Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #4 - Sivu 8 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #4

Siirry alas 
+19
Reetta
VanessaM
Runo
Rafael
Miro
Eevi-Sofia
tsuukiko
Lilian.
Melissa.
Viivi
Valma
Niina
Megan.
Maikki
Alana
Aleksi
Inka
Janelle
Wili
23 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Janelle
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Janelle


Viestien lukumäärä : 264
Join date : 29.10.2014
Ikä : 29
Paikkakunta : Tampere
Hevonen : Oreo

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 18:46

Dämn mulle ei oo tullu. Mut mä luulen et ne idiootit on ohjannu sen Tampereen osoitteeseen koska Posti tyhmä on hidas ugh.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 19:10

Onpa söpöä Miro :'-D Mä kävin lukasee ton zine palstan ja se on varmaan tosi hieno!! Varsinkin toi takakansi kuulosti just niin mahtavalta kun olla ja uskaltaa.. :> Mä kirjoittelin Huhulle taas, nyt kun on kaikki alku-inspit, niin pitää kirjottaakirjottaakirjottaa xD (kunnes inspi loppuu ja dämn, tarinoita ei tuosta noin enää tupsahdakkaan :p) No ei nyt sentään, kyllä pyrin pitää tahdin ihan tasasena, kun ylipäätänsä tää talli inspaa jo tarpeeks :))
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 20:39

Joku chattiin? Haluun minkä tahansa verukkeen ettei tarvi lukea tätä typerää hissaa D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 20:41

Mää voin tulla;))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 21:17

Hei täyttääks Aleksi 20?:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 21:26

IRL-Aleksi täyttää, Aleksi-hahmo on 28:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 21:41

Äääääälkää muistuttako D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyKe 27 Toukokuu 2015, 22:31

Hööh, ei siihen kuole, aikuistuminen lykkääntyy joka synttäreillä vuodella eteenpäin:D Ja kakskyt on tosi kaunis ja siisti luku. Kelaa nyt:

20

Etköhän sä selviä hengissä:-)







//Mun on hyvä sanoa onnellisesti 17-vuotiaana :-D


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm To 28 Toukokuu 2015, 11:16, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTo 28 Toukokuu 2015, 08:32

Päätin sit järjestää extempore kenttäkisat :-D Kaikki mukaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTo 28 Toukokuu 2015, 11:24

Heei, kaikki mahdolliset mukaan, kelatkaa, tää ei ees velvoita mihinkään ja on kivampi kirjoittaa tarinaa tosta kun on enemmän porukkaa!:-) Ja mä voin sit piirtää kuvia.

Mun kesäloma alkoi nyt, paitsi on mulla kyllä töitä heti loman alusta, mutta kirjastotyö = melkein kuin loma, eikä sieltä saa läksyä. Lauantaina kavereiden yo-juhlia:) Kesäkuun puolivälissä mennään Viroon isolle orkesterileirille meidän kamariorkesterin kanssa, mä en jaksa odottaa:D Ja sit tietenkin keskiviikkoisin ratsastamaan issikoilla, paitsi se alkaa vasta kaks viikkoo loman alusta. Saan kuulemma jonkun tosi kiltin ja rauhallisen hepan, ihanaa, mutta unohdin sen nimen heti kun kuulin sen D:
Lomafiiliiiiis, pitäskö mennä tänään uimaan:D En taida, vesi on varmaan vielä aika kylmää D-:
Ainut tyhmä juttu tässä kesässä on se, että isosisko lähtee Ruotsiin kotikonnuille hoitaan lapsia, niin nään sen vasta syksyllä seuraavan kerran ;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTo 28 Toukokuu 2015, 12:17

Mulla alkaa kesäloma huomenna, mut mullakin on aika lomafiilis:D Ja lauantaina pitää vielä käydä hakemassa tokarit.. Vika kerta kunsaan kun saan paperisen todistuksen:p Saan varmaan muutaman ysin ja äikästä yhen kympin ja loput on varmaan kaseja D: toivottavasti niillä pääse sit lukioon. Hahaah, heitin talviturkin eilen! Tuli ihan mielettömän sikahyvä olo sen jälkeen<33 Taasko meillä on kesä? ;))
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTo 28 Toukokuu 2015, 12:21

Hrrrh, mä en tykkää oikeastaan kylmästä enkä lämpimästä vedestä, enkä uimisesta ollenkaa. Mun "uiminen" jää yleensä kahlailuun:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTo 28 Toukokuu 2015, 13:32

Aijaa:DD Mun juttu on just se uiminen.. Suihkut on mun mielestä typeriä kesällä a) menee sähköä b)uiminen on ilmaista (siis jos lähistöllä on uimaranta) c)uiminen on virkistävämpää ja hauskempaa XD Mutta juu, kun olin kymmenen vee, kävin heitäämässä talviturkin huhtikuussa, mutta olihan se vesi kylmää..:3

//Omigod!!! Löysin niityn TÄYNNÄ erivärisiä kukkia! :ooo Nyt tulee kyl otettua muutama selfie.. :`DDDDDDDDDDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTo 28 Toukokuu 2015, 13:35

Ja mun tarinoita saa sit käydä kommentoimassa:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTo 28 Toukokuu 2015, 13:40

Heeh, ei siitä tarvii aina erikseen sanoa, yleensä se on niin että kaikki lukee kaikki ja kommentoidaan kaikki mitä jaksaa:D
Mä voisin käydä kirjottelemassa Malpussa:)

//LYNN/EEVI-SOFIA, MÄ EN PYSTY KIRJAUTUMAAN MALLASPUROON D:

//Eiku nyt pääsin, en tiiä mikä siinä maksoi :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTo 28 Toukokuu 2015, 21:13

Valma: Voi äh ja pöh, mitähän se MP:n foorumi on sekoillut? Sletinkin salasanaa hyväksynyt miten sattuu tai jättänyt hyväksymättä... En tiedä, mitä asialle voi tehdä.

Haistanko täällä ikäkriisejä? Höpö höpö, älkääs viitsikö. Ikääntyminen on mukavaa. Paitsi ehkä sitten, kun huomaa olevansa lähempänä viittäkymmentä ku omaa syntymäänsä. Siihen on onneksi vielä aikaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTo 28 Toukokuu 2015, 21:44

Pääsin kirjautumaan:D

Mä oon tähän mennessä koko ikäni halunnut, etten olisi vanhempi tai nuorempi:-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyPe 29 Toukokuu 2015, 20:43

Apua miksei toi kuva Huhun päikyssä näy?D:'
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyPe 29 Toukokuu 2015, 20:43

Oota tsekkaan:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyPe 29 Toukokuu 2015, 20:46

Nyt näkyy:) Kannattaa käyttää "lisää kuva"-toimintoa, ja kuvan osoitteeksi pitää pistää kuvan oma osoite, eli ei esim. sen sivun osoite, millä kuvan on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyPe 29 Toukokuu 2015, 20:48

Kiitti:)) Joo, toi on aijaa - laatua ja puhelimella kuvattu, joten se osoite saatto mennä vähän prälinäks..
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyPe 29 Toukokuu 2015, 20:49

Ihanaa, oon ettinyt tässä viimeaikoina videoita youtubesta jotka kuulostais Alanalta, ja nyt löyty <3 vaikka toi onkin lauluvideo niin ehkä siitä saa jotain selkoa xD (en jaksa linkata, niin hahmoesittelystä löytyy jos kiinnostaa)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyLa 30 Toukokuu 2015, 11:49

Ai niin, ja jos huomenna olis joku rope, niin jos se tapahtuisi ennen kahta niin sitten pääsen, kahen jälkeen pääsee vaan satunnaisesti :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptySu 31 Toukokuu 2015, 11:13

Nonni, nyt on juhlittu yo-juhlia. Tuntuu omituiselta kun monet koulukaverit on jo hakenu korkeakouluihin ja suunnittelee tulevaisuuttaan ja tälleen, ja mä jään lukioon vielä vuodeks. Weird.
Haikee fiilis muutenkin kun sisko pakkaa tässä vieressä tavaroita, pitäs hyvästellä se illalla kun se taas lähtee koko kesäks muualle, tällä kertaa Ruotsiin meidän tutuille lapsenlikaksi. Koko saamarin kesä ilman systeriä ;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptySu 31 Toukokuu 2015, 13:19

Aaaws.. Mulleki tulis ikävä..

Hei rooleillaanko me tänään?:D Mä pääsen :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptySu 31 Toukokuu 2015, 14:20

Ei siitä nyt näyttäis mitään tuleva, mun pitää nyt lähteä käymään yhden lapsiorkesterin harjoituksissa, eli en varmaan pääse ainakaan ennen kuutta D: Porukka tuntuu taas hiljentyneen, rope on vähän kalju jos siellä on vaan pari tyyppiä. Joku toinen kerta?

/Omg, en kestä, tuolla Säännöt-topicissa lukee että "Muksut tulee lähettää ajallaan":DDDD En viitsi korjata sitä X'D
//Ei kellään voi olla näin huono arpaonni, hävisin taas arvontaluokan XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 12:57

Niinpä, täälä on vähän tällänen hiljasuus buumi.. On kyl vähän tylsää ropeilla jos paikalla ei oo kun muutama tyyppi, mutta en mä kyl perusta sellasistakaan ropeista, jossa on tusina ihmistä paikalla ja sit kaikki lähettää viestiä samaan aikaan, kun se on ihan sekasortosen sekavaa. Muistaakseni olin joskus jollain virtuaalitallilla ja kun kaikki lähetti viestin samaan aikaan ei tarinan kulusta ottanu mitään selvää.. XD

Mäkin oon miettinyt tota, kun mietin Halllavaan tulemista ja lukasin kaikki tarpeelliset palstat, mietin että onks tää niinku joku muksuilta kielletty paikka vai häh?:D Ja mulakin on ainainen huono arpaonni, mut ihme kyllä, mä  taisin ihan sijottuu Xd Ja Aleksi, noi kesäleiri osiot on jo nähtävästi jaettu, joten saako alkaa jo raapustelemaan maksuja? Jos saan tänään tarinan valmiiks, niin julkasen sen siten sinne. (poistakaa se jos ei saaX))
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 16:22

Saa ruveta jo kirjoittelemaan:)
Itse asiassa Hallava on muksuilta kielletty paikka, foorumille kirjautuminen on K13. Nykyään toi ikäraja tuntuu kyllä ihan aiheelliselta, sillä täällä kyllä draamaillaan sen verran.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 18:46

Joo, sehän tulee tossa foorumille kirjautuessa että: "Olethan 13+ tai tasan 13?" Hahhaah, mä tykkään kaikista draama jutuista, mutta en tienny et tääl on sellasta Xd Ja Valma, ei sit tarvii huolehtii, kun tää toinen silmäpari mistä puhuttiin, täyttää kahestoista päivä 14v. (: Ei vitsit, "muksut pitää lähettää aikanaan..." Luulin aluks, et se oli joku sisäpiirivitsi :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 18:48

//Hehee, meen rustailemaan XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 18:50

Ainii taisit tulla parahiksi just meidän viimeisimmän suuren kolmiodraaman jälkeen:DDDDDD
Tällasta. Chris-Valma-Vili, onneks toi on onnellisesti takana:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 18:51

Apuaaaah!!! Ihanaa, meen lukee XDDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 18:52

OMG, mä luen tota taas uusiksi ja uusiksi:DDD Oli hermostuttavin rope sitten Hallavan ekan syksyn:*
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 18:59

Ihan hysteeristä!! XDD Mäkin varmaan hikoilisin ruudun sököks! Xp
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 19:01

Säälimätöntä:DDD Mulla on viharakkaussuhde draamailuun, tavallaan on kiva saada välillä jotain jännitystä Hallavan arkeen, mutta pelkään aina että joku pahoittaa IRL mielensä D: Niinku ekana syksynä, tää mainitaan aina varoittavana esimerkkinä DDD:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 19:04

Mitä sillon syksynä tapahtu???!!

//Anteeks, mä himoitsen noita
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 19:08

Ehkä linkkaan senkin sulle:D Tässä
Sivun puolessa välissä alkaa tapahtua:) Taustatietoa: Mikki oli saapunut vähän aikaa sitten Hallavaan ja kaikki tallin tytöt oli siihen ihastuneita XD Suurimmat kilpakosijat oli Nanna, Valma, Inka ja Salla (ja Narnia, mutta ei tainnut olla tossa ropessa).
//Varoittava esimerkki siitä kun draama menee liian pitkälle D:
///Naurattaa vielä nykyäänkin kun Mikki laittoi tohon kysymysviestiin: ""Valma, kenestä pojasta sä tykkäät?" aluksi ajattelin pitää viheliäisen virneen naamallani, mutta päätinkin antaa kysymykseen uutta perspektiiviä täydellisellä pokerinaamalla. Odotin vastausta, ja pidättelin Valman ilmeen tuottamaa naurua sisälläni.
En oikeastaan halunnut tietää vastausta. Jos se olisi joku muu kuin minä, niin siinä tapauksessa kyllä, mutta jos hän sanoisi minut, en tietäisi miten toimia tilanteen jälkeen. Aloin katua kysymystäni tuota pikaa ja ilneeni muuttui jopa hämmentyneeksi.
Miksi minä menin kysymään? Ole kiltti ja sano joku toinen...."
Tiedän että se teki ton siksi, että se oli alusta asti päättänyt, että Valma olis se jonka se ensisijaisesti halusi Mikin partneriksi, mutta sillä meinasi tossa kohtaa mennä pupu pöksyyn ja varmisteli Mikille takaporttia jos Valma sanoiskin jonkun toisen. Ja täällä yhdessä vaiheessa oli tilanne, jossa eräälle hallavalaiselle tuli huomautuksia, kun se kirjoitteli jatkuvasti tarinoissaan sen olosesti että Raffe tykkäsi siitä, eikä Raffe ollut millään tavalla antanut olettaa semmosta. Mutta tajusin, että Mikki teki yhdessä ekoista tarinoistaan Valmalle ihan saman, eli sai Valman näyttämään ihastuneelta koulutytöltä ja kehtasi vielä kirjoittaa tarinan loppuun että halusi olla vaan kaveri. Lol:D

//Ojdå, kuulostanpa mä itsevarmalta:o
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 19:25

Ookkeih... Noh, toi oli aika iso draama.. Salli tais kerätä kimpsunsa ja kampsunsa ja lähtee, vai mitä? XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 19:26

Kyllä se vielä jäi tänne ton jälkeen:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 19:27

Ai jäikö? Mä sain noista sen viesteistä sellasen ajatuksen, et se ei enää haluu tulla ikinä Hallavaan D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 19:29

Kyllä se jäi, ja angstas ton jälkeen pitkät pätkät D::: Ehkä otti vähän liian todesta ton, sillä eihän Mikki todellakaan voinut revetä moneen osaan, ja ei kukaan voinut pitää itsestäänselvyytenä että Mikki valitsis juuri oman hahmon D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 19:30

Niin, totta. Äh, ei enää tollasii draamoja, onko ollu mitään muuta kun tälläsiin kolmiodraamoi ja suhdekuvioita? Xp arvaan: "ei ole" :'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 19:34

Ystävyysdraamoja, ja Nannan juoppovanhemmat, ja Maikin pahoinpitely, ja Sallan kaveridraamat ja angstit, ja Reetta ja Valma oli yhdessä vaiheessa aika huonoissa väleissä, tai siis, oikeestaan Reetta vaan vihoitteli Valmalle, ja Hallavan hamassa alussa Aleksi erosi kihlatustaan Emmistä, ja se vaikutti aika paljon tallin arkeen:D Löytyyhän näitä, varmaan vielä lisääkin mutta ei nyt tuu mieleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 19:39

Ei vitsi, no kyllä täällä draamaillaan XD Mun pakko mennä, sähköt meni ja kännykästä loppuu akku, ellen pääse koneelle D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 19:41

Ootko sattunu huomaamaan et tää sivu on melkein täynnä meidän kahen välisiä viestejä?? XD repesin
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyMa 01 Kesä 2015, 19:41

Muut on hiljasella päällä:D Kyllä täällä saa höpäjätä:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTi 02 Kesä 2015, 09:52

Höpäjätä :-D Ihana sana :3 (okei no olipa turha viesti :o)

:DDDDD Mä voinkin spämmiä edelliseen viestiin:P - Veemäinen
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTi 02 Kesä 2015, 21:00

Lähetään ens torstaina orkesterin kanssa keikkaamaan Viroon ja tullaan takas myöhään sunnuntaina - tai oikeestaan maanantaina, laiva on Helsingissä 00.30, ja sieltä on vielä muutama tunti kotiin. Ja aamulla kaheksalta mulla alkaa kahvilassa tiskivuoro. Auts '-.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTi 02 Kesä 2015, 21:11

Mul on huomenna synttärit. Oon kipeenä ja iha kamalan huono olo. Oon ollu koko tän päivä turus pääsykokeis ja huomen kans. Ja huomen illal saan tietää tipunko vai jatkanko viel toiset kaks päivää tääl kokeis. Luultavasti tipun. Ja ajan sit 5h autol angstisena väsyneenä ja kipeenä kotiin mun 20v synttäripäivän iltana. Voisin ostaa vaik mansikoit matkaevääks ni voi sit mussuttaa niit itkemisen ja ajamisen lomas.

Terveisin superangstinen minä.
ps. Takana neljä itkuntäyteistä päivää, edessä lisää
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 EmptyTi 02 Kesä 2015, 21:43

Voi eii ;__; Kivat synttärit tiedossa:( Koita parantua, ja muista että pääsykokeet on yleensä semmosia että tuntuu että menee huonosti vaikka meniskin keskitasoisesti. Pidän sulle koko päivän peukkuja pystyssä ja toivon sun parasta.
Tiedän että oon huono lohduttaan, mutta koita piristyä, asioilla on tapana järjestyä, ja jos nyt ei onnista korkeakouluhauissa niin ens vuonna voi yrittää uudestaan.

En haluu että kenenkään tarvii itkeä D':
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #4   Pulinaboksi #4 - Sivu 8 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #4
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #5
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: