Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuPulinaboksi #7 - Sivu 10 F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pulinaboksi #7

Siirry alas 
+32
Pujo
Penny.
Merida
Iita
Julia L
Oscar.
Emma.
Christian.
Roope
Pernilla
Inka
Nelli
Inari
Katriina
Sandra
Valma
micci
Nanna
Miro
Aleksi
Grace.
Lachlan.
Emma T.
Kukka
Alana
Senni
Eevi-Sofia
Salli
Becca
Nette
Eeva
Maia
36 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:05

No itse asias mulla on vaikeuksia välillä värittää/varjostaa, koska mulla on mielessä vaan semmosia "linjoja" ja muotoja, vaikee silttää :-D Mut ei mitään värejä, maisemia tms.
Tekis mieli joskus piirtää vaan pelkkii ääriviivoja Dx
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:06

Mä en siellä koskaan ollut mutta kuulin kyllä paljon juttuja :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Oscar.
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Oscar.


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 12.01.2016
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Kaunolan Darcy

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:06

Aaa, kiitti Kucci kun selvensit:-D En oo ikinä kuullutkaan koko paikasta... Hehe.. Vissiin pari kaveria pyöri siellä, mutten oo ikinä kiinnostunut sellaisista :-)


Viimeinen muokkaaja, Oscar. pvm Ti 03 Toukokuu 2016, 22:07, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:06

Hemmetti ku mulla on ikävä myös topmodel-vihkoja! Mua vaan nykyään ärsyttää se kun niillä on niin luonnottoman isot päätä! Oon miettiny lanseeraavani oman saman tyyppisen, mut vaan enemmän aikuisillekin suunnatut vaatteidensuunnittelulehtiöt. (ette sit pölli mun bisnesideaa)
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:06

Siis toi on eri asia, mut siis sellasii pelkkii yksvärisii tasapaksui möykkyjä, jotka on niiiiiin selkeesti valokuvan päälle piirretty, että huhhuh. Ärsyttää törmätä sellasii ;(
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:12

No ottaahan nekin päähän :-D

Hei tyypit oon ollu nyt lauantaista asti ilman kännykkää!! o.O
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:16

Mä en pystyis, tai oikeestaa en oo mikää kännykkäriippuvaine et en mä sitä käytä mihinkää tärkeisii juttuihi, koska oon niin vanhanaikanen et teen kaikki netis tehtävät hommat konella, tosin ku kaverit. Mut onhan se ihan hauska vempain xD

Mä meen nyt koisimaa, huomasin just et kello onki jo ton verra ja huomen tietty aikanen herätys. Ei se muuten haittais, mut en haluu kiristää yöunista ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:21

Mä varmaan jään vielä lukeen huomiseen tenttiin about tunniks?

Mä en voi sanoa olevani kännykkäriippuvainen, mun kapulani nimittäin viettää päivänsä aina samassa paikkaa eli mun yöpöydällä ja jos teen sillä jotain niin teen sen siinä pöydän vieressä. En myöskään yleensä ota kännykkää mukaan sillon kun meen opistolle tai harkkoihin.
Kumminkin kännykkä on mulle semmonen rutiini et katon sitä ekana aamulla kun herään, ekana kun tuun harkoista ja vikana ennen kun meen nukkumaan, joten kyllä nyt ilman kännykkää tulee jännän riippumaton olo :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:25

Skraah olin jo muutenkin "innoissani" että jee, pitää lähteä ajamaan vähän yli seittemän huomenna (siellä on kylymä ja mulla on mopo), mutta sit tajusinkin että mun pitää vielä tankata ((((::: ainoa huoltsikka jolle pääsen tolla tankillisella on aina aamuisin ihan hirveen ruuhkanen, joten pitää lähteä vielä aikasemmin :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:26

Nonni (y)
Voin lähettää sulle tsemppejä, mulla alkaa tentti vasta kymmeneltä n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:27

Virtuaalitsempit otetaan ilomielin vastaan x) onneks ton pikkutankin täyttämisessä ei nyt niin hirveän pitkään kestä, mutta silti :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTi 03 Toukokuu 2016, 22:28

:-D
Mä saankin mennä bussilla xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyKe 04 Toukokuu 2016, 07:07

Pyörä on se juttu ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyKe 04 Toukokuu 2016, 11:59

Sekin, mä päätin tänään pyöräillä bussin sijaan kun heräsin niin aikaisin :-D

Mutta... IHANAA, meidän ryhmä oli yks niistä kahdesta jotka pääsi tänpäiväsen tentin läpi n__n Oon niin helpottunut, tuntuu kuin suuri paino olis pudonnut hartioilta. Nyt alkaakin sitten neljän päivän loma, vaan yhet harkat ja konsertti illalla n__n n__n
Takaisin alkuun Siirry alas
Becca
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Becca


Viestien lukumäärä : 73
Join date : 03.04.2016

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyKe 04 Toukokuu 2016, 12:48

Haa, olinpas mä ahkera kun oikein kävin tarinan rustailemassa! (: Vielä olisi yksi keskeneräinen tarina tulossa, jonka varmaan saan tänä iltana valmiiksi.. (I hope so)

Meitsi on muuten ihan fiiliksissä Hallavan draamapläjäyksestä: Mikin paluu, Alanan rage, Valman lopettamispäätös, Mikki-Valma - suhteen kehittyminen, Becan ja Gracen yhteinen salaisuus... Siis vau : D Jatketaan samaan malliin!

Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyKe 04 Toukokuu 2016, 17:26

Kirjoitin nyt vähän MDD. Aluks mun piti kitjoitaa Mincan päiväkirjaan, mutta nyt tuli vähän synkempää. Toivon että osasin välittää oikeanlaista tunnelmaa. En ite oo hirveän tyytyväinen, mutta sain apri asiaa pienesti esille mitkä halusinkin tuoda.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyKe 04 Toukokuu 2016, 18:16

Jee! Oon nyt tosi innostunut kilpailemiseen, kiitos Hallavacupin! Ami onkin ilmoitettu jo ainakin kolmeen kilpailuun(maastoeste, este ja kenttä) Hallavacupin lisäksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyKe 04 Toukokuu 2016, 21:54

Siiiis... Nyt tapahtuu niin paljon että mä en tiedä miten päin olla D-: Miro taitaa kohta saapua tänne sotkemaan menoa entisestään :-D

Ja siellä olis MDD:ssä nyt jatkoa Mikin tarinalle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyKe 04 Toukokuu 2016, 22:56

MAIKKIIIII :-))))))
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyKe 04 Toukokuu 2016, 23:08

Hei vain Valmaseni! Tosiaan tässä joulun jälkeen elämä ollut yhtä möllerystä konsonaan. Ei niinkun oikein itsekkään ymmärrä. Niin paljon hyvää ja huonoa. Ehkä vähän Hallavan masiivinen ihmis vaihtokin toi jonkinlaisen pelon tähän en oikein osaa selittää. Ehkäpä tästä pikku hiljaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyKe 04 Toukokuu 2016, 23:27

Jees, Maikki takas messiin :-)
Jos luet vähän uusimpia tarinoita niin huomaat että täällä on nyt draama noussut ihan uusiin ulottuvuuksiin, voi olla aluksi vaikea päästä kärryille :"-D Mutta ihanaa kuulla susta, tervetuloa takas aktivoitumaan :-))
Takaisin alkuun Siirry alas
Salli
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Salli


Viestien lukumäärä : 714
Join date : 23.12.2013
Ikä : 23
Hevonen : Minca

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 00:14

Oi Maikki on ihanaa että jos oot palailemassa! Oon odotellutkin millon palaat kuvioihin <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Kukka
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Kukka


Viestien lukumäärä : 215
Join date : 09.11.2015
Ikä : 28
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Mirri

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 00:35

Jee, Maikki, tervetuloa (oon siis Mikki hehe). Voi olla että parhaiten pääsee kärryille MDD:n tarinoita lukiessa ja ehkä pari uusinta hoitotarinaa muutamista päikyistä. Ja onhan täällä uusia, mutta sinällään mitään kovin dramaattista ei kai ole tän hetkisen draaman lisäks tapahtunu, mutta onhan tässäkin draamaa kerrakseen. Tervetuloa vaan mukaan soppaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 10:14

Täytyy kyllä nyt kun tuli mieleen lukiessani omia vanhoja tarinoita. Ni jossain kohtaan Maikin piti pelätä hevosia mut en vissiin ikinä saanut sitä oikein esille
Mut nyt kun mietin mitä oon sillon miettiny ni hehe. Tossa tipuin vähän aikaa sitten hevosen selästä ja loukkasin selkäni pahasti. Sain aika pitlän liikuntakiellon. Nyt kun on pitänyt kiivetä hevosen selkään ni en kyllä millään uskaltais. Oon mä jo käyny hevosen seläs kaks kertaa mut ei mitenkää nautinnollista. En ikinä ois uskonu saavani pelkoa hevosia kohtaa
Oon kuitenkin menny jos jonkinloisilla hepoilla mut nyt on kyl täl hetkel vuosisadan muuri kiivettåvänä yli
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 10:15

Voi nenä :--/
Mitä kävi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 10:34

Ei siinä sinäänsä mitään että hevonen vähä lämpes ja mä tuppaan ratsastaa löysäl ohjal ja kävi mitä kävi maas kuitenki olin. No siinä maas ollessani tunsin tosi kovan vihlasun. En niiku ees muista millon muo olis vihlassu nii kovaa. Kentän reunalla sit joku epäili et mul olis menny ilmat pihal ku menin iha paniikkii siit vihlauksest enkä noussu ylös. Siinä sitte itkin eka ja hengittelin aika kovaa tahtii. Sitku eka paniikki alko menee ohi koitettiin nousta ylös. Nousin ihan ok ylös tarvisin vähä apuu ku tasapaino heitteli. Mut sit aloin vaa pikaseen kävelemään niin kuin aina ku mua hermostuttaa tai sattuu joku. Meijä opettaja kyl sano et pitäis seistä paikoillaa mut mä vaan kävelin.
Tallilla istuskelin sit loppu tunnin ja seurailin muita. Selkä oli edellee kioee mut pystyin olee ihan hyvin. Sit lähin ajamaanki kotii ja kotona halusin vaa ruokaa koska nälkä. Siinä kohtaa meijä vanhemmat vaa kyseli mite meni jne. Siinä kohtaa vaa selitin et jo selkä vähä viel kipee jne. Meijä vanhemmat kuitenki näkee paremmaks et käydää päivystykses ees vakuutusten takia.
Päivystys noh arvauskeskus testas nopeesti veikka kovaa venähdystä tai revähdystä. Sain särkylääke määräyksen ja liikuntaan voin osallistua.
Viikon menin todella varovasti koulussa opettajat kysy et eiks siel muka oo mitää jnejne. Nukuin päivät aamu ja illat ja yöt kipulääkkeiden takia. Sit se kipualue alko pienentymää ja kipu kasvamaan. Todettii et nyt on pakko käydä tekee jotain. Mul varattii aika Neoniin (thanks srl vakuutus) ortopedillä.
Ortopedi totes et kipu on niinkun suoraan selkärangan päällä. Se meinas et siel voi olla joku pienempi murtuma joka ei vaan ns. Häiritse liikkumista yms. Sain lähetteen magneettiin ja kaks viikkoo liikuntakieltoa.
Magneettiin mars josta olin muute innoisani mun mielestä sairaala on niin siistiä ja voisin käydä tutkiuttaa itteeni ihan mielelläni xb. Magneetti näytti kumminkin et seläs kaikki ok! Jee. Mut lisää liikkakieltoa 2vko. Pikku hiljaa selän särky alko loppumaa ja mä pääsin pillereistä eroo.
No nyt tähän aikaab eli n. 3vko liikuntakiellon lopoumisesta mulla on alkanu selkä sattumaa uudestaan. Enkä pysty vielä kunnolla mm. Tekee kiertoliikettä. Täs on tullu vaa yks huolestuttava asia nimeltä mun jalat puutuu todella helposti. Et jos se jotenki liittyy tähä selkään ni on pelottavaa. Mut kaikki viel auki. Voi olla et tä kuntoutuu vaan tosi hitaasti tai sit siel on jotain sattunu ku oon palanu liikuntaan.

Long story
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 11:09

Mä kans tipuin tossa joku aika sitten hevosen selästä ja selkä tärähti tosi pahasti. Ei onneks tuntunu vihlovasti tai mitään, enkä ees ottanu oikee selvää et oliks kipu vaan lihaksissa vai selkärangassa tms. No ratsastin tunnin loppuun mut kotona sit vaan itkin ku sattu niin paljo. 5päivään en pystyny just tekee kiertoliikettä enkä kyyristyy, kävelemine, istumine ja nukkumine sattu, mut kipu väheni päivä päivältä eikä mua kiinnosta käyä sairaalassa ni en sit saman tien menny. Mut menin sit noin viikon päästä ja siit otettiin röntgen mut mitään ei näkyny. Sen jälkeen parantunu aika nopeesti, mut nyt ku se on ollu jo pari viikkoo "terve" eikä normaalis käytös haittaa ni tulee silti tosi nopeesti kipeeks. Esim jos pitkään menee harjotusravia tai juoksee tai jotenki muute siihe kohdistuu tärähdys ni on sit jonki aikaa kipee. Mutku ei röntgenis näy mitää ne ei siin sit kai mitää oo, enkä haluu lääkärii enää xd
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 11:09

Hyh, Maikki, noi selkään kohdistuvat tärskyt on aina kurjia! Kokemusta on... Itsellä lähti selän hajoilemiskierre liikkeelle siitä, kun teininä putosin ponin selästä ja jäin sen jalkoihin. (Onneksi pieni shetlannin)poni tosiaan laukkasi suoraan yli, astui selkärangan päälle mennessään. Turvaliivi oli onneksi päällä, mutta paljonpa siitä on iloa, kun pienikin poni astuu suoraan keskelle selkää ja siihen turvaliivin ja paljaan selän rajalle. Meni aika murenaksi se liivi, suoraan roskiin vaan tuon jälkeen.

Itsehän en lääkärille tuon jälkeen mennyt, ratsastinkin lopputunnin (tosin enää vain käyntiä). Ton jälkeen selkä on sitten prakannut pariin kertaan niin pahasti, etten oo päässyt omin avuin kävellen yhtään minnekään. Tämmösissä yhteyksissä sitä on sitten tutkittu ja todettu, että siitä tallomiskohdasta on nikamat menneet ns. irtonaisiksi / yliliikkuviksi, ja jos siihen kohtaan sit kohdistuu joku tärsky, lihakset menee syvään kramppiin pitäkseen rangan "kasassa". Eipä tälle muuta ole voinut tehdä kuin vaan treenata syvät vatsa- ja selkälihakset hyvään kuntoon, jotta rangalla on niistä paras mahdollinen tuki. Tietyntyyppiset urheilujutut on myös jääneet - luonnollisesti en juuri hyppää korkeutta enää.

Tämmöstä tää välillä on, elämä. Kolhuilta ei ilmeisesti voi välttyä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 11:35

Joo ei tää on kyl sillee pelottavaa ku tä kestää jotenkin niin kauan parantua. Mäkään en esim täl hetkel kun ratsastan niin pystyn menee sen 5-15min iha ok se jälkee loppuu voimat. Mut ehkä tää tästä .

Joo kaikkee voi sattuu mä oon varsinki simmonen vahinko lapsi. (Iskä sanoo et koko suku on) mut ikinä ei käy mitää pahempaa. Et tää on eka kunnon ns. Loukkaantuminen
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 14:53

Mullakin on kerran mennyt selkä kakaksi, ei tosin ratsastaessa vaan norsupalloharkoissa, ja menin sillä selällä monta päivää ennen kun tajusin mennä lääkäriin. Murtumahan siellä oli, nyt onneksi jo parantunut.

Hei täällä fooruminkin puolella tämmönen tiedotus että Valman niskaan ei saa enää kasata mitään ikäviä asioita, sen epäonni rupee nimittäin olemaan vähän epärealistista ja mulla riittää hommaa näiden nykyistenkin selvittämisessä :"-D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 16:31

Mutta muuta draamaahan voi aina järjestää ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 19:04

Kai tässä vois koittaa alkaa kirjoittelee jotain. Ei kellää olis ideoi miks maikki on ollu pois tai ylipäätään tulee takas otan vapaasti ideoita vastaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Nelli
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Nelli


Viestien lukumäärä : 135
Join date : 24.03.2016
Hevonen : Ami

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 19:11

Tää on vain ehdotus! Esim. joku sen perheestä sai töitä jostain muualta ja sen takia ne muutti pois Pronssijoelta. Ja nyt ne tulee takas, koska sen työ siellä loppu ja se sai töitä täältä. Okei tää on aika huono, mutta en muutakaan keksinyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyTo 05 Toukokuu 2016, 19:20

Toi oli hyvä idea :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyPe 06 Toukokuu 2016, 11:51

Oo tervetuloa takaisin Maikki!

Hahaa, nyt kun url-Alana on takaisin suuuuuuresta maailmasta, vois taas kirjottaa jotain :3 oletan paljon mulkaisuja sen suuntaan (8 :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyPe 06 Toukokuu 2016, 13:15

Kirjota kirjota! Ja ehkä joiltakin, mutta esim Kukka ja veikkaan Eevikin saattaa olla aika puolueettomalla tai tietämättömällä kannalla 8-). Ja ootan myös Nannan ja Miron tarinoita ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyPe 06 Toukokuu 2016, 13:25

Mä olin alunperin suunnitellut että Alanan raivokohtaus pysyis ihan Valman ja Alanan välisenä :"-D
Kirjotan heti kun jaksan :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyPe 06 Toukokuu 2016, 17:55

muurrur, mulla on ollut tarina keskeneräsenä koko päivän, piirtelin tosi oudon kuvankin siinä välissä (se ei siis näytä yhtään mun tekemältä, ja Fae on oudon värinen siinä ja se on muutenkin vaan bleh), mutta tarinaa ei vaan synny >:'(
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyPe 06 Toukokuu 2016, 18:22

Mäkin oon yrittänyt kerätä vähän inspistä kasaan että voisin kirjottaa Mirolla mutta ei oikeen tuu mitään... Päälle päätteeksi oon vielä vähän kipeenä :-/
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyPe 06 Toukokuu 2016, 18:27

Älkää valittako vaan KIRJOTTAKAA >:-D Mäkin rupeen taas kirjottelemaan jotain, ehkä Kukkelilla :-3
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyPe 06 Toukokuu 2016, 18:31

koko ajanhan tässä kucci nyt kirjotetaankin! eri asia onkin sit kuinka hyvällä menestyksellä... (;
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyPe 06 Toukokuu 2016, 19:03

no hyvä hyvä, kunhan saan vielä tänään lukemista niin ei mitään kiirettä ;-) (kiirehtikää silti!)
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyPe 06 Toukokuu 2016, 19:04

Multa kyllä saa nyt kirjoittaminen jäädä :"-D
Mutta nythän parahiksi ilmestyi pari tarinaa :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alana
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Alana


Viestien lukumäärä : 577
Join date : 04.02.2015
Ikä : 26
Hevonen : Fae

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyPe 06 Toukokuu 2016, 19:05

katoskatos, sainpas jotain aikaiseksi! kolme tarinantynkää pyyhin jo pois, mut sit yhtäkkiä alkokin rullaamaan :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyPe 06 Toukokuu 2016, 22:42

Tajusin muuten että Kukkaa ja Mikkiä ei ole etusivun esittelyssä (ymmärrän kyllä kun oot vielä päivittämässä uusia sivuja) ja että Mirriä ei näy tallin karsinalistassa, ja että Mirri on laitettu pääsivun esittelyssä tammaksi :--D Ei se muuten haittaa, ilmoitin vaan. Mirri kun on kaikkea muuta kuin tamma :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyPe 06 Toukokuu 2016, 22:47

Aleksi tekee uusia pääsivuja nii noita ei päivitetä :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
Eevi-Sofia
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Eevi-Sofia


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 16.05.2015
Ikä : 34

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyLa 07 Toukokuu 2016, 07:42

Siis voihan kääk, että olikin urakkaa kommentoida viimeaikaisia merkintöjä :-D Porukka on ihan ylikierroksilla nyt, tää tarinantuottavuus on ihan huippua. Jatkakaas poreilua, mä lähden piipahtamaan mökillä.

Ps. ehkä jo maanantaina kirjoittelen Susihukkasen ensimmäistä ratsastusta. Huih.
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyLa 07 Toukokuu 2016, 07:58

Ooh, en malta oottaa sitä merkintää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyLa 07 Toukokuu 2016, 17:36

Täytyy sanoo et haluun loppuillan olla visusti sisällä. Aamu kuudesta lähteny kanikilpailuihin ja nyt menossa kotiin vielä pari h. Varmaa kera auringon pistoksen ja palaneen ihon
Takaisin alkuun Siirry alas
Katriina
Perus puurtaja
Perus puurtaja
Katriina


Viestien lukumäärä : 162
Join date : 23.03.2016
Ikä : 25
Hevonen : Nova

Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 EmptyLa 07 Toukokuu 2016, 17:55

Se on inhottava ku tää kesäsää tuli ihan puskista, täs niiku skippaantu ne sellaset huppari/neuletakkikelit, ite ainaki olin tyylii yks päivä takki päällä ja seuraavana päivänä t-paidassa ulkona D;
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Pulinaboksi #7   Pulinaboksi #7 - Sivu 10 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pulinaboksi #7
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 18Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 18  Seuraava
 Similar topics
-
» Pulinaboksi #3
» Pulinaboksi
» Pulinaboksi #2
» Pulinaboksi #4
» Pulinaboksi #5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Keskustelualue-
Siirry: