Hallava
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tämä on virtuaalitalli
 
PääsivuUudenvuoden vastaanottoa tallilla F2_by_alexhallava-d9pzam0Latest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Uudenvuoden vastaanottoa tallilla

Siirry alas 
+2
micci
Aleksi
6 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 15:27

Uudenvuoden vastaanottoa

Kaikki tallilaiset ovat tervetulleita Hallavaan ottamaan uutta vuotta vastaan. Yöpyminen tapahtuu tallin vintillä viltteihin kääriytyneinä lämpöpuhaltimen karkottaessa viileyttä nurkista. Jokainen on velvoitettu tuomaan nyyttikestimuodossa purtavaa, jota nautimme uudenvuoden saunan jälkeen. Kahdeltatoista paukuttelemme perinteisesti raketteja, minkä jälkeen siirrymme tallinvintille valvomaan perinteen velvoittamalla tavalla.

Homma toimii siten, että roolipelaamme tapahtuman muutamassa osassa etukäteen. Äänestyksen mukaan ajankohdat ovat perjantai 27.12.2013 kello 19 eteenpäin ja lauantaina klo 17. Kaikki halukkaat ovat tervetulleita paikalle!

Olemme suunnitelleet pienen juonen, jonka mukaan roolimme, jottei tapahtumasta tule ihan sekava:

Juoni:
- tallille saavutaan kahdeksan aikaan illalla, tavarat viedään vintille
- saunomaan Aleksin kämpille pronssijoen rantaan? avantouintia?
- tallitupaan ruokailemaan. Menu?
- jotain ohjelmaa? leikkejä? pelejä?
- muuta, mitä?
- klo 12 ammutaan raketteja Aleksin tiukassa valvonnassa
- ohjelmaa, mitä?
- tallin vintille juttelemaan, ehkä leikkejä? napostellaan eväitä
- valvomista


Roolipelaamisen lisäksi/sijasta jokainen voi myös kirjoittaa tapahtumasta tarinoita ja/tai piirtää kuvia. Laittakaa nämä selvyyden vuoksi heti tämän viestin jälkeen. Voitte etukäteen laittaa viestin, jolla varaatte paikan tarinallenne, jottei se sekoitu roolimisen väliin (:
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 18:43

I'm in! Onko muita tulossa tänään ropettamaan?
Ps. Ehkä piirrän jonkun söpön kuvan (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 18:57

Mie piirrän kuvan (ja ehkä kirjotan tarinan) ((:
ps. tulossa ollaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 18:58

Saatan heittää jotakin kuvaa... mutta mä olen tulossa ropsimaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:01

Olin juuri saanut lämpöpuhaltimen raahattua maneesista tallin vintille ja vihdoin kaikki oli valmiina iltaa varten. Laskeuduin alas vintiltä ja puistelin vaatteistani niihin tarttuneet heinänkorret. Kohta porukkaa varmaan alkaisi valua paikalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:06

Raahasin ikivanhaa retroa Fjällravenin kulahtaneenviolettia rinkkaa tallitupaan. Odottelisin siellä muita, ennen kuin menisin tekemään pesää vintille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:08

Juoksin kohti Hallavaa merimiesrepun pomppiessa olallani. Lumihiutaleet pyörteilivät tuulessa ja havupuista irtosi talvista tuoksua. Joulu oli ohi ja vuosi oli vaihtumassa. En malttanut odottaa!
Pian näin Hallavan kodikkaan kivirakennuksen pilkistävän puiden lomasta, eikä aikaakaan kun tupsahdin metsästä keskelle tallipihaa. Hevoset oli ilmeisesti otettu aikaisin sisälle paukuttelun takia, mutta muuten tallipiha kuhisi elämää tallilaisten kiiruhtaessa vintille.

Näin Mikin menevän tallitupaan ja seurasin poikaa sinne. "Moikka!"


Viimeinen muokkaaja, Jasperii pvm Pe 27 Joulu 2013, 19:09, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:09

Tuntui että olisin muuttanut tallille kun äiti oli vähän innostunut, no ei tämä rinkka kauheasti paina.
-Moi Micci sullakin on rinkka, moikkasin pojalle ja laskin rinkkani ja itseni sohvalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:09

Uutena vuotena sai laittaa menoksi. Hieman kimalteinen paitani ja tummat farkut eivät olleet tielläni, kun juoksin viimeiset metrit ja avasin tallituvan oven hengästyneenä.
"Heissan", huokaisin ja potkin kenkäni naulakon alle. Olin kokeillut tänään ranskanlettiä ja olin ihme kyllä olin onnistunut, joten nyt hiukseni olivat letitetty. Hymyilin tallituvassa pyöriville. SB Pronssijoki-nimikoitu jättikokoinen laukkuni pursusi yli ja muistutti viime vuoden sählyinnosta. Oli sekin jäänyt. Ehkä menisin kohta tekemään itselleni pedin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:10

Löysin tallituvasta myös Maikin sekä Inkan ja tervehdin näitäkin. Kaikilla oli suuret rinkat mukana, itse olin vain ahtanut kaiken tarpeellisen merimieskassiini, joka kyllä sekin pömpötti aika tavalla.

//edit
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:13

"Hei vaan kaikki", hihkaisin innokkaille tallilaisille, jotka olivat tupsahdelleet peräkanaa tupaan.
"Mennäänkö vintille varaamaan hyvät paikat?" kysyin innoissani ja nostin jo valmiiksi rinkan olalleni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:13

Kahlasin kinosten halki tupaan. Sormeni olivat jäässä, sillä olin taas vaihteeksi unohtanut tumppuni tallille. Niinpä, heti ensimmäiseksi, kun työnsin nenäni ovenraosta, kailotin:
- Onks kukaan nähnyt mun tumppuja?
Tänään minulla oli oikeus olla kingi. Tänään minä täytin vuosia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:13

Ajettelin tallilaisten raahautuvan ensin tallitupaan, joten kiiruhdin itsekkin sinne. Ainakin Mikki, Jasperi, Maikki ja Inka olivat ahtautuneet sinne reppuineen ja rinkkoineen. "Oottekos valmiita viettämään ikimuistoisimman vuodenvaihteen ikinä?" naurahdin astellessani sisään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:14

-Hello everybody! Varokaa vaan tää yö on vaaroja täynnä, moikkasin ja kerron.

/hei viiminen ehdotus mut jaettaisko ehkä jotain titteliä illalla/joskus esim, vuoden hoitaja, vuoden hevonen tms?

//mulla on sellanen pien yllätys jonka paljastan sitten kun IRL vuosi vaihtuu, jaksakaa oottaa sinne asti (;
- Aleksi
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:15

Huomasin Valman tulevan sisään ja tiesin jo heti mitä tekisin. Heitin rinkkani keskelle lattiaa ja ryntäsin nostamaan tytön kevyein ottein katonrajaan, huutaen:
"Onnnnneksi olkoon Valmaseni!!!"
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:16

- En oo mut Valma lainaa noita, nakkasin tytölle lapaset jotka olin saanut pikkujouluna.
.Ainiin onnea!
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:17

Hihkuin iloisesti korkeuksistani.
- Kiiiitooooos, ja tästä tulee parasta ikinä!

//Ei jakseta, Aleksi;)
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:18

Säikähdin Mikin äkkinäsitä ryntäystä ohitseni, mutta hämmästynyt ilmeeni suli hymyy tämän kaapatessa synttärisankari syliinsä. Tuo taisi olla Hallavan kuuluisa kyyhkypari. "Onneksi olkoon", toivotin myös omat onnitteluni porkkanahiuksiselle tytölle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:19

"Oon valmis!" naurahdin Aleksille. Ja sitten katsoin Mikkiä, Jasperia ja Valmaa.
"Valma hei, hyvää syntymäpäivää! Luulitko että mä unohdin? Mulla on sulle pieni lahja", ilmoitin ja astelin tytön luo tarjoten ystävällistä halausta hyvin varovaisesti.
"Ja mä tuun sitte jonku viereen etten saa painajaisia!" ilmoitin kovaäänisesti sillä pahoin pelkäsin että saisin unia.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:19

"Todellakin!" hihkaisin ja laskin tytön omille jaloilleen, hymyni oli kiivennyt korviin asti, ja nyt olin valmis pitämään oikein viisinkerroin hauskaa. Ainut ongelma oli tallissa hihnassa odotteleva orava.


"Otatko sä Inka oravan viereen? Mä en tiedä mihin sen laittaisin", ehdotin sitten virnistäen.


Viimeinen muokkaaja, micci pvm Pe 27 Joulu 2013, 19:21, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:20

- Voi kiitos, sanoin Inkalle ja halasin tyttöä lujasti. - Ei olis tarvinnu...
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:21

"Mikki onhan orava täällä kans? Onhan?" kysyin pojalta kiinnostunut pilke silmissäni. Ja ehkä myös hian ilkikurinen, nuo eivät tienneet että tänään oli ilon päivä todella monelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Aleksi
Tallin omistaja
Tallin omistaja
Aleksi


Viestien lukumäärä : 1933
Join date : 19.10.2013
Ikä : 28

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:21

"Onnea vaan Valma, mutta mites ois, pitäiskö noi teijän rinkat käydä heivaamassa vintille?" hymyilin nuorille.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:24

"Joo, tuolla tallissa se ulisee, mutta mä pelkään todella, mitä se miettii raketeista", vastasin Inkalle naurahtaen ja vilkuilin talliin päin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:24

Vilkuilin Inkaa uteliaana.
- Mä en jaksa kantaa enää mun laukkua, sanoin pahankurisesti virnuillen ja nostin noin grammanpainoisen reppuni ilmaan. - Joten Maikki, sä saat palvella mua.
Laitoin laukkuni Maikin olalle rinkan seuraksi. Olinpas ilkeällä tuulella tänään!
- Sä otit Takun mukaan? kysyin Mikiltä. - Nice, mä en ole nähnyt sitä piiiitkään aikaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:26

-Joo miun rinkka on ainakin tuhat kiloo painava, mut mä en valita, en vaikka toi yks synttärisankari laitti laukkunsa mun päälle,kasvaapas ainakin lihakset, myönsin Aleksille
-Inka mä ainakin kans tarviin vierelleni nukkujan, mistä tietää jos musta hevonen tulis?
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:27

"Niinpä, toivotaan ettei se (musta hevonenko?? ei vaan Taku) kuse meidän makuupusseille", naurahdin ja olin valmis viemään rinkan ylös, ennen kuin hakisin koiran kaikkien riesaksi. Ei sitä voinut kotiinkaan jättää, olisi vielä kaivanut paniikissa tunnelin kiinaan..


Viimeinen muokkaaja, micci pvm Pe 27 Joulu 2013, 19:28, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:27

Laskin merimieskassini sohvalle ja katsoin hieman ulkopuolisena muiden intoilua jostain.. Oravasta? Ainiin! Kyseessä taisi olla Mikin koira. Hymyilin omalle typeryydelleni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:28

"Ja Jasperi meidän herrasmies, sä voit kantaa mun laukun! No ei tarvi", naurahdin mutta en toteuttanut juontani vaan pidin jättikokoisen rinkan omissa kätösissäni. Vilkaisin toiveikkaasti ympärilläni pyöriviä henkilöitä, onneksi he olivat täällä, muuten en todellakaan saisi unta, vaikka olisin kuollut väsymyksestä...
"Maikki, meillä on sopimus", naurahdin ja tarjosin tytölle ylävitosta, jos tuo laukkujen kantamiseltaan ehtisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:28

- Nyt mennään bileluolaan, käkätin ja lähdin edellä vinttiä kohti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:30

Seurasin Valmaa kuuliaisesti laukkua kantaen ja tallipihalla ehdin vilkaista toiveikkaana pihatielle, mutta auton valot eivät vieläkään tuikkineet puiden välistä tai raastaneet pihatietä. Seurasin hieman kärsimättömänä Valmaa. Täydellinen kaaos, tämä ei olisi elämäni rauhallisin ilta. Ja kun vielä orava oli paikalla, mitään ei voitu tehdä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:30

Naurahdin Inkalle: "En mä nyt NIIIN herrasmies ole".
Lähdin Valman perässä kohti tallin vinttiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:31

Kiipesin muiden perässä vintille, ja hieman ahtaasta aukosta selvittyäni suuren rinkan kanssa, varasin paikan melko keskeltä ja pyyhin heiniä alustalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:32

Laskin rinkan aika lähelle Mikkiä, mutta seinää vasten, ja kun avasin vetoketjun kaikenlaista putosi tallivintin lattialle aina käsisaippuoista sukkiin ja makuupussiin. Jätin sotkun sikseen ja aloin epätoivoisesti avata makuupussia pienenpienestä pussistaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:33

- Kiitos, sanoin Maikille pirteästi ja halasin tätä pikaisesti ottaessani reppuni hänen taakastaan. Katselin epäröiden ympärilleni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:34

"Valma, sä voit tulla mun puolesta meidän kaa. TAI sitten sä voit menmä Mikin kanssa ja herätä aamulla koirankuset naamalla!" ilmoitin Valmalle nauraen hilpeästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:34

Laskin kassini maahan ja aloin kaiva sieltä esiin mintunvihreää makuupussiani. Levitin sen lämpimien hienien päälle ja istahdin sitten siihen odottamaan innoissani mitä olisi luvassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:35

Yritin möngertää muiden perässä muttajäin jälkeen, lopulta pääsin vintille.
-Inka minne tehään meidä valtakunta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:36

- Hmmm, sanoin mietteliäänä. Asettelin peräseinälle Mikin ja Inkan viereen kaksi heinäpaalia tukevasti päällekkäin. Sitten kapusin valtaistuimelleni.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:37

Katsoin valmaa anoen ja osoitin paikkaa vieressäni. Kohta mä tungen noiden tyttöjen keskelle, mietin ilkikurisesti.

Kun tyttö sitten teki paikan viereeni, hymyilin tyytyvöisenä, ja rupesin muiden tapaan asetella heinäpaaleja alustaksi.


Viimeinen muokkaaja, micci pvm Pe 27 Joulu 2013, 19:38, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Jasperii
Aloitteleva tallilainen
Aloitteleva tallilainen
Jasperii


Viestien lukumäärä : 58
Join date : 09.12.2013

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:37

Naurahdin Valman valtaistuimelle. "Aijotko sä leikkiä prinsessaa koko illan? Eiku ai ainteeksi, siehän oot prinsessa", hymyilin ilkikurisesti tytölle, jota kutsuttiin Valmaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:37

"Maikki, eikö tää kelpaa? Mulla on sit mukana vähän kaikkea että saadaan oikein kunnon linnake. Esimerkiksi tyynyjä ja peittoja ja kaikkea semmosta...", esittelin laukkuni sisältöä. Revin heinäpaaleja linnakkeemme muureiksi ja katselin sitten kuinka Valma teki valintansa.
"Hyvä valinta. Oikein hyvä", kehuin ja rupesin kaivamaan laukkuani tyhjäksi etsiessäni Valman lahjaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:39

- Hui, en mä kyllä uskalla istua täällä, tää keikkuu, valitin ja laskeuduin muiden tasolle. Istuin Mikin viereen ja katselin, miten Inka kaivoi reppuaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:40

Kipitin Inkan viereenja vetäisinrepustanikännykän kajuttimen.
-Noainakinmusiikkionmahdollista,hymähdin.

Kiipesin Valman viereen heinäaalille,niin että kokojutska meinas kaatua,siitä vielätytönharteille.
-Hahaa, kuningas etoovaa heppa, nauroinilkeästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:41

"Tee se kiinanmuuri tähän mun pedin taakse, etten jää pohjoiskoreaksi ja päätä pommittaa teitä aggressiivisesti, kun te nukutte", uhkailin Inkaa ja näytin hyvän paikan heinämuurille niin, ettei kukaan erityisemmin jäänyt sen ulkopuolelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Inka
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Inka


Viestien lukumäärä : 908
Join date : 24.11.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Rana♥

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:42

"Noni, tonttu ei vaan saa unta, ja nyt kun sä menit tohon Mikin viereen niin sori vaan, mut meidän linnaan ei päse kuin salasanalla!" ilmoitin nauraen ja rakensin heinäpaaleista pienen muurin.
"Maikki ei sul ois telttaa?" kysyin nauraen kun hapuilin käsilläni pehmeää pakettia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:44

Hyppäsin lattialle Valmanharteilta.
-Micci jaa sää vai uhmaat meijä linnaa, raivasin omat peitotja tyynyt rinkastani, ja olin valmis sotaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valma
Hallavan ylpeydenaihe
Hallavan ylpeydenaihe
Valma


Viestien lukumäärä : 3544
Join date : 09.11.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Dunja

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:45

- Rauhaa, vain rauhaa, loilotin ja liitin käteni yhteen eteeni.
Takaisin alkuun Siirry alas
micci
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
micci


Viestien lukumäärä : 720
Join date : 02.11.2013
Ikä : 28
Hevonen : Nikita

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:46

"Mä yritin vaan olla tasapuolinen, ja edustaa syrjittyjen joukkoa sovittelevasti", piipitin säälittävällä äänellä ja piilouduin Valman taakse.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maikki
Hieno hevosihminen
Hieno hevosihminen
Maikki


Viestien lukumäärä : 732
Join date : 04.11.2013
Ikä : 22
Paikkakunta : Pronssijoki
Hevonen : Asta

Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla EmptyPe 27 Joulu 2013, 19:46

-Buddha,nauroinja osoitinValmaa.Viskaisinkaikessa rytäkössäekan tyynyn Micinpuolelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty
ViestiAihe: Vs: Uudenvuoden vastaanottoa tallilla   Uudenvuoden vastaanottoa tallilla Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uudenvuoden vastaanottoa tallilla
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Uudenvuoden pippalot tallilla
» Syyslomalahnailua tallilla
» Juhannuksen viettoa tallilla

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Hallava :: Toiminta :: Tapahtumat-
Siirry: