Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 3 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyLa 01 Elo 2015, 20:28

Haluun tähän alttosovitukset:DDDDD


Ehkä hilpein biisi mitä oon ikinä kuullut xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyLa 01 Elo 2015, 20:52

Mulla ei näy mitään D:
//Ja Sandra on sen verran seikkailunhaluinen, että sekin tulee varmasti messiin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyLa 01 Elo 2015, 20:59

Sillä videolla kestää hetken ladata:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyLa 01 Elo 2015, 21:39

Ei näy vieläkään:(
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 13:46

Apua apua apua mun oman orkesteriprojektin "manageri" soitti ja sillä oli mahtavia uutisia, ja oon nyt niiiiiiiiiiin täpinöissäni! Sen puhelun aikana vaan hypin ylös alas ja löin nyrkillä ilmaan ja tuuletin ja yritin samaan aikaan pitää ääneni aikuismaisena ja asiallisena:DDDD Saatiin ihan JÄTTILÄISMÄINEN keikka ens viikonlopuksi! :-)))))))))))) En voi lopettaa hymyilemistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 14:24

XD Kuulostaa ihanalta! Onnee Valma!

(Nyt pikkusiskon rippijuhlissa kahvittamassa mummoja.. Huoh..)
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 14:42

Onnea Valma ihan hirveesti! :-)

Matkalla eläinpuistosta kotiin. Ehdittiin pois just, ennen ku rupes satamaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 17:46

Siis ei se mikään hirmuisen juhlava iltapukukeikka oo, vaan mennään rennolla meiningillä ja hyvällä fiiliksellä ja yleisökään tuskin on sitä perus klassisen musiikin konserttien mummoväkeä, ja sitä on tulossa PILVIN PIMEIN, niin paljon että me joudutaan vetään sama setti kolmeen kertaan että kaikki pääsee kuuntelemaan :-D Ja erittäin hyvää mainosta meidän prokkiksen päätöskonserttia ajatellen :-)
Oi hitsit, mä en vieläkään saa tätä typerää hymyä kasvoilta. Oon niin tyytyväinen mun soittajiin ja siihen että meistä tuli näin "kuuluisia" ja mahtaviin keikkajärjestäjiin :-)))))

"Lotta" muuten juhli ripille pääsyä tässä pari viikkoa takaperin:) Mä olin siellä kestitsemässä tuttavaperheiden penskoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 18:29

Okei. Mulla on jänniä uutisia. Mulle on tarjottu mahdollisuutta päästä yhden huipputyypin kanssa tekemään meidän omaa virtuaalitallia...!!!! Okei, saatatte arvata jo? Niinpä.. Jos mä suostun, joudun luopumaan (taaaaaas kerran) Hallavasta, ja kaikista ihanista hahmoista ja hetkistä täällä, koska mun paneuduttava täysillä siihen prokkikseen, jos meinaan että siitä tulee hyvä (ja näin myös toinen osapuoli vaatii) Mutta jos en.. Ei, oon haaveillu omasta tallista niin kauan! Mä tuun moikkaamaan teitä aina välillä, joohan? En karkaa mihinkään (':


Viimeinen muokkaaja, Reetta pvm Su 02 Elo 2015, 18:32, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 18:30

En halua olla superangstaaja ja valittaa kiireitä, vaan mun on vaan pakko päästää kokonaan irti, että aikaa riittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 18:33

Ai ootko jo suostunut? Taas naita hyviä huonoja uutisia. Pidä hauskaa uuden virtuaalitallin kanssa ja linkkaa se tänne, kun saatte sen valmiiksi:-)) Tulee ikävä Reetta-hahmoa, onneksi sä oot yhä siellä ruudun takana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 20:38

Reetalle onnea uuteen projektiin! Toivottavasti tallista tulee hieno ja me päästään sitä ihastelemaan ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 21:38

Uuu..!! Kuulostaa kivalta, siitä tulee varmaan tosi hieno! (paineitapaineita) noi ei nyt oikeesti:D Siitä tulee varmasti mahtava :3 Ja tässä välissä - niin kattokaa Ratapihan ratsutila!! Siis Ou Mai Gaad! En oo ikinä nähnyt tollasta klikkailu tallia! Niin uutta ja ihmeellistä <3>
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 22:10

Koin vartti sitten elämäni säikähdyksen.
Makasin täällä kattohuoneistossa sängyssä kuunteleen jotain tosi rauhallista biisiä hämärässä huoneessa ja kattelin vaan transsissa seinälle, ja yhtäkkiä se koko huone meni sekunniksi ihan kirkkaaksi ja heti perään kuuluu avoimesta ikkunasta korviasärkevä jytinä.
Saamarin ukkonen. En oo ikinä ennen säikähtänyt niin paljon.
Ja nyt tuolta tulee taas uusi pilvi ;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 22:28

Oi, mä pidän ukkosesta! En nyt lähtisi minnekään järvelle soutelemaan saadakseni parhaat näkymät, mutta sisätiloista käsin ukkosen seuraaminen on jotenkin kamalan ihanaa. Se tunnelma, kun pimenee ja jyrisee! Oli ihan huippuhetki muutama juhannus takaperin, kun olin kaverin mökillä ja oltiin justiinsa menty kattamaan pöytää niiden huvimajaan ruokailua varten. Jo pitkään oli jossain kauempana ukkostanut, mutta se ukonilma hypähti ihan yhtäkkiä aivan kohdalle. Istuttiin puol tuntia huvimajan lattialla katselemassa välkehdintää ja sitä seurannutta täyttä kaatosadetta, kun ei viitsitty juosta pihan poikki sisäänkään. Se oli jotenkin tosi rentouttavaa. :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 22:35

Mä äsken huudatin Jenkinsin Stabat Materin voimakkaimpia osia napit korvissa että välttyisin kuulemasta jyrinää, mutta ei oikein auttanut. Ukkonen on kyllä mahtava luonnonilmiö, mutta en oo vielä oppinut nauttimaan siitä D-:
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 23:09

Itekki rakastan ukkosta <3 Aina meen terassille istuu ja kuvaamaan salamoita ja nauttimaan siitä viileydestä ja tunnelmasta. Parasta on jos hiljakseen sataa ja vielä jostain suunnasta pilkistää aurinko, mutta silti salamoi:D Ja jos ulos ei tohdi/jaksa/tms oon naulautunu ikkunaan kiinni, jota ei missää nimessä sais ukkosella tehdä..xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptySu 02 Elo 2015, 23:32

Mä olin kerran kesällä about kaks vuotta sitten pyöräilemässä musiikkiopistolta kotiin peltojen keskellä, kun tuli ukkonen, ja se oli ihan päällä ja salama osui puuhun alle sadan metrin päässä. Mä olin ihan varma että kuolisin ja mietin moneen kertaan että menisinkö makaamaan ojaan, koska mä olin korkeimpana kohtana monen kymmenen metrin säteellä DD: Siitä mun pelot on varmaan peräisin.

Heei, luin just taas vanhoja tarinoita ja päädyin lukeen My Dear Diarysta (jälleen kerran) Mikin ja Valman erotarinan, ja kuuntelin samalla tätä (videon ekaa biisiä siis). Sen jälkeen googlettelin kiinnostuneena ja sain selville että ton kappaleen nimi "Salut d'amour" on ranskasta suomeks jäähyväiset rakkaalle tai jotain vastaavaa. Jännää, soitan tota itse alttoviululla ja nyt ajattelen vaan että se on Mikin jäähyväislaulu n__n
//Uusille tiedoksi, Mikki oli siis Sveitsistä eli puhu ranskaa:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyMa 03 Elo 2015, 11:04

Apua, miks tää pyytää tarkistuskoodia? D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyMa 03 Elo 2015, 11:05

Siis äsken, kun olin liittämässä aijaa.com kuvaa, mut sit kun pyyhin sen, niin ei pyytäny enää
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyMa 03 Elo 2015, 22:06

Oho :-o
Mä soitin äsken kattoparvekkeella ja katoin samaan aikaan kun kultainen aurinko laski kaupungin horisontin taakse. Herkkä hetki :,3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyMa 03 Elo 2015, 22:20

Jeep, se oli hakurobotti.. Pelottavaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 11:29

Tervetuloa uudet hoitajat! Tehkää hahmostanne esittely Hahmojen elämää -osioon ja sitten ei muuta kun kirjoittelemaan:)
Ja Aleksi, on kivaa että oot taas täällä:3 Oliko hauska reissu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 11:35

Joo oli ihan perus. Aika paljon autossa istumista ja silleen. Mut nähtiin hienoja paikkoja ja tuli syötyä ihan sika hyvää ruokaa (:
Oon vähän maassa nyt ku muutin eile tänne mehtän keskelle, ni en jaksa nyt hirveesti pälistä mut koitan saada näit Hallavajuttuja tehtyy.
Mietin pitkää haluunko kirjottaa Nannalla Dear Diaryyn siitä Miron lähdöstä ja niitten erosta, koska mul on siihen aika hyvää matskua omassa päässäni tiedettävistä syistä, mut päädyn ehkä kirjottaa iha vaan paperille omaan päiväkirjaani. Sattuu liikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 11:40

Voi eiii, Aleksi, ihan hirveästi jaksamisia sinne<3 Anteeks että pistin ton Miron lähtemisen just tällaseen hetkeen:( Älä kirjoita jos ei tunnu hyvältä. Ja mä hoidan pääsivujen päivittämiset.
Muista että sulla on kaikkia kivoja muistoja, muistoistahan me eletään. Ja vaikka nyt tuntuis kamalalta niin suru helpottaa ajan kanssa ja pystyy muisteleen hymyillen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 11:47

//Joo kyl tää tästä, kuha koulu alkaa ja siellä on (toivottavasti) kivaa yms yms...


Löytyy myös Hoito IV-topicista

Elikkä tässä treenausparit

Sandra - Klikki
Salli - Dunja
Nanna - Tinttu
Valma - Darcy

Jaa sitten vähän sääntöjä ja muita (;
Elikkä saatte siis kirjoittaa noiden hevosten päiväkirjoihin, kaikkina muina päivinä paitsi silloin kun niillä on vapaapäivä, jolloin hoitaja saa liikuttaa. Mutta tarinaan voitte kirjoittaa että hevonen on mennyt sinä päivänä vaan yhellä talutustunnilla tai muuten liikkunut kevyesti, minkä takia sillä voi treenata. Ja URL aleksille pitää aina ilmoittaa ja kysäistä että käykö jos vetää treenit tänään. (Forkalla ei tarvii mitään kysellä, kuhan tarinasta vaikka tulee jotenkin ilmi tms.)
Ja treenihän tarkoittaa joko koulu/estetreeniä, riippuen siitä mihin kisoihin tähtäätte. Juoksuttaakin saa, mutta sen pitää olla perusteltua ja sen pitää jotenkin tukee teidän valmentautumista. Hoitaja saa sitten hoitsunsa kanssa pyöriä maastossa ja tehdä maastakäsittelyä yms yms.
Ja treenaajanahan ollaan juurikin kisoihintähtäysmielessä, eli osallistutte sitten treennattavanne kanssa tarjottaviin valmennuksiin ja osallistutte ainakin tallin omiin kisoihin. Myös muiden tallien kisoihin osallistuminen on suotavaa, ilmotelet sit vaan että minne oot ilmoittautunut.

Ja kysyä saa jos on kysyttävää (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 12:15

Oreo ja Bambo vieroitettiin, katso uusi karsinajärjestys!
Kummallekkin otetaan omat hoitajat ja ne saavat ikiomat päiväkirjat, mutta Janelle voi halutessaan hoitaa sekä Vanillaa että Oreota tai valita jommankumman (;
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 12:50

Mää koitan ottaa Inkaan yhteyttä yv.llä, kun häntä ei oo nyt pitkää aikaa tääl näkyny kirjottelee ja ilmottelen sit mihin tulokseen päädytään:)))
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 14:21

Toi treenaaja-juttu selittääkin paljon, kiitos! Vapaapäivät on sitte hoitohepan kans yhteistä aikaa, hyvä niin :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 18:35

Juuh, mahtava vuokrauskerta tänään!:D

Esteitä kokeiltiin ja heti ekan ristikon jälkeen alas -> takas selkään -> yks onnitunu hyppy -> suunnan vaihto -> este -> alas -> silmät sumenee -> ampulanssi (:

Että ei kait tässä, kotiin pääsin, mutta valvonnassa oon. Ylihuomenna pitäs lähtee ajaa Helsinkiin.. mitähä siitäki tulee, vai peruuntuuko koko reissu...
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 18:37

Topias eikä:{ jäitkö jalkoihin vai miten kävi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 18:48

Vähä rasavillimpi tapaus? DD:

Mä en muista millo oisin viimeks tippunu hevosen selästä. Mutta toisaalt mä en enää hypppää esteitä ja meen yleensä vaan rauhallisilla hevosilla ... (;


Huomenna alkaa koulu... jänskättää :{
Mut toisaalta kaikki siel on minuu varmaa 3-4 vuotta nuorempia, joten enköhän mä selviä, vaikka mua saatetaanki kattoo vähän kieroon :-DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 19:03

Aijai, Topias D: Kivasti ekalla vuokrauskerralla, toivottavasti ei jäänyt kammoa.
Mä tipuin viimeks kaks vuotta sitten Pasilta-shettikseltä, kun se jotain temppuili. Onneks en oo tänä kesänä tippunu kertaakaan:) Mutta Pasi oli kyllä semmonen jukuri että oon varmaan tippunut useampa kertoja kuin mitä oon ratsastanut:D
Muistan ekan kerran kun tipuin ja sit hehkutin hirveästi Mikille/Raffelle kuinka siistiä se oli ja sen mielestä se ei ollut kehuskelemisen arvoinen kokemus, vaan aika laimea, kelatkaa nyt, metriseltä shettikseltä. Pah, sanon mä, se oli oikeasti hurrrrjaa >:-(
//Tipahtelin Pasilta aina muutenkin joka kaarteessa, kun menin ilman satulaa, ja se alkoi kurvailla huvin vuoksi ihan vaan koska tiesi, että pääsisi silleen eroon musta:DDD

Etköhän sä Aleksi selviä, tsemppiä, pidä hauskaa! Eikä ne mitään kieroon kato, vaan kunnioittavasti ylöspäin:D
Varmaan teillä alkaa koulu jo nyt :-o
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 19:52

Koulusta puheen ollen mut lasketaan tästä syksystä eteenpäin kaksoistutkinnon tekijäksi. Täytyy sanoo että olin aika yllättynyt kun sain tietää pari päivää sitten :-D

//Koska musiikki:)


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm Ti 04 Elo 2015, 20:14, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 20:10

Mä oon tippunu viimeks ikuisuus sitten jollain estetunnilla, kun pääsin kouluhepan selkään, joka teki ihan valtavia loikkia. Mutta shettisaikoinani tulin kyllä monta kertaa alas lyhyen ajan sisällä :"D
Topiakselle tsemppiä, yritä nyt pärjäillä sen ponin kans!

Mitenkäs teillä muilla alkaa koulut? Mulla alkaa ens viikolla, tosin haluaisin kouluun jo aikasemmin :-3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 20:13

Lukio alkaa ens viikolla ja musiikkiopinnot sitä seuraavalla:)

Mun pikkusiskon ratsastusleirillä maastossa joku hevonen nousi takajaloilleen ja keuli ympäri ratsastajan selässä DDDDX Hyyyi kamala, en haluis olla sillon paikalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 20:30

Toi on oikeesti tositosi rauhallinen poni! Omistajatki oli iha ihmeissää ko se ei oo ikinä noin tehny. Vähä pukitteli sillo ko se oli niillä ekan viikon mut ei muute yhtää mitää oo selästä käsin.

Saatto johtua siitä, kun ekan kerran tulin, poni hyppäs kaukaa, en pysyny mukana ja lensin. Sit se tajus et "hei tuohan lentää helposti, et avitampa vähä" ja niiku kokeili mua:D Nyt vaan paljon paljon sileällä työskentelyä, et meiän yhteityö alkaa sujua ja sit vasta uuellee esteitä. Kyllä se siitä, en vähästä säikähä:D

Ja mulla tosiaan alkaa koulu 13.8. torstaina, ärsyttää vähä ko just katoin ja hoksasin että kurssit ei riitä lukion läpi pääsemiseks:DDD pittää jottai keksiä
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 20:33

Auts, Topias! Onneksi ei käynyt kovin pahasti.

Shettiksiltä - ja pikkuponeilta ylipäänsä - on niin pirullisen helppo pudota. Tuntuu, että niillä on niin lyhyt kaula, että jos vähänkin horjahtaa eteen niin on saman tien lärvillään hiekassa :-D

Tsemppiä kaikille syksyn opintoihinkin! Mäkin täällä olen päätä seinään hakaten kirjoitellut omaa lukujärjestystäni. Terveiset vaan tästä kivikautisesta laitoksesta, jossa todella kirjoitamme jokaisen kurssin aikataulut itse käsin kalenteriimme. Sitten kun joku ryhmä meneekin päällekäin kaiken muun kanssa, alkaa tetris: mitä ryhmiä venkslaamalla saisi kaikki kurssit paikalleen? Ihan karmea homma. Onneksi nyt meni melko mukavasti.

Mä tulin tänään elämäni ensimmäisestä nettimiitistä! Tavattiin Seppeleen porukan kanssa ja oli aivan hurjan hauskaa. Miten käsittämättömän ihania tyyppejä voi hahmojen taustalla ollakaan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 20:45

Tolla tosiaan tosi lyhyt kaula ja niin hassu hyppytyyli poniks, etten osannu yhtään kyllä varautua.:D

Onneks meillä opettajat tekee lukujärjestyksen, mut ite pittää kahtoo et tulee riittävästi kursseja ymym mut mulla ei vissii sitte tuu.. ketuttaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 20:47

Eevi-Sofia mä luin siitä ja katoin kuvat, oli varmasti ihan huippua! Toivottavasti siitä tosiaan tulis perinne niinkun Cella toivoi :-3

Pasikin harrasti sitä että tiputti mut tahallaan alas, ja se teki sen niin yksinkertaisesti että teki ripeästä ravista yllättävästi 90 asteen käännöksen ja enhän mä pysynyt satulattomassa selässä. Mä annoin sille periks aika monessa asiassa kuten ettei laiteta satulaa koska se puri mua aina kun kiristin satulavyötä.

Ja voi kyllä, lukujärjestyksissä on aivan jumalaton sumpliminen. Meidän pikkulukiossa se on vielä yksinkertaista, mutta jättimusiikkiopistolla... Kaikkien harjoitusten, soittotuntien yms. pitäis sopia yhteen sekä omien juttujen kanssa että muiden opiskelijoiden. Ja mitään ei sais mennä päällekkäin! Tänä vuonna mulle sataa tunteja opistolla noin yksitoista viikossa, niihin kuuluu jousiorkesterin, klarinettiyhtyeen ja oman prokkiksen harkat, teoriaopinnot ja kahden aineen soittotunnit.
Voin kuvitella että opettajat repii hiuksia yrittäessään tehdä omia lukujärjestyksiään. Kaikki opiskelijat esittää toiveita tuntiensa ajankohdista ja sitten kun lukkari on vihdoin valmis, niin yks oppilas sanoo, ettei sille sovikaan silloin ja koko homma täytyy aloittaa alusta... ai että.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 20:49

Topias venyykö sulla lukio?
Mä lähdin lukioon jo sillä ajatuksella etten viitsi rutata kaikkee kolmeen vuoteen D-: Onneksi, mä en olis ikinä saanut kaikkia kursseja käytyä kolmeen vuoteen, vaikka meninkin ekat kaks vuotta kolmen vuoden tahtiin.

//Meillä muuten lukiolukkarit on tosi simppelit, koska yksi kurssi järjestetään vaan kerran vuodessa, eli jos mun pitää käydä vaikka YH2 niin sen voi käydä vaan joka vuosi kolmosjakson neloselementissä. Siinä on vaan se ongelma, että kenenkään ei oo mahdollista lukea seka saksaa että kemiaa sillä niiden kurssit on aina päällekkäin.
Jos meidän koulussa haluaa opiskella venäjää, tunneilla ollaan webbikameran kautta:D Ja meidän lukiolla on seitsemän opettajaa:DDD Kieliä, taideaineita ja liikkaa meille opettaa yläasteen maikat, ja lukion opettajista neljä opettaa kolmea ja kolme kahta ainetta.
En ees oo tajunnut miten piskuinen tää paikka on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 21:13

Mul alkaa koulut 11 tiistaina ja ite tipuin viimeks huhtikuussa esteen päälle ja vielki alaselkä kipee:D olin joskus ratsastusleirillä sillon kun menin viimesiä kertoja shettuilla niin tipuin siltä ponilta 4 kertaa tunnin aikana kun sen ravi oli niin pompottavaa kun menin ilman satulaaxD
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 21:21

Mä en ymmärrä miten kukaan edes voi pysyä ravissa ilman satulaa:D Sehän on ihan hirveetä rytkytystä. Toisaalta jos pitää satulan kanssa mennä harjoitusravia, niin mä otan aina jalustimet jalasta niin meno tasottuu kummastti. En tiiä mikä siinä on D-:

Ai niin, Eevi-Sofia, teillä oli nyt se miitti! Mä katoin kuvat ja luin sun selostukset. Vähän olis siistiä jos siitä tulis perinne, jos mäkin ehkä sitten joskus... Mutta kuulosti siltä että superkivaa oli ollut:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 21:33

Mmm.. En pysy perässä xD ja olen laiska kirjoittamaan, mutta aijai Topias D: Onneks ei käyny pahasti! Ja tuo miitti varmaan oli tosi hauska;! Mäkin ihan kiinnolla luin siitä:))

Käyn tsekkaa uuden karsinajärjestyksen, hoitajahommelit ja kaikki uudet punaset sydämmet.. Kaikki?
Takaisin alkuun Siirry alas
Topias
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Topias


Viestien lukumäärä : 220
Join date : 04.11.2013
Ikä : 27

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 21:36

Ei toivottavasti veny, otan ykkös ja kakkovuoden kursseja lukulomalle, semmosia mitä en oo vielä käyny:D

Ja nii meilläkin on tietty kurssi tiettyyn aikaan, mut sit ko ottaa monelta vuodelta kursseja nii menee pakosti päällekkäin xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 23:07

Hejsan kaikki! (: Aivan ihanaa olla täällä! -niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin- mutta joo-o meikätyttö on ihastunu tähän talliin! Mun hahmohan on Jerry, se alkoi nyt hoitamaan Celleä (: Mutta voi, voi, mulle nää virtuaalijutskat on aika uusia, kun ei kokemusta ole kuin yhdeltä kuvatallilta, mutta se on jo lopetellut toimintansa. Ehkä opin tätä foorumin käyttöä vähän paremmin tuon isosiskon opetuksessa (=

No mutta, kertokaapa vähän ittestänne (irl ja url, kummastakin), vaikka taidan väsertää tuonne faktat kehiin - osioihinkin tietoja omasta elämästäni, hihii (:

//Ja tietenkin mä olen ahminut teidän keskustelua, ja pakko sanoa tuohon tippumisaiheeseen liittyen, että jei, mä pääsen taas alottaa estevalkan, kun en ehtinyt käydä kun yhen tunnin, ja meni vähän samalla kaavalla kuin tuo Topiaksen juttu ): Onneks ei käyny pahemmin - ja nyt alotellaan taas!! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 23:13

Välkommen, Cherry:)
Mun hahmo Valma 16 vee alotti vuonna 2013 joko loka- tai marraskuussa, emmuista, ja hoitaapi Dunjaa. IRL pyörin täällä säätämässä moderaattorina Aleksin apuna.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 23:20

//Juu, mehän pyöritäänkin jo tuolla chatissa:D

Nam, Cherry kuulostaa kivalta:D Mutta nyt tuo omien tietojen paljastaminen vähän jäi.. Huomenna sitte (: Ja ainiin, säkö toimit siis Aleksin oikeana kätenä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 23:22

Njaa, jotain sellasta. Päivitän pääsivuja ja teen hoitajahakuja ja pidän ihmiset kurissa täällä :-3 Valma-hahmo on kuitenkin ihan perustallilainen muiden joukossa.

Cherry tulee mieleen Jerrystä mulle :-P
Takaisin alkuun Siirry alas
Jerry.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Jerry.


Viestien lukumäärä : 165
Join date : 19.07.2015

Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 EmptyTi 04 Elo 2015, 23:28

Ookkei.. Eli kurissapitovelvollisuus ja sen semmosta :'-D (by to way, täällä ei toimi semmoset tavis-hymiöt, tyhmää): Ne pitää laittaa vaikka mitenkä mullin mallin) Ja mulla varmaan pyörii koko päivän toi sun: Haluun tähän alttosovitukset:D - viesti, se on jäänyt vainoomaan mua D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: