Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #5 - Sivu 2 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #5

Siirry alas 
+23
Ellen.
Kettu.
InnaP.
Emma.
Maikki
tsuukiko
Salli
Kics
Alana
Jerry.
Jazz
Katri
Janelle
Valma
Inka
Kaiku
Christian.
Emppu
Sandra
Aleksi
Eevi-Sofia
Topias
Reetta
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 17:15

Emppu, se osaa ottamattomuus (tai jotain sellasta) voi johtua siitä, että se voi tuntua sanojasta tyhmältä tai merkityksettömältä, kun eihän "otan osaa" tarkoita oikeestaan mitään. Kuulija kuitenkin ymmärtää, että sanoja välittää ja on pahoillaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 17:17

Joskus alkuaikoina näin Hallavan halloween mainoksen toisella tallilla, ja pidin koko tallia jotenkin outona.. Nyt jälkeenpäin kaduttaa, miettikää kuinka kauan olisin ollu täällä jo nyt, mut skippasin vaan monta hyvää hetkeä pois hallavasta, enkä viitsinyt ees tutustua koko paikkaan.


Viimeinen muokkaaja, Sandra pvm Pe 31 Heinä 2015, 17:18, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 17:18

Mäkin repeen aina just kun on hiljasta. Kerran meillä oli koominen kapellimestarin sijainen, ja se halus pitää jonkun "keskittymishiljaisuuden" ennen kun soitettiin Valse Triste. Kaikki oli ihan hiljaa ja kapulla tyyliin kyyneleet silmissä, ja sitten mä repesin kovaäänisesti pärskähtäen. '-.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 17:20

Eikä, Sandra!:'DDDD
No musta tuntuukin että tää on poikkeuksellinen paikka, ei missään Sebessä, Shelyssä, Malpussa tms. ketkään selitä syvällisiä keskustelupalstalla.
Hallava on ihan paras, ja oli aivan sairaan mahtava juttu kun Aleksi loi tän:)))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 17:21

Niinpä! Kaduttaa ihan kamalasti! Olin silloin muistaakseni Newerrassa, ja koko Hallava vaikutti jollain tapaa uudelta ja pelottavalta..

//Koneen luovutus
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 17:23

Se osan ottamattomuus (mikä sana) vaan sattu aika paljon, kun kaikki tiesi sen syövästä ja näki, kuinka surullinen mä olin. Neljä asiasta tiesi ja vaan yks tuli kunnolla halaamaan. Välillä on pikkasen yksinäinen olo...

Kaikki noi hiljaisuudet, eikä! Ja sitten yrittää ajatella jotain muuta, ettei purshkahtais nauruun... :"D Toinen paha on aivastuksien pidättäminen huonoina hetkinä, kun suusta kuuluu joku outo ääni

Ja oon hidas kirjottamaan kännykällä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 17:25

Hallava on kyllä ylivoimaisesti paras! Emmä mihinkään muualle vois ikinä kaikkee syvällistä kirjotella. Vaan yks paikka Hallavan lisäksi on syöpynyt mieleen, Mustikkapolku, jossa tutustuin v-heppoihin. Se jo kuoli kauan sitten, mutta ihan mahtava piirrostalli oli silloin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 17:33

Onko sen mustikkapolun sivut vielä tallella?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 17:48

Joidenkin puheiden pitäminen on ihan hirveetä kun ne pidetään aina erityisesti haikeissa, liikuttavissa tai hienoissa tilanteissa D: Ootan kauhulla elokuun loppupuolella olevaa keikkaa, jonka jälkeen mun pitää varmaan taas pitää joku puhe, koska se on mun itse järjestämä ja ohjaama projekti DDD:

Joo siltä varalta, ettei ihmiset jaksa lukea meidän keskusteluja loppuun asti niin listatkaa asioita tai tapahtumia, jotka Hallavassa on erityisesti jäänyt mieleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 18:19

Mulla ei oikeastaan vielä liity Hallavaan kovin ikimuistoisia hetkiä, kun olen ollut täällä niin lyhyen aikaa. Joka kerta kuitenkin ilahdun ihan hirveästi, kun joku näkee sen vaivan, että kommentoi mun tekeleitä. Musta yksi motivoivimmista asioista kirjoittamisen ja piirtämisen suhteen on se, että tietää, että joku näkee lopputuloksen ja jos vielä ilmaisee pitävänsä siitä ja/tai antaa kehitysehdotuksia, vielä parempaa!

Yleisesti virtuaalijutuissa keskityn tosi paljon hahmojen kehittämiseen ja niiden tarinoiden ja ihmissuhteiden luomiseen. Mieleenpainuvia juttuja voi olla joidenkin hahmojen suhteen lähentyminen ja luottamuksellisuuden lisääntyminen. Eevi-Sofia on siitä haastava hahmo, ettei sillä ole loputtomasti omaa ikäluokkaa ja samassa elämäntilanteessa olevia luontevia tosiystäviä ympärillä, mutta saa nähdä, mitä siitä tulee. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 18:25

Eevi-Sofia, sä puit mun ajatukset sanoiksi:) Se että muut kommentoi tarinoita ja kuvia on jotain niin kivaa. Mä muistan varsinkin Hallavan alussa kun tulin tänne epävarmana ja mua nolostutti julkaista mitään, niin mun ekojen hoitotarinoiden jälkeen heti satoi hirveästi kehuja, vaikka ne merkinnät ei oikeasti kovin kaksisia olleet.

Ja mäkin rakastan seurata Valman taivalta ja ylä- ja alamäkiä ja kirjoittaa Hallavan porukasta:)) Oon ihan sikarakastunut kaikkiin hahmoihin ja on mahtavaa katella, miten ne tutustuu toisiinsa ja millaisia suhteita niiden välille kehittyy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 18:33

Ja mitä noihin repeämisiin muuten tulee! Töissä ja luennoilla tapahtuu yleensä kaikkein kiusallisimmat (ja hauskimmat) tapaukset.

Yksi päivä mun avopuoliso tuli käymään kahvilla, kun olin duunissa (kahvilatyöntekijä). Olin ite tiskillä ottamassa tilauksia vastaan ja pomo teki justiinsa selän takana pyörähtämässä. Vaihdettiin muutama sana miekkosen kanssa. Pomo repesi ja lähti keittiöön. Mulle selvisi vasta iltapäivällä, että se oli kuullut tyypin kysyneen multa "Olinko susta aamulla hyvä sängyssä", vaikka oikea lause oli "Oon just aina hyvä semmosessa". Naurettiin tietysti vedet silmissä pomon kanssa tilanteelle, kun sisään tuli asiakkaita.

Oon myös vähän "ain laulain työtäs tee" -tyyppiä, mikä välillä tuottaa haastavia asiakaspalvelutilanteita. Kun on hiljasia hetkiä ja sisätilat tyhjillään, laittelen yleensä tiskejä ja laulan radion mukana. Sitten kun käännyn tiskihuoneesta ja huomaan, että kassalla odottelee asiakas... kiusallista. :-D Pari kertaa näin kävi, ennen kuin opin varovaisemmaksi...
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 19:28

Hei Eevi-Sofia ois siistiä jos jossain kahvilassa myyjä lauleskelis kun tulis tiskille! :-D

Valma webs on hävittänyt sen Mustikkapolun sivut, mutta foorumi on kyllä tallella. http://mustikkapolku.proboards.com/ <- Jos päiväkirjoista jaksaa etsiä Assi-ponin päiviksen, voi lukea pikku-Empun kamalia tekstejä :-D Oon kehittyny virtuaalitallien ansiosta kirjoittamisessa ihan hirveesti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 19:37

Ai kauhee mikä kirjotusvirhe:D Juristia siis tarkoitinxD ai mitä mulle on jääny mieleen hmm.. Sitäpä pitää miettiä:D mitkä kaiken saan puettua sanoiks
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 19:44

Heiii kävin mainostaa meitä ht.netissä, jospa saatas lisää hoitajaksihakijoita!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 22:16

Jeees:)) Mulla on melko tylsää, joten voisin kokeilla piirtää hevosta.. Mutta en sit lupaa mitään..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 22:45

Ootko sä Aleksi jo kona?:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyPe 31 Heinä 2015, 23:30

Tarinoihin kommenttien saanti on aina kivaa :3 ja jos sut otetaan tarinoihin mukaan on aina kanssa mukavaa, ja varsinkin jos hahmo saa kavereita. Tosi usein mun hahmot jää sellasiksi kunnon lonereiksi ja sitten ne vaan angstaa kulmassa (kuten mä irl mutta se nyt on eri asia).

Oon muuten muutaman päivän vailla elektroniikkaa, joten keskiviikko-torstaihin asti olen hiljaiselolla. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 00:57

Laivalla matkalla suomeen, mut viikonloppu menee aika kiirees koska muutto
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 09:55

Juu, toivottavasti oli sulla kiva reissu:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 12:16

Jep:) Mä yritin kyllä piirtää hevosta.. Meni, noh, ehkä vähän fantasian puolelle.. Että, joo..:3

näyttää ehkä enemmän possulta jolla on siivet ja sarvi
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 13:14

Eikä, ihana! Sandra sun on nyt pakko ruveta piirtämään pegasos-yksisarvis-possuja! :"D Niin sulonen <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 13:56

Mä voin sit alkaa piirtää tollasia suloisuuksiaxD On se kyllä aika söpö ;-* Mä alan piirtelee noita kun on tylsää :''-DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 14:28

Onpas mahtava piirros! <3 Love it!

Huhhuh, täällä on edetty monta "sivua" eteenpäin, mutta kyllä mä ahmin kaikkien tarinat, joten pysyn kyllä perässä ;-) Ehkä itsekkin voisi taas pitkästä aikaa jotakin kirjoitella, kun nyt on taas duuniputki saatu läpi :-D Ja mun piti jatkaa tuosta Alanan viimeisemmästä tarinasta - mutta ah, joku taas unohti eikä jaksanut väännellä tekstiä sen pahemmin -_-' Katsotaan nyt, ehkä tää tästä :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 16:31

Sandra kysy tuolla palautetopicissa että lopettaako Miro, niin kyllä se lopettaa.
Mä oon aina tykännyt Miro-hahmosta sikana. Se on vaan niin sympaattinen ja onnistuu aina möhlimään, ja kerta kaikkiaan saa aina hymyn huulille. Rakastan kirjoittaa tarinoita sillä, mutta siinä on yksi mutta: mä en kykene täysin sisäistämään tällaisen poikahahmon ajatusmaailmaa, ja siksi musta tuntuu, että Miron tarinat jää aina vähän semmosiksi pintapuolisiksi. Aina kun aloitin kirjoittaan uutta tarinaa, musta tuntui, että siitä oli tulossa jotain ihan säälittävää ja julkaisukelvotonta, ja niinpä kynnys kirjoittaa Mirolla vaan kasvoi ja kasvoi. Ja nyt päätin, etten enää stressaa itseäni sillä, että pystynkö kirjoittamaan sillä hyvin vai en, vaan annan Miron lähteä maailmalle ja elää vain mun ajatuksissa. Sitä tulee kyllä tositosi kova ikävä, koska oon kertakaikkisen rakastunut siihen hahmoon ;__;

Ja tein tän näin yllättäen, koska tiesin että yrittäisitte saada mun mielen muuttumaan ja onnistuisittekin siinä D-:


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm La 01 Elo 2015, 20:15, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 16:33

Voi ei Valma, sun on pakko tuoda se vielä joskus tänne tunnille tai käymään tai jotain! Ihan vaan pakko!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 16:34

Mä tuon sen takaisin joskus, jos musta tuntuu että osaan kirjoittaa sillä tarpeeksi hyvin:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 16:36

Mutta musta tuntuu edelleen, etten mä saa Hallavasta tarpeeksi irti vaan yhdellä hahmolla, joten yritän ehkä joskus jollain toisella hahmolla, jos Aleksi sallii.

//Vaikka se ei tykkääkään "tällasesta rämppäämisestä" :-D


Viimeinen muokkaaja, Valma pvm La 01 Elo 2015, 16:56, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 16:42

Joillakin on sitten aikaa panostaa kahteen hahmoon... Mä haalin ittelleni koneelle ihan älyttömästi paikkoja, joihin pitäis ehtiä kirjoittamaan silloin tällöin ja sitten kun koulu alkaa mä vielä joudun miettimään, että mihin mun kannattaa panostaa ja viittisinkö lopettaa jossain jne. Mulle ei sitten riitä mikään :"D

Oon muuten hyvä kirjoittamaan noita pitkiä lauseita, niin kuin tässäkin näkyy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 16:47

Mäkin haalin aina innoissaan kaikkea. Kaavailin just että hakisin Seppeleeseen, kun siellä on nyt haut, mutta en usko että pääsisin, sinnehän hakee aina yhtä paikkaa kohti jotain kymmenen laadukasta hahmoa D:

Hallava on mulla aina ykkönen, ja lisäks Valma käy viikonloppuisin hoitamassa Jereä Malpussa. Yhessä vaiheessa olin Shelyesissä, mutta se ei innostanut.
Mulla on kesälomalla aina aikaa kun roskaa, kun kaikki musiikkijutut on hiljasella, mutta sitten kun koulu ja orkesterijutut alkaa, niin sitten oon pulassa D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 16:49

Mulle tulee kyllä ikävä Miroa D:

Julkasin tosi lyhyen tarinan (koska se jatkuu eri paikassa) Mutta jotenkin siitä tuli kökkö koko lyhyydessään c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 16:51

Arvaa tuleeko mulle DDD:

Kommentoin kun pistät jatkon MDD:hen. Mulla on tapana harrastaa tämmöstä kiristystä, että saisin teidät kirjoittamaan nopeammin:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 16:53

Juuuust ~_~.. Kirjottelen vasta illalla, joten kiristys ei auta:F
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 16:54

Ai kökkö >:-(
Mä voisin ehkä vihdoinkin jatkaa tosta Sandran tarinasta, sehän tapahtu jo tiistaina...
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 17:04

Joo, mä oon lukenu sen:DD Joten jatka!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 17:07

Mä yritän tässä just keksiä miten voisin jatkaa tosta jotenkin fiksustiö. Jotenkin pää ihan tyhjänä:o
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 17:08

Kai se ny ekana huomaa sen viestinnja ilmottaa Topiakselle? Niin mä ainaki sen ymmärsin.. :#
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 17:09

Mikä hymiö toi on? :''D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 17:09

Joo, käytännön seikat mulla on jo mielessä, mutta muuten vaan pää tyhjänä:(
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 17:10

Sillä on joku ihme sukkapuikkosuu:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Reetta
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Reetta


Viestien lukumäärä : 253
Join date : 25.11.2014
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Darli

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 17:11

//Sovitaan niin xd

Ookoo. Minä taidan painella nyt tonne sateeseen..
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 17:13

Vooi, sataako teillä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 18:39

No niin, nyt sain kirjoitettua u__u

//Ojjoj, mulla on jo idea Valman seuraavasta seikkailusta, en jaksa oottaa että pääsen toteuttaan sen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 19:45

Apua. Mä olen toistuvasti yrittänyt kirjautua foorumille nimellä Eevi-Fosia ja ihmetellyt, miksei tämä muka toimi!

Oi, odotan innolla Valman suuria seikkailuja - ja muidenkin! On kiva seurailla, mitä kaikkea jännittävää jengi keksii. :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sandra
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Sandra


Viestien lukumäärä : 331
Join date : 20.05.2015
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Huhu

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 19:47

Haha, hyvä EevixD

Ja apuva Valma, kuulostaa jännittävältä;))
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 20:10

Voi ei Eevi :"D

Mä haluan vaan lukea teidän jänniä juonikuvioita. Ite oon ihan surkea saamaan draamaa aikaseksi
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 20:15

Alkuaikoina mä aina yritin kirjoittaa Vamla:DD Ja Mikki kirjoitti mun nimimerkin aina kännykällä "Vamma":-P
Hei lähtekää kaikki mahdolliset mukaan seikkailuun ens kaudella! Siitä tulee hauskaa:-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Emppu


Viestien lukumäärä : 219
Join date : 03.11.2013
Ikä : 24
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Klikki

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 20:19

Vamma :"D

Käskystä, kehitelkää te vaan jotain niin mä oon mukana! ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 20:21

Oi, mä ainakin tahdon seikkailla! Mitä isommin ja yhteisöllisemmin, sitä hauskempaa! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 EmptyLa 01 Elo 2015, 20:24

Hei tein äsken kemian vanhan ylppärin ja oisin saanu E:n!!:DDDDD JEE, mulla on toivoa:)))))))))

Okei, pitää sitten neuvotella että mitä suunnilleen tulee tapahtumaan, ettei tuu sekavaa settiä XD
Mä voisin punoa jotain juonia ens kauden alkuun mennessä:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #5   Pulinaboksi #5 - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #5
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 20Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #6

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: