/7 yhdessä jotain parin tunnin pikavisiittejä muualle lukuunottamatta ja sit arkipäivät on saanu nauttii omast rauhasta. Ja siin ehtii tulla sellane mukava pikkuikävä (:
Mut nyt ku olisin valmis vaikka muuttamaan sen kanssa yhteen ja kestämään sen seuraa päivästä toiseen, ni joudun lähtemää ja nään sitä ehkä kerran kolmessa kk )':

Asiasta kukkaruukkuun, meen tänään shoppailemaan verhoja ja maton uuteen kämppään ja alotan pakkaamisen. Oon ens viikon tanskassa ni pitää pakata sekä sinne että loppuomaisuus jurvaa varten, ja mä rakastan pakkaamista :3
Nii ja mä laitoin eilen viestiä yhelle kuka oli laittanu ht.nettiin ilmotuksen vuokrattavast hevosesta sillä seudulla, ja tänää se oli vastannu ja oi että se hevonen vaikuttaa täydelliseltä :3 Ainut vaan että se on 40km pääs siitä mis mä asun, mut ku saan syksymmällä auton käyttööni ni se ei oo iso ongelma ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 11:17

No yrittäkää jos sun kulta haluaa, sillä voihan tilanne vaikka vuoden päästä ihan toinen, ja voitte vaikka sillon päästä muuttamaan yhteen. Jos se ei toimi niin voi aina pistää poikki.

Omg, vuokraheppa:) Musta tuntuu ihan sietämättömältä että nyt kun oon kesän aikana käynyt joka viikko tallilla hoitamassa ihania issikoita ja ratsastamassa ja odottanut sitä malttamattomasti viikon kohokohtana, joudunkin oleen tän kesän jälkeen taas kokonaan ilman hevosia:'( Ajattelen niitä issikoita siellä kuitenkin monta kertaa päivässä ja sitä mitä kaikkee kivaa oon tehny niiden kanssa. Haluun heppoja elämääni, olispa Pasi (mun vanha hoitoponi) vielä täällä ;__; Tykkään sikana hepoista ja niiden hoitaminen ja ratsastaminen on mun ihanuusjärjestyksessä heti kakkosena musiikin jälkeen.

Mäkin tykkään pakata, oon kai tullut mun storsysteriin, se on ihan pakkaamishirmu:D Sisustamisen suunnittelu on kans kivaa, tosin isoin sisustusjuttu minkä mä oon tehnyt, on meidän leikkimökki. Sisustettiin se mun siskojen kanssa viime kesänä, kun se oli ollut monta vuotta ilman leikkiviä lapsia, ja siitä tuli ihana:) Makaan siellä aina illalla riippukeinussa lukemassa kemian ylppäreihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 13:10

Hellurei Inka! :-D //Ja sori kun oon ollu vähän epäakti (okei no yhen päivän ollu poissa, en kai sitäkään) Mutta tuo minun sisareni nappaa aina läppärin itelleen. (se ehtii virtuaalihevosta) XD

Noniin, mitä tähän etäsuhteeseen tulee, niin jos kumppania ei koskaan ikävöi, niin on se sitten vähän turhaa.. Ja musta tuntuu että se kasvattaa myös suhdetta aika paljon, eli on siitä yhtäpaljon hyötyä kuin haittaa. Ja iiik!vuokraheppa kuulostaa ihanalta! <33
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 13:43

Niisk, silmään meni roska kun luin tota Hallavan uudenvuodenlehtistä vuodelta 2013. Sitä nostalgian määrää<3 "Erityismaininta Valmalle erityisen hyvästä tallihengestä ja koko Hallavan isosiskona olemisesta":'-) Voi niitä aikoja:"-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 14:36

Voi, söpöä Valma :-*

Ja tuli nyt äkistään tällänen kysymys mieleen, että tuleeko noista este - ja koulukursseista pohjatarinaa? Että voinko alkaa jo makselemaan niitä itelleni talteen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 14:51

Niistä tulee pohjatarinat, eli ei välttämättä maksua voi kirjotella... Tosin kuvamaksuja voi piirtää valmiiks ja kai jonku ympäripyöreen pohdiskelutekstinki voi väsätä :'D
Mä rupeen kirjottaa pohjia ens viikolla automatkalla Tanskaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 16:15

Plääh. Kuvittelin meneväni töihin, mutta eipä mulla tänään mitään vuoroa olekaan, huomenna sitten vasta! No, yllättävä vapaapäivä on käytetty tehokkaasti ja kohta pääsen kirjoittelemaankin. Ehkä ehdin piirtää uittomaksunkin, tai edes luonnostella.

Haluaisin kehittää Hallavaa varten jonkun kivan, sarjakuvamaisen ja tavallisesta niuhottamisestani poikkeavan piirtotyylin. Mulla on paha taipumus jäädä näpräämään kuvia ja hakea realistisuutta, vaikka oikeasti haluaisin osata tehdä kivoja, rennompia juttuja. Voi olla, että tulevaisuudessa Nikitan päiväkirjassa on toisistaan poikkeavien kokeilujen kavalkadi, kun yritän löytää omaa tapaani :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 17:17

Kuulostaa Eevi hyvältä (:
Mäkin oon aina välillä yrittäny muuttaa piirtotyyliä, mutta ei se tästä mihinkään vaihu. Mä ehkä tartteisinkin vähän perfektionistin piirteitä kun mulla on tapana hutasta vähän puoli huolimattomasti jotain epämäärästä. Poikkeuksena sitten mallista tehdyt lyikkärityöt, mutten kyllä niitäkään jaksa väkertää kun tunnin korkeintaan xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 17:24

Mä piirrän just paraikaa. En ikinä jaksa tehä mitään loppuun vaan alotan aina uuden:D
Onko teistäkin heppojen takapuolien piirtäminen vaikeeta? Tuskailen aina vähintään vartin niiden parissa. Siis sen osan mikä on takajalkojen yläpuolella D:
Oliks se Rana vai Snez jolla oli pilkkuja?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 17:34

Snezulla pilkut
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 17:49

okei, hyvä:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 18:04

Hevosessa vaikeinta on kaikki, mutta vielä kamalampaa on piirtää ihmisiä. Ne tuottaa mulle aina päänvaivaa! Enimmäkseen niiden takia haluaisinkin keksiä jonkun rennomman tyylin, sellaisen, ettei sen ihmisen anatomiavirheet pistä niin pahasti silmään.

Hevosten kohdalla mä tuskailen aina ihan erityisesti korvien ja takajalkojen kanssa. Jalat on kautta aikojen olleet mun heikkous, mutta niitä on tullut harjoiteltua. Ei ne silti aina suju ):
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 19:45

Vitsi olit Valma taas piirtäny paljon hienoi kuvii! Erityisesti tykkäsin Mincan, kyyhkyn ja Cellen kuvista ((:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 19:46

Kiitos kiitos:DD Seuraavaks pistään Mallaspuroon Jerelle sen kuvat:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 20:49

Joo terve, meikäpoika(tyttö) ois taas takasin Hallavassa :)) Täs vielä ootellaan toki et kenen hoitajana jatkan ymym mut pyörin täällä nyt tällee tallilaisena jonkin aikaa. Ja huomasin Inka, et haet vissii Ranallekki hoitajaa, et saatan hakee sille hoitajaks, jos noille tuntihepoille näyttää tulevan muita potentiaalisia hoitajaehdokkaita

Ja oon tosiaan ihan pihalla kaikesta, siitä on niin kauan ko viimeks täällä oon ollu ja luin äsken kaikki mun vanhat viestit läpi ja vissiin sillo oon ollu todella onnellinen :'D Itekki tässä kesän alussa eronneena edelleen istun kotona, tuijotan tyhjää ja mietin mitä teen elämälläni.. Mutta eiköhän se tästä, joskus
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 20:52

Haluutko Topias uuden avan? Mua "vähän" häiritsee tuo... :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 20:54

Joo mielellään, vähän aikuismaisemman (ikäännytin topiasta vuoden, kun sen nyt pitäisi olla 17) ja ei noin "paljastavan" xD

Ja oon vähän yrittänyt etsiskellä, mut onkohan mulla jotain merkkejä kasassa
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 21:21

En muista yhtään, tsekkaa merkkienjako topicista ja sitten ratsastustunteja voit käydä kanssa laskemassa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 21:23

Käyn kattoon Topiaksen merkit:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 EmptyTo 23 Heinä 2015, 21:30

Uuu, kiva että tänne tulee uutta porukkaa!! (Tai uutta ja uutta, mutta kuitenkin) Ja pakko kyllä myöntää, että mullakin pisti tälleen äkisti silmään toi avatar Xd Ja vihdoinkin tänne tulee poikia, kun on muuten ollu aika tyttövaltasta täälläpäin..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 14 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #4
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: